ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






תקשורת בין אישית - קשרים או קצרים בתקשורת
... כדי להבין כיצד נוצרים קשרים או קצרים בתקשורת עלינו להכיר ראשית את מבנה חלקי האישיות. כל אדם מורכב באישיותו מילד, הורה, ובוגר. גם אצל אדם מבוגר קיים הילד שבו וכן אצל ילד קטן קיים במכלול האישיות שלו בוגר והורה. אצל אדם בריא ומאוזן באים לידי ביטוי כל חלקי האישיות כלומר הוא משתמש בכל חלקי האישיות שלו: הורה תומך - לתמיכה, הורה ביקורתי - לביקורת עניינית, בוגר - לפתרון בעיות, ילד - לספונטניות לקרבה ולשמחת חיים. אנסה לאפיין בקצרה את חלקי האני כדי שנדע להבחין באני שתפס פיקוד, מאיזה חלק ... הקול, מבע הפנים. 2. דרך חברתית - מה טיב הקשרים החברתיים. 3. תולדות חיים - איזה מטען הוא נושא מילדותו. 4. דרך פנומונולוגית האדם יודע כיצד הוא חש ובאיזה מצב הוא נמצא. הילד: עולמו הפנימי של הילד הם חוויות רגשות והסתגלות ומאפייניו הם ספונטניות, שמחה יצירתיות, חן מרץ אינטואיציה, פחד התרגשות דיכאון, צייתנות, מרדנות שובבות אגואיסטיות. ... הורה ביקורתי מכיל ציווים לחיים, כללי זהירות וביטחון, עקרונות, נורמות, חוקים, שמרנות שיפוטיות וביקורת - המעוררים רגשי אשם אצל הילד. הורה תומך לעומתו נותן תמיכה, עידוד, אמון, מתן רשות, נחמה והרגעה (הוא התורם לפיתוח דימוי עצמי חיובי ( בוגר: חלק הבוגר אינו קשור לגיל כרונולוגי הוא מציאת פשרה בין אני ילד לאני הורה לאור איסוף נתונים מעודכנים. זהו החלק של שיקול דעת והיגיון. יש לבוגר יכולת לאסוף נתונים ולנצל מידע ... כל קשר בין אישי אחר וזאת כיון שהתקשורת התנהלה ממישורים שונים של חלקי האישיות. תקשורת כזאת מתנהלת בין הורה לילד, אחים, חברים, בני זוג וכו אם הנשאל היה עונה בצורה עניינית איני יודע במידה ואינו יודע או בחדר על ... תשובה שנשמעת עניינית מבחינת התוכן אך בצליל קולו נשמע חוסר סבלנות ביקורת שיפוטיות וזה יזהה אותו כהורה ביקורתי, או הילדותי צליל קול בדווקא לא רוצה לאמר וכו. הבוגר להזכירכם יאמר זאת בצורה עניינית. דוגמה ליצירת קשר שני סטודנטים נכנסו להרצאה באוניברסיטה האחד לוחש לחברו איזו הרצאה משעממת וחברו עונה יאלה בוא נצא שניהם למרות גילם מעמדם מדברים מהילד שלהם ונוצר קשר. לו יצוייר שאחד מהם היה משיב לחברו זה לא יפה, המרצה טרח על הכנת ההרצאה מחלק ...
חוסר סבלנות גמישות הערכה לקבל החלטה לקבל החלטות הסתגלות איך לקבל החלטות הורים
פרשת ויצא: יעקב נכד לסבא גדול
... פדנה ארם אל לבן בן בתואל הארמי אחי רבקה אם יעקב ועשו [24]. לפי תיאורים אלה, אם יעקב כבר ילד קטן, הוא וודאי אינו מתואר כדמות גדולה כמו הסבא אברהם. אבל, בל נחפז להכריע. האדם אינו אלא תבנית נוף - ... עודה רעננה / רק מה - שספגה עינו טרם שבעה לראות כתב המשורר [25] ועסק בו בעיקר בהשפעת נוף הילדות על האדם. נראה לי שלא נחטא למשורר אם נשנה מעט ונאמר: האדם אינו אלא תבנית - נוף משפחתו וילדותו. כלומר, יש תפיסות הבאות להסביר, לפחות חלקים מתפקוד האדם, מהתנהגותו ומתכונותיו, על ידי חוויות - הילדות של האדם. לצורך הדיון הנוכחי נקבל תפיסות אלה כהנחת מוצא. לפי התיאור עד עתה, עם איזה מרכיבים מהילדות, או עם איזה ניסיון ועם איזה התנסויות יוצא יעקב למרחב החיים? יעקב יוצא, לחרן כאשר בצקלונו תחושה של ילד שני, ילד קטן. הוא חסר אהבת אב, מונע ומופעל על - ידי אם דומיננטית, ומשתף איתה פעולה במעשה רמייה. יחסיו עם אחיו ... כן וימלא שבע זאת ויתן לו את רחל בתו לו לאשה [31]. לקראת סוף הפרשה, יעקב כבר בעל נשים, ילדים ורכוש רב [32]. הוא מגלה שלבן, שכבר רימה אותו פעם אחת, משנה יחסו אליו: וירא יעקב את פני לבן ... ויעקב הלך לדרכו ויפגעו בו מלאכי אלהים [36]. הדיון הנוכחי מציע להבין את פרשת השבוע, פרשת ויצא כמתארת אדם שבילדותו היה אדם סביל, מופעל, לא יוזם וחסר אהבת אב, עובר שינוי ומתפקד כאדם בוגר אוהב, פעיל, יוזם מתחשב שאינו ... ריקה. אם ליבו יתמלא אמונה באל ובכוחו הוא, הוא יצליח ויעלה. אכן, אדם יכול לחפש מקור לחולשותיו ולכישלונותיו בעברו, בילדות המוקדמת ולהאשים בכך את הוריו ותהליכי גידולו והתפתחותו. זו אחת הדרכים גם להצדיק התנהגות ללא קבלת אחריות אישית. סביר שאדם כזה עשוי להישאר תמיד בילדותו למרות שמספר שנות חייו הולך ורב. העבר מסביר? אולי, במידה מסוימת. אבל, את העבר אי - אפשר לשנות! אפשר ...
