ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






האם אתה חכם? האם אתה חושב ולומד כמו אדם חכם?
... אתה חכם? האם אתה חושב ולומד כמו אדם חכם? חכם. האם אתה חכם? האם דפוסי החשיבה שלך הם של אדם חכם? האם אתה לומד מכל דבר? עד כמה אתה לומד מניסיונם של אחרים? עד כמה אתה לומד מהניסיון של עצמך? עד כמה אתה נמצא במצב של למידה כל הזמן? עד כמה אתה מבין דבר מתוך דבר? עד כמה אתה מצליח ללמוד גם מדברים שלא קשורים אליך ישירות? האם יש לך חשיבה מעשית? עד כמה אתה חכם, כיצד תדע ... עד כמה יש לך ראש פתוח ללמוד מכל דבר? עד כמה אתה מצליח ללמוד מכל אחד? עד כמה אתה מצליח להוציא רעיונות חיוביים מכל דבר? למה שיטת הלימוד של החכם מקדמת אותו מהר יותר להצלחה? חכם לומד מכל אדם ומכל דבר, הטיפש לעומתו לא לומד גם לא מדברים שקשורים אליו ישירות. חכם לומד מניסיונם של אחרים, הטיפש אינו לומד גם לא מהנסיון שלו עצמו. החכם מבין ולומד דבר מתוך דבר אבל הטיפש לא מבין גם את הדבר שמדברים אליו. אדם חכם נמצא כל הזמן במצב של למידה. אדם חכם לומד ומחכים לגבי עצמו מכל ידע חדש שהוא מקבל, גם ידע שלא נראה קשור ישירות לתחום שלו. החכם ... דבר לכל דבר ולכן הוא יכול ללמוד מכל דבר על כל דבר. הטיפש כמובן לא לומד גם לא ממידע שקשור אליו ישירות. לצורך הדוגמה, מנהל מכירות של נעליים שלומד משהו חדש לגבי איך מוכרים צעצועים בצורה טובה יותר. מנהל חכם עם ניהול נכון, ילמד לגבי התחום שלו (נעליים) מהידע שהוא קיבל על מכירות בתחום אחר (צעצועים). החכם יבין ... הוא בודק כיצד הוא יכול ללמוד לתחום שלו גם מתחומים אחרים. הטיפש לעומתו גם אם הוא יחשף למידע שקשור לתחום העיסוק ... טוב יותר, כך אתה מצליח ללמוד הרבה יותר מדברים רבים יותר ומדברים רחוקים יותר מתחומי העיסוק שלך. ככל שאתה חכם יותר ... יותר יצירתיות וכך תצליח ללמוד מדברים שעל פני השטח לא קשורים אליך ותדע להשליך מהם גם על דברים שקשורים אליך. הטיפש ... מצליח בכל תחום, החכם ילמד ויחקור את דפוסי ההתנהגות של ההצלחה של האחר ויאמץ את דפוס ההצלחה אליו, כי החכם לומד מניסיונם של אחרים. הטיפש כמובן לא לומד גם לא מהנסיון של עצמו, הטיפש יחזור על טעויות של עצמו פעמיים ובנוסף הוא לא ידע כיצד ... הצלחות שלו פעם נוספת. החכם לומד מכל דבר, החכם מנסה בכל דבר שהוא רואה בעולם לגלות ולהבין מה עומד מאחוריו, מדוע הוא כך או אחרת, החכם לומד ומבין טוב יותר לעומק את המציאות והדברים שעוברים מול עיניו. לכן החכם יודע להסיק מכל ... בתחומו הוא יודע כיצד ללמוד מכך על תחומו שלו. ברגע שהוא רואה כישלון כל שהוא בדבר כל שהוא הוא יודע ללמוד ולהבין את הבסיס והמכנה המשותף של הכישלון שקרה וכך הוא
תובנות ליישם דפוסי חשיבה מנהל מכירות שיטת מכירה ארגון להבין דברים שיטת שיווק
כיצד יתכן שאדם ידע מה טוב לו ובכל זאת יעשה הפוך?
