ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






האם אתה מפריע לעצמך להצליח? כיצד תהפך לכלי קיבול טוב יותר להצלחה?
... חוסם את ההצלחה שלך? איפה אתה מפריע לעצמך להצליח? מה גורם למנהל להיות טוב יותר מהקולגה שלו? עד כמה ידע קריטי להצלחה? מה חשוב יותר מאשר ידע כדי להצליח? כיצד יתכן שמישהו עם פחות ידע יתפקד טוב יותר ממישהו עם יותר ידע? מהם כלי האחסון של ההצלחה? כיצד אופי של בן אדם יכול לגרום לו להצלחה או לכישלון? כיצד תדע אילו ... שברוב ככל המקרים גורמים לאדם להיכשל או להצליח. מה שגורם לארגון אחד להיות טוב יותר מהשני, זו לא כמות הידע של הארגון אלא צורת הניהול שלו. מנהל טוב יותר מקולגה שלו לא משום שהוא לדוגמה בעל מידע רב יותר אלא משום שהוא יודע לנהל יותר טוב. לדוגמה מנהל שיש לו יותר ידע יכול ליפול בדברים שאינו יודע, לעומת זאת מנהל עם פחות ידע יכול להצליח גם בדברים שאין לו ידע בהם. למה? כי הוא יודע יותר טוב כיצד להתנהל גם כאשר אינו יודע משהו. הוא לדוגמה יודע טוב יותר ...
ריכוז לגרום לגבר צורת חשיבה להשיג מטרות מצבי לחץ ילד האם לוותר איך לנהל את הזמן
הצלחה - 13 עקרונות הצלחה
... ללא ספק חשוב והתעשר של נפוליון היל, או באנגלית Think & Grow Rich שקיים באנגלית ובעברית. 313 עמודים של הידע החשוב ביותר שאדם צריך בשביל להגשים את חלומותיו, ידע יקר מאוד, ידע חיוני בדרך אל הצלחה בכל תחום כמעט. בספרו חשוב והתעשר, נפוליון היל, מאגד ידע יקר מאוד בנושא הצלחה, ידע שהצטבר במשך 25 שנות מחקר, בסיוע למעלה מ - 500 האנשים המצליחים והעשירים ביותר בעולם (מחציתם כבר לא איתנו). ... חמשת החושים שלנו. הצעד הרביעי הוא מומחיות. כאשר נפוליון היל מדבר על מומחיות בספרו, הוא מנפץ את המיתוס של ידע זה כוח ובעצם אומר שידע הוא רק כוח פוטנציאלי, הוא הופך לכוח, רק כאשר הוא מאורגן בתבניות פעולה מוגדרות ומכוון למטרה מוגדרת מראש - ... הכרחי להצלחה ולצבירת עושר. תוכניות הן חסרות כל ערך, ללא כוח מספיק שיתרגם אותן לפעולה. מדובר בכוח בהיבט של ידע מסודר ובהיבט של סיעור מוחות בין שני אנשים או יותר. מאמץ מסודר המושג על ידי תיאום בין שני אנשים ... ולכן הוא תערובת של השכלי והרוחני. זוהי נקודה שבה מתחבר מוח האדם למוח הכלל עולמי, למקום בו מצוי כל הידע שאי פעם היה ואי פעם יהיה. אלה היו, על קצה המזלג, 13 העקרונות של הצלחה והתעשרות עפי נפוליון היל. ...
