ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הורות - בואו נדבר על סמכות.... סמכות הורית.
... שאבא (או אמא) יסתכלו עלינו במבט קטן (ועיניים פקוחות) ומייד היינו יודעים מה לעשות, כמה, מתי, איך ולמה - ומצייתים. היום, מספיק שהילדים הקטנים (או הגדולים) יסתכלו עלינו במבט (... גדול) ואז... אנחנו יודעים בדיוק מה הם רוצים, כמה, מתי ולמה - ומצייתים. איך קרה שפעם מילה של הורה הייתה ... וכל אחד במשפחה היה יודע בדיוק מה מקומו, תפקידיו, חובותיו ומה הדרישות והציפיות ממנו? והיום... מבלי שנרגיש, הסמכות הזו עברה לילדים. איך? מסתבר שחלו הרבה מאוד שינויים בעשורים האחרונים (אפשר לומר בדור הקודם)... לכל מבנה המשפחה וההורות. בעבר, כמעט ולא ניתן היה למצוא ספר הדרכה להורים. גידול ילדים נעשה עפ אינסטינקטים ולפי העתק של הדור שלפניו. הורים (ובעיקר אמהות) היו מגדלות את ילדיהן עפ הבנתן, עפ איך שגידלו אותן ובכלל, לא נהוג היה לשאול שאלות. האב, היה המפרנס והאם הייתה אחראית על הטיפול בילדים וחינוכם (אמרתי, כמעט... זה בוודאי לא היה אצל כולם)... היום, הספרייה והאינטרנט מלאים בשפע של מידע ואינפורמציה בנושאי חינוך וגידול ילדים. מספרי הדרכה של מה לעשות? איך? מה מותר? מה אסור? ועד לתיאוריות שלמות שמסבירות ותומכות בגישות שונות אשר (לא פעם) סותרות האחת את השנייה. כך למשל, גישה אחת ממליצה להרים את הילדים על הידיים כמה שיותר על מנת להקנות ביטחון, חום, קרבה ואינטימיות וגישה אחרת טוענת שזה יוצר תלות, חוסר ביטחון וקשיי הפרדות ונטישה (מה באמת נכון?). למעשה, ... יצרו אצל ההורים בלבול, חוסר אונים, חוסר ביטחון ותחושה תמידית של חוסר סמכות וחוסר יכולת לקבוע האם פעלתי נכון או אולי נעשה לילד נזק... גם הילדים עברו שינויים מרחיקי לכת... מגיל קטן (מאוד) ילדים נמצאים במסגרת, חשופים לסביבה פעילה של ילדים ומבוגרים, חשופים להרבה מאוד אינפורמציה ומידע, שומעים, רואים, לומדים ומבינים הכל ובנוסף, אסור לשכוח... יש להם גם דף זכויות הילד (כן, כן, יש דבר כזה). מה עושים כשילד בן רבע לשלוש אומר מה תעשו לי? כשהוא מסרב להתייחס לבקשתנו (והיד על המותן)... ? כבר מגיל צעיר ילדים יודעים ומודעים לכך שאסור להכות אותם וכידוע מה שהיה בעבר לגיטימי וחינוכי (מכות חינוכיות) היום נחשב לא חוקי ואסור. חשוב לזכור שזכויות זה דבר נהדר וחשוב, אבל מה עם חובות וגבולות? איפה עובר הגבול בין הרצון לגדל ילדים עצמאיים, בוגרים ומסתגלים לבין שמירת הגבולות והסמכות שלנו ההורים? אכן, דילמה לא פשוטה... אם מדברים על שינויים... פעמים רבות אנו בוחרים שלא לגדל את ילדינו כפי שגידלו אותנו (מוכר?), אולם בפועל אנו מוצאים את עצמנו מתנהגים בדיוק אותו הדבר או בקיצוניות השנייה, מה שמוביל גם כן, לסיבוכים וקשיים בחינוך הילדים. לפני שמדברים על סמכות הורית, אולי כדאי להבין מהו התפקיד ההורי. ככל שהתפקיד יהיה ברור ומוגדר