... לו ובכל זאת יעשה הפוך? למידה. כיצד יכול להיות שאדם ימשיך לטעות גם אחרי שהוא למד מה עליו לעשות? האם קיימת אפשרות לפרש עצות טובות בצורה שלילית? מי יכול לגרום לעצמו לנזק גם מעצה טובה? מה ההבדל בין חכם לבין טיפש שבאים ללמוד? מי שמח מביקורת שמעבירים עליו? כיצד דימוי עצמי גבוה מאפשר קבלת ביקורת גדולה יותר? כיצד לקבל ביקורת מכל אחד? מה חכם ... לפרש את הדברים שהוא לומד בצורה נכונה ואמיתית? מה גורם לאדם לפרש בצורה מוטעית את מה שהוא לומד? האם דפוסי ההתנהגות שלך הם של אדם חכם או של טיפש? אנו רואים אנשים שלומדים עצות נכונות וטובות כיצד להצליח בחיים ולהיות מאושרים, עצות שיש להם כוח לסייע לכל אחד בכל מצב להשתנות מהקצה לקצה ... דרכיו? כיצד יכול אדם ללמוד דברים חכמים ונכונים כל כך ולהמשיך לטעות? דע כי בכל תהליך למידה יש 2 אפשרויות של טוב ורע. גם העצות הטובות ביותר קיימת האפשרות לפרש אותן בצורה שלילית. אלא שהחכם שעיניו בראשו ... כדי להשתפר. החכם ינסה ללמוד מחסרונות שהוא רואה באנשים אחרים על עצמו. הוא ינסה לראות כיצד הוא יכול להשתפר בכל הזדמנות שרק תהיה לו. החכם יאהב את ... ישמח מההזדמנות שיש לו ללמוד על עצמו ולהתקדם, הוא ירגיש מועקה ומטרד מהביקורת שמעבירים עליו. הוא יאהב יותר אנשים שמחמיאים ומפרגנים לו מאשר אנשים ... יפרש את כל הדברים שהוא לומד בצורה נכונה. בכל דבר שהוא לומד הוא בודק לראות כיצד הוא יכול לתקן את עצמו לכן הלימוד מפרה אותו. בכל דבר שהוא לומד הוא בודק כל דבר שהוא עושה לראות כיצד זה עולה בקנה אחד עם מה שהוא למד. בגלל שהוא מאוד שמח לקבל ביקורת נכונה לכן הוא ימצא די בקלות במה הוא יכול להשתפר בעקבות הלימוד שלו. לעומת זאת הטיפש בגלל שהוא מעדיף להיות צודק לכן הוא ינסה לפרש את מה שהוא למד בצורה שתהיה נוחה לו יותר. במקום לראות כיצד להתאים את עצמו לנלמד הוא יתאים את הנלמד אליו. הוא ימצא הצדקות במה שהוא לומד למעשיו, הוא ירגיש טוב יותר עם עצמו גם אחרי שהוא קורא דברים שבהם הוא היה אמור להשתפר, כי הוא מפרש אותם בצורה מוטעית. ... זה משנה את מה שהוא לומד כדי שיהיה נוח לו. כיצד תדע לאיזה צד של המטבע אתה שייך? זה יחסית די פשוט לדעת. תעשה חשבון נפש ותבדוק אם עצמך עד כמה הרגלי הלימוד שלך טובים. זא עד כמה אתה אוהב לקבל ביקורת? האם אתה מחפש כל הזדמנות לראות מה אתה יכול לעשות טוב יותר? האם אתה שמח ... אותך על טעותך ואז אתה לומד דבר חדש? האם אתה מסוגל לקבל ביקורת ממי שאמרה. זא לא משנה מי אמר אותה אם היא נכונה האם אתה מסוגל לקבל אותה? האם אתה ... תשובות כנות לשאלות הנל תלמד על עצמך המון. תוכל לדעת באיזה צד של המשוואה אתה. האם אתה במצב של התקדמות ועליה למעלה או התחפרות ושקיעה למטה. מכל הנל תלמד שעליך להיות זהיר מאוד להיות אדם אמיתי ללא נגיעות, כי אחרת גם הדברים שאתה לומד גם אם הם טובים ונכונים עדיין לא רק שהם לא ישפיעו עליך לטובה הם עוד עלולים לגרום לך להשתמש בהם לרעתך. לא פחות חשוב מאשר ללמוד מה עליך לעשות, זה לדעת ללמוד נכון ולהיות כלי קיבול מתאים ללימוד ולהצלחה. ...