פותר חלומות מנהיג מה זה כסף תבניות ליישם לקיחת אחריות לקחת אחריות כישלון
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 2
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 2 פרק 2 כשיש לך תחושה אינטואטיבית שהתפתחות ילדך אינה תקינה כדאי לעבור על השאלות וההצהרות בהמשך כדי לדעת פחות או יותר באיזה תחום ממוקמת בעייתו של הילד והאם כדאי לגשת לאבחון, איזה אבחון, אצל איזה מומחה. לגשת עם הילד לאבחון זוהי סיטואציה קשה ומלחיצה (בעיקר עבור ההורים). מניסיוני אני ממליצה בחום לאבחן את הילד (את אייל לא אבחנתי בגלל פחדים שונים והכחשה ולכן לא קיבל תמיד טיפולים מתאימים ואילו את אדם אבחנתי בגיל ... ולכן גם הטיפולים התאימו והתוצאות בהתאם). הבנתי, לאחר שנים של קשיים עם אייל, שאבחון חשוב מאד בכדי שנוכל להעניק לילד את מה שהוא צריך בזמן הטוב ביותר, שהוא חלון ההזדמנויות בגיל הצעיר, עי הטיפולים הטובים ביותר. שימו לב שהתשובות ... אצל מומחה ובשום אופן לא להסתמך על הכתוב כאן בלבד. בנוסף, סמפטום אחד או שניים הבאים לידי ביטוי אצל הילד בוודאי אינם מספיקים בכדי להחליט מה תוצאות האבחון שלו, כמה סמפטומים יחדיו יכולים להצביע על כיוון של בעיה התפתחותית מסויימת. שאלות אלה הן רק תמרורים העשויים לסמן כיוון מסוים אצל הילד, אין הן מחליפות דעת מומחים. על מה להתבונן כדי לראות מה קורה עם הילד שלי 1.האם הילד מבקש ממך עזרה כשהוא מתקשה בדבר מה? אם לא זה עשוי להצביע על בעיה תקשורתית או שפתית. 2.האם ילדך נבהל מרעשים חזקים עד הוא נכנס להתקפי בכי או כעס וקשה לו להפסיק? אם כן זה עשוי להצביע על בעיה סנסורית. 3.האם הילד מסתכל עליך כשאתה קורא בשמו? אם לא, או באופן חלקי זה עשוי להצביע על בעיה תקשורתית (יש לבדוק את שמיעת הילד דבר ראשון). 4.האם הילד מבין את הבעות פניך? האם הוא צוחק ובוכה בסיטואציות הנכונות? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 5.האם הילד שלך אוהב לשחק עם אחרים, מבוגרים או ילדים? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 6.האם ילדך מביט לעינך בין 50% ל - 70% מזמן שהותכם יחד? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 7.האם לילד שלך יש גסטות? (נפנוף לשלום, הצבעה, כן ולא עם הראש, נו, נו, נו עם האצבע, בוא עם כף היד, לך עם כף היד). אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 8.האם ילדך יוזם איתך מגע פיזי וזקוק למגע זה? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 9.האם ילדך משתמש באברי גופך כחפצים? (לוקח את ידך ומראה לך מה הוא רוצה שתעשה עבורו איתה). אם כן, זה עשוי להצביע על בעיות שפה ותקשורת. 10.האם ילדך מושיט ידיים כדי שירימו אותו? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 11.האם ילדך מחייך אליך? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 12.האם ילדך מחייך חיוך חברתי לאחרים או שהוא מחייך לעצמו כשהוא מרוצה מדבר מה? אם הוא מחייך רק לעצמו - בעיות תקשורת. 13.האם ילדך פוחד ממקומות או סיטואציות שנראות לך רגילות לגמרי? אם כן - בעיות סנסוריות ותקשורת. 14.האם ילדך אינו מגיב כאשר נוגעים בו? אם אינו מגיב - בעיות סנסוריות או תקשורת. 15.האם ילדך מגיב בהתרחקות כאשר נוגעים בו במגע קל, האם הוא נמנע ממגע? אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורת. 16.האם ילדך מחפש אחרי מגע עמוק בלי הפסקה, מתחכך באנשים ובחפצים, ואוהב שמחבקים אותו חזק מאד או אוהב להתגלגל בשמיכה הדוקה. ... שהוא רגוע יותר אחרי עבודה מאומצת או סחיבת משא הכבד עבורו. אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורת. 17.האם ילדך עבר את גיל 3 והוא אינו מסוגל לרכוס רוכסן או לכפתר כפתורים, להתלבש לבדו ולהתחיל לסבן את עצמו באמבטיה? אם כן - בעיות מוטוריקה עדינה. 