ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - השושלת - 2
... - השושלת - 2 מחשבותיו של הבודהיסטה (bodhisattbhiniveso) 2.17 אז, לאחר שפרש אל מקום מבודד, עלתה בבודהיסטה ויפסי המחשבה: אין זה ראוי שאחיה עם קהל גדול שכזה. עלי לחיות לבד, מרוחק מהקהל הזה. לכן לאחר זמן מה הוא עזב את הקהל ושהה לבדו. שמונים וארבעה אלף ... הם נסעו בכרכרות הרחק ככל שהיה ניתן ואז ירדו והמשיכו את דרכם ברגל עד שהגיעו אל הבודהה ויפסי. כאשר הגיעו, קדו בפניו וישבו במקום ראוי. (47) 3.11 והבודהה ויפסי נשא בפניהם דרשה מדורגת על נדיבות, על מוסר ועל גן עדן, תוך שהוא מסביר את הסכנה, ההדרדרות וההשחתה ... הקהל הגדול הזה של שמונים וארבעה אלף עזב את בנדהומטי אל פארק הצבאים של קהמה היכן שהבודהה ויפסי שהה. וכאשר הגיעו אליו התישבו במקום ראוי. 3.15 והבודהה ויפסי נשא באזניהם דרשה על נדיבות, על מוסר ועל גן עדן, תוך שהוא מראה את הסכנה, ההדרדרות וההשחתה שבתאוות ... את ידו המכופפת, או מכופף את ידו הישרה, נעלמתי מאוקטהא והופעתי בין ישויות האביהה. ואלפים רבים מהם באו אלי, קדו בפניי ונעמדו במקום ראוי. ואז הם אמרו: אדוני, (54) עברו תשעים ואחד עידנים מאז שהבודהה ויפסי הופיע בעולם. הבודהה ויפסי נולד למעמד בני - לוחמים ... הלכתי לפגוש את ישויות הסודסי, ועם כל אלה הלכתי לפגוש את ישויות האקניטהה. ושם באו אלי אלפים רבים של ישויות, קדו בפני, נעמדו במקום ראוי ואמרו: אדוני, עברו תשעים ואחד עידנים מאז שהבודהה ויפסי הופיע בעולם... (כמו בפסקאות 29-30) 3.33 וכך, נזירים, בזכות חדירתו ... ויועד להפוך לבודהה גוטמה. (44) הראו את אמונכם: Pamucantu saddha. (45) חצי אח של ויפסי. (46) כהן דת או שר. (47) ישבו במקום ראוי: אקמנטם ניסידימסו, ekamanta nisdisu. מילולית: ישבו בצד אחד. (48) האפשרות להגשמה של ניבאנה, האלמוות, כעת פתוחה בפני חסידי ...
התאמצות הקדמות תורה פחד מעבירות טומאה אגו מוות הימנעות
בודהיזם - השיחה עם לוֹהִיצַּ'ה - מורים טובים ורעים
... המכובד הזה נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הזה הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, ... סוגי מורים (Tayocodanrah) לוהיצה, יש שלושה סוגים של מורים בעולם הראויים לגנאי, ומי שמגנה מורה שכזה, הרי שגינויו יאה, נכון, בהתאם למציאות וללא פגם. אילו שלושה? ובכן לוהיצה, מורה שיצא קדימה אל חיי חסר ... בהיאחזות, שכן מה יכול לעשות אדם עבור זולתו? (4) זהו המורה הראשון הראוי לגנאי... ושוב, ישנו מורה שעזב את ביתו והיה לחסר - בית, אך לא השיג את מטרת החיים הרוחניים. ומבלי להשיג מטרה זו הוא מורה לחסידיו ... בהיאחזות, שכן מה יכול לעשות אדם עבור זולתו? זהו המורה השני הראוי לגנאי... ושוב, ישנו מורה שעזב את ביתו והיה לחסר - בית, והשיג את מטרת החיים הרוחניים. משהשיג מטרה זו הוא מורה לחסידיו תורת לימוד, ... אחר ההתעוררות, ומתייחסים בביטול להוראותיו של המורה. גם מורה זה ראוי לגנאי באמירה: האיש הנכבד הזה עזב את ביתו.. יהיה זה כאילו אדם שחתך את כבליו הישנים, כבל עצמו בחדשים. אני מכריז שזהו לימוד רע ... בהיאחזות, שכן מה יכול לעשות אדם עבור זולתו? זהו המורה השלישי הראוי לגנאי... אלו הם שלושת סוגי המורים עליהם אמרתי שהם ראויים לגנאי. מורים שאינם ראויים לגנאי (Nacodanrahasatthu) לאחר מכן אמר לוהיצה: גוטמה המכובד, האם יש בעולם מורים שאינם ראויים לגנאי? - 55 הנה לוהיצה, טטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, ... וכאשר תלמיד