דימוי עצמי גבוה חשבון נפש לימוד הרגל לגרום לגבר הצד השני של המטבע התמודדות עם חסרונות יכולת
אוטנטיות בהשקפת העולם של הפסיכותראפיה האקזיסטנציאליסטית - חלק 4
... רק כשהוא יעשה מסוגל לבחינה והבנה של המניעים הפנימיים שלו, הוא יוכל ללמוד על מטרותיו ושאיפותיו ... מכך, שההגדרה לאוטנטיות, קשורה יותר לצורה ולא לתוכן. זהו עיצוב הקיום למידה בה הוא השיג אחדות יותר מאשר ... במקום שהדבר יקבע על ידי טעמים או סטנדרטיים נפוצים. החיים הם אוטנטיים, למידה בה האינדיבידואל לוקח בעלות ... זו בדרכו האוטנטית (Boeree, 2006). לכן, הייעוץ האקזיסטנציאליסטי אינו מלמד לחיות בדרכים קבועות והוא אינו ...
עקרונות להגשים חיוביות ערכים עימותים שינוי משמעותי תכלית מוסר
סקרנות - מבוא
... סקרנות היא התנהגות של בעלי חיים ובני אדם, אשר מניעה מחקר ולמידה. הסקרנות נחשבת תופעה מולדת. לא ניתן לסווג את הסקרנות כאינסטינקט, משום שאינה דפוס פעולה קבוע ובלתי ... בין התכונות שתרמו תרומה מכרעת להתפתחות המדע. סקרנות בחינוך ולמידה להורים יש השפעה על התפתחות הסקרנות של ילדם - סקרנות ילדה סקרנית. - סקרנות בתחום החינוך הסקרנות באה לידי ביטוי במידה שבה הלומד להוט ונרגש לדעת ולהבין את חומר הלימוד. מקורה של סקרנות זו הוא בתכונה טבעית המתפתחת כבר בילדות המוקדמת. ילדים נולדים כמדענים. כבר בגיל הרך ... והמורים. כאשר מטילים על הילד לעסוק במה שאינו מעניין אותו הוא לומד עד מהרה שהלמידה היא טורח שאינו מפצה ומתנהג בהתאם. מהתנהגותו האפתית של הילד המבוגרים עלולים להסיק שאין לסמוך על סקרנותו, אלא יש להכריחו ללמוד בין אם הוא מעוניין בכך ובין אם הוא לא. ככל שאמצעי הענישה מופעלים בתדירות ובעוצמה רבה יותר, כך הולכת ... הילד. דבר זה מוכיח למבוגרים את צידקת הנחתם כי אין להשתית את הלמידה על הסקרנות לבדה וכי יש להשתית משמעת ולהחדיר את רגש החובה, עד שהם תופסים את מקומה של הסקרנות. היבט ... זאת משום שבמידה ועולה בכיתה בעיה או דילמה, שאינה מבין נושאי הלימוד שבתוכנית הלימודים, היא יכולה לעורר סקרנות ולשמש כנקודת מוצא לתהליך מידעני. מוח וסקרנות הניסיון תורם להתפתחות המוח הודות לפלסטיות של מערכת העצבים, המאפשרת למידה ושינוי בהתנהגות בעקבות מפגשים עם הסביבה. הסקרנות תורמת להתפתחות זו בכך שהיא מעודדת את האדם להיחשף ...
