ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זן בודהיזם / זאזן - יותר מדי זה לא מספיק?! / מוהו נולקה
... האם הוא מתחפש למבוגר רק כדי להחביא את העובדה שהוא בעצם תינוק?! האם האנשים הילדותיים סביבו מפריעים לו כלכך כיון שהוא עדיין רק תינוק? על - כל - פנים נדמה שתרגול למבוגרים צריך להתחיל בבחינה ... מתרגלים את דרך הבודהה, לרוב אנחנו מבוגרים רק על - פי גילנו בעוד התרגול שלנו ילדותי כתמיד. אז מה זאת אומרת באמת להיות מבוגר? בפרק מהשובוגנזו, שמונה ההכרות של מבוגר אמתי, דוגן זנזי מפרט שמונה ... - הפחות מה שאנחנו צריכים בחיינו? כך בדיוק אנחנו מוצאים עצמנו בשורה אחת עם הילד המגודל שעדיין רוצה ממתקים, צעצועים וסטורי, אנחנו נוהים אחר אושר וסיפוק כמו תינוק אחר חלב - אמו. זאזן באנטאיזי אינו ... לצרכים אישיים. כאוסואי מברשת - שיניים ותחתונים היוו רכוש מספיק עבורי, אבל ילד גדל זקוק ליותר. מה יקרה כשתלך לבית - הספר, מה יקרה כשתלך לאוניברסיטה, מה יקרה כשאמות? אם אתחיל לחשוב בצורה כזו, ... הייתי דואג לעתיד, דואג מאינפלציה, דואג מגנבים לעולם לא יהיה לי מספיק. כמה ילדותי! עלי לזכור מדוע אני פה: תרגול למבוגרים. אני החלטתי להיות נזיר ולתרגל באנטאיזי, אני הסכמתי להפוך להיות אב - המקדש ואני התחתנתי והבאתי ילד מרצוני. על מה יש לי להתלונן? גם ללא כסף, לי ולכל אחד - אחר באנטאיזי יש אויר לנשום, מים לשתות ומגוון ירקות ...
כאבים רצון לוותר על עצמך בלי כסף טיפול להבין להמשיך בחינה עצמית
להיות או לא להיות - שייקספיר / סטיבן גרינבלט
... לא נדבק. ייתכן שאמו לקחה את הילדים לכפר. שייקספיר היה מוקסם ממילים כבר בילדותו, טוען גרינבלט. שיר ילדים עתיק ששמע בילדותו מופיע במלך ליר. את השפה המפותלת של מוריו הוא מצטט בדמות נלעגת במחזהו טורח אהבה לשווא. החזרה על מלים נרדפות שהמורים היו מלמדים מתוך ספרו של ארסמוס, בלטינית, איך ... היבשה, החלד, הקרקע הורים רצו שילדיהם ילמדו לטינית. כל נושאי התפקידים, החל מהמלכה אליזבט דרך הרופאים, עורכי הדין, דיפלומטים יועצים כמרים, כולם שלטו בלטינית. אביו של ויל ידע כנראה לקרוא, כי נשא משרה ... להוראה התאמנו להכות בובה או ילד סורר. אחת השיטות ללימוד לטינית הייתה העלאת קומדיות עתיקות. את סצנות האהבה מחקו כדי שלא יצטרך נער לנשק נער המשחק את האישה. אך המחזות הכילו דמויות של זונות, נוכלים, ... בגיל שמונה עשרה ונולדו לו שלושה ילדים, גם הם נרשמו בסטרטפורד. החברה האליזבטנית הייתה חברה מעמדית מאד ומלאת גינוני התנהגות מדויקים. מעמדית עד כדי כך שאפילו הבגדים ובעיקר הבדים שהשתמשו בהם היו מוכתבים ... הבקשה. כדי להבטיח את מעמדו ומעמד ילדיו. את האירוניה שבחיפוש מעמד שאינו מגיע לו באמת מציג שקספיר בדמותו הנפוחה של מלווליו במחזה הלילה השנים עשר. זה הרוצה להפוך לאציל ואינו מבין את הגיחוך שהוא מעורר. אמו של ... ניסה לגרום לו להתחתן ולהוליד ילדים, להשאיר זכר ליופיו כשיזדקן. המעניין בסונטות היא הפניה אל הנרקיסיות של הצעיר. אין בהן רמז להומוסקסואליות. הוא פונה אל הנער בן ה16- 17 ומבקש ממנו לחדול לאונן, ... יחסי מין עם אישה כדי שייוולד ילד שיהיה בן דמותו וימשיך את נעוריו. אין רמז שהרוזן חובב גברים, הסונטות המוזמנות בסוד נכתבו כאוהב הפונה לאהוב. לעולם כבר לא נדע. הפרשנויות על הסונטות רבות. האישה ...
