... שלו מוכפלת, הוא חוזר איתי יד ביד אל
התודעה המקורית שלי המופשטת ביותר, ומראה לי אותה בתוך ראי וכאילו הוזמנתי להקרנת סרט... הוא נחוש להראות לי את הדרך חזרה. אינני יורד לסוף דעתו, ... למידותי. נבוך מלא ספקות - מאבד עניין וקשר
לתודעתי ומרים ידיים... והוא מחזיר אותי אל העניין ואל
התודעה ואל השליטה במציאות דרך אין - ספור אמצעים ועזרים טכנים התפורים למידתי והמתחשבים ברפיוני. נחוש הוא לתת בידי שוב את מפתחות השליטה במציאות
ובתודעה ובעניין... את זאת הוא עושה בעקביות, בנחישות, בסבלנות וברכות המזכירה רכותו של אב וידו המלטפת. אחזור ברשותכם לתכונה הטמועה בנו - לתכונת ... להחזיר לידם את מפתחות השליטה במציאות
ובתודעה ובעניין - מפתחות שאבדו להם מזמן... הם שמו לב לסבלנותו, להתחשבות שלו, לרכותו, לידו המלטפת... הם חשו את חום היד הזאת, נהנו ממגעה המלטף, ... ויוצר הכל, היודע את נפש האדם ואת נפתולי
תודעתו... עד כדי כך ביקשו את קירבתו... עד שהתנתקו מהטקסט שלו וגייסו את הטקסט עצמו לטובת התכונה האנושית שלבשה אותם וגברה עליהם, הם ביקשו להם ... בפרק הראשון את סיפור יום הבריאה הראשון
בתודעה האנושית, וניסיתי לקלוט את מרחב התמונה המלאה כפי שהמחבר ביקש לצייר לי, לטובתי, להנאתי... הוא ביקש להעמיד את התמונה הזו מולי ולרשותי, ... באמצעותם את התמונה המלאה והמקורית של
התודעה שלי, האנושית. לא הצלחתי לחזור אל מקורותי... את התמונה המקורית שהופיעה בפסוק הראשון קלטתי באופן חלקי עד מאוד, וגם תיאור מעמד שלושת ... השלישי, היכן שהצלחתי לקשר באופן ישיר בין
התודעה האנושית המבקשת ליהנות מהיקום לבין המידע שמבקשת לגלות ולהעמיד לרשותה... ויאמר אלהים יהי אור, ויהי - אור:
התודעה שאפה לגלות את המידע ואכן הוא נגלה לה. במילים אחרות: וירא אלהים את - האור כי - טוב:
התודעה הרגישה במידע, חשה אותו בחושיה, נהנתה ממנו בפועל... ובמילים עוד יותר ברורות: ויבדל אלהים בין האור ובין החשך:
התודעה הצליחה לגדר את המידע במטרה להוציא ממנו את החופן הרצוי... היינו הצליחה להבדיל בין החופן הרצוי לבין יתר המידע שעמד במצב הכן לרשותה... הווה אומר
שהתודעה הגיעה בזאת למצב של שליטה מוחלטת בכל ערימת המידע של היקום, והפסוק האחרון במקבץ מתאר את מתווה השליטה הזו. כך הבנתי את התמונה אך עדיין ... חלקית... כיצד המידע הזה נתפס במקור בקרנית
התודעה והביא לנצחיות בעליה! הביא להנאתם האין סופית, לשליטתם הבלתי מוגבלת במרחב... כיצד? וכך מחבר התורה מגיב לאין - אונות המשוועת שלי - אני ... בתוך המים, ויהי מבדיל בין מים למים. פני
התודעה האנושית ברגע פגישתה עם המידע - היו אל המסגרת שביקשה לקבע בתוך המידע - לא אל המידע הכללי כהוא זה... כי הרי המידע הגולמי (הכללי) נמצא לפניה בשפע, בכל פינה ביקום בכל החומר,
והתודעה לא פנתה אל המידע כהוא זה כי - אם לחופן המוגדר והמדויק שביקשה לחפון מתוכו. ויאמר אלהים, יהי רקיע בתוך המים:
התודעה ביקשה לעשות רקיע - למתוח משטח היכר בתוך ערימת המידע. ויהי מבדיל בין מים למים: משטח זה, בעצם קיומו, יבדיל בין שני סוגי המידע: 1- מים: המידע שהוגדר עי
התודעה באמצעות החופן שחפנה. 2- למים: המידע הכללי שנותר בערימה, היינו המידע שמקרין כל החומר שביקום. במילים יותר מפורטות, זו דינמיקת הפעולה של ... (שנעשה, שנחרט, שנוצר) בתוך ערימת המידע עי
התודעה כאשר חפנה את החופן שלה - שיקף במהותו את העשייה האנושית גרידא, כי העשייה ניכרת בזיהוי המידע, ולזיהוי כזה משמעות כאשר הוא מוגדר ובולט על ... אמונה, הערכה, השערה, תפיסה, או דעה, כל
תודעה אנושית שעומדת מאחורי כל אחת מאלו, יוצרת והלכה למעשה את שרשרת המידע שמכילה את כל חוליות המידע של היקום, בתנאי שכל אחת מאלו יהיה לה את ... אור . במקבילה הראשונה התהווה החופן שפני
התודעה היו אליו, הוא כבר שלה החופן הזה... במקבילה הנוכחית התהוו בנוסף לחופן עוד שתי משפחות שלמות שמחלקות את סל המידע לשניים ומסמנות הלכה ... מטבעו יום שלם. לדוגמה, המידע הבסיסי
שהתודעה קלטה עם התהוותה, היא קלטה את השמים ואת הארץ - וזהו הבסיס של כל ערימת המידע הנמצאת ביקום, מכאן ינבוט כל המידע של היקום שאמור למלא יום ... שנוצר עקב החופן הראשון, הגדיר איפוא עבור
התודעה את גבולותיה המדוייקות של שרשרת המידע המלאה שהתחלקה לשני חלקים מוגדרים - עליון ותחתון, ומכאן נגזרה שליטתה על כל השרשרת שמכילה את כל ... של יום אחד . יום שני: באופן הזה יצרה
התודעה האנושית במרחבה את יחידת הזמן הבסיסית - בשנית. יום שני זהו מופע היום האחד והשלם בשנית, יום זה יחידת הזמן שמכילה את חוליות המידע של ... כל התווים בתמונה... אינני מצליח לחזור אל
תודעתי המקורית, לא הצלחתי לקלוט את התמונה המלאה... וכך מגיע היום השלישי, נתראה שם. ...