ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זן בודהיזם / זאזן - יותר מדי זה לא מספיק?! / מוהו נולקה
... אודות תרגול למבוגרים אחת לחודש. האם הוא מתחפש למבוגר רק כדי להחביא את העובדה שהוא בעצם תינוק?! האם האנשים הילדותיים סביבו מפריעים לו כלכך כיון שהוא עדיין רק תינוק? על - כל - פנים נדמה שתרגול למבוגרים צריך להתחיל ... אם אנחנו טוענים שאנחנו מתרגלים את דרך הבודהה, לרוב אנחנו מבוגרים רק על - פי גילנו בעוד התרגול שלנו ילדותי כתמיד. אז מה זאת אומרת באמת להיות מבוגר? בפרק מהשובוגנזו, שמונה ההכרות של מבוגר אמתי, דוגן זנזי מפרט שמונה ... האם סיפוק הוא לא לכל - הפחות מה שאנחנו צריכים בחיינו? כך בדיוק אנחנו מוצאים עצמנו בשורה אחת עם הילד המגודל שעדיין רוצה ממתקים, צעצועים וסטורי, אנחנו נוהים אחר אושר וסיפוק כמו תינוק אחר חלב - אמו. זאזן באנטאיזי ... שמותיר מעט מאד זמן לקיבוץ - נדבות לצרכים אישיים. כאוסואי מברשת - שיניים ותחתונים היוו רכוש מספיק עבורי, אבל ילד גדל זקוק ליותר. מה יקרה כשתלך לבית - הספר, מה יקרה כשתלך לאוניברסיטה, מה יקרה כשאמות? אם אתחיל לחשוב ... מישהו נותן לי מיליון דולר עדיין הייתי דואג לעתיד, דואג מאינפלציה, דואג מגנבים לעולם לא יהיה לי מספיק. כמה ילדותי! עלי לזכור מדוע אני פה: תרגול למבוגרים. אני החלטתי להיות נזיר ולתרגל באנטאיזי, אני הסכמתי להפוך להיות אב - המקדש ואני התחתנתי והבאתי ילד מרצוני. על מה יש לי להתלונן? גם ללא כסף, לי ולכל אחד - אחר באנטאיזי יש אויר לנשום, מים ...
החלטיות התודעה טיפולים בודהיסטים רצון התורה קבוצה טרוד
להיות או לא להיות - שייקספיר / סטיבן גרינבלט
... ימים בין הלידה להטבלה. ביולי פרצה מגיפת דבר שהפילה קורבנות רבים. ויל התינוק לא נדבק. ייתכן שאמו לקחה את הילדים לכפר. שייקספיר היה מוקסם ממילים כבר בילדותו, טוען גרינבלט. שיר ילדים עתיק ששמע בילדותו מופיע במלך ליר. את השפה המפותלת של מוריו הוא מצטט בדמות נלעגת במחזהו טורח אהבה לשווא. החזרה על מלים ... שונות. כמו עגיל באוזן הרקיע, השמים, השחקים, כיפת התכלת... וכשהוא נופל.. על פני האדמה, היבשה, החלד, הקרקע הורים רצו שילדיהם ילמדו לטינית. כל נושאי התפקידים, החל מהמלכה אליזבט דרך הרופאים, עורכי הדין, דיפלומטים יועצים כמרים, כולם שלטו בלטינית. אביו ... את שמה. את בנם דחפו ללמוד. מורה טוב היה מורה שהלקה את תלמידיו. סטודנטים להוראה התאמנו להכות בובה או ילד סורר. אחת השיטות ללימוד לטינית הייתה העלאת קומדיות עתיקות. את סצנות האהבה מחקו כדי שלא יצטרך נער לנשק נער ... יהיה מקרי. לא ברור מתי עבר ללונדון. רישומי נישואין בסטרטפורד מגלים שהתחתן שם בגיל שמונה עשרה ונולדו לו שלושה ילדים, גם הם נרשמו בסטרטפורד. החברה האליזבטנית הייתה חברה מעמדית מאד ומלאת גינוני התנהגות מדויקים. מעמדית עד כדי כך שאפילו ... אבירים משפחתי. עשרות שנים אחרי, כשויל היה כבר מפורסם ואמיד הוא חידש את הבקשה. כדי להבטיח את מעמדו ומעמד ילדיו. את האירוניה שבחיפוש מעמד שאינו מגיע לו באמת מציג שקספיר בדמותו הנפוחה של מלווליו במחזה הלילה השנים עשר. זה ... שידברו על לבו להתחתן. שייקספיר לא היה מאוהב בו, לפחות לא בהתחלה, להיפך שייקספיר ניסה לגרום לו להתחתן ולהוליד ילדים, להשאיר זכר ליופיו כשיזדקן. המעניין בסונטות היא הפניה אל הנרקיסיות של הצעיר. אין בהן רמז להומוסקסואליות. הוא פונה אל הנער בן ה16- 17 ומבקש ממנו לחדול לאונן, נועזות שלא תתואר, ויקיים יחסי מין עם אישה כדי שייוולד ילד שיהיה בן דמותו וימשיך את נעוריו. אין רמז שהרוזן חובב גברים, הסונטות המוזמנות בסוד נכתבו כאוהב הפונה לאהוב. לעולם ...
