ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






התפתחות אישית - מהי התפתחות אישית?
... אישית - מהי התפתחות אישית? בכל פעם שאני מדבר על אותו ידע פנומנאלי ששינה לי את החיים, אותו ידע שלא לימדו אותי בשום מקום, אותו ידע שהקדשתי שעות על גבי שעות במשך 6 השנים האחרונות כדי ללמוד לבד באופן עצמאי, אותו ידע שאחראי להצלחה שלי ושל ... היכולת להתמקד, האיכויות שנדרשות בשביל להצליח, כגון: ביטחון עצמי, אמונה, דימוי עצמי גבוה, הערכה עצמית, מחויבות, אחריות ועוד. מהי התפתחות אישית? למידה - הרחבת התודעה המחשבתית למידה היא הכרחית לקיומנו והתפתחות אישית כוללת אלמנט חיוני ובלתי נפרד של למידה - צמיחה מנטאלית. מחקרים מוכיחים כי בכל פעם שבה ...
להתמקד מטרה פסיכולוגים הגוף להעריך את עצמך רעיונות להפסיד שאלות
אבחון הפרעות קשב - מתי נדע שהילד צריך לעבור אבחון הפרעות קשב
... החלטתם לקחת את הילד לאבחון הפרעות קשב מחשש שהוא עלול לסבול מליקוי למידה ואתם רוצים להקדים תרופה למכה, אז בהחלט ייתכן שאם יש לו הפרעות קשב וריכוז הוא יסבול מליקוי למידה, מצד שני זה יכול גם להיות הפוך, ליקוי למידה עלולים להוביל להפרעות קשב וריכוז, וכן לא תמיד יש קשר בין השניים. אז לא תמיד אבחון מקדים בהכרח יפתור ...
חוסר יכולת קשב וריכוז ילדים קבלת החלטה להתמודד בעיות פסיכולוגיות חברויות מערכות בעיית קשב וריכוז
אהבת הלמידה - על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים
... הלמידה - על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים התינוק לומד כמעט בעל כורחו. מהר מאד הוא נוכח שבכיו מביא אליו מישהו שעומד לידו, מלטף אותו, מחליף את חיתוליו הרטובים או נותן לו לאכול. זוהי למידה אוטומטית ומכאנית, שעוברת דרך האינסטינקטים ולא דרך המוח. מרגע שהתינוק או הילד השתלטו על היכולת התקשורתית (לשמוע, להבין ולדבר), הם לומדים בדרך של הפקת לקחים מהניסיון האישי, מהנעשה בסביבתם, מהפעולות של גמול ועונש הננקטות כלפיהם, ממה שמבקשים מהם או מורים להם לעשות. אחר כך מגיעים הילדים לגן. זהו עולם חדש של חוויות למידה, רובן בדרך של משחק ושעשוע. בתקופה זו ניתן כבר לעקוב אחר הידע החדש שנרכש, המונחים, המושגים והמילים שנלמדו, המנגינות והשירים שהוטמעו. עקב כך ניכרת בילדים אהבת הלמידה ושביעות הרצון שהם חשים כלפי הגילויים החדשים בעולמם. המעבר לכיתה א מסב התרגשות רבה ואמיתית להורים ולילדים. נכון שזהו שער לשתים עשרה שנות לימוד לפחות, במהלכן יהיו מעלות ומורדות, אבל ההתחלה תמיד מרגשת ונחרטת בזיכרון. המסע הארוך אל ארץ הדעת מתחיל בעצם כאן, בשערי כיתה א. המורה תעצב לא מעט את הצימאון ללמידה ואת האהבה אליה אצל כל אחד מתלמידיה. פה ייחרצו במידה רבה גורלותיו של הרומן הארוך והמסובך בין העולם הקסום והנחשק של הידע האנושי ובין הילד בן השש. כאן יותוו הקווים הראשונים ... עיתונאי, עורך דין או איש היי טק, סוחר או טייס, כלכלן או פילוסוף, יתבונן לאחור ויאמר בליבו: אכן, הייתה זו היא שחיבבה עלי את הלמידה, שהבעירה בי את התשוקה לדעת, שהסעירה בי את הסקרנות לגלות עולמות נסתרים, שליבתה בי את השמחה על כל דבר חדש שלא ידעתי ושלפתע אני יודע. בשחר תלמודו