... ותאווה יש היקשרות, בתלות בהיקשרות יש רכושנות, בתלות ברכושנות יש
קמצנות, בתלות
בקמצנות יש בעלות, ובגלל בעלות, נוצרות תופעות רעות ומזיקות שונות - מתחילים להשתמש באלות ונשקים, סכסוכים, מאבקים, ויכוחים, וריבים, דיבור מעליב, השמצות, ... התופעות הרעות והמזיקות השונות הללו, קרי, בעלות. כך נאמר: בתלות
בקמצנות יש בעלות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה
קמצנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של
קמצנות, בהפסקה של
קמצנות, האם בעלות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של בעלות, קרי,
קמצנות. כך נאמר: בתלות ברכושנות יש
קמצנות . בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה רכושנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של רכושנות, בהפסקה של רכושנות, האם
קמצנות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של
קמצנות, קרי, רכושנות. כך נאמר: בתלות בהיקשרות יש רכושנות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה היקשרות מכל סוג ...