ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בודהיזם - ההצגה הקצרה על קמָה ✔ההצגה הקצרה של קאמה Cakammavibhanga Sutta Majjhima Nikya, 135 כך שמעתי.... - ידע להצליח התחייבות! ל: להצליח באמת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨בודהיזם - ההצגה הקצרה על קמָה
ההצגה הקצרה של קאמה

Cakammavibhanga Sutta

Majjhima Nikya, 135

כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה התגורר בסַאוַוטְהִי בחורשת גֶ'טָה, בפארק של אַנָאטְהַפִּינְדִיקָה.

אז הברהמין - תלמיד סוּבּהָא, בנו של טוֹדִיָה, הלך אל הבודהה והחליף עמו ברכות. לאחר ששיחת הנימוסין הסתיימה, הוא התיישב בצד אחד ושאל אותו:

"אדון גוטמה, מה הגורם והתנאים לכך שנמצאים בני אדם פחותים ונעלים? מאחר ונראה כי ישנם אנשים קצרי - חיים וארוכי - חיים, חולים ובריאים, מכוערים ויפים, בעלי השפעה וחסרי השפעה, עניים ועשירים, ממעמד נמוך וממעמד גבוה, טיפשים וחכמים. מה הגורם והתנאי להבדלים אלו, אדון גוטמה, מדוע נראה שיש בני אדם פחותים ונעלים? "

תלמיד, יצורים חיים הם הבעלים של פעולותיהם, היורשים של פעולותיהם, הם נולדים מתוך הפעולות שלהם, כבולים לפעולות שלהם, פעולותיהם הן מקום המחסה שלהם. הפעולות הן מה שמבחין בין יצורים פחותים לנעלים.

"אינני מבין בפרטים את משמעות האמירה שהאדון גוטמה הציג בקצרה מבלי לבאר את פירושה. טוב יהיה אם אדון גוטמה ילמד אותי את הדהמה כך שאבין בפרטים את משמעות האמירה של האדון גוטמה. "

אם כך תלמיד, הקשב היטב ושים לב למה שאומר.

"כן אדוני, " השיב הברהמין - תלמיד סובהא. הבודהה דיבר כך:

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הורג יצורים חיים, רצחני, עם דם על ידיו, נוטה לריבים ואלימות, חסר רחמים וחמלה כלפי יצורים חיים. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע מחדש ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר שוב למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא בעל חיים קצרים. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה לחיים קצרים, כלומר, אדם הורג יצורים חיים והוא רצחני, עם דם על ידיו, נוטה לריבים ואלימות, חסר רחמים וחמלה כלפי יצורים חיים.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לאחר שזנח פעילות של השמדת חיים, נמנע מלהרוג יצורים חיים, הוא מניח את המקל והחרב, נעים הליכות וחביב, הוא חי מלא חמלה לרווחת כל היצורים החיים. בשל ביצוע מעשים אלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא במקום זאת חוזר שוב למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא בעל חיים ארוכים. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה לחיים ארוכים, כלומר, אדם זונח פעילות של השמדת חיים, נמנע מהרג יצורים חיים, מניח את המקל והחרב, מתנהג בנעימות וחביבות, וחי מלא חמלה לרווחת כל היצורים החיים.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, פוגע ביצורים חיים באמצעות ידיו, רגב עפר, מקל או סכין. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא חולני. זו הדרך, תלמיד, המובילה לחולניות, כלומר, אדם פוגע ביצורים חיים באמצעות היד, רגב עפר, מקל, או סכין.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לא פוגע ביצורים חיים באמצעות היד, רגב עפר, מקל או סכין. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי היכן שהוא נולד מחדש הוא בריא. זוהי הדרך, תמיד, המובילה לבריאות, כלומר, אדם לא פוגע ביצורים חיים באמצעות היד, רגב עפר, מקל, או סכין.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הוא בעל אופי כעסני ונרגז. אפילו כאשר מבקרים אותו מעט, הוא נעלב, נעשה כועס, עויין, ושונא, ומראה כעס, שנאה ומרירות. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא מכוער. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה לכיעור, כלומר, אדם הוא בעל אופי כעסני ונרגז אפילו כאשר מבקרים אותו מעט, הוא נעלב, נעשה כועס, עויין, ושונא, ומראה כעס, שנאה ומרירות.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, אינו בעל אופי כעסני ונרגז, אפילו כאשר מבקרים אותו מעט, הוא לא נעלב, לא נעשה עצבני, עויין ושונא, ולא מראה כעס, שנאה ומרירות. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא יפה. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה ליופי, כלומר, אדם אינו בעל אופי כעסני ונרגז אפילו כאשר מבקרים אותו מעט, הוא לא נעלב, לא נעשה עצבני, עויין ושונא, ולא מראה כעס, שנאה ומרירות.