ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בחירה חופשית - רצון חופשי - מבוא
... בין האדם היא חופשית. על שאלה זו כתב הרמבם: שמא תאמר, והלא הקבה יודע כל מה שיהיה, וקודם שיהיה ידע שזה יהיה צדיק או רשע או לא ידע, אם ידע שהוא יהיה צדיק אי אפשר שלא יהיה צדיק, ואם תאמר שידע שיהיה צדיק ואפשר שיהיה רשע הרי לא ידע הדבר על בוריו? דע, שתשובת שאלה זו ארוכה מארץ מדה ורחבה מני ים, וכמה עיקרים גדולים והררים רמים תלויים בה. אבל צריך אתה לידע ולהבין בדבר זה שאני אומר, כבר בארנו בפ שני מהלכות יסודי התורה שהקבה אינו יודע מדיעה שהיא חוץ ממנו כבני אדם שהם ודעתם שניים, אלא הוא יתעלה שמו ודעתו אחד... וכיון שכן הוא אין בנו כוח לידע היאך ידע הקבה כל הברואים והמעשים, אבל נדע בלא ספק שמעשה האדם ביד האדם ואין הקבה מושכו ולא גוזר עליו לעשות ...
מוכרח להתחיל ניגודים דתות טבע שני בריחה בנק בני אדם
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 21
... טעם החיים פעם הכרתי ילד קטן בן שש היה. בוקר סגריר אחד נשלח הילד למכולת לקנות חלב הילד לא ידע כי באותו היום עומדים להשתנות חייו. בצאתו למכולת נתקף הילד רעד בילתי מוסבר חש לפתע את היקום את החיבור ... של אוויר בוקר מלווה בצינה רוגע נעימות גרמה לילד לחוש את אורגזמת חייו כהרף עיין חלף הרגע והילד לא ידע כי באותה שניה יעמול כל חייו על מנת לחוש את התחושה הזו. במהלך חיין חיפש את הרגע בריח הדסים, ... אבל הלב לא. שהשתחרר רדף אחרי כסף רדף אחרי זנבו האמין כי בכסף יוכל להגיע לתחושה לנקודה שאפילו לא ידע כי חיי למענה הדרים לעבוד בים המלח רצה לחסוך כסף לא ידע אפילו מדוע לא ידע לאן פניו מועדות אמר אלמד הכל אנסה הכל אולי בדרך השלילה אוכל להגיע לאותה הרגשה. בוקר אחד ברדיתו מדימונה ... לו בלב כנראה שבאחד הנגיעות חיברו את קו התובנה הקשר בין הלב והראש. שקם מהניתוח והחל להחלים התחיל להפנים וידע שראה את נקודת החיים וידע שנקודה זאת היא נקודה שמגיעה לבד מלחמת עצבים מלחמת התמכרויות לא תביא את הנקודה נקודת הארה של החיים נקודה ...
בלי אינטרסים להתעצל להרגיש מאושר אשליות קיצורי דרך חשיש להתמודד האני
אושר או סבל - הסבל שבאושר - השעבוד לאושר - חלק 1
... שונה שמקרבת לבבות ולא מפרידה. אני רוצה לציין כי איני מורה מהסיבה שלפעמים המורים הופכים לפעמים בטעות למטרה, במקום הידע שלהם. והם מנצלים זאת. הסיבה השניה היא, כי אין לי מספיק ידע להערכתי להיות מורה. הספר נכתב מנקודת מבט של אדם רגיל ממוצע, שהצליח בדרך פשוטה, להבין דברים, שאחרים מנסים לסבך ... (איוב פסוק א) פעם הכרתי ילד. בן שש היה, בבוקר סגרירי אחד נשלח הילד למכולת לקנות חלב. הילד לא ידע כי באותו היום עומדים להשתנות חייו. בצאתו למכולת, נתקף הילד רעד בלתי מוסבר. חש לפתע את היקום, את