18.האם ילדך מחפש ריגושים ואינו שם לב לסכנות שבכך? אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורתיות. 19.האם ילדך מתנדנד ללא הפסקה, או שאינו יכול לסבול התנדנדות או כל חוסר מגע עם הרצפה? אם כן - בעיות במערכת הוסטיבולרית (תנועתית). 20.האם ילדך נושך חפצים קשים כמו צינורות? אם כן - בעיות סנסוריות. 21.האם ילדך אינו מוכן להתלכלך בשום דבר או שהוא אוהב מאד לשתכשך בבוץ, מתחכך בקירות וריהוט? אם כן - בעיות סנסוריות. 22.האם ילדך נמנע מפעילות במגרש המשחקים או מחפש ריגושים ועבודה פיזית כשהוא משחק? - בשני המקרים בעיות סנסוריות, שונות זו מזו. 23.האם ילדך רגיש לאור חזק ומתבלבל כאשר יש הרבה גירויים סביבו או שהוא אוהב אורות חזקים וצבעוניים? אם כן - בשני ... שהוא מחפש ריגוש גם בטעמים וריחות בלתי שגרתיים (ריח דלק, זבל וכו)? אם כן, בשני המקרים בעיות סנסוריות. 25.האם ילדך אוהב מאכלים קשים ומתובלנים וחריפים או שהוא אוכל רק אוכל ללא טעם בצבע לבן, האם הוא מעדיף אוכל רך ... אוכל מאכלים קשים שצריך ללעוס אותם הרבה פעמים? אם כן - בעיות סנסוריות ובהמשך עלול ליצור הפרעות אכילה. 26.האם ילדך יודע מתי הוא רעב, קר לו או חם ומתי הוא צריך לשירותים? אם לא, בעיות סנסוריות או תקשורת. 27.האם ילדך מזהה הבעות פנים שונות המביעות רגשות שונים? אם לא, בעיות תקשורת. 28.האם ילדך מסדר דברים בשורה באופן אובססיבי? אם כן, בעיות תקשורת או בעיה בפרגמטיקה של השפה (כשר, מלכסון, אוטיזם והפרגמטיקה של השפה). 29.האם ילדך נמשך מאד ומתקבע על סימנים מוסכמים כמו תמרורים, אותיות, מספרים וצורות? אם כן - בעיה בתקשורת. 30.האם ילדך משחק במשחק קבוע באופן שנראה לך מוזר, מניע רכבת הלוך ושוב ללא מטרה, מסובב גלגלים של מכונית צעצוע במשך זמן לא סביר ומתרכז בכך בלבד וכו? אם כן - בעיה בתקשורת. 31.האם לילדך תחביב שהוא נעול עליו מגיל יחסית צעיר ושהוא מפתח באופן אובססיבי, קשה לו להפסיק לשוחח על התחביב, והוא עוסק ...
עצבנות ילדה בחרדה חושים שינה דמיונות הרמה לא נכונה של משא כבד התרחקות להרים דברים כבדים בצורה נכונה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 11
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 11 פרק 8 הכללה עידוד התפתחות חברתית והפנמת חוקים חברתיים לילדים אוטיסטים, גם אם הם מגיעים להישגים אקדמיים ודידקטיים טובים, קשה מאד להבין חוקים חברתיים כתובים ולא כתובים. זה לא מובן מאליו שהם יבינו ויפנימו את הדרך הנכונה לתקשר בחברת אדם נוסף או קבוצה. השיטה המקובלת ביותר ללמד ילד את החוקים החברתיים היא דרך אדם שמתווך בינו לבין בני גילו. מכיוון שהילד אינו יודע כיצד לתקשר באופן המקובל הסייעת (שהיא האדם המתווך) עוזרת לו לעשות זאת. כשאתם בוחרים סייעת לגן או ... שיש לה נסיון, ואם אין לה נסיון הצמידו לה מנחה בעל נסיון בשילוב. להלן מספר הצעות להורים שעשויות לעזור לילד לפתח את המצפן החברתי שלו בגילאים שונים. ביקורי חברים הקפידי, למרות הטיפולים הרבים שהילד מקבל במהלך השבוע, להשאיר אחר הצהריים אחד פנוי לביקור של חבר/ה מהגן או מביהס. כדאי מאד שביקור זה יהיה מלווה עי מבוגר שמכיר את ילדך ועובד איתו, אחד מהמטפלים או את עצמך (במידה ואת מרגישה שאת טובה בתיווך בין שני הילדים). כאשר המשחקים שכדאי לשחק בהם הם בדיוק אותם משחקים מפרק 5. אל תתביישי לשחק עם שני הילדים כאשר גם ההורה של הילד המבקר נמצא. את נמצאת שם כדי לתווך בין הילדים ולעזור לילדך ולא כדי לשעשע את המבוגר הנוסף. כדאי לערוך את הביקור הראשון של חבר אצלכם בבית כדי שילדך ירגיש במקום מוגן ומוכר וכך הדבר היחידי שהוא יהיה צריך להתמודד עימו תהיה האינטראקציה עם החבר. נסי להקפיד על ... שולחן, פנייה תקשורתית לחבר ועוד. בזמן משחק זה נכנסים כל המימדים שעבדתם עליהם בטיפולים הפרטניים ולכן מי שנמצא עם הילדים צריך להיות מודע מאד למה שהוא עושה ולכוון את התהליך כך ששני הילדים יוצאים ממנו מועצמים ושמחים. עבודה על חוקים חברתיים חוקים חברתיים הם הבסיס לתקשורת נכונה וטובה ועל הילד ללמוד ולהפנים אותם רמת הציפיות שלנו בתחום זה תלויה בגילו של הילד. להלן חלק מהחוקים החברתיים שעל הילד ללמוד ולהפנים כדי להשתלב בחברת ילדים, ובחברה בכלל: 1.