תפילה סודות שליטה חנופה יהודים דמיון ידידות מוזיקה
ראיון עבודה / מרכז הערכה - איך מתנהגים ומה לעשות?
... הדוברים האחרונים, המנחה כבר עייף וחושב על ההקדמות הבאה. אל תספרו אותם הפרטים כמו כל שאר המועמדים כדי להיתפס כילדים טובים. הציגו את עצמכם כילדים רעים. למה הכוונה? ילד טוב אינו מבטא את צרכיו והאחרים אינם מביאים אותם בחשבון כאשר הם באים אליו בדרישות. ילד רע מבטא את צרכיו, אומר בבהירות מה הוא רוצה והסביבה יודעת שעליה להביא את צרכיו בחשבון כאשר היא באה ...
איך ללמוד הערכה רגשות טובים דומיננטי תחושת ערך עצמי דימוי עצמי גבוה משכורות הקדמה
מציאות אובייקטיבית וסובייקטיבית
... אובייקטיבית וסובייקטיבית לעיתים אנו פוגשים אדם מבוגר שמתפרק מול תסכול, הוא נהרס כליל כאשר לא נענים לרצונותיו ממש כמו ילד קטן, ואנחנו עומדים תוהים כיצד זה קורה שאדם אינטלגנט ככל שיהיה, ללא קשר לרמת משכל, משרה, או רמה כלכלית מתנהג ... התינוק בטווח לא מיידי אבל לא מתסכל, כמו שלוש דקות המתנה, ותגדיל את התווך בהדרגה, תלוי כמובן בגיל וביכולת הילד, חשוב לגרום לתינוק תסכול שהוא יכול לסבול אותו ועוד טיפה ולא מעבר לזה. אם שמספקת את צרכי התינוק באופן קבוע ומיידי ולא עוזרת לו על ידי דחיית סיפוק, או תסכול איטי מתוך רצון לעשות אותו מאושר תוקעת את הילד שלה בשלב של מציאות סובייקטיבית, פנימית, והוא יגדל לחיות רק את המציאות שלו, יהיה ער לרצונותיו הפנימיים ולא יכנע למציאות, ואנו נפגוש מבוגר שמתנהג כמו ילד כשרצונותיו לא נענים. לעומת זאת תסכול מתמשך ושאינו מותאם לגיל ויכולת הילד מזיק לא פחות, כשהאם לא קשובה לצרכים הפיזיים והנפשיים של התינוק ולא עסוקה בו אלא בצרכיה בלבד היא מלמדת ... מתי שהוא רעב אלא כשאמא מאכילה אותו, התינוק לומד להתאים את עצמו לאמא ולצורכי הסביבה ולא לצרכים הפנימיים שלו. הילד הופך למבוגר מתפקד בלבד, עסוק בלתפקד ולספק את הסביבה שיהיה מרוצים ממנו, הוא חי את המציאות החיצונית בלבד בלי ... שלו, אך יחד עם זאת הוא מבין מה המציאות דורשת ומתמרן בין שניהם, מקשיב לעצמו וגם לסביבה. ניקח אחריות לחינוך ילדינו ונתפלל להצלחתם ולאושרם האמיתי. מצורפת תפילת ההורים: אלוקים! תן לנו את הכוח לקבל את ילדינו כמו שהם. תן לנו את החוכמה להגיש להם את העזרה שהם זקוקים לה ולא זו שאנו רוצים להגיש.. תן ...
