ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - מדיטציה - שיטת הסַטִיפַּטְהָאנַה הבּוּרמזית
בודהיזם - מדיטציה - שיטת הסטיפטהאנה הבורמזית שיטת הסטיפטהאנה הבורמזית [i] למרות שהמאפיינים המיוחדים של מדיטצית הסטיפטהאנה (ויפסנא המבוססת על ... וברורים לאחר שמיעה או קריאה ראשונית, עדיין ההסבר המדוייק לגבי אופן התרגול נותר ברובו די מעורפל. אפילו בחלק מהמדינות הבודהיסטיות הבנה אמיתית והתרגול עצמו נותרו הרחק מאחור בגישות המבוססות על אמונה והערכה אינטלקטואלית גרידא. בבורמה של המאה העשרים התרחש ... הסופית של שחרור מובטחת. כאשר המכובד או נרדה שאל אותו הוא נשאל בחזרה: מדוע אתה מחפש מחוץ להוראותיו של הבודהה? האם אין הדרך האחת סטיפטהאנה נלמדה על ידו? . או נרדה קיבל את דבריו, הוא למד שוב את הכתבים ... שיטת התרגול העתיק הזו בכשרון ובמרץ רב. תלמידיו של המכובד או נרדה הפיצו את אופן השיטה כמו גם במדינות בודהיסטיות אחרות ורבים הרוויחו מכך בהתקדמותם בדרך. המכובד או נרדה מהאתרה (Ven. U Narada Mahathera), הידוע ברחבי בורמה בשם גטוון ...
להיות מפורסם להתפרסם שינוי אינטלקטואליות אמונות הדרכה ארבעת היסודות קריאה
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 2
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 2 מאפיינים של הטקסטים הבודהיסטים הכתבים הבודהיסטיים בעלי מאפיינים כה בולטים עד שנראה כי הדבר נעשה במכוון לשם קלות שינון וזכירה. רייס דיוויס ציין לפני כמאה שנה מספר מאפיינים אשר ככל הנראה תרמו לשינון הכתבים הבודהיסטים: 1. פורמולות - תבניות בהם מחליפים רק פרטים נרטיביים כגון מקום, זמן ומשתתפים שמתחלפים. 2. פסקאות שגורות - פסקאות ... אורך וכמות - הטקסטים ממוינים על פי אורכם. 5. רשימות ממוספרות - בדרך כלל של מאפייני הדרך והמציאות כפי שהבודהה לימד אותם. 6. חלוקה לקבוצות - הלימוד מאורגן בשיטתיות מורכבת ומדורגת של קבוצות ותתי - קבוצות. 7. ניתוח הדרגתי - הצגת נושא מורכב בתמצות וניתוח מפורט בשלבים. 8. שאלות ותשובות - הבודהה הציג נושא באמצעות שאילה מנוסחת היטב ומענה תואם. 9. חריזה ומשקלות שיריים - שימוש בכלים פיוטיים במידה מסויימת כדי ... קבועה של פתיחה בה קיימים מספר משתנים כגון מיקום האירוע, הזמן והמשתתפים (מסומנים בקו תחתי): כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה שהה בחורשת המנגו של גיואקה קומארבהצה אשר בראגגהא. אז הלך גיואקה קומארבהצה אל הבודהה ולאחר שסיים לברך את הבודהה בכבוד, התיישב במקום ראוי. לאחר שהתיישב, פנה אל הבודהה במילים אלו... (שוורץ, 2006, 79) [26] כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה שהה בראגגהא בחורשת ולובנה, אזור האכילה של הסנאים השחורים. באותה עת המכובד ראהולה שהה במנזר אמבלטהיקה. ערב אחד, הבודהה חזר מהתבודדות והלך אל המכובד ראהולה במנזר אמבלטהיקה... (שוורץ, 2006, 71) [27] כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה שהה במנזר ניגרודהרמה בקפילבטהו בארץ בני השקיאן. באותה עת, היה שם אולם אסיפות של השקיאנים מקפילבטהו אשר נבנה לא מזמן אך עדיין לא היה בשימוש על ידי פרוש, ברהמין או כל אדם אחר. השקיאנים מקפילבטהו ניגשו אל הבודהה, הביעו מחוות כבוד והתיישבו במקום ראוי, לאחר שהתיישבו, פנו אל הבודהה בדברים אלו... (שוורץ, 2006, 64) [28] הפסקאות השגורות מופיעות לאורך כל הטקסטים, אלו בדרך כלל תיאורים בעניין הלימוד אשר חוזרים בנוסח מדוייק. כאשר משבחים את הבודהה קיימים מספר נוסחאות לתיאור סגולותיו שהידועה ביניהם היא: כך הוא הנעלה - ראוי להערכה, מואר בשלמות בזכות עצמו, בעל ... בני האדם והישויות השמימיות, מואר וטהור מעבר לכל ספק. (שוורץ, 2008, 7) כאשר משבחים את הדהמה, תורת הלימוד של הבודהה, הנוסח הידוע הוא: הדהמה מוצגת כראוי על ידי הבודהה, לראותה כאן ועכשיו, חסרת זמן, מזמינה לבוא ולראות, מובילה פנימה, להבנה על ידי החכם בעצמו. (שוורץ, 2008, 7) כאשר הבודהה מתאר אדם שמגשים שחרור הוא משתמש בנוסח הקבוע הבא: עם השחרור המלא מופיעה הידיעה: שחרור מלא. הוא מבין שהלידה ... הושלמו, מה שהיה לעשות נעשה, לא נותר דבר נוסף לעשות מעבר לכך. [29] (שוורץ, 2004, 7) בסיום השיחות של הבודהה עם הנזירים הסוטה מסוכמת במשפט: כך אמר הבודהה. והנזירים היו מרוצים ושמחים מדבריו. (שוורץ, 2004, 26) בסיום השיחות של הבודהה עם אנשים מהשורה שאינם נזירים, לעיתים הם הופכים להיות חסידיו ולעיתים הם מבקשים ממנו אף להצטרף לקהילת הנזירים בנוסח ... כאילו הוצגה הדרך הנכונה למי שאבד, כאילו הודלקה מנורה בעלטה כך שבעלי ראיה יוכלו לראות צורות. אני