ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ... מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו לכל הכיתה וגם לתלמידים עם הפרעת קשב וריכוז. אחד הגורמים המשפעים על תפקודו האקדמי של הילד ודרגת המוטיבציה הוא הפרעת קשב, המשפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו. המפתח ליצירת מוטיבציה בילד עם בעיות קשב הוא לווסת ולהתאים בעבורו את סביבת הלמידה. ריצארד לאבוי מציע בספרו פריצת דרך במוטיבציה שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בילד עם הפרעת קשב. ספקו לילד סביבה מובנית וצפויה. תנו לילד הוראות חד - שלביות פשוטות. העניקו לו בו בזמן מידע מילולי וויזואלי (למשל, הקריאו את ההוראות תוך כדי כתיבן על הלוח). ספקו הליכי מבחן והערכה מותאמים. הציעו לילד חיזוקים חיוביים, שבחים ועידוד. למדו את הילד לרשום הערות, דרכי הדגשה וכישורי למידה מועילים אחרים. בחרו לילד מקום ישיבה בקרבת המורה, אבל הרחיקו אותו מאזורי תנועה רבה. הבהירו חוקים, גבולות וציפיות - פרסמו אותם. הימנעו מהעמסת הילד במידע, נתונים או הוראות שאותם אינו מסוגל לעבד. הרשו לילד ליטול הפסקות קלות מעת לעת על מנת לאפשר לו להירגע וצבור אנרגיה. הנהיגו מערכת חבר ללימודים או שכן טוב שבה יוכל חבר לכיתה לעזור לילד להתארגן ולהתכונן. הנהיגו רמז או סימן פרטי איתו תוכלו לשלוח לילד כאשר התנהגותו או מידת הקשב שלו מידרדרת. חלקו משימות גדולות ומורכבות לחלקים קטנים יותר שניתן להתמודד איתם. (למשל, במקום ... בבת אחת, חלקו את המשימה ל - 4 משימות של פתירת 5 תרגילים בכל פעם). העניקו לגיטימציה לצורך של הילד בתנועה ופעילויות בכיתה לעידוד תנועה. הקפידו שהילד ינהל מחברת משימות ועזרו לו בכך. עזרו לילד להתחיל במשימה ואז עודדו אותו להשלימה בכוחות עצמו. תנו לילד התראה מראש לקראת התרחשותו של שינוי גדול. דאגו לקיים מערכת תקשורת יומיומית בין הבית לבית הספר באמצעות רשימת מטלות. ספקו לילד רשימת חומר הקריאה הבסיסי בקורס כדי לסייע לו בהתארגנות ובתכנון. הפכו את ארגון הספרים, שולחן הכתיבה, הארון האישי והילקוט ... היו מודעים לכך שהוא עשוי להזדקק לעזרה. עצם ההוראה סדר את הילקוט לא תהיה אפקטיבית. ודאו שתשומת לבו של הילד נתונה לכם לפני מתן הוראות או הנחיות. זה יכול להיעשות באמצעות קריאת שמו, שימוש בתנועת יד או מגע. לאחר שההוראות ניתנות, בקשו ממנו לחזור עליהן בעל פה לפני ביצוען. ילדי ADD רבים עושים רושם כאילו הבינו את הנאמר גם שזה לא כך. זכרו את שלושת הרמות של חומר ההוראה: הרמה העצמאית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 97% ולהבינו בדיוק של 90%. הרמה ההדרכתית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 90% ולהבינו בדיוק של 76%. רמת התסכול: דיוק של 90% או פחות בקריאה ... על שיעורי הבית ועבודה ליד השולחן, חומר ברמה ההדרכתית צריך להיות מועבר בהדרכת מורה או בפיקוחו, אין להטיל על הילד חומר ברמת התסכול. לעולם