ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 4
... ימי הבריאה - יום 4 - חלק 4 מנגד, אני צריך את המאור הקטן בשביל לגדר דרכו את אזור המידע ולהאיר את נתיביו אך לא בשביל לעבוד בפועל באזור הזה ולשחק בנתוניו... מטרת הארת הנתונים באזור הזה הוא להשאירם ... האדם עוד לא זיהה את הכוכבים מקרוב, לכן הם עוד לא הגיעו למעמד מאור שישמש את האדם בחיפושו אחר מידע אחר, ולכן נעדרה מילת התואר מאור מהכוכבים. אם כן, תודעת האדם עוד לא זיהתה את המידע הנישא על גב הכוכבים, אך כן מידע זה עומד עם יתר המידע ביקום לרשות האדם, ויכול ויום בהיר אחד יזהה אותו... היינו ישתמש בו ויצרפו למחוז העשייה שלו. לכן כתב המחבר ... הזו עומדת לרשות האדם במצב הכן, ועל האפשרות הזו למדנו מתוך המאור הקטן. זוהי בעינה משמעות שני המונחים גידור המידע, ו - השליטה בערימת המידע עי גידור גבולותיו. באופן הזה ניתן להבחין שכל המונחים הקושרים את התודעה לעשייה - מתיישבים הם באופן מדוייק עם ... העצום, המאור הצנוע של הירח, וגם הכוכבים. באופן הזה מתחברת התודעה האנושית עם כל רעיון ועם כל שרשרת - מידע חלקית מהיקום, ולכל רעיון שני מאורות גדולים ומוגדרים ולצידם מערכת כוכבים אין סופית. גם לגלגל שני מאורות גדולים: מאור ... הזה (לתת) שבאמצעותו ניתן לרדת אל עומק תשובת המחבר לשאלה העקרונית שלעיל. ביוני 2007 עמדתי במסגרת חיבור שכתבתי - מידע - על שני הפועלים לתת ולקחת, ומתוך חשיבות הפועל לתת בקונטקסט שלנו - אני רואה לנכון להביא מתוך החיבור ... האדמה היציבה שאנו עומדים עליה בשתי רגלינו, גן העדן אינו ניצב בשמיים. הוא יודע עוד את משמעות המונחים עץ, מידע, מים, אינפורמציה... אדם הראשון לא נענש על כי אכל פרי... לשום אדם לא מגיע עונש על אכילת פרי עץ. ... שפל אבא! הוא שיחק אותה וכאילו מה זה כסף בין ידידים - ובסוף הציע את המחיר הגבוה ביותר כי ידע מראש שיקבל... ואכן הוא ביקש וקיבל. התנהגותו שפלה - לא בגלל המחיר המוגזם שביקש, אלא בגין האווירה הידידותית שהשרה ... לנתינה בלב שלם ובנפש חפצה... הוא רק יכל לבקש ממנו למכור... ומעבר לזאת, יעקב הכיר את נפש עשו הקלה וידע כי עשו מסוגל לקיים אך עסקאות לאייט... עסקאות מהירות, קלות, מפתות... ואכן הוא פנה אליו בהתאם ובמדויק: ויאמר יעקב: ... את מוטיב השליטה כדבר שילווה אותה בכל שלב וצעד, החל מהרגע הראשון כאשר חפנה את החופן הראשון שלה מערימת המידע, וביקשה למשול בכל חבילת המידע דרך גידור החבילה הזו, והינה עקב החופן הזה נוצר הרקיע ועימו נוצרו שני אזורים - עליון ותחתון. היא ראתה ברקיע שנוצר כסמל לשליטתה המתמדת בכל ערימת המידע, כי הרי חילקה באמצעות הרקיע את מלוא ערימת המידע לשני אזורים מוגדרים הנתונים לשליטתה המתמדת והמוחלטת, בכל רגע נתון יכולה לזהות רצף חוליות ולקטוף אותן מלמעלה - משמע להושיט את היד למעלה ולהוריד