משיכה מינית לטעות חיי נישואים הסברים בידור נוכלות אושר דתות
ראיון עבודה / מרכז הערכה - איך מתנהגים ומה לעשות?
... שאר המועמדים כדי להיתפס כילדים טובים. הציגו את עצמכם כילדים רעים. למה הכוונה? ילד טוב אינו מבטא את צרכיו והאחרים אינם מביאים אותם בחשבון כאשר הם באים אליו בדרישות. ילד רע מבטא את צרכיו, אומר בבהירות מה הוא רוצה והסביבה יודעת שעליה להביא את צרכיו בחשבון כאשר ...
הישגיות הרגשה של הטוב להשתלט שאלה תחביבים שירות לקוחות דרושים דימוי עצמי שלילי
מציאות אובייקטיבית וסובייקטיבית
... אדם מבוגר שמתפרק מול תסכול, הוא נהרס כליל כאשר לא נענים לרצונותיו ממש כמו ילד קטן, ואנחנו עומדים תוהים כיצד זה קורה שאדם אינטלגנט ככל ... כמו שלוש דקות המתנה, ותגדיל את התווך בהדרגה, תלוי כמובן בגיל וביכולת הילד, חשוב לגרום לתינוק תסכול שהוא יכול לסבול אותו ועוד טיפה ולא ... לו על ידי דחיית סיפוק, או תסכול איטי מתוך רצון לעשות אותו מאושר תוקעת את הילד שלה בשלב של מציאות סובייקטיבית, פנימית, והוא יגדל לחיות רק את ... יהיה ער לרצונותיו הפנימיים ולא יכנע למציאות, ואנו נפגוש מבוגר שמתנהג כמו ילד כשרצונותיו לא נענים. לעומת זאת תסכול מתמשך ושאינו מותאם לגיל ויכולת הילד מזיק לא פחות, כשהאם לא קשובה לצרכים הפיזיים והנפשיים של התינוק ... התינוק לומד להתאים את עצמו לאמא ולצורכי הסביבה ולא לצרכים הפנימיים שלו. הילד הופך למבוגר מתפקד בלבד, עסוק בלתפקד ולספק את הסביבה שיהיה ... מה המציאות דורשת ומתמרן בין שניהם, מקשיב לעצמו וגם לסביבה. ניקח אחריות לחינוך ילדינו ונתפלל להצלחתם ולאושרם האמיתי. מצורפת תפילת ההורים: אלוקים! תן לנו את הכוח לקבל את ילדינו כמו שהם. תן לנו את החוכמה להגיש להם את העזרה שהם זקוקים לה ...
בלי קשר תפילה תפילות לקיחת אחריות לחיות פנימי וחיצוני התחשבות אכילה
מי פה הזמין שינוי? רוצים שינוי בחיים? באמת?