כך נוכל לחנך, להציב גבולות ו... להיות סמכותיים יותר. ... לתת חום, אהבה, אוכל, ביגוד, חוגים, חברים, ו... להכין אותם לחיים! כן, מגיל 0 (אפס) התפקיד העיקרי והחשוב ביותר שלנו הוא ללמד את הילדים לחיות, להסתדר, לשרוד, לבחור ולהבדיל בין טוב לרע. החיים בחוץ מהרגע שהילד יוצא לעולם רצופים בגבולות, חוקים, נהלים ודרישות, שתפקידנו ללמד ולהקנות ו... לא, לא מלמדים את זה בבית - הספר! בשנים הראשונות (עד גיל 6 לערך), עבור הילדים, הבית הוא העולם כלומר, כל מה שקורה בבית משליך ישירות על מה שקורה בעולם (בעולם שלהם, כמובן). אם הבית תחרותי - העולם תחרותי, אם הבית לחוץ - העולם לחוץ וכולי. הילדים עושים השלכה חיצונית לכל מה שקורה בבית ומכאן ההשפעה הישירה על הדימוי והביטחון העצמי שלהם. כדי להבין את ההשפעה של הבית על החיים בחוץ חשוב לדעת שכל ילד תופס ומפרש אחרת את המצב. בבית תחרותי, למשל, יתכן שיהיה ילד תחרותי מאוד שלא מוכן להפסיד, נלחם ונאבק בכל כוחו כדי לנצח וכל כישלון הופך לטרגדיה בלתי ניתנת לשליטה. לאומתו אחיו (שגדל באותו בית, לאותם הורים ובאותה ... יהיה ההפך ממנו... נכנע, חסר ביטחון, מסרב לשתף פעולה ומוותר בקלות מבלי יכולת להתמודד. לא פשוט! הורים רבים מבקשים רק דבר אחד... שהילדים יהיו מאושרים. אומנם, הבקשה לא גדולה אבל האם היא ישימה? האם יש לנו באמת יכולת לגרום למישהו אחר אושר? ואולי מה שגורם אושר לאחד, מעציב ומרגיז את האחר? למעשה, היכולת שלנו להיות מאושרים מהדברים הקטנים, יכולה ללמד את הילדים להיות מאושרים גם כן. התסכול (שלנו) נובע, לא פעם, מהתחושה שעושים הכל כדי לגרום להם אושר ועדיין יש כל - כך הרבה כעס, אכזבה, התמרמרות ומאבקים מצידם. לסיכום, היכולת להתאים את ההורות לילדים ולא את הילדים להורות היכולת להתאים את ההורות לעתיד ולא להשוותה לעבר היכולת להבין היכן ומהם הגבולות שלי (עוד לפני שמציבים גבולות לילד) היכולת לעמוד מאחורי ההחלטות שלנו וליישם אותם והיכולת להבדיל בין הורות לחברות (לילדים יש הרבה חברים... הם צריכים הורה שיגן, יתמוך, יגביל ויאסור), היא בסופו של דבר זו שתיתן לילדים את החוסן הנפשי, היציבות והביטחון שלו הם זקוקים כל - כך ובמילים אחרות... היכולת הזו היא - סמכות הורית. אילו רק אפשר היה להחליף את המילה משפחה במילה ...
השקעות דימוי לוזריות חובות ווינרים מפסידן פיתוח ביטחון עצמי יחסים טובים
חיבור הרגש והשכל, חוויית האני כצורה של מקום וזמן, להרגיש את מה שאתה מבין, הבנה רגשית, בירור האמת
... כן. שאלה: אבל אם יש לי תודעה נפרדת? אליעד: תמיד יש לך תודעה נפרדת, השאלה היא איך את מתייחסת לחיים. לדוגמה, אם היית רואה ילד שכול הזמן משחק במכוניות, האם היית אומרת שהוא טיפש? לא, כי הוא ילד ובא לו לשחק. אבל שבעלך קונה ומוכר מכוניות, זה לא מתאים לך, למה? מה ההבדל? כשאני אמרתי לך לבדוק אם זה טוב או רע, התכוונתי שהשאלה שתשאלי היא, ...