החלטיות לצאת מאהבה נפרדים מאהבה משיכה מינית המוצר יקר ספקות תכנון לפתח אמונה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... איפה, כמה, למה, מה היה קודם ואיך הילד הגיב לכך, מה, איך ומתי. אחכ כדאי לגשת לאינטרנט ולנסות לדלות מידע על מה שראיתם. אם ראיתם שילדכם אינו אוכל שום דבר מלבד מאכלים רכים וקרים (שימו לב טוב, האם זה ... מעמיקה ולא פשוטה. לדוגמה, כאשר אדם היה מסתובב סביב עצמו ולא מפסיק או מבצע ניפנופי ידיים בלתי פוסקים לא ידעתי בתחילה כיצד להגיב לפעולות הללו. התבוננתי בהם זמן רב ושאלתי את עצמי מה הילד מבקש כשהוא עושה את זה. ... ועוד. כמובן שנעזרתי בבעלי מקצוע והקשבתי לדעתם. בכל מקרה שאתם מגיעים, דרך האינטרנט או בדרכים אחרות, לבעל מקצוע שטוען לידע בתחום אנא בקשו המלצות של הורים ובדקו בפורומי הורים באינטרנט האם אדם זה באמת מומלץ. אני שמחה לחלוק אתכם את נסיוני והידע שרכשתי. לקח לי זמן רב לאסוף ולשכלל את הידע ואני מודה בעיקר לאנשי המקצוע שצפיתי בהם והרעיונות שעלו בי בעקבות זאת. הספר מאחד את כל מה שלמדתי מאנשי ... מחקה את הקול הזה שעות אחרי שהיינו פוגשים במעלית כזו). במשך הזמן למדתי לתעב מעליות עם הצליל הזה משום שידעתי שאדם לא יפסיק להדהד אותו במשך ימים אחכ. אדם היה הופך מכונית מגלגל את הגלגלים שלה ובוהה בהם. באותו ... יד וללכת איתם. למרבה השמחה שלי לבני המשפחה שלנו היה מגיב בשמחה גדולה ומשתף פעולה בחיבוקים. בשלב מסוים אדם ידע לאמר כמה מילים (אני זוכרת במפורש את המילה סוס) ואחכ המילים הללו נעלמו. עניין זה הפחיד אותי מאד ואני ... למה אין לו כמעט קשר עין אם זו רק בעיה שפתית והתשובה שניתנה לי היתה יש ילדים בישניים. לא ידעתי מה לענות לתשובה כזו שנשמעה לי לא מקצועית, חסרת שחר ובאותה מידה אפשר היה לומר כל תשובה אחרת כמו ... עובדות בשיתוף עם הצוות המטפל וילדי הגן. יש להם נסיון יוצא מן הכלל באבחון וטיפול בילדים אוטיסטים). קבלנו דפי מידע לגבי הטיפולים והזכויות שיש לילדים על הספקטרום האוטיסטי. מיד התחלתי בניסיונות גיוס של צוות טיפולי לעבוד בשיטת ABA שהיתה ... (אקולליה - בהגדרה שאינה מקצועית מספיק אקולליה היא חזרה על דברי האחר באופן שאינו מתאים לסיטואציה), יש ילדים שלא ידעו לחבר משפט באופן התחבירי הנכון אבל ידעו סיפורים די מסובכים בעלפה או ידעו לקרוא או לפתור תרגילים מסובכים לגילם (ילדים בני שלוש שיודעים לקרוא ולפתור תרגילי חשבון של כתה ג למשל). יש ... של בני הגדול, על מרכז מסויים בצפון הארץ העוסק בטיפול לילדים אוטיסטים. התקשרתי למרכז ושוחחתי עם המזכירה. ככל שביקשתי מידע לא קיבלתי אותו. תשובות לשאלות כמו האם יש ילדים שמחלימים, כלומר הולכים אחכ לביס רגיל, מסתדרים בעולם וכו, האם ... למענה אלא להתחמקות מתמשכת. כאשר שאלתי לעלותו של הטיפול נעניתי שעלי לשוחח עם מנהלת המרכז בכדי לקבל הצעת מחיר. ידעתי מבירורים אצל הורם אחרים ששהיה של כשלושה שבועות במרכז עולה בסביבות שלושים אלף שח. המזכירה ביקשה שאשלח למרכז קלטת ... במיוחד לילד ועבורי. אדם לא רצה לשבת על הכסא ולומר את מה שאורי ביקשה. היא ביקשה ממנו לומר הברות שידענו שהוא יודע להפיק באופן ספונטני, רצינו שהוא ידע גם להפיק את אותן הברות גם כשמבקשים ממנו. אדם בכה, צרח, בעט באורי ובשולחן והשתולל. בכל פעם שהוא ניסה ... הבכי שלו היה פחות היסטרי ובמפגש הרביעי הוא בכה חצי מהפגישה ובחצי השני שיתף פעולה. מהמפגש החמישי ואילך הוא ידע היטב מה הם החוקים והפסיק לנסות לעבור עליהם. החוק היה שהוא צריך להתאמץ ולהפיק שפה (גם חלקית ולא באופן ... סביב הפה) והוא קפץ על טרמפולינה, הלך בהליכון, שיחק במברשת שיניים, לעס דברים קשים, הפריח בועות סבון. לאחר חודשיים ידע אדם להפיק 15 מילים, בעלי ואני היינו המומים מההתקדמות הזו. לאחר חמישה חודשים ידע אדם להפיק 60 מילים ואחכ הפסקתי לספור. עד היום אני שומרת את הדף ובו 60 המילים הראשונות שלו. ראיתי ... שלומד כיצד ללמוד ולומד כיצד להביט באנשים, כיצד להגיב באופן הנכון, כיצד להמתין לתורו, לומר הכל. לאט לאט הוא ידע לומר שמות של צבעים, מספרים, הוא נהנה להקשיב לסיפורים, שיחק במשחקים פשוטים. לאחר כשלושה חודשים של עבודה של רחלה ...