... ודמיינו תפוח. מטושטש מאוד, נכון? התמונה לא חיה ולא מפורטת. וזה עוד משהו מוחשי, התפוח. רובנו לא מסוגלים לדמיין כמעט כלל עבודה שונה לגמרי או את המשפחה שלנו עם עוד ילד. אנחנו מדמיינים כמה קוים כלליים ... בתאונת דרכים (שיחת סלון די נחמדה)... הם אומרים דברים כגון, נורא, אין שום טעם לחיים, לא היו יכולים לקום מהמיטה בבוקר, מתאבדים. אולם זה לא נכון סטטיסטית. שנה אחרי מות ילד, מצבם של רוב ההורים הרבה יותר ... המוות של הבן, הם מדמיינים מעט מאוד עובדות. הם לא מדמיינים את הטיפול הפסיכולוגי שאולי יעברו ואת תוצאותיו, את ההשפעה של הזמן שיחלוף (שנה, לא חודש), את הקשר שלהם עם שאר ילדיהם. בקיצור, כושר חיזוי גרוע. ... במשך שבוע ללא צפיה בטלויזיה. לקום מוקדם ולצאת להליכה לפני התארגנויות הבוקר, או לצאת להליכת לילה באויר הקריר (אפילו בתא מתקרר מתישהו בלילה, לא?). לבלות אחהצ שלם עם הילד בבית, ללא טלויזיה, מחשב, עיתונים או ...
השקעות הוא גרוע איך להרוויח יותר כסף פסיכולוגיות מניעת עישון הבדל החלטה להרוויח יותר כסף
לחפש נוסחה שעובדת
... הוא פשוט זונח אותה לטובת חוסר האונים שלו ומתנהג ממש כמו מנטליות של ילד מוכה. כן, זה מגיע לי וכו. אדם כזה תורם לניוון המחשבה וחוסר המעש שלו בלא משים, כי הוא לא באמת מתייחס מה קורה כאן, ומה בעצם הדבר הפשוט הזה? הדבר הפשוט הזה ... רוצה לעשות, והרבה פעמים הידיעה הזו לא מגיע אצלו למשנה תוקף. כמו ילד קטן שהפוטנציאל שלו להיות מבוגר בעתיד עדיין לא התפתח זה במצב פוטנציאל להתפתח אבל בוודאי שלא במשנה תוקף. כך גם אצל האדם הזה, הידיעה אצלו קיימת שהוא יכול ...
תרחיש קצה הדברים הטובים להפסיק לחשוב עליה לשכוח בחורה מנטליות להפסיק לחשוב על מישהו להפסיק לחשוב על האקס להשתחרר מהאקסית
אסטרולוגיה - על ילדים ומזלות
... - על ילדים ומזלות ילדים מזל טלה ילדים חייכנים, אקטיביים, חיוביים, עושים מה שרוצים, אך אי אפשר לכעוס עליהם גם כשהם מאבדים סבלנות, כי הם נרגעים מהר ושוכחים. הם דורשים הרבה תשומת לב וצריך ללמד אותה איך להתחשב באחרים. שמחים חזקים וייזומו לעצמם תעסוקה. ילד פלא שילך מוקדם ויתחיל לדבר מהר. ויהיה מאד עצמאי. ילדי מזל שור נעימים, הכל אצלם לאט, די עקשנים, וכשהם מתנגדים הם מתנגדים... בעיקר לשינויים. דורשים אוכל טוב ומקום קבוע. די רכושנים לצעצועים שלהם. אוהבים צבעים ואומנות ואפשר לשחק איתם גם בבוץ. מאד חכמים במיוחד במספרים וחשבון. לא אוהבים לזוז ממקום למקום. ילדים מזל תאומים הם כיפים, עם מצב רוח טוב, חכמים ולומדים מאד מהר, מדברים ואוהבים גם ספר וגם ... צעיר, רולר בליידס או אופניים. קל להסתדר איתם והם לא