ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






עבודת המחנך עם הורים - כתה ה עד ח
... הוא הדמות שמתוכה שואב הילד את יראת הכבוד הנכונה למורה, את אהבתו למחנך שלו. במידה ... לו עד כמה הוא אוהב את ילדו אז לא יוכל המורה לקבל את יראת הכבוד שחש אליו ההורה, ... לא יוכל המחנך גם לעבוד עם ילדי הכתה. שכן הילד מגיע לכתה ובליבו מה שחי בלב הוריו ומה שחשים הוריו ... את האהבה שמביא המחנך לילדם אז גם הילד חש זאת כלפי המחנך שלו ומשם המחנך יכול לעבוד ולבנות ... יחסי אהבה וכבוד בינו לבין הילד. על ההורה להבין כי ליבו, מחשבותיו ומעשיו כלפי המורה, בין אם הילד רואה אותם ישירות או לא, הם אלו המניחים את הבסיס והשורש ליחסי המחנך והילד שלהם. לכן מאמר זה מיועד להורים ומורים כאחד. כמחנך, יש ... ממשיכים להיות חמים ותומכים בילד. אך שמתי לב, שיש הורים שלפתע נעלמים, יש להם פתאום ... שעל ליבם לגבי יחסי המחנך והילד שלהם. הם עשויים לצבור בתוכם כעסים ותסכולים ולא לשתף את ... ביקורתיות, הגנת יתר על הילד, מעורבות יתר בחיי בית הספר והכתה (כן יש כזה דבר) ... בעיות שהם חווים בכתה או עם ילדם דרך שיחות עם הורים אחרים ולא ישירות מול המחנך. מדוע? ... רוצה לדון בו עם ההורה על ילדו באופן אובייקטיבי כמה שיותר. על המורה וההורה לעבוד על ... בדומה לדרך שבה הוא עובד עם הילד. כלומר, ליצור קשר חם עם ההורה לא כאשר מתגלים קשיים אצל ילדו אלא להתחיל ברקימת המרקם העדין הזה לפני כן. אני מצאתי ... שומעת דבר מה חשוב שעבר על הילד ומשפחתו ומבינה מדוע הוא מתנהג בכתה כפי שמתנהג ואז ... הכתה שלי שיש סבתא של אחד הילדים בכתה החולה בסרטן, שאחד מזוגות ההורים נמצאים במשבר זוגי, שילדים בכתה ניראו מעשנים וכו. ההורים שבוועד הכתה הם ... להתעניין יותר משום שהילדים מתחילים ללמוד יותר עם הראש, בחשיבה. האבות ... הם שואלים כיצד מכינים את הילד לחטיבה ולתיכון, מה בדיוק עושים וכו. לכן בשלב הזה נכון ... ובו יספר מה הוא עושה עם הילדים באופן כללי ובדגש על עבודת החשיבה המכינה ... שבת לעזור עם התפאורה ועם הילדים. ושיהיו מספר פעמים בשבוע חזרות בערב. ההורים ... שהיא חוויה מכוננת בנפשו של ילד. עוד תפקיד חשוב שיש להורים מכתה ה ומעלה קשור ... איפה שהוא בגילאים הללו הילדים מתעוררים לחוויה סוציאלית של התקרבות דרך מסיבות ... על המחנך לחשוב כיצד לעזור לילדים להגיע אליה. כיצד? דרך שיחות ופעילות על כך כתה, עד שהילדים יעלו בעצמם את האפשרות של מפגש אחר הצהריים, גםאז ... עבודה חברתית, לא מזמינים הילדים את כל חברי הכתה למסיבה. אני מקשרת בכתה באופן ... תחילת עונת המסיבות ממחיש לילדם באופן עקיף מה עלול להתרחש במצב שבו לא מזמינים מישהו ... רק של הכתה ולעיתים מזמינים ילדים מבתי ספר אחרים, מהצופים וכו. יש להתכונן לכך ...
דמיון הנאה לחנך סיגריות יכולות ראיה רחבה קשיים שינוי
כשהילדים עוזבים את הבית - שלב ה"קן המתרוקן"
כשהילדים עוזבים את הבית - שלב הקן המתרוקן שלב הקן המתרוקן הינו השלב המשפחתי בו הילדים הבוגרים עוזבים את הבית, ופונים לחייהם הנפרדים. בבית נשארים בני הזוג, שסיימו את תפקידם ההורי הפעיל, ומאותגרים בשינויים האישיים, הזוגיים והמשפחתיים הנובעים ... והמשימה ההתפתחותית של ההורים בה הינה לשחרר את הילדים לדרכם החדשה. עד לפני כשני עשורים, שלב זה תואר בתיאוריות הפסיכולוגיות והמשפחתיות כשלב המאופיין בקושי של ההורים לשחרר את הילדים לדרכם, בעיקר של האמהות. ההסבר הפסיכולוגי והסוציולוגי שניתן לקושי זה, התבסס על העובדה שנשים רבות עסקו בעיקר בגידול וחינוך הילדים, ופחות בעבודה מחוץ לבית. ברור מכאן שאשה שעיקר תפקידה ודימוייה האישי והמשפחתי מתבססים על תפקידה האמהי, עלולה לחוות את שלב היציאה של הילדים מהבית כשלב קשה ומדכא, המותיר בה חלל ריק. לקראת סוף המאה הקודמת, כאשר יותר ויותר עדויות מחקריות הצביעו על כך ששלב הקן המתרוקן אינו בהכרח קשור עם ירידה ... דכדוך כלשהי, הומר במונח אופטימי יותר - שלב יציאת הילדים מהבית... השינוי בתפיסת שלב זה קשור בשינויים שהתרחשו בעשורים האחרונים: יותר ויותר נשים עובדות מחוץ לבית, ותפקידן המקצועי חשוב להן ומשמעותי עבורן, לא פחות מאשר תפקידן האמהי. לכן, יציאת הילדים מהבית, תופעה המציינת גם את הצמצום בתפקיד האמהי, אינה מותירה אותן נטולות תפקיד ואינה פוגעת בתחושת הערך העצמי. בשל תמורות חברתיות וכלכליות, יותר ילדים בוגרים נשארים בבית ההורים גם כאשר הם כבר היו אמורים לעזוב אותו לדרכם העצמאית. מכיוון שכך, הורים רבים מוצאים עצמם משתוקקים כבר ליציאת הילד מהבית, וכאשר הדבר סוף - סוף קורה, ההורים בשלים יותר לתהליך זה. תוחלת החיים המתארכת יצרה מצב בו הגיל הממוצע של הורים שילדיהם עזבו את הבית, אינו נחשב כגיל מבוגר באותה מידה שהיה לפני עשורים אחדים. גיל חמישים, שהוא הגיל הממוצע של הורים לידים עצמאים, נחשב מבחינות רבות לגיל בו עדיין אפשר להגשים חלומות... הזוגיות עזיבת הילדים את הבית מותירה לבני הזוג פרק זמן של כשלושים שנה להיות עם עצמם, במעין חזרה לתחילת