... עויין ושונא, ולא מראה כעס, שנאה ומרירות. הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הוא קנאי, אחד שמקנא, מתרעם, לא מפרגן להישגים, כבוד,
הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. בשל ביצוע ... הוא חסר השפעה. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה להיות חסר השפעה, כלומר, אדם הוא קנאי, אחד שמקנא, מתרעם, לא מפרגן להישגים, כבוד,
הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, אינו קנאי, אחד שלא מקנא, לא מתרעם, מפרגן להישגים, כבוד,
הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. בשל ביצוע ... בעל השפעה. זוהי הדרך, תלמיד, שמובילה להיות בעל השפעה, כלומר, אדם אינו קנאי, אחד שלא מקנא, לא מתרעם, מפרגן להישגים, כבוד,
הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. כלפי הישגים, כבוד,
הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. הנה, ... אינו מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, אינו מפנה את הדרך למי שהוא אמור לפנות את הדרך, ולא מכבד, מעריך, מוקיר,
ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר
ומוערץ. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא ... אינו מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, אינו מפנה את הדרך למי שהוא אמור לפנות את הדרך, ולא מכבד, מעריך, מוקיר,
ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר
ומוערץ. אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, אינו ... בנוכחותו, מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, מפנה את הדרך למי שהוא הוא אמור לפנות לו את הדרך, ומכבד, מעריך, מוקיר,
ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר
ומוערץ . בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא ... בנוכחותו, מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, מפנה את הדרך למי שהוא הוא אמור לפנות לו את הדרך, ומכבד, מעריך, מוקיר,
ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר
ומוערץ. הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לא מבקר ...