הצלחה הרגשה של האני אין סוף מקום יש אין שאלה הרגלים מה אני לא רוצה ההפך הוא הנכון
ארוחת הערב / הרמן קוך
... באוצר המלים. השיחה סביב השולחן היא על הסרט החדש של וודי אלן. על סרטים מדברים באוכל כשאין מה להגיד, וכל משפט מהווה צעד טקטי. הוא יבין שהוא פלצן? לסרז ובבט יש שני ילדים משלהם וילד אחד מאומץ. ילד מבורקינה פאסו שבאפריקה שאומץ כסיוע לארצות מתקדמות. פרויקט. כמו חתול מאומץ, מביאים אותו להולנד ואם הוא שורט ומשתין על השטיחים מחזירים לצער בעלי חיים. בתמונות יראו שלמרות שיש לו ילדים משלו הוא אימץ ילד שחור. לא כי היה צריך, סרז לא פועל מאינטרס אישי. זה המסר הציבורי. פאול יודע שאחיו הפוליטיקאי המוצלח הוא איכר בור וגס נפש שלמד לגייס חיוכים וכריזמה מעושה. סרז מתחיל לומר שצריך לדבר על הילדים . אבל במסעדה כמו במסעדה השיחה תידחה. תמיד קורה משהו לא צפוי, מלצר מתקרב, סועד אחר קרוב מדי. אבל ברור כבר שמשהו קורה וצריך להיאמר. צריך לדבר על הילדים. פאול ראה בטעות על צג הטלפון של בנו ... לעכל אחרי הארוחה הכבדה הזו. הקורא צריך לנסות לעכל את השאלה מי הנבל בסיפור. יש נבל או שכך מתנהלים למעשה חיים של אנשים. של רובנו. האם הורים המנסים להגן בכל כוחם על ילדם הם נבלים? גם אם הם משתמשים בשיטה אלימה ...
ערכים השמנה שיטה להתמודד עם קנאה חדשות צורת הכתיבה שינויים הטוב ביותר
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ... תכניות ABA ו - VBA מקדמות מאד את הילד ולצערי לא מצאתי, מלבד ספרו הראשון של לובאס, תכנית עבודה ... המשניות, איזו שיטת טיפול מתאימה לילד (או שיטות טיפול), מצאנו תרפיסטיות להכשיר ומנחה שינחה ... כיצד הוא רואה את מצבו של הילד, מה צריך הילד כרגע וכיצד נעזור לו להגיע לשם. על ההורים לזכור תמיד ... וגם בסיטואציות אחרות הקשורות בילד: 1.תמיד לשאול את עצמך כהורה ואת המנחה: למה בחרת בתכנית הספציפית הזו כרגע עבור הילד? מה המטרה של התכנית? 2.איך המטפלות יעבירו את המטרות של ... את הדוגמאות לתכניות הללו לבדכם על ילדכם. רק מנחה בעל ניסיון רב המכיר את התכניות הטיפוליות ... תכנית טיפולית מלאה ואחראית לילדכם. העתקת תכנית זו או אחרת ויישומה על ילדכם עשויה לגרום לו נזק במקום תועלת. יש לתפור את התכנית ... כחליפה או ככפפה ליד ספציפית של כל ילד וילד. מטרתי בהצגת תכניות לדוגמה היא שתוכלו כהורים להבין את ... מניין הם באים ולאן הם לוקחים את הילד בטיפול. התנהגות - תכנית רוגע מטרה: הילד יבין מהו מצב של היות רגוע ויוכל להיות רגוע יותר ככל שהטיפול ימשיך 1.תהליך: ספרו לילד סיפור בטון רגוע, סיפור עם מסר של רוגע ושלווה. בכל פעם שהילד יושב וגופו רגוע ונינוח (שימו לב שהגוף והבעות הפנים ... או ראש שזז מצד לצד) חזקו את הילד עי ליטוף של גבו או ידיו בעדינות ואמרו אתה רגוע עכשיו, ... ורגועות). לבצע תרגיל נשימות רק כשהילד נראה לכם רקוע למדי יחסית ליכולתו להירגע. התרגיל אינו ... אותו נכון. במידה ואתם רואים שהילד אינו מצליח לבצעו נכון הפסיקו ונסו תכנית זו בעוד חודש. יש לשבת מול הילד כששניכם ישובים על כסא. אומרים לילד: a.