ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... איפה, כמה, למה, מה היה קודם ואיך הילד הגיב לכך, מה, איך ומתי. אחכ כדאי לגשת לאינטרנט ולנסות לדלות מידע על מה שראיתם. אם ראיתם שילדכם אינו אוכל שום דבר מלבד מאכלים רכים וקרים (שימו לב טוב, האם זה ... מעמיקה ולא פשוטה. לדוגמה, כאשר אדם היה מסתובב סביב עצמו ולא מפסיק או מבצע ניפנופי ידיים בלתי פוסקים לא ידעתי בתחילה כיצד להגיב לפעולות הללו. התבוננתי בהם זמן רב ושאלתי את עצמי מה הילד מבקש כשהוא עושה את זה. ... ועוד. כמובן שנעזרתי בבעלי מקצוע והקשבתי לדעתם. בכל מקרה שאתם מגיעים, דרך האינטרנט או בדרכים אחרות, לבעל מקצוע שטוען לידע בתחום אנא בקשו המלצות של הורים ובדקו בפורומי הורים באינטרנט האם אדם זה באמת מומלץ. אני שמחה לחלוק אתכם את נסיוני והידע שרכשתי. לקח לי זמן רב לאסוף ולשכלל את הידע ואני מודה בעיקר לאנשי המקצוע שצפיתי בהם והרעיונות שעלו בי בעקבות זאת. הספר מאחד את כל מה שלמדתי מאנשי ... מחקה את הקול הזה שעות אחרי שהיינו פוגשים במעלית כזו). במשך הזמן למדתי לתעב מעליות עם הצליל הזה משום שידעתי שאדם לא יפסיק להדהד אותו במשך ימים אחכ. אדם היה הופך מכונית מגלגל את הגלגלים שלה ובוהה בהם. באותו ... יד וללכת איתם. למרבה השמחה שלי לבני המשפחה שלנו היה מגיב בשמחה גדולה ומשתף פעולה בחיבוקים. בשלב מסוים אדם ידע לאמר כמה מילים (אני זוכרת במפורש את המילה סוס) ואחכ המילים הללו נעלמו. עניין זה הפחיד אותי מאד ואני ... למה אין לו כמעט קשר עין אם זו רק בעיה שפתית והתשובה שניתנה לי היתה יש ילדים בישניים. לא ידעתי מה לענות לתשובה כזו שנשמעה לי לא מקצועית, חסרת שחר ובאותה מידה אפשר היה לומר כל תשובה אחרת כמו ... עובדות בשיתוף עם הצוות המטפל וילדי הגן. יש להם נסיון יוצא מן הכלל באבחון וטיפול בילדים אוטיסטים). קבלנו דפי מידע לגבי הטיפולים והזכויות שיש לילדים על הספקטרום האוטיסטי. מיד התחלתי בניסיונות גיוס של צוות טיפולי לעבוד בשיטת ABA שהיתה ... (אקולליה - בהגדרה שאינה מקצועית מספיק אקולליה היא חזרה על דברי האחר באופן שאינו מתאים לסיטואציה), יש ילדים שלא ידעו לחבר משפט באופן התחבירי הנכון אבל ידעו סיפורים די מסובכים בעלפה או ידעו לקרוא או לפתור תרגילים מסובכים לגילם (ילדים בני שלוש שיודעים לקרוא ולפתור תרגילי חשבון של כתה ג למשל). יש ... של בני הגדול, על מרכז מסויים בצפון הארץ העוסק בטיפול לילדים אוטיסטים. התקשרתי למרכז ושוחחתי עם המזכירה. ככל שביקשתי מידע לא קיבלתי אותו. תשובות לשאלות כמו האם יש ילדים שמחלימים, כלומר הולכים אחכ לביס רגיל, מסתדרים בעולם וכו, האם ... למענה אלא להתחמקות מתמשכת. כאשר שאלתי לעלותו של הטיפול נעניתי שעלי לשוחח עם מנהלת המרכז בכדי לקבל הצעת מחיר. ידעתי מבירורים אצל הורם אחרים ששהיה של כשלושה שבועות במרכז עולה בסביבות שלושים אלף שח. המזכירה ביקשה שאשלח למרכז קלטת ... במיוחד לילד ועבורי. אדם לא רצה לשבת על הכסא ולומר את מה שאורי ביקשה. היא ביקשה ממנו לומר הברות שידענו שהוא יודע להפיק באופן ספונטני, רצינו שהוא