רצון חינוך ילדים עקשנות התנהגות אומץ חיצוניות איך לשמוע הדרכת הורים
מי פה הזמין שינוי? רוצים שינוי בחיים? באמת?
... עוד משהו מוחשי, התפוח. רובנו לא מסוגלים לדמיין כמעט כלל עבודה שונה לגמרי או את המשפחה שלנו עם עוד ילד. אנחנו מדמיינים כמה קוים כלליים ביותר, וזהו. דניאל גילברט נותן דוגמה די מזעזעת. הוא שואל אנשים איך היו מרגישים ... אין שום טעם לחיים, לא היו יכולים לקום מהמיטה בבוקר, מתאבדים. אולם זה לא נכון סטטיסטית. שנה אחרי מות ילד, מצבם של רוב ההורים הרבה יותר טוב מהתיאור הזה. כשהנשאלים מדמיינים את המוות של הבן, הם מדמיינים מעט מאוד ... הטיפול הפסיכולוגי שאולי יעברו ואת תוצאותיו, את ההשפעה של הזמן שיחלוף (שנה, לא חודש), את הקשר שלהם עם שאר ילדיהם. בקיצור, כושר חיזוי גרוע. מכיון שקשה לדמיין מצב חדש, התחושה של שינוי היא של מעבר מידוע ומוכר, ללא ידוע ... לפני התארגנויות הבוקר, או לצאת להליכת לילה באויר הקריר (אפילו בתא מתקרר מתישהו בלילה, לא?). לבלות אחהצ שלם עם הילד בבית, ללא טלויזיה, מחשב, עיתונים או טלפונים. לוותר לבן הזוג בויכוח ישן, ולתלות את הכביסה בצורה שהוא אוהב, ולא ...
נחישות פחד בדיעבד אובדן בת זוג פחד מהלא מוכר לפטר התמכרות לסיגריות רגשות של אחרים
לחפש נוסחה שעובדת
... המיומנות של האיתור שלו, ולפתח אותה, הוא פשוט זונח אותה לטובת חוסר האונים שלו ומתנהג ממש כמו מנטליות של ילד מוכה. כן, זה מגיע לי וכו. אדם כזה תורם לניוון המחשבה וחוסר המעש שלו בלא משים, כי הוא לא ... יכול לבחור לעצמו את הדברים הטובים שהוא רוצה לעשות, והרבה פעמים הידיעה הזו לא מגיע אצלו למשנה תוקף. כמו ילד קטן שהפוטנציאל שלו להיות מבוגר בעתיד עדיין לא התפתח זה במצב פוטנציאל להתפתח אבל בוודאי שלא במשנה תוקף. כך גם ...