הנישואין, ללא ילדים בבית. זה פרק זמן ארוך למדי, ובו יש צורך לבחון מחדש את היחסים הזוגיים לכשעצמם, ללא המיסוך של התפקיד ההורי, ללא הילדים כמבודדים בין ההורים במצבי קונפליקט. אם היחסים בין בני הזוג לא היו טובים, או שהנישואין החזיקו מעמד רק בגלל הילדים, זהו הזמן בו מתערערים יסודותיהם. זוגות שלא פיתחו במשך השנים מערכת יחסים שאינה תלויה בהורותם, עלולים למצוא עצמם עם תחושה זרות וניכור כלפי בן הזוג וריקנות ... נראה כי התהליך עלול להתחיל את דרכו עם כבר עם לידת הילד הראשון. כבר שם, עלולה הזוגיות לקבל תפקיד מישני בחיי בני הזוג, ואילו התינוק הנולד הופך למרכז המשפחה. צרכיו מקבלים מענה לפני צרכי ההורים, והזוגיות הופכת להיות משהו ... להינזק. שיחות בין בני הזוג נסובות ברובן על עינייני הילדים, חופשות הופכות להיות למשפחתיות, הקשר המיני נפגע אף הוא בשל תקופות של לידות, עייפות, חוסר פרטיות ועוד. במידה ובשלב התרוקנות הקן מוצאים בני זוג עצמם מנוכרים ... כי הרוב ימשיכו בחיים הקיימים - ויתנו מקום מרכזי לילדים הנשואים ולנכדים - ממש כמו פעם... מעבר לכך, שלב הקן המתרוקן מתרחש לרוב כשבני הזוג נמצאים סביב העשור החמישי לחייהם - תקופת גיל המלווה בשינויים ואתגרים אישיים ... עומדת הזוגיות - אינם פשוטים בתקופה זו. יחסי הורים - ילדים יחסים תקינים ונכונים בין הורים וילדים הינם יחסים המותאמים בגמישות לשלבי ההתפתחות המשתנים של הילדים. יכולתם של ילדים לדאוג לעצמם - משתנה עם גדילתם, וההורים אמורים לספק להם תנאים נאותים לעבור בגמישות ובביטחון משלב לשלב. בשלב הראשון של היחסים, הילדים הקטנים תלויים לחלוטין בהורים. התינוק והילד הצעיר לא יוכלו להתקיים ללא אהבה, מזון, חימום, ביטחון וכו. בשלב השני, טרום גיל ההתבגרות, הילדים מכינים עצמם לעצמאות, ועל ההורים לספק להם את התנאים לכך. השלב השלישי הינו שלב הביצוע של היציאה לעצמאות - המתחיל בגיל ההתבגרות ונמשך עד שלב התרוקנות הקן. בשלב זה חיוני שההורים יתמכו ויעודדו את היציאה של הילד ה הבוגר ת לדרכו העצמאית. בשלב זה על ההורים להתמודד עם האתגר הקשה של מעבר מתפיסת הבן או הבת כילד לתפיסתם כאנשים בוגרים, חכמים ואחראיים לעצמם. שלב התרוקנות הקן, לכשעצמו, אינו מבטיח יציאה לעצמאות מלאה, ואינו מסמן את הנפרדות הרגשית והחומרית של ילדים מהוריהם. יתכנו, כמובן, מקרים בהם הילדים עזבו את הבית, אך עדיין מסתמכים על הוריהם רגשית או כלכלית. ישנם מקרים בהם הילדים הצליחו לעשות כראוי את הנפרדות מההורים, אלא שההורים מקשים עליהם להיפרד כראוי, ומציפים אותם בטלפונים ו או ברגשות אשמה. על
סיימו איך להיות בטוח בעצמך חיים בלי ילדים גמישות להאשים ילדים להיות עצמך להעצים את הביטחון העצמי
מדוע באים ילדים?
... באים ילדים? כילדים, היינו סקרניים לחקור איך מגיעים ילדים לעולם. בהמשך חיינו, אנו למדים איך לשלוט בזה, מה לעשות כדי שלא יגיעו ילדים לעולם לפני הגיל הנכון, שלא במסגרת הנכונה, או בניגוד לרצוננו, מושקעים בכך אמצעי מניעה שונים והעניין אף נכלל בחומר הלימוד של מערכת החינוך הכללית. אך רק לעיתים רחוקות אנו שואלים לשם מה.. ילדים. התרבות לא מפתחת בנו סקרנות לשאלה זו. מאז ומעולם (כך נדמה) ילדים הם חלק מרכזי ממה שמוטל עלינו לעשות כי ככה זה בטבע. כמו שעץ נותן פרי, כך אנשים מקימים ילדים. אך לא כל העצים נותנים פירות. ולא כל פרי שצומח על עץ הופך לעץ בעצמו. למעשה רוב הפירות נותרים על העץ או נרקבים. האם עדיין הדימוי מתאים להשוואה? ילדים נחשבו תמיד לפרי אהבה. האם כל יחסים גופניים הם ביטוי לאהבה? האם כל קשר שהכיל הריון מקיים את האהבה גם בשנים בהן הילד ממשיך להתפתח? אנו מעניקים משמעות עצומה לדימויים ולתפיסות מסויימות שהשתרשו בתרבות, ויתכן כי כעת, הגיע הזמן לעדכנן. לשם מה נדרשת הבאת ילדים? בעוד שבעברית המושג לעשות ילדים, להביא ילדים, מתמקד בפעולה עצמה, באנגלית מציין המושג חזקה, מצב מתמשך שיותר מתאים למציאות: to have children. האם קיימת אלטרנטיבה בתרבות האנושית, לעמדה המעודדת הולדת ילדים? ככל שנלך אחורה בזמן, נראה עד כמה ילדים נתנו מענה למגוון רחב של בעיות וצרכים של הוריהם. ילדים עד לא מזמן היו ידיים עובדות הכרחיות להישרדות, אך ככל שהאנושות מתפתחת משתנה היחס לאליהם בהתאם. כשאנשים שרדו והגיעו לגיל מבוגר יותר, חשבו על ילדים כעל מענה לגיל הזקנה (אלו שיטפלו בי הכי טוב.. כשם שדאגתי להם אני), עם הזמן, הפכו הילדים מיעדים למילוי צרכים הישרדותיים של הוריהם ליעדים למילוי צרכים אחרים, בהם נתמקד: ילדים כשותפים נוחים למילוי צרכיהם הנפשיים.. של הוריהם (בהרחבה ... המשכיות הזרע שמרגיש חיוני לרבים ראוי לבחינה. דאגתם של אנשים לא נתונה למין האנושי בכללותו. במבט חוקר נראה כי מאמציהם מכוונים להמשך קיומם הפרטי. ומהו הקושי שמולו הילד מהווה פתרון? ללא ילדים אין לקיום הפרטי נצח. ללא זרע שיתקיים אחרי לכתם, עשויים אנשים ... להתקיים גם בלעדי, קשה מנשוא.. אני רגיל לחוות עצמי כשותף להוויה, כפעיל ועד למה שקורה. מחשבה על המשך בלעדי פוצעת את אשליית קיומי