ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הבודהיזם והדאואיזם
... ועל ידי כך להבנה של עולם התופעות, והשתחררות מהצורך לחזור ולהתגלגל בו. הבודהיזם צמח בסין מתוך הדאואיזם. הדאואיזם אומר, לא להתנתק מן העולם אלא להשתדל לפגוע כמה שפחות באיזון של העולם. אין צריך להסתגף, הדאואיזם אינו תורה של סיגופים וצומות, ואין כללים. הכלל היחיד הוא: תחשוב. מדי פעם תסתכל פנימה ואחר על העולם סביבך. תבדוק אם אתה מתמזג איתו. מתוך כל אילו צמח הבודהיזם. הבודהיזם הומצא באזור של נפאל ...
השתחררות מושגים בודהיזם גאווה טאואיזם הצלחה סבל אנושי מספרים
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 2
... וטהור מעבר לכל ספק. (שוורץ, 2008, 7) כאשר משבחים את הדהמה, תורת הלימוד של הבודהה, הנוסח הידוע הוא: הדהמה מוצגת כראוי על ידי הבודהה, לראותה כאן ועכשיו, חסרת זמן, מזמינה לבוא ולראות, מובילה פנימה, ... הרעים של: תשוקה, שנאה ואשליה... ניתוח הדרגתי: הבודהה לימד תורת לימוד להבנת המציאות. תורה זו בוחנת את המציאות בצורה חדה וישירה ודורשת ניתוח חווייתי כמו גם אינטלקטואלי. כדי להסביר את התובנות האלו הבודהה היה פורש אותן בשלבים, וכך ... וכך יכלו לבחון את אמיתות הטענות שהועלו. מאחר שהבודהה לימד את תורתו בצורה שיטתית, אנליטית ומאורגנת במקור, ויצר תשתית איתנה להמשכיות והפצה נאותה, היה על הנזירים בעיקר ליצור מבנים ברורים של קבצי השיחות, ומעבר ...
למידה מקריות החרדים שרירי ה 4 ראשי חיצוניות לקנא באחרים אכילה כפייתית תצפית
על חוזרת בתשובה, בעל אברך והנומרולוגיה שביניהם
... בעולם שלו. בדיוק כך! אני מרגישה נספחת אליו. הוא לא משקיע בזוגיות וכל היום שקוע בתורה! 2. חיבור אות שלישית בשמות בני הזוג המצביעה על ... לה להיות אסרטיבית, חזקה ועם עמוד שדרה, ולו - להתכנס בתוך הקונכייה שלו וללמוד תורה כאוות נפשו. ברור שעליה להעמיד אותו במקום כאשר ...
להסתכל כבוד פעילויות מיניות לזרום מחזירים בשאלה בחורות פחדים מערכות יחסים
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 6
... ומספר דורות אחריו נולדה התורה לעשות סדר בערבוביה ולהחזיר את הכלים אל כנם. לאפס את המחוג, את זאת ביקשה התורה לעשות (לכאורה). אבל הבעיה היא שישנם שישה מליארד מחוגים להחזיר... כי לא כולנו השתמשנו באותם כלים חלופיים, לא כולנו התבלבלנו באותו האופן, יש להחזיר כל אחד אל המחוג האישי שלו ... לנו ביד רק טקסט אחד! רק תורה אחת המתיימרת להיות אלוקית! הכיצד! הכיצד שישה מליארד משתמשים יקבלו ממנה את ההדרכה הפרטית, יאפסו דרכה את מחוגם האישי עד - מאוד, ימצאו דרכה את הכלים המקוריים שלהם, ויבחינו