את החוליות למטה, אל המציאות. זו תמצית שליטתה המוחלטת בערימת המידע. והינה הופיעה התמונה המורחבת הרביעית, וביצבצו מתוכה המאורות... ובעצם, נוכחה התודעה כי לא חופן של מידע הפקידה בשמים כי - אם מאורות! דהיינו וכאשר חפנה התודעה האנושית את החופן שלה מערימת המידע וזיהתה רצף של חוליות מידע, היא בנתה לה בעצם מאורות שימשיכו ויאירו לה את שני האזורים אשר ביקשה למשול בהם. רצף החוליות בעצמם - ... מרכולתו, לפעמים הוא רוצה להחליף את מרכולתו דווקא באורז... סיכומו של הדבר: התודעה זיהתה ברגע זה רצף של חוליות מידע, והינה זה עתה נולדה לנו שרשרת מידע חלקית בעלת חוליות רצופות שהצטרפה למציאות - אך עדיין לא הפכה למאור. רצון התודעה להחליף את השרשרת החלקית הזו שבידה במידע אחר - הוא זה שיהפוך אותה למאור. משה רבינו כינה את הפועל שמגרה את הרצון הזה ב - לפדות. התודעה מבקשת לפדות את המידע שבידה במידע אחר, היא מבקשת שהמידע שזיהתה בשרשרת הספציפית הזו - ישמש עבורה כמאור למידע אחר - משמע שתחליף את המידע הספציפי הזה ותקבל מידע אחר תמורתו. להמיר את המידע של הגלגל במידע אחר, לפדות את המידע. כך ראה משה רבינו את הרצון שיפעיל את מכונת החיים. מחבר התורה ראה את התודעה נותנת את המידע שבידה, גם מוכרת גם קונה... וכל עוד עסקת החילופין הו מתקיימת - המאור קיים על שני ערוציו: העליון והתחתון. ... כל חלק בחילזון ומכל נקודה אשר עליו... במילים יותר מפורטות לבעלי הזיכרון הקצר שבקירבנו - כל עוד ומתוך שרשרת המידע אשר זיהתה התודעה על הארץ, מייצרת את הכלים להמשך מסעה במרחב, כלים שיאירו לה את המרחב ואת הארץ כאחד. ולמשל ביום ובלילה - אל חשש... היא לא תעצור כל עוד ושני המאורות מגוייסים לשאיפתה בלמשול בשני חלקי המידע, בתחתון ובעליון, ביום ובלילה... לשני המחוזות הללו אין סוף. ולהבדיל בין האור ובין החשך - התודעה לא תעצור את ... את גבולות האור והחושך, גבולות שהופיעו בתמונה המקורית ופני התודעה עוד יגיעו אליהם. היום והלילה - מייצגים שני אזורי מידע מוגדרים בתוך המרחב הכולל. שני אזורים אלה מוכרים הם לתודעה מבעוד מועד: כל מה שמתחת לארץ וכל מה שמעל ... הדברים, יש לי מושג במה דברים אמורים... בעוד גבולות האור והחושך הם גבולות היקום במלואו, בהם כלולים כל אזורי המידע שביקום, גם של הגלגל ושל הארץ ושל כל סוגי המידע. גם הכוכבים הבלתי מזוהים שקרא להם משה רבינו שגר בהמה - נמצאים בתוך הגבולות הללו. גבולות האור והחושך הם גבולותיה של ערימת המידע המלאה והשלמה, היא השרשרת בת מיקשה אחת אין - סופית, היא היא שרשרת האם האחת והרצופה. ולהבדיל בין האור ... ושגר הבהמה ופטר כל רחם... מתוך התמונה המורחבת הזאת חשה התודעה האנושית את תחושת החיים, כי היא פגשה את המידע ועמדה על מהותו: טוב הוא לה. או אז... ויהי - ערב - נוצר הערב, תכונת ההתכוננות שמעידה על השליטה ...