אדם שמח סבל איך ליישם לקרוא ספרים כתיבת ספרים איך לטפל לשמור מצוות סימפטומים
אווטאר - מה מציע האווטאר של ג'יימס קאמרון? - חלק 1
... כאן עד לפני כ 3000 שנה. אין לטעות ולהניח כי הילידים שפגשו האנגלים וכד במסעותיהם מייצגים את אותן שושלות ידע עתיקות (שכוללת אבוריגינים, שמאנים, טולטקים, מאיה, מצרים העתיקה - לפני שושלות פרעה הקשורות ביציאת מצרים המיתולוגית, ועוד). במונח שכל: ... בן תרבות המערב והיא, השגת שליטה במציאות. האדם הלבן הוא אותו חלק בכל אחד מאיתנו, הפועל בהתאם לשכלו, המחזיק בידע המערבי, בן התרבות המערבית. התנגשות ערכית הסרט מציג את הקונפליקט הבסיסי שבו אנו נתונים מתקופת.. קין והבל... קונפליקט בין ... כך הרבה תקציבים, הרבה אנשי צוות, יש לממן מגורים, טיסה, משכורות ציוד יקר ועוד. לעומתה, מגיע גייק, ללא כל ידע מוקדם, ללא שעות התנסות כמפעיל, ובתוך זמן קצר ביותר, מבין את דרכה של הרוח, מתאחד איתה, מכפיף עצמו לרשותה ... מדעית, בדכ מוגבלת להסקת מסקנות באופן אינדוקציוני, שיטתי, כך שדבר מוביל לדבר. לעומתה, יצירתיות, נובעת מהשראה. לא מתהליך הקשור בידע קודם. הדרך בה הרוח עובדת, מוצגת בסרט. דרך זו, מתאפשרת הודות להשראה. לא לידע מדעי. המנהיגים מפרשים אותות, תמונות, חזיונות וסמלים דרכם ה רוח מדברת. הם מייצגים את ה כוח העליון ופועלים בהתמזגות ... תהליך חניכה היא לשחרר את הראש מכל המחשבות. אולי רעיונות יצירתיים מהם נהנתה האנשות עד כה, מקורם באותו מאגר ידע חובק כל, המוצג בסרט, אשר בהתכוונות מתאימה, ב bond המתאים ניתן להתחבר אליו? אולי גאוניותו של מיכאל אנגלו, כמו זו של בטהובן באה להם בשל יכולתם להתמסר לחיבור השראתי כזה, לאותו אוקיינוס ידע, שזמין לכולנו? ככל שהמדע מאפשר טכנולוגיה והישגים שמשפרים את איכות חיינו, הישגים אלו, משרתים בראש ובראשונה, מערכות ערכים: באווטאר, ... המדע? המדע יכול (לאחר השתדלות יתרה) להשיג יכולות רוחניות קיימות: אחרי שנים של התפתחות מדעית, מגיעים לקצה קצהו של ידע מורכב שהיה קיים בתרבויות עתיקות כמו זו של הטולטקים. למשל גוף החלימה המתואר במשנתו של דון חואן (סידרה מאת ... בפיתוח המודעות ויכולות ה ראיה העל חושית, בהתמודדות עם הפחד ובהדרכה נכונה. שושלות עתיקות במכסיקו, העמידו תלמידים שהעבירו את הידע המאוד מסווג הזה מדור לדור. בשל הצורך להקדיש חיים שלמים לצבירת המיומנות ולשמירה עליה, הלך ופחת הדור, הלכו ופחתו ... / רעיונות חדשים. המחשבות שמקורן בשכל, ממלאות את המודעות ומחבלות בתהליך ההתפתחות הרוחני. כלי ריק לא אומר, ללא כל ידע קודם. כלי ריק מצביע על מצב תודעתי של קליטה פאסיבית. של התמסרות לדבר אחר. בשונה מהאדם הלבן שבדכ מתקיים ...