דרכה ... מאן דבעי. רוצה להגיד שהתורה היא אישית, פרטית, בלעדית עבור כל אדם ואדם. רק באופן הזה יכול להתקיים בה המבחן האלוקי, אם תרצה - רק אם היא כזאת (שמעניקה הדרכה נקודתית - אישית) יכולה להיות אלוקית. במילים ... ולא קיימת שום התייחסות בתורה למונח אלוהים השגור בפינו כפי שאנו מבינים אותו בפועל! אנחנו מבינים את המונח הזה כאלוה, כוח העל, אלוהים, האל, והמשמעות היחידה שלו בתורה היא: המדריך, המעניק הדרכה. (מלשון ואתה תהיה לו לאלהים - שמות ד) מכאן עוד הבהרת משנה שגם חלפה על פנינו לדורותינו: אין ולא קיימת שום התייחסות בתורה לשאלת קיום אלוהים השגורה בפינו - מסיבה טכנית פשוטה: הכיצד אצהיר על קיומי (כאלוה) בפני מי שלא הבחין בי? וגם אם המבחין יבקש, מתוך סקרנותו גרידא, להעמיד את כליו המקוריים (שחזר ... משמעות השם המפורש המופיע בתורה - (יהוה) ? מקובל לכנות את השם המפורש כשם ההווייה, ואכן זהו שמה של ההווייה: המציאות שבמסגרתה מתהווים הדברים, מתרחשים, מופיעים. תאר לך גל ארוך שמכיל את כל היקום... כל התופעות ... המונח הזה שם ההווייה, והתורה מביאה לנו את סיכום מחקרו זה ב - שמות ג, עמדתי על הפרטים במאמרי הגירוש מגן - עדן. להלן הקישור לפרק שעוסק בזאת: http: tora.us.fm tnk1 tora dvrim dm - 06 - 04 - shabot. html ... ניתן לגעת באבחנה הזאת) התורה מתחילה את דבריה עם מסע ישיר אל תוך שני המונחים האלה: אלהים, יהוה, זו המשימה הראשונה שלוקחת התורה על עצמה: להסביר לקורא את המשמעות המקורית של שני המונחים האלה וההבדל ביניהם. נגעתי בשלושת חיבורי האחרונים (מידע, הגירוש מגן - עדן, לזכר רועי קליין) באבחנה הנגזרת מהפרק הראשון ... עד הפרק האחרון של התורה המסתיים במילים לעיני כל ישראל. מי שהזדקק לפרק האחרון הזה והגיע אל המילה האחרונה, יכול מתוך הבושה לכלוא את עצמו לכל חייו בחדר סגור... ומהו השיעור הכללי? מה הביג דיל הזה? איזה מסר מכיל השיעור הזה שכל התורה סובבת אותו! - על זאת אדבר בפרק הבא, לכן ומתוך השמירה על הרייטינג של הסידרה לא אגלה את המסר, אבל אני מוכן לגלות מה אין במסר הזה: הוא איננו מדבר על קיום השם - המונח השגור ... את המשימה הראשונה שלקחה התורה על עצמה: להסביר לקורא את המשמעות המקורית של שני המונחים (יהוה, אלהים) וההבדל ביניהם. ההסבר הזה יועד לתלמיד הכסיל ביותר, זה שאמור להשתמש בכל פרקי התורה... בפרק הראשון שיחק אלהים - ללמדך שאין זה אלא הדרכה אישית ביותר... התורה פונה אל כל קורא וקורא ואומרת: זהו שיעור אישי, ללא הדרכה אישית ונקודתית - אינך יכול לעמוד על הפרק הזה (השיעור הזה), אשר על כן פקח אוזניך ושמע את התדר האישי שלך, דרכו תעמוד על ...