שבעת התחברות התמכרויות נתינה גאולה מחיר גבוה מידי מוצרים יקרים איך למכור מוצר יקר
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 2
... יותר מילד אחד שהוא בעל תווית כפולה זו. מצב זה מקשה מאוד את ההתמודדות על ההורים והילדים כאחד. קבלת מידע אמין: מכיוון שמדובר בהפרעה התפתחותית אשר באה לידי ביטוי בגיל צעיר, ישנה משמעות רבה לסביבה של האדם בגילאי הילדות. ... המשמעותיים (כמו מורים והורים) יכולים להיות מקור הגנה לילדים עם הפרעת קשב והמנוע שמניע את ההתפתחות החיובית שלהם, אם ידעו איך להכיל את הקושי ובו - זמנית לראות את הילד מעבר לקושי. עם זאת, הציבור אינו מיודע כראוי בנושא הפרעת קשב. על כן ישנו סיכון משמעותי שלאנשים בסביבתו של האדם לא יהיה את הידע הנחוץ כדי להוות סביבה תומכת ומגנה עבורו, החל מגילאי הילדות ולאורך החיים. בנוסף, משום שהפרעת קשב לא נראית לעין ... שמבחינה מדעית הרעיון לפיו הפרעת קשב לא קיימת הוא פשוט מוטעה. על כן היבט נוסף המעורר את הצורך בקבלת מידע אמין וברור אודות הפרעת קשב הוא השיח הציבורי - תקשורתי המטעה אשר נוצר סביבה, במיוחד לאור השפעתו השלילית על ... לא מדעיות על התקפות של הפרעת קשב הן לא רק מטעות אלא גם מזיקות. זאת משום שהן יכולות לספק מידע שגוי לציבור ולקובעי המדיניות ובכך להגביל, להפחית או אף למנוע כל גישה לשירותים המסוגלים לתת מענה להפרעה זו. בהתאם ... אנשים עם הפרעת קשב וסביבתם הקרובה, הפרעת קשב שאינה מאובחנת ומטופלת מהווה גם נטל כלכלי על החברה. לכן העברת מידע אמין ומובן אודות ההפרעה אל אנשים עם הפרעת קשב והורים לילדים עם הפרעת קשב, היא חשובה ותורמת להתמודדות. מידע זה כולל את האטיולוגיה של הפרעת הקשב, טיפולים אפשריים, השלכות לטווח הארוך והשפעות על חיי היום - יום. מכאן ... קשב להשפיע על היבטים כמו: יכולת הלמידה, ההתנהגות, הערכה עצמית, כישורים חברתיים והתנהלות במסגרת המשפחה. בנוסף לחשיבות של מסירת מידע אמין וברור לסביבתו החברתית של האדם, במקרים רבים מסירת מידע אודות הפרעת קשב יכולה לסייע גם לאדם עצמו בהבנת המצב, לעורר בו תובנות אודות קשיים מהעבר ולספק לו נחמה. על פי רוב ניתן לראות בהפחתה של קשיים ביחסים המשפחתיים לאחר שיתוף המידע עם חברי המשפחה. דבר זה מאפשר להשאיר מאחור רגשות של אשמה וחרטה ולהתחיל בשיקום של הרשת החברתית של האדם, אשר יכולה להוות גורם תומך בהמשך התהליך הטיפולי. מידע אודות ההפרעה יכול לשפר את מערך הטיפול גם בכך שהוא מייעל את התקשורת ותורם לשיתוף הפעולה מול אנשי המקצוע ... מורים: משום שבמקרים רבים המורים הם אלו אשר מאתרים לראשונה את התסמינים של הפרעת קשב, עליהם להתבסס על מאגר ידע אמין ומדויק לצורך יצירת הקשר מול הורים ואנשי מקצוע. הוספת תכנים ייעודיים לתוכנית ההכשרה של מורים ומתן הדרכה בנושא יכולים לספק למורים מידע שימושי אשר ירחיב את דעתם בנוגע להפרעת קשב. הדרכת הורים: הורים לילדים עם הפרעת קשב מתמודדים עם אתגרים לא ... כל בעיה בקשר שלהם עם הילד, וגם כאשר התפקוד ההורי שלהם טוב. לכן, על המטפל לאתר גופים קהילתיים המספקים מידע ותמיכה, ולדעת כיצד יש להפנות אליהם. תוכניות להדרכת הורים שואפות לשפר את ההבנה של התנהגות הילד ולהקנות להורים מיומנות ... על כן יש להתאים את הדרכת ההורים כך שתתן מענה גם להיבטים אלו במקרה הצורך. קשיים בשלב האבחון: מחסור בידע מקצועי ואמין גורם לכך שכאשר מתעורר חשד להפרעת קשב, מוכנים הורים רבים לשלם סכומים גבוהים עבור אבחונים חוזרים ונשנים, ...