ידע גם להפיק את אותן הברות גם כשמבקשים ממנו. אדם בכה, צרח, בעט באורי ובשולחן והשתולל. בכל פעם שהוא ניסה ... הבכי שלו היה פחות היסטרי ובמפגש הרביעי הוא בכה חצי מהפגישה ובחצי השני שיתף פעולה. מהמפגש החמישי ואילך הוא ידע היטב מה הם החוקים והפסיק לנסות לעבור עליהם. החוק היה שהוא צריך להתאמץ ולהפיק שפה (גם חלקית ולא באופן ... סביב הפה) והוא קפץ על טרמפולינה, הלך בהליכון, שיחק במברשת שיניים, לעס דברים קשים, הפריח בועות סבון. לאחר חודשיים ידע אדם להפיק 15 מילים, בעלי ואני היינו המומים מההתקדמות הזו. לאחר חמישה חודשים ידע אדם להפיק 60 מילים ואחכ הפסקתי לספור. עד היום אני שומרת את הדף ובו 60 המילים הראשונות שלו. ראיתי ... שלומד כיצד ללמוד ולומד כיצד להביט באנשים, כיצד להגיב באופן הנכון, כיצד להמתין לתורו, לומר הכל. לאט לאט הוא ידע לומר שמות של צבעים, מספרים, הוא נהנה להקשיב לסיפורים, שיחק במשחקים פשוטים. לאחר כשלושה חודשים של עבודה של רחלה ...
טון הדיבור התרגשות הערכה עצמית רעה חשדנות להאשים את עצמי בכי התפתחות הילד רצינות
נוחות - מגבלותיה של הנוחות
... את האדם לאותו מצב ומפחד משינויים. והרי האדם בכל זאת רוצה לשנות ולדעת את המצב שלו. לכן, איך האדם ידע אם הוא בעלייה או בירידה? נקדים ונאמר שהאדם רצה להמיר את x ב - y כדי לדעת מה התוצאה ...
כישורים להתלונן עצמאי מה זה פחד אובייקטיביות לפתח מיומנויות עצמאות תהליך
מה באמת אתה רוצה? למה אתה רוצה? למה בכלל אתה רוצה? למה לאדם יש רצון?
... שאבחר את הדבר הזה ולא את זה? מה באמת אתה רוצה? אני רוצה ללמוד. למה אתה רוצה? כדי להשיג ידע, להתקבל לעבודה בכירה. מהיכן הרצון, למה בכלל אתה רוצה? מהרצון לדעת דברים, כי אני אוהב לדעת דברים, וחוץ מזה ... מרגישים שלמות. האם באמת מחויב שאבחר את הדבר הזה ולא את זה? אני מרגיש מחויב לנסות להשיג את סוג הידע שאני לומד בגלל שזה מעניין אותי, יש כאן אתגר, מאתגר אותי סוג הידע הזה, רוצה להיות בטופ של הידע הזה, לפחות לנסות, העיקר לדעת שאני מנסה עד הסוף, וכך אהיה שלם עם עצמי. השאלה הנשאלת, מה המאמץ שצריך ...
איך ללמוד מסקנה האם להשקיע סיכוי מה זה טעות מטרה מה זה זוגיות לקבל את המציאות
להרבות טוב בעולם: בודהיזם, מדיטציה פסיכותרפיה / אסתר פלד - חלק 1
... היהדות אני יודע קמצוץ של משהו. על הנצרות גם, אם לא מתוך לימוד הרי שקריאה וקולנוע הביאו אתם מעט ידע. על האסלאם אינני יודע דבר מלבד מצוות חמשת התפילות ביום וכמה חגים. לא חינכו אותנו להתעניין למרות שמן הראוי ... מחפש לו תשובות אחרות לנפשו. הטיפול וההתייחסות לרוח האנושית היו תמיד בידי הדתות ונציגיהן. להן יש לכאורה את מצבור הידע הרוחני. לחלקן יש גם פרקטיקת הקלה: הווידוי הקתולי, המצוות ביהדות, התפילה המרובה באסלאם. וברוח הציטוט של פלד את הרב ... המוכר: כאן לאני יש תפקיד קטן ומרכזו של עולם זה הניכר בתפקידו להפחית את חוויית התלות על ידי תוספת ידע רוחני וחומרי. הידע כרוך במצבנו כיצורים בני חלוף. מטרתו היא להפוך אותנו מחסרי אונים - לבעלי תחושת כל יכולים. השהייה בשש הממלכות, ...
