ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצגה ✔בודהיזם - ההצגה הקצרה על קמָה ✔ההצגה הקצרה של קאמה Cakammavibhanga Sutta Majjhima Nikya, 135 כך שמעתי.... - ידע להצליח התחייבות! ל:...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 בודהיזם - ההצגה הקצרה על קמָה
ההצגה הקצרה של קאמה

Cakammavibhanga Sutta

Majjhima Nikya, 135

כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה התגורר בסַאוַוטְהִי בחורשת גֶ'טָה, בפארק של אַנָאטְהַפִּינְדִיקָה.

אז הברהמין - תלמיד סוּבּהָא, בנו של טוֹדִיָה, הלך אל הבודהה והחליף עמו ברכות. לאחר ששיחת הנימוסין הסתיימה, הוא התיישב בצד אחד ושאל אותו:

"אדון גוטמה, מה הגורם והתנאים לכך שנמצאים בני אדם פחותים ונעלים? מאחר ונראה כי ישנם אנשים קצרי - חיים וארוכי - חיים, חולים ובריאים, מכוערים ויפים, בעלי השפעה וחסרי השפעה, עניים ועשירים, ממעמד נמוך וממעמד גבוה, טיפשים וחכמים. מה הגורם והתנאי להבדלים אלו, אדון גוטמה, מדוע נראה שיש בני אדם פחותים ונעלים? "

תלמיד, יצורים חיים הם הבעלים של פעולותיהם, היורשים של פעולותיהם, הם נולדים מתוך הפעולות שלהם, כבולים לפעולות שלהם, פעולותיהם הן מקום המחסה שלהם. הפעולות הן מה שמבחין בין יצורים פחותים לנעלים.

"אינני מבין בפרטים את משמעות האמירה שהאדון גוטמה הציג בקצרה מבלי לבאר את פירושה. טוב יהיה אם אדון גוטמה ילמד אותי את הדהמה כך שאבין בפרטים את משמעות האמירה של האדון גוטמה. "

אם כך תלמיד, הקשב היטב ושים לב למה שאומר.

"כן אדוני, " השיב הברהמין - תלמיד סובהא. הבודהה דיבר כך:

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הורג יצורים חיים, רצחני, עם דם על ידיו, נוטה לריבים ואלימות, חסר רחמים וחמלה כלפי יצורים חיים. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע מחדש ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר שוב למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא בעל חיים קצרים. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה לחיים קצרים, כלומר, אדם הורג יצורים חיים והוא רצחני, עם דם על ידיו, נוטה לריבים ואלימות, חסר רחמים וחמלה כלפי יצורים חיים.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לאחר שזנח פעילות של השמדת חיים, נמנע מלהרוג יצורים חיים, הוא מניח את המקל והחרב, נעים הליכות וחביב, הוא חי מלא חמלה לרווחת כל היצורים החיים. בשל ביצוע מעשים אלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא במקום זאת חוזר שוב למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא בעל חיים ארוכים. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה לחיים ארוכים, כלומר, אדם זונח פעילות של השמדת חיים, נמנע מהרג יצורים חיים, מניח את המקל והחרב, מתנהג בנעימות וחביבות, וחי מלא חמלה לרווחת כל היצורים החיים.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, פוגע ביצורים חיים באמצעות ידיו, רגב עפר, מקל או סכין. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא חולני. זו הדרך, תלמיד, המובילה לחולניות, כלומר, אדם פוגע ביצורים חיים באמצעות היד, רגב עפר, מקל, או סכין.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לא פוגע ביצורים חיים באמצעות היד, רגב עפר, מקל או סכין. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי היכן שהוא נולד מחדש הוא בריא. זוהי הדרך, תמיד, המובילה לבריאות, כלומר, אדם לא פוגע ביצורים חיים באמצעות היד, רגב עפר, מקל, או סכין.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הוא בעל אופי כעסני ונרגז. אפילו כאשר מבקרים אותו מעט, הוא נעלב, נעשה כועס, עויין, ושונא, ומראה כעס, שנאה ומרירות. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא מכוער. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה לכיעור, כלומר, אדם הוא בעל אופי כעסני ונרגז אפילו כאשר מבקרים אותו מעט, הוא נעלב, נעשה כועס, עויין, ושונא, ומראה כעס, שנאה ומרירות.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, אינו בעל אופי כעסני ונרגז, אפילו כאשר מבקרים אותו מעט, הוא לא נעלב, לא נעשה עצבני, עויין ושונא, ולא מראה כעס, שנאה ומרירות. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד מחדש הוא יפה. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה ליופי, כלומר, אדם אינו בעל אופי כעסני ונרגז אפילו כאשר מבקרים אותו מעט, הוא לא נעלב, לא נעשה עצבני, עויין ושונא, ולא מראה כעס, שנאה ומרירות.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הוא קנאי, אחד שמקנא, מתרעם, לא מפרגן להישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא חסר השפעה. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה להיות חסר השפעה, כלומר, אדם הוא קנאי, אחד שמקנא, מתרעם, לא מפרגן להישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, אינו קנאי, אחד שלא מקנא, לא מתרעם, מפרגן להישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, אז היכן שהוא נולד הוא בעל השפעה. זוהי הדרך, תלמיד, שמובילה להיות בעל השפעה, כלומר, אדם אינו קנאי, אחד שלא מקנא, לא מתרעם, מפרגן להישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים. כלפי הישגים, כבוד, הערצה, ברכות, והערכה שאחרים מקבלים.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לא מעניק אוכל, משקה, ביגוד, כרכרות, זרים, בשמים, משחות, מיטות, מעונות, ומנורות לפרושים וברהמינים. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא עני. זוהי הדרך, תלמיד, המובילה לעוני, כלומר, אדם לא מעניק אוכל, משקה, ביגוד, כרכרות, זרים, בשמים, משחות, מיטות, מעונות, ומנורות לפרושים וברהמינים.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, מעניק אוכל, משקה, ביגוד, כרכרות, זרים, בשמים, משחות, מיטות, מעונות, ומנורות לפרושים וברהמינים. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא עשיר. זוהי הדרך, תלמיד המובילה לעושר, כלומר, אדם מעניק אוכל, משקה, ביגוד, כרכרות, זרים, בשמים, משחות, מיטות, מעונות, ומנורות לפרושים וברהמינים.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, הוא עקשן ומתנשא. הוא אינו חולק כבוד למי שאמורים לכבד, אינו קם לכבוד מי שאמורים לקום בנוכחותו, אינו מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, אינו מפנה את הדרך למי שהוא אמור לפנות את הדרך, ולא מכבד, מעריך, מוקיר, ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר ומוערץ. בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא במעמד נמוך. זוהי הדרך, תלמיד, שמובילה למעמד נמוך, כלומר, אדם עקשן ומתנשא. הוא אינו חולק כבוד למי שאמורים לכבד, אינו קם לכבוד מי שאמורים לקום בנוכחותו, אינו מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, אינו מפנה את הדרך למי שהוא אמור לפנות את הדרך, ולא מכבד, מעריך, מוקיר, ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר ומוערץ.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, אינו עקשן ומתנשא, הוא חולק כבוד למי שאמורים לחלוק לו כבוד, קם לכבוד מי שאמורים לקום בנוכחותו, מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, מפנה את הדרך למי שהוא הוא אמור לפנות לו את הדרך, ומכבד, מעריך, מוקיר, ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר ומוערץ. בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא במעמד גבוה. זוהי הדרך, תלמיד המובילה ללידה במעמד גבוה, כלומר, אדם אינו עקשן ומתנשא, הוא חולק כבוד למי שאמורים לחלוק לו כבוד, קם לכבוד מי שאמורים לקום בנוכחותו, מציע מקום ישיבה למי שמגיע לו מקום ישיבה, מפנה את הדרך למי שהוא הוא אמור לפנות לו את הדרך, ומכבד, מעריך, מוקיר, ומעריץ מי שאמור להיות מכובד, מוערך, מוקר ומוערץ.

הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, לא מבקר פרוש או ברהמין ולא שואל: 'אדון נכבד, מה מועיל וטוב? מה מזיק ורע? מה ראוי לגינוי? מה חסר אשמה? מה צריך לפתח? מה לא צריך לפתח? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לנזק וסבל לטווח הארוך? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לרווחה ואושר לטווח ארוך? ' בשל ביצוע מעשים כאלו לאחר מותו הוא מופיע ביעד אומללות, ביעד עגום, בתופת, אפילו בגיהנום. אך אם לאחר מותו, הוא לא מופיע ביעד עגום, בתופת, בגיהנום, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא טיפש. זוהי הדרך, תלמיד, שמובילה לטיפשות, כלומר, אדם לא מבקר פרוש או ברהמין ושואל שאלות כאלו.