ביקורת זיהוי הוויה סובל מדימוי עצמי גבולות הפרעות קשב הפרעות קשב
פרות קדושות - עבודת אלילים - איך לשחוט אותן?
... ישנו את האמת עצמה, ואם הוא מרגיש שהוא מתרחק מהמקום שהחשיב אותו כאמת, סימן הוא עבורו, שלא היה ולא ידע את האמת. ומי שבאמת יחפש את האמת, בסופו של דבר, יגיע לאמת. הפחד של האדם לשחוט פרות קדושות, זה ...
אולי ההפך מה זה שכל פרה קדושה החלטיות הטלת ספק מי צודק לזכור שקרים
גוף שני יחיד / סייד קשוע
... הוא נכנס לחנות ספרים. הוא התחיל לקרוא לא מזמן. הוא מודע לחסך התרבותי שלו בספרות מוסיקה ואמנות, אין לו ידע קלאסי אך הוא מנסה לעקוב לפחות אחרי ספרים חדשים. לעתים הוא קונה ספר ישן יותר ומבקש מהמוכרת לעטוף אותו ...
ערבים טעות דחף מיני יחסי מין קנאה הימנעות חשק מיני אקדמיה
ספר המלים / ג'ני ארפנבק
... בראיון. והסיפור הוא לא ממש על ילדה. אלה במה שמבוגרים עושים לילדים.. הפילוסופיה מתגנבת, צועדת ישירות מהסיפור. לגני יש ידע קרוב על אימי החיים בעולם שקרי ומזוויע. משפחתה עברה את מלחמת העולם, היא גדלה בגן העדן השקרי של מזרח גרמניה. יש לה מניין לשאוב ידע והבנות פנימיות. אבא, אמא. הילדה יודעת. בית, קיר ורוד אך עם הציפורן אפשר לקלף מעט ומתגלה צהוב, ועוד גירוד ...
האם להשקיע צורות שונות קנאות תינוקות מזג האוויר פנימיות משחק שקרים
אווטאר - מה מציע האווטאר של ג'יימס קאמרון? - חלק 2
... הגונגל נושא נוסף איתו מתמודד הסרט, הוא המסר התרבותי הקשור בשרידות. מי לימד אותנו את חוקי הגונגל? האם זהו ידע של חיילי מאריינס בלבד? עם ההגעה לפנדורה, מציג הקולנול בשיחת פתיחה את טבעו של המקום כפי שהוא רואה אותו: ... לכן צריך לפתח שרירים ולהילחם. מה צריך להיות כדי לשרוד את הגונגל של החיים לדעתך? מה הורו לך מוריך? שידע הוא כוח? להשתדל להיות הראשון? או שמא להיות תלמיד טוב ולא לעשות בעיות לממונים? להישמע להוראות? כך או כך, ... רק כבורג קטן במערכת. האם עלינו ברמה כאנושות מאז אותם צבאות נושנים נלחמו בכידונים וחרבות? תרבות מעצבת בוגדנות העלמת מידע לגבי כוחו של הפרט מאפשרת לשליט להנהיג את האנשים. אלו שלא מאמינים