ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 1
... אולם ובכל אופן האדם הוא המקשר בין הגלגל למנוע ועל זאת בדיוק אני רוצה לעמוד - על הקשר בין התודעה האנושית לבין חבילת המידע השרועה לפנינו במרחב, איך אנחנו מתחברים עם המידע הזה ומעבדים אותו ... את שני חלקיה, וכל מה שנותר לי הוא להושיט את היד למעלה ולקטוף... זוהי איפוא התמונה השלמה והמלאה שהתודעה האנושית כה התרחקה ממנה, והינה בה מחבר התורה ופרש אותה מחדש לפנינו. זוהי גם בשורתו הטובה ששיגר ... בנקודת התורפה הראשונה בפתח היום השלישי, היינו בתמונה המקורית שהורחבה עבורי בשלישית. וכך הוא פותח: התודעה האנושית קולטת את המידע על ידי הבאת חוליותיו אל מקום אחד - היינו עי זיהוי הרצף של חוליותיו, כך ... המציאות שלנו, ואילולא החיבור המקדים בין כל שרשראות המידע שבנו את המציאות - לא היה קיום למציאות זו בתודעתינו במתכונתה הנוכחית, כי לא היינו מזהים אותה כמקשה אחת. המציאות, איפוא, מעידה על רצף שרשראות ... מחשבה היא תורה מסודרת המייצרת חוליות מידע רצופות שבסמוך להן נוצרת זיקה זו למידע... אינני מבין איך התודעה שלי יכולה לשלוט במלוא סל המידע דרך הזיקה למידע, בתהייה הזו סיימתי את היום השלישי, וכך נולד ... להבדיל בין היום ובין הלילה, והיו לאתת ולמועדים ולימים ושנים. אנחנו דנים בתמונה שנגלתה לעיני התודעה האנושית כאשר נפגשה לראשונה עם המידע, היינו עם המידע המוקרן מהחומר, מהארץ, מהיקום... הנגזרת הטבעית של פגישה זו היתה: יהי אור. זו האימרה שביטאה את חוויית התודעה המיידית כאשר נפגשה עם המידע, היא ביקשה לגלות את המידע הזה ולהאיר אותו: יהי אור. זו היא התמונה ... אלה הם המים שמתחת לרקיע), לבין המידע שנותר בערימה (זהו המידע הנשאר בחשכת לילה ועודנו ממתין לתודעת האדם שתזהה אותו, שתאיר אותו. ואלה הם המים שמעל לרקיע). בתחתית התמונה המקורית שהוגדלה עבורי בשלישית, נתקלתי וכאמור במונח הזיקה למידע - דהיינו הזיקה אל המים שמעל לרקיע שנוצרו כתוצאה מהחופן שהתודעה האנושית חפנה בערימת המידע. זיקה זו אמורה, על פי התמונה המקורית, להניח בידי האדם את שרביט השליטה ... יהי רקיע - אינה אלא: יהי מארת, זו המשמעות הנשקפת מההגדלה הרביעית של התמונה המקורית. כלומר פני התודעה האנושית ובשעה שחפנה את החופן שלה מערימת המידע - לא היו אל החופן עצמו ואף לא אל הרקיע שיחלק את הערימה המלאה לשניים כי - אם אל המאורות שיופיעו ברקיע, התודעה האנושית ביקשה להציב מאורות ברקיע הנוצר בערימת המידע, פניה היו אל המאורות הללו. מאור הוא מקור האור, הוא המקום ממנו מפיצים את האור, וברבים: מאורות. במילים מעודכנות, התודעה האנושית וברגע פגישתה עם המידע ביקשה והלכה למעשה להציב אלומת אור בתוך היקום, מעין זרקור בשמים - ... את הזרעים שמהם תנבוט השליטה המוחלטת שלי במלוא ערימת המידע. אם נתרגם מילים אלה לשפת המציאות - פני התודעה האנושית ולפני אלפי השנים לא היו דווקא אל הגלגל כי - אם אל הרשימה המכובדת שעתידה לככב מתחת ... ומחבר התורה הולך לאורך כל הדרך עם הארץ כדוגמה לכל דבר, דרכה מבאר את התמונה המקורית שנגלתה לעיני התודעה האנושית כאשר נפגשה לראשונה עם המידע, היינו עם המידע המוקרן מהארץ, מהחומר... חזון התודעה האנושית היה לשלוט במלוא סל המידע הנמצא ביקום, החל מהמידע ההתחלתי המוקרן מהארץ שזה עתה פגשה בו ... אולם ובשביל לשלוט בסל המידע יש להתמקם ראשונה בתוך הסל הזה, הווה אומר להגדיר את המקום המדויק של התודעה בתוך ערימת המידע - באמצעות המידע המוגדר הנמצא בידה לעת עתה, או אז להשתמש בנקודת זינוק זו כמנוף לרדת דרכו אל עומק החזון ולהוציאו מהכוח אל הפועל. לתודעה איפוא תוכנית של ממש להוצאת חזונה אל הפועל, ולתוכנית זו שלושה שלבים: 1.שירטוט נוסח החזון. 2.קביעת נקודת מיקום בתוך סל המידע. 3.ההכנה המעשית להוצאת החזון אל הפועל. ובכן, באופן הזה ראתה התודעה את הארץ כאשר נפגשה לראשונה עם המידע המוקרן ממנה: ויאמר אלהים: להלן אמירת התודעה האנושית המעודכנת ביותר ברגע פגישתה עם המידע: 1.נוסח החזון: יהי מארת ברקיע השמים 2.קביעת נקודת ... ולימים ושנים. יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה: ברגע זה ממש מתחילה תוכנית התודעה האנושית להוצאת חזונה אל הפועל, וזה נוסח החזון שלה: יהי מארת ברקיע השמים: המידע בו אני פוגשת ... שמתי עליו את היד, ויפיץ אור בתוך ערימת המידע בשביל לחשוף באמצעותו את המידע אשר בתוכה. אם כן פני התודעה לא היו דווקא אל הארץ - היינו אל המידע שהקרין החומר מן הארץ, כי - אם למרחק שנות אור מהארץ... התודעה האנושית ביקשה ולמעשה להשתמש בארץ כמנוף ממנו תנבוט השליטה שלה במלוא ערימת המידע. היא ביקשה מאור ... הארץ כאחד המקורות, כאחד הזרקורים, כאחד הגופים שיפיץ אור ויגלה את הערימה החשוכה. הוא הדבר בגלגל, התודעה לא ביקשה דווקא את הגלגל כי - אם את הרשימה אשר מתחת לגלגל שראתה באופק וביקשה להתקדם אל עברה. ... ואל דוגמתו המאפיינת - הארץ, וכאן אנו נתקלים בשתי סוגיות שעולות מאליהן אל הבמה: לאיזה אופק ביקשה התודעה להגיע דרך הארץ? ...