צורך פיזי בני אדם מצב תודעתי תחושת חובות אינסטינקטים משמעות לקבוע ניסיון
הקשר בין הצלחה בלימודים וקשב וריכוז
... בין הצלחה בלימודים וקשב וריכוז שאלתם את עצמכם פעם מה משותף ... שומע טוב. הילד קיבל הרגלי למידה נכונים ויעילים - חשוב מאוד. והכי חשוב הילד נמצא ... רגשית לא יוכל לבצע את תהליך הלמידה כראוי. ככל שהפגיעה הרגשית תהייה גדולה יותר וכואבת יותר כך תהליך הלמידה יפגע יותר. יחס הפוך. ילדים הם עם כל כך רגיש ... שאינו פנוי רגשית אינו פנוי ללמידה כמה פעמים מצאתם את עצמכם משתעממים ממשהו, כי הוא ... במשהו וחוקרים, קוראים ולומדים אודותיו למרות שהוא לא מעניין אף אחד אחר חוץ מ... אתכם? לפני מספר שנים למדתי לפסיכומטרי, למדריך שלי קראו רועי. היה ניכר כי ... 5 ועוררו אצלו את המוטיבציה ללמידה. הם נתנו לו את הכלים במסגרת השאיפות שלו ותחומי ... לחתור לעבר המטרה שלו כי כך לימדו אותו. מה לגבי השאר? גלילאו גליליי, תומס ... קשב וריכוז לבין הצלחה מעשית בלימודים. יחד עם זאת ניתן גם לומר כי יש קשר בין ... ואמונה לבין הצלחה מעשית בלימודים. אבל זה כבר למאמר הבא... ...
לחנך תהליכים כאבים רגישות לשאול שינויים ויכוח תסמינים
הצלחה - להיות הצלחה, להיות מספר 1
... שעברת את השלב הזה, ישנם עוד שלושה שלבים עיקריים שעליך לעבור. כולם קשורים ללמידה, למידה היא קריטית בחיינו, בלעדיה אנחנו לא קיימים, אנחנו עלה הנידף ברוח, אנחנו היוגורט שיושב במקרר ותאריך התפוגה שלו פג מזמן... אלו הם שלושת השלבים הבאים: שלב 1 - אתה צריך ללמוד את המוצר או השירות שלך ואת התעשייה שבה אתה פועל. שלב 2 - אתה צריך ללמוד את העבודה שלך, את התפקיד שלך ואת עבודתם של האנשים שמעלייך בכמה וכמה רמות. שלב 3 - אתה צריך ללמוד אנשים! הצלחה תמיד תמיד תלויה באנשים, אתה לא יכול להצליח לבד, אולי כן אבל זה יהיה מסע קשה ומפרך שייקח לך המון זמן ויסחט ממך כל אנרגיית חיים אפשרית. ... את חשיבותן של התמדה וסבלנות בדרך אל כל הצלחה יוצאת דופן. הוא טוען שאם תלמד כל יום שעה, תהפוך למומחה בתחומך תוך 5 שנים או פחות. מחקרים מראים שמרבית האנשים המתחילים את הקריירה שלהם, משקיעים זמן רב בלמידה ובתרגול בשנתיים הראשונות בלבד ואחכ מפסיקים. מאותו הרגע כל מה שהם עושים זה לחזור כל יום הביתה מהעבודה, לשבת על הספה ולראות אנשים אחרים מצליחים ... למה שחשבת שאתה מסוגל. יש לך תשוקה בוערת להיות הצלחה? תחשוב מה יקרה אם תלמד שעה אחת, כל יום... רק שעה אחת, אבל כל יום! תחשוב לאן תגיע אם תשקיע בעצמך שעה כל יום, בלמידה, בהתפתחות אישית, בצמיחה. אני מבטיח לך שתוך כמה שנים, אתה תעמוד על הר גבוה ואתה תצטרך טלסקופ בשביל לראות איפה היית... אם קראת עד כאן את המאמר הזה, ...