אך הנה, תלמיד, איש כלשהו או אישה, מבקר פרוש או ברהמין ושואל: 'אדון נכבד, מה מועיל וטוב? מה מזיק ורע? מה ראוי לגינוי? מה חסר אשמה? מה צריך לפתח? מה לא צריך לפתח? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לנזק וסבל לטווח הארוך? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לרווחה ואושר לטווח ארוך? ' בשל ביצוע מעשים כאלו, לאחר מותו, הוא מופיע ביעד משמח, אפילו בעולם שמיימי. אך אם לאחר מותו הוא לא מופיע בעולם שמיימי, אלא חוזר למצב אנושי, היכן שהוא נולד הוא חכם. זוהי הדרך, תלמיד המובילה לחוכמה, כלומר, אדם מבקר פרוש או ברהמין שואל שאלות כאלו.

כך, תלמיד, הדרך המובילה לחיים קצרים יוצרת אנשים קצרי - חיים, הדרך המובילה לחיים ארוכים יוצרת אנשים ארוכי - חיים, הדרך המובילה לחולניות יוצרת אנשים חולניים, הדרך המובילה לבריאות יוצרת אנשים בריאים, הדרך המובילה לכיעור יוצרת אנשים מכוערים, הדרך המובילה ליופי יוצרת אנשים יפים, הדרך המובילה להיות חסר השפעה יוצרת אנשים חסרי השפעה, הדרך המובילה להיות בעל השפעה יוצרת אנשים בעלי השפעה, הדרך המובילה לעוני יוצרת אנשים עניים, הדרך המובילה לעושר יוצרת אנשים עשירים, הדרך המובילה ללידה במעמד נמוך יוצרת אנשים בעלי מעמד נמוך, הדרך המובילה ללידה במעמד גבוה יוצרת אנשים בעלי מעמד גבוה, הדרך המובילה לטיפשות יוצרת אנשים טיפשים, הדרך המובילה לחוכמה יוצרת אנשים חכמים.

יצורים חיים הם הבעלים של פעולותיהם, היורשים של פעולותיהם, הם נולדים מתוך הפעולות שלהם, כבולים לפעולות שלהם, פעולותיהם הן מקום המחסה שלהם. הפעולות הן מה שמבחין בין יצורים פחותים לנעלים.