לוקח מחסה בבודהה, אני לוקח מחסה בדהמה, אני לוקח מחסה בסנגהה. יזכור נא אותי המבורך כתלמידו, בעל - בית שלוקח מחסה בו ... ושוהה בגהאנה הרביעית, אשר מעבר להנאה וכאב, מטוהרת באיזון נפשי ומודעות. (שוורץ, 2004, 103) מאפיין החזרתיות מאוד בולט בטקסטים הבודהיסטים שלעיתים נראים כעמוסים בפסקאות זהות. לעומת הברהמינים אשר נטו לשנן רשימות מילים מתוך הריגוודה בתבניות שונות, החשיבות בטקסטים הבודהיסטים היא של המשמעות ולא הצליל או הפואטיקה, לכן הייתה משמעות קריטית לסדר הדברים. מאפיין החזרתיות יכול להתבטא במספר אופנים, ... הוא מתפכח מהסבל. זו הדרך לטיהור. (שוורץ, 2008, פסקה 249, ע. 161) חזרתיות מלאה מופיעה לאורך כל הטקסטים. בדברי הבודהה אין ניסיונות לתמצות כאשר מגיעים להסברים היכולים להתפרש על טקסטים נרחבים וכוללים חזרות שנראות לעיתים גם מתישות. בשיחה רשת כל הדעות [30] הבודהה מסביר על אמונות שונות של משוטטים שונים ומציג קבוצות של אמונות שונות והאופן בו הגיעו אליהם (הקטעים החוזרים מסומנים ... מאוד מורכבים. תופעה דומה נוכל לראות גם בחלוקה והקיבוץ של השיחות עצמן לקבצים, פרקים ותתי - פרקים. כך המסורת הבודהיסטית יצרה בהשפעת הלימוד של הבודהה ארגון שיטתי וחלוקות מורכבות של כל הלימוד הן מבחינה תוכנית והן מבחינה מבנית. אחת ... לידה, הזדקנות - ומוות מופיעים, כאשר אין לידה, הזדקנות ומוות לא מופיעים. (שוורץ, 2006, 44) בדומה לטקסטים גם הפרשנות הבודהיסטית הקדומה והמודרנית שאלה את אופן הלימוד המתבסס על הצגת בעייה וחקירתה דרך שאלות ותשובות. הפורמולציה של הקאנון מצביעה על ... ערך פדגוגי לכשעצמו, וכן האופן בה נאמרו הדברים פועל כמורה כפי שהבודהה ציין זאת. מערכות דיוק, בקרה ואותנטיות המסורת הבודהיסטית יצרה מנגנונים לשימור הטקסטים כדוגמת האסיפות הגדולות בהן קהל גדול של נזירים מלומדים ובכירים שיננו את הטקסטים בפומבי וכך ... של הבודהה, אשר יצרה נוסח אחיד וערוך היטב של הטקסטים כדי לשמר אותו במדוייק ולצמצם עיוותים למינימום האפשרי. במסורת הבודהיסטית בה קיים קורפוס עצום של שיחות הנשמרות על ידי כמות גדולה של נזירים, בלתי נמנע שיופיעו בעיות של אותנטיות. ... של אותנטיות יכולה להעשות על פי הפטקופדסה (petakopadesa), שהן שש קטגוריות כלליות אליהן ניתן לסווג היבטים שונים של הלימוד הבודהיסטי: 1. מצרפים (khandha) 2. אלמנטים (dhattus) 3. ספירות (loka) 4. יכולות (indriya) 5. אמיתות (sacca) 6. התהוות מותנית (paticcasamupada) ... בחברותא עם נזירים אחרים, ביצוע מזמורים בפני קהל שומעים בטקסים ואירועים שונים ומזמורים לשם הנאה. קיימים מאפיינים רבים בטקסטים הבודהיסטים המסייעים לפעולת השינון והזכירה ולכן נראים גם כעזרי שינון מעשיים כדוגמת אלו שהוצגו קודם: פורמולות, פסקאות שגורות, חזרתיות, מיון ... בעלי יכולת ביטוי שונות היו נאספים לדיקלום בצוותא. הטעויות היו יכולות להיות משני סוגים: בהגייה או בתוכן עצמו. הפרשן הבודהיסטי בודהגושה (buddhagosa) מונה רשימה של טעויות פונמיות נפוצות אשר היוו חלק מהפעילות הרשמית של השינון בקהילת הנזירים (קמוואצא kammavc) ... זיכרונם ומונע טעויות הגייתיות כמו גם תוכניות. דיווח עכשווי של נזירים במחקר זה נערכו שתי ראיונות עומק עם נזירים בודהיסטים שנשאלו בעניין השינון והשימור של הטקסטים בחיי היום יום שלהם כנזירים. זהו מקרה בוחן עכשווי כדי לאושש את הטענות ... להסיר את האחריות לשינון מעליהם, כך השינון הפך לעניין יותר מסורתי ופחות מהותי. השינון כיום עדיין נפוץ בקרב הנזירים הבודהיסטים למרות שהוא פחות דומיננטי ומשמעותי להם לאור הטכנולוגיות החדשות כדוגמת המחשב והאינטרנט, כמו גם הדפוס שהפכו נפוצים כמעט בכל ... השימור, עדיין נמצא נזירים רבים שרותמים את הטכנולוגיות השונות כדי לסייע להם בתרגול השינון. במחקר זה נשאלו שני נזירים בודהיסטיים ממוצא ישראלים לגבי מסורת השינון ואימונם האישי. הנזיר פרה [34] (phra) עופר עדי הולך בדרך הבודהיסטית קרוב ל - 20 שנה והצטרף לקהילת הנזירים במסורת התאילנדית לפני למעלה מ - 6 שנים תחת הנזיר המכובד אגאן [35] טונג (Ajhan Thong) מהעיר צאנג מאי אשר בתאילנד, והנזיר פרה סוקהיטו (sukhito), גם הוא נזיר בודהיסט ממוצא ישראלי אשר הצטרף לסנגהה לפני למעלה מ - 14 שנים במסורת התאילנדית של נזירי היער תחת המורה אגאן ... דיווחם של שני הנזירים הישראלים, פרה עופר עדי ופרה סוקהיטו, ותצפיותיו של החוקר גורגס דרייפוס (Dreyfus, 2003) שהיה נזיר בודהיסט במשך שנים ארוכות במנזרים שונים. התהליך שיתואר הוא בעיקר נזירים צעירים אשר עוברים הכשרה שיטתית של לימוד קבצים נרחבים ...