אוהבים קביעות משתנים ומגוונים. והורים... זקוקים לחדד את גלגלי המוח. יאהבו לשמור איתכם על קשר כל הזמן. ילדים מזל סרטן הילדים הקלאסיים... אוהבים בית, אוכל ובישול, קשורים לאמא ולמשפחה, תמיד ידאגו לבני המשפחה ... יהיה קשה להם לעזוב את הבית. לוקחים ללב כל דבר הקשור לאחרים בבית ומסתגלים למה שרוצים מהם. לא יודעים להגיד לא. אפשר להכניס אותם מוקדם לעזור בעבודות הבית. ילדים מזל אריה אוהבים לצחוק ולהצחיק, עושים דרמה ורוח, מאד רגישים וזקוקים להרבה חום ואהבה ויודעים להעניק חזרה, יירצו צעצועים הכי שווים או יקרים. לא נאה להם משהו זול. יתלבשו טוב וירצו להיות השולטים בבית. ילדים מזל בתולה טובים ועוזרים, חשוב להם ניקיון אוכל נכון, שמה יהיו עם מחושים. די נכנסים ללחץ מדברים קטנים ולא חשובים, דאגניים לסבל של בני המשפחה ורוצים שלכולם יהיה מושלם. יאספו כסף כיס ויחסכו ליום שחור. ויהיו מוכנים לצאת לעבוד בחופשים. ילדים מזל מאזניים יפרחו באווירה טובה בבית. שונאי מריבות וחוסר הרמוניה. יהיו להם הרבה חברים. ... תתנו להם להחליט לבד יהיה להם כל כך קשה וייקח להם הרבה זמן, פשוט שימו להם את האוכל כבר בצלחת. בקלות אפשר לפנק אותם, בבגד יפה או אוכל מתוק. כן הם תמיד מתוקים. ילדי מזל עקרב נולדים עם גוף חזק ומבט חודר ועמוק כאילו הבינו אותך. אוהבים מריבה טובה ורוצים לנצח. ... היא להדבק אליהם. כל מאבק הם רוצים לנצח. אז צריך הרבה סבלנות אליהם. יש להם הכוח להיות נאמנים עד הסוף למשפחה ויתנו חיזוקים כשצריך. לא יבגדו מעולם באמון. ילדים מזל קשת ילדים חמודים אוהבי מרחבים ספורט וטבע. יאהבו חיות ותראו כל מיני יצורים שהם אוספים בטבע אל תוך ... שתגיעו איתם לבית חולים אחרי שנפלו בטעות מאיזה עץ שטיפסו עליו. לא יאהב להישאר לבד אך עצמאי מאד כשיגדל. יאהבו להירדם עם קול של משהו שמדבר אליהם. ילידי מזל גדי ילדים די רציניים, עם רצון חזק ואהבה לאוכל. קשה לשעשע אותו הוא יסתכל עליך כאילו זאת טיפשות. ואכן כן הילד שלכם חכם ומציאותי. ירגיש בטוח בסדר יום קבוע, ויהיו לו גם מצבי רוח קודרים כמו של איש זקן. אך על דאגה הוא יוכיח את עצמו כשיגדל כמו קופת חיסכון. ויהיה הכי מסור למשפחה הוא לומד מצוין כשמסבירים לו בהיגיון ולאט. ילידי מזל דלי ילד מאד תקשורתי וחכם. ילמד מהר וכבר יתקשר עם הסביבה ועם חברים, מהר יהיה עצמאי וכמעט שלא ... עצמיים. מאד יאבו צעצועים חדשניים אלקטרוניים וכל מה שחדש. הם שקטים ומתוקים אך פתאום יכולים לטוס כמו בסערה. הם סקרנים ואפשר לדבר איתם על הכל. ילידי מזל דגים ילדים עדינים ושקטים עם עיניים חולמניות. טובים ורוצים לעזור. ילכו לישון טוב בשקט וזקוקים לזמן ...