ייקבע אם יהיה הילד למדן מופלג או לומד בעל כורחו, האם יהיה תאב דעת או שטחי בידיעותיו, האם עצם הלמידה תהיה עבורו תהליך מרנין או מצוות אנשים מלומדה. אף שנכונו לו עוד שנים הרבה של נפתולים ומעקשים בעולם הדעת, תהיה זו המורה הזאת שתחת ידה והשגחתה, התלהבותה ומסירותה, ידיעותיה וניסיונה, תוצת אותה להבה שתלווה את הילד עד יום מותו. יש אמרה הגורסת שאנו לומדים כל חיינו ולבסוף מתים בורים גמורים. חייבים להודות שיש באמרה זו יותר מגרעין של אמת. כמה שלא נקדיש ללימודים, להרחבתו ולהעמקתו של הידע האישי שלנו, תמיד יקדים אותנו הידע האנושי הכללי, המתפתח במהירות מטורפת ומאיץ את התפתחותו מדי שנה. רובנו אינם אומרים נואש נוכח עובדה זו, כיוון ... עם עובדה שלא הכרנו, עם תגלית קטנה שהפתיעה אותנו. ככל שצובר האדם שנות חיים נוכח הוא עד כמה אינו יודע ועד כמה עליו להוסיף וללמוד. האתוס היהודי מדבר על אותם זקנים חכמים שהוסיפו דעת גם בימי זיקנתם. חרף אמרתו הצינית של מחבר קהלת מרבה דעת מרבה מכאוב גורסת היהדות שיש לשמור על גחלת הלמידה עד שמגיע האדם לסוף דרכו ממש. ראוי לכן לשאול עד מתי יכול האדם ללמוד? האם יש גבולות בתחום זה? מה על יכולת הקליטה ויכולת החשיבה? איזה תפקיד ממלא הזיכרון בהקשר זה? שאלות אלה חוזרות ונשאלות על ידי גברים ונשים בגיל המבוגר (גיל הזהב גיל השלישי), המבקשים לגוון את הפנאי העומד לרשותם על ידי שילוב למידה כלשהי בסדר יומם. רובם נרתעים מעצם המחשבה לשוב אל ספסל הלימודים , חלקם רואים את המהלך באור מגוחך וחוששים מן התגובות הלא אוהדות במשפחה ובקרב החברים. בצידם ישנם כבר לא מעטים שגילו את חדוות הלמידה והאהבה אליה גם בגיל הזהב. האם באמת יש מקום לחששותיהם ודאגתם של אלה שעודם נרתעים? האם יכולת הלמידה שלנו אכן נקטעת אי שם בשנות החמישים לחיינו? האמת, מסתבר שונה לחלוטין. בשנים האחרונות הצטברו יותר ויותר נתונים מחקריים על יכולותיו של המוח האנושי בגיל המבוגר, נתונים שהדהימו בחלקם אפילו את החוקרים עצמם. נערכו מעקבים אחר הישגי הלמידה של אנשים מבוגרים שהחליטו לשוב וללמוד, אפילו במסגרות אקדמיות רשמיות ותובעניות. גם כאן חיכתה הפתעה לחוקרים שהניחו (באופן מסורתי) שיכולתם של המבוגרים בגילם להגיע להישגים בלימודים תהיה קטנה משמעותית מזו של הצעירים והסתבר שההיפך הוא הנכון. ...
היהדות אהבה חשיבה מדעית הרצון לפתח את השכל יכולת קוגניטיבית כישורי חשיבה ניסיון אישי
הערכה פסיכולוגית - מבוא
... יכולה לתרום רבות לשיפור הישגיהם של תלמידים עם לקויות במערכת החינוך. אחד השימושים הנפוצים הוא הפנייה של תלמידים בעלי קשיי למידה לאבחון פסיכולוגי לצורך בדיקת חשד לקיומה של לקות למידה ומתן המלצות להוראה מתקנת. אבחון פסיכולוגי ...
ידע כללי לשאול תכלית נוסחאות מערכת החינוך הפרעות מחלה נפשית טיפול במחלות נפשיות
מה נותן לך מוטיבציה? מה מניע אותך?
... תגמולים, הכרה וצמיחה למידה. באופן אישי, אני מאמין שלמידה היא מקור מוטיבציה גדול מאוד (אולי הגדול מכולם), למידה היא תכלית החיים. אנשים מצליחים מקפידים לפתח לעצמם מודל צמיחה ולמידה שיאפשר להם לעצור מדי פעם, להיכנס לתחנת דלק ולהטעין את עצמם בידע שייתן להם כוחות מחודשים להמשיך. ...