אומרים שלום ומה שלומך פעם אחת, כשנפגשים. 2.לא מרביצים. 3.מנסים שלא לחזור על דברי אחרים. 4.מדברים בתורות ... וידיים במקום). 11.כשמישהו מדבר לא מתפרצים לדבריו. 12.כשרוצים משהו מבקשים בבקשה. 13.כשמקבלים משהו אומרים תודה. 14.כשרוצים להצטרף למשחק של ילדים נעמדים לידם ומחכים שהם יסתכלו עליך ואז מבקשים להצטרף או לשחק בצעצוע שלהם. לא נדחפים למשחק. 15.לדעת לקבל לא כתשובה מילדים ומבוגרים. 16.כשרואים חבר אומרים לו שלום ומסתכלים עליו. 17.כשמישהו מדבר יש להסתכל לו בעיניים מידי פעם לפחות. 18.כשמישהו מדבר ... בשקט כשאתה מביט מידי פעם באדם. 19.חכה שהאדם לידך יפסיק לדבר ורק אז דבר אתה. 20.בשיחה שאל שאלות את הילד לידך כדי להראות התעניינות, קודם חכה שהוא יפסיק לדבר. 21.כשאתה רואה מישהו בפעם הראשונה באותו יום תגיד שלום, מה ... 23.כשאתה יושב עם מישהו ליד שולחן שאל אותו שאלות - איפה, מה, מתי, למה ואיך. חכה לתשובה, דבר בתורות. 24.כשילד משחק או קורא משהו שאל אותו שאלה לגבי מה הוא עושה. אחכ שאל אותו שאלות נוספות - איפה, מה, ... אותו מה הוא עשה היום, עם מי, מתי, איפה. כדי לגרום לשיחה להמשיך שאל עוד שאלות. הקשב לתשובה של הילד מולך. אם הילד שואל אותך שאלות ענה לו. נסה להסתכל בעיניו מידי פעם כשאתה מדבר. 26.כשמישהו מספר חוויה שלו הקשב והסתכל עליו. ... שגמרת לשאול שאלות ולהקשיב לתשובות, אמור היה כיף לדבר איתך, אני צריך עכשיו לעשות דברים אחרים, נתראה אחכ. 28.כשפוגשים ילד חדש עומדים מולו במרחק סביר ומביטים בו. אחכ אומרים קוראים לי X,איך קוראים לך?. מחכים שהילד יענה ואז שואלים עוד שאלה או מציעים לו רוצה לשחק? 29.כשאתה רצה לשוחח על נושא שמעניין אותך שאל את הילד / המבוגר אם הוא רוצה לשוחח עליו. לדוגמה: אני אוהב רכבות, רוצה לשמוע על רכבת שראיתי שבוע שעבר?. אם הילד נראה לא מעוניין או אומר לא נסו לדבר איתו על משהו אחר שאולי מעניין אותו. אם הילד מסכים אז ספר את הסיפור שלך על רכבת ולאחר מספר משפטים תפסיק לדבר כדי שהילד השני יוכל לשאול שאלה או לספר גם משהו. 30.כשאתה רוצה לשחק במשהו עם חבר מצא משחק שמעניין אותך, גש ... אם החבר לא מסכים שאל אותו אם הוא רוצה לבחור משחק ביחד. מיומנות חברתית היא חשובה מאד להשתלבותו של הילד בעולם ולהרגשת הטוב והשייכות של הילד לחברה. הבעיה העיקרית עם החוקים שהזכרתי עד כה היא שילדים אוטיסטים יכולים להתקשות בהבנתם גם כאשר תסבירו אותם באופן מילולי (כמו שלעיתים ילדים אוטיסטים לא יבינו מדוע בדיחה היא מצחיקה, גם אם תסבירו אותה). מכיוון שהערוץ החזותי אצל ילדים אוטיסטים הוא טוב מאד בדרך כלל, כדי להביא אותם למקום של הבנה והפנמה עמוקים יותר, כדאי מאד לרכוש את ... / נכונה. אדם החל להתעניין בספר זה בגיל 3, גם אייל המשיך להשתמש בו עד גיל 12. הספר מומלץ לילדים עד גיל ההתבגרות. כדאי לקרוא אותו ביחד כסוג של סיפור ולא כעוד מטלה טיפולית ולהסביר לילד מה נכון ומה לא, לשאול אותו למה לדעתו ההתנהגות של הילדים נכונה או לא וכך הילד מתאמן על סיטואציות חברתיות. השאירו את הספר במקום גלוי לעין עבור הילד ומידי פעם תנו לו לבחור האם הוא רוצה לשמוע את הסיפור הזה או סיפור אחר, הילדים שלי אהבו מאד ...