אל תקבלו התנהגות טובה כמובנת מאליה. שבחו ועודדו את הילד כאשר אינו מפריע, כאשר הוא עובד בסבלנות, נותר יושב במקומו, מתמיד במשימה ומשתף פעולה. זכרו שהתנהגויות היפראקטיביות במהלך עבודה ליד שולחן הכתיבה (למשל, תיפוף באצבעות או בעיפרון, התנועעות בכיסא ותנועות עצבניות) נועדו למעשה לשחרר את הילד מהיפראקטיביות. לכן מן הראוי להתעלם מהן, אלא אם הן מהות גורם מפריע לאחרים. אל תדגישו בו זמנית איכות וכמות. משימות ממושכות ומורכבות קשות ביותר עבור הילד הסובל מבעית קשב. עדיף להטיל מעט משימות ולהדגיש את חשיבות הדיוק בביצוען, על פני מספר גדול של משימות שילחיצו את הילד ותוצאתן יהיו שגויות. זכרו שהילד עם ה - ADD יכול להפוך בנקל למתוסכל, ושלתסכולו השפעה רבה על המוטיבציה שלו. מתח, לחץ ועייפות יכולים לגרום לתחושות אלה של תסכול ולהגבירן. היו מודעים לנטייתו של הילד לפתח תסכול, ונקטו בצעדים מעשיים למנוע או להפחית סיטואציות הגורמות לחרדה. העניקו לילד שניות אחדות (עשר עד חמש עשרה) כדי להשיב על שאלות מילוליות. הוא יזדקק מן הסתם לפרק זמן זה כדי ... שיטות הערכה אלטרנטיביות כמו בחינה בעל - פה או בחינה באמצעות הדגמה. מבחנים בכתב עשויים לגרום לקושי מיוחד אצל ילדים עם בעיות קשב בשל קשיי השפה והארגון שלהם. ודאו שלילד יש את כל החומרים הנחוצים לו לפני שהוא מתחיל במשימה. עקבו בתשומת לב אחר הילד על מנת לקבוע מתי הוא ממוקד וקשוב במיוחד (למשל, מוקדם בבוקר, לאחר הפסקה, לפני ארוחת צהרים). תכננו את המשימות ... זמן אלו. לאחר פעילויות קשות תכננו פעילויות מעניינות ומתגמלות. הימנעו מלייחס סיבות מוסרניות או שיפוטיות לאימפולסיביות וחוסר עקביות של הילד. זכרו שהתנהגויות אלו מתרחשות שלא באשמתו או בהתאם לבחירתו. משוב שיש עמו האשמה אינו יעיל, אל תאשימו את הקורבן. ספקו לילד עם הADD די הזדמנויות להפגין חשיבה חריגה, יצירתית ועתירת דמיון כדי לזכות בהכרה על מקוריות. הרשו לילד לקשקש או למעוך כדור רך. יש ילדים עם ADD המסוגלים להתמקד טוב יותר כאשר הם מעסיקים את ידיהם במהלך פעילויות שקטות (הרצאות, דיונים, זמן סיפור, צפייה בווידיאו). בעת מתן הוראות, ודאו שתשומת הלב של הילד מתמקדת בכם, ובקשו ממנו לחזור על הוראותיכם במילים שלו לפני תחילת המשימה. ילדים רבים עם ADD עשויים להתקשות גם ...
להתעלם סיטואציות הערכה בו זמנית אימון אישי חיוביות כישורים ללמוד
שקר ואמת - איך לזהות שקרנים ושקרים?
... ועל האדם לזכור, כי שקרנים פוחדים משאלות, ואם השקרן יטען טענה כלשהי, שאל אותו אולי ההפך הוא הנכון? כמו ילד שעשה משהו לחברו, ואז שההורה שואל הוא משקר ואומר, הוא התחיל איתי, ועל ההורה לשאול, אולי ההפך נכון, אולי אתה התחלת איתו? הילד לוקח את הסיפור, הופך אותו ומאשים את אחיו, ואם ההורה מבולבל, לא היה בריכוז או מטומטם, הוא לא יבדוק את האמת, אולי זה לא מה שהילד אומר, ודוגמה זו מקבילה לכל נושא שהוא, לבדוק את האמת. אם אדם היה בנקודת האמת, לא היו לו שאלות, ...