הבטוח שבאחת הופך לשביר. יתכן כי ילדים באים לעולם מתוך מוטיבציה לא מודעת של הוריהם להבטיח את המשך ... שורשים בזמן? זו אכן עשויה להיות דרך נוחה להתמודדות מול המוות: מחלה חשוכת מרפא עבור כולנו. פחד מהמוות, אם כן, עשויה להיות סיבה להקמת זרע. אך יש כיוונים נוספים. ילדים מאפשרים להוריהם מולידיהם להימנע מלפגוש פחד אחר, הוא הפחד להיות לבד. כשקיומו של אדם מכיל דאגה תמידית ומתמשכת לאחר, הוא עסוק במשימה עד שאינו פנוי לעצמו. ילד, עשוי להיות טריגר לדאגה: הורה חרד, ינצל את היותו של הילד לצורך יצירת דאגות שונות אם למצבו, לבריאותו, להזנתו, להשכלתו, לתשלומי ... ההורות כשלב הסופי בהתפתחות הבוגרת. מאמר זה מציע, כי רוב ההורים כלל לא השלימו את התפתחותם, ושעובדה מצערת זו, מעכבת במובנים רבים את המשך התפתחותה של האנושות. הטיה ילד הוא פרויקט לכל החיים.. שבו ההורה מושקע. קשה להאמין שיהיו הורים ... וההתרגלות, יגידו שבראיה לאחור היו עושים אחרת. ובכל זאת יש כאלה. העובדה שהם קיימים מחזקת את הכיוון האחר. זה המתיר לעצמו למקם סימן שאלה גדול אחרי האמירה המוכרת: ילדים זה שמחה. כשעוסקים באמת בשאלה מדוע שנביא ילדים לעולם? מתאפשר לבחון: מה הילדים למעשה מממשים עבורנו? מה מעניק לנו קיומם. לא נוכל להשיב על שאלה זו מבלי שנענה תחילה: מה מעניק לנו קיומנו. כולנו, ילדים של מישהו. מעטים מאיתנו התמודדו עם שאלת משמעות הקיום הפרטי שלהם. רוב האנשים מעניקים משמעות לקיומם דרך היותם דואגים ל.. מטפלים ב.. אחראיים על.. אחרים: מטפלים בהוריהם, דואגים לילדיהם או לבני זוגם. חשוב, בשלב ראשון, לפתח הבנה לפיספוס הנוצר כיום ...
לא רוצה להיות אמא איך לשלוט פחדים אמצעי מניעה שאלה התרגשות מינית מציאות הכי טוב
פילוסופיה של החינוך - מבוא
... צודקת. על כן, אפלטון תמך בהוצאת ילדים מבית הוריהם, וגידולם כחסויים של המדינה, בבתים משותפים. הוא גרס שיש להבדיל בין התלמידים עפ רמת הכישרון שלהם, ולהעניק את החינוך הטוב ביותר לילדים המוכשרים ביותר, על מנת שיוכלו לגדול ולהפוך לשומרי העיר, ולשרת את מעוטי היכולת. אפלטון דגל בחינוך מקיף, הכולל לימוד עובדות, פיתוח כישורים, חינוך גופני, וגם לימוד אומנות ... מכתביו, חלקו של המורה בגידול ואימון ילדים , נכתב כמדריך למורים בבתי ספר מוסלמים יסודיים (בערבית: מכתב - ), והשפיע רבות על דרך ההוראה בעולם המוסלמי באותה תקופה. אבן סינא ייחס חשיבות רבה ללימוד הילדים בקבוצה, בתוך בתי ספר, בניגוד ללימוד יחידני בבתים. הוא הדגיש את חשיבותן של תחרות ושל למידה על ידי חיקוי - שני אלמנטים שניתן למצוא רק כאשר הלמידה היא קבוצתית. כמו כן, ... כישורי חיים כלליים. בגיל 14 רצוי שהילד יבחר מקצועות על פי רצונו, ובהתאם לעתידו. הלימודים המתקדמים עשויים לכלול לימודי רפואה, גאומטריה, מסחר, ספרות, וכו, בהתאם לקריירה העתידית שהילד יבחר. אבן סינא היה הראשון שהעלה את עיקרון הטאבולה ראסה, על פיו הילד מגיע לעולם כלוח חלק, ומעוצב עפ החינוך שנותנים לו. תפיסה זו אומצה והורחבה לאחר מכן על ידי גון לוק ופילוסופים אחרים, והיא אחד מהרעיונות הבסיסיים ביותר באמפיריציזם. חינוך ... לוק הוא השפעתן המכרעת של חוויות ילדות על תפיסת המבוגרים. על פיו, חוויות ילדות, בעיקר בגיל צעיר מאוד, גורמות לאדם לפתח אסוציאציות בין דברים, ומבנות את התפיסה שלו. דוגמה שהביא לוק: אם אומנת תשכנע ילד שגובלינים ורוחות רפאים מופיעות בלילה, הוא תמיד יקשר בין הלילה לבין דברים שליליים, גם כאשר יגדל. רעיון האסוציאציות של לוק השפיע רבות על התפיסה החינוכית במאה ה - 18. מלבד ... הלידה ועד גיל 5, שלב החיה, בו זקוק הילד לפעילות גופנית, חופשית בטיבה ומטבעה. מגיל 5 ועד 12, הוא שלב הפרא כלשונו של רוסו, חישובים וחשיבה מסובכת אינם אפשריים ויש לסגל סוגים שונים של משחקים וספורט להקשחת הגוף ולחידוד ... רוסו גם טען שייתכן שעדיף לילד לגדול בלי חינוך, ולהתמודד עם הקשיים שלו בעצמו. כאשר פורסם הספר אמיל, או על החינוך הספר הוחרם, עותקים ממנו נשרפו, ורוסו נרדף ונודה, אולם עם חלוף השנים הפכה משנתו הפילוסופית של ... בחינוך האקזיסטנצאליסטי הוא עידוד הילדים לפתח סולם ערכים קבוע ועקבי, ולהיות נאמנים אליו באופן מוחלט. האקזיסטנציאליזם לא תמך בתוכנית לימודים קבועה, אלא בתוכנית ילדים מותאמת לכל ילד. יחד עם זאת, הושם דגש על כמה תחומים חשובים, בייחוד תחומים הומאניים כמו ספרות, תיאטרון, מוזיקה, היסטוריה ודת. מדעי החברה חשובים גם הם, אבל חשוב שלימודם לא יוביל להתייחסות ... הגישה הדמוקרטית לחינוך עומדת תפיסת הילד כאדם שלם, הזכאי לזכויות מלאות ושוות לאדם מבוגר. החינוך הדמוקרטי, ובית הספר הדמוקרטי הראשון, נוסדו על ידי המחנך הסקוטי א. ס. ניל ניל הקים בדרזדן שבגרמניה את בית הספר סאמרהיל, ... על חינוך המותאם לשלב ההתפתחותי של הילד. לדוגמה: ילדים לפני גיל שבע, שלומדים בבית ספר אנתרופוסופי, לומדים בעיקר דרך משחקי דמיון ופעולות חושיות. ילדים בגילאי 7-14, שכבר חווים את העולם דרך מילים ודימויים, ילמדו יותר דרך שירים ודיקלומים. החינוך