תעשה כמוני. b.במידה האפשר יוצרים קשר עין עם הילד. c.מדגימים נשימה עמוקה. שואפים באופן מופגן עמוק וארוך ... באותה דרך. d.תעשה כמוני. e.אם הילד מצליח רק לשאוף ולא לנשוף רגוע מנסים שוב להראות לו מה ... לומר לא, זה לא נכון ככה). f.אם הילד מתחיל להתנשף מהר (היפר - וונטילציה) עצרו את התרגיל ועברו למשהו אחר. g.במידה והילד ישב בכל אחד מהשלבים (אפילו אם לא הצליח לעשות את התרגיל ... יש להכניס את המילה רגוע, כך הילד יבין לאט מהי הכוונה במצב רוגע וידע להתכוונן לשם במהלך ... להירגע. תכנית חיקוי מוטורי מטרה: הילד יחקה את תנועותיו של המטפל. תהליך: 1.אמרי לילד עשה כמוני. 2.אמרי לילד ידיים למעלה והרימי את ידייך למעלה. אם הילד אינו מבצע אמרי שוב עשה כמוני חמוד. 3.אם ה
ליישם לומר לילד טונציה שכחה תהליכים יעוץ הורי להבין שלווה
קנאה רכושנות צרות עין חוסר פירגון - איך מתמודדים?
... תצליח ולא תעשה כך וכך לא תקבל אהבה וכך מתחיל האדם לפתח שנאה עצמית, כי כשהיה ילד קטן, אהב את הרשע ביותר ואת הצדיק ביותר באופן שווה, לא היו אפליות או הבדלים בין אדם אחד לאחר או בין דבר אחד לשני. כמו שהשמש זורחת באופן שווה לכולם, כמו שהאויר ישנו עבור כולם באותה המידה, כך ילד קטן לא עושה הבדלים. ואדם מבוגר יותר אוהב את עצמו רק בגלל סיבה כלשהי, ואם אתה אוהב את עצמך בגלל סיבה מסוימת, זו לא אהבה אמיתית. ובגלל שאדם, הראש שלו נדפק, הוא מעריך את עצמו רק בגלל ש... ואצל ילדים, מחשבתם לא השתבשה עדיין, זה לא שהמחשבה של המבוגר אינה טובה צריך פשוט לאזן את החשיבה של הילד עם המחשבה של המבוגר. ועל המבוגר להתבונן בילד כדי ללמוד ממנו. והעולם הזה הוא עולם טיפשי, ולמה טיפשי? כי המבוגר רוצה שהילד שלו יהיה מאושר והילד שלו ממילא מאושר כבר, וההורה בעצמו לא מאושר, והוא עכשיו במקום להתבונן בילד שלו איך להיות מאושר, הוא אומר, אני יעשה עכשיו את הילד שלי מאושר ואז הוא מאמלל את הילד שלו. ועל האדם להסתכל על הילדים, לראות למה הילד אוהב את עצמו, ללמוד מהחוויה של הילד. ולא רק ללמוד מהילד, אלא גם ללמוד ממנו. כי נחוץ שילוב של השכל של המבוגר עם השכל של הילד. כשהאדם מתבונן בילד, הוא מבין היכן הוא טועה, להסתכל בחוסר שיפוטיות של הילד. ואז יחזור לאהוב את עצמו ללא סיבה, חזרה לשכל של הילד, שהוא לא מספיק חכם כדי לשנוא את עצמו, מה יש לו לשנוא את עצמו? הכל שווה בעיניו באותה המידה. ואז יש חיבור של נקודת האמת והיא חיבור בין המבוגר לילד , ומבחינתו הוא הכי מוצלח בעולם למרות שכל אחד מצידו הכי מוצלח כי אין הבדל, ואין טוב ואין רע, כי הכל אחד. ...