לב שבור להפסיק לאהוב את האקסית דיכאון לאחר פרידה להפסיק לאהוב אותו להתמודד מצבי קיצון התרוממות רוח דיכאון אחרי פרידה
אסטרולוגיה - על ילדים ומזלות
אסטרולוגיה - על ילדים ומזלות ילדים מזל טלה ילדים חייכנים, אקטיביים, חיוביים, עושים מה שרוצים, אך אי אפשר לכעוס עליהם גם כשהם מאבדים סבלנות, כי הם נרגעים מהר ושוכחים. הם דורשים הרבה תשומת לב וצריך ללמד אותה איך להתחשב באחרים. שמחים חזקים וייזומו לעצמם תעסוקה. ילד פלא שילך מוקדם ויתחיל לדבר מהר. ויהיה מאד עצמאי. ילדי מזל שור נעימים, הכל אצלם לאט, די עקשנים, וכשהם מתנגדים הם מתנגדים... בעיקר לשינויים. דורשים אוכל טוב ומקום קבוע. ... שלהם. אוהבים צבעים ואומנות ואפשר לשחק איתם גם בבוץ. מאד חכמים במיוחד במספרים וחשבון. לא אוהבים לזוז ממקום למקום. ילדים מזל תאומים הם כיפים, עם מצב רוח טוב, חכמים ולומדים מאד מהר, מדברים ואוהבים גם ספר וגם תנועה מתמדת. ... והם לא אוהבים קביעות משתנים ומגוונים. והורים... זקוקים לחדד את גלגלי המוח. יאהבו לשמור איתכם על קשר כל הזמן. ילדים מזל סרטן הילדים הקלאסיים... אוהבים בית, אוכל ובישול, קשורים לאמא ולמשפחה, תמיד ידאגו לבני המשפחה וישתדלו לא לריב איתם. יהיה קשה להם ... דבר הקשור לאחרים בבית ומסתגלים למה שרוצים מהם. לא יודעים להגיד לא. אפשר להכניס אותם מוקדם לעזור בעבודות הבית. ילדים מזל אריה אוהבים לצחוק ולהצחיק, עושים דרמה ורוח, מאד רגישים וזקוקים להרבה חום ואהבה ויודעים להעניק חזרה, יירצו צעצועים הכי שווים או יקרים. לא נאה להם משהו זול. יתלבשו טוב וירצו להיות השולטים בבית. ילדים מזל בתולה טובים ועוזרים, חשוב להם ניקיון אוכל נכון, שמה יהיו עם מחושים. די נכנסים ללחץ מדברים קטנים ולא ... לסבל של בני המשפחה ורוצים שלכולם יהיה מושלם. יאספו כסף כיס ויחסכו ליום שחור. ויהיו מוכנים לצאת לעבוד בחופשים. ילדים מזל מאזניים יפרחו באווירה טובה בבית. שונאי מריבות וחוסר הרמוניה. יהיו להם הרבה חברים. ייטיבו לעשות צדק עם מי ... שימו להם את האוכל כבר בצלחת. בקלות אפשר לפנק אותם, בבגד יפה או אוכל מתוק. כן הם תמיד מתוקים. ילדי מזל עקרב נולדים עם גוף חזק ומבט חודר ועמוק כאילו הבינו אותך. אוהבים מריבה טובה ורוצים לנצח. מאד עקשנים ... צריך הרבה סבלנות אליהם. יש להם הכוח להיות נאמנים עד הסוף למשפחה ויתנו חיזוקים כשצריך. לא יבגדו מעולם באמון. ילדים מזל קשת ילדים חמודים אוהבי מרחבים ספורט וטבע. יאהבו חיות ותראו כל מיני יצורים שהם אוספים בטבע אל תוך הבית. אוהבים לשחק ... לא יאהב להישאר לבד אך עצמאי מאד כשיגדל. יאהבו להירדם עם קול של משהו שמדבר אליהם. ילידי מזל גדי ילדים די רציניים, עם רצון חזק ואהבה לאוכל. קשה לשעשע אותו הוא יסתכל עליך כאילו זאת טיפשות. ואכן כן הילד שלכם חכם ומציאותי. ירגיש בטוח בסדר יום קבוע, ויהיו לו גם מצבי רוח קודרים כמו של איש זקן. אך ... עצמו כשיגדל כמו קופת חיסכון. ויהיה הכי מסור למשפחה הוא לומד מצוין כשמסבירים לו בהיגיון ולאט. ילידי מזל דלי ילד מאד תקשורתי וחכם. ילמד מהר וכבר יתקשר עם הסביבה ועם חברים, מהר יהיה עצמאי וכמעט שלא תצטרכו לדאוג לו. ... הם שקטים ומתוקים אך פתאום יכולים לטוס כמו בסערה. הם סקרנים ואפשר לדבר איתם על הכל. ילידי מזל דגים ילדים עדינים ושקטים עם עיניים חולמניות. טובים ורוצים לעזור. ילכו לישון טוב בשקט וזקוקים לזמן בשקט. מ מאד יתחברו למוזיקה ...