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הוא קנאי, אחד שמקנא, מתרעם, לא מפרגן להישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא חסר השפעה. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה להיות חסר השפעה, כלומר, אדם הוא קנאי, אחד שמקנא, מתרעם, לא מפרגן להישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, אינו קנאי, אחד שלא מקנא, לא מתרעם, מפרגן להישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, אז היכן שהוא נולד הוא בעל השפעה. זוהי הדרך, תלמיד, שמובילה להיות בעל השפעה, כלומר, אדם אינו קנאי, אחד שלא מקנא, לא מתרעם, מפרגן להישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. כלפי הישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לא מעניק אוכל, משקה, ביגוד, כרכרות, זרים, בשמים, משחות, מיטות, מעונות, ומנורות לפרושים וברהמינים. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא עני. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה לעוני, כלומר, אדם לא מעניק אוכל, משקה, ביגוד, כרכרות, זרים, בשמים, משחות, מיטות, מעונות, ומנורות לפרושים וברהמינים.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, מעניק אוכל, משקה, ביגוד, כרכרות, זרים, בשמים, משחות, מיטות, מעונות, ומנורות לפרושים וברהמינים. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא עשיר. זוהי הדרך, תלמיד המובילה לעושר, כלומר, אדם מעניק אוכל, משקה, ביגוד, כרכרות, זרים, בשמים, משחות, מיטות, מעונות, ומנורות לפרושים וברהמינים.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הוא עקשן ומתנשא. הוא אינו חולק כבוד למי שאמורים לכבד, אינו קם לכבוד מי שאמורים לקום בנוכחותו, אינו מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, אינו מפנה את הדרך למי שהוא אמור לפנות את הדרך, ולא מכבד, מעריך, מוקיר, ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר ומוערץ. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא במעמד נמוך. זוהי הדרך, תלמיד, שמובילה למעמד נמוך, כלומר, אדם עקשן ומתנשא. הוא אינו חולק כבוד למי שאמורים לכבד, אינו קם לכבוד מי שאמורים לקום בנוכחותו, אינו מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, אינו מפנה את הדרך למי שהוא אמור לפנות את הדרך, ולא מכבד, מעריך, מוקיר, ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר ומוערץ.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, אינו עקשן ומתנשא, הוא חולק כבוד למי שאמורים לחלוק לו כבוד, קם לכבוד מי שאמורים לקום בנוכחותו, מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, מפנה את הדרך למי שהוא הוא אמור לפנות לו את הדרך, ומכבד, מעריך, מוקיר, ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר ומוערץ. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא במעמד גבוה. זוהי הדרך, תלמיד המובילה ללידה במעמד גבוה, כלומר, אדם אינו עקשן ומתנשא, הוא חולק כבוד למי שאמורים לחלוק לו כבוד, קם לכבוד מי שאמורים לקום בנוכחותו, מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, מפנה את הדרך למי שהוא הוא אמור לפנות לו את הדרך, ומכבד, מעריך, מוקיר, ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר ומוערץ.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לא מבקר פרוש או ברהמין ולא שואל: 'אדון נכבד, מה מועיל וטוב? מה מזיק ורע? מה ראוי לגינוי? מה חסר אשמה? מה צריך לפתח? מה לא צריך לפתח? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לנזק וסבל לטווח הארוך? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לרווחה ואושר לטווח ארוך? ' בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא טיפש. זוהי הדרך, תלמיד, שמובילה לטיפשות, כלומר, אדם לא מבקר פרוש או ברהמין ושואל שאלות כאלו.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, מבקר פרוש או ברהמין ושואל: 'אדון נכבד, מה מועיל וטוב? מה מזיק ורע? מה ראוי לגינוי? מה חסר אשמה? מה צריך לפתח? מה לא צריך לפתח? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לנזק וסבל לטווח הארוך? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לרווחה ואושר לטווח ארוך? ' בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא חכם. זוהי הדרך, תלמיד המובילה לחוכמה, כלומר, אדם מבקר פרוש או ברהמין שואל שאלות כאלו.