האנתרופוסופי קשור קשר הדוק לאנתרופוסופיה, שמטרתה הבנת העולמות העליונים. על ... חינוך ביתי: אב מלמד את ילדיו קריאה בחינוך ביתי חינוך ביתי בארצות רבות יש אחוז לא מבוטל של ילדים הלומדים בחינוך ביתי, עם הוריהם, בביתם. עבור חלק מהאנשים החינוך הביתי הוא עניין של הכרח, אולם ישנם הורים ומחנכים רבים שתומכים בחינוך ביתי, וטוענים שהוא עדיף על פני ... את הסיבות לכך בספריו כיצד נכשלים ילדים וכיצד לומדים ילדים. החינוך הביתי אינו חוקי בכל הארצות, ורק אחוז קטן מהילדים בעולם מתחנכים בחינוך ביתי. חינוך חופשי: חינוך חופשי על פי גישת החינוך החופשי, ילדים הם יצורים סקרנים מטבעם, בעלי רצון ללמוד ולהתפתח, ולכן אין צורך ללמד אותם בכל צורה מובנית. הילדים ילמדו דרך משחקים ודרך אינטראקציה עם ילדים אחרים. הגישה נולדה לאחר שגון הולט, אבי החינוך הביתי (ראו פסקה קודמת) הגיע למסקנה שאין טעם להעביר את החינוך לביתם של הילדים, על מנת שההורים ישחזרו את סביבת בית הספר. יש צורך בפיתוח שיטת חינוך שונה, שאינה מכריחה את הילד ללמוד. הולט התבסס בכתביו גם על ספרו של איוון איליץ, ביטול בית הספר. חינוך פמיניסטי: גישת החינוך הפמיניסטי אינה גישה חינוכית במובן המקובל של המילה, אלא יותר ראייה של החינוך ... מזהיר את העוסקים בחינוך מפני סיווג הילדים על פי מגדר, וניתובם לעתיד ידוע מראש בחברה. הפמיניזם שם דגש על תפקידה של מערכת החינוך בהנצחת הפער בחברה בין גברים לנשים. שתי פמיניסטיות ידועות שעסקו בחינוך הן נל ...
קריאה חשיבה הגיונית שאלות מוסריות עצמאים מוחלטות תחושת ערך עצמי חרדה לשאול שאלות
פנג שווי - חדרי ילדים, המלצות מתורת הפנג שווי
... שווי - חדרי ילדים, המלצות מתורת הפנג שווי ילדים באופן טבעי מאוד מושפעים מסביבתם, למעשה זהו כלי עזר אדיר סידור נכון של מרחב המחייה של ילדכם יכול לעזור להם להיות יותר מרוכזים יותר נינוחים ... חי, גדל, עובד ומשתמש בניתוח נתונים אלה כדי להגדיר מהי סביבת מחייה שתאזן ותוביל את האדם למקסימום מיצוי הפוטנציאל הטמון בו, לטובה. ואם זה עובד עבור מבוגרים, מדוע לא גם לילדים? באופן כללי, הבית כולו אמור לתת ביטחון ונוחות מרבית כשבתוכו אזורים שקטים ואזורים פעילים. אם אתייחס לחדרי שינה של ילדים (מטף ועד בוגרים), תורת הפנג שווי נותנת מספר עצות שיישומן יעזור לנינוחות הילד, ליכולת שלו להתרכז וללמוד וליכולת לישון באין מפריע, בלי לטול את השובבות החשובה מאוד בילדים (וגם במבוגרים).. בכל הנוגע לחדרי שינה ככלל, ... פתוח ויוצרת תנועת אנרגיה בחדר. כמובן שצריך להתאים את כללים אלו לחיי המערב: חלון ותריס סגור אינם נחשבים לפתח בעייתי, מודם או מחשב ניתן לכבות בלילה. בהתמקדות על נושא הילדים ישנם מספר קווי הנחייה ברורים, ולהלן כמה מהם: בכל הנוגע לצבעים הפנג שווי בוחן את הצבע הדומיננטי ששולט על חדר. יש לילדים נטייה לאהוב צבע אחד או שניים ולהפוך אותו ... לא מומלץ לצבוע חדר שלם בצבעים חזקים וחריפים כמו לדוגמה, כחול כהה, צהוב בולט, ירוק או אדום, ככלל, בכל הנוגע לצבעי קיר, ההמלצה היא להשתמש בצבעים רכים ובהירים. בחדרים של ילדות קטנות, המצב הוא הפוך, יש את הנטייה להשתמש ... בצבעים של ורוד, לילך ולבן, חשוב במצב כזה להכניס חפצים שיתנו טון כהה יותר ומאזן, כמו ארון, שטיח, מנורה וכו. שולחן הלימודים לרובנו יש את הנטייה לסדר את שולחן הלימודים של הילד כך שפניו אל הקיר בזמן הכנת שיעורי בית. חלק מהחדרים מסודרים כך שבנוסף, גב הילד פונה אל דלת החדר. היות והגוף הוא סוג של מכונה קולטת, חשוב מאוד לשבת עם הפנים אל פתח הדלת, כך אדם יודע מי מגיע והגוף יכול להיות רגוע ולהתרכז. כשילד אמור להתרכז בהכנת שיעורים ודלת חדרו פתוחה והוא יושב עם הגב אליה, אין לגופו בעצם את היכולת להירגע והריכוז נפגם, ילד במצב כזה יעדיף להכין את שיעורי הבית שלו בסלון או בחדר האוכל. הפתרון במצבים כאלה הוא פשוט, לרוב, הטיה קלה של הכיסא לאלכסון השולחן יעשה את העבודה והילד יהפוך רגוע יותר ומכאן, מרוכז יותר. במידה וישנה אפשרות להזיז את השולחן כך שיפנה אל חלון, זה מבורך. בחדר עבודה של אדם מבוגר, לא נראה מצב ששולחן עבודה יעמוד עם הגב אל דלת הכניסה לחדר, אם כן, למה אנו מסדרים כך את חדרי הילדים? למה לדעתנו ילד יכול להתרכז כשגבו חשוף אל מה שקורה מחוץ לחדרו.. ? תיקון קטן כזה עושה פלאים ליכולת של הילד להתרכז. קושי לוותר ולהרפות ישנם ילדים שקשה להם לוותר על משחקי הילדות שלהם, ספרים מגיל צעיר וחפצים כאלו ואחרים שעבר זמנם. חשוב מאוד לא לתת לחדר של הילד להפוך למחסן. גיבוב של חפצים שעבר זמנם שנשפכים מכל תא בארון, חפצים המונחים מעל הארון, מתחת למיטה הוא עודף ויוצר אנרגיה תקועה, דבר כזה יכול להשפיע ברמות שונות על היכולת של הילד לשחרר, לנוע קדימה, להיות קליל יותר ושמח. אם הילד מראה קושי להרפות מאוסף גדול של חפצים ישנים שאינם בשימוש כבר שנים, התנהגות כזו מוכיחה את המצב בו הוא נמצא. עי שיחה עם הילד ודרבון נכון ניתן לגרום לילד לרצות לתת או להעביר חפצים שעבר זמנם, זה רצוי ומומלץ. ...