של מורה מגיע להישג מצויין שכזה, הרי שמורה כזה אינו ראוי לגנאי בעולם. ואם מישהו מגנה מורה כזה, הרי שהגינוי אינו יאה, אינו נכון, אינו בהתאם למציאות ושגוי. - 62 הוא משיג את שלוש הגהאנות ... וכאשר תלמיד של מורה מגיע להישג מצויין שכזה, הרי שמורה כזה אינו ראוי לגנאי בעולם. ואם מישהו מגנה מורה כזה, הרי שהגינוי אינו יאה, אינו נכון, אינו בהתאם למציאות ושגוי. - 77 הוא מגשים את ארבע אמיתות ... וכאשר תלמיד של מורה מגיע להישג מצויין שכזה, הרי שמורה כזה אינו ראוי לגנאי בעולם. ואם מישהו מגנה מורה כזה, הרי שהגינוי אינו יאה, אינו נכון, אינו בהתאם למציאות ושגוי. לשמע הדברים האלו, אמר הברהמין ...
אהבה לחבק שורש משמעת יכולת החושים נשים שלמות
בודהיזם - השיחה עם מַהָאלִי - מראות שמימיים
... ביער הגדול. ובנוגע לאדון המכובד הזה נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם ... כן, אדוני הנכבד, אמר סיהה. ולאחר מכן הוא הלך אל הבודהה, ברך אותו בכבוד, נעמד במקום ראוי ואמר: אדוני, שליחים ברהמינים ... במושב שהוכן. הברהמינים ניגשו אל הבודהה. ולאחר שברכו אותו בכבוד, התיישבו במקום ראוי, אך אוטהדהה קד בפני הבודהה ואז התיישב במקום ראוי, ואמר: אדוני, לא מזמן הגיע ... תלמידיו של הפרוש בעל - קערת - העץ, באו אלי, החליפו איתי ברכות נימוסין וישבו במקום ראוי. ואז אמרו: החבר גוטמה, כיצד ... לב ואני אסביר. כן, חבר, הם השיבו ואני המשכתי: חברים, טטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם ...
מוסריות שלמות ראוי להערכה מקום מגורים חברים הבנה נכונה האשמה התודעה
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 1
... לפני זמן רב וכעת נמצא בשלב האחרון של חייו. מן הראוי שהוד מעלתך יבקר אותו. אולי הוא יוכל להביא שלווה לרוחך. אך לשמע הדברים המלך אגאטסטו לא אמר דבר. שר אחר אמר: הוד מעלתך, יש את מקהלי גוסאלה, מורם של רבים... אולי ... לפני זמן רב וכעת נמצא בשלב האחרון של חייו. מן הראוי שהוד מעלתך יבקר אותו. אולי הוא יוכל להביא שלווה לרוחך. אך לשמע הדברים המלך אגאטסטו לא אמר דבר. דברי גיווקה קומארבהצה (Komrabhaccajvakakath) כל אותו הזמן גיווקה ... המכובד נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון (7), מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. מן הראוי שהוד מעלתך יבקר את הבודהה. יתכן ויוכל להביא שלווה לרוחך. אם כך גיווקה ידידי, הכן את פילי הרכיבה. בסדר גמור הוד מעלתך! השיב גיווקה ודאג שיכינו חמש מאות פילות ואת ... נזיריו. המלך אגאטסטו הלך אל עבר הנעלה ונעמד במקום ראוי. כאשר עמד שם וסקר את קבוצת הנזירים אשר ישבו בשקט מוחלט שלווים כאגם רגוע, הוא חשב לעצמו: לו הנסיך אודאייבהדה (8) היה שליו כקבוצת הנזירים הזו. (הבודהה אמר): האם ... את קבוצת הנזירים בכבוד בידיים צמודות, התיישב במקום ראוי ואמר: אדוני, ברצוני לשאול את הנעלה דבר מה, אם יואיל לענות לי. שאל נא כל שחפץ ליבך, הוד רוממותך. אדוני, ישנם בעלי מלאכה שונים כגון רוכבי פילים, רוכבי סוסים, ... (9). לאחר שהחלפתי עמו ברכות נימוסין, התישבתי במקום ראוי ואמרתי: קספה אדוני הטוב, ישנם בעלי מלאכה שונים... כל אלו נהנים כאן ועכשיו מפירות עבודתם הנראים. האם תוכל להצביע באופן דומה על פרי של חיי הפרישות הנראה כאן ... הוד רוממותך, הנה קורה שטטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק (29). הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות (30), והברהמות שבו, את הדור ...