לקיחת אחריות שמחה ועצב הפרעה המראה שלי פחד מקור הסבל איכות אותנטיות
בודהיזם - האסיפה הגדולה
בודהיזם - האסיפה הגדולה ישויות באות לראות את הבודהה Mahsamaya Sutta מהאסמיה סוטהI.כך שמעתי. פעם הבודהה התגורר בין בני שבט השקיאן ביער הגדול אשר בקפילבטהו, יחד עם קבוצה גדולה של כחמש מאות נזירים, כולם ארהנטים. וישויות שמיימיות מעשרת מערכות - עולם הגיעו תדיר לבקר את הבודהה ואת מסדר נזיריו. II.וכך עלה בדעתן של ארבע ישויות ממשכני - הטוהר: [1] האדון המכובד מתגורר בקפילבטהו, יחד עם ... ישויות, בזריזות בה אדם חזק מותח את זרועו הכפופה, או מכופף אותה שוב, נעלמו ממשכני - הטוהר והופיעו לפני הבודהה. לאחר מכן הן קדו בפניו ונעמדו במקום ראוי, ואז אחת מהן דיקלמה את הפיוט הבא: גדולה היא האסיפה כאן ... המפתן מנופצת בלתי מוכתמים, האדונים ללא רבב הולכים כמו פילים מאולפים היטב. אחת אחרת אמרה: מי ששם את מבטחו בבודהה לא ילך בדרך היורדת: לאחר התפרקות הגוף הוא יחבור לישויות השמיימיות. התכנסות קהל הישויות השמיימיות (devatsannipt) I.אז הבודהה אמר לנזיריו: נזירים, לעיתים קרובות הישויות השמיימיות מעשרת מערכות - עולם באות לראות את הטטהאגטה ומסדר נזיריו. כך היה ... ועתה אפרט בפניכם את שמות קבוצות הישויות, אציג אותן, ואלמד אתכם. הקשיבו היטב ואני אדבר. כן אדוני, אמרו הנזירים, והבודהה אמר: I.אספר לכם עליהן בשיר: לאיזה עולם כל אחת שייכת. אך אלו החיים שלווים ונחושים כמו אריות במערות - ... ישויות אינספור. והוא - אשר - יודע - בתבונה היה מודע לכל מה שהם יכלו לראות ולהבין. ולאוהבי מילתו הבודהה הסתובב ואמר: המוני - ישויות קרבות. הביטו ונסו להכירן, נזירים על פי מה שאציג לכם את שמותיהן בשיר! I.שבעת ... הגנדהבות ראגא, גנסבהה, פנצסיקהה טימברו עם סורייבצסא ביתו - אלו, ועוד, הגיעו בשמחה אל היער ההוא לצפות בנזיריו של הבודהה. I.מנבהסה, מוסאלי, ומטצהקה הגיעו נאגות, קמבלות, אסטרות פייאגות עם קרוביהן. מימונא הגיע דהטרטהה בליווי מזהיר אראבנה גם, מנהיג הנאגות ... - ציטרא וסופנא. אך כאן מלכי הנאגות בטוחים: המכובד כפה הפסקת אש. בדיבור עדין הם והנאגות חולקים את שלוות הבודהה. I.גם האסורות, אשר פעם הכתה בהם ידו של אינדרה, [6] וכעת שוכני ימים, מיומנים בכישוף אחיו הקורנים של ואסבה ... פמליה מהוללת עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהם השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.גם ונהו [7] עם הסהלים שלו הגיעו האסמות, תאומי הימה והדוות האלו המשגיחות על השמש והירח ישויות - מערכות ... קדמון, [8] עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהם השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.הסהבהוים קורנים זוהרים, הגיעו לאחר יוקדי - שיא. האריטהקות הרוגות, כדרדרים - כחולים, עם ורונא וסהדהמא, אצוטא, אנגקא סוליה, רוצירא, הואסונסות עשרה אלו, עם כפל עשרות מלוויהם השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.הסמאנות והמהא - סמאנות שניהם בהיותם כבני - אנוש ומעבר לבני אנוש הגיעו הישויות המושחתות - מעונג ומושחתות - ... עם פמלייתן עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהן השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.סוקות, קרומהות, ארונות, וגהנסות הולכים בעקבות ערותם של האודאטגיהות. ויצקהנות, סדאמטות, הראגגות ישויות אלו מכונות מעורבות בהדרן, ופגונה המרעים, ... גם לגשם עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהן השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.הקהמיות, הטוסיטות והיאמות הקטהקות בליווי פמלייה, למביטקות ראשי הלאמות, וישויות הלהבה, [10] אלו המתענגות בחומרים שיצרו ואלו הלוכדות את ... אחרים, [11] עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהן השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.שישים המוני דוות אלו, ממינים שונים כולן הגיעו מסודרות על פי קבוצותיהן וגם אחרות, כחלק מהמערך. וכך אמרו: הוא ... את משמעות הדברים. ולנזיריו אמר: מלויו של מארה הגיעו, נזירים - שימו לב היטב! הם שמעו את דבריו של הבודהה, ונשארו עירניים. ומלוויו של מארה נסוגו מאלו שלא היה ניתן ללכוד אותם בתאווה או פחד. המנצחים, לאחר שהתעלו מעבר ... הגשמת הניבאנה הסופית. [2] רייס דייויס מציין שהקשר בין המשפטים בפסקה הזו מעורפל. לא ברור היכן מתחילות מילותיו של הבודהה, נראה כאילו הן חוברו בצורה לא טובה להקדמה. [3] אינדרה היה בעל שלושה ראשי - פיל. הנאגות היו גם ... הוא וישנו בפאלית, ואכן כך מופיע בטקסט הסנסקריטי, למרות שהאל הגדול הזה הגיע למעמד זה רק לאחר תקופת חיי הבודהה. [8] נדבן קדמון: פורינדדה, purindada. הנותן הנדיב בחיים קודמים, שונה בכוונה מהשם פורנדרה המופיע בגרסא הסנסקריטית ופירושו משמיד הערים. ... שהשינוי נעשה על מנת להבדיל את סקה מהאל הוודי, אך וולש טוען שיתכן שהכוונה היתה להציג אותו בשם יותר בודהיסטי. [9] מופיעות גם בסוטה 1 פסקה 2.7 [10] ישויות הלהבה - האסבות. [11] הישויות השמיימיות בשם נימאנרטי (nimmnarati) ופרינימיטה ...