החיבור ... אוויר בוקר מלווה בצינה.. רוגע.. נעימות, גרמה לילד לחוש את שיא אושר חייו. כהרף עיין, חלף הרגע. והילד לא ידע באותה שניה כי יעמול כל חייו על מנת לחוש את התחושה הזו. במהלך חייו חיפש את הרגע בריח הדסים, ... הלב לא. שהשתחרר מהצבא, רדף אחרי כסף, רדף אחרי זנבו, והאמין כי בכסף יוכל להגיע לתחושה, לנקודה שאפילו לא ידע כי חיי, למענה. הדרים לעבוד בים המלח, ניסה לחסוך כסף, לא ידע אפילו מדוע לא הבין לאן פניו מועדות. אמר - אלמד הכל, אנסה הכל, אולי בדרך השלילה אוכל להגיע לאותה ... כנראה שבאחת הנגיעות, חיברו את קו התובנה בין הלב והראש. בהחלמה מהניתוח, החל להפנים והבין שחווה את נקודת החיים, וידע - שנקודה זאת היא נקודה שמגיעה לבד. מלחמת עצבים, מלחמת התמכרויות, לא תביא את הנקודה. נקודת האור של החיים, ... וכל ניסיון לתארו יעלה בתוהו ויראו בני - ישראל, ויאמרו איש אל - אחיו מן הוא - כי לא ידעו, מה - הוא כאשר נאגר האושר וההמשגה עולה וירם תולעים, ויבאש האכזבה והריקנות מהעולם האובייקטיבי שכל כך קרץ ומשך, ...
סיכוי אמונה מה משמעות החיים פוטנציאל חשיבה מוקצנת להיגמל מהתמכרות התמודדות עם פחד עישון מוגזם
מהי "העלות השולית" של ההתפתחות האישית שלך?
... גם בתהליך של התפתחות אישית. האדם משקיע מהמשאבים הנפשיים, גופניים, כספיים שלו לצורך ההתפתחות האישית של עצמו. אדם חכם ידע להשתמש כמה שיותר בכל המשאבים והאמצעים העומדים לרשותו מההישגים שהוא כבר השיג בעבר כדי להתקדם הלאה בעתיד. אצל אדם ... לחזור / לא לחזור על אותו הדבר פעם נוספת. אחד מהמשאבים שלנו לדוגמה הוא הניסיון האישי שלנו. אדם חכם שידע לנצל כמה שיותר את הניסיון של עצמו בעבר, אדם כזה ההצלחות שלו יקרו מהר יותר בעתיד כי ככל שתתקדם ... המון מאמרים שמסבירים לאדם כיצד באפשרותו להתקדם בחיים כאשר הכל מבוסס על ההיגיון האנושי של בני האדם. אדם חכם ידע כיצד להפנים את התכנים ולהשתמש בהם באופן עצמאי בחיים האישיים שלו. כי אם יש משאב שאפשר להשתמש בו, אז ... ללמוד המון מהצורה שבה הם מגנים על עצמם, מתמודדים, תוקפים ועוד. אם ניקח את זה צעד אחד קדימה החכם ידע ללמוד גם ממשאבי הטבע עצמם וכמו שלדוגמה התבאר כי ניתן ללמוד מהמים שבטבע לגבי תהליך ההתפתחות האישית של האדם ... דוגמה נוספת מעולם פיתוח התוכנה. לבנות תוכנה כמובן לוקח המון זמן. בית תוכנה חכם שרוצה להגדיל את הרווחים שלו ידע לעשות שימוש חוזר בקודים שהוא פיתח כבר בעבר. זאת כמובן האנלוגיה ללימוד מנסיון עצמי. אך בית תוכנה חכם יותר (וממילא רווחי יותר) ידע לעשות שימוש בדבר שנקרא קוד פתוח דהיינו הוא ישתמש בקוד שפותח על ידי אנשים אחרים וכבר נעשה בו שימוש ...
התנהגות מאמץ חינם הגדלת רווחים ללמוד מאחרים שאלת שאלות איך להתמודד למה לא לעשות
מה נותן לך מוטיבציה? מה מניע אותך?