השכל אנושיות להרגיש טוב שכל איך לגלות את התשובה איך לזכור מה זה טעות בוודאות
הדרכת מורים - שיעור ראשי בחינוך ולדורף - החלק הריתמי
... על הקורה כשחבר מחזיק לך את היד, עמודה על קורה והתמסרות בכדור מבלי ליפול ועוד כיד הדמיו והצרכים של ילדי הכתה. המורה קורא לילדים להגיע לכתה, כולם עומדים לפי סדר הישיבה מחוץ לדלת הכתה. המורה ממתין לשקט ולאחר שהילדים שקטים המורה לוחץ את ידו של כל אחד מילדי הכתה, מתבונן בעיניו, מאחל לו בוקר טוב, אומר לו מילה טובה. אחד אחד נכנסים הילדים לכתה ועומדים בשקט במקומם. בשלב זה הילדים שותים מעט מבקבוקים אישיים. הילדים בעמידה המורה אומר את שם השיר ששרים - כולם שרים יחד, לעיתים בליווי של גיטרה או כלי נגינה אחר שאחד הילדים מנגן עליו. לאחר מכן מנגנים כל הכתה יחד בחליליות או הכנה לקטע מוסיקלי שיוצג בפני כל בית הספר - בכלי הנגינה השונים שלרוב הילדים בכתה יש והם לומדים לנגן בו אצל מורה פרטי אחר הצהריים או בבית הספר המנגן. כאשר מסיימנים את השירה ... לעבור לתיגוף (תיפוף על הגוף בקצב) כל הכתה בקצב אחיד, בכתה ד קטעי התיגוף הופכים מסובכים יותר ומאתגרים עבור הילדים ויש לעבוד עליהם כל יום. לאחר מכן מדקלמים דקלום או שניים הקשורים גם הם לתקופה (כמו השירים) שאנו לומדיםד ... כך יצא האדם לעולם הגדול, נושא את האל בלבבו - וניצוץ אלוהים הטמון בקרבו, מאיר מכוון נתיבו. לאחר מכן הילדים מתישבים. ועל פי סדר הקבוע מראש מגיעים מספר ילדים לדקלם את הדקלום האישי שהמחנך נתן או כתב להם בתעודה. כ 5 ילדים עומדים מול הכתה בשורה וכל אחד מדקלם בתורו. כשכולם מסיימים שורת הילדים חוזרת למקומה. עד כאן הדברים צרכים לקחת בין 30 ל 40 דקות. אלו הרבה פעילויות לעשייה בזמן לא ארוך, ... עושים אותם בקצב וללא הפסקות מיותרות הדבר אפשרי. על המורה לדעת את הפעילויות, השירים והדיקלומים בעל פה ולהוביל את הילדים בהתלהבות, עצמה ואהבה. בדקלום הוא מוביל את הקצב והאיכות הדיבורית (עד שהכתה יודעת ואז המורה נותן להם לדקלם לבדם9, ... לידי ריחוף. דקלום מכניס את הנפש פנימה, מביא את האדם להתקרקע. המעבר בין הפעילויות השונות מניע את נפשו של הילד מהחוץ פנימה ומהפנימי החוצה. תנועה זו קריטית להתפתחות תקינה פיזית, נפשית ורוחית של הילד. כך גם אחר כך, בחלק של לימוד התקופה אנו מניעה את נפשו של הילד באמצעות סיפורים, שירים, פעילות אומנותית ועוד. לאחר סיום החלק הריתמי, שיש המכנים אותו מקדש משום שהוא מביא אווירת קדושה לכתה ומייצר מקדש פנימי בתוך הילד, ולאחר סיום החלק הלימודי של התקופה נסיים את השיעור בעמידה ובאמירת ברכת האוכל. דוגמה לברכת אוכל: האדמה הצמיחה נבט ... הכל הרווה הגשם בשפע טיפותיו. פותח את ידיך ומשביע לכל חי רצון ברוך אתה האל הזמן את העולם. בתאבון, הילדים יוצאים להפסקת אוכל ומשחק.
תנועה ילדה אהבה מניעות נשימה להתרכז בית ספר ללמוד
מולטיוורס (ריבוי מציאויות) ולהיות ברגע הזה \ משמעות החיים, חלומות ומוטיבציה \ תודעה והחלל הריק
... שמחים הכל נראה שמח וכו), אך גם בגלל הגיל, תינוק לא תופס את המציאות באותה דרך שבה תופס אותה ילד בן 4, ילד בן 4 לא תופס את המציאות כמו ילד בן 10, וילד בן 10 לא תופס אותה כמו מבוגר. התפיסה עצמה משתנה תמיד, אך אין אנו יכולים להבחין בשינויים באופן ישיר, ...