תשוקה למתוק מוצרים יקרים רגישות מזל גדי מזל בתולה מחיר של מוצר ילד ילדים
לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה
לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה בעולם שלנו כאנשים ללא לקות למידה, קשה לנו לקבל, להבין ולהכיל ילד לקוי למידה, בפרט כהורים שיש להם מעורבות ריגשית והם אינם נקיים בראייתם את הילד חמד שלהם, שהוא בוודאי מוכשר כמו אמא שלו, מוצלח כמו אבא שלו ועוד תכונות שההורים מייחסים לילדיהם, תכונות וכשרונות שאינם תמיד נכונים. הלקות יכולה להתפרש כעצלות, כרצון להרגיז... ועלולות לגרור תגובות של כעס, חוסר סבלנות, השפלה, ... מסויים ביחס לקבוצה אחת של תופעות, הוא עשוי להשתמש במושג לגבי דגמים נוספים של אותה תופעה וזוהי ההכללה. לדוגמה: ילד בדק כפית, צלחת, כוס והגיע למושג של כלי מטבח ובהמשך הוא ירחיב את המושג ויעשיר את מחשבתו. כושר ההמשגה ... פתרון לבעיה כביכול מאפס, ואז הפתרון היה רחוק וקשה. ליקוי בכושר הלמידה מחבל ביצירת מושגים מופשטים וביישומם במצבים חדשים. הילד הלקוי עלול להתקשות בהבנת היחס הסיבתי והמהותי שבין מושאים ותופעות אשר הדמיון ביניהם אינו בולט לעין. הילד נתפס לדמיון השטחי שבין הדברים שהוא משייך לסוגים, דמיון המתבטא בגילוייהם החיצוניים ביותר של המושאים, כמו הצורה הצבע או ... הפנימית והמהותית. מילים זהות המודפסות בצבעים שונים או באותיות בעלות גודל שונה, אינן נתפסות כזהות בגלל השוני החיצוני שלהן. הילד לקוי הלמידה טועה בגלל הגילוי החיצוני קשה לו לקלוט שיש משמעות פנימית לתופעה. אדם הכבול לגילוי חיצוני תפיסתי של ... והשימוש בו לגבי ההווה הוא אחד התיפקודים העלולים להשתבש בעקבות ליקויי למידה. לכן כדי לקדם את יצירת המושגים של הילד הלקוי והכללתם נבליט בהרבה אופנים, בדוגמאות וניסוחים, את הצד המשותף שבין שני מצבים, אחרת החוויה בעבר תהיה קטועה וחלקית. למשל: הילד למד את המושג חמש ביחס למחברות אדומות וקצרות, אם נציב לפניו חמש מחברות בצבע שונה ובגודל שונה, לדוגמה חמש מחברות צהובות וארוכות, יתכן והילד לא יצליח להעביר את המושג חמש מן המצב הקודם לנוכחי בגלל השינוי בתכונות הבולטות לעין. ובגלל תפיסה פגומה של העבר אין הילד מסוגל להבין כראוי את ההווה, לכן צריך לתרגל עמו תרגילים של קשירת קשרים בין עבר להווה, בין הידוע לו לבין המציאות המתחדשת. ילדים לקויי למידה נתבקשו לשים על יד כל תמונה את כל הצעצועים השייכים לה, אבל למרבה הפלא רוב הילדים שמו חפצים שלא היתה להם כלל שייכות לתוכן התמונה. איך יתכן הדבר? מסתבר שגילויים קטנטנים משכו את תשומת ליבם. למשל: הילד ראה בתמונה מכונית בצבע כחול, הוא נתפס למושג צבע, צבע גרר לצבע אחר - אדום, אדום העלה אסוציאציה של אש, אש - של מכבי אש, מכבי אש של שוטרים ועוד.. דעתו של הילד הלקוי מוסחת בקלות מן המטרה ושטה אחרי אסוציאציות שמתעוררת בעקבות גירוי שולי ובלתי מהותי. נמצא שאנשים בעלי ליקויים בחשיבה ... שמסבירים להם את העקרון היסודי לפיו הם צריכים לפעול. אז קדימה תרגלו איתם עם הרבה דוגמאות וניסוחים והבינו שאין הילדים עושים דווקא הם פשוט מתקשים.