תמונה מלאה לטעות עסקים תורה משפחה לחשוב תפקיד עומק
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 17 - א
... מטבעם להתרחש, בהמשך הדברים האלה אשר עמדנו עליהם בפרקים הקודמים. אברהם אבינו גילה את התודעה שלו ועמד על הקשר שלו כאדם לטבע. הוא הבחין שיכול להשפיע על הטבע באמצעות תודעתו, המציאות מתהווה באמצעות האותות המשודרים מהתודעה האנושית, האדם אינו חי במציאות הוא עושה אותה. אברהם אבינו הבחין בדברים האלה והבחנתו זו הולידה שרשרת אירועים שעתידה להתהוות בעקבות הבחנה זו וכהמשכה ... זו החוליה הראשונה שנולדה באותה השרשרת אשר התהוותה בעקבות הבחנת אברהם אבינו: נסיון התודעה. כל התחלה שעומדת עליה התודעה האנושית הינה מבחינת נסיון לאותה התודעה. גם הצעד הראשון של תינוק שמבקש ללכת הינו מבחינת נסיון תודעתי... נסיון הוא החוליה הראשנה שמתהווה בכל שרשרת חדשה הנוצרת בתודעה האנושית. וגם השרשרת החדשה שנוצרה בתודעתו של אברהם בעקבות הדברים האלה התחילה בחוליית הנסיון. להלן תיאור החוליה הזו ברגע לידתה. ויאמר אליו אברהם, ויאמר הנני: להלן תיעוד דו - שיח ערני שמנהל אברהם אבינו עם עצמו. דו - שיח זה מתנהל ברמת התודעתית, היינו כאשר התמונה הברורה על נתוניה המעובדים פרושה כבר בפני האדם... ברמה הזאת נכנסת התודעה לתמונה ונדרשת לפעול: מהו מקומי בתמונה הזאת ואיך אני יכול להשתמש בנתוניה. כל אדם חושב בתוכו ומנהל שיחה עם עצמו... אך לא כל אדם מנהל את השיחה הזאת ברמת התודעתית, כאשר כל הנתונים המעובדים המרכיבים את התמונה מוכנים ומזומנים להציג בפני התודעה תמונה מלאה וברורה. ברמה כזו האדם במלואו חושב עם עצמו - חושב באופן מלא ומושלם עם עצמו, וכאילו הוא פונה לתודעה שלו ואומר, מוכן אני כבר ומזומן לחשוב איתך. כך תיארה התורה את התמונה הזאת: ויאמר (אלהים תודעתו) אליו: אברהם! ההינך מוכן כל כולך לשיחה הזאת? האם נמצאים כבר בידך כל הנתונים המרכיבים את התמונה? ויאמר (אברהם אל התודעה) הנני: כן אני מוכן ומזומן לשיחה זו איתך. אני אברהם מוכן כל כולי וברשותי כל נתוני התמונה המלאה. ב ויאמר קח - נא את - בנך את - יחידך אשר - אהבת את ... על אחד ההרים אשר אמר אליך. הדו - שיח הערני של אברהם עם עצמו (שכאילו מתנהל בין אברהם לתודעתו) ממשיך ונכנס לשלב האבחנה הנקודתית... להזכירכם, כל הדו - שיח על כל שלביו מתנהל במסגרת הנסיון, היינו במסגרת החוליה הראשונה שנולדה באותה השרשרת אשר התהוותה בעקבות הבחנת אברהם אבינו בדברים האלה. ויאמר (ותאמר התודעה לאברהם): קח - נא את - בנך את - יחידך אשר - אהבת את - יצחק ולך לך... הגיע הזמן לעשות שימוש במידע ששמת עליו את היד ולהוציאו מהכוח אל הפועל, לנצלו, ... להקנות את המידע הערכי הזה שלא יסולה מפז לבינך ליחידך לאהובך ליצחק... קח - נא... וכאילו התודעה שמצביעה על הצעד הנדרש הזה - מביעה את דבריה בשלב זה בלשון רכה, נעימה, לשכנע את הצד השני שאינו מחויב עדיין לדבר... יכלה להתבטא בלשון החלטי: קח את בינך... אבל בשלב ראשוני זה - הטון של התודעה מובע בלשון עדינה, בלתי נחרצת לכאורה... הואל בטובך... המדובר בבינך, יחידך, אהובך... יצחק הוא, יש לו כבר שם, הוא עזב את שלב הנערות שלו ופניו ... אברהם אבינו למד לקחת חלק בעשיית המציאות. את זאת הוא עשה באמצעות אותות תקניים ששידר מתוך תודעתו אל הטבע שקלטם, כך התהוותה המציאות. המציאות הנשלטת מתהווה עי אותות תקניים, בעוד אותות פגומים מייצרים מציאות מבולבלת ובלתי נשלטת. ההבדל הוא במשפך שדרכו יצק האדם את הדמיון שלו אל תוך התודעה... ההבדל הוא במסגרת החשיבה שדרכה נחצבו הדברים בתודעה... כבר בהתחלת התורה תועדה מסגרת החשיבה הראשונה