שאיפות אברהם מאסלו שמחה לדעת למה למידה מצבי רוח שתי שאלות כאן ועכשיו
משמעת כמכשיר מדידה לאובייקטיביות
... מסודר מאוד ומקפיד על הסדר - זה הופך לכלל ולטבע שני שלו. אדם כזה חי לפי כללים שהוא הולך על פיהם, הוא לומד נושא בצורה מסודרת, לא מוותר על אף חזרה על הנושא, מציג ... הכללים האלה יוצרים אצלו איזון אמיתי, הוא חי באופן מסודר יודע מתי לדחות סיפוקים, יודע שכל מה שהוא לומד הוא עושה הכל עמ ליישם כי זו המטרה כשהדברים נלמדים. אדם ... שלו שאפשר לחזור למוטב, יעשה באמת את כל המאמצים האפשריים עמ לעשות זאת. כנגד כל הסיכויים להיכשל, הוא לומד את כל הסיכויים להצליח, ואומר ומקיים. להלן טבלה אשר ממחישה את ההבדל בין משמעת לבין אובייקטיביות ריקה. נושא מחשבות מעשים תוצאות למידה יכולות אובייקטיביות ריקה מבולבלות חלש מינימום תאוריה תיאורטיות משמעת מסודרות חזק מקסימום למידה בונה ליישום מעשי מעשיות ולכן, במקרה זה, לפני הכל שמים את ...
חוקי המתמטיקה התבוננות מספרים התמודדות משמעת תאוריות להצליח דמיון
עונג - הנאה - מבוא
... מעמיקים שמונעים דאגות ומחשבות פולשניות. על פי רוב פעילויות מהנות מאפיינות את שעות הפנאי. עם זאת, הן יכולות גם לעודד למידה כאשר הן מתבצעות לצורך מטרות חינוכיות. מסיבה זו המשחק הוא כלי נפוץ בהוראה מתקנת. ... מופיע גירוי חיובי, מופעלים תאי עצב שמפרישים דופמין לתוך מבנה שנקרא גרעין האקומבנס. הפעלתה של המערכת מסייעת לתהליכים של למידה דרך התניה אופרנטית, ומגדילה את הסבירות לחזרה על ההתנהגות שהובילה לתחושת העונג ...
טומאה חיזור קיום סיפוק מיני גמילה יצירת רגשות גמילה מהתמכרויות אישיות
טיפול בטריכוטילומניה
... הפער של מה שהתרופות יכולות או לא יכולות לעשות וללמד את המטופל טכניקות להתמודדות טובה יותר עם הדחף למרוט. זה ברור לחלוטין כי ישנם הרבה מצבים היכולים להשפיע על רמות הגירוי השונות של הסובל. זאת לכן הסיבה כי אין זה ... של המטופלים. שיטת הHRT מבוססת על 4 שלבים המחייבים לימוד ותרגול נפרד של כל אחד מהם ולאחר מכן לבצע אינטגרציה של כל 4 השלבים לרצף אחד. 1.אימון לפיתוח רגישות ומודעות לאפיזודות המריטה - התלישה תוך רישום ותיעוד מובנה וציון הסביבה בה היתה אפיזודת התלישה. 2.למידה ואימון של טכניקות הרפייה במגמה להרגיע את מערכת העצבים המרכזית ומיקוד תשומת הלב במתרחש בגוף. תהליך זה נעשה בשילוב שיטת הביופידבק. 3.למידה ואימון של טכניקות נשימה סרעפתית על מנת להגביר את תחושת ההרפייה והמיקוד הפנימי למתרחש בגוף. גם כאן יש שילוב של מכשור שיטת הביופידבק. 4.לימוד ואימון של טכניקות כיווץ והרפייה של שרירים (גיקובסון) כשהדגש הוא על כיווץ דיפרנציאלי והרפייה אופטימאלית. גם כאן נעשה שימוש במכשור שיטת הביופידבק. שיטת הביופידבק: ביופידבק זו שיטה לימודית - טיפולית, ידידותית, נעימה, מרתקת וחווייתית. זו שיטה בלתי חודרנית וללא תופעות לוואי. מטרתה לעזור למטופל לרכוש תוך זמן קצר ידע, כלים ומיומנויות לצורך פיתוח ... לשיטה כבולמת הרגלים. השלב הראשון: המיקוד הוא על לימוד טכניקות שונות לצורך פיתוח מודעות ורגישות אישית להרגל המריטה. ישנם מורטי שיער המדווחים על דחף או מתח קודם למריטה ויש המדווחים כי המריטה מתרחשת בצורה ספונטנית, ... בצורה יומית כפי שהודרך לעשות בשלב הראשון. המטופל לומד טכניקות של כיווץ והרפיית שרירים בצורה הדרגתית ומבניית (גקובסון). יש לשאוף להגיע למצב של כיווץ דיפרנציאלי (רק שרירים אותם מכווצים אכן פועלים) והרפיה אופטימאלית ... לאחר למידת השלב השני מתחיל השלב השלישי: בשלב זה לומד המטופל טכניקות נשימה סרעפתית לצורך העמקת יכולת ההרפיה. את טכניקות הנשימה ניתן ליישם בכל מקום עם או בלי אנשים נוכחים ובמצבים של ישיבה, שכיבה ועמידה בסיטואציות ... נהיגה, צפייה בטלוויזיה וכד) שלב רביעי: בשלב זה לומד המטופל ליישם את שלמד בשלב ב (טכניקת כיווץ והרפיית שרירים) ורואה את הקשר בין מצבי הכיווץ וההרפיה לבין תלישת השיער. ניתן להתייחס לשלב זה כמו אל תגובה תחרותית לתלישת השיער. לדוגמה: ...