שינוי פנימי ממי ללמוד משימה ווינר תפקיד להתמודד עם חרדות אויבים מחיר יקר
מה בין מגידי עתידות ויועצים רוחניים?
... כולל מה שכל אדם בעולם עושה, חושב, מתכנן, וכיוצא בזה. האם לא הייתם יכולים לנבא על סמך הצלבות של ידע רחב זה אירועים שעשויים לקרות בעתיד? האם לא היתה זו הגדת עתידות? יתכן שאלו נראות לכם כרגע שאלות תאורטיות ... (יותר על מהות הנשמה תמצאו במאמר שלי בנושא תקשור). אותו רובד, המכונה גם תת המודע הקולקטיבי, הוא מקום בו מידע עובר מאדם לאדם. במשך אלפי שנים למדו ולימדו מיסטיקנים טכניקות שונות להגיע לאותו מקור עמוק של ידע. הפסיכואנליטיקן קארל גוסטב יונג, למשל, חקר את האסטרולוגיה ואת האי צינג (שיטה סינית בת כ - 5000 שנים ליעוץ רוחני) ומצא שהן שיטות יעילות להתחבר לאותו מקור ידע. הוא תיאר את הקשר בין כל הדברים במונח סינכרוניזציה, שתיקצר היריעה כאן מלהסבירו לעומק. אך העובדה נשארת שקיימים אנשים המסוגלים להתחבר לאותו מקור קוסמי עצום של ידע. לפיכך - ניתן להפיק ידע רב על העבר וההווה מאותו שדה מאוחד, אך עדיין יש לעשות הצלבות של כל מה שידוע לנו על ההווה, ... עתידיות. הבעיה היא שהדיוק הנדרש בעשיית ההצלבות הללו הוא כה גדול - שבאופן טבעי גם בעלי הגישה לאותו מאגר ידע טועים לעיתים תכופות כשהם מנסים להעריך כיצד הנתונים הרבים שיש להם על ההווה יחברו לארועים עתידיים. וזו בדיוק הסיבה שכאשר תבקרו מגדת עתידות - תקבלו מידע אמין הרבה יותר על העבר מאשר על העתיד. האורקל ממטריקס - ארכיטיפ היועצת הרוחנית המושלמת אך יש סיבה נוספת, ...
ידע חיזוי העתיד אוניברסליות תת המודע מיהו יהודי סיבה ראשונה בעלי חיים אחריות אישית
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 17 - ב
... המציאות שהתהוותה בעקבותם והוא מריח עדיין את מסגרת החשיבה ששידר באמצעותה את אותותיו, אזי למי להטות אוזן - לזיכרונו ולמידע האמין והתיאורטי שבאמתחתו (כדוגמת המידע שאני משדר לכם ברגע זה) או לנטייתו העכשוית הברורה לשלול כל קשר בין התודעה להתהוותם של הדברים ולהיות לכאורה מציאותי... אברהם אבינו התחבט בדבר. התחבטות זו נחתה עליו באכזריות כי כבלה את ידיו, לא ידע מה לעשות, ובו בזמן ידע גם ידע (את המידע התיאורטי). זוהי זו העקדה, זו בעינה עקדת האדם המבוהל שאינו יודע... ויודע. העקדה הזו נקשרה ביצחק אבינו ואכן התורה ... התודעה האנושית לטבע - להתהוותם של הדברים... אבל יצחק הבן הבוגר והאהוב נבוך ומשדר אותות מצוקה מתודעתו: מצד אחד המידע התיאורטי הזה לא מדבר אליו, פעם ניסה להתחבר אל החומר הזה בהדרכתו של אביו ואף התנהל לרגע קט על ... בו. יצחק הלך כברת דרך יחד עם אביו ולמד להכיר את הזן שלו, את מעלתו את האישיות שלו. יצחק ידע שאביו מבקש להקנות לו את סם החיים באמצעות חוקי הטבע... יצחק ידע בתוכו שאביו מבקש להקנות לו את התורה הנכונה ואת התיאוריה האמיתית שתוביל אותול אל החיים הנצחיים ואל טעם החיים ... של רכבות המנהרה, והתורה השתמשה דווקא באיל. אברהם אבינו ראה את האיל ואת מות האיל שהסתבך המסכן בקרניו ולא ידע להשתחרר... וכך נפל ומת, ועלה עוד שלב במסגרת המנהרה שאין מי שלא עולה איתה... גם פגר האדם עולה במסגרתה... אחד ההרים אשר אמר אליך... מהי משמעות המונח הר? על המונח הזה עמדתי ארוכות בשתי הזדמנויות - שני חיבורים: מידע, ולזכר רועי קליין, אשר על כן אעתיק, פשוטו כמשמעו, את הקטע הרלוונטי מאחד חיבורים ואחתום בו את הפסוק השני ...