שנולדה בתודעת האדם: בראשית ברא אלהים, את השמים ואת הארץ: בראשית נבראו והתגבשו בתודעה האנושית שני הגורמים: יקום אין - סופי, ולידו הארץ. היקום האין - סופי מנוכר הוא לאדם, הוא מכיל מידע אין - סופי שקשה לאדם למצוא את עצמו באוקיאנוס ... ברורה ומסומנת למשימה אין סופית - עם נקודת התחלה ברורה ומזומנת. אם כן, המילה ארץ נטמעה בתודעת האדם כמסגרת חשיבה לכל דבר. אני ממצרים: אני מארץ מצרים: אני מצרי השייך למסגרת חשיבה שמאפיינת את המצרים. אני מצרפת: אני מארץ צרפת: אני צרפתי השייך ... - שיח הערני ממשיך ומתנהל בתוככי אברהם אבינו עם עצמו... דו - שיח זה וכאמור מתנהל ברמה התודעתית כאשר התמונה המלאה פרושה כבר בפני האיש, נתוניה המעובדים ברורים דיים והתודעה מבקשת לעשות בהם שימוש. תודעת אברהם אבינו ממשיכה ואומרת (אברהם אומר לעצמו): ולך - לך אל - ארץ המריה: והקנה את המידע הערכי שבאמתחתך לבינך לאהובך... באמצעות מסגרת החשיבה הנשגבת ... ולעמוד על אותה הפיסגה שלך... הוא יעמוד על אותה המדרגה, אליה אתה כבר היגעת. והעלהו שם... תודעת אברהם מפצירה בו: לך לך בחברתו לשם, טייל עימו עד שם, והעלה אותו אל הפסגה ההיא... מבחינה טכנית ספרותית, ניתן היה להסתפק בשתי המילים: והעלהו שם... ...
קורבן דת יהודית התמונה המלאה מבחן תודעה אנושית ניגודים טון הדיבור מהות
נושאי התודעה - כשהפסיכואנליזה פוגשת את התפתחות הרוח / רות גולן
... התודעה - כשהפסיכואנליזה פוגשת את התפתחות הרוח רות גולן תורתו של פרויד פרצה לעולם לפני כמאה שנים. הפסיכולוגיה על כל התפתחויותיה היו תולדה של תורתו. בין אם קיבלו אותה ... נפרדות היא מוטעית. האבולוציה כוללת גם את ההתפתחות הפנימית. בני אדם נמצאים בדרגה הגבוהה ביותר של התפתחות זו בטבע, לכן, כך קוראת לנו גולן אנו נושאי התודעה. ככל שרמת התודעה נמוכה יותר היא אגוצנטרית. שאינה מבדילה בינה ובין העולם. כשהתודעה מתרחבת היא הופכת אתנוצנטרית, מחברת את האדם למשפחה, לשבט לאומה או מסורת רוחנית. היום ההתפתחות הולכת לכיוון עולם - צנטרי. גלובלית. בה אנו אזרחי כדור הארץ ורק אחר כך חברים באומה או דת. מעבר לזה עולה התודעה הקוסמית. שהיא חדשה לגמרי. מי שבא לפסיכואנליזה בא כדי לדעת על עצמו ועל מקומו בעולם. ידע אותו מכנה גולן ידע חי, ידע ארוטי העומד בניגוד לידע אקדמי. הוא חווה רעב ... לרוב לפי הוריו. האני והעל אני נבנים באמצעות הזדהות. כאן נכנסים לרגע ורק לצרכי הכרות עוד שני שמות. כל אחד משטח אחר. האחר קן וילברף פילוסוף. לטענתו התודעה מורכבת מכל התובנות שעולות מהפסיכולוגיה, הפילוסופיה הפוסט מודרנית, הרוחניות והמדע, למערכת מורכבת אחת המייצגת מיפוי של מושג התודעה. הוא מציג תיאוריה יורשת לפוסט מודרניזם. השני הוא אנדרו כהן. פילוסוף ומורה רוחני המלמד על תורת ההארה האבולוציונית של התודעה. הארה בהקשר של 14 מיליארד שנים של אבולוציה קוסמית. הוא מבקש ליישם את הפרקטיקה במאה העשרים. תכלית החיים היא התעלות מעל לנרקיסיזם הפתולוגי ומחויבות מוסרית להשתתף בקידום התפתחות התודעה. מהו הקשר בין אובייקטים חיצוניים והתודעה היכולה לחשוב אותם שואלת גולן. האם זו השלכה של העצמי על המציאות על פי עקרון העונג. מה שנעים לי אני מפנים מה שלא נעים אני משליך אל העולם בחוץ. העולם בחוץ קובע ... של בלבול בין פנים וחוץ התפתחה קוטביות של סובייקט - אובייקט. הסובייקט יכול לתפוס את האובייקט ביתר אובייקטיביות. להבין את האינסופי של הידע, כלומר של התודעה. הלא מודע הוא מבנה של זיכרון שנוצר על ידי מספר מוגבל של מרכיבים בשפה. ייצוגים ומסמנים. הם הקובעים את יחסו של הסובייקט לאחר. הם באים קודם לאחר. כשילד נכנס ...