... אנשים מצליחים מקפידים לפתח לעצמם מודל צמיחה ולמידה שיאפשר להם לעצור מדי פעם, להיכנס לתחנת דלק ולהטעין את עצמם בידע שייתן להם כוחות מחודשים להמשיך. ידע שיסייע להם לצמוח ולהתפתח. הם יודעים שככל שישחיזו יותר את הגרזן שלהם, הביצועים והתפוקה שלהם יעלו פלאים. אך לא מדובר בכל ידע וחשובה גם הדרך בה הידע הזה מועבר. הידע שאני מדבר עליו נקרא התפתחות אישית. לצערי זהו ידע שלא מלמדים במערכת החינוך הפורמאלית, אך אני מאמין שזהו הידע שיותר מכל ידע אחר יקבע את מידת ההצלחה שלכם בחיים. כיצד נוכל לשמור על מוטיבציה גבוהה? להלן מספר צעדים מומלצים... 1.לדעת למה ...
אורח לקבל החלטות איך לתכנן מידת ההצלחה התאמצות לא מוצא את עצמי לקום בבוקר שמחה
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... או השומע. הקונטקסט אליו אנו מתייחסים הוא מצבו הפיזי - מנטלי של הקורא או השומע כמפענח שפה, בכלל זה הידע הקודם, הרצונות, זרם הגירויים החושיים, זרם החשיבה, המצב התודעתי, היחסים בין האדם לרעיונותיו ולדעותיו, ושאר ההתניות. תהליך פענוח השפה ... רגש עולה באם יש הכרה ועירות לו או לא. למרכיב הרגש יש השפעה רבה על הפעילות המנטלית, כדוגמת בניית הידע, אך אין לו השפעה על שפה מילולית במישור המכני, כיוון שהשפה במישור זה היא כלי ליצירת תקשורת בין אישית ... כתב או זוהי שפה שאני לא מכיר. כלומר תהליך הפענוח יפסק בשלב מסוים או ימשיך באופן שונה. אם כך, הידע מתנה את התהליך - בהתאם לידע של הקורא תעלה התגובה. תהליך זה הנו אוטומטי - הלימוד של השפה, התרגול והניסיון הרב שהצטבר יצרו מבנה ידע המתנה את תגובות האדם לשדה הויזואלי. באופן דומה נוכל לומר שמבנה הידע מתנה את תגובות האדם לשדה השמיעתי. 3. השפה כמערכת אוטונומית במשך הזמן האדם רוכש מיומנות מילולית - כמפענח וכדובר. ... אלו יוצרים אמביוולנטיות במילים. משמעויות נוספות למילים המייצגות אובייקטים בעולם. מכאן נגררות בעיות בתקשורת - בלבול, חוסר בהירות, אין ידע משותף ברור לשני דוברים. תוצרים אלו תלויים גם גורמים תרבותיים - חברתיים. 4. הרכבת משמעות א מילים בשפה נמצא ... יש רגש כלפי אובייקטים בעולם (משיכה, דחייה או שוויון נפש), באופן זה הוא מתייחס אל הסביבה. כמו כן ישנו הידע - הניסיון, הזיכרון, החוויה, מה שהוא מכיר. יש נטייה ברורה ליצור דימויים (images) של האובייקטים הנקלטים, הדימויים כוללות את ... או, ייצוג של קונספט הקשור בסוס ו/או יחס רגשי אליו, מכאן והלאה תיווצר שרשרת תגובות לייצוגים אלו בהתאם למבנה הידע, הדימויים וההתניות של האדם. במקרה אחר, אדם שני שלא ראה סוס בחייו, לא ראה, לא שמע ולא היה בקרבת ... לא יכיר כלל את המילה ולא תהיה תגובה של משמעות, או שיכיר את המילה כך שהתגובה תבוא על פי הידע החלקי שיש לו על סוס או הדימוי שלו של סוס. בין שני מקרים אלו נמצא מגוון של מקרים בהם יש לאנשים שונים ידע שונה לגבי אובייקטים בעולם (המיוצגים במילים) ואשר לגביהם נבנו דימויים שונים. התפיסה לגביהם יכולה להיות קונספטואלית בלבד, ללא כל ... משתנה מאדם לאדם. ישנם