זיהוי וטיפול טיפולים איך להתמודד יועץ לימודים אקדמיים הרגשה של טוב מטפלים מטרות
תסביך אדיפוס - מבוא
תסביך אדיפוס - מבוא תסביך אדיפוס הוא השם שניתן על ידי זיגמונד פרויד לתסביך בפסיכואנליזה שבו ילד מאוהב באימו ומקנא באביו שנתפס על ידיו כמתחרה שלו. התסביך נקרא על שם אדיפוס, מסיפור המיתולוגיה היוונית והמחזה של ... לכל זכר תשוקה מינית לאם וקנאה רצחנית כלפי האב. פרויד האמין כי חולים רבים לא הצליחו להתגבר על רגשות ילדות שרוב האנשים מצליחים לכבוש, אלה הם האהבה לאם והקנאה לאב. לטענתו, האב הוא המתחרה המיני של הילד על אמו, בפועל או בכוח. כשהתחושות המיניות הילדותיות של הילד כלפי אמו מציפות אותו, על פי פרויד - הילד מפתח שאיפה למות האב, ופנטזיות על הצלתה של האם מידי אביו ונטילת מקומו. משאלות לא - מודעות אלו מעוררות חרדה בלב הילד שמא אביו יסרס אותו כנקמה על רצונו לסלקו, במה שקרוי חרדת סירוס. פחד זה הוא שגורם לו להשלים עם ... על ידי התקת רגשותיהם המיניים לנערות בנות גילם. לפי המודל הפסיכוסקסואלי ורעיון האזורים הארוגניים של פרויד, תחושת הריגוש של הילד בתקופה זו מתמקדת באזור הארוגני של איבר מינו. הורי הילד, לדברי פרויד, אינם מרוצים מתשומת הלב המופרזת של הילד לאיברו, ומאיימים לקחת אותו ממנו אם לא ירפה. התוצאה היא שהילד לומד לנתב (לעדן, Sublimate) את הליבידו שלו לתחושות פחות מאיימות, כמו חיבתו העמוקה להוריו. הוא מתגבר על אהבתו לאמו ועל כעסו על אביו, בכך שהוא מזדהה עם שניהם. בדרך זו זוכה הילד באני העליון שלו, ותשוקותיו מודחקות במשך תקופת החביון וחוזרות בתקופת ההתבגרות המינית. על פי התאוריה של פרויד, ילד שגדל עם דמות אב מרוחקת או עם אם מפתה או ילד הגדל במשפחה חד הורית שחסרה בה דמות אב, יחווה קושי רב יותר להשתחרר מאהבתו הילדותית לאימו. לדעתו של פרויד מאחורי רוב הנוירזות של האדם בבגרותו עומד אי פתרון של התסביך האדיפלי. המושג המקביל אשר ...
מצליחנות לקנא סיפוק מיני הורה יצר המין התמקדות ותרנות מה זו אהבה
הגיע הזמן לקפוץ למים העמוקים
... שריטות, אני לא מגזים, ממש ככה. פעם אחת זה היה לנסוע ישירות אל תוך שיח קוצני, פעם אחרת להיתקע בילד אחר שגם לומד לנסוע על אופניים ובפעם הנוספת כשכבר כולי מתלהב שנסעתי כמה מטרים בצורה ישרה, אני מסתכל על ... הפעמים שבהם נפלת. הצלחה דורשת אומץ לב אבל מאחורי שני השיעורים האלה מסתתרת התכונה החשובה ביותר שפיתחתי עוד בהיותי ילד קטן - התכונה הזאת נקראת אומץ! כי בשביל ליפול צריך אומץ וגם בשביל לקום שוב צריך אומץ, ואומץ אמיתי אפשר ... הצלחה ולפתח איכויות של הצלחה במים רדודים אני זוכר את שיעורי השחייה, הייתי מגיע עם אמא שלי לבריכה. כל הילדים היו עומדים בשורה ואז המורה היה תופס אחד וזורק אותו למים. פשוט ככה... עוד ילד ועוד ילד, היינו נזרקים למים העמוקים ופשוט נאלצים לעשות מה שצריך כדי לא לטבוע. כמובן שהמורה שם לב אלינו ועמד תמיד ... שם למוות, אתה יכול לנשום לרווחה, יש לך ביטחון - אתה במים הרדודים, אפילו די חמים שם כי כל הילדים משתינים שם ויוצרים טמפרטורה חמימה ונינוחה למים. אבל שום דבר אמיתי לא קורה שם, אתה לא לומד כלום, אתה ...