כך, תלמיד, הדרך המובילה לחיים קצרים יוצרת אנשים קצרי - חיים, הדרך המובילה לחיים ארוכים יוצרת אנשים ארוכי - חיים, הדרך המובילה לחולניות יוצרת אנשים חולניים, הדרך המובילה לבריאות יוצרת אנשים בריאים, הדרך המובילה לכיעור יוצרת אנשים מכוערים, הדרך המובילה ליופי יוצרת אנשים יפים, הדרך המובילה להיות חסר השפעה יוצרת אנשים חסרי השפעה, הדרך המובילה להיות בעל השפעה יוצרת אנשים בעלי השפעה, הדרך המובילה לעוני יוצרת אנשים עניים, הדרך המובילה לעושר יוצרת אנשים עשירים, הדרך המובילה ללידה במעמד נמוך יוצרת אנשים בעלי מעמד נמוך, הדרך המובילה ללידה במעמד גבוה יוצרת אנשים בעלי מעמד גבוה, הדרך המובילה לטיפשות יוצרת אנשים טיפשים, הדרך המובילה לחוכמה יוצרת אנשים חכמים.

יצורים חיים הם הבעלים של פעולותיהם, היורשים של פעולותיהם, הם נולדים מתוך הפעולות שלהם, כבולים לפעולות שלהם, פעולותיהם הן מקום המחסה שלהם. הפעולות הן מה שמבחין בין יצורים פחותים לנעלים.

כאשר דבר זה נאמר, הברהמין - תלמיד סובהא, בנו של טודיה, אמר לבודהה: "מצויין, אדון גוטמה, מצויין! אדון גוטמה עשה את הדהמה ברורה בדרכים רבות, כאילו יישר את מה שהפוך, חשף את מה שמוסתר, הראה את הדרך הנכונה למי שאבד, או הביא מנורה אל מקום חשוך כך שבעלי ראיה יוכלו לראות צורות. אני לוקח מחסה בבודהה, בדהמה, ובקהילת הסנגהה של הנזירים. יזכור נא אותי אדון גוטמה כמאמין בעל - בית שלקח מחסה בו מעתה עד סוף חייו. "
כעסים חמלה התגברות על קנאה מרירות אכילה צורות אנושיות הישג מה זה כסף איך לזכור קינאה בודהיזם הצגה
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
...את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי האם כדאי לכבד את האויב? שאלה מרכזית בהרצאה היא האם יש לכבד את האויב, ואם כן, באיזה מובן. אליעד מציע תשובה שמכילה שתי גישות שונות לגבי כיבוד האויב. הוא מסביר כי יש להבין את משמעות הכיבוד לפי ההקשר שבו אנו נמצאים, ואם אנו עוסקים במלחמה או במאבק, יש להתייחס לאויב בכבוד אך בדרך שונה. מהו כיבוד האויב? כשהוא שואל האם יש לכב...
צניחה, לצנוח, ספורט אתגרי, לעוף כמו ציפור, לעוף בלי כנפיים, סופרמן, חוויית צמצום, להיות אלוהים
צניחה, לצנוח, ספורט אתגרי, לעוף כמו ציפור, לעוף בלי כנפיים, סופרמן, חוויית צמצום, להיות אלוהים
...לעוף בלי כנפיים, סופרמן, חוויית צמצום, להיות אלוהים מה המשמעות של צניחה ואיך היא קשורה לרצון לחופש? אליעד כהן מסביר את המשמעות העמוקה של פעולת הצניחה. הוא מתחיל בשאלה בסיסית, מהי בכלל צניחה, ומה ניתן ללמוד ממנה? מבחינתו, הצניחה היא לא רק פעילות ספורטיבית או אתגרית, אלא משל עמוק לחוויה האנושית של המעבר ממצב של אלוהות אינסופית וחופש מוחלט, למצב מוגבל שבו האדם נמצא. הוא מסביר שהאדם כביכול צנח לעולם משום מקום, בדיוק כמו שהוא עצמו מתאר שהגיע משום מקום. משמעות הדבר היא שכל אדם למעשה עבר תהליך של צניחה...