אסוציאציות איך להסביר לקות למידה להשתמש גמישות דמיון איך להתמודד עם בעיות הורות
עבודת המחנך עם הורים - כתה ה עד ח
... של המחנך ועד כמה לא פשוט ליצור קשר עם הורים ולשמר אותו לאורך שנים. ההורה הוא הדמות שמתוכה שואב הילד את יראת הכבוד הנכונה למורה, את אהבתו למחנך שלו. במידה וההורה אינו רוצה או אינו מאפשר למורה להתקרב אליו ולהראות לו עד כמה הוא אוהב את ילדו אז לא יוכל המורה לקבל את יראת הכבוד שחש אליו ההורה, את היחס החם שיכול לחיות ביניהם - ואז לא יוכל המחנך גם לעבוד עם ילדי הכתה. שכן הילד מגיע לכתה ובליבו מה שחי בלב הוריו ומה שחשים הוריו למחנך. במידה וההורים חשים את יראת הכבוד, את האהבה שמביא המחנך לילדם אז גם הילד חש זאת כלפי המחנך שלו ומשם המחנך יכול לעבוד ולבנות עולם שלם של יחסי אהבה וכבוד בינו לבין הילד. על ההורה להבין כי ליבו, מחשבותיו ומעשיו כלפי המורה, בין אם הילד רואה אותם ישירות או לא, הם אלו המניחים את הבסיס והשורש ליחסי המחנך והילד שלהם. לכן מאמר זה מיועד להורים ומורים כאחד. כמחנך, יש הורים שהיחסים שלהם עם המחנך נשארים יציבים וטובים מכתה ד, וכאשר עולים לכתה ה היחסים ממשיכים להיות חמים ותומכים בילד. אך שמתי לב, שיש הורים שלפתע נעלמים, יש להם פתאום תגובות שאינן מובנות לי, הם פחות משתפים פעולה ולא מגלים את שעל ליבם לגבי יחסי המחנך והילד שלהם. הם עשויים לצבור בתוכם כעסים ותסכולים ולא לשתף את המחנך בהם. הסיבות לאי השיתוף יכולות להיות רבות, אך לעיתים קרובות הן נובעות ממקום של חוסר אמון בדרכו החינוכית של המחנך, ביקורתיות, הגנת יתר על הילד, מעורבות יתר בחיי בית הספר והכתה (כן יש כזה דבר) בהתבוננות זהירה ניתן לשים לב שההורים נוטים לדבר יותר בינם לבין עצמם פתאום, הם מנסים ללבן בעיות שהם חווים בכתה או עם ילדם דרך שיחות עם הורים אחרים ולא ישירות מול המחנך. מדוע? משום שזוהי תכונה אנושית כללית של קושי בפתיחת נושאים ... רכות ויחס אישי נעים ומכבד להורה ומצד שני בשיחה להביא כל עניין שהוא רוצה לדון בו עם ההורה על ילדו באופן אובייקטיבי כמה שיותר. על המורה וההורה לעבוד על אחד על שלא לקחת את הדברים הנאמרים באופן אישי. את ... של המחנך בשיקום ופיתוח יחסים ראויים ונכונים עם ההורה עליו לעשות באופן עקיף, בדומה לדרך שבה הוא עובד עם הילד. כלומר, ליצור קשר חם עם ההורה לא כאשר מתגלים קשיים אצל ילדו אלא להתחיל ברקימת המרקם העדין הזה לפני כן. אני מצאתי כמה דרכים עקיפות כאלה. דרך ראשונה היא להרים טלפון ... או שנתיים מגלים שהקשר האישי הנכון נוצר. ולפתע באחת השיחות אני מגלה או שומעת דבר מה חשוב שעבר על הילד ומשפחתו ומבינה מדוע הוא מתנהג בכתה כפי שמתנהג ואז יודעת גם כיצד לתמוך בו. גישה נוספת ליצירת קשר חם ... הורים שיש להם כוחות עשיה ורצון להעניק. מהורים כאלה שמעתי לא אחת בוועדי הכתה שלי שיש סבתא של אחד הילדים בכתה החולה בסרטן, שאחד מזוגות ההורים נמצאים במשבר זוגי, שילדים בכתה ניראו מעשנים וכו. ההורים שבוועד הכתה הם הקרובים ביותר למחנך ובאופן מסויים הם אף נושאים אותו ואת הכתה. ... מדוע. בדרך כלל עד כתה ו האבות מרוחקים יותר והאמהות מתעניינות. החל מכתה ו האבות מתחילים להתעניין יותר משום שהילדים מתחילים ללמוד יותר עם הראש, בחשיבה. האבות מתעניינים בלמידה כזו, הם שואלים כיצד מכינים את הילד לחטיבה