מטאפיזיקה הדרכה התחברות כנות סקירה אכילה להחזיר מיוחד
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 14
... מרחיבה את מעגל הזיהוי העצמי שלי ועוזרת לי להתמקם במרחב. וככל ואנעץ בדמות האנושית יותר את עיני - כך אתמקם באופן מדויק יותר במרחב. במקביל, גם בפגישתי עם התורה זיהיתי את את תכונת יחסי גומלין על כל מרכיביה: המידע הנמצא בתוך התורה מתנהג כגוש של מידע אנושי מלוכד שנע במרחב, פוגש גוש ממינו ומקיים איתו יחסי גומלין במלוא מובנה של המילה. אני שואב מגוף התורה מידע שמשקף בעצם את המידע על עצמי, לכן אני יכול לעשות שימוש במידע הזה ולפרוץ בו את דרכי, להתקדם על פני המרחב, להבין את המציאות, לשפר את מיקומי במרחב ולהגדיל את מרחב הפוטנציה שלי... יוצא שגם גוש המידע המלוכד של התורה הנמצא בתנועה מתמדת קולט את המידע המשתנה שלי ללא הרף, אחרת לא היה מקרין לעברי את המידע שמשקף את זהותי העדכנית במרחב. אני אמור לזהות את התורה מתוך עקומה בודדה, אך אני מזהה אותה כעקומה משתנה ואנושית בעלת פנים אין ספור במרחב. עקומת התורה משתנה ביחס אלי ומראה לי פנים אחרות שדרכם אני משפר את מעמדי ואת מיקומי במרחב. התורה מתנהגת איפוא כהתנהגותו של אדם בעל ישות פעילה, ואותה מזהה מתוך עקומה משתנה כישות אנושית. אני חייב איפוא לקבוע כי לגוף המידע של התורה נשמה פעילה - היינו אופציה פעילה ועקומה משתנה. הנוסחה להלן תבטא זאת: גוש של מידע (תורה) + עקומה משתנה = הבחנה בישות פעילה שאינה אדם. לזאת מסתפחת ההבחנה הבאה: אני האדם יכול לשנות את מסלול המידע, לבנות בניין, להרים יד או להניף ... וליצור ממנו קומבינציות שונות: ספר, מטוס, בניין... כן אני יכול לשנות את מסלול המידע אך לא את המידע עצמו, אינני יכול ליצור מידע ולא גוש של מידע. אבל מחבר התורה עלה עלי ויצר גוש של מידע בעל עקומה משתנה וישות פעילה שמנהלת עימי יחסי גומלין תקניים. גוש של מידע (ספר התורה) + עקומה משתנה = הבחנה בישות שלא נוצרה עי האדם. לסיכום יש לעמוד על האבחנה הזו ולהבדיל בין ישות לבין יוצר הישות. התורה היא ספר ויש לו מחבר. לספר הזה יש ישות, אני מזהה אותו כעקומה משתנה והוא מנהל איתי יחסי גומלין לכן אני מזהה בו ישות בפני עצמה. הספר הזה הוא לא ישות אנושית כי אני רואה את קליפותיו וכריכותיו השונות, הן מתבלות, קלפי התורה ומגילותיה נשחקות ככל ספר ומגילה, אך אין זה נוטל מתוכנו את מאפייני הישות של גוש מידע מלוכד ומורכב, כגוש המידע המלוכד והמורכב של האדם שגם הוא בעל ישות. ובכן לספר התורה הזה יש מחבר שיצר את הספר וחיברו, ואם כן לישות הזו שאותה אני מזהה בבירור יש יוצר. אני מבחין איפוא בין ישות ליוצרה, בין מידע ליוצרו, בין גוף של ... ומנסח את המופשטת מחדש: אפשר ליצור מידע, לשלוט בו ולשנות אותו כאשר יוצרים מידע, שולטים בו ומשנים אותו. כאן בנקודה הזאת תפסתי אותך על חם אדוני מחבר התורה, עם ראיה בלתי מבוטלת בסדר גודל של היקום במלואו. נעלמת לי אלפי השנים אבל הינה