ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הורים וילדים - כל כך קטן.... וכבר עקשן?
... כל כך קטן.... וכבר עקשן? כל כך קטן... וכבר עקשן? אז זהו שלא! אין ילד עקשן - יש ילד שלומד להתעקש (והוא רק בן שנתיים)... מוכרת לכם הסיטואציה? הילד הקטן, שעד היום היה ילד מתוק, חייכן ומרצה קם לו יום אחד בהיר ומתחיל לנהל דיאלוגים שלמים המבוססים על המילה הקטנה לא (מה גם, שעוד לפני שהוא למד לדבר, את המסר של נדנוד הראש לצדדים, הוא כבר יודע היטב)... פתאום כל אינטראקציה הופכת למסכת שלמה של הסברים, ... שעשתה הכל עבורו)... מול הכוח המתנגד והאוסר (כן, אנחנו, ההורים) שאינו מאפשר לו לעשות ככל העולה על רוחו ושצריך ללמדו גבולות, סדר יום, מה אסור ומה מותר ועוד... עדי (שם בדוי), מספרת שבנה, בן שנתיים וחודשים, הוא ילד מאוד ... לידי ביטוי בשינוי התנהגותי. הכנה מתאימה ושיתוף הילד במצב (בהתאם לגיל ולהבנה) יכולים למנוע הקצנה ולעזור בהתמודדות. - הילדים לומדים ה כ ל מצפייה בנו, המבוגרים. כדאי ללמוד מהם. צפייה בהתנהגות שלהם (מבלי להגיב, לבקר, להעיר ולדבר)... יכולה ללמד הרבה מאוד על תהליך קבלת ההחלטות של הילדים, בכל הנוגע להתנהלות והתנהגות מולנו, ההורים. במקומות בהם קיימת עקביות, אסרטיביות, ... לחלוטין את התנהגות הילד. תגובות כעס ועונשים רק מחריפים את ההתנהגות השלילית ויוצרים מאבקי כוח, כעסים ומתח (וכמובן שהילד לומד להעניש אותנו בחזרה, דרך ההתנהגות השלילית). - זו תקופה שעוברת. גיל המרד יכול להמשך עד גיל 4 (לערך) ויש להיות ערוכים לכך עם הרבה סבלנות וסובלנות. לסיכום: התנהגות היא דבר נלמד! לנו, ההורים יש השפעה מכרעת על עיצוב אישיות הילד ועל בניית הביטחון והדימוי העצמי החל בשנים הראשונות לחייו. הורות זה מקצוע ולכן רכישת ידע, למידה והשקעה בהכרח יובילו לבניית יחסים טובים יותר במשפחה.
דימוי עצמי גבוה שכנוע התנהגות ילדים עקשנות ידע חוסר ביטחון עצמי אלימות מאבק
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1
... או לה משהו. התפקיד המרכזי והחשוב של השפה הוא לתווך בין הדובר והשומע, הכותב והקורא. דוברים יש הרבה - מלמדים תינוקות לדבר, אחר כך מלמדים אותם להתבטא, אחר כך מלמדים אותם איך להביע את עצמם. אף פעם לא מלמדים איך לשמוע, איך להקשיב. מדברים הרבה, כותבים הרבה, אבל אין מי שישמע אין מי שיקרא. אנשים לא יודעים איך, מעולם לא לימדו אותם. הבלשנים חוקרים את השפה, הם מוצאים פיסות של שפה, מגדירים אותן ובונים תיאוריות סביבן, מודלים מורכבים, הנחות על ... דיברו עברית, ראיתי ושמעתי כיצד אנשים סביבי מתקשרים בעזרת השפה, היו ניסיונות לתקשר גם איתי וכך עברתי תהליך של למידה. תהליך זה לימד אותי כיצד להגיב לצליל מסוים, מה היחס בין צליל המסוים הזה לעולם, מה הקשר שלו למציאות. מאוחר יותר לימדו בבית הספר סימנים גרפיים המייצגים צלילים, כך שנבנתה מערכת מקבילה של ייצוגים ויזואליים המתאימה למערכת הצלילים בעלת ההקשרים למה שבעולם. למערכות אלו נקרא שפה מילולית, כיוון שהיחידות במערכות אלו הן מילים (המקבילות לאובייקטים