להעביר מסרים אמון בחורות מחשבות נשים ארבעת היסודות להשתמש בעל משמעות
בודהיזם - סוטת ג'יואקה
... הבהגווה ולאחר שסיים לברך את הבהגווה בכבוד, התיישב במקום ראוי. לאחר שהתיישב, פנה אל הבהגווה במילים אלו: אדון נכבד, הגיעה אל אוזני שמועה כי ... לא אומרים זאת בהסתמך על מה שאמרתי. הם מציגים אותי שלא כראוי . גיואקה, אני מצהיר שבשר לא צריך להיאכל בשלוש הנסיבות הבאות: כאשר נראה, נשמע או ... את הטטהאגטה או תלמיד שלו בכך שהוא מציע ביודעין בשר שלא ראוי להציעו (ii), זהו הרגע החמישי בו הוא צובר מגרעות רבות. גיואקה, מי ששוחט בעל חיים ... נכבד! מעולה, אדון נכבד! הנזירים מזינים את עצמם רק במזון ראוי. אדון נכבד! הנזירים מזינים עצמם רק במזון חסר אשמה. מעולה אדון נכבד, מעולה! הדהמה ... משום שהיקשרות מובילה ליצירת השלכות רעות. (ii) בשר שאינו ראוי לקבל: עשרה סוגים של בשר אסורים למאכל על ידי הנזיר - בשר פיל, סוס, טיגריס, אדם, ... דב ולומר שזהו בשר חזיר, ואז להאשים את הנזיר באכילה בשר לא ראוי. זה ביזוי של הבודהה או תלמיד שלו. ...
מיוחד מצוקה לאכול בשר בודהה באיזון נפשי סכנה צורות כאבים
המוסר היהודי בהלכה
... דמו ואמרו, הרגו למי שאין לו דת. וכן תזהיר התורה על עובדי עבודה זרה, לא תחיה כל נשמה, ואם גופו מותר כל שכן ממונו כי העובד עבודה זרה ראוי להרגו ולא לחמול עליו וכיוצא באלה רבים. ברור שהמקבל על עצמו עבודת ה כערך עליון אינו חייב לקבל קדושת חיי אדם (כל אדם). יתר על כן, על פי ההלכה מי שאיננו מקבל עליו את הערך העליון ... עקב תשמעון את המשפטים וגו - כלומר אפילו המשפטים תשמע מה שצותה תורה ולא תעשה מפני שכלך אלא כשארי מצוות השמעיות (שאינן שכליות) . כאן ראוי לצטט את דבריו המאלפים של פרופסור ישעיה ליבוביץ זל: יש דוגלים בסיסמה של המוסר היהודי הנבואי. אולם היהדות התגלמה בדת, ודבר זה כשלעצמו אינו מאפשר כלל את קיומה של הקטגוריה מוסר ... קריאת שמע שלו את שני המובנים היחידים של מוסר). לשומר מצוות יש רק צוויים אלוהיים המכוונים את כל מעשיו, בין אם לרצונו בין אם לאו! וראוי לעיין ולהעמיק בדברים אלה הרבה. ואחרי הקדמה זו נבאר את פרטי הדינים וההלכות בעניינים המוסריים כביכול, שבין אדם לחבירו. גמילות חסדים - ראשית צריך אתה לדעת שרוב המצוות האלה נכללות ... והדומים להם נכנסות תחת מצוה אחת (ע רו) מכלל המצות הכתובות התורה בבאור, והוא אמרו יתעלה (קדושים יט יח): ואהבת לרעך כמוך . ולכן מן הראוי בראשית לבאר את מצוות ואהבת לרעך כמוך, וממנו תלמד לכל הסעיפים של גמילות חסדים. רמבם, הלכות דעות, פרק ו, הלכה ג: מצוה על כל אדם לאהוב את כל אחד ואחד מישראל כגופו שנאמר ואהבת לרעך ... וחילונים שאינם שומרי מצוות וכו) לא חלה עליהם מצוות ואהבת לרעך! ולא בכדי סיימה התורה את הכתוב ואהבת לרעך כמוך בצמד המילים אני ה. כאן ראוי לציין שבכל חברה אנושית קיימת הנטיה להגן על בני אותה חברה יותר מאשר על אלה שמחוצה לה. כמעט כל קבוצה אנושית תתקן