השמנה לתרום פרויד רוחניות עצלן עוצמה איך ללמוד מה זו תודעה
מיקוד הרצון - ריכוז מחשבתי - איך להתמקד?
... את זה וכך הלאה להתקדם בשאלות למה אני רוצה את הרצון הזה, ולמה את הרצון הפנימי שלו וכו אז ידע האדם בברור מה באמת הוא רוצה ולמה הוא רוצה. דוגמה: האדם רוצה להרגיש טוב, וזה בא בגלל שהוא רוצה ...
שלמות לאהוב את עצמך בלי תנאים הרצון הראשון מה הרצון הפנימי ביותר איך להתמקד תחושה של הרצון איך לאהוב את עצמך בלי תנאים אמיתי עם עצמך
אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
... של התנהגות במקצוע האימון. להוות קו מנחה להתנהגות המאמנים בארץ. להוות כלי לקבלת החלטות הקשורות למהלך האימון. לתת למתאמן מידע על כללי ההתנהגות האתיים הנדרשים ממאמן ולהגן עליו. החלת הקוד האתי הקוד האתי חל על כל חברי לשכת המאמנים. ... מודעות לכוח ולהשפעה שמערכת היחסים המקצועית מקנה להם. 3. מקצועיות בעבודתם, ישאפו המאמנים לפעול על פי סטנדרטים גבוהים של ידע ומיומנות מקצועית, מתוך הכרה ברב גוניות המקצוע, בגבולותיהם, יכולותיהם, ניסיונם המקצועי ולקיחת אחריות אישית לעשייה המקצועית. בעבודתם, יפעלו המאמנים ... התיעצות עם גורמים חיצוניים תעשה ללא חשיפת זהות הלקוח אלא אם התקבלה הסכמה של הלקוח. 7. מאמן לא יחשוף מידע על מתאמנים בכלי התקשורת ללא הסכמה בכתב של המתאמן. 8. מאמן לא יחשוף פרטים של לקוחותיו כממליצים או לכל ... אימון, לא יחשוף המאמן את זהות המתאמן ואף ימזער עד כדי מינימום את שאר הפרטים המזהים של המתאמן. 11. מידע על מתאמנים שיתקבל בשיחות בין מאמנים לא ייחשף. 12. בכל מקרה בו יחתום המתאמן על הסכמתו לויתור על פרטיות וסודיות, על המאמן לבדוק שהויתור הינו בהסכמה מדעת (הסכמה מדעת היא הסכמה שניתנת לאחר קבלת מידע שמאפשר שיקול דעת). 13. ויתור כנזכר בסעיף 12 יהיה חד פעמי ולמטרה ספציפית בלבד. 14. מאמן השוקל השתתפותו בתהליך ... הפרטיות והסודיות שלהם בכתב. 15. מאמן המשתתף בתהליך אימוני בשידור כנזכר בסעיף 14 יבדוק שגם הגוף האחראי לשידור שבידיו המידע לא יוכל לחשוף כל מידע על המתאמנים ו/או הנזכרים בכתבה מלבד השידור עצמו. 16. מאמן הרוצה להקליט או לצלם מפגש אימון עם מתאמן יעשה זאת רק אם: הדבר נדרש לצרכי תהליך האימון ו/או לצורך למידה של המאמן. המאמן יידע מראש את המתאמן בשימוש הספציפי שיעשה בהקלטה. התקבל אישור מפורש לכך מראש מהמתאמן (אין להקליט או לצלם ללא ידיעת ... שאושרו לצפיה / האזנה וכי לא יעשה בהם כל שימוש אחר. 17. מאמן ינקוט באמצעי הזהירות הדרושים לשמירה על מידע אישי של לקוחותיו שהצטבר במהלך האימון. 18. שמירת הפרטיות והסודיות תעשה גם לאחר סיום הקשר עם הלקוח. 19. מאמן ... לקיים את תהליך האימון. 6. במצב בו מתאמן משתמש לרעה בקשר עם המאמן, יפסיק המאמן את תהליך האימון לאחר שיידע את המתאמן על כך. 7. מאמן יפסיק תהליך אימון שלפי דעתו המיקצועית, אינו מקדם את המתאמן. 3. מקצועיות א. ... יש לשקול הפסקת תהליך האימון ונקיטת דרכי פעולה. ב. כללי התנהגות 1. מאמן יפעל לשפר באופן מתמיד את היכולת, הידע, המודעות העצמית והמיומנות המקצועית שלו. 2. מאמן יציג תעודות הסמכה והכשרה מקצועית על פי בקשת הלקוח. 3. כאשר הדבר ... בפעולות שמטרתן לוודא שהתהליכים במקביל של טיפול ואימון אישי לא יסבו נזק למתאמן. המאמן יסביר זאת למתאמן וידרוש ממנו לידע את המטפל על כוונתו להתחיל תהליך אימון אישי ולקבל את ברכתו. 5. מאמן לא יקיים תהליך אימון אם יש ...