לגלות את המהות, למצוא את המהות, הכל רק אהבה, שיטות רוחניות, שקרים רוחניים, להילחם בעצמך, לקבל את עצמך
לגלות את המהות, למצוא את המהות, הכל רק אהבה, שיטות רוחניות, שקרים רוחניים, להילחם בעצמך, לקבל את עצמך
...רק אהבה, שיטות רוחניות, שקרים רוחניים, להילחם בעצמך, לקבל את עצמך איך אפשר לגלות את המהות של כל הדברים שקיימים? אליעד כהן מסביר שכדי לגלות את המהות, כלומר, הסיבה הראשונה שמפעילה ומקיימת את כל הצורות וכל האירועים, יש לפעול בדרך של חקירה פנימית ושאלות. אם האדם רוצה להבין את המהות של הכול, הוא צריך להתבונן על התהליכים השונים בחייו ולשאול שוב ושוב את השאלות: למה זה קורה?, איך זה קורה?, מה הסיבה שזה קורה?. בכל תשובה שתתקבל, הוא צריך להמשיך לחקור ולשאול: ומה הסיבה לכך?. תהליך זה מוביל אותו בסופו של דבר...
נוסחה איך להיות יותר חכם, איך לפתח את השכל? אולי זה כן משנה? להיות הכי טוב בכל תחום, להפוך את הלא משנה לכן משנה, אפקט הפרפר, איך להיות הכי יעיל שיש? איך להיות הכי מקצועי? איך להצליח בכל תחום? מוטיבציה להתייעלות
נוסחה איך להיות יותר חכם, איך לפתח את השכל? אולי זה כן משנה? להיות הכי טוב בכל תחום, להפוך את הלא משנה לכן משנה, אפקט הפרפר, איך להיות הכי יעיל שיש? איך להיות הכי מקצועי? איך להצליח בכל תחום? מוטיבציה להתייעלות
...לפתח את השכל? אולי זה כן משנה? להיות הכי טוב בכל תחום, להפוך את הלא משנה לכן משנה, אפקט הפרפר, איך להיות הכי יעיל שיש? איך להיות הכי מקצועי? איך להצליח בכל תחום? מוטיבציה להתייעלות איך להיות יותר חכם, יעיל ומקצועי בכל תחום בחיים? אליעד כהן מסביר את הנוסחה הברורה והפשוטה להפוך לאדם חכם, יעיל ומצליח יותר בכל תחום: להפסיק לומר זה לא משנה, ולהתחיל לשאול בכל רגע ורגע: האם אני בטוח שזה לא משנה?. אליעד מפרט את ההסבר: בכל יום אדם מבצע אלפי פעולות, החל מפעולות גדולות כמו להתגרש או להתפטר, ועד פעולות קטנות...
שקרים ומוסריות - מתי מוסרי לשקר? האם לשקר? מתי לשקר? האם זה מוסרי לשקר? למה לא מוסרי לשקר? מתי צריך לשקר? התנהגות מוסרית, לומר את כל האמת בפנים, צבא האמת, עזות פנים, לשקר את המשוגע, לשקר משוגע
...לשקר? האם לשקר? מתי לשקר? האם זה מוסרי לשקר? למה לא מוסרי לשקר? מתי צריך לשקר? התנהגות מוסרית, לומר את כל האמת בפנים, צבא האמת, עזות פנים, לשקר את המשוגע, לשקר משוגע אז מהי מוסריות? מוסריות היא מערכת חוקים שהמציא אותה האדם, לגבי כללי התנהגות של בין אדם לחברו. והבסיס לערכי המוסר, הוא הערך של מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך או ואהבת לרעך כמוך. דהיינו, אל תעשה לאחר, את מה שלא היית רוצה שיעשו לך. ומכך נובע שלא מוסרי לשקר, כי לא היית רוצה שישקרו לך. אבל מכן נובע גם, שלפעמים ההתנהגות המוסרית, היא דווקא לשקר...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר. שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר. או לדוגמה לקוח שאומר, המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין...