אנשים שלא הושפעו משפה באופן משמעותי ולכן היחסים שלהם עם השפה מועטים, כך שרוב מבנה הידע שלהם הוא ייצוגים חושיים ומנטליים (לא מילוליים). לעומתם, נמצא אנשים שחלק גדול ממבנה הידע שלהם מורכב מייצוגים מילוליים (מילים, קונספטים, דימויים), אנשים אלו הושפעו מגירויים שפתיים רבים ונותנים לכך חשיבות רבה. כאשר חלק גדול ממבנה הידע וההתניות הוא מילולי - קונספטואלי, האדם רואה את העולם דרך פריזמה של קונספטים ודימויים, ונוצר ניתוק מהעולם. IV. רב ... - המחשבה עץ (כמילה). כלומר יש תגובות מילוליות גם לתפיסות חושיות שאין להן קשר עם השפה כיוון שהאדם מותנה בידע לגבי העולם ובתפיסה של עץ נכבלה המחשבה המילולית עץ. כמו כן, לחילופין נוכל למצוא מחשבות כמו ענפים עלים פרחים ... סכמתי למה שקרה: תפיסה של אובייקט ויזואלי (צורה וצבע) זוהתה כמראה של נחש על פי זיכרון, אם לא היה הידע כיצד נראה נחש לא היה עולה זיהוי זה כלל. התגובה הבאה של הבהלה אף היא מותנה על פי זיכרון, הידע שנחש הוא חיה מסוכנת, כלומר עולה פחד מפני משהו, במקרה זה הפחד הוא מהכאב שיווצר אם הנחש ינשוך את ... בכל זמן זה התפיסה הויזואלית ממשיכה למרות שההתמקדות היא בחשיבה מנטלית. לפתע עולה ההבחנה זהו ענף מפותל (על פי ידע והתניות בדומה לזיהוי הראשון). כעת עולה השאלה: האם מה שנראה הוא ענף עץ מפותל או נחש? . האדם בודק אם ההבחנה שזהו ענף עץ נכונה על - ידי פעולה (בועט לעבר האובייקט). כאשר מתברר שזהו ענף כיוון שהידע מורה שבענף מפותל אין סכנה, הפחד נעלם והאיש מרגיש הקלה וממשיך בדרכו. מקרה זה מתאר טעות בזיהוי ויזואלי, בדומה ... אפשרויות - תנועה של האובייקט ומכאן נחש או אי - תנועה של האובייקט ומכאן ענף. כך האתגר נפתר, והתגובה לידע החדש עלתה בהתאם. בשדה הויזואלי או השמיעתי, יכולים לעלות בעיות דומות לגבי שפה מילולית ויזואלית או שמיעתית. פענוח לא ...
להבין טקסט דימויים בעל משמעות להשיג ערך עצמי ליצור אינטואיציה תדמית מה זה טעות
בודהיזם - סוטת צ'נקי
... התהילה והמוניטין של המכובד גוטמה הופצו ברחבי הארץ כך: כך אכן הוא הבהגווה, הראוי להוקרה מיוחדת, ער לגמרי, בעל ידע חודר ונתיב תרגול מושלם, נעלה, יודע את שלושת העולמות, אין שווה לו באימון אלו הראויים לאימון, הוא המורה של ... חברים, המוניטין והתהילה של הפרוש גוטמה יצאו למרחקים כך: כך אכן הוא הבהגווה, הראוי להוקרה מיוחדת, ער לגמרי, בעל ידע חודר ונתיב תרגול מושלם, נעלה, יודע את שלושת העולמות, אין שווה לו באימון אלו הראויים לאימון, הוא המורה של ... לבהגווה, אנא ממך, המכובד גוטמה, אל תנזוף בצעיר קאפטהיקה, קאפטהיקה הצעיר הוא בן למשפחה טובה, קאפטהיקה הצעיר גם בעל ידע רב, קאפטהיקה הצעיר גם מלומד, קאפטהיקה הצעיר גם נואם טוב, גם קאפטהיקה הצעיר כשיר לקחת חלק בדיון זה עם ... האתי, לפעולות יש תוצאות. [iv] המילים של שלוש הוודות (tevijjake pvacane) או המילים של שלוש הידיעות (וודה זה גם ידע). [v] התעתיק בפאלי של שמות החכמים אשר על פי האמונה בהודו חיברו את הוודות - Ahaka, Vmaka, Vmadeva, Vessmitta, ...