לעצמה תקנות המכתיבות את ההתנהגות בתוך הקבוצה ותקנות אלה נותנות ... מוסרית שכוחה יפה בכל מקום ובכל זמן, גם לגבי מי שאיננו אזרח אותה המדינה. כלומר במערכת הרואה את האדם כתכלית המציאות, כל הפוגע באדם ראוי לגינוי ואילו במערכת הרואה את עבודת ה כתכלית הבריאה ידון לגנאי כל אשר פגע בעבודת ה. צדקה - דברים פרק טו, ז: כי יהיה בך אביון מאחד אחיך באחד שעריך בארצך אשר ה אלהיך נתן לך לא ... להחזיק בהם והוא אמרו יתעלה, (שם) לא תאמץ את לבבך ולא תקפוץ את ידך מאחיך האביון. וזה אזהרה מלקנות מדת הכילות והאכזריות שתמנע מעשות הראוי. ובשערי תשובה לרבינו יונה (ר יונה בן ר אברהם גירונדי החסיד חי בגירונה וברצלונה שבספרד במאה היג, ונפטר בטולידו בשנת הא כד (1263) ), שער ג: לא תאמץ את לבבך ולא תקפוץ את ידך ... רב מאד. כל אחד מאיתנו חייב לחשוב, להתלבט ולהחליט על הערכים, המשמעויות והדרכים הנראות לו. בהכרעות קשות שכאלה, לא רק השכל אלא גם הרגש ראוי שישתתף. עפי היהדות (ראה דעת הרמחל לעיל) משמעות החיים בעולם הזה היא קיום מצוות התורה אשר על פיהם ינהג ויקבע האדם את אורחות חייו. לפיכך, מי שאיננו שומר מצוות (אינו חייב או אינו ...
בריאת העולם יהודי הערות לגיטימציה התנהגות החלטה כבוד תאוות
הורות - פרדיגמה חדשה
... חיוניות אלו עבור עצמו. עצמאות רגשית בגרות נפשית כוללת בהכרח עצמאות רגשית: הידיעה שאני אהוב מיוחד ראוי, שמח מעצם קיומי - מתוך תחושת החיים הפנימית שלי. להבדיל מהסיפוק המושג כשאדם מקבל מזון רגשי ... והמשך התפתחות - כל אחד בקצב שלו ולכיוון הנכון לו. אני בסדר, אתה בסדר הורה שלא תלוי באחרים להרגיש חשוב, ראוי, מקובל וכד יכול להעניק חופש אמיתי לאחר. בלי לפחד (למשל שאמירות של הילד יקלקלו את הרושם הטוב ... המאפשר גדילה כמו רחם. עם הזמן, ילד שגדל כאהוב כמיוחד כרצוי, ילד שהקשיבו לו, הפנים את התחושה שהוא אהוב ראוי ומקובל, קיבל מספיק תוקף למחשבותיו רגשותיו התנהגותו ומעשיו, ועם השנים הפנמה זו תאפשר לו לספק לעצמו את הפידבק הזה בדיוק. הוא יהפוך לאדם שמרגיש את עצמו ראוי ואהוב. יהפוך לאדם שנושא עימו בכל נשימה - אהבה עצמית ואיפשור. מתוך כך הוא יכול לאפשר קיום ...
למידה שורש הבדלה רוגע אינטימיות רגשית לדאוג לילדים כבוד תינוקות
בודהיזם - סיבתיות
... דבר נוסף לעשות מעבר לכך. אננדה, ואם מישהו יאמר על נזיר שתודעתו השתחררה כך שהוא מאמין הטטהאגטה קיים אחרי המוות - אין זה יהיה ראוי, או שהוא מאמין הטטהאגטה אינו קיים אחרי המוות - אין זה יהיה ראוי , או שהוא מאמין הטטהאגטה גם קיים וגם לא קיים אחרי המוות - אין זה יהיה ראוי, או שהוא מאמין הטטהאגטה לא קיים ולא אינו קיים אחרי המוות - אין זה יהיה ראוי. מדוע? מאחר ונזיר זה משוחרר בידיעה ישירה של טווח ... מגיע וסובב. נזיר זה משוחרר מכל זה דרך תבונת - על, ולחשוב שנזיר משוחרר שכזה אינו יודע ואינו רואה - תהיה השקפה שגויה ולא ראויה. שבע תחנות ההכרה (satta viahiti) I.אננדה, קיימות ...