איך להתחיל איך להצליח בחיים לקחת סיכון מחיר של מוצר תשוקה מינית מחיר יקר ילדה גלגלי עזר
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון 2
... האנשים חושבים שלהיות כלום זה ביזוי. שאלה: כלום במובן הטוב. אליעד: טוב, שאלה. שאלה: דברנו בעבודה, האם צריך להביא ילדים לעולם. אליעד: אני בעד, מה אתה חושב? שאלה: אני שמעתי טיעונים שזה הטבע, וככה הטבע דוחף אותנו, וכך הטבע שומר על עצמו אליעד: הטיעונים האלה אומרים שבעצם אין לך בחירה, אז למה לשאול אם להביא ילדים, אם יש שאלה פירושו שיש בחירה. תתרכז טוב, אותם אנשים שאומרים שזה הטבע שאלה: אין להם בחירה. אליעד: אבל הם שקרנים כי הם לא ממש יודעים שאין להם בחירה, מישהו באמת אומר שהטבע דוחף אותו להביא ילדים? הוא בוחר מתי, אם מי, למה, כמה? אם זה היה לפי הטבע? אתה כל הזמן היית מביא ילדים. זה לא נכון, זה לא הטבע, אתה עדיין שולט, ויש כאלה שבוחרים לא להביא ילדים, אז זה לא נכון שהטבע דוחף אותך. בפשיטות, למה אנשים מביאים ילדים, למה אנשים אוכלים, למה אנשים עושים פעולות? כי זה גורם להם להרגיש יותר טוב שאלה: זה מה שאמרתי, שזה נותן תחושה של משמעות. אליעד: בפשיטות, אדם מביא ילד, האם זה גורם לו להרגיש יותר טוב? כן, לכן הוא מביא ילדים כדי להרגיש יותר טוב. שאלה: אבל הם אומרים הטבע. אליעד: תשאל אותו האם יש לו בחירה? שאלה: אין לו. ... חיים אפשר להגיד שהטבע דוחף אותם והם מתרבים, אבל אצל בני אדם זה לא ככה, עובדתית. למה אנשים מביאים ילדים, הרבה סיבות. שאלה: יש את הנושא הביולוגי אליעד: כאן מדובר על בחירה. את למשל יכולה להיות רקדנית, האם את ... בוחר, זה לא ביולוגי. שאלה: אבל יש את המנגנון הזה. שאלה: אני רוצה לשאול אותך למה זה חשוב להביא ילד? שאלה: כי זה כבר לא אני רק הילה, ולא רק מושה, אלא כבר יש לי את הבת שלי שירית, ... נכון, אמרת את התשובה האמיתית, זה פשוט אגו יותר גדול, זה הכל. אולי גם לצורכי הישרדות, למה פעם הביאו ילדים? לצורך הישרדותי, כי הילד הוא כוח עבודה. בפשטות אפשר להביא ילדים כמו שעושים כל פעולה אחרת, אתה יכול להביא ילדים כמו שאתה מכין שניצל. זה לא שונה. אם אתה רוצה תביא ואם אתה לא רוצה אל תביא. שאלה: זאת שאלה יותר משמעותית, ילדים זה לכל החיים ושניצל זה נגמר. אליעד: גם ילד זה נגמר, ולכן יש לך בחירה. שאלה: אני מבקשת שתחדד את הנושא על אינטואיציה, להקשיב לה או לא להקשיב ...