ולתיכון, מה בדיוק עושים וכו. לכן בשלב הזה נכון יהיה שהמחנך יכתוב פעם בחודש מכתב להורים ובו יספר מה הוא עושה עם הילדים באופן כללי ובדגש על עבודת החשיבה המכינה ללימודים בכתות הגבוהות יותר. בכתה ו מתקיימת תקופת הצגה. כאן יש עבודה ... זאת כבר בתחילת השנה כדי שההורים ידעו זמן רב מראש שהם צרכים להגיע בימי שבת לעזור עם התפאורה ועם הילדים. ושיהיו מספר פעמים בשבוע חזרות בערב. ההורים יעזרו גם שם. יש הבדל תהומי במחזה שההורים היו מעורבים בו לבין ... חוויה כתתית של בנית קהילה סוציאלית, חמה ומקרבת. כשההורים אינם שם אין חוויה כזו, שהיא חוויה מכוננת בנפשו של ילד. עוד תפקיד חשוב שיש להורים מכתה ה ומעלה קשור במסיבות. איפה שהוא בגילאים הללו הילדים מתעוררים לחוויה סוציאלית של התקרבות דרך מסיבות כתתיות ומפגשים כתתיים אחר הצהרים. בכתה שאין התעוררות כזו על המחנך לחשוב כיצד לעזור לילדים להגיע אליה. כיצד? דרך שיחות ופעילות על כך כתה, עד שהילדים יעלו בעצמם את האפשרות של מפגש אחר הצהריים, גםאז אם צריך נכון לעזור להם לתכנן מה יהיה במפגש, או ... הם מתכוונים לעשות שם ולכוון אותם בעדינות בדרכים שונות. לעיתים, בכיתות שהמחנך אינו עושה מספיק עבודה חברתית, לא מזמינים הילדים את כל חברי הכתה למסיבה. אני מקשרת בכתה באופן עקיף אפשרות כזו למיתולוגיה של יוון. אני ממציאה סיפור על ... השתתפו בה, האלה הלא מוזמנת נעלבה ובערה בה חמתה וכו. הסיפור, שאני מספרת אותו לפני תחילת עונת המסיבות ממחיש לילדם באופן עקיף מה עלול להתרחש במצב שבו לא מזמינים מישהו למסיבה הכתתית. לאחר מכן אני מוצאת שכולם מוזמנים למסיבות. בשלב מסויים המפגשים החברתיים יכולים להפוך למסיבת ריקודים, לפעמים רק של הכתה ולעיתים מזמינים ילדים מבתי ספר אחרים, מהצופים וכו. יש להתכונן לכך מראש ולהכין רעיונות עם הילדים משום שהילדים יביאו מעצמם רעיונות לא ברורים. לעיתים חלק מהילדים גם לא יודעים לרקוד, אולי רק כמה מהבנות. בכתה ז זו הזדמנות לתת להם שיעורי ריקוד בזוגות. לא חייבים ... הפדגוגי שהריקוד הזה הוא חלק מההצגה הכתתית, או מופע סוף השנה במסיבת סיום. הריקוד עוזר גם בשבירת הקרח בין הילדים ומאפשר גם לאלה שאף פעם לא רוקדים בפומבי להתנסות בכך. בחזרה לתפקיד ההורים: ההורים יהיו חלק מארגון המסיבה. יש ... ההורים מאפשרים זאת. הצעתי להורים באסיפה שהיתה לנו, להפגש ביניהם ובלעדי ולחשוב יחד כיצד הם היו מעדיפים שהמסיבות של הילדים יהיו, לקבוע מסגרת לעניין. ההורים החליטו שתתקיים מסיבה של הילדים, אבל ההורים רצו להיות שם. מצד שני, הילדים רוצים פרטיות מכתה ו ומעלה ולא מעוניינים בנוכחות ההורים. מצד שלישי, בגילאים הללו יש בתי ספר שההילדים מתחילים להתעניין ... לדמות שכדי שהבת תיצור לעצמה את האני שלה עליה להתרחק מהאם. לעיתים פגשתי אמהות שחשות שהמורה לקחה להן את הילדה, ממש כמו האמא באגדה על שלגיה. במידה וההורים מסכימים להפגש ולשוחח אז כמובן הם לא יגיעו בקלות לפתרונות. משום ... תמיכה זה לזה. לקבוצת תמיכה זו יש יתרונות רבים ומגוונים: לעיתים קרובות מגיע הדבר לכך שלאחת הבנות יש בעיה, והילדה לא רוצה לדבר על הבעיה עם אמא שלה. אבל בכתה יש אמא אחרת שהילדה כן תשוחח איתה ולכן האמא של הילדה תבטח באם השניה ותשלח את ילדתה לאם השניה להתייעצות. זאת משום שבחיים של כתה ההולכת שנים רבות יחד יש ...