תפסתי אותך ושוב לא תחמוק ממני. רואה לנכון להוסיף כי איני מורשה ... אליו בגדול... הטענות שדרכן היגעתי אל יוצר היקום נשענו על קיום הישות אותה זיהיתי בטקסט התורני כהוא זה - ישות שניהלה עימי יחסי גומלין תקינים. טענתי שתוכן התורה משתנה עבורי בכל נסיעה ופגישה, כי הרי אני נוסע ללא הרף במנהרת היקום ומשתנה ממקום למקום, וגם התורה נוסעת, כך טענתי, ובכל פגישה מראה לי פנים אחרות. הטקסט התורני איפוא משתנה ביחס אלי, ואני קולט את השינוי הזה כפי שאני קולט את השינוי שחל באיש ... הזמן - כפי שאצלינו נהוג להגיד... האדם משתנה ואנו קולטים את השינוי הזה מתוך יחסי הגומלין ההדדיים שמקיימים בפגישותינו, כל אחד משמש ראי עבור חברו... וגם התורה, טענתי, מקיימת איתנו יחסי גומלין כדת וכדין, היא קולטת את השינוי שחל בי מפגישה לפגישה ומשתנה לדידי בהתאם, דהיינו מגיבה בהתאם, מראה לי פנים ... האדם הזה ועודני חלק אינטגרלי ממנה. עודני מחנך את ילדי על ברכי האמונה בקיום אלהים ומראה להם דוגמה אישית, כי זה האמצעי הבטוח ביותר שהביא לנו את טקסט התורה עד ליום ראשון הזה ה - 29 לינואר 2012. ואם לא נקלוט את המסר המקורי של הטקסט היום, אזי האמצעי הזה שפועל תחת השם הנרדף הדת היהודית ימשיך לעבוד ולהוביל בבטחה את הטקסט מדור לדור וממשפחה למשפחה, עד שיבוא היום ויקלוט האדם את המסר הטמון בתורה ויחזור, כפשוטו, אל המציאות. מחבר התורה וללא צל של ספק הוא מושא חשוב ומגרה את הסקרנות האנושית. ולמרות שעמדתי על קיומו - אומר בכל הכנות, אינני יודע עדיין מה אני אמור לעשות במידע הזה ובאלו נקודות יזכה אותי. יש בי תחושה עמוקה כי קפצתי אל הנושא הזה כנגד רצונו הישיר של מחבר התורה, שלמעשה ביקש להרחיקני מנושא קיומו ותמיד ראיתי את הראיה על זאת לנגד עיני: הוא לא הזכיר לאורך כל התורה ולו ברמז שום מידע שיוביל אל מהות קיומו. ברם, אין ספק כי מחבר התורה מודע הוא לזאת שיום יבוא ושאלת קיומו תגרה מי שיתבונן בה מתוך מסגרת החשיבה שהוא בעצמו הטמיע בנו... ועם זאת קלטתי בבירור את המסר שלו בעניין הזה: ... בהם האדם את קיום בורא העולם המוגדר שלו, ראיתי שנקלעתי למעשה לנקודת הציון הרצופה בדרכי, וזה המקום להטיל אור על הדרך לא על הראיה... לכל אחד הדרך שלו אל התורה - ואם תרצה אל מחברה. ניתן בהחלט להאמין כי התורה חוברה עי אדם ו או עי מספר אנשים, וניתן עוד להאמין כי זהות המחבר תואמת לזהות מחבר תווי היקום, וכאן בנקודה הזאת ביקשתי להתערב ולהפנות את תשומת לב הקבוצה המאמינה לזאת כי אכן, תיתכן הקבלה בין יוצר היקום ליוצר התורה, ואם כן תוכן התורה הוא הדרך הטבעית בשביל להגיע להקבלה הזו, בעוד האמונה כדרך לא יאה היא ובלשן המעטה. לא תמכתי את דברי בראיה כי אם בדוגמה - אם תרצה בשיטה, והיצעתי דרך ליצירת קשר אישי עם תוכן התורה, קשר ברמה של יחסי גומלין. ביקשתי באותה ההזדמנות להפנות את תשומת לב הקבוצה המאמינה למקור אמונתה - היא אמונתי, ולגורם שלא מחמיא לנו העומד מאחורי ...