כאשר דבר זה נאמר, הברהמין - תלמיד סובהא, בנו של טודיה, אמר לבודהה: "מצויין, אדון גוטמה, מצויין! אדון גוטמה עשה את הדהמה ברורה בדרכים רבות, כאילו יישר את מה שהפוך, חשף את מה שמוסתר, הראה את הדרך הנכונה למי שאבד, או הביא מנורה אל מקום חשוך כך שבעלי ראיה יוכלו לראות צורות. אני לוקח מחסה בבודהה, בדהמה, ובקהילת הסנגהה של הנזירים. יזכור נא אותי אדון גוטמה כמאמין בעל - בית שלקח מחסה בו מעתה עד סוף חייו. "
כבוד להתגבר על קנאה לפרגן מהי קנאה הבדלים טווח ארוך חיות בתופת בגיהנום פיתוח שאלות הקשבה בודהיזם הצגה
הבעל שלי צופה בפורנו, בעלי צופה בפורנו, צפייה בפורנו היא בגידה, בעלי מכור לפורנוגרפיה, התמכרות לפורנו אצל גבר, חבר שלי מכור לפורנו, חבר שלי רואה פורנו, הוא לא נמשך אליי, טיפול זוגי, גולש באתרי פורנו
הבעל שלי צופה בפורנו, בעלי צופה בפורנו, צפייה בפורנו היא בגידה, בעלי מכור לפורנוגרפיה, התמכרות לפורנו אצל גבר, חבר שלי מכור לפורנו, חבר שלי רואה פורנו, הוא לא נמשך אליי, טיפול זוגי, גולש באתרי פורנו
... איסור אז גם איתה זה יכול להיות סוג של הסתר אתה לא חושב את זה? ש: טוב אני חושב שהמחשבה שלו היא כזאת שהוא אומר אני יודע שפה זאת רק הצגה זה נראה לי יותר אמיתי כאילו עם האישה זה הצגה . אליעד: לא זה לא יכול להיות הסרטון זה לא הצגה? ש: זה נראה לו יותר אמיתי. אליעד: אבל הוא יודע שזה הצגה וזה יותר אמיתי מהסרטון בהיגיון סרטון זה סרטון נכון זאת הצגה זאת מציאות, עכשיו מה זאת אומרת זאת אומרת שאתה בעצם אומר אשתו לא מצליחה ליצור לו חוויה אמיתי זה ...
מיניות ורוחניות, יחסי מין, משיכה מינית, סקס, מיניות רוחנית, אימפוטנציה רוחנית, התנזרות מינית, אימפוטנטים רוחניים, אימפוטנטיות רוחנית, מורים רוחניים, רוחניות ומיניות, טנטרה, התנזרות ממין
... כלום הם לבד טוב להם עם הלבד שלהם טוב להם עם הבדידות לא זזים. ש: אבל זה הכל הצגה מה שהם עושים כאילו שמרחפים כאילו באוויר. אליעד: הצגה וכדי שההצגה תיראה אמינה אז הם אוספים עוד כמה ואז הם מציגים ביחד ואז זה נראה יותר אמין, עכשיו אני רוצה להסביר מה שהוא דיבר. ש: כאילו הארה? אליעד: אז מה עכשיו לפחות זה ...
הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת?
... כגון העניין של בובות תיאטרון וכל כיוב. כי אפשר לעשות מופעי בובות, ואפשר לעשות הצגה של בובות. ואפשר לעשות המון דברים בוגרים, עם משחק בבובות. והילד שאוהב לשחק עם בובות מסיבה כלשהי, לא צריך להילחם בו, אלא צריך לנסות לנתב את המשחק שלו עם הבובות, ... להציע לילד שלו, לעשות איזה משהו שכלי עם הבובות. כגון להציע לילד ליצור איזו הצגה של הבובות, או איזה התרחשות של אירועים עם הבובות, או כל דבר שמשלב יותר שכל, בתוך המשחק עם הבובות. כי מצד האמת, כולם משחקים עם בובות. ויש ילד שמשחק עם רכב צעצוע, ...
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע
... מוחלט? שכנוע יחסי ושכנוע מוחלט הם מושגים חשובים מאוד בהבנת שיטות השכנוע שאליעד כהן מסביר. כאשר מישהו טוען טענה מסוימת, ישנן שתי דרכים עיקריות לבטא את הטענה הזו: האחת, היא הצגה של הטענה בצורה יחסית או סובייקטיבית, והשנייה היא הצגה של הטענה כמוחלטת או אובייקטיבית. למשל, כשאדם אומר החולצה הזאת יפה, הוא מציג טענה מוחלטת, אך אם הוא אומר החולצה הזאת יפה בעיניי, ...
שינוי בזוגיות בצורה נכונה, איך להשתפר בצורה נכונה? איך להשתפר בקצב הנכון? איך לעשות שינוי בזוגיות? איך להשתנות בצורה נכונה? טיפול זוגי, יעוץ זוגי, איך לשמור על הזוגיות? איך להחזיר אקסית? איך לגרום לה לאהוב אותך?
שינוי בזוגיות בצורה נכונה, איך להשתפר בצורה נכונה? איך להשתפר בקצב הנכון? איך לעשות שינוי בזוגיות? איך להשתנות בצורה נכונה? טיפול זוגי, יעוץ זוגי, איך לשמור על הזוגיות? איך להחזיר אקסית? איך לגרום לה לאהוב אותך?