ללמוד אגו מחיר זול איך להתאמן טווח ארוך חיים רוחניים ספקות למכור מוצר יקר ללקוח
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... מדריך להורים ומטפלים - 7 פרק 5 כיצד לעזור לילד להתקדם כהורים נדמה לנו לעיתים קרובות שאין לנו מספיק ידע וניסיון כדי לעזור לילדנו להתקדם. במידה מסויימת הנחה זו עשויה להיות נכונה, אך יכולה להכשיל אותנו כהורים המעוניינים למצוא ... יובאו לידיעתך עי מחקר מתמיד שלך, שאילת שאלות ופגישה עם הורים אחרים ואנשי טיפול שיכולים לכוון אותך לעוד מקורות ידע לגבי שיטות הטיפול שיכולות לעזור לילדך. כאשר פעלתי כך כמות המידע שקיבלתי הייתה עצומה והיה עלי להגביל את עצמי למספר השעות ביום בהם אני מתעסקת בדבר, בכדי לא להביא את עצמי להצפה רגשית או אפיסת כוחות. כל הידע שצברתי במהלך השנים עזר מאד לשינוי האישי שעברתי עזר לילדי לצמוח. ילד יכול להשתנות רק אם הוא רואה שהמבוגר ... מודעת ולכן בו בזמן שאנו פועלים נמרצות לשינוי אצל הילד עלינו להיות מוכנים להשתנות בעצמנו. בהמשך, חילקתי לסעיפים את הידע שרכשתי ושאינני רוצה שיאבד מבלי שאוכל להעבירו הלאה להורים נוספים. אני מקווה שתוכלו להיעזר וליהנות בדרך. 1.יש ילדים שהמוטיבציה ... שאלות ואף לבקר זה אצל זה. בנוסף, קבוצות תמיכה להורים, אחים וסבים נפתחות מידי פעם בבית לורן שברמת גן. הידע והקבלה שתמצאו במשפחות אחרות חשוב עבורכם מאד. אם יש לכם משפחה רחבה תומכת תוכלו להיעזר גם בה. כל גוף ... מנסה לומר משהו וליצור תקשורת אך אינו יודע כיצד. על ההורה או המטפל לשים לב לאילו סיטואציות חסר לילד ידע חברתי כדי לשוחח שיחה תואמת סיטואציה ותקשורתית, הוא פשוט לא יודע מה לאמר ולכן חוזר על שאלה או משפט ... מה שאתם רוצים, הסבירו שוב. אל תניחו שהילד שמע אתכם, חיזרו על דברכם בדרך אחרת. אל תניחו שמה שהילד ידע אתמול הוא בוודאי יודע היום. עניין ההבנה חשוב מאד משום הילד לא יכול לשתף פעולה אם הוא אינו מבין ... שאלו שאלות מנחות. איפה זה קרה? מתי? מי היה שם וכו. כך תעזרו לו לבנות את התמונה השלמה מפיסות הידע שהוא מביא, באופן זה תלמדו אותו בעקיפין לשאול שאלות ולענות עליהן וכן לספר חוויה שלו באופן הגיוני של רצף ...
איך לזכור עובדים תקשורת אפקטיבית איך לבטא יעוץ הורים קללות משימה לבכות
לחוות את הדברים מנקודת מבט חדשה
... ואהיה שמח. זה לא מתכון לשמחה זה מתכון בדוק לעצבות. כי כמה מטרות שאשיג לא אהיה מאושר. ואמרתי לעצמי, ידע, זה הפתרון, אבל הפתרון הגדול יותר בא לא אחרי הרבה זמן והוא התחליף האידאלי לחמור נושא ספרים או חמור גרם והוא נקרא לימוד הדברים מתוך הבנה מעמיקה. ההבנה המעמיקה החליפה את הידע הריקני, ועם זה המשכתי. התחלתי להבין שהטעויות הן טובות אבל אמרתי לעצמי אני רוצה להימנע מטעויות כמה שיותר, אבל גם זה לא היה מדוייק. כי בעצם עי כך גרמתי לעצמי סבל סתמי, חששתי מטעויות ולמרות שידעתי שהן מלמדות עדיין היה לי קונפליקט איתן שיש טוב יותר ושיש טוב פחות ובוודאי שלא רציתי להיות בטוב פחות. ... ובזכות הטעויות לומדים וגם הטעויות עצמן טוב שהן קיימות כי הן האינדיקציה שלי לזמן אמת, ואני לא חי על ידע תאורטי ואני חי על ידע מעשי. ולכן, טעות מראה שלא בחרתי את הדרך הנכונה לעשות את הדברים. ולכן, אבחר דרך אחרת. אבל עד שהמטרה ... אופן, העזרה בלא לחשוב על קבלת התמורה נותנת את הסיפוק הטוב ביותר ואת ההנאה השלמה ביותר. ככל שאדם מעביר ידע מאצלו לאחרים, ועזרה בכל דבר שהוא יכול, כך הסיפוק גדל והלמידה נעשית אצלו שונה לגמרי, באיכות והבנה ובכמות המידע. ולרגל השנה החדשה אני מאחל לנו, שכל משאלות לבנו תתגשמנה לטובה עי כך שתמיד נבין שהכל טוב באותה המידה, ...