טיפול בחרדה חברתית, מה חושבים עליי? הערכה עצמית, דימוי עצמי, לאהוב את עצמך, חרדת קהל, פחד במה, מתבייש מאחרים, לא אוהב את עצמי, חוסר ביטחון עצמי, חוסר ערך עצמי
טיפול בחרדה חברתית, מה חושבים עליי? הערכה עצמית, דימוי עצמי, לאהוב את עצמך, חרדת קהל, פחד במה, מתבייש מאחרים, לא אוהב את עצמי, חוסר ביטחון עצמי, חוסר ערך עצמי
...בחרדה חברתית, מה חושבים עליי? הערכה עצמית, דימוי עצמי, לאהוב את עצמך, חרדת קהל, פחד במה, מתבייש מאחרים, לא אוהב את עצמי, חוסר ביטחון עצמי, חוסר ערך עצמי האם חובה לאהוב את עצמך כדי שלא יהיה אכפת לך מה אחרים חושבים? אליעד כהן דן בשאלה מרכזית הנוגעת לטיפול בחרדה חברתית, הערכה עצמית, דימוי עצמי, אהבה עצמית, פחד במה, חוסר ביטחון עצמי וחשש מדעת אחרים. הוא מתחיל בנקודה שבה אדם סובל מכך שהוא מוטרד מאוד ממה שאנשים אחרים חושבים עליו. לפי הדוגמה, אדם מוטרד מכך שבחורה מסוימת אינה רוצה אותו. למה הדבר מפריע לו...
מלחמות הרבנים, מניפולציות של רבנים, שקרים של רבנים, הרב אמנון יצחק, הרב זמיר כהן, הרב מחפוד, הרב יוסי מזרחי, הרב עובדיה יוסף, מפלגת שס, רבנים שקרנים
מלחמות הרבנים, מניפולציות של רבנים, שקרים של רבנים, הרב אמנון יצחק, הרב זמיר כהן, הרב מחפוד, הרב יוסי מזרחי, הרב עובדיה יוסף, מפלגת שס, רבנים שקרנים
...של רבנים, הרב אמנון יצחק, הרב זמיר כהן, הרב מחפוד, הרב יוסי מזרחי, הרב עובדיה יוסף, מפלגת שס, רבנים שקרנים מהם מניפולציות ושקרים של רבנים? בהרצאה, אליעד מסביר את המאבק והמתיחות בין רבנים בולטים, ודן במניפולציות, שקרים וההתנהלות מאחורי הקלעים של רבנים כמו הרב אמנון יצחק, הרב זמיר כהן, והרב עובדיה יוסף. המאבקים האלה כוללים שקרים שנפוצים בתקשורת, טקטיקות מניפולטיביות שננקטות כדי לשמר כוח, וכן סוגיות מוסריות שמועלות ביחס לפסיקותיהם. מה קרה בין הרב אמנון יצחק והרב זמיר כהן? הסיפור מתחיל במתח בין הרב...
ניסים, טבע, מעל הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב
ניסים, טבע, מעל הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב
...טבע, מעל הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב מהו הקשר בין ניסים, טבע ואמונה באלוהים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר את הקשר המורכב בין ניסים, טבע, יכולת לשלוט במציאות, ואמונה באלוהים. הוא מתחיל בכך שלדבריו, השלטון בטבע הוא חלק מהשלמות של האדם. הוא מתאר כיצד חלק מהשלמות האישית של האדם לא נגמר רק ביכולת להתמודד עם המציאות, אלא גם ביכולת לשנות אותה, לשלוט בחוקי הטבע ולפעמים אפילו לשנות...