חושיים). הלימוד נעשה בעזרת תרגול - לימוד של תגובות נכונות לגירויים חושיים, ולזה אנו קוראים ידע של שפה. מה בין ידע של שפה והתניות? הידע יוצר ... זיכרון ואינפורמציה הזיכרון, מכלול הידע של האדם, מכיל סוגי אינפורמציה שונים ורבים - אינפורמציה חושית, מחשבות, רעיונות. ישנו תהליך הלמידה, איסוף אינפורמציה, אך כפי שאנו יודעים האינפורמציה משתנה בכל רגע האדם יודע אינפורמציה מסוימת, מצומצמת, מהמכלול הרחב. הדבר תלוי, כפי שאמרנו, בהתניות שונות ברגע נתון. כעת נחקור את המנגנון ההפוך לזה הלומד, זה שאוגר ידע. האם יש דעיכה של ידע? קיימות מערכות לימוד רבות, במשך כל ההיסטוריה האנושית - אנשים מנסים לשכלל את יכולת הלימוד כדי לצבור עוד ידע. הידע הקולקטיבי גדל, כמו כן מצטבר ידע אישי מרגע הלידה, ההורים מלמדים את הילדים כיצד יש להתנהג, מה מותר או אסור לעשות, בבית הספר לומדים היסטוריה, מתמטיקה, ספרות וכו ומעבר לכך ישנם החוויות האישיות שכל אדם חווה. אם כך, מה נזכר מכל אוסף עצום ...
איך להתעורר רגשנות להדחיק דיוק מתיחה להוציא מהראש 5 החושים צלילים
בודהיזם - הצדיק
... בלתי מזיק לכל היצורים החיים אדם זה מכונה אצילי. 271 לא עם שמירת כללים ומוסר בלבד וגם לא עם למידה מרובה בלבד וגם לא עם השגת סמאדהי בלבד וגם לא עם התבודדות בלבד 272 גם לא עם המחשבה, אני ...
לחמוד החיים הרוחניים באמצעות שתיקה נמנע הכחדה חוכמה חוסר רצון חיים רוחניים
מאמן אישי - בשביל מה? חלק 2
... מקצועי מעביר לנו את הידע שלא קיבלנו בשום מקום אחר. לצערי, מערכת החינוך הפורמאלית בנויה בצורה כזו שהיא לא מלמדת אותנו את הדבר החשוב ביותר - כיצד להצליח? אחרת, כולם היו מצליחנים ועובדה ידועה היא שאחוז האנשים שזוכים להצלחה ... בתהליך אימון עם מאמן אישי ועל אחת כמה וכמה בתהליך בו מלווה אותך מנטור, יש אלמנט בולט מאוד של למידה, של צמיחה ושל התפתחות אישית שמתבטאת בארבעת האלמנטים שלנו כבני אדם שלמים: המנטאלי, הרגשי, הרוחני והפיזי. מאמן אישי מלמד אותך כיצד להצליח, הידע שלא למדת בשום מקום אחר... יש כמובן עוד סיבות לצורך בשירותו של מאמן אישי, אך לטעמי אלו הן הנקודות הקריטיות שחשוב ...
מחויבות מקצוע טעות תמונה מצליחנים איך להשפיע אימון קלאסי בני אדם
פחד, פוביה, NLP ודמיון מודרך
... מתארים את התחושות בעוצמה כה גדולה כאילו זה קורה להם כאן ועכשיו. כיצד זה קורה? פחדים, פוביות ואו חרדות נלמדו בעבר ונצרבו בנו בעוצמה. ברוב הפעמים זה יקרה בשבריר שנייה. בפעם הראשונה שזה קרה גוף - נפש האדם הגיבו ... מרובות ושינוי תתי החושים ייווצר ריחוק, ניתוק ממושא הפחד וכך תתאפשר תחושת שחרור והקלה עצומה. חשוב לציין שפוביות ופחדים נלמדים מאד מהר ונצרבים בעוצמה. כדי להשתחרר ממושא הפוביה, פחד, חשוב לעשות זאת בדיוק באותה מהירות. טכניקות ה - NLP ודמיון מודרך מאפשרות טיפול מהיר ומדויק. לסיכום, חשוב לציין שהטיפול ב - NLP ודמיון מודרך מאפשרות למידה והפנמה של תגובות חדשות ומעצימות לסיטואציה עצמה. הגדלת מנעד המשאבים, שינוי ההתניות יאפשרו התנהגות חדשה, מתאימה ואפקטיבית יותר לסיטואציות ...