פעילות מנטלית סיבתיות חומר שאלה אמת צער התקדמות הימשכות
בודהיזם - הכלכל הדגול - חיים קודמים של גוֹטַמַה
... פנצסיקהה, (1) תוך שהוא מאיר את כל פסגת הנשרים בזוהר מרהיב, (2) ניגש אל הבודהה, ברך אותו, נעמד במקום ראוי ואמר: אדוני, ברצוני לדווח לך אודות מה שהבחנתי וראיתי במו עיני כאשר הייתי ... מנוסחת היטב היא תורת הלימוד של המכובד, נראית כאן ועכשיו, אל - זמנית, מזמינה לבוא ולבדוק, מובילה קדימה, ראויה להחוות על ידי החכם כל אחד בעצמו - ואיננו יכולים למצוא מגלה של לימוד מקדם שכזה, בין אם בעבר או בהווה, אחר מהבודהה. IV.המכובד הסביר היטב מה נכון ומה מוטעה, מה ראוי לגנאי ומה חסר אשמה, על פי מה יש לנהוג ועל פי מה אין לנהוג, מה שפל ומה ... ואיננו יכולים למצוא מורה כזה, בין אם בעבר או בהווה, אחר מהבודהה. VII.המתנות שניתנות למכובד מוענקות כראוי, תהילתו מבוססת היטב, ועל אף שכך הדבר, אני חושב, שבני - הלוחמים ממשיכים ... אדוני, ויצא לראות את המלך. כאשר הגיע לנוכחות המלך, הוא החליף ברכות נימוסין עמו ולאחר מכן התיישב במקום ראוי. והמלך אמר: אנו מעוניינים שגוטיפאלה הנכבד ינהל את ענייננו. אל תסרב. אני ... לומר: אדוני, המלך קורא לך. האדם הלך והכלכל הדגול בא אל המלך, החליף עמו ברכות נימוסין, והתיישב במקום ראוי. ואז המלך אמר: כלכלי הנכבד, לך חלק את ממלכת הארץ האדירה הזו, אשר כה רחבה ...
התאמצות לקוח אומר יקר לי החלטות מרמה חוסר ידיעה תועלת לשכוח את האקס שמח
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 5
... מהפרוש הגדול. תמיד היינו מוטרדים מדבריו: אין זה ראוי מצידכם לעשות כך, אין זה ראוי מצידכם לעשות כך! כעת נוכל לעשות מה שנרצה, ולא נצטרך לעשות מה שלא נרצה! אך המכובד קספה הגדול אמר ... הבודהה היה בן - לוחמים וגם אני בן - לוחמים. אני ראוי לקבל חלק משרידיו של הבודהה. אני אבנה סטופה גדולה לכבודם. ובני הליצהבי מוסאלי שמעו שהבודהה נפטר ושלחו ... היה בן - לוחמים וגם אנחנו בני - לוחמים. אנו ראויים לקבל חלק משרידיו של הבודהה, ונבנה סטופה גדולה לכבודם. ובני השקיאן מקפילבטהו שמעו שהבודהה נפטר ושלחו את ההודעה: הבודהה היה מנהיג השבט שלנו. אנו ראויים לקבל חלק משרידיו של הבודהה, ונבנה סטופה גדולה לכבודם. ובני הבוליה מאלקפה ובני הקוליה מראמגאמה שלחו ... ההודעה: הבודהה היה בן - לוחמים, ואני ברהמין. אני ראוי לקבל חלק משרידיו של הבודהה, ואבנה סטופה גדולה לכבודם. ובני המלה של פאבא שלחו את ההודעה: הבודהה, היה בן - לוחמים וגם אנחנו בני - לוחמים. אנו ראויים לקבל חלק משרידיו של הבודהה, ונבנה סטופה גדולה לכבודם. 6.25. כאשר שמעו כל זאת, בני המלה מקוסינארא ... היה בן - לוחמים וגם אנחנו בני - לוחמים. אנו ראויים לקבל חלק משרידיו של הבודהה, ונבנה סטופה גדולה לכבודם. לא נותר חלק משרידיו של המכובד, כולם כבר ...
שבעת תחושה של דחיפות אויב להיות סלבריטי להפוך נזירות תשישות הנאה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ראוי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ראוי, בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ראוי, איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, מאמן אישי לבני נוער, טיפול הוליסטי בתחום ראוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0703 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 23:22:23 - wesi4