2 סוגים של שינויים בחיים, להשתנות, מה זה שינוי פנימי? מה זה שינוי חיצוני? איך לשנות את עצמך? איזה שינוי לעשות? שינוי הרצון, שינוי המציאות, שינוי אופי, שינוי חשיבה, שינוי עצמי, שינוי מחשבתי, שינוי זוגי, שינוי קריירה, שינוי עסקי
2 סוגים של שינויים בחיים, להשתנות, מה זה שינוי פנימי? מה זה שינוי חיצוני? איך לשנות את עצמך? איזה שינוי לעשות? שינוי הרצון, שינוי המציאות, שינוי אופי, שינוי חשיבה, שינוי עצמי, שינוי מחשבתי, שינוי זוגי, שינוי קריירה, שינוי עסקי
...שינויים בחיים, להשתנות, מה זה שינוי פנימי? מה זה שינוי חיצוני? איך לשנות את עצמך? איזה שינוי לעשות? שינוי הרצון, שינוי המציאות, שינוי אופי, שינוי חשיבה, שינוי עצמי, שינוי מחשבתי, שינוי זוגי, שינוי קריירה, שינוי עסקי מהו שינוי פנימי ומהו שינוי חיצוני? שינוי בחיים יכול להתבצע בכמה אופנים, כל אחד מהם משפיע באופן שונה על האדם. ישנם שני סוגים של שינויים - שינוי פנימי ושינוי חיצוני. כל אחד מהם יש את היתרונות והאתגרים שלו, וההחלטה באיזה סוג שינוי לבחור תלויה בסיטואציה ובמהות השינוי שאותו אדם רוצה לבצע...
קואצ'ינג - לשנות את התמונה בעזרת קואצ'ינג / Coaching
.../ Coaching השם של המאמר הזה מאלץ אותי כמעט באופן בלתי נמנע להגדיר קודם כל מהי התמונה, לפני שאתחיל בכלל לדבר על קאוצינג (Coaching). ובכן, התמונה היא אותו צילום של חייך בנקודת זמן כלשהי. הצילום הזה כולל בתוכו את המצב בכל תחום ותחום בחייך, הוא עונה על השאלות הבאות: מי אתה? איפה אתה גר? מה לגבי חיי האהבה שלך? האם יש לך בן או בת זוג? מה טיב היחסים ביניכם? מה טיב מערכות היחסים האחרות בחייך? כמה כסף יש לך? האם אתה מנהל כסף בחוכמה? מה אתה עושה בחיים? האם יש לך תחביבים? האם יש מקום לרוחניות בחייך? האם יש...
פילוסופיה של החינוך - מבוא
...של החינוך - מבוא פילוסופיה של החינוך היא תחום בפילוסופיה, העוסק בחינוך, מטרותיו ודרכי הפעולה שלו. התחום האקדמי עוסק בחקר החינוך כתופעה חברתית, אך הוא משתמש בכלים וצורות חשיבה מתחום הפילוסופיה. ההפרדה בין חוקר חינוך לפילוסוף העוסק בחינוך אינה תמיד קבועה וברורה, ויש הסוברים שכל איש חינוך נאלץ לעסוק בפילוסופיה במסגרת עבודתו. באוניברסיטאות, הפילוסופיה של החינוך לרוב אינה נלמדת בחוגים לפילוסופיה, אלא בחוגים ובמכללות לחינוך. בשנות ה - 40 של המאה ה - 20 הוקמה לראשונה אגודת הפילוסופים החינוכיים של ארצות...
מנטורינג - 10 סיבות למה אתה צריך מנטור
...למה אתה צריך מנטור מאמר זה מרכז בצורה תמציתית ביותר 10 סיבות טובות למה אתם צריכים מנטור. מדובר בסיבות עיקריות שנאספו וקובצו כתוצאה מלמידה וניסיון אישיים, משני צידי המתרס: הן מנקודת מבטו של מנטור והן מנקודת המבט של החניך (המתאמן). ממליץ לכם בחום לעיין בסיבות הללו ולבדוק האם אתם מוצאים אחת או יותר מהן כקרובה לליבכם. להלן הסיבות: 1. אתה לא יכול לראות את התמונה כשאתה בתוך המסגרת (לס בראון). מנטור מסייע לנו לצאת מהתמונה של עצמנו, מהסיטואציה בה אנחנו נמצאים ומהמעורבות הרגשית שלנו עם בעיותינו, לצאת החוצה...
מהי אהבה? הגדרות רבות לאהבה... אז מהי אהבה?