דיסוציאציה לחוות חרדה פחדים האם לוותר להבדיל פחד ממקומות ציבוריים בחילות מוות
ויפאסאנה - מבוא
... שיטת מדיטציה בודהיסטית, שמטרתה הבנת האופי המוחלט של החיים / מציאות וטיהור ההכרה מהסבל שבו היא שרוייה על ידי למידה / חוויה ישירה של המציאות כפי שהיא. קיימות מספר מסורות המלמדות תרגול ויפאסאנה. ויפאסנה על פי מסורתו של ס. נ. גואנקה המונח ויפאסנה משמש גם כדי לתאר את התנועה הבודהיסטית ויפאסאנה, ההולכת בעקבות זרם הטהרוואדה, משתמשת במדיטציית ויפאסאנה ואנאפאנה כטכניקות העיקריות שלה, ושמה דגש על לימוד סאטיפאטהנה סוטה. לפי מסורת זו תרגול ויפאסאנה מלמד את המודט בכל רמה של תרגול ש: כל התופעות הן זמניות וחולפות, החיים נמצאים תמיד בזרימה ותנועה אינסופית. אין ... בניתוק המתרגל מרצף החיים, אלא מציג תרגול שיכול להיות חלק בלתי נפרד מההוויה היומיומית. בישראל בישראל פועלות מספר עמותות המלמדות תרגול ויפאסנה לפי מספר מסורות.
חוויה ישירה מומלץ הרגל עירנות פילוסופיה ויפאסאנה למידה המוחלט
הקשבה במערכות יחסים - מה זה הקשבה? איך את יודעת שאת מקשיבה? איך אתה חש כשמקשיבים לך באמת?
... תקשיבי לי. לאחר שבלעתי את הצפרדע, התחלתי לבחון את הדברים. אוכל לציין ולהעיד, שמטופלת זו נתנה לי מתנה לחיים. למדתי על הערך של הקשבה, על המשמעות של הקשבה. אוכל להעיד כי מערכות יחסים בחיי השתנו, השתפרו, כל זאת בנוסף לכך שהפכתי למטפלת טובה יותר. רווח נקי, עבורי ועבור הסביבה שלי. מי שבוחרת לעבור בדרך זו, של למידה על הקשבה, של הקניית ערך ההקשבה עד יישומו בחיי היום יום, תגלה עולם חדש נפלא לפניה, בתוך נבכי נפשה ... לא בצורה יהירה או תוקפת, בצורה שהצד השני יוכל להכיל ולחשוב על הדברים. אני מאחלת לך שההקשבה תכנס לחייך. שתלמדי להקשיב לאחרים ברמות העמוקות ביותר, שתהנה מהתהליך ומפירותיו. באהבה רבה.
תחושה של ביטחון מטפל אמת תהליכים הכלה איך להכיל חמלה להכיל
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 1
... תלמידיו הכוללים קוד התנהגות אתי. כללים אלו ניתנו בהדרגה בתגובה לאירועים שונים שארעו בעיקר בחלק השני של 45 שנות הלימוד של הבודהה. הסיבות וההשלכות של כללים אלו כמו גם האופן בו יש לבצעם מתוארים בפירוט בסל הוינאיה. הוינאיה מחולקת ... של הנזירים, וחלק נוסף שכולל את כללי הנזירות (Bhikkhuni Vinaya). 2. סל השיחות, הסוטות (Sutta Pitaka) סל הסוטות נכלל הלימוד בו הבודהה מסביר מאפיינים מעשיים לתרגול שלווה, ריכוז ותובנה בשיחות שונות בהם השתתפו נזירים ואנשים מן השורה. סל הסוטות ... שיחות הנבדלות בעיקר על פי אורכן (, Digha Nikaya Majjhima Nikaya, Samyutta Nikaya, Anguttara Nikaya, Khuddaka Nikaya) 3. סל הלימוד הגבוה, האבהידהמה (Abhidhamma Pitaka) בסל האבהידהמה נכלל הלימוד של הבודהה המתאר את המציאות המוחלטת בעולם ואת הניבאנה (nibbna). התוכן הפסיכו - פילוסופי הזה מתואר לעיתים כחלק החשוב והמעמיק ביותר של הלימוד. סל האבהידהמה כולל שבעה קבצים העוסקים בתופעות פיזיות ומנטליות שונות (Dhammasanganippakarana, Vibhangappakarana, Kathavatthuppakarana,Dhatukathappakarana, Puggalapannatti, Yamakappakarana, Patthanappakarana) טרמנולוגיה של טקסטים ... שאין הסכמה בין החוקרים מתי בדיוק החל הכתב בהודו, רובם יסכימו כי בראשית הבודהיזם גם אם כתב היה זמין הלימוד נעשה בהעברה בעל - פה והטקסטים הבודהיסטים הועברו בצורה אוראלית, בדומה לטקסטים הברהמינים. אם היו טקסטים כתובים בזמן תחילת ... להיות כללים לשמירה שלהם בוינאיה (vinaya), קוד ההתנהגות של הנזירים. מאחר ולא קיימים כללים מסוג זה אלא רק בדבר לימוד ושימור טקסטים אוראליים אנו יכולים להניח שלא העלו את הטקסטים על כתב בתקופה מוקדמת. במסורת התהרוודית הכתיבה החלה רק ... (vaceti) - לגרום למישהו לומר או לשנן משהו אחרי המורה שלו. דוגמאות מעין אלו המציינות את האופי האוראלי של הלימוד קיימות בטקסט במקרים רבים מאוד, אולם לא ניתן לומר שהטרמינולוגיה לכשעצמה מוכיחה שהטקסטים לא נכתבו מאחר והמלך אשוקה (Aoka) ... לכן המושג לומר בפאלית יכול להתפרש לעיתים גם כ - לכתוב, אך המושג לכתוב (likh) לא יתייחס לטקסט אוראלי. הלימוד כתחליף לבודהה הלימוד שנשמר בעל פה היווה תחליף לבודהה עצמו, אלו לא היו רק מילותיו אלא לאחר מותו הן הפכו להיות המורה ... יתכן שאחדים ממכם יחשבו דברי המורה הם דבר שעבר, אין יותר מורה אך אין זו ההשקפה הנכונה. הדהמה והוינאיה (הלימוד וכללי המשמעת) שלימדתי אתכם, אננדה, הם יהיו המורה שלכם כשאלך. (פאריניבאנה 3.2) הבודהה לא העניק סמכות יורשים לאף אחד מתלמידיו, והצהיר בפירוש שכל שהיה ללמד הוא לימד, ולאחר מותו על תלמידיו לפעול לפי הוראותיו ולהמשיך בדרך כמו גם להבטיח שתהיה זמינה לדורות הבאים. הבודהה רצה להבטיח שאכן הסנגהה, מסדר קהילת הנזירים, מבוססת דיה כדי להמשיך לשמר ולהפיץ את הלימוד שכונן והצהיר: לא אכנס לניבאנה סופית עד שהחיים הרוחניים האלו יהיו מבוססים ומשגשגים בהצלחה, יהיו נפוצים, ידועים במרחבים, ומוצהרים ... כלי הוראה ראוי. בסוטת קלמה (kalamasutta) הבודהה מסביר לאנשי קלמה על מה יש להסתמך ועל מה אין להסתמך בנוגע ללימוד: כאשר בני קאספוטה שמעו שהבודהה הגיע, הם הלכו אליו ושאלו אותו: אדוני, נזירים וברהמינים שונים מגיעים לקסאפוטה, הם מסבירים ... גם במקרה של הטקסטים הבודהיסטים על אדם מוטלת החובה לבחון את הדברים הנאמרים ולא לקבל אותם באופן עיוור. הבודהה לימד מספר עקרונות על פיהם ניתן להחליט אם הלימוד שנזיר מסויים מדקלם או מלמד הוא קביל: נניח ונזיר היה אומר: חברים, שמעתי וקיבלתי את הדברים הבאים מפיו של הבודהה המבורך: כך היא הדהמה, כך היא המשמעת, כך הוא לימוד המורה, אז נזירים, אל לכם לקבל או לדחות את דבריו. מבלי לקבל או לדחות את דבריו עליכם לבחון ולהשוות ... צולבות ולכל עניין בתוך הטקסט. לשם כך המסורת פיתחה אמצעים לדיוק ובקרה בהעברת הטקסטים אשר יבחנו בהמשך. מסורת השימור והלימוד הבודהיסטית השיחות של הבודהה עם תלמידיו נשמרו באמצעות העברה אוראלית במשך תקופה של למעלה מ - 2500 שנה. הבודהיסטים ... לאסיפה הראשונה של הסומנגלווילאסיני (Sumangalavilsini) שחלקים מהנראטיב הוכנסו