אלוהים מה זה כסף איך לראיין עובדים למה להביא ילד חופש הרצון אין מקום לרצות אחרת החלטיות
הומיאופתיה - טיפול הומיאופתי בדלקת אוזניים כרונית. מקרה לדוגמה
... ההומיאופתי בדלקת אוזניים אקוטית הינו בטוח, עדין ומהיר. תרופה אקוטית נכונה לעתים קרובות תיתן הקלה ממש מהירה ואף מיידית לילד שסובל מכאב חריף. במקרים בהם דלקות חוזרות מדי פעם התרופה שנבחרה לילד על פי מכלול האפיונים (הקרויה תרופה קונסטיטוציונית) תחזק את מערכת החיסון ובכך תימנע מילד להידבק בקלות בגן בחשיפה לסביבה נגיפית או חיידקית. בהבדל מאנטיביוטיקה תרופה הומיאופתית אינה מורידה את רמת החיוניות של הילד, אינה מחלישה את מערכת החיסון שלו (קרי כוח החיות, או מנגנוני הגנה טבעיים) אז מה באמת עושים במקרים כרוניים כשהילד כבר שבוי במלכודת המעגל החוזר של דלקת אוזניים אקוטית - אנטיביוטיקה - דלקת חוזרת - אנטיביוטיקה חזקה יותר - עד שכוח החיות של הילד נהייה ירוד והדלקות יותר תכופות, קשות וממושכות? דלקת אוזניים עם קרע בעור התוף והפרשה מהאוזן נחשבת ברפואה הקונוונציונלית לאחד ... להתבטא הן ברמה פיזית, הן רגשית והן מנטלית. תרופה הומיאופתית (במקרה זה תרופה קונסטיטוציונית) תחזק את המערכת החיסונית של הילד ותרפא דלקת אוזניים כרונית תוך מספר שבועות - חודשים. להלן דוגמה של טיפול מהיר ומוצלח בדלקת אוזניים כרונית עם קרע בעור התוף והפרשה מרובה. מקרה של ילד עם דלקת אוזניים כרונית בן שנתיים ושלושה ח. הובא בשל דלקות אוזניים חוזרות ונשנות מאז גיל שנה משנכנס לגן. ... אפיונים: לא מוכן להסתפר. שונא לחפוף ראש, אך כן אוהב להתרחץ, מעדיף מים קרירים. פוחד מחושך ומכלבים. אוהב להתחבא. ילד זהיר, לא אקפוץ, בודק קודם. מודע לפרטים. יציאות: קקי שלו נהייה רך כשיש לו דלקת באוזן או כשמוציא שן, הריח נהייה חריף כמו רעל. טיפול: הילד קיבל מנה אחת של תרופה הומיאופתית שהותאמה למצבו על - פי מכלול האפיונים, הן אפיוני המחלה (כמו צבע ומרקם ההפרשה מהאוזן), הן אפיונים אישיותיים (ילד קנאי, מרבה לקטר ולהתלונן) והן אפיונים כלליים (הטבה באוויר פתוח, לילד מזג חם, מזיע, בעל צימאון רב). נכון להיום ידועים להומיאופתיה קלאסית 67 תרופות לדלקת האוזן התיכונה, והתמונה של כל ... על האוזניים כבר חודש וחצי. 25.04.05 לא מתלונן על האוזניים, ההפרשות פסקו לגמרי, אין יותר דלקות. מצבו הכללי של הילד טוב. כמעט ולא מקטר ולא מתלונן, נהיה עצמאי יותר, נפרד בקלות מאימו בבוקר. חפיפת הראש כבר אינה בעיה. הסבר: ... להעלים סימפטום מפני השטח מבלי להתייחס לשורש הבעיה ולאורגניזם כולו ולכן העלמת הסימפטום היא על חשבון בריאותו הכללית של הילד שבעקבות הטיפול התרופתי עלול להפוך לפחות חיוני, פחות פעיל ומתלהב, פחות סקרן, יכול לאבד מוטיווציה בלימודים וכו.
להעלים סבל הגוף לרכוש ביטחון עצמי שורש הבעיות תהליך החזרת ביטחון עצמי ביטחון עצמי ירוד
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - 1
... תתרכז בעבודה, ומצד שני או שתפתור את הבעיה, כי אין טריק אחר, הריכוז שלך הולך לאן שיותר חשוב לך. ילד שאומרים שהוא סובל מבעיית חוסר קשב וריכוז, זה לא נכון, הוא פשוט מרוכז בהפסקה, ההפסקה יותר חשובה לו מהלימודים. ... עצמך שהעבודה יותר חשובה מהבעיה, או לפתור את זה, אין פטנט אחר. שאלה: אם עכשיו אני חוזר אחורה, כשהייתי ילד, באמת ההפסקה הייתה חשובה לי יותר מהלימודים, זאת אומרת שכול הזמן שלא הייתי מרוכז בלימודים זה לא עניין אותי. ... מבעיית קשב וריכוז, הוא לא הבין מה קורה איתך, המורה עצמו סובל מבעיית קשב וריכוז, כי הוא רואה את הילד מתרכז בהפסקה. הילד יושב מולו בשיעור, ומקשקש, אם המורה היה מרוכז, אז המורה היה אומר, רגע הילד הזה הוא לא באמת לא מרוכז, הוא מרוכז במשהו אחר, כי הלימודים לא מעניינים אותו, אז בא נבדוק מה לעשות, אבל בגלל שהמורה לא מרוכז, הוא אומר לילד הזה יש בעיית ריכוז, למעשה אין לו בעיית ריכוז הוא מרוכז על משהו אחר. מאוד פשוט, האדם תמיד מרוכז, ... להבין, קודם תבין שיש לך פה שני רצונות, רצון אחד להתרכז בעבודה, ורצון שני לחשוב מה קרה לך שהיית ילד, שני רצונות. יכול להיות שאם תתרכז בעבודה תפתור את הבעיה בעוד 15 דקות ואולי בעוד שלוש שנים, זה לא ...