...מהי אהבה? הגדרות רבות לאהבה, אלפי ספרים ומאמרים נכתבו עליה והיא כוללת בתוכה סוגים שונים של אהבה כמו אהבת אם לילדיה הנחשבת לחזקה ביותר, אהבת גבר - אשה ועוד. לאהבה מקום חשוב בהוויה האנושית, היא מעניקה לחיינו טעם וצבע, היא מרגשת אך לפעמים גם פוגעת ומייסרת: עזה כמוות אהבה (שיר השירים ח ו). ההגדרה הפשטנית של המילון למילה אהבה אומרת כי זהו רגש עמוק של משיכה לאדם או לדבר מסוים (ספר, אוכל וכו). המילון מפרט סוגים שונים של אהבה כמו: - אהבה אפלטונית - שאין עימה תאווה מינית אהבה ממבט ראשון - התאהבות מהירה אהבה...
אימון אישי - מאמן אישי וסימן שאלה
...אני שואל את עצמי שאלות. מתוקף היותי מאמן אישי, אני מאמין שזוהי אחת הדרכים הטובות ביותר לפתח את הדמיון, ליצור אפשרויות חדשות ולחולל רעיונות חדשים. באופן לא מפתיע, זהו גם אחד הכלים המשוכללים והמתקדמים ביותר שמחזיק כל מאמן אישי טוב באמתחתו. לפעמים הדברים הכי לא טריוויאליים, המקרים הכי מוזרים, הנסיבות הכי שטותיות, מביאים אותי לשאול את השאלות הכי מוזרות שיש, ומשם מגיעות התשובות הכי משמעותיות שאני יכול לקבל. נסו זאת בעצמכם, בפעם הבאה שתיתקלו בבעיה, בפעם הבאה בה תצטרכו לקבל החלטה, במקום למהר לחפש את התשובה...
גורו - מבוא
...המשמש לתיאור מספר סוגים של מורים רוחניים או מנהיגים רוחניים: מנהיג דתי בהינדואיזם, בודהיזם, סיקהיזם וכן בתנועות דתיות חדשות רבות. מומחה המלמד תלמידים אומנויות הודיות מסורתיות במכללות בהודו. יוגי המלמד יוגה. כיום ניתן התואר הזה על ידי חסידים של זרמים שונים למוריהם, אין אמת מידה אחידה המבדילה בין מי שזכאי לתואר זה ומי שלא. הפרמטרים המקובלים על פי רוב להפיכתו של מורה רוחני לגורו הם הכרזתו שלו או הכרזת אלו הנמצאים מעליו בשושלת הרוחנית כי הוא ראוי לתואר, אופי מערכת היחסים שהוא מקיים עם חסידיו ותלמידיו...
אימון אישי לנוער - האם אנו יודעים מספיק על ילדינו?
...לנוער - האם אנו יודעים מספיק על ילדינו? לאור ההתרחשויות האחרונות בקרב בני הנוער, אנו צריכים לשאול את עצמנו כהורים, מה מקור הבעיה בחברה שלנו? מה קורה לילדינו? מה אנו כהורים צריכים לעשות כדי שהדברים ייראו אחרת? אנו מגדלים את דור העידן הטכנולוגי, ילדים שיושבים שעות מול המחשב, מתקשרים דרך המחשב וחשופים לסכנות, ילדים החשופים מגילאים מאד צעירים לשתיית אלכוהול, יודעים, שומעים, נחשפים כבר בגילאי 9 לנשיקות צרפתיות ולעולם המין... איך אנו כהורים יכולים לעצור את הטירוף וללמד את ילדינו לא לחצות גבולות בגילאים...
אהבה - הצורך האנושי להיות אהוב והצורך באהבה
...האנושי להיות אהוב והצורך באהבה הצורך האנושי להיות אהוב עי אחרים והצורך באהבה הוא חוק אוניברסלי וצורך עמוק לכל באי הבריאה. כולנו זקוקים לאהבה כמו אוויר לנשימה, כך ברא אותנו הבורא, אך מה עלינו לעשות כדי שיאהבו אותינו ובאיזה אמצעים ננקוט כדי שנהיהי אנו אהובים על אחרים, שלמה המלך החכם באדם כבר אמר... כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם {משלי כז יט} כלומר כפי שהפנים משתקפות על פני המים כך משתקף ליבנו בליבו של השני, כלומר יש משקל למה שאני מקרין מתוכי לשני, אדם חייכן, מוכר חיוך ומעלה אצל המקבל תחושת שייכות...