בכוונת תחילה ובכך מופרדים מהדברים המיוחסים לבודהה עצמו. מנקודת מבט של הלימוד המסגרת הנארטיבית לא רלוונטית לשחרור והדרך אליו, ולכן פרטים כגון מיקום וזהות המשתתפים לא פוגעת במידה רבה. גומבריץ (Gombrich, ... שוננו ונשמרו בזיכרון וכך הועברו הלאה באופן מאורגן ושיטתתי. אם לא היו פועלים באופן כזה יש סיכוי טוב שהטקסטים הלימודיים האלו היו נעלמים בדיוק כמו אלו של מורים רבים אחרים בני זמנו של הבודהה המוזכרים בקאנון כמו בסוטת פירות הפרישות (samaaphalasutta). וכך תמיד קיימת הסכנה שהמסורת האוראלית תעלם ואיתה גם הלימוד של הבודהה - דבר המוזכר מספר פעמים בספרות: הלימוד הנכון - הסדהמה (saddhamma) תדעך לבסוף תעלם ותתגלה מחדש רק על ידי הבודהה העתידי [21]. המודעות לכך גרמה דריכות במסורת לקראת מצב שכזה ולכן נעשים מאמצים רבים כדי לשמר את הלימוד בדרכים שונות לזמן ארוך ככל האפשר. בסוטה המתארת את ימיו האחרונים הוא ממליץ לנזירים על 41 דברים כדי לשמור על אחדות ושגשוג לשמירה על חיי נזירות נאותים, על הקהילה ועל הלימוד, אשר יובילו לשחרור וטובתם של רבים: נזירים, אני אלמד אתכם שבעה דברים שיועילו לרווחתכם. הקשיבו היטב, אני אדבר. כן ... לכם שבעה דברים נוספים שיועילו לרווחתכם... (15) כל עוד הנזירים ימשיכו באמון... (16) בענווה... (17) בפחד מעשיית רע... (18) בלימוד... (19) בנחישות אמיצה... (20) במודעות מבוססת... (21) בחכמה... כל עוד הנזירים ידבקו בשבע הדברים האלו ויפעלו בהתאם לכך הם ... בשיטתיות אשר הפכה להיות מאפיין מרכזי במסורת. שש האסיפות הבודהה המליץ לקהילת הנזירים לכונן אסיפות סדירות בהם ידונו בענייני הלימוד כדי שהמסדר והלימוד ישרדו תקופה ארוכה ככל האפשר. בהתאם לכך, המסורת הבודהיסטית נהגה לכנס אסיפות לשינון ועריכה מחודשת של הטקסט לאחר מותו של הבודהה, כדי למנוע שיבושים ועיוותים אפשריים בדברי הלימוד. אסיפות אלו היו פעולות מנע כתוצאה מאי סדרים בקהילה או פעולות זדוניות של גורמים חיצוניים בעלי השקפות אחרות אשר רצו לפגוע בלימוד הבודהיסטי. במשך ה - 2500 שנה האחרונות קהילת הסנגהה התכנסה שש פעמים, מהם שלוש בהודו, פעם אחת בסרי לנקה ... התקיימה בעיר פטליפוטה שבהודו בשנת 235 (שנת 308 לפנהס). האסיפה התקיימה בעקבות 60,000 פרושים הסתננו לקהילת הסנגהה וזיהמו את הלימוד בהשקפותיהם המוטעות. באסיפה נכחו 1,000 נזירים ארהנטים שבראשם המכובד מהאמוגליפוטה טיסה (Mahamoggaliputta Tissa). לאחר מכן תשע משלחות נשלחו לתשע ארצות שונות עד אינדונזיה כדי להפיץ את הלימוד. האסיפה הרביעית התקיימה בסרי לנקה, בשנת 450 לספירה הבודהיסטית (94 לפנהס). 