להשתמש להיות הכי טוב שיש אמת להבין לראות את עצמי לרצות משהו להצליח עבודה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... לאוטיזם. אנסה לפרוש את דרכי ההתערבות לקידום הילד וכיצד המטפלים, ובעיקר ההורים, יכולים לכוון ולעיתים לשנות את מסלול חייו של הילד על ידי התבוננות עמוקה בילד, לימוד שיטות טיפול שונות, חקר הנושא ולמידה של דרכים שעשויות לעזור לילד ללכת בדרך שאנו מקווים להתוות עבורו. אחד הנושאים שהעסיקו אותי ביותר היה כיצד אני ... הצנועה כהורים רגילים שאינם טרפיסטים או מומחים בהתפתחות הילד. המסע שלי בתחום זה החל כאשר בני הבכור, אייל, אובחן עם רגישות סנסורית. עם אייל היינו צרכים ללמוד כיצד לשחק באופן כזה שהמוטיבציה שלו תגדל ושהוא ייהנה מלמידה. עם אדם, בני הקטן שאובחן כאוטיסט, היה זה עוד יותר קשה משום שהוא התעלם מאיתנו הרבה מאד מהזמן ודחה בצרחות ... רב על המסילה ועוד). בספר אנסה לפרוש את השיטות והמשחקים שעזרו לי להתקרב לילדי (תוך כדי הוא קיבל הרבה מאד טיפולים שונים מאנשי מקצוע מצוינים). משחקים רבים למדתי או המצאתי בזמן שישבתי בטיפולים עצמם. אדם היה קטן מידי מכדי להישאר בטיפולים לבדו וכך הרווחנו מהטיפול באופן ... אתכם את נסיוני והידע שרכשתי. לקח לי זמן רב לאסוף ולשכלל את הידע ואני מודה בעיקר לאנשי המקצוע שצפיתי בהם והרעיונות שעלו בי בעקבות זאת. הספר מאחד את כל מה שלמדתי מאנשי מקצוע ומהתבוננות אישית שלי בילד שלי ובילדים אחרים עם בעיות התפתחות ותקשורת. כל מה שעזר לבני וכן הניסיון ... שלילדיהם עיכובים התפתחותיים שונים או אוטיזם. בני אדם אובחן כאוטיסט. הפרק הראשון בספר מביא את הסיפור האישי של משפחתנו ואני מאמינה שתוכלו להזדהות עימו וללמוד מהדרך אותה עברנו, גם אם ילדכם סובל מבעיות אחרות ולא דווקא אוטיזם. הפרק השני עוסק בשאלות שהורה צריך לשאול את עצמו ... למשחקים ופעילויות ילד - הורה, פעילויות המתאימות לילדים המצויים במקומות שונים על הרצף האוטיסטי. בפרק 7 תמצאו דוגמאות לתכניות ABA. פרק 8 הוא החלק האחרון של הלימוד, ההכללה של תכניות העבודה אל תוך חיי היום יום של הילד ומשפחתו. פרק 1 סיפור אישי כאשר החלטתי לכתוב את הספר הזה ... ומחקה את קולות המעלית - (יש מעליות שנפתחות הן משמיעות קול צילצול כפול המזכיר פעמון ואדם היה מחקה את הקול הזה שעות אחרי שהיינו פוגשים במעלית כזו). במשך הזמן למדתי לתעב מעליות עם הצליל הזה משום שידעתי שאדם לא יפסיק להדהד אותו במשך ימים אחכ. אדם היה הופך מכונית מגלגל את ... לא ראו שום בעיה אחרת. כאשר ניסיתי להבין מעט יותר נאמר לי שזו ההבחנה והן המליצו על קלינאית תקשורת ואולי על גן שפתי בשנה לאחר מכן, משום שכבר פיספסנו את שנת הלימודים הנוכחית. באופן מרגיז היינו מפספסים כך כל שנה, גם