חוק איסור להוציא בשאלה לשאול שאלות מין יהדות עתיד סימפטומים אירוטיקה
בודהיזם - השיחה עם פּוֹטְהַפָּאדַה - מצבי הכרה
... עקב תרגול. וזהו התרגול, אמר הבודהה. ושוב, נזיר ששקטו בו החשיבה וההרהור, על ידי השגת שלווה פנימית ואחדות התודעה, נכנס ושוהה בגהאנה השנייה, החופשיה מחשיבה ומהרהור, נובעת מריכוז, מלאה בתחושת ... תעלמנה. בדרך זו תוכל לראות שתפיסות הן דבר אחד והעצמי הוא דבר אחר. (13) אדוני, אני מניח שקיים עצמי יציר התודעה, שלם על כל חלקיו, חסר פגם בכל איבריו. (14) אך בהנתן כזה עצמי יציר התודעה, תפיסה היא דבר אחד והעצמי דבר אחר... אדוני, אני מניח שקיים עצמי חסר צורה, עשוי ... סוגים של עצמי (Tayoattapailbha) פוטהפאדה, ישנם שלושה סוגים של עצמי נרכש (17): עצמי נרכש גס, עצמי נרכש יציר התודעה, עצמי נרכש חסר צורה. מהו העצמי הנרכש הגס? הוא בעל צורה, מורכב מארבעת היסודות העיקריים, וניזון ממזון חומרי. מהו העצמי יציר התודעה? יש לו צורה, הוא מושלם עם כל חלקיו, וחסר פגם בכל איבריו. מהו העצמי הנרכש חסר ... לא מתפתח פרט לשמחה והתעלות, רוגע, קשב ומודעות בהירה - וזהו מצב מאושר. אני גם מלמד שיטה להפטר מהעצמי יציר התודעה... (כמו בפסקה 40). אני גם מלמד שיטה להפטר מהעצמי הנרכש חסר הצורה... (כמו בפסקה ... זהו (19) העצמי הנרכש הגס שכדי להפטר ממנו אנו מלמדים את השיטה... אם אחרים ישאלו אותנו: מהו העצמי הנרכש יציר התודעה...? ... (כמו בפסקה 43). אם אחרים ישאלו אותנו: מהו העצמי הנרכש חסר הצורה...? ... בהחלט אדוני. בדיוק באותו אופן, אם אחרים ישאלו אותנו: מהו העצמי הנרכש הגס הזה? , מהו העצמי הנרכש יציר התודעה הזה...? , מהו העצמי הנרכש חסר הצורה הזה...? , אנו נשיב: זהו העצמי הנרכש (הגס, יציר התודעה, חסר הצורה) שלמען זניחתו אנו מלמדים את השיטה, שבאמצעותה מצבים מנטליים מזהמים ... הפילים, לבודהה: אדוני, כל אימת שהעצמי הנרכש הגס נוכח, האם יהיה זה שגוי להניח את קיומו של העצמי הנרכש יציר התודעה, או של העצמי הנרכש חסר הצורה? האם אז רק העצמי הנרכש הגס קיים? ובאותו אופן ביחס לעצמי הנרכש יציר התודעה והעצמי הנרכש חסר הצורה? ציטה, כל אימת שהעצמי הנרכש הגס נוכח, אין אנו מדברים בו בזמן על העצמי הנרכש יציר התודעה ואין אנו מדברים על העצמי הנרכש חסר הצורה. אנו מדברים רק על העצמי הנרכש הגס. כל אימת שהעצמי הנרכש יציר התודעה נוכח אנו מדברים רק על העצמי הנרכש יציר התודעה. כל אימת שהעצמי הנרכש חסר הצורה נוכח אנו מדברים רק על העצמי הנרכש חסר הצורה. ציטה, ... משיב להם. בדיוק באותו אופן, ציטה, בכל פעם שהעצמי הנרכש הגס נוכח, איננו מדברים באותו זמן על עצמי נרכש יציר התודעה... או על עצמי נרכש חסר צורה. בדיוק באותו אופן, ציטה, מהפרה אנו מקבלים חלב, מהחלב ... יש שמנת... אנו מדברים על שמנת. כך גם, בכל פעם שהעצמי הנרכש הגס נוכח, אין אנו מדברים על העצמי הנרכש יציר התודעה או חסר הצורה, בכל פעם שהעצמי הנרכש יציר התודעה נוכח, אין אנו מדברים על העצמי הנרכש הגס או חסר הצורה, בכל פעם שהעצמי הנרכש חסר הצורה נוכח, אין אנו מדברים על העצמי הנרכש הגס או יציר התודעה, אנו מדברים על העצמי הנרכש חסר הצורה. אך, ציטה, אלה הם רק שמות, ביטויים, אופני ...