להלקות את עצמי לא להיות תלוי בשום דבר הבדל העלאת הערכה עצמית איך לאהוב את עצמך דימוי עצמי שלילי להבין את המהות לשאול
הפונקציה הקדומה של הרצון
... מכריע בחיים בכלל בדכ אלא, אם האדם מתפכח וחוקר את הדברים ללא פחד. אבל, כדי שהילד יהפוך לבוגר עם חיים תקינים צריך בגיל הזה להגביר לו את הביטחון העצמי. ועם הזמן הילד גדל ונחשף לכל מיני דברים, וכאשר הוא שומע גם בתור ילד אתה לא יכול והוא מרגיש שהוא יכול, הוא יכול לפתח פחד בקשר ליכולת העתידית שלו לגבי אותם הדברים, כי הוא מתחיל להאמין שמה יקרה אם הוא ... לחשוב שהוא לא יכול. וגם בכל גילאי ההתפתחות וזה ממשיך עד גיל הבגרות ובהמשך שהילד הופך לנער צריך לקבל ביטחון עצמי שהוא מסוגל. אבל בשום אופן לא להפוך אותו לתלותי, כדי שהאדם הזה יתפתח לבוגר שבוגר בנפשו ולא יישאר ילד מגודל. ויש לתת לו להתמודד עם הדברים ולפתח את הכישורים שלו. כאשר האדם בגיל בגרות לא מתפתח כפי שצריך, אז אותו האדם יכול להתקשות ... מבצע את המשימה כפי שרצה באמת על הצד הטוב ביותר. ואולי גם כי הוא חווה טראומה בילדות שבה הוא הרגיש מאויים כאשר ביטא את יכולותיו האמיתיות עי אחרים, והיה לו דפוס התנהגות מיוחד שהוא מראה שהוא כביכול טיפש, אז למרות ...
שאלות להתבוננות ביטחון עצמי חלקי הערכה עצמית נמוכה תחושה של ביטחון לשפר ביטחון עצמי רצון להתחיל לחשוב הכחשה
טיפול רגשי וחווייתי בפסיכודרמה - טיפול רגשי פרטני
... בעצמי והלכתי למטפלת שתעשה לי נעים עם הילינג ושיחות מרגיעות ויצאתי מוטען קצת יותר ואוהב את עצמי יותר. גיליתי בפנים ילד פגוע שרק רוצה שיאהבו אותו כמו שהוא. אחר כך מצאתי ... לעצמי במילים. משהו שהוא כל כך ראשוני. כל כך מהותי. שהוא אני. שהוא עמוק בפנים עדין, שברירי, פתוח ופגיע לחלוטין. כמו ילד נפלא וחשוף שכל כולו אור ואהבה. ומה הוא אמר לי? לא ... לי שאתה אוהב אותי גם שאני מבולבל. מפוחד ועצוב אני אוהב אותך! תמיד! לנצח נצחים! <3 ואז הבנתי מה הצורך העמוק של הילד - הצורך באהבה! איזה עוד ריפוי קיים??? איך ידעתי שמצאתי ...