בעתיד, משום שהצרכים של אדם השתנו לאורך הטיפולים שנתנו לו ... שלה היא שלא יכול להיות שילד אוטיסט יתקדם. אם הוא לא נשאר במצב של נפנוף ידיים, המהום מתמיד, התנדנדות, חוסר קשר עין או ליקוי בו וכו - סימן שאינו אוטיסט. מאז למדתי שאנשים רבים חושבים בטעות שיש רק אוטיזם אחד - האוטיזם העמוק - שרוב האוכלוסיה מכירה מסרטים בהם דמויות אנשים ... הסברים פסיכולוגיסטים. בעיקר היא הדגישה את העובדה שבמהלך השהייה במרכז עלי בעלי ועלי לשים את משפחתנו כולה בידיה. בעלי הוא אדם עצור, שותק ומופנם שרק כאשר לומדים להכירו היטב ניתן לראות את העושר הפנימי שלו. אני לעומת זאת מוחצנת ודברנית לא קטנה. בעלי שתק במהלך רוב המפגש ... שנינו. לא ויתרתי. עדיין חיפשתי ורציתי למצוא גישה שתטפל באוטיזם של אדם ותעזור לו להביא את עצמו לעולם ושהוא יהיה מסוגל לתת לעולם להיכנס לתוכו. הייתי מוכנה ללמוד שיטה כזו, לערוך שינויים בעצמי ובארגון המשפחתי שלי. נכנסתי לאתרים רבים באינטרנט ומצאתי שרק באתר אחד, האתר של איבר ... בדרכים שונות להישאר לשבת איתה. בנוסף לצעצועים הרבים שהיו בבתנו היא הגיע לכל מפגש עם אדם כשהיא נושאת איתה לפחות 5 שקיות ענקיות של צעצועים, משחקים, תמונות ללמידה וחיזוקים קטנים. אדם התחיל להתרגש כשהיא הגיעה אלינו ולרוץ לעברה כדי להציץ בשקיות הללו. סוף סוף תגובה רגשית ... הייתי יושבת במדרגות המובילות לקומה העליונה בבית, בכדי שאדם לא יראה אותי ודעתו תוסח, ומקשיבה בהתפעמות למה שרחלה מצליחה לעשות עם אדם. מקשיבה ביראת כבוד לילד שלומד כיצד ללמוד ולומד כיצד להביט באנשים, כיצד להגיב באופן הנכון, כיצד להמתין לתורו, לומר הכל. לאט לאט הוא ידע לומר ... להיות מוכנים לכך. יש צורך להכשיר מטפלות, שהן בדכ סטודנטיות והכי חשוב למצוא מנחה שידריך את הצוות, ההורים ובסופו של דבר גם את הסייעת והצוות בגן. במהלך הזמן למדתי שיש עוד גישות בשוק הטיפולים לאוטיסטים (שוק רחב ובעייתי מאד שאין עליו פיקוח משום גורם). מנסיוני, הטיפול ... נוסף הוא בונוס ולא תמיד הכרח. אדם קיבל במהלך הזמן טיפולים רבים נוספים כמו גרינספן (בעיקר בחופש הגדול לפני שנכנס לגן, קיבל טיפולים זוגיים עם עוד ילד בכדי שילמד התנהגות חברתית ותקשורת שתעזור לו בהשתלבות בגן), רכיבה טיפולית, שחיה טיפולית, טיפול במוסיקה, שיטת ורדי, קלינאית ... מאפשרת את השתתפותו בטיפולים אחרים או בשום מסגרת אחרת (כמו גן וחוגים). ה - ABA מעצב את התנהגותו של הילד, מכחיד התנהגויות לא רצויות ומוסיף התנהגויות רצויות, מלמד כיצד להירגע ולשבת, מלמד חוקים על רגשות וחברתיים, מלמד כיצד ללמוד (טרום למידה) מלמד עניינים דידקטיים, מלמד כיצד לדבר ועוד ועוד. ABA היא גישה שניתן ליישם אותה בדרכים רבות ובסיטואציות שונות. את השיפור וההתקדמות אצל הילד ...