תחושה של התנגדות מדינות האם אני קיים הישארות הנשמה להתעלם שאלה הצורה רוחני
אלוהים \ הארה וחלומות \ החלל הריק פיזיקה והתודעה
... הארה וחלומות החלל הריק פיזיקה והתודעה בפוסט זה אדבר על הקשר בין חוויית ההארה, לאלוהים ולחלל הריק והקשר שלו אל התודעה והחלומות. כמו כן אנסה לפרט מהי בדיוק התודעה מנקודת מבטי ומיהו למעשה הבורא ובאילו דרכים הוא מתקיים במציאות. זאת ועוד אנסה להסביר מדוע ישנם כאלו שהגיעו להארה וכאלו שעדיין נמצאים ... אין סוף רגעי הווה אחרים. בדיוק כפי שהמכונית נועדה בכדי להכיל בני אדם ולאפשר להם לסוע בה, כך גם הגוף הותאם לתודעה הנשמתית והמוח האנושי ומוחם של בעלי החיים נוצר כמעין מרכז בקרה שנועד לסייע לנשמה לנהוג בגוף ככלי רכב, ולהפעיל אותו ואת כל רבדיו השונים ... יכולות מוטוריות ומוחיות מפותחות מספיק בכדי שיוכל לתפעל את הרכב. בדיוק באותו האופן, מרכז העיבוד והשליטה של התודעה הנשמתית, מפותח פי אלפי אלפים ממרכז העיבוד והשליטה האנושי (המוח), זוהי למעשה הסיבה שהנשמה מסוגלת לתפעל ולשלוט במוח ככלי רכב. לא כל ... אין אנו מסוגלים להבחין בהגדרות הרבות ובתחכום של החל להריק אשר מקיף אותנו ואת כל אשר אנו מסוגלים לתפוס בתודעתנו, אך למעשה כל חוקי הפיזיקה מתייחסים אך ורק לחלל הריק. אנו הורגלנו לחשוב כי החלל הריק הוא למעשה כלום בעוד שהחומר פועל וזז בתוכו על פי ... דרך מתקיים ההבדל בפיזיות של הדברים. והאמת היא שההבדל נמצא בחלל הריק, שכל אחד מהם תופס דרכו את אותה אישה, התודעה של כל אחד מהם היא החלל הריק אשר מקיף את אותה אישה, וזאת מכיוון שהעולם שאנו תופסים כחיצוני הוא למעשה פנימי, והוא חוויה סובייקטיבית של התודעה שלנו. כל החושים מצוידים בממברנות, כל חוש מיומן בקליטה של מידע מסוג אחר, אך כל חוש גם מיומן בהעברה של המידע דרך עצבים לחלק במוח, שם ... שהחלום נראה ומרגיש פחות מציאותי מהמציאות והוא רק אוסף של תמונות לא ברורות. אותם אנשים למעשה לא פיתחו את תודעתם הערה מספיק בכדי שתוכל לחדור אל העולם הלא - מודע שלהם. במידה והם היו מפתחים את תודעתם הארה הם היו נוכחים בכך שהחלומות מציאותיים בדיוק כמו המציאות הרגילה והערה שאנו חווים ביום - יום. כמו כן - הם היו מבינים שהחלומות הם ... בעבר. והתשובה היא פשוטה, והיא קשורה לדרך שבה אנו מזמנים את המציאות שלנו גם בזמן ערות דרך חלק עליון יותר בתודעתנו הקשור לנשמה. וכל חלום הוא למעשה מציאות מגבילה ברצף המציאויות האין סופיות של הבורא, והסיבה שהחולם לא שואל את עצמו בחלום מדוע הוא ... אתם חולמים. אתם לא זוכרים שהלכתם לישון, אבל אתם אינכם זוכרים היכן הייתם לפני שנולדתם, ואתם מניחים שתפיסה תודעתית מהסוג שאתם חווים עכשיו יכולה פשוט להיווצר יש - מאין. כשלמעשה כשאתם חולמים חלום, אתם בתור מודעות עליונה חווים מימד שהוא חלק מרצף ... כאשר אנו חולמים חלום, אנו יכולים לחוות את החלום רק מנקודת המבט של דמות שאנו חולמים. בדיוק באותה מידה שאנו כתודעה עליונה יכולים לחוות את עצמנו בעולם הרגיל ובזמן ערות רק דרך גוף פיזי. הבורא כיישות נפרדת חווה את עצמו כ - מציאות, בעוד שהוא חווה את עצמו גם ...
נשלט תכונות החלל הריק התנך להתמודד לישון לשנות את הרצון המוכר
המפץ הגדול - מה היה לפני המפץ הגדול?!