נזירות שליטה הקדמות רוגע אוייב מה זו אהבה פחדים איך להרגיע
בודהיזם - כעס
בודהיזם - כעס כעס Kodhavagga 221 עזוב את הכעס, וותר על הגאווה התגבר על כל הזיהומים. מי שאינו נאחז בגוף ...
צער מה זה סבל חכם איך להתאמן זעם יום אחרי יום סבל בודהיזם
זן בודהיזם / זאזן - על צמחונות וטבעונות
זן בודהיזם / זאזן - על צמחונות וטבעונות הציווי הבודהיסטי הראשון הוא לא ליטול חיים ובניסוח יותר רחב, לא להרוס חיים. לא מדובר רק בחיי אדם אלא בחיים בכלל. ... אבל אני כן רוצה לומר מספר מילים על האופן שבו צמחונות ככלל וטבעונות בפרט הם תרגול והגשמה של דרך הבודהה. אנחנו לא יכולים לחיות את חיינו מבלי להרוס חיים כלל. אפילו כשאנחנו מצחצחים שיניים אנחנו הורגים כמה חיידקים. על ... ואם אנחנו דואגים לבריאות הציבור אנחנו מרססים בתי גידול של יתושים. ובכל זאת עלינו לנסות. תרגול והגשמה של הדרך הבודהיסטית הם זריעת זרע ההתעוררות. אם אנחנו מוותרים על ראיית העולם האגוצנטרית שלנו אנחנו יכולים לחמול על כל היקום. ההבנה שלא ניתן לקיים את הציוויים הבודהיסטיים במלואם אין פירושה ויתור על הניסיון לקיימם. ברגע שאדם אומר לעצמו זה הכל או כלום, אם אני לא יכול ... השתלטות של תפיסת - עולם מדומיינת על התודעה. במציאות כל מה שאנחנו עושים וחושבים נחשב. עלינו לקיים את הציוויים הבודהיסטים מתוך תחושת הענווה שבידיעה שלעולם לא נהיה מושלמים דיינו לקיימם במלואם. הדרך המתומנת היא הדרך שלנו להשתחרר. מי שמוותר ... הרחב) באותו רגע זורע את זרע הסבל ואי - הנחת. הצמחונות ככלל והטבעונות בפרט הן תרגול והגשמה של דרך הבודהה, הן זריעת זרע החמלה והשחרור עבור עצמנו כמו גם עבור כל הישויות החשות.
האם לוותר אכילת בשר הציוויים הבודהיסטים מה זו תודעה בריאות הציבור בריא ברחוב צמחונים
בודהיזם - קרמה - מושגי יסוד בדהמה
בודהיזם - קרמה - מושגי יסוד בדהמה משמעות המילה קרמה בסנסקריט היא פעולה (פאלי: קמה). כאשר מדברים על קרמה בקונטקסט בודהיסטי הכוונה היא לפעולה רצונית, או פעולה מכוונת. הבודהה מוסיף ואומר כי הכוונה היא עצמה הקרמה - באמצעות הכוונה אדם פועל בגוף, במילים ובמחשבה. יש אדם עם רכוש רב ויש אדם שאין לו כלל רכוש. הבודהה אמר כי הרכוש היחיד של אדם הוא הקרמה שלו כי הוא נושא אותה איתו לכל מקום בכל זמן: אני ... מושג באמצעות הדרך בעלת שמונה האיברים, ומהות החיים הרוחניים של הנזיר היא לשים קץ לקרמה. אין במושג הזה במובנו הבודהיסטי התייחסות לגורל, או לאופי דטרמיניסטי ופטאליסטי. הקרמה היא פעולה בהווה שיש לה השלכות על העתיד הקרוב והרחוק. אדם לא ...
הרגע הנוכחי שאיפות תוצאות הורים הורה מה משמעות החיים גיהנום אנושיות
בודהיזם - השיחה עם גָ'אלִיַה
בודהיזם - השיחה עם גאליה השיחה עם גאליה Jliya Sutta שני הנוודים (Dvepabbajitavatthu) כך שמעתי [1]. פעם אחת הבודהה התגורר בקוסמבי, בפארק גהוסיטה. ושני נוודים, מנדיסה וגאליה, תלמידיו של הפרוש בעל קערת העץ, הגיעו אליו ולאחר שהחליפו ברכות ...