אסטרולוג בתול כבוד בתולים אמון לעזור להוכיח את עצמי מזל סרטן
לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה
... ללא לקות למידה, קשה לנו לקבל, להבין ולהכיל ילד לקוי למידה, בפרט כהורים שיש להם מעורבות ריגשית והם אינם נקיים בראייתם את הילד חמד שלהם, שהוא בוודאי מוכשר כמו אמא שלו, מוצלח כמו אבא שלו ועוד תכונות שההורים מייחסים לילדיהם, תכונות וכשרונות שאינם תמיד נכונים. הלקות יכולה להתפרש כעצלות, כרצון להרגיז... ... נוספים של אותה תופעה וזוהי ההכללה. לדוגמה: ילד בדק כפית, צלחת, כוס והגיע למושג של כלי מטבח ובהמשך הוא ירחיב את המושג ויעשיר את מחשבתו. ... ביצירת מושגים מופשטים וביישומם במצבים חדשים. הילד הלקוי עלול להתקשות בהבנת היחס הסיבתי והמהותי שבין מושאים ותופעות אשר הדמיון ביניהם אינו בולט לעין. הילד נתפס לדמיון השטחי שבין הדברים שהוא משייך לסוגים, דמיון המתבטא בגילוייהם החיצוניים ביותר של ... אינן נתפסות כזהות בגלל השוני החיצוני שלהן. הילד לקוי הלמידה טועה בגלל הגילוי החיצוני קשה לו לקלוט שיש משמעות פנימית לתופעה. אדם הכבול לגילוי ... למידה. לכן כדי לקדם את יצירת המושגים של הילד הלקוי והכללתם נבליט בהרבה אופנים, בדוגמאות וניסוחים, את הצד המשותף שבין שני מצבים, אחרת החוויה בעבר תהיה קטועה וחלקית. למשל: הילד למד את המושג חמש ביחס למחברות אדומות וקצרות, אם נציב לפניו חמש מחברות בצבע שונה ובגודל שונה, לדוגמה חמש מחברות צהובות וארוכות, יתכן והילד לא יצליח להעביר את המושג חמש מן המצב הקודם לנוכחי בגלל השינוי בתכונות הבולטות לעין. ובגלל תפיסה פגומה של העבר אין הילד מסוגל להבין כראוי את ההווה, לכן צריך לתרגל עמו תרגילים של קשירת קשרים בין עבר להווה, בין הידוע לו לבין המציאות המתחדשת. ילדים לקויי למידה נתבקשו לשים על יד כל תמונה את כל הצעצועים השייכים לה, אבל למרבה הפלא רוב הילדים שמו חפצים שלא היתה להם כלל שייכות לתוכן התמונה. איך יתכן הדבר? מסתבר שגילויים קטנטנים משכו את תשומת ליבם. למשל: הילד ראה בתמונה מכונית בצבע כחול, הוא נתפס למושג צבע, צבע גרר לצבע אחר - אדום, אדום העלה ... של מכבי אש, מכבי אש של שוטרים ועוד.. דעתו של הילד הלקוי מוסחת בקלות מן המטרה ושטה אחרי אסוציאציות שמתעוררת בעקבות גירוי שולי ובלתי מהותי. נמצא ... איתם עם הרבה דוגמאות וניסוחים והבינו שאין הילדים עושים דווקא הם פשוט מתקשים. ...