כעסים אומץ ילדים הבנה טובה משמעות אמיתית קונפליקטים איכות שנאה עצמית
בודהיזם - החיפוש האצילי
... העת ישבו יחד במעון מספר נזירים ושוחחו בענייני הדהמה. הבודהה עמד בחוץ ליד הדלת והמתין עד ששיחתם תסתיים. כאשר ידע ששיחתם הסתיימה, הוא השתעל ונקש על הדלת, והנזירים פתחו את הדלת בפניו. הבודהה נכנס, התיישב על מושב שהוכן עבורו, ... בידיעה ישירה כך היא הדהמה שראמה נכנס ושהה בה בחוויה עצמית בידיעה ישירה. כך אתה יודע את הדהמה שראמה ידע וראמה ידע את הדהמה שאתה יודע. כפי שראמה היה, כך אתה, כפי שאתה, כך היה ראמה. בוא, חבר, היה המנהיג של ... מעודנת, עמוקה, וקשה לראיה. כשהרהרתי כך, תודעתי נטתה לחוסר מעש יותר מאשר לימוד הדהמה. אז, נזירים, הברהמה שהמפטי [x] ידע בתודעתו את מחשבתי וחשב: העולם יאבד, העולם יגווע, מאחר ותודעתו של הטטהאגטה, המושלם ומואר בשלמות, נוטה לחוסר מעש יותר ...
בורא חומרנות החכם חברויות אשמה תרנגול חברים אמונות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ידע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ידע, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ידע, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום לבחור להתאהב בך? תרבות הצריכה בעד ונגד מה יעשה אותך מרוצה? שאיפה למצוינות למציאות יש פוטנציאל מה יקרה אחרי המוות? לא לפחד לפתח שיחה עם נשים טיפול תרופתי בחרדות אהבה עצמית היא הבסיס לזוגיות טובה למה יש לי חרדה חברתית? איך לגרום לעצמך להתאהב? לאהוב את עצמך עם תנאים להיות במצב של אושר מאמץ להיות מאושר פרידה אחרי בגידה סקס גורם למישהו להרגיש נאהב למה קשה להחליט? ההחלטה הכי פחות גרועה להתמודד עם נידוי חברתי להתמודד עם טקסים נוסחה לזוגיות מוצלחת אני רוצה להצליח מה זה משפך שיווקי? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? ילד בודד בכיתה הורים וילדים איך אפשר להשפיע על התת מודע? גידול ילדים רוחניים לרפא הפרעות התנהגות כדורים נוגדי חרדה איך להתמודד עם געגוע לאקס? לגרום לאקסית לאהוב אותך מחדש זווית גדלה במפרק פשיטת כתף טיעון לקיום אלוהים כפירה מוחלטת באלוהים קרוב להארה רוחנית מי הגיע להארה רוחנית? למה לרצות להיות אלוהים? להיות אלוהים האמיתי כסף במהירות מקורות הכנסה פסיבית הסוד של תכלית החיים חיפוש משמעות החיים איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? שיפוטיות שלילית ביטול הבחירה בחירה למה אלוהים לא ברא? האם העולם קדמון? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, קואצ'ר מומלץ, מטפל רוחני בנושאי ידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 22:34:37 - wesi4