... את גבולות המציאות ולגלות את המציאות שהיתה לפני המפץ הגדול? אנו רואים דברים ולא מבינים דבר פשוט מה המשמעות של אותו העצם שאנו רואים בתודעה אבל מה שלא נתפס שמה שאנו רואים זה בעצם התודעה עצמה. הדבר הכי משוגע לחשוב הוא לפרוץ את הדמיון לחשוב על מספר שלם בין אפס לאחד בין אחד לשתיים לכאורה דבר בלתי נתפס. הממד היסודי ... דבר בתאוריה מכונה שיכולה לגרום למפץ הגדול כאן בתוך היקום הקיים זה נשמע דמיוני לחלוטין אבל אם אני יספר לכם שהמכונה הזאת נמצאת בתוך התודעה שלכם זה עוד יותר ישמע לכם מוזר? אז זהו שהמכונה המופלאה שיכולה לייצור את המפץ הגדול מחדש היא לא מאיץ חלקיקים חדש הוא המוח האנושי. אם אנו שואלים עצמנו שאלה קטנה בפילוסופיה מה קדם למה ההוויה לתודעה או התודעה להוויה אז התשובה היא עוד יותר מוזרה התודעה המציאות של ההוויה זה אותו מטבע המציאות כוללת שני צדדים את התודעה וההוויה שני הצדדים הללו יוצרים יחד את המציאות שהיא מפץ גדול כל רגע מחדש שזה למעשה אומר שאותו כוח שיצר את המפץ הגדול הוא הכוח שמחדש ... משתמש במצב יותר הרמוני מנקודת האפס של המפץ הגדול אני יכול להחדיר אל תוך ציר המספרים מספרים שלמים קטנים משניים וגדולים מאחד וכל התודעה שלנו קורסת באותו רגע כי האור שהמציאות שלנו יכולה להכיל מוגבל לחוזק הכלי שבנקודת האפס אם אני יוצר הרמוניה בעוצמה רבה מדי הכל ... האפס ישבר וכל המציאות שלנו תקרוס בו ברגע אל תוך האין סוף כלא היתה בעצם. בסופו של דבר אנו צריכים להבין דבר פשוט והוא שיש לנו כוח בתודעה לראות מציאות שהיא הרבה יותר קדומה מהמציות שיש לנו קיום כלומר מציאות שמאוחרת למפץ הגדול כל החלל שיש לנו היום הוא נוצר בנקודת האפס ... שהיקום שלנו מרחף בתוכו. לא מדובר רק באנרגיה גבוהה מה שרבים חושבים שאפשר לעשות במאיץ חלקיקים מדובר בדבר עוד יותר קדום מדובר בעצם התודעה שיצרה את המפץ הגדול. כלומר מה שאנו רואים היום ביקום זה רק את הצד הגלוי אבל מה שבאמת מעניין הוא מה יש בצד הנסתר שדרכו אפשר לייצר ... לברוא לעצמו את העול מחדש והיקום הזה יהיה לנו רק נקודת המוצא לעוד אין סוף יקומים מקבילים בעתיד. אני חושב שהמפתח לעתיד האנושות הוא התודעה ומי ששולט בתודעה שולט בהכל לכן אני רואה חשיבות עליונה לעורר את התודעה אצל אנשים ויותר מכך לגלות את התודעה שהיא אותה נקודה שמאחדת את המציאות כלל מציאות אחת באותו ממד זעיר שהוא הכוח לכל המציאות ביקום. ...
שאלות התודעה שליטה יכול להיות גורמים עתיד הקוונטים להבין
יוסף בעל החלומות - מהיכן מגיעים החלומות של יוסף?
... מגיעים החלומות? כל עוד לא נדע, לא נבין. כדי, להבין מה זה חלום, צריך להבין איך פועלים ומתפקדים, התודעה והגוף הפיזי. לאחר שנדע, נוכל להבין שהחלומות הם פרוש שגוי שלנו, כתוצאה מחוסר ההבנה לזהותנו האמיתית ולמציאות האמיתית, והם אינם רלוואנטיים לחיינו. אנסה להסביר מהו חלום: חלום הוא מצב תודעתי, שמתרחש בין מצב של ערות, לבין מצב של שינה, ובין מצב של שינה, לבין מצב של ערות. ... בן האנוש? מה מטרת השינה? מהו אורח חיים רגוע ושלוו? ועוד... ממה מורכב בן האנוש? בן האנוש מורכב מהתודעה, והגוף הפיזי האנושי. המוח הוא איבר, המקשר בין הגוף הפיזי האנושי לבין התודעה. המוח תפקידו לתרגם ולהמיר שדרים אנרגטיים מהתודעה לגוף הפיזי, ומהגוף הפיזי באמצעות המוח לתודעה, לשם הפעלת הגוף הפיזי באמצעות התודעה . הגוף הפיזי האנושי הוא רובוט ביולוגי, שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית. התודעה היא מי שאנחנו באמת. התודעה היא אנרגיה. בעת התרחשות תופעת המוות, התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי, ועוזבת את הגוף הפיזי באופן אוטומטי. כלומר, התודעה קולטת באמצעות שדרים אנרגטיים שמגיעים מהמוח את הגוף הפיזי שלנו ואת המציאות, שמומרת באמצעות המוח לשדרים אנרגטיים שנקלטים בתודעה, אנרגיה זו נקלטת בתודעה ודומה לסרט שהוא תלת מימד. מה מטרת השינה? השינה זהו דפוס פעולה, שמאפשר לגוף הפיזי ... לישון, ומתחילים את תהליך ההרפיה הפיזית לשם הטעינה האנרגטית בעת השינה, השדרים האנרגטיים שמגיעים לתודעה משתבשים, ולכן נוצרת בתודעתנו מציאות מעוותת עד הכניסה למצב של הרפיה, כלומר השינה. כאשר אנחנו יוצאים מההרפיה, כלומר ממצב השינה, מתקבלת בתודעתנו מציאות מעוותת עד לשלב הערות. למה הדבר דומה? הדבר דומה למכשיר רדיו, שברגע שאנחנו ... כל זה גרם לבן האנוש המאמין לבסס את הדתות. כשבעצם, החלום הוא בסך הכל שלב מעבר, שיוצר עיוות בתודעה שלנו, עיוות שנוצרת כתוצאה ממצב של ערות וכניסה למצב של הרפיה לשם השינה, ויציאה ממצב ... אבל הסיבה היחידה לחלום היא המעבר שבין מצב ערות למצב של שינה וההפך, תהליך זה יוצר את העיוות התודעתי, שנקרא חלום. המסר במאמר: בן אנוש, שמתייחס באופן שגוי לחלום, גורם לעצמו למצב שבו ...