להסיר אחריות תהליכים אינטואיטיבי החלטות טיפול בחולה נפש חשק מיני למצוא פתרון לבעיות תהליכים מקבילים
מציאות - מבוא
... עיסוק זה, נשאלות שאלות כגון: האם בני האדם יכולים לתפוס את המציאות? אם כן - כיצד? האם החושים מספקים מידע מהימן על המציאות? שאלה זו העסיקה רבות את הפילוסופים האמפיריציסטים. האם השכל מספק מידע מהימן על המציאות? האם ידע מסוים על המציאות טבוע בנו מלידה? שאלות אלו העסיקו רבות את הפילוסופים הרציונליסטים. האם השיטות שפיתח האדם על מנת לחקור את המציאות (למשל, השיטה המדעית והמדע), אכן מספקות מידע מהימן על המציאות? האם יש קשר הכרחי בין מציאות ובין תפיסה? האם כל מה שנתפס, בהכרח קיים? האם כל ...
אתאיסט אובייקטיבי הבדלה אינטואיטיבי דתות שאלה פילוסופית חקירות אלוהות
הורים וילדים - כל כך קטן.... וכבר עקשן?
... מכרעת על עיצוב אישיות הילד ועל בניית הביטחון והדימוי העצמי החל בשנים הראשונות לחייו. הורות זה מקצוע ולכן רכישת ידע, למידה והשקעה בהכרח יובילו לבניית יחסים טובים יותר במשפחה.
ויכוחים תגובות הערכה עצמית ביטחון עצמי גבוה התקף להעלות ערך עצמי הערכה עצמית גבוהה לשפר דימוי עצמי
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1
... תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט Language Perception, Ambiguity & Conflict התיאוריות הבלשניות הנוכחיות מנסות לגלות כיצד אנשים משתמשים בידע לשוני, ידע מילולי של שפה. השפה משמשת לתקשורת בין אנשים, כותב העבודה הזו מנסה לתקשר עם הקורא, לספר לו או לה ... לקבוצת מחקרים אחרים, משווה אותו. אומרים לנו שכך אנו נגיע להבנה כוללת של מערכת השפה. אנו אוספים עוד ועוד מידע, מחקרים, ניסויים, הנחות, טענות, מסקנות. אנחנו מתקדמים, עוד מעט נגיע. ולנו כבני אדם יש עוד בחיים: רצונות, תשוקות, הנאות, ... האינפורמציה הנמסרת היא המשמעות? על כך הדעות חלוקות, כלומר, הדבר תלוי בגורמים רבים, כגון מהי כוונת הדובר / הכותב, הידע של המפענח. אנו נסקור גורמים והתניות אלו בהמשך. בשפה אנו עושים שימושים במילים. מהם מילים? צירופי אותיות או פונמות ... - סיבות ומטרת התיאור (האם נכתוב על מבנה העלים מבחינה מולקולרית של העץ או נסתפק בתיאור הצבע שלהן בלבד). ידע של השפה - רמת הבעה בשפה מילולית. זמן - הנוף הנשקף מהחלון משתנה בכל רגע. ייתכן שמבט חטוף לא ... (תהליך הקריאה), השמיעה (תהליך הבנת דיבור) וחשיבה (דיבור פנימי ומניפולציות מילוליות). האלמנט השני אותו אנו מוצאים בסביבה הקוגניטיבית הוא הידע (Knowledge), מה שידוע (What is Known). מהו ידע? נתייחס למושג מידע כדי להבין את המושג ידע. אם