אנרגיות רוגע ספרים התנהגות לתת ביטחון וותרנות יעוץ הורי מושפע
שבעה עקרונות להורים אפקטיביים יותר - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
... עקרונות להורים אפקטיביים יותר - אימון אישי הפרעת קשב וריכוז adhd גידול ילד ADHD, יכול להוות אתגר לכל הורה. ילדים אלו מאוד לא קשובים, אימפולסיביים או חסרי מעצורים, פעילים מדי ותובעניים. בעיותיהם עלולים להטיל משא כבד ... המבוססים על העקרונות של דר סטיבן קובי - בספר שבעת עקרונות לאנשים אפקטיביים ביותר 1. פעל ואל תופעל - לעיתים קרובות אנו מגיבים על התנהגותם של ילדנו, בלי להתחשב בתוצאות וללא תוכנית הנוגעת למה שאנו רוצים להשיג. קבלו אחריות על התנהגותכם כהורים ועל יחסי הגומלין שלכם עם הילד. קחו יוזמה, שנו התנהגות שאינכם אוהבים כלפי ילדכם. עליכם לפתח תחושה של אפשרויות בחירה, התאמנו בה, תרגלו אותה. 2. סוף מעשה במחשבה תחילה - כשעומדת בפניכם בעיה, ... בדברים בעלי משמעות ולראות מה אנו צריכים לעשות כדי לגרום למצבים להתפתח בכיוון שאנו רוצים. 3. קבעו סדר עדיפויות - מהו הדבר החשוב ביותר ביחסיכם עם ילדכם? מה חשוב ביותר בעבור ילדכם בתפקידכם כהורים? מה הם ההתחייבויות והמכשולים העיקריים, שאתם חייבים לעזור לילדכם למלא אותן או להתגבר עליהם? למדו להבחין בין א. דחוף וחשוב ב. דחוף ולא חשוב, ג. חשוב אך לא דחוף, ד. לא חשוב ולא דחוף. כהורים, סביר להניח כי נמלא אחר קטגוריה א וודאי שלא נבזבז זמן על ד החלק הקשה להבחין בין ב ל - ג. התרוצצות סביב ילדכם וויכוחים על עמידה בלוח זמנים בפעילויות פחות חשובות, עלולים לדחוק הצידה נושאים יותר חשובים אך לא דחופים. למשל אולי תצליחו להביא את ילדכם בזמן לשיעור פסנתר, אך בו בזמן תהרסו את יחסיכם עם הילד. במוצאי שבת, תכננו את השבוע, חשבו מה חשוב בעבורכם ובעבור ילדכם והתרכזו בעשיית דברים אלו קודם. 4. חשוב כמנצח - בחיי היום יומיום, חייבים לבקש מהילד להכין שיעורי בית ומטלות, לעמוד בהתחייבויות חברתיות ולהיות נאמן לחוקי הבית. כל בקשה כזאת דורשת משא ומתן. בכל משא ומתן כזה, חשבו כמנצחים. כלומר גשו אל פעולה הדדית זו עם החלטה שככל שהדבר אפשרי, אתם מעוניינים שגם הילד וגם אתם תזכו במה שאתם רוצים. אל תתרכזו רק במה שאתם רוצים שהילד יעשה, עליכם לנסות להבין עד כמה הדבר קשה לו. האם קורה שאתם מוצאים את עצמכם יורים כל היום פקודות הדורשות צייתנות? זה בוודאי הדבר שקל לעשות, אך האם אלה היחסים שהייתם רוצים עם ילדכם? התחילו כל פעולה במחשבה על התוצאות, וחשבו איך הייתם רוצים שילדכם יזכור אתכם: כרודן או כמטפל ממשא ומתן עם כבוד? 5. ראשית שאף להבין ואחר - כך להיות מובן דר קובי משתמש במשל של ... בחשבון הבנק. עי הימנעות מיחס מזלזל, מחוסר כנות, מתגובות מוגזמות, איומים, מעלבונות או מביקורת שלילית ומהפרות אמון, אתם מגדלים את המאזן החיובי עם ילדכם. ואז ברגעים שחשוב ביותר שילדכם יפנה אליכם וישמע לעצתכם, סביר שיעשה כן, כשתהיו זקוקים ביותר להבנתו ולעזרתו, הוא יהיה מוכן להושיט לכם אותה. זכרו שאהבתכם לילדכם היא בסיס לתמיכה רגשית שהוא יכול לסמוך עליה. דאגו לכל שילדכם ידע שאהבתכם אינה תלויה בדבר או בצורת בהתנהגותו באותו יום, בהישגיו, במספר חבריו בהצטיינותו בספורט רו בכל עיסוקי פנאי אחרים. דר קובי מונה שישה סוגים של הפקדות שאתם יכולים להפקיד בחשבון זה: א. הבינו את נקודת הראות של ילדכם והתייחסו למה שחוב בעיניו כאל חוב בעיניכם. היו מאזינים טובים - שקפו בדבריכם את מה שסיפר לכם, וראו את המצב מנקודת הראות שלו. ב. הקדישו תשומת לב לפרטים הקטנים, למחוות ולמעשים האדיבים. ג. עמדו בהתחייבותכם לילדכם. ד. הסבירו בפירוט ובבירור את ציפיותיכם כבר בתחילת ביצוע משימה או משא ומתן עם ילדכם. ה. היו הגונים - אל תהיו דו - פרצופיים או לא כנים, היו נאמנים לדבירכם. ו. התנצלו בכנות בפני ילדכם כאשר אתם חוזרים בכם מהבטחה כלשהי, הודו שאתם טועים, שהתנהגתם ברשעות או בחוסר כבוד, שהבכתם או השפלתם את ילדכם, או שנכשלתם בחמש ההפקדות האחרות. רק אחרי שבאמת ובתמים ניסיתם לראות את הדברים מנקודת מבטו של ילדכם תוכלו לבקש שיבינו אתכם. 6. היו יצירתיים עבדו עם ילדכם בשיתוף פעולה יצירתי מתוך שאיפה להכנסת כל העקרונות האמורים למערכת היחסים בניכם. צירוף זה, אומר דר קובי, משחרר את הכוח החזק ביותר שיש באנשים ומאפשר לנו להתנהג בדמיון יוצר עם הזולת. פירוש הדבר להיות פתוחים לכל תוצאה אפשרית שיניב שיתוף פעולה היצירתי עם ילדכם. אם אתם שואפים בכנות לא לכפות את דעתכם, אלא לשלב את חמשת העקרונות האחרים במערכת יחסי הורים - ילדים, היו נכונים לכך שמהלך היחסים שלכם לא יהיה לגמרי צפוי מראש. הוא יזרום וישתנה, ואתם חייבים להיות פתוחים ...
משימות רצון לפתח לא להתגעגע לא מצליחה לשכוח אותו סדר עדיפויות סדר ארגון לקיחת אחריות
הורות - בואו נדבר על סמכות.... סמכות הורית.