תמונות הרגשה של עבר הכללה מטרות הסביבה למידה להתחיל חיצוניות
עבודת המחנך עם הורים - כתה ה עד ח
... היא משימתו של המחנך ועד כמה לא פשוט ליצור קשר עם הורים ולשמר אותו לאורך שנים. ההורה הוא הדמות שמתוכה שואב הילד את יראת הכבוד הנכונה למורה, את אהבתו למחנך שלו. במידה וההורה אינו רוצה או אינו מאפשר למורה להתקרב אליו ולהראות לו עד כמה הוא אוהב את ילדו אז לא יוכל המורה לקבל את יראת הכבוד שחש אליו ההורה, את היחס החם שיכול לחיות ביניהם - ואז לא יוכל המחנך גם לעבוד עם ילדי הכתה. שכן הילד מגיע לכתה ובליבו מה שחי בלב הוריו ומה שחשים הוריו למחנך. במידה וההורים חשים את יראת הכבוד, את האהבה שמביא המחנך לילדם אז גם הילד חש זאת כלפי המחנך שלו ומשם המחנך יכול לעבוד ולבנות עולם שלם של יחסי אהבה וכבוד בינו לבין הילד. על ההורה להבין כי ליבו, מחשבותיו ומעשיו כלפי המורה, בין אם הילד רואה אותם ישירות או לא, הם אלו המניחים את הבסיס והשורש ליחסי המחנך והילד שלהם. לכן מאמר זה מיועד להורים ומורים כאחד. כמחנך, יש הורים שהיחסים שלהם עם המחנך נשארים יציבים וטובים מכתה ד, וכאשר עולים לכתה ה היחסים ממשיכים להיות חמים ותומכים בילד. אך שמתי לב, שיש הורים שלפתע נעלמים, יש להם פתאום תגובות שאינן מובנות לי, הם פחות משתפים פעולה ולא מגלים את שעל ליבם לגבי יחסי המחנך והילד שלהם. הם עשויים לצבור בתוכם כעסים ותסכולים ולא לשתף את המחנך בהם. הסיבות לאי השיתוף יכולות להיות רבות, אך לעיתים קרובות הן נובעות ממקום של חוסר אמון בדרכו החינוכית של המחנך, ביקורתיות, הגנת יתר על הילד, מעורבות יתר בחיי בית הספר והכתה (כן יש כזה דבר) בהתבוננות זהירה ניתן לשים לב שההורים נוטים לדבר יותר בינם לבין עצמם פתאום, הם מנסים ללבן בעיות שהם חווים בכתה או עם ילדם דרך שיחות עם הורים אחרים ולא ישירות מול המחנך. מדוע? משום שזוהי תכונה אנושית כללית של קושי בפתיחת נושאים ... להביא אווירה של רכות ויחס אישי נעים ומכבד להורה ומצד שני בשיחה להביא כל עניין שהוא רוצה לדון בו עם ההורה על ילדו באופן אובייקטיבי כמה שיותר. על המורה וההורה לעבוד על אחד על שלא לקחת את הדברים הנאמרים באופן אישי. את ... של המחנך בשיקום ופיתוח יחסים ראויים ונכונים עם ההורה עליו לעשות באופן עקיף, בדומה לדרך שבה הוא עובד עם הילד. כלומר, ליצור קשר חם עם ההורה לא כאשר מתגלים קשיים אצל ילדו אלא להתחיל ברקימת המרקם העדין הזה לפני כן. אני מצאתי כמה דרכים עקיפות כאלה. דרך ראשונה היא להרים טלפון ... בהתמדה שנה או שנתיים מגלים שהקשר האישי הנכון נוצר. ולפתע באחת השיחות אני מגלה או שומעת דבר מה חשוב שעבר על הילד ומשפחתו ומבינה מדוע הוא מתנהג בכתה כפי שמתנהג ואז יודעת גם כיצד לתמוך בו. גישה נוספת ליצירת קשר חם עם ... כל אחד מהם, הורים שיש להם כוחות עשיה ורצון להעניק. מהורים כאלה שמעתי לא אחת בוועדי הכתה שלי שיש סבתא של אחד הילדים בכתה החולה בסרטן, שאחד מזוגות ההורים נמצאים במשבר זוגי, שילדים בכתה ניראו מעשנים וכו. ההורים שבוועד הכתה הם הקרובים ביותר למחנך ובאופן מסויים הם אף נושאים אותו ... מדוע. בדרך כלל עד כתה ו האבות מרוחקים יותר והאמהות מתעניינות. החל מכתה ו האבות מתחילים להתעניין יותר משום