ממה אתה מפחד כעס עייף כעסים אוהב את עצמי מחשבות לעשות דברים רע וטוב
ילדים היפראקטיביים
ילדים היפראקטיביים ילדים רבים מוגדרים היום כבעלי בעיות קשב וריכוז בצורה זו או אחרת. ניתן לומר כי אורח החיים שאנו מקיימים היום משפיע רבות על הילדים אשר סופגים מן הסביבה את התחרותיות, הריצה האינסופית ... של אלימות ומיניות בוטה. כל אלו ועוד גורמים לנו להיות חברה אלימה, תוקפנית וקשה יותר ויותר. הילדים הם למעשה תשקיף של ההורים והסביבה הקרובה ומאחר ויכולת ... כגון: הליכה, שחייה, תרגילי גמישות, יוגה ועוד... יכולה בהחלט לתרום לריכוז ולשלווה הפנימית של הילד. יש לציין שילדים רבים מטופלים היום בתרופות המשקיטות אולי את ההורים ... הבעיה וכתוצאה מכך ייתכנו תופעות לוואי כמו: השמנת יתר, עייפות, נמנום וחוסר עניין ואתגר סביבתי. ילד אשר נוטל תרופות כגון אלו ירגיש דחוי בצורה זו או אחרת, בעיקר כאשר הוא משמין ונעשה מסורבל הקושי החברתי נכנס לתמונה ביתר שאת. או אז ילד כזה יעדיף שלא לעסוק בספורט קבוצתי שמהווה תחרות עבורו. חברת ילדים אחרים תאיים עליו והוא יעדיף את הניחום במקרר ובמשחקי ... ילך ויצטמצם וככל שהזמן יחלוף כך קשה יהיה יותר לשבור את מעגל הקסמים הזה. לכן חשוב מאד להשיב לילד את הביטחון העצמי שלו עי כך שנחזק את הצדדים החזקים שבו. ילדים מגיבים יפה ומהר לטיפולים של הילינג פרחי באך רפלקסולוגיה שיאצו וכל מגע אחר אשר אינו מאיים. ניתן לטפח גם חיית מחמד שהילד ירגיש אחראי כלפיה ועל ידי כך המעגל החברתי שלו יגדל ומן הסתם ... לדעת ולזהות את הגורם להפרעת הקשב והריכוז ובמידת האפשר לעבור טיפול מערכתי, שזה אומר לחשוף את הילד לכמה שפחות שעות מרקע או לצנזר חלק מערוצי הצפייה שלו, להשקיע ... הוא היה רוצה לממש את רצונותיו. כלומר הרבה הקשבה שלנו כלפיו, ודרך ההקשבה אליו נוכל גם להקשיב לילד הפנימי שבנו, לתת לו יד ולצעוד יחדיו, הילד הנוכחי עם הילד הפנימי אשר אבד ברבות השנים שלנו. ...
רצון למין לשפר ביטחון עצמי עייף סיפוק מיני התמכרות לאכילה ערכים עוצמה בעיית קשב וריכוז
זיגמונד פרויד / משה האיש והדת המונותיאיסיטית - חלק 1
... הפועל מושה זה השולה מן המים ולא הנשלה מהם. משה איננו שם עברי. המלה מוסה במצרית משמעה ילד . במצבות זיכרון מהזמן ההוא מופיעה התוספת מוסה. כמו מוסה אמון למשל. קשה להאמין שזה ... וקם נגד אביו שלא רצה בו. נטישה כתיאור סמלי של לידה. התיבה = רחם האם. המים - מי השפיר. בילדותו של הגיבור יחס מיוחד לאביו המשתנה בהשפעת יריבויות. ההורים לרוב בני מלוכה ומי שמוצא את הילד מפשוטי העם. סיפורו של משה שונה לכאורה אפילו הפוך. הניגוד החברתי בא להראות את טבע הגיבור. ... לצאת בראש שבט העבדים. ליהודים יש מסורת סיפור מיתוס משה באגדות שמחוץ לתורה. מסופר שכשהיה ילד ושיחק עם פרעה הושיט יד וניסה להוריד ממנו את כתרו, סיפור התקשר למיתוסים אחרים. משה ...