11 שנים לאחר מכן, בשנת 83 לפנהס, 500 ... לשמר את הטקסטים (ganthadhura). הסנגהה, קהילת הנזירים, כמוסד היו אלו ששימרו את הטקסטים לאורך הדורות, ובכך גם שימרו את הלימוד. הבודהה לימד את תורתו לקהילת הנזירים במטרה שיגיעו לשחרור ויצר את התנאים כדי לאפשר ולהדריך אותם בדרך זו. אך פונקציה נוספת של הסנגהה היא כארגון הפצה, לאחר שהבטיח כי מספר מתלמידיו מבוססים בלימוד הבודהה שילח 60 נזירים לכל עברי הארץ היו במטרה ללמד את הדרך לכל מי שמעוניין להקשיב. כדי ליצור העברה נאותה של הלימוד היה על הנזירים לדעת בעל פה טקסטים רבים וכמו כן ללמד את תלמידיהם החדשים שמעולם לא פגשו את הבודהה ... בכתיבתם וקריאתם. כאשר הכתב התפתח והפך מרכזי בתרבות הנזירים לקחו חלק פעיל גם בכתיבה וקריאה של הטקסטים הן לשם לימוד והן לשם שימור. חשיבות שימור הטקסט והלימוד מתבטאת בקטע בוינאיה שמאפשר לנזיר לעשות הפסקה באימון שלו בתקופת הגשמים עד שבעה ימים באם נודע לו או שהוא ... ממוריהם את הדברים ולאחר מכן חזרו ושיננו אותם לעצמם עד שהיו מיומנים בזיכרונם. רוב המילים בשפה הפאלית מתייחסים לתהליך הלימוד כלימוד שבעל - פה הכולל דיבור ושמיעה. קולינס (Collins, 1992, p.124) מציין את המילים: vaceti (לגרום לתלמיד לדקלם), uddisati (מלמד, ... - dhareti (שומר מה שנלמד בזיכרון). המשימה לשמר את דברי המורה, הבודהה, ולדקלם אותם בדחיפות הייתה במטרה לשמור על הלימוד מעיוותים והמצאות, כמו גם בעלת מטרות פדגוגיות של חינוך התלמיד ויצירת קשר שלו עם הלימוד. קיימים איזכורים רבים של ...
מבחנים מסירות מושגים הוראה פדגוג אנרגיות שקרנים צורות
ביופידבק - מבוא
... את הנתונים בזמן אמת המשוב החוזר המתקבל במהלך הביופידבק תצוגת הנתונים שנאספים במהלך טיפול ביופידבק הביופידבק פועל על עקרון הלמידה דרך משוב (פידבק) מיידי. הוא כולל שלושה תהליכים שונים המנוהלים על ידי המכשור האלקטרוני המשמש לטיפול: איתור והגברה של ... בביופידבק לרוב נמשך מספר שבועות או חודשים (10-15 מפגשים או יותר), לאחריהם המטופל אמור להיות מסוגל ליישם את מה שלמד גם מחוץ למסגרת הטיפול, בכל עת שהדבר נדרש. במפגש הראשון נערך על ידי המטפל איבחון פסיכופיזיולוגי באמצעות ערוצים שונים במכשור, ובהתאם לתוצאות הפרופיל נבנית תוכנית טיפול ולמידה מותאמת למטופל ולבעייתו הרפואית או הפסיכולוגית. המטופל מקבל הסבר על תוצאות האיבחון והוא שותף פעיל לתוכנית הטיפולית. השיטה היא סוג של רפואה אקטיבית המבוססת על תרגול הנלמד בקליניקה ויישום במצבי חיים יומיומיים. הטיפול מתבצע על ידי איש מקצוע בעל הכשרה וניסיון קליני מוסמכים ומוכחים בביופידבק. תרגיל ... את יכולת ההתמודדות של המטופל עם בעייתו, יוצרת תחושה של נינוחות והרפיה וגורמת לאיזון התפקוד הפסיכופיזיולוגי של המטופל. המטופל לומד כיצד לשלוט בצורה רצונית בתגובות בלתי רצוניות למצבי לחץ שונים, לכאבים וכדומה. התצוגה המיידית של הנתונים מאפשרת למטופל לראות ... עקרונות טיפוליים אחרים, דר ענת ברנע, המטפלת וחוקרת בתחום הנוירופידבק והביופידבק של גלי מוח בהפרעות קשב וריכוז ובקרב לקויי למידה, פרופ, עדה זוהר מהמרכז האקדמי רופין חוקרת את מדד השתנות קצב הלב והקשר של פעילות זו לרגשות ואף לדפוסי ... הפחתת חוסר המנוחה של אנשים עם הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות, יכול להביא לתוצאות חיוביות בטווח הקצר והארוך. חלק מהמטופלים לומדים כיצד ניתן לבצע בעצמם תרגילים שיגרמו להם להתרכז או להרגע כאשר הם זקוקים לכך. בשל מגוון הוכחות במבלך עשרות ...