שהילדים מתחילים ללמוד יותר עם הראש, בחשיבה. האבות מתעניינים בלמידה כזו, הם שואלים כיצד מכינים את הילד לחטיבה ולתיכון, מה בדיוק עושים וכו. לכן בשלב הזה נכון יהיה שהמחנך יכתוב פעם בחודש מכתב להורים ובו יספר מה הוא עושה עם הילדים באופן כללי ובדגש על עבודת החשיבה המכינה ללימודים בכתות הגבוהות יותר. בכתה ו מתקיימת תקופת הצגה. ... שבוע, להסביר זאת כבר בתחילת השנה כדי שההורים ידעו זמן רב מראש שהם צרכים להגיע בימי שבת לעזור עם התפאורה ועם הילדים. ושיהיו מספר פעמים בשבוע חזרות בערב. ההורים יעזרו גם שם. יש הבדל תהומי במחזה שההורים היו מעורבים ... חוויה כתתית של בנית קהילה סוציאלית, חמה ומקרבת. כשההורים אינם שם אין חוויה כזו, שהיא חוויה מכוננת בנפשו של ילד. עוד תפקיד חשוב שיש להורים מכתה ה ומעלה קשור במסיבות. איפה שהוא בגילאים הללו הילדים מתעוררים לחוויה סוציאלית של התקרבות דרך מסיבות כתתיות ומפגשים כתתיים אחר הצהרים. בכתה שאין התעוררות כזו על המחנך לחשוב כיצד לעזור לילדים להגיע אליה. כיצד? דרך שיחות ופעילות על כך כתה, עד שהילדים יעלו בעצמם את האפשרות של מפגש אחר הצהריים, גםאז אם צריך נכון לעזור להם לתכנן מה יהיה במפגש, או ... לעשות שם ולכוון אותם בעדינות בדרכים שונות. לעיתים, בכיתות שהמחנך אינו עושה מספיק עבודה חברתית, לא מזמינים הילדים את כל חברי הכתה למסיבה. אני מקשרת בכתה באופן עקיף אפשרות כזו למיתולוגיה של יוון. אני ממציאה סיפור ... השתתפו בה, האלה הלא מוזמנת נעלבה ובערה בה חמתה וכו. הסיפור, שאני מספרת אותו לפני תחילת עונת המסיבות ממחיש לילדם באופן עקיף מה עלול להתרחש במצב שבו לא מזמינים מישהו למסיבה הכתתית. לאחר מכן אני מוצאת שכולם מוזמנים למסיבות. בשלב מסויים המפגשים החברתיים יכולים להפוך למסיבת ריקודים, לפעמים רק של הכתה ולעיתים מזמינים ילדים מבתי ספר אחרים, מהצופים וכו. יש להתכונן לכך מראש ולהכין רעיונות עם ה
אווירה להתגבר עליו להתעניין הבנת הנקרא תורה משימה מיומנויות קריאה שלמות
מערכת האמונות שלנו והשפעתה על החיים שלנו
... משמעותיים עד כי הם לעיתים יכולים להפר את כל שגרת חיינו. השאלה הנשאלת היא, מה מכוון את חיינו להראות כך ולא אחרת? שני חברי ילדות , בני אותו הגיל בדיוק, עברו את כל מסלול חייהם יחדיו, שירתו יחד בצבא, למדו יחדיו באוניברסיטה, כיום שניהם אנשי קריירה מוצלחים, אפילו במראה האחד אינו נופל מהשני אומרים כולם ועדיין, האחד נשוי באושר, עם ילדים קטנטנים וחמודים ואילו השני, עדיין לא חווה אף מערכת יחסים משמעותית בחייו, ונושא הזוגיות ... הלא מודעת. כבר בגיל מאוד צעיר, אותו מטופל היה עד לזוגיות מאוד לא מוצלחת, בלשון המעטה, של הוריו. זוגיות אשר גרמה לו בהיותו ילד, להבין שזוגיות זה דבר נורא שגורם אך ורק לסבל בחיים. וזו האמונה שהשתרשה עמוק בפנים בתת מודע של אותו ילד . עם השנים אותה אמונה נדחקה, אך לא נעלמה, והיא זו שחסמה אותו מלמצוא זוגיות כפי שחברו לחיים ...
הצלחה בתחום הזוגי לקיחת אחריות בתחום הזוגיות להבדיל למצוא בת זוג הבדלים שליטה על החיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי לקשב וריכוז, מטפל רוחני בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 18:06:01 - wesi4