טיפול בבעיות נפשיות תיעדוף לגלות סודות טיפול קוגניטיבי תרפיה שקט הפרעה אובססיבית מיקוד
מרצה למוטיבציה - למה אנחנו צריכים מרצה למוטיבציה?
... מוציא לפעולה. הסיבה השנייה שבגללה אנחנו צריכים מרצה למוטיבציה לסיבה השנייה אני קורא להשחיז את הגרזן ומשמעותה למידה. אחד המפתחות לחיים של הצלחה, אושר והגשמה, לחיים בריאים, הוא למידה מתמשכת. ברגע שאנחנו מפסיקים ללמוד ולצמוח, לא רק שהתפוקה שלנו יורדת בצורה דרסטית, אלא אנחנו מתכלים במובן מסוים. מרצה למוטיבציה חושף בפנינו ידע חדש, ידע מעורר השראה, ידע שלא לימדו אותנו בבית הספר וגם לא באוניברסיטה. עובדה ידועה היא שברגע שהמוח שלנו נחשף לידע חדש, הוא לעולם לא ...
לשפר דימוי עצמי תוצאות אושר הסביבה הסבר תשובה להשתכנע מטרות
המנדלה ככלי הבעה יצירה ופענוח
... מוטוריות, לאותם אשר מסיבות שונות נבצרה מהם ההזדמנות והאפשרות להעצים את אישיותם, לילדים אשר להם קושי בקשב וריכוז, עצבנות בלתי מוסברת וקשיי למידה בגלל סיבות שונות, לילדים פסיביים ואפתים אשר להם קושי בתקשורת. ילדים מוקסמים ומתפעלים ... וצביעת המנדלה מרגיעה, ממרכזת וממקדת. לילדים מאד מומלץ לעסוק בהתבוננות וצביעת מנדלות לפני מצבים הדורשים מהם ריכוז ומיקוד, כגון: הכנת שיעורים, לימוד למבחן או כעזרה בזמן התפרצויות זעם וחוסר שקט. מעצם הצביעה, המנדלה מעודדת ומפתחת את היצירתיות ... מגוון גווניה ואיכות חיים של ילדים, מתבגרים, ומבוגרים כאחד. ציור המנדלה מתאפשרת ומתאימה למצבים שונים, כגון: בעיות קשב וריכוז - ADD - ADHD. קשיי למידה על גווניה, כגון: דיסלקציה, דיסגרפיה, דיסקלקוליה. הפרעות בתקשורת - שפה ודיבור ועשויה לסייע ... התפתחות על שלביו השונים. האצת רכישת השפה, גם לגבי אותם שעלו מארצות אחרות. שיפור יכולת הריכוז והעלאת רמת הקשב. שיפור מיומנויות תפקוד הרגש והלמידה ותפקודים קוגניטיביים, כגון: זיכרון, קואורדינציה, תיאום עין - יד, עיבוד קולי וחזותי, תשומת לב ...
חיזוק הערכה עצמית הוויה הערכה עצמית חיובית התפתחות תחושה של עצב חוויית חיים סובל מדימוי עצמי חסר ערך עצמי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, יועץ פילוסופי, מאמן אישי לבני נוער בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 11_07_2025 השעה 12:57:04 - wesi4