זמן אמת טיפולים הפרעה נפשית מטפלים טיפול במחלת רוח רפואה אלטרנטיבית שיקום כאב
יקירה, כשאת מאושרת ומסופקת - גם כל הסובבים אותך יוצאים נשכרים מכך
... שהתסריט ודאי נשמע לך מוכר. רבות מאיתנו כל כך עסוקות במרוץ יומיומי לחוץ ומוטרף של עבודה - קריירה - לימודים - זוגיות - משפחה - ילדים... שאנו חשות שאין לנו רגע אחד לעצמנו. מובן מאליו שאם ילדינו זקוקים למשהו ... ומשקה) והן הזנה נפשית. הזנה נפשית יכולה להתבטא במגוון אופנים: קריאת ספר טוב, פגישה עם חברה לסלט וכוס קפה, למידה בשביל הנפש כגון: ציור, פיסול, ריקוד... השתתפות במעגל נשים או בסדנה חווייתית כלשהי וכן הלאה - כל מה שייתן ... את הדברים המוטלים עלייך יותר בכיף ובשמחה... ולטווח הארוך - בעשותך למען עצמך תשמשי לילדייך מודל ודוגמה נפלאים. הם ילמדו שהם צריכים לא רק לתת לאחרים, אלא גם לדאוג לעצמם. הבסיס לאהבת אחרים, כידוע, הינו אהבת עצמנו... אם תפרגני ... שדואגת לעצמה הנל). בהנחה שהזוגיות שלכם היא טובה ובעלת בסיס יציב, סביר להניח שבהדרגה גם הוא יקבל את העניין וילמד להעריך אותך על כך, יפרגן לך ויתמוך בך. אישה צעירה שפגשתי לאחרונה סיפרה לי שהתגוררה כשנה עם גבר עמו ...
לקיחת אחריות האם להתחתן הזנה נפשית להעביר מסר לחץ דאגות שמחה פגישה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
קריאת מחשבות מהתת מודע תחושת התעלות איך לטפל ב ocd קשה? מחלת איידס הפגנה אינטרס להרגיש רע חרדת גישה לנשים פחד להתחיל עם בחורות להעריך את עצמי בלי תנאים אהבה עצמית תינוק מתחיל לרצות שיאהבו אותו אהבה או התמכרות תחושה של חסר אושר למה אתה לא מאושר? מהן 5 האופציות שלך כשלא טוב לך בזוגיות? להחמיא לבחורה החלטות נבונות תהליך קבלת החלטה להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? פחד מכישלון בעבודה הגברת מוטיבציה קורס לאנשי מכירות לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום למה הילד לא שומע לי? ילדים וגירושים אינטרס של מורה רוחני תרגול רוחני להתרפא ממחלות נפשיות ללא כדורים אישיות געגועים לאקס בתוך זוגיות איך לעשות רע לאקס? ציוד כושר איך לזהות את התחושות של השריר? לענות לאלוהים האם אלוהים יכול לברוא אבן שלא יכול להרים? הארה שנעלמה האם אני מואר רוחנית? איך להיות אלוהים בדמיון? האם כדאי להפוך להיות אלוהים? קניית דירה דרך מהירה להתעשר הופך למשמעות החיים פרדוקס מטרת החיים לא ליצור עוגן שלילי איך ליהנות משטיפת כלים? תחושה של הבחירה בוחר להרגיש רע איך העולם מתנהל? למה העולם רע? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, טיפול אישי, מאמן אישי רוחני בנושאי למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0903 שניות - עכשיו 18_09_2025 השעה 01:52:40 - wesi4