מתמטיקה ציניות מטרות חוקי טבע מחשבה להשתחרר פרוייקטים לעזור לעצמך
כיצד לפתח ולהעצים את את עיני השכל של האדם? כיצד להבין דברים לעומק? חלק 2
... את מנהל הבנק לתת לנו הנחות כאלו ואחרות. למה אנחנו לא יודעים זאת, כי פשוט לא נחשפנו לכך, פשוט הידע הזה לא קיים אצלנו. בפועל, ברמה המעשית אכן ניתן להתמקח עם הבנק כמעט על כל דבר, אבל בכל זאת רוב האנשים שיכולים לעשות זאת לא עושים זאת. למה? כי אין להם את הידע שזה אפשרי גם בבנק. נמצא אם כן שהם לא מתמקחים עם הבנק ומשלמים יותר עמלות בגלל שהם לא יודעים שזה אפשרי, בגלל שחסר להם הידע הזה. אך מה יכול לעשות מי שאין לו את הידע הזה? כיצד הוא יכול לכפר עליו ולנהוג כאילו יש לו את הידע הזה למרות שהוא לא קיים אצלו? התשובה היא שעל ידי הבנה ניתן לכפר על חוסר ידע כנל. כאן לדוגמה אדם שמבין את הבסיס הכלכלי והעסקי של זה שבעל מקצוע כלשהו נותן לו הנחה, אדם כזה לא צריך לקבל את הידע שגם בבנק אפשר לקבל הנחה על סמך נסיון שלו / של אחרים, הוא יודע להבין דבר מתוך דבר, שבהתבסס ... כלכלית ואז הוא יכול להסיק מכך שגם בבנק הוא יכול לקבל הנחה. נמצא אם כן שהבנה נכונה לעומק של המידע הקיים ברשות האדם, על כך שבעלי מקצוע ועסקים נותנים הנחה, ההבנה העמוקה של המידע הזה בעצם יצרה אצל האדם החכם המון מידע חדש, כי הוא יודע כיצד המון עסקים דומים נוהגים גם בלי שהוא יחווה זאת על בשרו וגם בלי שאנשים אחרים יספרו לו על כך. אם כן אנו רואים כי ככל שהאדם מבין טוב יותר ולעומק יותר את המידע שקיים בידיו כך הוא יודע לפעול נכון ביותר מקרים אחרים גם אם אין לו מידע מוקדם כיצד לפעול באותו מקרה ספציפי, כי הוא מבין את דפוס ההתנהגות שאמור לגרום לדברים לקרות כך או אחרת בכל מקרה גם בכזה שבו אין לו מידע ספציפי לאותו המקרה. אחרי שהבנו שהבנת דפוס התנהגות נותנת לנו המון ידע גם כזה לא היה קיים אצלנו קודם, עכשיו נשאלת השאלה כיצד ובמה ניתן לכפר על חוסר ידע של דפוסי התנהגות מסוימים, כיצד ניתן להתמודד בצורה טובה עם אתגרים במקרים שבהם חסר לאדם לא רק את הידע המתאים לאותו המקרה אלא חסר לו גם את הידע על בסיס ההתנהגות שממנו אמור להיגזר הידע באותו המקרה הספציפי. התשובה על כך היא בדיוק כנל, על ידי הבנת המכנה המשותף הרחב ביותר של דפוסי ההתנהגות ... האדם כן מבין, על ידי זה האדם מסוגל לגזור מהמכנה המשותף הזה גם דפוסי התנהגות שמהם ניתן לגזור גם ידע, שעל פיו ניתן לנהוג בכל מקרה. הרעיון הוא כי קיימות אצלנו בראשנו ובשכלנו ידיעות מידיעות שונות, יש לנו כל מיני פיסות מידע על כל מיני נושאים שונים. הבנו כבר שמי שמצליח למצוא מכנים משותפים בין כל פיסות המידע, אדם כזה ברגע שהוא מגיע לשורש ולמכנה המשותף של