... פקוחות) ומייד היינו יודעים מה לעשות, כמה, מתי, איך ולמה - ומצייתים. היום, מספיק שהילדים הקטנים (או הגדולים) יסתכלו עלינו במבט (... גדול) ואז... אנחנו יודעים בדיוק מה הם רוצים, כמה, מתי ולמה - ... תפקידיו, חובותיו ומה הדרישות והציפיות ממנו? והיום... מבלי שנרגיש, הסמכות הזו עברה לילדים. איך? מסתבר שחלו הרבה מאוד שינויים בעשורים האחרונים (אפשר לומר בדור הקודם)... לכל מבנה המשפחה וההורות. בעבר, כמעט ולא ניתן היה למצוא ספר הדרכה להורים. גידול ילדים נעשה עפ אינסטינקטים ולפי העתק של הדור שלפניו. הורים (ובעיקר אמהות) היו מגדלות את ילדיהן עפ הבנתן, עפ איך שגידלו אותן ובכלל, לא נהוג היה לשאול שאלות. האב, היה המפרנס והאם הייתה אחראית על הטיפול בילדים וחינוכם (אמרתי, כמעט... זה בוודאי לא היה אצל כולם)... היום, הספרייה והאינטרנט מלאים בשפע של מידע ואינפורמציה בנושאי חינוך וגידול ילדים. מספרי הדרכה של מה לעשות? איך? מה מותר? מה אסור? ועד לתיאוריות שלמות שמסבירות ותומכות בגישות שונות אשר (לא פעם) סותרות האחת את השנייה. כך למשל, גישה אחת ממליצה להרים את הילדים על הידיים כמה שיותר על מנת להקנות ביטחון, חום, קרבה ואינטימיות וגישה אחרת טוענת שזה יוצר תלות, חוסר ... חוסר ביטחון ותחושה תמידית של חוסר סמכות וחוסר יכולת לקבוע האם פעלתי נכון או אולי נעשה לילד נזק... גם הילדים עברו שינויים מרחיקי לכת... מגיל קטן (מאוד) ילדים נמצאים במסגרת, חשופים לסביבה פעילה של ילדים ומבוגרים, חשופים להרבה מאוד אינפורמציה ומידע, שומעים, רואים, לומדים ומבינים הכל ובנוסף, אסור לשכוח... יש להם גם דף זכויות הילד (כן, כן, יש דבר כזה). מה עושים כשילד בן רבע לשלוש אומר מה תעשו לי? כשהוא מסרב להתייחס לבקשתנו (והיד על המותן)... ? כבר מגיל צעיר ילדים יודעים ומודעים לכך שאסור להכות אותם וכידוע מה שהיה בעבר לגיטימי וחינוכי (מכות חינוכיות) היום נחשב לא ... שזכויות זה דבר נהדר וחשוב, אבל מה עם חובות וגבולות? איפה עובר הגבול בין הרצון לגדל ילדים עצמאיים, בוגרים ומסתגלים לבין שמירת הגבולות והסמכות שלנו ההורים? אכן, דילמה לא פשוטה... אם מדברים על שינויים... פעמים רבות אנו בוחרים שלא לגדל את ילדינו כפי שגידלו אותנו (מוכר?), אולם בפועל אנו מוצאים את עצמנו מתנהגים בדיוק אותו הדבר או בקיצוניות השנייה, מה שמוביל גם כן, לסיבוכים וקשיים בחינוך הילדים. לפני שמדברים על סמכות הורית, אולי כדאי להבין מהו התפקיד ההורי. ככל שהתפקיד יהיה ברור ומוגדר כך נוכל ... ו... להכין אותם לחיים! כן, מגיל 0 (אפס) התפקיד העיקרי והחשוב ביותר שלנו הוא ללמד את הילדים לחיות, להסתדר, לשרוד, לבחור ולהבדיל בין טוב לרע. החיים בחוץ מהרגע שהילד יוצא לעולם רצופים בגבולות, חוקים, נהלים ודרישות, שתפקידנו ללמד ולהקנות ו... לא, לא מלמדים את זה בבית - הספר! בשנים הראשונות (עד גיל 6 לערך), עבור הילדים, הבית הוא העולם כלומר, כל מה שקורה בבית משליך ישירות על מה שקורה בעולם (בעולם שלהם, כמובן). אם הבית תחרותי - העולם תחרותי, אם הבית לחוץ - העולם לחוץ וכולי. הילדים עושים השלכה חיצונית לכל מה שקורה בבית ומכאן ההשפעה הישירה על הדימוי והביטחון העצמי שלהם. כדי להבין את ההשפעה של הבית על החיים בחוץ חשוב לדעת שכל ילד תופס ומפרש אחרת את המצב. בבית תחרותי, למשל, יתכן שיהיה ילד תחרותי מאוד שלא מוכן להפסיד, נלחם ונאבק בכל כוחו כדי לנצח וכל כישלון הופך לטרגדיה בלתי ניתנת לשליטה. ... לשתף פעולה ומוותר בקלות מבלי יכולת להתמודד. לא פשוט! הורים רבים מבקשים רק דבר אחד... שהילדים יהיו מאושרים. אומנם, הבקשה לא גדולה אבל האם היא ישימה? האם יש לנו באמת יכולת לגרום למישהו אחר אושר? ... מעציב ומרגיז את האחר? למעשה, היכולת שלנו להיות מאושרים מהדברים הקטנים, יכולה ללמד את הילדים להיות מאושרים גם כן. התסכול (שלנו) נובע, לא פעם, מהתחושה שעושים הכל כדי לגרום להם אושר ועדיין יש כל - כך הרבה כעס, אכזבה, התמרמרות ומאבקים מצידם. לסיכום, היכולת להתאים את ההורות לילדים ולא את הילדים להורות היכולת להתאים את ההורות לעתיד ולא להשוותה לעבר היכולת להבין היכן ומהם הגבולות שלי (עוד לפני שמציבים גבולות לילד) היכולת לעמוד מאחורי ההחלטות שלנו וליישם אותם והיכולת להבדיל בין הורות לחברות (לילדים יש הרבה חברים... הם צריכים הורה שיגן, יתמוך, יגביל ויאסור), היא בסופו של דבר זו שתיתן לילדים את החוסן הנפשי, היציבות והביטחון שלו הם זקוקים כל - כך ובמילים אחרות... היכולת הזו היא - סמכות הורית. ...