עד אין סוף לחיות תמונה התחלה להבין את המציאות להיות ברגע הזה מה תכלית החיים המוח
האם אתה מחויב לעצמך באמת?
... ערכינו העכשוויים. בבגרות אמיתית, אנו מתחברים מחדש אל הרצונות האותנטיים שלנו שמבקשים לקבל ביטוי בעולם הזה. לדוגמה: אדם שגילה בילדותו נטייה לאמנות, יכול להתנהל במשך שנים רבות מתוך תפיסה משפחתית או חברתית שספג, הגורסת שלהיות אמן זה בזבוז זמן, ... משהו בתוכו אינו חווה הצלחה, סיפוק והגשמה, אפילו אם הוא מצליח מבחינה כלכלית. ייתכן מאוד שהרצון לעסוק באמנות דוכא בילדותו עי הוריו, מוריו והחברה שמסביבו שלא ידעו איך לקבל אותו ולטפחו, עד שהוא הפך להיות מנותק מרצונו זה והפך ...
האמת הבלתי תלויה ערכיות רצונות אמת אחת אמת אמיתית אותנטי חששות האמת האמיתית
תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 5
... תימן הידועה בדקדוקה, שרבים מנסים ללמוד ממקור זה, עדיין נותרו בקעות שראויות להיגדר ולא להשאירן פרוצות, ובמיוחד שלפנינו חלק מהילדים הנערים שרמת ההיגוי שלהם הולכת ומשתבשת מול עינינו. כמה וכמה פעמים נסינו: לשרש בפיוט לכה דודי...את ההיגוי של המילה ... תזכורת לניקוד הדגש אחרי הא הידיעה: אחרי הא הידיעה בדכ יבוא דגש חזק, (לא באותיות גרוניות).. כמו: הבית או הילד. התשיעי השמים לפני אותיות א או ר משתנה הפתח שבהא הידיעה לקמץ כמו: הארץ הרביעי כן לפני אותיות ה ... היותו שוא נע (בראש מילה) נהגה אותו במקרים הבאים כאילו הוא שוא נח. להלן דוגמאות: היאור היאור ביאור היאורה הילדים הישועה היבוסי היקום הישימון היקרים...הלויים (יוצא מן הכלל לדוגמאות היוצאות מן הכלל)... היהודים היהודי היעוצה היעפים היעלים היונים וכן כפי שהוזכר: באות מ שואית בראש מילה, לא תודגש למרות שלפניה הא הידיעה. דוגמאות: המקשרות המילדות, המילדת המבקשים המאררים המבשרות המדברים המאדמים המדבר המלמד והמשלח המסוכן המלקקים, יוצא מן הכלל: המצורע המנאפת ולהבדיל... גם בתפילה בשבחים ...
תהילים בולמיה לרזות התנשאות השמנה להתפלל יועץ תמימות
דונלד הרינגטון / מקהלת העצים
... תושביו לאורך שנים רבות. ספרו הקודם של דונלד הרינגטון כשהמלאכים נחים התרחש בימי מלחמת העולם השנייה ועסק בהתבגרותם של ילדים במחוז סטיי מור (השאר יותר). הספר הזה מתרחש קודם לכן. הפעם הספר מתרחש בסביבות 1913 -1917 גם הן שנים ... כי הפעם אין לה השפעה על העלילה והאנשים. גיבוריו מבוגרים יותר, אם כי הרינגטון חוזר לספר לנו גם על ילדותם. סטיי מור ארקנסו. מחוז של אנשים נחשלים. כאלו הנקראים רד נק אדומי צוואר. בורים ואלימים. הרינגטון נותן ביטוי עקיף ... בת שש עשרה. היא ניהלה לבדה את האחוזה. שכנה סת ציזם חמד את אדמתה התחתן אתה. הוליד אתה ארבעה ילדים והרחיב את שטח גידולי התירס ממנו זיקק ויסקי. כאן נכנס הקול המספר. לא עוד מספר כל יודע אלא קולה של ילדה, בגוף ראשון. לפחות בהתחלה אני אין שם. בהתחלה, אחר כך נגלה שזו לתה הקטנה. המספרת הקטנה קשורה לחברה שלה ... הן יחד כל הזמן. שתיהן יפות להפליא והן מודעות לזה. דורינדה כבר לא הייתה בתולה. באזור צחקו כשאמרו שכל ילדה בת חמש כבר מנוסה יותר מהאחים הגדולים שלה. דורינדה איבדה את בתוליה לאחיה בן העשר. היחיד מאחיה שהיה צעיר ...