יכולת הכלה ריגושים בעיית התנהגות זלזול מידי פעם אנשים רוצים דימוי עצמי חיובי להתאמץ
מנטורינג - 10 סיבות למה אתה צריך מנטור
... - 10 סיבות למה אתה צריך מנטור מאמר זה מרכז בצורה תמציתית ביותר 10 סיבות טובות למה אתם צריכים מנטור. מדובר בסיבות עיקריות שנאספו וקובצו כתוצאה מלמידה וניסיון אישיים, משני צידי המתרס: הן מנקודת מבטו ... הצלחה מבוססת על הרגלים מוצלחים. 4. מנטור מהווה עבורך מודל לחיקוי בתכונות או מיומנויות מסוימות. הדרך הטובה ביותר לאמץ לעצמך את אותן תכונות היא לשהות במחיצתו וללמוד אותן ממנו. 5. בשביל להצליח אתה לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא ללמוד מהצלחות של אחרים ולהעתיק. יש עקרונות, חוקים ומודלים מאוד ברורים של הצלחה, יש מתכונים שתוכל ללמוד וליישמם בדרכך למעלה. מנטור מקצועי מכיר את המודלים האלה מתוך ידע ומתוך ניסיון, הוא ראה את זה עובד שוב ושוב והוא האדם המומחה ביותר שיוכל ללמד אותך איך ליישם את המודלים האלה בחיים שלך. 6. חוויית העבודה הצמודה עם מנטור מאפשרת למידה במיטבה. מנטור הוא מקצוען בהעברת ידע והוא יודע איך להעביר לך את הידע שאתה צריך בשביל להיות במיטבך ולפעול כמו שמעולם לא פעלת בעבר. מנטור מקצועי מודע לסגנון הלמידה שלך ומתאים את הסגנון בו הוא מלמד כך שהעקרונות יוטמעו בתודעה שלך בצורה האפקטיבית ... כך אני מאמין. הערך של עבודה צמודה עם מנטור הוא יקר מאוד עבור אלה מכם אשר שואפים להצליח, אלה שרוצים לקחת אחריות, אלה שרוצים להגביר את רמת המודעות, אלה שמחויבים ללמידה והתפתחות, אלה שרוצים להיות במיטבם ולהגשים ...
רוצה להיות לחקות להיות מנטור מוטיבציה פיתוח רוצה ליהנות מקור המוטיבציה שלך מוצר יקר
התמודדות עם חרדת בחינות - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
... החומר לבחינה, חוסר התאמה בין החומר שנלמד לבין השאלות בבחינה, דימוי עצמי נמוך, פחד ... או סגורות), מועד ומיקום הבחינה תכנון הלמידה - לוודא שיש את כל החומר, לארגן את חומר הלימוד לפי ימים, להתחיל ללמוד זמן מספיק מראש. למדו היטב לבחינה - היעזרו ... או ממאגרי בחינות. השתמשו באסטרטגיות למידה המתאימות לכם - בדקו מהי הדרך הנכונה עבורם ללמוד (דרך שמיעה, דיבור, כתיבה, ציור, לבד, עם חברים ... מבחינה פיזית - לישון היטב במהלך תקופת הלמידה ובלילה שלפני המבחן. לאכול טוב בבוקר הבחינה, ... זמן בסוף המבחן לבדוק אותו. בהצלחה!! הלמידה היא אמנות הידיעה כיצד להשתמש בשכל הישר ...