הידיעות וברגע שהוא מבין למה הדברים קורים כך או אחרת, באותו הרגע ממש הוא רוכש לעצמו עוד אין סוף פיסות מידע שנגזרות מאותו מכנה משותף. העניין הוא שגם המכנים המשותפים האלו, גם אותם ניתן לסווג ולהתייחס אליהם כאל ידע ומידע (ולא רק כתובנות) כי גם להם יש מכנים משותפים. ברגע שאדם מצליח למצוא את השורש של השורש של מה ... רוכש ידיעה של דפוסי התנהגות נוספים, גם כאלו שלא היו לו קודם ומהם כמובן הוא יכול לגזור המון פיסות מידע שונות בהמון תחומים. נמצא אם כן שככל שאדם מבין טוב יותר כיצד המנגנון של העולם הזה עובד, למה דברים קורים כך או אחרת, כך בעצם הוא רוכש לעצמו מאסות של מידע שאין שום דרך אחרת לרכוש אותן חוץ מדרך הבנה של המנגנון שלפיו הכל עובד. ככל שאדם מצליח להתחבר לשורש ... מבעלי מקצוע ושל צורת ההוראה של חינוך ילדים. קיימות כאן שתי רמות תפיסה, ברמה הראשונה יש לנו 2 פיסות מידע בלבד, פיסת מידע אחת אומרת שהשרברב יכול לתת לנו הנחה, פיסה שניה אומרת שכדי להשפיע על ילד בצורה אפקטיבית צריך למקד אותו בחיובי ובמה כן לעשות ולא במה לא לעשות. ברמה העמוקה יותר אנחנו בעצם מבינים את השורש של פיסת המידע הראשונה הכלכלית שהיא שעסק יהיה מוכן לתת הנחה כדי להרוויח כסף ומכאן אנו מבינים שזה יהיה נכון לכל עסק ... יורידו את מחיר הבסיס ואז יהיה הפסד בטווח הרחוק) ואנו יודעים ליישם זאת על עסקים נוספים. גם את פיסת המידע השניה של החינוך אנו מבינים ברובד עמוק יותר, כי כדי להשיג ממישהו תוצאה חיובית וביצוע חיובי עלינו למקד אותו ... כי בפועל, התועלת שבעתיד החיובי גדולה מכל הבעיות של העבר. נמצא אם כן שעל ידי הבנה עמוקה יותר של המידע ושל דפוסי ההתנהגות שאנו רואים, אנחנו יכולים להסיק המון מידע נוסף כיצד דברים יתנהגו במקרים אחרים ובתחומים שבהם אין לנו ידע בכלל. כי ככל שאדם מבין טוב יותר את הבסיס העמוק יותר של האנושות ושל העולם, למה דברים קורים כפי ... ולא בשורש העמוק ביותר. אך כיצד ניתן להבין את השורש של כל הדברים כולם, כיצד ניתן לרדת לשורש של המידע שקיים אצלנו? התשובה על כך היא שרק על ידי התבוננות מעמיקה במה שאנחנו רואים, רק למידה והתבוננות לעומק של כל המידע שקיים אצלנו, רק על ידי זה ניתן להבין את הקשר שבין כל הדברים ועל ידי זה לרכוש המון מידע איכותי בבת אחת. נסה למצוא את הקשר שבין הדברים השונים שאתה יודע עליהם, נסה לראות כיצד הכל עולה בקנה אחד, נסה לראות את האחדות שבמידע שאתה יודע, נסה להבין את הסיבות שבגללן הכל קורה כפי שהוא קורה, נסה להבין כיצד הכל קשור להכל, נסה ... כל המציאות, כך תצליח להבין טוב יותר כיצד לנהוג במקרה כזה או אחר גם אם לא יהיה לך את הידע המסוים והספציפי לאותו המקרה. בהצלחה.