ברכות תלמיד ראוי בודהיזם בודהה
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 2
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 2 הצגת מראת הדהמה (dhammdsadhammapariyy) 2.8 אננדה, אין זה דבר יוצא דופן שמי שנולד כאדם ... ומהי מראת הדהמה באמצעותה הוא יכול לדעת זאת? הנה, אננדה, התלמיד האצילי הזה בעל אמון בלתי ניתן לערעור [13] בבודהה באופן זה: כך הוא המכובד - ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, בעל הבנה ומוסר, הנעלה אשר הלך מעבר, יודע את העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים ... ער וטהור מעבר לכל ספק. הוא בעל אמון בלתי ניתן לערעור בדהמה באופן זה: הדהמה מוצגת כראוי על ידי הבודהה, לראותה כאן ועכשיו, אל - זמנית, מזמינה לבוא ולראות, מובילה פנימה, להבנה על ידי החכם בעצמו. הוא בעל אמון בלתי ניתן לערעור בסנגהה באופן זה: הסנגהה של הבודהה מאומנים כראוי, הסנגהה של הבודהה מאומנים ביושרה, הסנגהה של הבודהה מאומנים בחריצות, הסנגהה של הבודהה מאומנים במיומנות, כך הם ארבעת הצמדים, שמונה סוגי בני - האדם, [14] הסנגהה, תלמידיו של הבודהה, ראויים למתנות, ראויים לאירוח, ראויים לנדבות, ראויים לכבוד. הם מהווים שדה חסד בלתי ניתן לשיעור בעולם. והוא בעל מוסר ... האופל, יעדים מרושעים ויעדים מצערים. אני נכנס לזרם, חסר יכולת ליפול לעולמות אפלים, והדרך לניבאנה מובטחת. 2.10 לאחר מכן הבודהה, בעת ששהה בנאדיקא בבית הלבנים, נשא דרשה מקיפה: זהו מוסר, זהו ריכוז, זוהי חוכמה. כאשר מוטמע מוסר בריכוז, הוא ... רבים. תודעה בה מוטמעת חוכמה הופכת חופשיה לחלוטין מהנגעים המנטליים, כלומר, מזיהומי החושים, התהוות, השקפות מוטעות ובורות. 2.11 ולאחר שהבודהה שהה בנאדיקא בבית הלבנים ככל שחפץ... הלך מלווה בקבוצה גדולה של נזירים אל וסאלי והתגורר שם בחורשת אמבפאלי. 2.12 אז הבודהה פנה אל הנזירים ואמר: נזירים, על נזיר להיות בעל קשב והבנה מלאה, זהו דברנו אליכם! וכיצד על נזיר להיות ... את מיטב הכרכרות ונסעה מוסאלי אל הפארק. לאחר שנסעה כמה רחוק שניתן, היא המשיכה ברגל עד מקום המצאו של הבודהה. שם ברכה אותו בכבוד והתיישבה במקום ראוי. כאשר התיישבה, המכובד הדריך, עורר השראה, עודד ושימח אותה בשיחת דהמה. וכאשר הייתה כך שמחה, אמבפאלי אמרה: אדוני, אנא מהמכובד שיקבל ממני ארוחה מחר יחד עם קהילת הנזירים שלו. והבודהה הסכים בשתיקה, ומשראתה את הסכמתו, אמבפאלי קמה ממקומה, ברכה אותו בכבוד, ועזבה תוך שהיא שומרת את ימינה כלפיו. 2.15 בני הליצהבים מוסאלי שמעו שהבודהה הגיע לוסאלי והתגורר בחורשתה של אמבפאלי. הם הכינו את מיטב הכרכרות ויצאו מוסאלי. וחלק מצעירי וסאלי היו בכחול, [18] ... נקשו באצבעותיהם ואמרו הוכשנו על ידי אשת המנגו, [20] אשת המנגו הונתה אותנו! והמשיכו אל חורשת אמבפאלי. 2.17 משראה הבודהה את הליצהבים ממרחק, אמר: נזירים, מי מביניכם שלא ראה את ישויות השלושים - ושלוש, שיביט על להקת הליצהבים! הביטו ... לגבי ישויות השלושים - ושלוש! 