חיזוק ביטחון עצמי בית ספר כל מה שקורה מפסידנות לא מוצא את עצמי לגרום לאישה להסיר אחריות גורמים
סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
... יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה. שאלה: מה המטרה של המין? אליעד: מה המטרה של כל דבר? מה זה שונה מכל דבר אחר? שאלה: למה מין מעניין? אליעד: כל דבר בעולם מעניין, בגלל החוויה שיש בו. מה שבאמת מעניין את האדם, זה ליהנות. במין יש יותר הנאה, מאשר בדברים אחרים. ולא כולם, למשל ילדים קטנים לא נהנים מזה. בגיל מסוים כשהאדם מתחיל לחוש ריקנות ותסכול, אז הוא מתחיל ליהנות ממין. למה אנשים נהנים ממין? מהרבה סיבות, תנסי לחשוב מה ... אף אחד לא מקדש את הגוף, האדם מקדש את זה שהוא נמצא פה חי. אבל אם אתה מבין, שהדבר שממנו אתה עשוי, קיים לנצח, אז אתה יודע שאתה חי לנצח, אז בכלל מה יש לחגוג יום הולדת? אבל אנשים אוהבים לחגוג כל שינוי. למשל הורים מביאים ילד, והם יודעים שהחיים זה לא משהו, אז הם חושבים, מה גם הוא יהיה אומלל? אז הם מנסים לעשות לעצמם שטיפת מוח, שזה טוב שהוא בא לעולם, ולכן הם חוגגים לו יום ... על הקיר, ומדמיינת שזה את, אז לא תפחדי למות, מקסימום תזוזי קצת, אבל אם את חושבת שאת חתיכת הגוף הזה, אז את בבעיה חמורה ביותר. אם אתה יודע שאתה בתוך חלום, ויודע שאתה הוא זה שחולם את החלום, אז ממה יש לפחד? האדם מביא ילדים בגלל שהוא אומלל, אבל אם אתה מביא ילדים בגלל שאתה חכם, אז זה משהו אחר. אתה מביא ילדים כמו שאלוהים ברא את העולם. גם אלוהים ברא ילדים, אבל אלוהים יודע מה הוא עושה, ולכן צריך להביא ילדים כמו אלוהים. רבי נחמן אומר שלהביא ילדים זה כמו צואה, זה מיותר, זה פסולת. הוא אומר שזה כמו להשאיר ירושה לילדים שלך, ירושה, פירושו סתם התאמצתי, עבדתי, עבדתי, ועבדתי ולא בשביל עצמי אלא בשביל הילדים. רבי נחמן אומר שכסף מקצר לך את החיים, למה? בגלל הדאגות. העניין הוא שכשאתה מביא ילד, זה בגלל התלות שלך. ואם אתה דתי ומביא ילדים, כי אסור לך לא להביא ילדים , אז אתה עוד יותר סובל. ראיתי היום בערוץ הכנסת, שהדתיים רוצים שיממנו להם את המזון לתינוקות. עכשיו, למה צריך לממן להם את המזון? הם מביאים המון תינוקות, ואם הוא ימות ברעב? זה המימון הכי טוב, יישאר כסף לשאר הילדים. לכן צריך לעלות את המחירים, כדי שהדתיים יביאו פחות ילדים. אפילו בטבע לא כולם שורדים, מעשרה גורים אולי רק שניים שורדים. אבל הדתי, גם מביא ילדים, גם לא הולך לצוד, וגם רוצה שאתה תצוד בשבילו. אז למה בכל זאת מממנים אותם? כי יש ריקנות כל כך גדולה לבני האדם, שאם הוא מרגיש שהוא נתן למישהו, אז זה כאילו מקדש את העבודה שלו. זה כאילו לכפר על הפשעים שהמדינה עושה, ולכן היא מממנת את הדתיים. בקשר לילדים , בגלל שהאדם תלוי בהם רגשית, הוא מרגיש רע. אבל זה לגבי כל דבר שהאדם תלוי בו רגשית. אלא אם כן אתה לא תלוי, ועושה את הדברים מהפרספקטיבה של אלוהים. ...
אין תשובה עד הסוף ילדים קשרים מיניים חכם לחיות חיים אין הבדל בין טריגרים
אסטרולוגיה - על ילדים ומזלות
... - על ילדים ומזלות ילדים מזל טלה ילדים חייכנים, אקטיביים, חיוביים, עושים מה שרוצים, אך אי אפשר לכעוס עליהם גם כשהם ... באחרים. שמחים חזקים וייזומו לעצמם תעסוקה. ילד פלא שילך מוקדם ויתחיל לדבר מהר. ויהיה מאד עצמאי. ילדי מזל שור נעימים, הכל אצלם לאט, די עקשנים, וכשהם מתנגדים הם מתנגדים... בעיקר לשינויים. ... וחשבון. לא אוהבים לזוז ממקום למקום. ילדים מזל תאומים הם כיפים, עם מצב רוח טוב, חכמים ולומדים מאד מהר, מדברים ואוהבים גם ... המוח. יאהבו לשמור איתכם על קשר כל הזמן. ילדים מזל סרטן הילדים הקלאסיים... אוהבים בית, אוכל ובישול, קשורים לאמא ולמשפחה, תמיד ידאגו לבני ... להכניס אותם מוקדם לעזור בעבודות הבית. ילדים מזל אריה אוהבים לצחוק ולהצחיק, עושים דרמה ורוח, מאד רגישים וזקוקים להרבה חום ... זול. יתלבשו טוב וירצו להיות השולטים בבית. ילדים מזל בתולה טובים ועוזרים, חשוב להם ניקיון אוכל נכון, שמה יהיו עם מחושים. די ... שחור. ויהיו מוכנים לצאת לעבוד בחופשים. ילדים מזל מאזניים יפרחו באווירה טובה בבית. שונאי מריבות וחוסר הרמוניה. יהיו להם הרבה ... בבגד יפה או אוכל מתוק. כן הם תמיד מתוקים. ילדי מזל עקרב נולדים עם גוף חזק ומבט חודר ועמוק כאילו הבינו אותך. אוהבים מריבה טובה ורוצים ... חיזוקים כשצריך. לא יבגדו מעולם באמון. ילדים מזל קשת ילדים חמודים אוהבי מרחבים ספורט וטבע. יאהבו חיות ותראו כל מיני יצורים שהם אוספים בטבע ... עם קול של משהו שמדבר אליהם. ילידי מזל גדי ילדים די רציניים, עם רצון חזק ואהבה לאוכל. קשה לשעשע אותו הוא יסתכל עליך כאילו זאת טיפשות. ואכן כן הילד שלכם חכם ומציאותי. ירגיש בטוח בסדר יום קבוע, ויהיו לו גם מצבי רוח קודרים כמו של איש ... כשמסבירים לו בהיגיון ולאט. ילידי מזל דלי ילד מאד תקשורתי וחכם. ילמד מהר וכבר יתקשר עם הסביבה ועם חברים, מהר יהיה עצמאי וכמעט ... ואפשר לדבר איתם על הכל. ילידי מזל דגים ילדים עדינים ושקטים עם עיניים חולמניות. טובים ורוצים לעזור. ילכו לישון טוב בשקט ...
איך למכור מוצרים יקרים למה המוצר יקר עקשנות מוצר יקר תאווה למתוק חלומות יקר ללקוח ילד שלך
מה ניתן לעשות כדי לצאת מהמעגל של דלקות אוזניים חוזרות ולמנוע ניתוח הכפתורים?