בערכם מודים לאותו שליט חזק על שהוא ... כי נראטיב זה, אחראי יותר מכל, לצמצום התפתחות הציוויליזציה האנושית. שכן, כל היכולות האחרות שמקורן בהשראה, בחיבור לרוח, ולא בידע שכלי / היגיון, נמנעו מהאנושות. נשים צייתניות, נחשבו נאמנות. נשים שאולצו לבגוד בעצמיותן. הסרט מציג נראטיב שקרוב יותר למציאות ... השינוי מתחיל מבפנים. בתרבות המתקדמת של הנאביים בפנדורה הדמיונית, אין צורך להעלות את הידוע בספרים ולמלא מדפים שלמים של ידע. הידע הממשי מועבר מדור לדור דרך טכסי חניכה ודרך התנסויות. אין צורך לדעת אלא רק להיות מחובר למקור הידע, שמגיש לך את התשובות בזמן המתאים. מה דעתך על רעיון דמיוני זה? דווקא גייק שאינו מדען ושלא בא עם ... יש סיבה טובה מספיק גם לך לצאת למסע? האם תוכל / י גם את/ה לרוקן את הראש ממחשבות, ולהתמלא בידע מסוג חדש? החידוש באווטאר הטכנולוגיה המשלבת בסרט תלת מימד ואפקטים אכן מקפיצה אותנו לעולם מרגש עשיר וחווייתי יותר. אך ... גם מכיר את התרבות המדגישה מדע כוח ונשק וגם את זו המדגישה התמסרות ואפשור. בהובלתו הוא ממזג את שלל הידע שצבר לכלל ניצחון. ונצחונו הוא ניצחון האחדות על הפילוג והמלחמה. ההידברות על הדורסנות והשליטה, הלמידה נטולת התעודות על אשליית ...
רווקות קשר מיני סוכר תרגילים לפיתוח חשיבה דאגה אימה החלטיות איך לפתח חשיבה
הצלחה בחיים - לחיות מבפנים לבחוץ - נתיב של הצלחה בחיים
... עצום ברמות ההבנה והמודעות, בין לחשוב שאתם יודעים את זה לבין לחיות את זה ולהיות זה. אומרים שחוכמה היא ידע מיושם, לחיות מבפנים לבחוץ זו דרך חיים, זה נתיב של הצלחה בחיים שמעטים יחסית הם האנשים שנהנים ממנו. זה ...
מה זה חלום הישגים הישגיות להפסיד התחלות חדשות נוסחאות התפתחות גמילה
דיאטה - שוב נשברת ויצאת ממסגרת של אכילה נכונה?
... מה שחשוב לי והיא בכלל לא מי שאני. אני חושקת בה כי היא נתפסת בעיני כנכונה, בהיגיון, על סמך הידע שלי, ויש לי גם אמונה אולי שהיא תעזור לי ותשמור עלי. לפעמים זה ידע כללי שרכשתי, שהגיע אלי, הגיוני לי, שנתפס עבורי כנכון, ויש בי שאיפה לאמץ אותו. ולפעמים זה מגיע בצורת הבקשה ...