רצון הבדל מטוסים תשומת לב לשכנע דתות תהליכים בריאת העולם
פיזיקה / פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 1
... קיים הגובה שלו. ב. איך הזמן הפך בתורת היחסות לממד בצר לנו, נפנה אל המהפכה המדעית האדירה ביותר שחלה בהבנת הזמן, תורת היחסות. כאן תלך בעייתנו ותחריף. המחיר שתובעת תורת היחסות מהשכל הישר בנושא מעבר הזמן גבוה הרבה יותר מההתעלמות שנוהגת בו הפיזיקה הקלאסית. נקדים ונאמר שדווקא איינשטיין, בניגוד ... רבים, הודה שהמחיר הזה שתובעת תורת היחסות הוא מכאיב במיוחד, אבל לא הציע לכך פיתרון. לא כאן המקום להציג את עיקרי תורת היחסות הפרטית - עשינו זאת במקום אחר - ולכן נציג רק את מסקנתה הנוגעת ביותר לענייננו: הזמן, לצד ממדי החלל, הוא הממד הרביעי של ... כיצד זמן וחלל שלובים ללא - הפרד בתורת היחסות, עלינו להסביר כאן מהו מרחב מינקובסקי, ותחילה נספר משהו על האיש שעל שמו קרוי מרחב זה. הרמן מינקובסקי היה מתמטיקאי ב - ... ומינקובסקי שמע שאותו עצלן פיתח תורה ששמה תורת היחסות. מינקובסקי התלהב מאוד מהתורה החדשה וחיש - מהר מצא דרך לייצגה באופן גיאומטרי. תארו לעצמכם, אמר, עולם דו - ממדי, רק אורך ורוחב, שהממד השלישי, הגובה, הוא לגביו הזמן. ... כל זה פשוט ואפילו משעמם. מבחינת תורת היחסות מתחילים העניינים להתחמם כשמדובר בכמה צופים הנעים במהירויות שונות. בתמונה 2 מיוצגים שלושה צופים. הקו הישר מימין הוא קו ... שאיננו מסבירים כאן את יסודות תורת היחסות אלא רק כמה ממסקנותיה הרלוונטיות, נזכיר מהי הנחת - היסוד הייחודית של התורה שממנה נובעות מסקנות אלה: מהירות האור קבועה לכל הצופים. כלומר, אם תמדדו את מהירותה של קרן - אור בעודכם עומדים, או בורחים מפניה, או ... מצבים, מינקות עד זקנה, ועל פי תורת היחסות כולם אמיתיים באותה מידה כי כל אחד מהם הוא עכשיו לגבי צופה כלשהו, איפושהו מתישהו. תמונה 3 נו באמת, אתם אומרים, אלה סתם התפלספויות. אבל תורת היחסות מבטיחה - ומקיימת - שאם אכן ינועו עצמים במהירויות קרובות - אור, אכן תתגלינה תוצאות ממשיות של שינויי הזמן שתוארו לעיל. ...
שכל ישר התלבטויות להמחיש ישראל תמונה להציג עתיד לא לברוח
6 הרגלים של זוגות הנשואים באושר
... נוסף של התקרבות הוא ביצוע פעילות משותפת ששניכם נהנים ממנה. לדוגמה: לצאת להליכות משותפות, לשתות יחד קפה לאחר ארוחת הערב, ללמוד תורה בצוותא, להקשיב למוסיקה ביחד. כל אלה הן דוגמאות להתקרבות זה לזו. דרך נוספת להתקרב זה לזו היא להפגין כבוד - על - ידי כך שתעמדו כשבן בת הזוג נכנסים לחדר. ...