2.18 כך הליצהבים נסעו בכרכרותיהם כמה רחוק שניתן והמשיכו ברגל עד מקום המצאו של הבודהה, ברכו אותו בכבוד והתיישבו במקום ראוי. כאשר התיישבו, המכובד הדריך, עורר השראה, עודד ושימח אותם בשיחת דהמה. וכאשר היו ... הלילה כבר כמעט והסתיים, אמבפאלי, לאחר שדאגה להכנת ארוחה ממזון מובחר קשה ורך בביתה, בישרה למכובד שהארוחה מוכנה. לאחר שהבודהה התלבש בבוקר, הוא לקח את גלימתו וקערתו והלך עם קהל נזיריו אל משכנה של אמבפאלי שם התיישבו במקומות ישיבה שהוכנו לכבודם. והיא שרתה את הבודהה ואת קהל נזיריו עם מזון מובחר קשה ורך עד שהיו מרוצים. כאשר הבודהה הרחיק את ידו מהקערה, אמבפאלי התיישבה על מושב נמוך במקום ראוי. בעודה יישובה, אמרה: אדוני, אני מעניקה את הפארק הזה לקהילת הנזירים עם הבודהה בראשם. הבודהה קיבל את הפארק, ואז הוא הדריך, עורר השראה, עודד ושימח אותה בשיחת דהמה, ולאחר מכן הוא קם ממקומו ועזב. 2.20 ובעת ששהה בוסאלי, הבודהה נשא דרשה מקיפה בפני הנזירים. זהו מוסר, זהו ריכוז, זוהי חוכמה. כאשר מוטמע מוסר בריכוז, הוא מביא תועלת ופירות ... חופשיה לחלוטין מהנגעים המנטליים, כלומר, מזיהומי החושים, התהוות, השקפות מוטעות ובורות. השהייה בכפר בלובה בתקופת הגשמים (veuvagmavasspagamana) 2.21 ולאחר שהבודהה שהה בחורשת אמבפאלי ככל שחפץ, הוא אמר למכובד אננדה: בוא אננדה, הבה נלך אל בלובה! טוב, אדוני, אמר אננדה, והבודהה הלך מלווה בקבוצה גדולה של נזירים אל כפר קטן בשם בלובה, וחנה שם. 2.22 שם הבודהה אמר לנזירים: נזירים, לכו לוסאלי למקום בו יש לכם חברים, מכרים או תומכים, והישארו שם בתקופת הגשמים. אני אשהה כאן בבלובה בתקופת הגשמים. טוב, אדוני, השיבו הנזירים ועשו כך, והמכובד נותר בתקופת הגשמים בבלובה. 2.23 ובתקופת הגשמים הבודהה נתקף במחלה קשה וסבל מכאבים חדים כאילו עמד למות. אך הוא עמד בכל אלו בקשב והבנה מלאה ומבלי להתלונן. ... אם הם חפצים בלמידה, יהפכו לנעלים מכל. [28] [סוף קטע דקלום שני] החלק על הסימנים והרמזים (nimittobhsakath) I. 3.1 והבודהה, לאחר שהתעורר מוקדם, התלבש ולקח את גלימתו וקערת הנדבות שלו, נכנס אל וסאלי לסבב נדבות. לאחר שסיים לאכול בשובו ... הבא מחצלת, אננדה. נלך אל מקדש קאפאלה למנוחת הצהרים. טוב, אדוני, השיב אננדה, ולאחר שהשיג מחצלת הלך בעקבותיו. 3.2 והבודהה הגיע למקדש קאפאלה והתיישב במושב המוכן. אננדה ברך את הבודהה בכבוד והתיישב במקום ראוי, ואז המכובד אמר: אננדה, העיר וסאלי היא מקום נעים, מקדש אודנה נעים, מקדש גוטמקה נעים, ... שלמה, או מה שנותר ממנה. 3.4 אך אננדה נכשל להבין את הרמז העבה הזה, הסימן הברור הזה, ולא ביקש מהבודהה: אנא אדוני, שהאדון המכובד ישאר מאה שלמה, אנא ממנו אשר - הלך שישאר מאה שלמה לטובתם ולאושרם של בני אדם ויצורים שמימיים רבים, עד כדי כך תודעתו הייתה אחוזה על ידי מארה. [33] 3.5 ופעם שניה אמר הבודהה: אננדה, כל מי שמפתח את ארבעת הנתיבים לעוצמה... יכול ללא ספק לחיות מאה שלמה או מה שנותר ממנה. ופעם ... כל מי שמפתח את ארבעת הנתיבים לעוצמה... יכול ללא ספק לחיות מאה שלמה או מה שנותר ממנה. 3.6 אז הבודהה אמר: אננדה, לך כעת ועשה מה שאתה מוצא לנכון. טוב, אדוני, השיב אננדה, ולאחר שקם ממקומו וברך את הבודהה בכבוד, תוך שהוא שומר את ימינו כלפיו, הלך והתיישב תחת עץ במרחק מה. בקשתו של מארה (mraycanakath) 3.7 זמן ... עכשיו, אנא ממנו אשר - הלך שיגשים ניבאנה סופית עכשיו. הגיע הזמן שהמכובד יגשים ניבאנה סופית. 3.9 בתגובה לכך הבודהה אמר למארה: אל דאגה, רשע. פטירתו של הטטהאגטה לא תתעכב עוד זמן רב. שלושה חודשים מעכשיו, הטטהאגטה יגשים ניבאנה ... - המים הינה חסרת גבולות [37] והיא גורמת לאדמה לרעוד, להטלטל ולהתנער בפראות. זוהי הסיבה השניה. 3.15 גם כאשר בודהיסטה יורד מגן עדן טוסיטה, בקשב והבנה מלאה, אז האדמה רועדת, מטלטלת ומתנערת בפראות. זוהי הסיבה השלישית. 3.16 גם כאשר בודהיסטה יוצא מרחם אימו, בקשב והבנה מלאה, אז האדמה רועדת, מטלטלת ומתנערת בפראות. זוהי הסיבה הרביעית. 3.17 גם כאשר טטהאגטה ...