כך, מהו מידע? מידע הוא אלמנטים שנקלטו באחד מששת החושים, כלומר, מראות שנראו, צלילים שנשמעו, ריחות שהורחו, טעמים שנטעמו, תחושות שהוחשו, ומחשבות שנחשבו. מעבר לכך ישנם תוצרים של מניפולציות מנטליות שנעשו על ידע זה (לדוגמה פתרון בעיות לוגיות, דמיונות ויזואליים). מה היחס בין מידע לידע? זרם המידע עובר עיבוד וממנו נוצר מה שמכונה ידע. האם הידע הוא הזיכרון? היחס המקובל למושג זיכרון הוא כדבר המכיל את הידע, כמו ארון בו מאוחסן הידע. כפי שאנו רואים, הקליטה של אינפורמציה חושית מתנהלת כל הזמן (מלבד בזמן שינה עמוקה), כלומר כמות אדירה של מידע / ידע חדש נקלטת כל הזמן ולכן ישנה בעייתיות בתיאור של הזיכרון כדבר סטטי, קבוע, מוגבל ולכן הדימוי לארון מטעה. הזיכרון או הידע מוגבלים במובן זה שמכלול הידע אינו נגיש ברגע מסוים אלא חלקים מעטים בלבד. מדוע אין נגישות לכל הידע? כבר בתהליך התפיסה יש פרגמנטציה - האדם לא ער לכל הנקלט, הוא ער לנקלט בחוש מסוים ברגע אחד וער ... ברגע שני, כמו קוף שקופץ מענף לענף. זהו טבע התודעה. הגורמים להסטת העירות (תשומת הלב), הנם רבים, חלקם תלויים במידע הנקלט וחלקם בקולט עצמו מבחינת מצב רוחו (תודעה, mind) באותה עת. אם הידע הוא פרגמנטי מובן שהנגישות לו תהייה מקוטעת ובעייתית. גורמים אחרים הם דעיכה של המידע לאחר זמן או תוצאה של הסטת תשומת הלב למידע חדש או אחר. אם כך, מהו הידע? הידע הוא האדם - הידיעות על העולם שעובדו והתגבשו הן המבנה המנטלי של האדם. הידע מתגבש מרגע הלידה, וממשיך בתהליך זה עד המוות. כך האדם הוא תוצר של התרבות, האקלים, אוכל, הסביבה, המצב הכלכלי, ההורים - כל החשיבה של האדם היא תוצאה של כל זה. האם המושג ידע או זיכרון הן קונספט מופשט (Abstract) בלבד? במובן מסוים הדבר נכון כל עוד אין נגישות לכל מרחב המידע שנמצא במוחנו, כל עוד אין רגע עליו נוכל לומר שיש נגישות לכל הידע המאוכסן בזיכרון. מהו מרחב הידע? האדם הפשוט לא יכול לענות על שאלה כגון מה אתה יודע? או מה יש בזיכרונך? אמנם, יש אפשרות בנקודת זמן מסוימת לזכור מספר מאורעות או חוויות אך עדיין באופן מאוד מוגבל. לכן גם באופן רצוני הגישה לידע זה, שאנו מאמינים שהוא מאוכסן בזיכרון, היא מוגבלת, מקוטעת, חסרה ולכן בעייתית. D. זמן רובנו חושבים במושגים של זמן. ... המנטלי. קליטת שפה באם בשמיעה או בקריאה דורשת זמן. ברצף זמן זה כל החושים פועלים באופן סימולטני, ישנה קליטת מידע אחר מלבד מידע של שפה מילולית בחושי הראייה והשמיעה, ולכן הדבר מצריך פענוח של השפה מתוך כל שדה הראייה והשמיעה. האדם כיצור דינמי עובר שינויים בזמן זה, הידע משתנה, הזיכרון משתנה. בשל שינויים אלו נוצרים הפרעות בתהליך פענוח השפה (פגיעה ביחס מפענח - מפוענח). הפרעות של רעשים ... את התנועה האדירה, ההשתנות הבלתי פוסקת של התהליכים המנטליים ובכללם - השפה. II. הסביבה הקוגניטיבית A. הקונטקסט הפנימי 1. ידע והתניות הידע שאנו צוברים מרגע הלידה קובע כיצד נפעל בכל רגע ורגע. כאן נכללים כל האמונות, הדעות, הרעיונות והיכולות המנטליות. הידע ...