הגדלת הביטחון העצמי תחרותי חולשה הגברת הביטחון העצמי דימוי עצמי נמוך חרדה לפני מבחן התמודדות עם חרדה אימונים
פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין
... ויתעצמו. שינויים בחינוך, בכלכלה, בפוליטיקה, באקלים, אסונות טבע עצומים כל אלה מטלטלים את חיינו, מעירים ומאירים לנו את הנתיב החדש ההולך ונסלל תוך כדי שאנו לומדים אותו - אם נרצה ואם לא. על הפיכת העולם לכפר גלובלי - מקרב ומאחד ... שנבין במה עסקינן, אתן סקירה קצרה על מהות האונה השמאלית ומהות האונה הימנית. האונה השמאלית שלנו היא החלק הליניארי והלוגי, השולט על עיבוד מנטאלי ואנליטי. לימוד שפה, כתיבה, מתימתיקה, וכל חשיבה תבניתית, ליניארית, שינון וזיכרון ... עליהם. הם מונעים על ידי סקרנות וללא פחד ומחסומים חשיבתיים והם מלאי שמחה ואנרגיה. הם מאוד יצירתיים, האונה הימנית שלהם פתוחה ודומיננטית. אולם, עם הזמן לומדים הילדים את כללי המותר והאסור והצריך. הלימוד הזה אומנם חיוני עבורם כדי שיוכלו לעצור ולחשוב ולתכנן וללמוד להגן על עצמם מפני העולם שבחוץ. אולם, מעטפת ההגנות של ההיגיון והחשיבה ... טיילור חוותה שבץ מוחי לאחר שכלי דם באונה השמאלית שלה התפוצץ. 3 שבועות לאחר מכן היא עברה ניתוח ואחריו החלה בתהליך שיקום שנמשך 8 שנים במהלכם הייתה צריכה ללמוד מחדש לקרוא ולכתוב, לדבר, לזכור פרטים מעברה ולהחזיר לעצמה את הידע שאיבדה. באותו בוקר גורלי כשהבינה שהיא חווה שבץ מוחי היא אמרה: וואוו, מגניב, יש לי עכשיו הזדמנות ללמוד מה קורה במוח שחווה שבץ מניסיוני אני, לכמה חוקרי מוח יוצא לבדוק מה קורה ... בצורה טורית אחד אחרי השני אלא במקביל, כאן ועכשיו - כך שהכל נראה ונחווה כאחד!! ברצוני לספר לכם על טכניקה חדשה ומהפכנית לפיתוח מוח ימין, שפותחה ביפן ונלמדת על ידי ילדים ומבוגרים במשך כ - 15 שנה. Quantum speed reading (QSR) או ... מאפשרת לחיות ממקום של שלווה, הרמוניה ומשחק ומחברת לתחושת ביטחון והצלחה. החזון הוא שכל ילד ומבוגר בארץ ובעולם ירכוש את הכלי הפשוט הזה ויוכל לחוות חוויית למידה קלה, משעשעת, זורמת ומפתחת הן מבחינה פיזית, רגשית מנטאלית ורוחית. ... יכולת יצירתית גבוהה. כך נוצר האיזון בין שמחה, הרמוניה יצירתיות וביטחון עצמי לבין היגיון והישגיות. איזון בין המוחות גורם לקליטה ועיבוד מהירים של החומר הנלמד בנפחים גבוהים. כבר במהלך לימוד השיטה הלומדים חווים ומדווחים על הגברת היצירתיות, ביטוי כישרונות חבויים, שיפור ... כאשר מרפרפים בספר חשבון למשל, ניתן לקבל מידע מהם החומרים שהילד שולט בהם ובמה הוא מתקשה ועל ידי תרגול להעלות את המיומנות והבנת החומר כך שכאשר יחזור הילד ללמידה רגילה של מוח שמאל יחוש שיפור ניכר של הבנה וקליטת החומר, מה שיחסוך הרבה תסכול. הדבר החשוב ביותר הוא שהלמידה בדרך זו הופכת להיות הנאה, משחק ומורידה את רמת הסטרס והתחרותיות בין הילדים. יעילות השיטה אינה באה לידי ביטוי רק בתחום הלמידה אלא מועילה בכל תחומי החיים. ההנאה הנגרמת מצורת לימוד זו, משפיעה על כל משתתפי התרגול. הנאה זו משפיעה בצורה ישירה על רמת ...
טכניקות קושי להגביר את הביטחון העצמי שיקום לפתח ביטחון עצמי מה מדברים עליך כאן ועכשיו ביקורת
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בנושאי למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 11_07_2025 השעה 12:59:30 - wesi4