... הפתאומי הוא לא אמיתי או לא אותנטי. כשמישהו משתנה במהירות קיצונית, זה יכול להיתפס כהצגה או צביעות. למשל, אם מישהי משתנה פתאום באופן קיצוני, אפשר לחשוב ... התלהבות? תשובה: כשמישהו עושה שינוי ענק מהר מדי (180 מעלות), הצד השני עלול לחשוב שזו הצגה , שהאדם מעמיד פנים כדי להשיג מטרה מסוימת, או כדי להראות שמשהו חשוב ... מאפשר לצד השני להגיד אה, אתה מתאמץ יום אחרי יום, לאט לאט משתפר, כנראה שזה אמיתי ולא הצגה. ככה לא נוצרת קפיצה חד משמעית של 180 מעלות שמערערת את הביטחון ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כגון קיבלתי את הטלפון ... ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו לנתק. איך אפשר ליצור עניין בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין ... להציג את עצמך בתחילת השיחה? הצגה עצמית קצרה אמנם יכולה לעזור ביצירת אמון, אך היא נחשבת על פי אליעד כהן כפעולה משנית בלבד. יש אנשים שמתחילים את השיחה במשפטים כמו שלום, אני יוסי ואני ... נחמד, אך לרוב מדובר בבזבוז זמן. הצגה עצמית צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך. מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם ... מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. למשל, שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כמו קיבלתי את הטלפון שלך מחבר הן ... שהלקוח יהיה קשוב בלי קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה. איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה? יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר ... את עצמך בתחילת השיחה? למרות שהצגה עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, אך לא מומלץ להאריך בה. עיקר הזמן בתחילת השיחה צריך להיות מוקדש ליצירת עניין וסקרנות מצד הלקוח. מה הקשר בין שיחת ...
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... שיהיו לו חברים, שגם הוא עצמו צורה של הרצון שיהיה לו יותר מעניין. מדוע חשוב לדבר בשפת המושגים של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר, קריטי להתמקד במהות של המוצר, לא רק בצורת ההצגה הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה. המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו רזולוציה ומהירות רענון, אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו. ... יוכל להתעלם מהסיבה העמוקה שמפריעה לו לעשן, ולעשן למרות ההתנגדות הפנימית. בנוסף, לפעמים המהות של דבר מסוים נראית חסרת משמעות. במקרה כזה, אפשר לשכנע את עצמך באמצעות הצגה של הדבר בצורה מגניבה או מושכת, למשל, להגיד לעצמך אני רוצה חיים בריאים טבעיים, בלי לבדוק לעומק מה עומד מאחורי המילים האלה. כך אפשר ליצור מוטיבציה חזקה יותר, רק מתוך הצורה ...
זהירות חיוך מזויף לפניך, צביעות, אנשים שכל הזמן מחייכים, מניפולציות של מנטורים, אנשים שכל הזמן שמחים, אנשים שכל הזמן מאושרים, להצטלם לפייסבוק, התחזות בפייסבוק, אנשים צבועים, חיוך אמיתי, איך לזהות חיוך מזויף? חיוך צבוע
זהירות חיוך מזויף לפניך, צביעות, אנשים שכל הזמן מחייכים, מניפולציות של מנטורים, אנשים שכל הזמן שמחים, אנשים שכל הזמן מאושרים, להצטלם לפייסבוק, התחזות בפייסבוק, אנשים צבועים, חיוך אמיתי, איך לזהות חיוך מזויף? חיוך צבוע
... לחייך כשלא טוב לו. לכן, אדם שכל הזמן מחייך נמצא למעשה בהצגה , בפעולת זיוף, ולא בחיוך אותנטי. האם ייתכן מצב שבו אדם מחייך כל הזמן באופן אמיתי? אליעד כהן ... חייב להיות מלאכותי. האנשים האלו, לטענתו, נמצאים כל הזמן בהצגה, משתמשים במניפולציות רגשיות וויזואליות כדי לייצר תדמית של הצלחה ואושר. חיוך אמיתי בא מתוך ...
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
... של אדם תמיד תלויה במידת הסבל שלו בעבר: מי שהיה רעב יותר, נהנה יותר מאוכל. לכן, לא ניתן להבטיח שחרור מוחלט מסבל ובה בעת הבטחה לאושר מוגדר. כאשר אומרים תשתחרר מסבל ותהיה רק שמח, זו הצגה חלקית ומטעה, כי בפועל אושר וסבל קשורים זה בזה. מה לגבי מי שמחפש אושר בעולם הרוחני? רבים פונים לדרך ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
... 10, שבה מנכלים יורדים לשטח ועובדים לצד העובדים שלהם. המטרה הראשונית היא לבדוק מדוע המנכל, לכאורה חזק ומרוויח, יורד לשטח ומתקרב לעובדים החלשים לכאורה. בהתחלה מתעוררת ביקורת על הצביעות שבעניין, כי כביכול המנכל רק עושה הצגה כאילו הוא עוזר לעובדים, אך בפועל ממשיך להרוויח על חשבונם. מה מסתתר מאחורי המנגנון של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצגה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצגה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצגה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, אימון אישי לימודים, אימון אישי לקריירה בנושא הצגה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 14:41:12 - wesi4