אושר תועלת חושים מכוער על טבעי סבל הסיבה של כל הסיבות לזכור
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 3
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 3 שמונה החירויות (aha vimokkh) 3.33 אננדה, ישנן שמונה חירויות. [43] אילו הן? (1) בהיותו ... מהצהרתו על מנת להמשיך לחיות. כעת, אננדה, הבה נלך אל האולם בעל הגג המשופע ביער הגדול. טוב, אדוני. 3.49 והבודהה הלך עם המכובד אננדה אל האולם בעל הגג המשופע ביער הגדול. כשהגיע לשם, אמר: אננדה, לך ואסוף את כל ... ברך אותו בכבוד, עמד במקום ראוי ואמר: אדוני, מסדר הנזירים התאסף. כעת שהמכובד יעשה מה שהוא מוצא לנכון. 3.50 והבודהה נכנס אל אולם האסיפות והתיישב במושב מוכן. ואז אמר לנזירים: נזירים, מהסיבה הזו עליכם ללמוד לעומק את הדברים האלו ... מתעייף, וחי בהתאם לדהמה ולמשמעת לאחר שעזב לידה אחריו, ישים קץ ליגון. [סוף חלק שלישי] מבט הפיל (ngpalokita) 4.1 והבודהה התעורר מוקדם בבוקר והתלבש, לקח את גלימתו וקערתו והלך אל וסאלי לסבב נדבות. לאחר שחזר מסבב הנדבות ואכל, הוא ... אל בהנדגאמה. טוב, אדוני, אמר אננדה, והמכובד המשיך עם קהל רב של נזירים אל בהנדגאמה ונשאר שם. 4.2 ושם הבודהה פנה אל הנזירים: נזירים, בשל חוסר הבנה, אי חדירה של ארבעה דברים, אני כמותכם נדדנו זה זמן רב במעגל ... שגוטמה גילה. את הדהמה שהבין לימד את נזיריו: הוא אשר ראייתו שמה קץ ליגון הולך לניבאנה. 4.4 לאחר מכן הבודהה, בעת ששהה בבהנדגאמה, נשא דרשה מקיפה: זהו מוסר, זהו ריכוז, זוהי חוכמה. כאשר מוטמע מוסר בריכוז, הוא מביא תועלת ... חופשיה לחלוטין מהנגעים המנטליים, כלומר, מזיהומי החושים, התהוות, השקפות מוטעות ובורות. הקטע על ארבעת הקריטריונים העיקריים (catumahpadesakath) 4.5 ולאחר שהבודהה שהה בבהנדגאמה ככל שחפץ, הוא אמר למכובד אננדה: בוא אננדה, הבה נלך אל הטהיגאמה... אמבגאמה... לגמבוגאמה... והעביר את אותה דרשה בכל אחד מהמקומות האלו. ולאחר מכן אמר: בוא אננדה, הבה נלך אל בהוגנגרה. 4.6 טוב, אדוני, אמר אננדה, והבודהה הלך אל בהוגנגרה מלווה בקבוצה גדולה של נזירים. 4.7 בבהוגנגרה המכובד התגורר במקדש אננדה. ושם הוא אמר לנזירים: נזירים, ... כעת אדבר. כן, אדוני, השיבו הנזירים. 4.8 נניח ונזיר היה אומר: חברים, שמעתי וקיבלתי את הדברים הבאים מפיו של הבודהה המכובד: כך היא הדהמה, כך היא המשמעת, כך הוא לימוד המורה, במקרה זה נזירים, אל לכם לקבל או לדחות ... ובהתאם לכללי המשמעת. אם תחת בחינה והשוואה דבריו אינם מתיישבים עם הסוטות וכללי המשמעת, המסקנה תהיה: אלו אינם דברי הבודהה, הדברים הובנו שלא כראוי על ידי הנזיר, ויש לדחות את דבריו. אך אם תחת בחינה והשוואה דבריו מתיישבים עם הסוטות וכללי המשמעת, המסקנה תהיה: אלו דברי הבודהה, הדברים הובנו כראוי על ידי הנזיר. זהו הקריטריון הראשון. 4.9 נניח ונזיר היה אומר: במקום כזה וכזה יש קהילה ... או לדחות את דבריו עליכם לבחון ולהשוות את מילותיו וביטוייו עם הסוטות ובהתאם לכללי המשמעת... זהו הקריטריון הרביעי. 4.12 והבודהה, בעת ששהה בבהוגנגרה, נשא דרשה מקיפה: זהו מוסר, זהו ריכוז, זוהי חוכמה. כאשר מוטמע מוסר בריכוז, הוא מביא תועלת ... חופשיה לחלוטין מהנגעים המנטליים, כלומר, מזיהומי החושים, התהוות, השקפות מוטעות ובורות. סיפורו של קונדה בן הנפח (kammraputtacundavatthu) 4.13 ולאחר שהבודהה שהה בבהוגנגרה ככל שחפץ, הוא אמר למכובד אננדה: בוא אננדה, הבה נלך אל פאבא, שם התגורר בחורשת המנגו של קונדה בן הנפח. 4.14 קונדה שמע שהבודהה מגיע אל פאבא ומתגורר בחורשת המנגו. והוא הלך אל המכובד, ברך אותו בכבוד והתיישב במקום ראוי, והמכובד הדריך, עורר ... ממני ארוחה מחר יחד עם קהל נזיריו! והמכובד הסכים בשתיקה. 4.16 משראה קונדה את הסכמתו, קם ממקומו, ברך את הבודהה בכבוד ותוך שהוא שומר את ימינו כלפיו הלך לדרכו. 4.17 משהסתיים הלילה קונדה דאג להכנת ארוחה טובה של מזון רך וקשה מלאה בתבשיל חזיר מעודן, [50] וכאשר הייתה מוכנה הוא דיווח לבודהה: אדוני, הארוחה מוכנה. 4.18 לאחר שהבודהה התלבש בבוקר, לקח את גלימתו וקערתו, והלך עם קהל נזיריו אל משכנו של קונדה, הוא התיישב שם במקום ישיבה ... שהוכן עבורי, והגש את שאר האוכל הרך והקשה לקהל הנזירים. טוב, אדוני., אמר קונדה וכך עשה. 4.19 אז אמר הבודהה לקונדה: כל מה שנותר מהתבשיל חזיר מעודן עליך לקבור בבור, כיוון שקונדה, אינני יכול לראות אף אחד בעולם הזה ... שהמכובד הדריך, עורר השראה, עודד ושימח אותו בשיחת דהמה, קם ממקומו ועזב. 4.20 לאחר שאכל את הארוחה שקונדה נתן, הבודהה נתקף במחלה קשה שכללה צואה עם דם, וכאבים חדים כאילו עמד למות. אך הוא עמד בכל אלו בקשב והבנה ... המורה לאחר שטוהר, המכובד אמר: כעת אלך אל העיר קוסינארא. [51] הבאת המים לשתייה (pnyharaa) 4.21 לאחר שסטה מהדרך, הבודהה הלך אל מרגלות עץ ואמר: בוא, אננדה, קפל גלימה לארבע למעני, אני עייף וברצוני לשבת. טוב, אדוני, אמר אננדה, וכך עשה. 4.22 הבודהה התיישב על המושב המוכן ואמר: אננדה, הבא לי מעט מים, אני צמא וברצוני לשתות. אננדה השיב: אדוני, חמש מאות ... נקיים, נעימים, קרירים, טהורים, עם גדות יפות למראה. שם יוכל האדון לשתות מים ולהרוות את צמאונו. 