התבוננות מצליחן להבין את השורש להתמקד איך ליישם לחנך מצליחנים החכם
2012 - סוף עידן ההפרדה וראשית עידן ההארה - מתודעת ראש לתודעת לב
... ילידיות ששמרו על מסורות עתיקות שקדמו לדתות המוכרות כיום. נבואת 2012 נשמרה בידי תרבויות עתיקות במשך אלפי שנים, וכמו ידע מיסטי רב היא נשמרה בסוד מחשש שקבוצות בעלות כוח, ובעיקר מוסדות דתיים וחברתיים יעלימו אותה בדרכן. על פי מיתוסי ... בטרנפורמציה ולידה מחדש. במאה השנים האחרונות ולמעשה כבר החל מן התקופה המכונה התקופה הרומנטית ישנה שיבה או הצפה של הידע הילידי כמו גם הצפה של תורות מיסטיות בחזרה למישורים גלויים. התקופה הרומנטית סימנה בין היתר תשוקה לטבע, תפיסת הטבע ... הלא מודע והלא נודע. האדם הלבן מצא מחדש את התרבויות הילידיות וגילה בהן עניין רב והתחיל ללמוד ולשמר את הידע שלהן. תחילה מתוך מצב של תפישה עליונית על היליד ולאט לאט פחות מתוך מרחק ושיפוט. סמן דרך מרכזי בהצפה מחדש של הידע המיסטי ומה שמכונה הניו איג, ושהתאפשר בזכות המצע הרעיוני של תקופת הרומנטיקה היא הפסיכואנליזה. זיגמונד פרויד טען בניגוד לכל ... הצליחה להוכיח את קיומם של עולמות בלתי נראים, על ידי הפיכתם לנראים. כלים אלו של המדע יצרו מצב שבו ידע קדום שנחשב למיסטי כמו הילה או אנרגיה הפך למדעי, ומאחר שמדעי, משמעו אמיתי, הרי שאנו יכולים להכיל אותו. במאה העשרים נבנתה למעשה מקפצה שאפשרה לנו לתווך לידע ולהיגיון שלנו ידע רב במקביל לנגישות עמוקה יותר לעולם הרגשי והלא מודע של חיי הנפש שלנו. בעשורים האחרונים מתרחשת תופעה אבולוציונית טבעית, ... התקשור, המדיטציה הרייקי ועוד... למעשה, ביסוסם המדעי של מה שהיו ממדים ניסתרים (כמו הלא מודע, והילה) יצר תשוקה לגילוי ידע נסתר חדש. הידע הגבוה של המיסטיקה והאור וריפוי באנרגיה, היה שמור במשך אלפי שנים למומחים ויודע דבר, ושמור בסוד משכבות רחבות של אוכלוסיה משום שלא היה מצע תודעתי רחב שיכיל אותו, וחוסר ההכלה שלו איים על קיומו של הידע הזה. חשבו על מה שמכונה היום ציד המכשפות ואפילו הרדיפה של מתרגלי היוגה בסין. התהליכים של המאות האחרונות הכשירו ... למצב העולמי בתחום לפני שלוש מאות ואפילו מאה שנה. ילדים בבית הספר לומדים לצייר ולומדים מוסיקה. הם חשופים להרבה ידע, וגם אם החינוך אינו אידיאלי הרי שלילד היום ביחס לילד של לפני מאה שנה יש נגישות לקריאה, למדע, לאומנות, ... נגני תקליטים וכל אחד יכול לשמוע מוסיקה מכל הסוגים, האינטרנט חשף אותנו לקשרים חברתיים עם אין ספור אנשים ותרבויות, וידע בין תרבותי רב הולך ונכנס למערך חיים אינטגרטיבי במקומות שונים. הכלים שיצרו את ההתרחבות הכל כך גדולה הזו אינם ...
התחברות הרגלים נפרדים תפקיד שאלת השאלות בלשנות לא מובן מאליו יהדות או נצרות
ספקנות מדעית - מבוא
... על אמונה או ממצאים אנקדוטלים. לעתים קרובות הם ממקדים את ביקורתם בטענות שהם מחשיבים כבלתי סבירות, מפוקפקות או סותרות ידע מדעי מקובל באופן ברור. אין לפרש ביקורת כזו כדחיה על הסף של טענות יוצאות דופן. על פי הגישה הספקנית, ... סמך העדויות המובאות לפניו, ללא צורך בפניה לסמכות ספקנית או אחרת. בפועל, הדבר נעשה קשה יותר ויותר עקב כמות הידע המדעי הנצבר. לכן היכולת לאזן בין חשיבה ביקורתית והסתמכות על קונצנזוס מדעי נעשית חיונית. תחומי פעילות מושאי עניין נפוצים למרות שהגישה הספקנית ניתנת ליישום לגבי כל טענה בדבר ידע, ישנם נושאים הזוכים לתשומת לב רבה יותר מצד הקהילה הספקנית. בין הנושאים הנדונים בספרות הספקנית המדעית ניתן למצוא טענות ... תאוריות קשר, וטענות נוספות המצטיירות כבלתי סבירות מדעית. פסבדו - מדע בפרט זוכים לתשומת לב פסבדו - מדעים, תחומי ידע הנתמכים או מתיימרים להתמך על ידי המדע, אך אינם עומדים בדרישות השיטה המדעית. בין התחומים אשר לדעת הספקנים הינם ... החזיקו מראש. ספקנות מדעית מול ספקנות פילוסופית יש להבדיל בין הספקנות המדעית והספקנות הפילוסופית החוקרת את יכולת האדם לרכוש ידע על טבע העולם והאופן בו הוא נתפס בעיניו. בעוד שספקן מדעי דורש הוכחה סבירה לתקפותן של טענות לפני קבלתן כידע, ספקן פילוסופי עשוי להכחיש את עצם קיומו של הידע ממגוון סיבות כגון: אי אפשר להסתמך על ידע מכיוון שישנה תמיד חוסר וודאות, המציאות אינה אובייקטיבית והיא רק פרשנות אישית שלנו, או שדדוקציה היא כלי שפועל בניגוד ...