הקרוב ביותר להיטיב נאמנות שינויים צריך לזכור לפגוע תמונות טיפול בקנאה
יסודות של אהבה לבניין הנישואין
... של אהבה לבניין הנישואין אבן הבניין הבסיסית של נישואין היא אהבה. האהבה שתיצרו תשפיע גם על ילדיכם. מאת הרב נח אורלוויק אנחנו אוהבים מישהו כשאנו מרגישים שאותו אדם אוהב אותנו. ילד מרגיש אהבה כשהוריו דואגים לו ובאופן טבעי הוא ישיב להם אהבה. אנו מרגישים אהבה כשמישהו ממחיש את דאגתו לנו ומעניק לנו. כיצד ניתן להעניק אהבה? ... לאהוב את עצמכם ולהכיר בדברים הטובים שיש לכם, אתם יכולים להתמקד גם בדברים הטובים שיש למישהו אחר. בניית גשרים עם הילדים כיום יש לנו בעיות רבות עם הילדים. הם לא מאושרים, תוקפניים ומתווכחים עם הוריהם. מדוע? התשובה היא אחת - הילדים של היום גדלים בעולם לא מאושר. המתח והלחץ נפוצים בכל מקום ולעתים קרובות ביותר הם מתבטאים גם בבית. הבית הוא מרכז עולמו של הילד. הוא ממוקד לחלוטין באופן שבו מתקשרים הוריו זה עם זו ומתייחסים זו לזה. התבוננות זו בהתנהגות הוריו מהווה את הבסיס לכישורים הבין אישיים שלו. האם שמתם לב כיצד ילדים חוזרים מילה במילה על דבריהם של ההורים ובדיוק באותו טון? בניית קשר טוב יותר עם בן או בת הזוג שלכם תהפוך את העולם למקום מאושר יותר בעבור ילדיכם. הלקח פשוט וחשוב: בניית קשר טוב יותר עם בן או בת הזוג שלכם תהפוך את העולם למקום מאושר יותר בעבור ילדיכם. בדרך ישירה יותר, אתם יכולים להתחבר לילדיכם באמצעות מחוות קטנות של תשומת לב, חיבה והערכה. אתם יכולים לגעת בליבם פשוט על - ידי אמירת אני אוהב ת אותך ותודה. כשמדובר בהתנהגות בלתי הולמת או בדרישה שיש לכם מילדכם, השתמשו בשפה מדויקת ואמרו בדיוק את מה שהתכוונתם לומר. הילד יחוש שעליו להקשיב בתשומת לב, שהדבר רציני ושאתם מתכוונים אליו. כלל חשוב נוסף: לעולם אל תבטיחו משהו שלא תוכלו לקיים. ילד לומד להטיל ספק בעקבות הבטחות שהופרו. אם הסכמתם לעשות משהו, היו נאמנים לדבריכם. ואם מתעורר קונפליקט, הגיעו לפשרה. עקרון התל - חה לקח חשוב נוסף: ייתכן שבני הזוג שלכם וילדיכם אינם מושלמים, אבל עליכם להתמקד בחיובי. קל להעריך את המותרות בחיים, אך לא את הדברים ההכרחיים. כשמישהו נותן לכם משהו שאתם מרגישים זכאים ... הערכה זו. תרגלו את עיקרון התל - חה מדי יום ומובטח לכם כי חיי הנישואין שלכם יהפכו קרובים יותר, ביתכם יהיה יציב יותר וילדיכם יהפכו לבריאים ומאושרים יותר. ...
למידה הערכה להקשיב חברותי כיצד לאהוב את עצמך להיות ביישן טונציה אוהבת אותו
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ילד, איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מנטורינג, מטפל הוליסטי בנושא ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 18:06:01 - wesi4