תמונה רובוט תשישות הדתיים תחושות טובות הרפיה מכור לסיגריות מסקנה
תת המודע / היפנוט עצמי או הדמיה בעזרת טכניקות דמיון מודרך
... רבים מונעים מידע מסויים מלהגיע ישירות לתודעה ולעמוד לרשותה. הכניסה לתת מודע מתגברת על מכשולים אלה מיד. התת מודע הוא חלק אוטומטי של הנפש. והוא מקבל הוראות. אם תבקשו ... הזיכרון קשור לטראומה תעלה החבילה כולה. התודעה היא החלק החושב וההגיוני של הנפש. אם אין הסבר הגיוני לתורת ההתנהגות. התודעה תמציא את מה שנראה לה הגיוני. אכילת יתר= מניעים עמוקים כמו: השתוקקות לניחומים, להגנה או אפילו לעונש, אכילת יתר מספקת תשוקה זאת. אם אין לתודעה כל מידע לגבי הידע שנכנס מבלי משים לתת מודע. אין לה כל סיבה להעלותו. התת מודע לא מקבל כל הוראה מהתודעה לחפש את הידע הדרוש המתוייק, ועל כן הוא איננו ניתן. דמיון מודרך מאפשרת כניסה לתת מודע. כך שאפשר להעלות את התיקים. ואפשר ... העמוקות של הבעיה. אין זה מפליא שמה שהתודעה חושבת שהיא הסיבה ההגיונית להרגל או לבעיה אינה דומה כלל לסיבה האמיתית. אנשים מתפלאים שכה קשה להפסיק הרגל רע. אך רק ... לאוטומטי. התת מודע מתוכנת כדי להבטיח שהתודעה תשמור על הרגל שזה עתה נלמד. חלק מתפקיד התת מודע הוא ליצור מסלול מכשולים. כדי למנוע שינויים בהרגל נרכש. כאשר התת מודע ... מחדש כי העבודה כבר נעשתה. עוקפים את התודעה רק אם הדבר הוא לטובת האינטרס של האדם. אם בתקופה מאוחרת רוצים לחזור להרגל יהיה צורך בתרגול קצר בלבד. התוכנה כבר מוטבעת ... מילים - המילים הנכונות. מילים הנאמרות בתודעתכם הנורמלית - עשויות להימחק עי המחשב המתוחכם שבנפשכם. בגלל תוכנה מוקדמת המקובעת על טראומה שאתם כלל לא מודעים לה. כדי ... יוכל להרפות לגמרי יאיט את קצב המחשבות בתודעה ויאפשר להשאה להתקבל בקלות. ללא התערבות רבה מידי מהחלק ההגיוני של הנפש התודעה. בהרפיה עמוקה יש הרגשה נפלאה המעניקה ביטחון ומרגיעה. היא גם עוזרת למקד טוב יותר את הדמיון. מטרת המעמיק היא להנחות את ...
מוות עצוב אוטומט מצבי רוח להחליף לחימה להפעיל עצבים
מהו כוח המחשבה, מה יוצר אותו, מהן מגבלותיו וכיצד ניתן להשתמש בו?