גהנום ישו מלחמות טועה מפונק לחבב משפחה בית כלא
מודעות אישית - כל מצב בחיים שקורה הוא שיעור
... אשמים - אז - אנו שופטים - אז אנו מענישים - את מי? את עצמנו. תחושות האשמה מגיעים עוד מילדות למה אתה לא יכול להיות כמו... , רציתי בת הגיע בן, רציתי שילמד בכלל הנדסה והוא הלך ללמוד... ויתרתי, ...
חופש תחושת אשמה מה זה כסף איך לשפוט התנגדויות התנגדות לקיחת אחריות יצירתיות
מאמן אישי - בשביל מה? חלק 3
... מה יכולות להיות הסיבות להתנגדות לשירותו של מאמן אישי? המקור העיקרי להתנגדות לשירותו של מאמן אישי מושרש בחינוך שקיבלנו מילדותנו. תמיד חינכו אותנו לא לבקש עזרה, תמיד פחדנו להעתיק בבית הספר, תמיד לעשות משהו לבד היה נחשב יותר מאשר ...
להגשים בריא אימון אישי חכמה להגשים את עצמך קאוצינג למידה ניהול
הגשמת החלום למול חוסר וודאות
... אבל זה עדיין לא קורה. יש מישהו שם למעלה שיודע יותר טוב ממך מה טוב לך. ממש כמו הורה לילדו המתבגר שבטוח שהוא יודע מה הוא רוצה מעצמו והוא כבר ילד גדול ומה פתאום מתערבים לו בחיים? ומה קורה בסוף אחרי כמה שנים טובות? הוא מודה על טעותו ומבין שהוריו ...
לשלוט מתי לוותר החלטיות טעויות התעלמות הגשמת חלום ויכוח מטרות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
החלטות קנייה למשוך אליך אנשים איך לזכור בקלות? לשלוט ביצרים הסוד של הברכה מילות שלילה פחד מכישלון בזוגיות חרדה מאוזנת ביטחון עצמי ללא תנאים איך לאהוב את עצמך ללא תנאים? הרגשת חוסר אהבה לגרום למישהו לאהוב רק אותך שורש האושר שמחה ועצבות בעד ונגד צפייה בסרטי סקס להרגיש טוב לבד בלי בן זוג מי מחליט מה מוסרי? החלטות חשובות להתמודד עם תחושות רעות בצורה שורשית איך מתמודדים עם ילדה מעשנת סמים? להמשיך לרצות להצליח איך להגדיר מטרות? ביטחון עצמי למכור את עצמי להיות החבר של הלקוח מה לא עושים בשביל הילדים? ענישת ילדים כדרך חינוך דיסוננס רוחני גילוי התת מודע האם ניתן לרפא מחלות נפש? טיפול בטראומה חברתית להפריד בין האקס לבין החברה שלו לגרום לאקסית לרצות אותך שוב זווית הישום של השריר הצלחה ללא מאמץ האם ניתן להוכיח שיש אלוהים בצורה הגיונית? לפני אלוהים מורים מוארים הארה שלמה להיות אלוהים ולגלות שאני השטן לא מספיק להיות אלוהים איך לעשות הרבה כסף? הרווחתי כסף ייעוד ומטרת החיים חיפוש משמעות החיים חשיבה חיובית אופטימיות חשיבה חיובית אמיתית הבחירה והידיעה לסבול כשאין בחירה חופשית למה יש כאוס בעולם? יצירת העולם עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, אימון אישי בטלפון, אימון אישי קואצ'ינג בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 07:21:11 - wesi4