4.23 פעם שניה הבודהה אמר: אננדה הבא לי מעט מים... ואננדה השיב כמקודם. 4.24 פעם שלישית הבודהה אמר: אננדה, הבא לי מעט מים, אני צמא וברצוני לשתות. טוב, אדוני., אמר אננדה, לקח את קערתו והלך אל ... פוקוסה בן שבט המלה, תלמידו של אלארה קאלאמה, [52] היה בדרכו על הדרך הראשית מקוסינארא אל פאבא. בראותו את הבודהה יושב תחת עץ, ניגש אליו, ברך אותו בכבוד והתיישב במקום ראוי. אז אמר: כמה נפלא, כמה מדהים, אדוני, עד ... כך שבעלי ראיה יוכלו לראות צורות, באותו אופן, נחשפה הדהמה על ידי הנעלה בדרכים רבות. אני שם את מבטחי בבודהה, בדהמה, ובקהילת הסנגהה. יקבל נא אותי הנעלה לקהילת הסנגהה כתלמידו בעל - בית ששם את מבטחו בו מעתה ועד ... לי שתי חבילות גלימות של בד - זהב, מבהיקות ומוכנות ללבישה. כן, אדוני., האיש השיב ועשה כך. ופוקוסה העניק לבודהה את הגלימות ואמר: הנה, אדוני, שתי חבילות גלימות משובחות של בד - זהב. אנא מהמכובד שיקבל אותן ברוב טובו! אם כך, פוקוסה, הלבישו אותי באחת מחבילת הגלימות ואת אננדה באחרת. טוב, אדוני., אמר פוקוסה ועשה כך. 4.36 אז הבודהה הדריך, עורר השראה, עודד ושימח את פוקוסה בן שבט המלה בשיחת דהמה. לאחר מכן פוקוסה קם ממושבו, ברך את הבודהה בכבוד, ועזב תוך שהוא שומר את ימינו כלפיו. 4.37 זמן קצר לאחר שפוקוסה עזב, אננדה סידר חבילה אחת של ... אננדה. [53] שתי גלימות מוזהבות היו מתנותיו של פוקוסה: בוהק גופו של המורה עלה על זה של לבושו. 4.39 והבודהה הלך בלווית מספר גדול של נזירים לנהר קקוטהא. שם נכנס לנהר, התרחץ ושתה, ומשיצא הלך אל חורשת המנגו, שם ... צונדקה, קפל נא גלימה לארבע למעני. אני עייף ומעוניין לשכב לנוח. בסדר גמור אדוני., אמר צונדקה ועשה כך. 4.40 הבודהה אימץ את תנוחת האריה, נשכב לנוח על צידו הימני, בהניחו רגל אחת על גבי השניה, בקשב והבנה מלאה ובציון הזמן להתעורר. והמכובד צונדקה התיישב אל מול המכובד. 4.41 הבודהה הלך אל הנהר קקוטהא עם מימיו הצלולים, הזכים והנעימים שם המורה טבל את גופו היגע. טטהאגטה - מבלי אחד ...
רשע טעויות לחיות חברות אגו נולד איך להתעורר תוצאות
בודהיזם - ביסוס הקשב - 3
בודהיזם - ביסוס הקשב - 3 הצגת אמת מקור הסבל (samudayasaccaniddeso) I.ומהו, נזירים, מקור הסבל כאמת האציליים? זוהי הכמיהה [74] ... להגעה אל הדרך הנכונה, להגשמת ניבאנה - והיא ביסוס הקשב בארבע בחינות. ומסיבה זו דבר זה נאמר. כך אמר הבודהה, והנזירים היו מרוצים ושמחים מדבריו.
משיכה קשר מיני פעילויות מיניות כמיהה כיבושים מיניים צער הרגשה של הגוף כאב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בודהיזם
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בודהיזם, האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בודהיזם, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חרדה חברתית קשה הרמת משאות עד כמה אתה מושפע מהסביבה נקודה רגישה האם השאלה נכונה? למה נברא העולם? פחד לשכוח להתמודד עם פחד וחרדה להאמין בעצמי איך לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה? לא לאהוב ילדים רגש אהבה האם אתה רוצה להיות מאושר? סיבת האושר לשכנע בחורה לאהוב בעד מערכת יחסים פתוחה לקבל החלטות שגויות להחליט להתחיל להשתנות התמודדות עם פרידה קשה התמודדות עם החיים איך להצליח להירדם? למה לא לרצות להצליח? לשכנע מישהו להקשיב למשהו לשכנע את השופט בבית המשפט הפרעות אישיות אצל ילדים ילדים בעייתיים להגיע להארה רוחנית טראומה בתת מודע הקשר שבין הפרעות נפשיות לבין גאונות כמה זמן לוקח לטפל במחלת נפש? יעוץ אקסים להשיג את האקס מהן קבוצות השרירים שיש בגוף? שרירי הברכיאליס יש אלוהים או אין אלוהים להיות אלוהים עצמו מה מגלים בהארה רוחנית? איך לזהות הארה? מילון מושגים בספר להיות אלוהים להפוך להיות אלוהים אמונות לגבי כסף מישהו שיש לו הרבה כסף האם ניתן להשיג את מטרת החיים? למצוא את משמעות החיים צורה שלילית רגשות חיוביים להפסיק התמכרות בלי בחירה חופשית לבטל את חופש הבחירה סודות היקום בריאה יש מאין עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, מאמן אישי לילדים, אימון אישי לימודים בנושאי בודהיזם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 10:17:31 - wesi4