פרפר לשרירי החזה - האם התרגיל מסוכן? מתי התרגיל מסוכן? איך לבצע אותו בצורה נכונה? איך לעשות שכיבות סמיכה בצורה נכונה, בלי לפצוע את הכתף? ניתוח של התרגילים dumbbells fly, פרפר בכבלים, פרפר חזה, פרפר עם משקולות יד, פרפר בשכיבה עם משקולות יד, cable flyes, לחיצת חזה, שכיבות סמיכה, פרפר בקרוס כבל
...מסוכן? מתי התרגיל מסוכן? איך לבצע אותו בצורה נכונה? איך לעשות שכיבות סמיכה בצורה נכונה, בלי לפצוע את הכתף? ניתוח של התרגילים dumbbells fly, פרפר בכבלים, פרפר חזה, פרפר עם משקולות יד, פרפר בשכיבה עם משקולות יד, cable flyes, לחיצת חזה, שכיבות סמיכה, פרפר בקרוס כבל והפעם אדבר על התרגיל פרפר לשרירי החזה, שניתן לבצע אותו או בכבלים או עם משקולות חופשיים, או במכונה יעודית וכיוב. ואסביר, האם מתי ולמה התרגיל הזה מסוכן? ואיך לעשות אותו בצורה נכונה בטוחה ובצורה היעילה ביותר עבור שרירי החזה? ואסביר, למה לפעמים...
תובנות והצלחות
...לוודע את עצמכם על כך! (לוודע משמעו - להודות לעצמכם לטפוח לעצמכם על השכם!). ההצלחה וההתקדמות שלכם אינן מובנות מאליהן הן שלכם, כי אתם יצרתם אותן. וודעו את עצמכם, כתבו את הדברים הודו לעצמכם וליקום בגאווה רבה ו... המשיכו הלאה! אין חופי מבטחים ואין לנו הפריבילגיה לעצור ולנוח על זרי הדפנה. יש עוד דרך לעשות ישנן עוד תובנות והצלחות נוספות בהמשך וההדרכה שלכם מאיצה בכם... להמשיך... יש לכם ייעוד גבוה... וככל שהיעוד גבוה יותר כך הדרך מורכבת יותר... אתם אף פעם אינכם מפסידים דבר שאינכם יכולים להרשות לעצמכם לה
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
גירושים עם ילדים מוכן שירמו אותי לבקש העלאה התאמה בין הרצוי למצוי התמכרות לאינטרנט חוויות הפוכות פחד לבטא רגש לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות ביטחון עצמי מוחלט שידור ביטחון עצמי להרגיש אהוב ונאהב אהבה זה עם תנאים אושר חליפי פחדים יוצרים אושר תלונות שווא על הטרדה מינית לשפר את התקשורת בזוגיות העובד לא רוצה להחליט סדר עדיפות בקבלת החלטה התמודדות עם פרנויות התמודדות עם אובדן עובר לעבור ראיון עבודה בהצלחה חוסר מוטיבציה להתאמן לבקש בקשה משכנעת בקשה מוזרה של לקוח גורמים לילד להתאבד הילד שלי אלים שיעורי מודעות עצמית שימוש בסמים להגיע להארה רוחנית מחלת נפש תורשה תסמונת האישה המוכה צורך להיגמל מהאקס אוהב אותה אבל היא לא רוצה תרגיל אסימטרי ליצור עומס לשריר להוכיח שיש אלוהים להפוך לאלוהים בן אדם מואר הארה רוחנית סיבתית להיות אלוהים עצמו טיעונים בספר להיות אלוהים לעשות כסף מתחביב רכישת נדלן להשקעה פרדוקס מטרת החיים למה היא משמעות החיים שלי? תחושה חיובית ליהנות משטיפת כלים מהי בחירה אמיתית? הידיעה והבחירה האם העולם נברא יש מאין? לפרש סימן מהיקום עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, קאוצינג, מאמן אישי לירידה במשקל ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 06:38:51 - wesi4