תחושת אשם להתעניין חשש הרצון רציונליות כישלונות פחד לסמוך על עצמך
שבעת ימי הבריאה - יום 3
... כלליות... יום אחד: זו יחידת הזמן הראשונה שנוצרה במרחב התודעה האנושית, ולמעשה זהו היום השלם שמאפיין את השליטה בשרשרת מידע אין סופית, בעלת חוליות מידע רצופות ומחוברות באופן אנלוגי עד לאין סוף. הבנתם? האמת זו לא הפעם הראשונה שאני נתקל במונח התנכי הזה, וכבר ... לעבודה. אם תרצו בואו נלך מהסוף עד ההתחלה ונתחיל בהגדרה הכללית של המונח הזה. אחד: זו תכונת הרצף בשרשרת מידע. להבנת התכונה הזאת אשחזר איתכם תרגיל מוצלח שעזר לי מאוד באחד החיבורים... בואו נקח פוסטר מסויים שמודפסת עליו תמונה ... המונליזה כי כל החלקים סודרו במרחק שווה, הרצף נשמר ורואים את כל החלקים ביחד. אחד: זה תכונת הרצף בשרשרת מידע, והפוסטר של המונליזה הוא שרשרת מידע. וגם המכונית והשולחן והאטום והכיסא וכל החומר ביקום - כולם ביחד וכל אחד לחוד הוא שרשרת מידע שמשדרת לאדם מידע, ואנו קולטים את המידע הזה בחושינו ומעבדים אותו, או אז מזהים את המונליזה ואת המכונית והשולחן והאטום ואת כל החומר ביקום. המידע שרוע לפנינו בכל מקום בכל פינה... כל החומר שלפנינו הוא מידע אבל יש לנו בעיה איתו: איננו יכולים לקלוט אותו ללא קיום התנאי הזה: רצף. שרשרת המידע חייבת להיות בעלת חוליות מידע רצופות בשביל להיקלט על ידינו, שרשרת מידע שהחוליות שלה מפוזרות או בלתי רצופות - אינה נקלטת עי חושינו כי המוח שלנו אינו מסוגל לעבד אותה, וכזו אינה נקלטת בתודעתינו. העולם מלא במידע אבל אנחנו קולטים לכאורה רק חלק מהמידע הזה, רק את שרשראות המידע שאנו מסוגלים להביא את החוליות שלהן לידי רצף מסויים, היינו לסדר הלכה למעשה את החוליות האלה ברצף, או אז נוצרת לפנינו שרשרת מידע בעלת חוליות רצופות ומתרחש זיהוי, בזאת מסתכמת העשייה האנושית. שני תנאים לכאורה צריכים להתקיים בשביל שהאדם יזהה את שרשרת המידע שלפניו: הרצף - רצף חוליות המידע, וגם את מלוא חוליות המידע, לא יכלנו לזהות את המונליזה אם חלקיה במלואם לא היו בטווח הראייה שלנו, כלומר אנחנו ולכאורה אמורים לראות את כל רצף התמונה בשביל לזהותה, אולם והלכה למעשה התנאי הזה אינו חייב להתקיים בהכרח, כי את רוב שרשראות המידע אנחנו מזהים למרות וחוליות המידע שלהן אינם נמצאות בטווח ראייתנו או בטווח אחד מחמשת חושינו. זהו למעשה ההבדל העקרוני בין האדם לחיה, ואף ההבדל המהותי בין אדם לרעיהו. גם החיה זקוקה לתכונת הרצף בשביל לזהות את שרשרת המידע אך היא חייבת בשביל זאת לקלוט את חוליות השרשרת במלואן עי אחד מחמשת חושיה. לא כן האדם, ובנוסף לחוליות המידע הנקלטות עי חושיו, הוא קולט גם את תכונת הרצף שלהן כמידע בפני עצמו, מעבד את המידע הנוסף הזה ומפיק ממנו חוליות מידע שישובצו בשרשרת המקורית, שמתוכה קלט במקור רק חוליות מספר... לדוגמה, המידע המשלים שאנחנו מפיקים בשיטת ברירת המחדל. זה גם ההבדל המהותי בין אדם לרעהו... אחד בוחן תכונת הרצף של שרשרת מידע ומפיק ממנה 10 חוליות נוספות, שני מפיק עי אותה הבחינה 20 חוליות נוספות, ושלישי יכול להשלים את מלוא חוליות ... אותה הבחינה. את זה האחרון מכנים כרואה לרחוק... בכל אופן, אנו חייבים תמיד להתמקד בתכונת הרצף בשביל לקלוט את המידע של התמונה, או בשביל לבחון את תכונת הרצף עצמה ולייצר ממנה חוליות נוספות להשלמת השרשרת... פנינו תמיד לאחד - למקום האחד בו חוליות המידע מחוברות, רצופות, מאוגדות... אני חייב להצביע על שרשרת אחת בעלת חוליות רצופות בשביל לזהותה, תהא השרשרת אשר תהיה. אני חייב להביא את שרשרת המידע אל מקום אחד בשביל לזהותה ולהצביע עליה. ויאמר אלהים, יקוו המים מתחת השמים אל - מקום אחד: אנחנו ביום השלישי... ביום השני, היינו בתמונה המקורית בשנית, זיהיתי - דרך החופן שחפנתי מערימת המידע את הרקיע שיבדיל בין המים אשר מתחת לרקיע לבין המים אשר מעל לרקיע. יוצר הגלגל רקע בעצם יצירתו רקיע בערימת המידע שיבדיל את שרשרת המידע לשניים: 1.