... מה יוצר אותו, מהן מגבלותיו וכיצד ניתן להשתמש בו? עיקר מהות החיים של האדם זו הצורה הסובייקטיבית שבה התודעה של האדם תופסת את המציאות שבה הוא נמצא. גם עיקר מהות האדם עצמו זו כמובן התודעה שלו והמחשבה שלו ולא הגוף שלו או הבגדים רכוש וכולי שלו. משום כך למחשבה של האדם יש כוח שאין לשום דבר אחר. ברגע שאדם מצליח לרכז את כל כוח המחשבה ... אותו. ככל שתצליח לעשות זאת טוב יותר, כך תצליח להשיג את הדברים שאתה רוצה טוב יותר. עיקר החושים של האדם הם התודעה שלו. לדוגמה עיוור צבעים נקרא כך למרות שהוא רואה בעיניים שלו צבע מסוים, משום שהמוח והתודעה שלו לא מצליחים לקלוט את הצבע ואם כן הוא נחשב כמי שאינו רואה לגבי אותו הצבע. דוגמה נוספת: נניח שמעבירים בצורה מהירה חפץ כלשהו לפני העיניים של האדם, מצד אחד חוש הראיה שלו ראה אותו, אבל מצד שני התודעה שלו לא הספיקה לקלוט את אותו הדבר. גם אצל אדם כזה נאמר שהוא לא ראה את הדבר שעבר מול העיניים שלו בצורה מהירה, מאחר שהמידע לא נכנס לתודעה. המשפט ראית שx אמר משהו לדוגמה, בדכ כוונתו היא הידעת ש x. הדבר נכון גם לחוש השמיעה כגון שמעת ש x שהכוונה היא ידעת ש x, או לא שמעתי ש x והכוונה ... שלא שמתי לב לכך. הדבר נכון אפילו בחוש הריח שלנו, לדוגמה אני מריח שמשהו הולך לקרות שהכוונה היא אני מרגיש בתודעה שלי או לדוגמה להריח את הפחד שכוונתו כמובן היא להיות מודע לפחד ועוד. נמצא אם כן כי עיקר החושים שלנו הם בעיקר מה שהתודעה שלנו מבינה באמצעותם. ובגלל זה מבחינת המוח שלנו אין לדוגמה הבדל בין מה שאנחנו רואים בפועל בעיניים פתוחות לבין משהו שאנחנו מדמיינים בעיניים ... מבחינת המציאות שזה יקרה, אז זה לא יקרה כנל. לשמחתנו האושר שלנו תלוי רק בנו וזה משהו שלדוגמה כן תלוי רק בתודעה שלנו. עיקר האני שלנו ועיקר החיים שלנו הם התודעה שלנו כנל וממילא האושר שלנו תלוי רק בנו. כדאי לאדם להשתמש בכוח המחשבה שלו ולהיות מאושר בכל מצב. בהצלחה. מאמר זה עוסק בין השאר ב: מהו כוח ...
הצורה גורמים חמשת החושים ריכוז להרגיש פיזיקה משחקים למחשבה יש כוח
זמן ושינוי \ המסע הנשמתי בדרך לאחדות
... מתמשכים, כמו כן אנסה לדבר על מסע הנשמות הנצחי בדרך לאחדות הנכספת. פוסט זה מיועד לאלו אשר נמצאים בחיפוש אחר האמת. התודעה חווה את הזמן כדבר המתמשך, כאשר אנו הולכים ברחוב אנו מקבלים את התחושה שאנו עושים איזו שהיא פעולה, אשר לוקחת זמן. מעטים מעמיקים לכת בדבר ובוחנים באמצעות התודעה היציבה את הזמן המשתנה. ולמעשה - בשביל שנבחין בדבר שזז: עלינו להבחין בדבר שאיננו ... נדמה לנו אשר זז הוא, רואים אנו את משך תנועתו במרחב, ביחס לחלל אשר, אשר הגדרותיו סמויות מעינינו האנושיות, ונגלות רק לתודעה , אשר מבחינה בחומר, דרך החלל הריק. ולמעשה - ניתן לומר שהתודעה מבחינה בחומר כדרך החלל הריק. כשהתודעה היא למעשה השינוי עצמו, והתודעה - ריקה היא מהגדרות. בעוד שהחלל הריק, מלא בהגדרות למעשה. זאת ועוד, אוסיף ואומר, ... פני האדם. וכן - אוסיף ואומר, שהחלל הריק הוא למעשה מקושר אל תת המודע שלנו, והוא האלמנט בתפיסתנו האורגנית, אשר מאפשר לתודעה לחוות את חוויית האחדות הנפרדות. ובדיוק באותו האופן שהרע נמדד ביחד לטוב, המשתנה ... הווה במציאות, נמדד אך ורק כמיקום החלקיקים אשר נקראים יש ביחס לחלל אשר מכונה אין. ומנקודת מבט של יצור שמסוגל לחוות את התודעה של עצמו בנקודת מבט אחת בלבד בו זמנית, הזמן הוא רצף של רגעי הווה. ומנקודת מבט של יישות אשר מסוגלת לחוות את עצמה כרצף של רגעים במקומות ובזמנים שונים בו זמנית תודעתית, נדמה כך - שהזמן הוא למעשה שונה לחלוטין. ומנקודת מבט של יישות זו, כל רגע הווה ... משנה לאן יסתכל, יראה רק את עצמו. והבורא למעשה, הווה את הנצח הזה מאז מתמיד, ולנצח נצחים, עד אין סוף. ואין עוד מלבדו. והתודעה שלנו למעשה, שאנו חווים כמרכז עצמיות נפרד ואותנטי, היא למעשה שום דבר מלבד חווייתו ... בליבו ניצוצות מתחושת האחדות הכוללת, של עצמיותו הנפרדת עם עצמיותו של הבורא. וההארה היא אינה מלבד הרגע, שבו מתחברת תודעתו של האדם, עם תודעתו הכללית של הבורא, ורגע הזה - טמון למעשה, בכל אחד מאיתנו, תמיד. ...
מכוער נשמה תשוקה אטומים פוסט יופי הבורא התודעה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תודעה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תודעה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תודעה, כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, קואצ'ינג לילדים, אימון אישי לאורח חיים בריא בתחום תודעה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:48:40 - wesi4