מיומנויות תקשורת ביקורתיות יכולות שינה התרעננות להמציא לקרוא מחשבות התנהלות
לוגיקה - מבוא
... - מבוא תורת ההיגיון או בלעז, לוגיקה (מיוונית: ), התורה הבוחנת קשרי היסק בין טענות. הלוגיקה מנתחת את הצורה של ... לטיעונים שאינם תקפים. לפיכך הלוגיקה היא בראש ובראשונה התורה המתארת את אופני החשיבה התקפים ואת אופני ביטויהם. במאה ה ... כגון סיבה, מחשבה, וטיעון. התרגום העברי המסורתי ללוגיקה הוא תורת ההיגיון או שכל הישר. תולדות הלוגיקה מראשיתה ועד ... יכול להחשב כממשיך דרכם של האלאטים. אפלטון אמנם לא הציג תורה לוגית סדורה, אולם בדיאלוגים שכתב הוא חקר מספר מושגים ... ללוגיקה הייתה שיטתית יותר מזו של אפלטון, והוא הפך אותה לתורה סדורה המאפשרת להבחין בין טיעונים מבוססים לטיעונים שאינם ... ביסוד מדעי המחשב. בול וממשיכיו הציגו לראשונה מונחי יסוד של תורת הקבוצות במסגרת הדיון בלוגיקה, ובאמצעותם ייצגו ... Rab פרגה תרם תרומה הכרחית למתמטיקה וללוגיקה באמצעות המצאת תורת הכימות (קוונטיפיקציה). הלוגיקה החדשה אינה תופסת את ... אחדות הטענה שהטרידה אחר כך את ראסל, ומציע, באופן מובלע, תורת טיפוסים פרימיטיבית: מושגים (מסדר ראשון) חלים על ... יותר של ראסל ושל גון פון נוימן מוצע פתרון לבעיה באמצעות תורת הטיפוסים (theory of types). לוגיקה בת ימינו ... - זמניות, וכך לייצג קשרי היסק לוגיים בין טענות אלו), וכן בתורת הידיעה (לוגיקה אפיסטמית) ובהסתברות. לוגיקה ... ולפיכך היא אינה מאפשרת הוכחה בדרך השלילה. אקסיומת הבחירה של תורת הקבוצות נדחית אף היא. הלוגיקה ... באופן פורמאלי על ידי ארנד הייטינג וארט בישופ, וקיבלה את התורה הסמנטית שלה מאת סול קריפקה. לוגיקה עמומה לוגיקה עמומה, ...
דבר והיפוכו טיפולים חיוביות אופי תפקיד אינדוקציה חברות פרדוקסים
נומרולוגיה - במסתורי הנומרולוגיה - חלק 2
... התחלתי ללמוד רייקי, מדיטציה, שחזור גלגולים וגם קבלה והעצמה אישית. באחד השעורים על שחזור גלגולים קיבלתי רמז, שסיכם עבורי שאלות רבות. הבנתי ששמי מסביר את עיסוקי בתורת הנסתר והרמז היה: לזר אסתר = ל - לימוד זר א - סתר? תורות סתר. אסתי מעבירה קורסים מעשיים ... שזכותו של כל אדם להתפלל, לעשות מדיטציה, יוגה, רייקי או ללמוד קבלה, גם אם הוא לא דתי ואפילו אדם חילוני, כך זכותו של כל אדם ללמוד ואף להתעסק בקריאה בטארוט או בכל תורה רוחנית אחרת. היא מאמינה כי היועץ הרוחני האמיתי אינו עוסק בלספר לנו ניסים ונפלאות על העתיד, ...
יהדות היהדות התנדבות מסקנות הסרת אחריות סיפוק גלגולים אמת
מורה לדייג טוב, ילמד אותך איך ליצור שיטת דייג משלך. מורה לדייג לא טוב, ילמד אותך איך לדוג בשיטה שלו.
... את סוג הדגים המתאימים לשיטה שלו. אבל אם הוא ילמד אותך איך לרכוש כלים לייצר שיטות דייג משלך... אתה תדע לייצר שיטת דייג לפי סוג הדגים שאתה רוצה. אם תלמד את הצורה הסופית של תורת המורה... אתה תדע לייצר רק את צורתו 1 ל - 1. אבל אם תלמד את המהות שממנה המורה שלך יצר את צורת תורתו... אתה תוכל ליצור תורה (צורה) ייחודית רק לך. ...
הצורה איך לרכוש צורות מהות למידה רצון שיטה צורה סופית
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תורה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תורה, כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תורה, איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, אימון אישי מומלץ, אימון אישי קואצ'ינג בתחום תורה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1172 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 22:10:41 - wesi4