... דלקת האוזן התיכונה ונוזלים באוזניים הם בין האבחנות השכיחות ביותר בקרב הילדים עד גיל בית הספר בבואם למרפאות א. א. ג. וגם במרפאתי. התופעה נפוצה בעיקר בחורף, בעונת ההצטננות. מחקרים מראים ש - 95% מן הילדים עד גיל 3 יחלו במחלה לפחות פעם אחת בחייהם! אלה הם גילאים בהם מבנה האוזן עדיין לא בשל. רוב הדלקות מופיעות בגיל בין חצי שנה לשנתיים. מדאיגה העובדה שהמחלה ירדה מבחינת הגיל. אם בעבר מקרה שהילד מתחת לגיל שנה הייה מפתח דלקת אוזניים היה בגדר יוצא דופן, היום זה הפך לרוטינה. מה הסיבה לכך? ייתכן שמדובר בנטייה גנטית לדלקות ... הרבה יותר יעילה מהרפואה הקונוונציונלית. לפי תוצאותיו של אחד המחקרים מעל70% ילדים שסבלו מדלקות אוזניים חוזרות אחרי קבלתם טיפול הומיאופתי לא פיתחו במשך שנה שלאחר הטיפול אפיזודה נוספת של דלקת אוזניים. מעט ... ומהיר בצורה בלתי יאומנת. תרופה אקוטית נכונה לעתים קרובות תיתן הקלה מיידית לילד שסובל מכאב חריף. זהו טיפול בסיכון הכי נמוך כי אינו כרוך בסיבוכים ותופעות לוואי (הסיבוכים של הטיפולים הקונוונציונליים - יפורטו בהמשך ... ישנה נטייה לדלקות חוזרות והן חלק מהתמונה, התרופה תחזק את מערכת החיסון של הילד ובכך תימנע ממנו להידבק בקלות בגן בכל חשיפה לסביבה נגיפית או חיידקית. התרופה תיבחר על פי מכלול האפיונים, כמו גורמי טראומה האופיניים לילד (חרדת הנטיישה שלעתים קרובות חווה הילד כשאימו יוצאת לעבודה או בכניסה למסגרת), קווי אישיותו, תכונותיו הבולטות, רגישויות של הילד לגורמים סביבתיים שונים, אופי המחלה ואפיוניה המיוחדים ועוד. תרופה זו לא רק תרפא דלקת נוכחית, היא גם תעצור את עצם נטיית הגוף לדלקות ... כך, לתרופה הומאופתית ישנה השפעה עמוקה ורב תחומית והיא תטפל בכל תחום בחיי הילד שלא מאוזן: פחדים, ביטחון עצמי, בעיות התנהגות, בעיות התפתחות ותקשורת, שינה, תיאבון וכו. כיצד מתפתחת דלקת האוזן התיכונה: דלקת האוזן ... ומופיעה הפרשה מוגלתית מתעלת השמיעה החיצונית שאחריה הכאבים והחום יורדים, הילד מרגיש טוב יותר וכעבור זמן קצר הקרע בעור התוף מתאחה ואין כל פגיעה בשמיעה או עיכוב בהתפתחות הדיבור. דלקת אוזניים - האם זה מסוכן? ברוב ... לאחר מספר שבועות ואינם משאירים אחריהם נזק. על פי נתונים סטטיסטיים 80% מהילדים הסובלים מדלקת האוזן התיכונה מבריאים לבד ללא התערבות רפואית כלל. ישנם אבל מקרים חמורים מעטים בהם מוגלה שלא מוצאת פתח יציאה ... לא מנהל הרופא את מבחן רגישות החיידק לתכשיר שרושם. חלק מאנטיביוטיקות שרופאי ילדים רושמים למטופליהם הקטנים כוללות עשרות תופעות לוואי. אני חוששת כי בשל האמונה הרווחת שאנטיביוטיקה מרפאת הכל, הורים רבים אינם ... לטיפול במחלות זיהומיות ממקור נגיפי. 2. ניתוח הכפתורים בשלב מסוים לילד הנוטה לדלקות האוזניים חוזרות ונשנות ולהצטברות הנוזלים באופן כרוני יציע הרופא את ניתוח הכפתורים בו עושים חתך בעור התוף ודרכו מחדירים ... תופעות לווי ידועות וכאלה שעדין לא ידועות. מחקר חדש מצא קשר בין הרדמה כללית בילדים קטנים לבין התפתחות ליקויי למידה ובעיות התפתחות והתנהגות בהמשך. ילדים שעברו הרדמה יותר מפעם אחת עד גיל 3 שנים נמצאים בסיכון גבוה פי שניים להתפתחות ליקויי למידה בהמשך. מוחם של ילדים נמצא בתהליך התפתחות אינטנסיבית בשנות חייהם הראשונים ולכן מאד פגיע ורגיש לפגיעות. ניסוי מקדים על בעלי החיים מצא כי חומרים ... עולה צורך לחזור על הניתוח פעם נוספת. שיקול נוסף - ניתוח הכפתורים יגביל את ילדכם בפעילות יומיומית הכרוכה בסיכוי חדירת המים לאוזן, כמו שחייה בבריכה, אמבטיה וכו. מה ניתן לעשות כדי לצאת מהמעגל של דלקות אוזניים חוזרות ולמנוע ניתוח? רבים המקרים בהם ילד שטרם סיים את הסובב האחרון של אנטיביוטיקה מפתח דלקת אוזניים הבאה. מה ניתן לעשות כדי לצאת ממעגל זה? 1. ראשית כדאי לקחת בחשבון ... שלהנקה ממושכת (לפחות עד גיל שנה) ישנו אפקט מגן ארוך טווח על בריאותו של הילד. תינוק יונק בונה את מע החיסון שלו על בסיס הנוגדנים שמקנה לו חלב אימו. הנקה מפחיתה משמעותית את סיכויי הילד לפתח דלקות אוזניים כרוניות, זיהומים שונים ואלרגיות. חלב פרה או סויה שעל בסיסם מכינים תחליפי חלב מגבירים את כמות הלחה בדרכי הנשימה ... מלאכותיות סובלת מחוסר נוגדנים ואינה מסוגלת להגן עליו בפני זיהומים. לבסוף, הילד שבוי במלכודת של דלקת אוזניים אקוטית - אנטיביוטיקה - דלקת חוזרת - אנטיביוטיקה חזקה יותר - עד שמערכת החיסונית נהיית ירודה ומדוכאת והדלקות יותר תכופות וקשות. 2. אם ילדכם סובל מדלקות אוזניים עיקשות כדאי להוציא מתפריטו היומית מוצרים הידועים כמגבירי לחה: חלב פרה ומוצריו, סוכר וממתקים, קמח חיטה ... וסגרו את האוזן עם כדור צמר גפן. חשוב לזכור: אסור לטפטף שמן או נוזל אחר לילד עם קרע בעור התוף או ילד שעבר את ניתוח הכפתורים. 6. והכי חשוב סיפקו לילדכם במועד הנכון טיפול ומעקב אצל הומיאופת מקצועי מוסמך. ...
לשפר ביטחון עצמי הגברת ביטחון עצמי שידור ביטחון עצמי השמנת יתר סטטיסטיקה הגדלת הביטחון העצמי אמונה לגורמים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ילד, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, קואצ'ינג לילדים, מטפל הוליסטי בנושא ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 17:39:11 - wesi4