אקדמיה עונות השנה תרבות אמהות עישון אקדמאי יחסים להפסיק לאהוב אותה
מערכת האמונות שלנו והשפעתה על החיים שלנו
... יכולים להפר את כל שגרת חיינו. השאלה הנשאלת היא, מה מכוון את חיינו להראות כך ולא אחרת? שני חברי ילדות, בני אותו הגיל בדיוק, עברו את כל מסלול חייהם יחדיו, שירתו יחד בצבא, למדו יחדיו באוניברסיטה, כיום שניהם אנשי קריירה מוצלחים, אפילו במראה האחד אינו נופל מהשני אומרים כולם ועדיין, האחד נשוי באושר, עם ילדים קטנטנים וחמודים ואילו השני, עדיין לא חווה אף מערכת יחסים משמעותית בחייו, ונושא הזוגיות נראה אצלו חסום ותקוע לחלוטין... מאוד צעיר, אותו מטופל היה עד לזוגיות מאוד לא מוצלחת, בלשון המעטה, של הוריו. זוגיות אשר גרמה לו בהיותו ילד, להבין שזוגיות זה דבר נורא שגורם אך ורק לסבל בחיים. וזו האמונה שהשתרשה עמוק בפנים בתת מודע של אותו ילד. עם השנים אותה אמונה נדחקה, אך לא נעלמה, והיא זו שחסמה אותו מלמצוא זוגיות כפי שחברו לחיים צלח לעשות. ...
תטא הילינג תת המודע בחירת בן זוג בתחום הזוגיות שרירים מטפל הורה שיטה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם שאלות קיומיות להיות מושך בזוגיות איזה מקצועות ייעלמו בגלל ה AI? מיון עובדים לימודי רוחניות עסק טיפול בחרדת פרידה פחד לחלות קנאה באנשים עם ביטחון עצמי ביטחון עצמי באלוהים איך עובדת התאהבות? להתאהב באחד אושר הוא השלמות אושר קרוב פחד להיפגע בזוגיות איך משתנה המשיכה המינית? איך להיצמד להחלטה שלך? נוסחה לקבלת החלטה להתמודד עם כל החרדות התמודדות עם סבל השקר של ההצלחה דיכאון מכישלון לקוח לא טוב שינוי עמדה פוליטית הילדה שלי עברה התעללות מינית איומי התאבדות ילדים לשתול מסרים לתת מודע ערך עצמי רוחני סכיזופרניה פרנואידית גנטיקה איך להפסיק כדורים? מסר להעביר לאקס ליצור אמון עם האקסית להתאמן עם שכל מאמץ של מפרקים מאמין שהוא אלוהים אלוהים לא יעזור הרגשת הארה הארה חלקית האם הספר להיות אלוהים? איך להפוך להיות אלוהים האמיתי? מה הסיכון שיש בהשקעה? להרוויח כמה שיותר כסף איך לדעת מהי מטרת החיים? החיים שאחרי השגת מטרת החיים תוך כמה זמן אפשרי לשנות רגש שלילי ביקורת בונה וחיובית שכנוע ובחירה חופשית קיימת בחירה חופשית למה יש רע בעולם? האם אפשרי להאמין שאלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, אימון אישי בטלפון, קאוצינג בנושאי ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1523 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 09:16:47 - wesi4