מרחב המידע שעתיד להיווצר בעקבות רקיעת הרעיון שלו (הגלגל), זהו המרחב אשר מתחת לרקיע. זהו המרחב שעתיד להיווצר בו המנוע והמטוס והחללית וכל המכניקה של העידן שלנו. 2.זהו מרחב המידע שנוצר הלכה למעשה במרחב עקב רקיעת הרעיון של הגלגל, אך עדיין לא הואר. חוליות המידע המרכיבות את שרשרת המידע של המנוע והחללית נמצאות כבר במרחב, אך האדם עוד לא זיהה אותן, עוד לא אסף אותן למקום אחד וראה ... זהו המרחב אשר נמצא תמיד מעל לרקיע אך נוצרה עם הרעיון של הגלגל הזיקה אליו, זיקה שתשמש בעתיד כצינור למידע הבלתי מזוהה הנמצא במרחב הזה, מידע שיזרום דרכה בהדרגה אל מתחת לרקיע - אל מרחב המציאות מקום משכנה של התודעה האנושית, מי שתזהה את צירוף ...
מסגרות מה זה אין סוף שיטות לפיתוח השכל לשפר יכולת קוגניטיבית יכולות קוגניטיביות שיפור המוח תנך קיום
סבל - מבוא
... במובן שונה לחלוטין. ניתן לטעון כי יצורים בעלי הכרה סובלים במהלך חייהם, בדרכים מגוונות ולעתים באופן ניכר. אין תחום ידע בודד העוסק בכל היבטי הסבל, אולם תחומים רבים עוסקים בטבעו של הסבל ובתהליך הסבל, במקורו, בגורמיו, במשמעותו ובחשיבותו ובביטויו ...
הנאה חוויות רגשיות נפשי או פיזי נמנע להשתנות רגש של כאב ידע תחושה של הכאב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ידע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ידע, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ידע, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה הוא ממש כועס עלי? למה זה רע שמישהו יאהב רק אותך? הדחקה באופן ישיר חסר רצון ביטחון מוחלט עולם הנשמות חרדה מבית משפט פחדים לא רציונליים האמת של החוסר ביטחון עצמי טעויות באהבה עצמית להכיר את האחד שיאהב אותי בלי תנאים לשתול מחשבות אהבה עשיר השמח בחלקו אושר חיצוני במקום אושר פנימי אין לי זוגיות איך לדעת איך הבן זוג ייפרד ממך? החלטות חכמות איך אלוהים מחליט? להתמודד עם דיכאון אחרי פרידה להתמודד עם כל קושי הצלחה וכישלון השקר של ההצלחה פגישה עם לקוחות פוטנציאלים איך לשכנע בחורה לשכב איתך? לעזור לילד שעושים עליו חרם הורים לילדים אובדניים רוחני לפתח מודעות עצמית מחלות נפש אצל קשישים הפרעת אישיות של אנשים חכמים אני חושב על האקסית רגשות מעורבים לאקס למה נגרמים כאבי גב? יציבה נכונה אלוהים קיים בכל מקום וזמן האם יש אלוהים? הארה רוחנית לילדים מואר האם הבנת את הספר להיות אלוהים? קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים לעשות יותר כסף ממכירות איך לא לעשות כסף בקלות? מהי משמעות החיים? החיים שאחרי השגת מטרת החיים ליהנות מסקס בלי סקס חוויה חיובית בחירה חופשית אלוהית אלוהים בוחר מי יצר את העולם? הוכחה למציאות הבורא עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, קואצ'ר, מאמן אישי לנוער בנושא ידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 12:39:11 - wesi4