רוחות גילוי העתיד מטאפיזיקה חסרונות ברטראנד ראסל סקירה מדע רפואה אלטרנטיבית
פסיכולוגיה - מבוא
... לחמשת החושים קיים לדעתו של אריסטו חוש שישי, החוש המשותף, שהוא החוש המעבד את כלל הגירויים הנמסרים מחמשת החושים למידע משמעותי. אריסטו ראה בדרך האמצע שבה האדם מאמץ תכונות נפש אמצעיות, שמתרחקות מהביטויים הקיצוניים של התכונות, כתכונות הנפש הטובות ... רק שקיים דואליזם של נפש וגוף, שבו לנפש יש קיום עצמאי משלה, אלא הנפש מגיעה לעולם עם מטען של ידע ותודעה, ומכילה את רעיונותיה ותכונותיה כבר עם היווצרה, וישנה חשיבות גדולה לחשיבה טהורה מאשר לחוויות וניסיונות חושיים. עוד הוסיף ... גם הגוף משפיע על הנפש. כתגובת נגד לתפיסות של דקארט, צמח באיים הבריטיים זרם המכונה אמפיריציזם, על פיו כל ידע הוא אפוסטריורי (ידע הנובע מהניסיון) או בהסקה אינדוקטיבית. תומאס הובס (1588-1679), הוגה דעות ופילוסוף פוליטי אנגלי, סבר כי בני האדם כמו בעלי ... כהובס כי האדם איננו מגיע לעולם עם רעיונות מולדים, אלא טאבולה ראסה, שבו היילוד הוא דף חלק אשר צובר מידע אך ורק מהסביבה וניסיון חייו, עם זאת, לוק לא היה אמפריציסט קיצוני כהובס, וסבר כי השכל מסוגל לניתוח ורפלקסיה ... בעקבות מחקריו של פבלוב בתחום התנהגות רספונדנטית (רפלקסיבית ביסודה) ושל סקינר בתחום התנהגות אופרנטית, פתחו תחום גדל והולך של ידע על המשתנים השולטים, ועל מורכבות ההתנהגות הנובעת מהם. ידע זה איפשר מעבר מניתוח התנהגות ניסויי (מעבדתי) לניתוח התנהגות יישומי. בהדרגה ניתן היה לראות את כוחו של מדע זה ... המאה ה - 20 ובתחילת המאה ה - 21, גובר העיסוק בניסויים ומחקר נוירופסיכולוגי כדרך להבנת הנפש ותהליכי עיבוד מידע, על פי קשרים עצביים ואזורים במוח. זאת במקביל לעיסוק הקלאסי בטיפול פסיכולוגי בגישות שונות על פי האסכולות שהתפתחו במאה ... אדם הם סיכון מינימלי לאדם, יידוע האדם לניסוי וקבלת הסכמתו לכך, כולל אפשרות לפרישתו בכל שלב של הניסוי, וחיסיון המידע ואי חשיפת ופרסום נתונים פרטיים של הנסיינים. בניסויים בבעלי חיים השאלה הנוגעת לאתיקה, היא בעיקר בכאב ובסבל שמותר לעורכי ...
תצפיות פסיכולוגיה התמודדות כסף אינדבדואל מבנה אישיות יתרונות וחסרונות טראומה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ידע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ידע, כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ידע, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, מאמן אישי בסקייפ, אימון אישי לילדים נוער והורים בתחום ידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 18:27:20 - wesi4