טיפול בנטיות אובדניות יתרון לימודים להתמודד לשכנע את עצמך רצון אחד הפרעות קשב מוות
הקשר בין הצלחה בלימודים וקשב וריכוז
... היו לפורצי דרך בתחומם. תהיתם פעם מדוע? הפרעת קשב וריכוז הינה הפרעה נוירולוגית - התנהגותית והיא השכיחה ביותר אצל ילדים בעידן הנוכחי. בארהב אחד מתוך שלושה ילדים מאובחן כסובל מהפרעה זו ונוטל ריטלין. אצל המאובחנים בהפרעה זאת יש תהליך מוחי שונה מאשר אצל אנשים ללא הפרעה, ... כמוהו שלקו בהפרעת קשב וריכוז? והאם באמת יש קשר בין הפרעה זאת להצלחה? במרוצת השנים אנו עדים לכך שמרבית הילדים נשלחים על ידי הגננת או המורה בבית הספר לבצע אבחון. באופן שהינו כמעט מוחלט, מרבית האנשים מקשרים הפרעה זאת לעתיד ילדיהם ומרגע האבחון ברור להם כי ילדיהם לא יגיע רחוק. הוא בטח לא יהיה איינשטיין אבל הם פשוט לא יודעים... אז בואו נעצור רגע ונבדוק כמה ... קלות מגירויים חיצוניים, קושי בארגון, שכחה ונטייה להיות מוסח קלות. אולם למרות המאפיינים העיקריים הללו, מאבחנים רבים אומרים כי ילדים הלוקים בהפרעה זו עדיין מסוגלים לבצע פעולות כאלו ואחרות ללא כל קושי וזאת בתנאי שהילד מעוניין לבצע את הפעולה. סתירה? בעצם עולה כאן השאלה, אם מוטיבציה לבצע פעולה מסויימת יכולה להניע ילד לכדי השלמת הפעולה באופן מושלם אז מכאן ניתן להסיק שבכל פעולה אחרת שהילד לא יבצע כמו שצריך הרי שאין לו מוטיבציה לכך. מה קרה לשינוי המוחי הקיים אצל אותם אנשים? נעלם כלא ... יעבור מפעילות לא תקינה לפעילות תקינה? עד כה שאלנו לא מעט שאלות, כעת ננסה לתת קצת תשובות. רבים הם הילדים אשר אינם מאובחנים נכון כיום. על מנת לאתר הפרעת קשב וריכוז יש בראש ובראשונה לשלול גורמים נוספים סביבתיים אצל הילד / מבוגר. לצערנו הגורם המפנה לאבחון אינו שולל גורמים נוספים טרם השליחה לאבחון. הוא מתביית על בעיה נקודתית אחת וממנו מסיק כי יש צורך באבחון. טרם שליחה לאבחון יש לוודא כי: הילד ישן טוב התזונה בריאה ומאוזנת - לדוגמה, עודף סוכר מעורר ילדים כידוע. הילד רואה טוב ואם יש לקות ראייה אז היא מטופלת כראוי. הילד שומע טוב. הילד קיבל הרגלי למידה נכונים ויעילים - חשוב מאוד. והכי חשוב הילד נמצא במצב רגשי טוב. מצב רגשי בו אין לו הסחות דעת כלל. ילד שאינו פנוי רגשית לא יוכל לבצע את תהליך הלמידה כראוי. ככל שהפגיעה הרגשית תהייה גדולה יותר וכואבת יותר כך תהליך הלמידה יפגע יותר. יחס הפוך. ילדים הם עם כל כך רגיש שאפילו וויכוח קטנטן בין ההורים יכול להוציא אותם מריכוז לגמרי. ילד שאינו פנוי רגשית אינו פנוי ללמידה כמה פעמים מצאתם את עצמכם משתעממים ממשהו, כי הוא פשוט לא עניין אתכם? ...
איזון קשב וריכוז עתיד תשומת לב תזונה מטרות לימודים הפרעה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הדרכה למגשרים הסרטון השיווקי הראשון שלך שינוי הבנה לחיות בריא ביטחון עצמי שקרי טוב נצחי אני מפחד לפתח שיחה עם נשים חרדה בלי סיבה שנאה עצמית בגלל בגידה אמונה עצמית תגרום לך להצליח אוהבות בחורים רעים להתאהב בכמה אנשים במקביל מוכר שמח מוכר יותר טוב למה כסף לא קונה אושר? גבריות ורומנטיקה בחורה נורמאלית לפי מה אלוהים מחליט ההחלטה הכי נכונה התמודדות עם מועקה איך להתמודד עם פחד מזוגיות? מוטיבציה ועידוד להצליח להתרכז עלות השיווק התמודדות עם מוצרים מתחרים איך להחמיא לילד? לסרב לילד מורים רוחניים משוגעים לבחור מדריך רוחני טיפול רגשי במחלות נפש קשות טיפול בהפרעות ניתוק האם לשלוח הודעה לאקס? איך לגרום לאקס להיפרד? פול אובר עם משקולת שרירי ידיים איך למצוא את אלוהים? איך להוכיח שאין אלוהים? שימוש בסמים להגיע להארה רוחנית תחושת הארה נוסחה איך להיות אלוהים המלצה על הספר להיות אלוהים למה לא לחסוך כסף? כסף כאן ועכשיו אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים משמעות החיים של הדתיים לעבוד וליהנות חצי הכוס הריקה הבחירה הראשונה רצון חופשי לעשות כרצונך בריאת העולם מתוך שעמום האם אלוהים ברא את הרע? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, מאמן אישי קריירה, גישור בנושאי ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 09:14:23 - wesi4