צלילים הורות בעד ונגד קיבעון עסק מה זאת אהבה אובייקטיבית הרצון
התאבדות - מבוא
... בררניים), אשר מעכבות את הספיגה מחדש של הסרוטונין ובכך מגדילות את כמותו במוח (ראו עוד בערך מוליך עצבי). אין מידע מוצק על קווים תורשתיים בנטייה ההתאבדותית. התאבדות אינה עוברת מדור לדור ברמה הגנטית, היא אינה תכונה המאפיינת בן - ... ויקח שאול את - החרב ויפל עליה (שמואל א, לא, ד - ה). בנוסף, בעקבות ביקורו אצל בעלת האוב, ידע שאול עוד מליל אמש שעתיד הוא למות בקרב. אחיתופל, ככל הנראה, התאבד בחניקה, כשהבין שאבשלום לא הלך בעצתו ודוד ... שהתאבד בכלא הסורי כדי שלא למסור סודות צבאיים, נחשבת לפרשת גבורה. טענות על התאבדות בקרב בעלי חיים: על פי הידע המדעי כיום, תופעת ההתאבדות ייחודית לבני אדם בלבד, עם זאת, קיימות מיתות משונות של בעלי חיים אשר ניתנות לפירוש ... במקווי מים שאין הם מצליחים לצלוח. אין המדובר בהתאבדות מכוונת, הלמינגים נעים באזורים שאינם מכירים: אין סימן לכך שהמכרסם ידע מראש שבקצה הדרך מחכה לו תהום או ים. חוש הראיה של הלמינגים חלש מכדי להבחין בין נחל, שניתן לעברו, ...
ייאוש סבל שריר להיות סלבריטי פגיעה עצמית צהל חיזוק ערך עצמי עודף משקל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ידע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ידע, איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ידע, איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חדירה לפרטיות הדחקת רצונות אדם מפחד מטופל הרגשה של אהבה ללמוד מכל דבר לא לפחד מאלוהים לפחד או לא לפחד ביטחון עצמי ללא תנאים מה זו אהבה עצמית? לגרום לבחורה לאהוב אותי אהבה זוגית אושר שתלוי בזוגיות האם ניתן להיות מאושר כל הזמן? להיזכר באקסית אני דו מיני איך לא להרגיש רע מחוסר יכולת להחליט? יעוץ לקבלת החלטה להתמודד עם הטרדה מינית להתמודד עם תחושות רעות בצורה שורשית ליצור מוטיבציה לעובדים מוטיבציה קבועה אימון לשיווק לשכנע מנהל קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים קרוב להארה רוחנית חיפוש רוחני אמיתי אוטיזם גבולי הפרעת דה ראליזציה לגרום לאקס להתחייב לך פחד להיפגע ולהחזיר אקסית בניית תוכנית fbw כיווץ איזומטרי העיניים של אלוהים אלוהים בוחר הדרך המהירה להארה רוחנית מה זה הארה רוחנית? איך להפוך להיות אלוהים? לא מספיק להיות אלוהים אני לא רוצה כסף כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? משמעות החיים של הדתיים אושר ומטרת החיים להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל לשכנע מישהו לא ליהנות רצון עצמי ובחירה חופשית בחירה חופשית בריאתנות או אבולוציה האם אלוהים קיים במקביל לעולם? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, אימון אישי להצלחה, רטוריקה בתחום ידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 12:39:13 - wesi4