ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זן בודהיזם / זאזן - עדיין דבר מה חסר? / מוהו נולקה
... לאו (מו)? הרב עונה: מו (לאו)! 2 המילה קואן פירושה מקרה - פומבי, בדרך כלל חילופי דברים בין מורה לתלמיד, או אמרה או מעשה אחר של רב - זן ששימשה מאוחר יותר כדוגמה לביטוי של האמת. בעת החדשה הפכה המילה קואן לשמש לתיאור שאלה אחת מתוך תכנית - לימודים שעל תלמידי - זן הלומדים תחת מורה קואנים לענות בהצלחה. התלמיד ייכנס אל חדר הדוקוסאן כדי להיפגש בארבע - עיניים עם המורה. ראשית הוא יכריז על הקואן שלו, ואז המורה יבקש את תשובתו. התלמיד הכין מבעוד מועד הצהרה או מעשה שיבטאו את הבנתו. אם המורה מאשר את הבנתו התלמיד יתקדם אל הקואן הבא, אם המורה אינו מאשר את הבנתו, על התלמיד לנסות שוב בפעם אחרת. במקרה של הקואן של הסימנייה מו, לתלמיד סיכוי טוב לענות בהצלחה אם רק ישאג מוווווווווווווווווווו! בקול עמוק מעומק ההרה שלו, כדי להראות שהוא הפך לאחד עם ... או ריק מזרח אסייתי כפי שחשבו פילוסופים אחדים. כקואן מודרני למו אין משמעות אחרת אלא מוווווווווווווווווווו! קואנים אחרים ידרשו מהתלמיד לסטור למורה או לעשות כאילו הוא משתין עליו. התשובות לקואן יכולות להיות תמימות ומשעשעות כמו משחק ילדי - גן. ...
מטרה תינוק מגודל כיעור צער טובת האחר נזירים מושלם לנסות שוב
בודהיזם - השושלת - 2
... את התנאים כדי שהבודהה ויפסי ילמד את הדהמה. ולאחר שברך אותו בכבוד, תוך ששמר את פניו לימינו, עזב מיד. התלמידים הראשונים במעלה (aggasvakayuga) 3.8 והבודהה ויפסי חשב: מי הראשון אותו כדאי ללמד את הדהמה? מי יבין את הדהמה הזו ... הקונדניה. תוחלת חייו היתה שמונים אלף שנה. הוא הגשים את התעוררותו השלמה למרגלות עץ פרחי הביגוניה. היה לו זוג תלמידים אציליים קהנדה וטיסה. הוא קיים שלוש אסיפות של תלמידים: אחד של שישה מיליון שמונה מאות אלף, אחד של מאה אלף ואחד של שמונים אלף נזירים - כולם ארהנטים. ... קצר, מוגבל וחולף במהירות, נדיר שמישהו יחיה מאה שנה. הוא הגשים את התעוררותו למרגלות עץ האסטהה, יש לו זוג תלמידים אציליים סאריפוטה ומוגלאנה, הוא קיים אסיפה אחת של תלמידים, אלף מאתיים וחמישים נזירים שכולם ארהנטים, משרתו האישי הראשי הוא אננדה, אביו הוא המלך סודהודנה, אימו היתה המלכה מאיא, ... הסבב, [58] וצלחו מעבר לכל הסבל. הוא זוכר את לידותיהם, את שמותיהם, את שבטיהם, את משך חייהם, את זוגות תלמידיהם, את אסיפות תלמידיהם: כך אדונים מכובדים אלו נולדו, כך נקראו, כך היה שבטם, כך היתה מוסריותם, כך היתה הדהמה שלהם, כך היתה ...
חוויות רגשיות התלהבות מה זה אושר נימוקים מיהו מנהיג תוצאות הגוף מה זה שלמות
בודהיזם טיבטי - מבוא
... אלה ששרדו כיום היא שושלת הקארמה קאגיו. מסורת הקאגיו התפתחה מקו - ההמשכיות של רבי - האמנים ההודים טילופה ותלמידו נרופה. השדר הועבר למתרגם הטיבטי מארפה, ואחר כך למילרפה, היוגי הדגול של טיבט. תלמידו גמפופה ביסס ומיסד את מסורת הקאגיו והעביר את מלוא השדר לדוסום צנפה - קרמאפה הראשון. כיום, מתגורר קרמאפה ה ... הבודהה עצמו ועל פרשנויותיהם של רבי - האמנים ההודים. ההבדל ביניהן טמון בפרשנויות, שהעבירו מורי הבודהיזם בהתאם ליכולות של תלמידיהם. הם הדגישו נקודות שונות. למשל: האסכולות הוותיקות (אסכולות הכובעים האדומים) הסתמכו יותר על תרגול הדהרמה והתנסות ישירה בה, ואילו ... החלו להיווסד אסכולות וגריאנה חדשות, כמו קאגיו וסאקייה. רב - האמן ההודי הדגול אטישה (1054-982) הגיע גם לטיבט, ועם תלמידו הטיבטי העיקרי דרומטנפה (1065-1004) ייסד את מסורת הקדאם. הבסיס הלימודי של מסורת הקדאם שימש את גה צונגקאפה להנחת העקרונות ... 1.בדרך כלל הקהילות בעלות אופי וצביון חילונים. 2.הרכב הקהילות: אנשים מערביים. 3.מייסדי המרכזים במערב הם בדרך כלל אנשים מערביים, תלמידיהם של לאמות טיבטים מסורתיים. בודהיזם טיבטי בישראל בשנת 1989 נוסדה על ידי קבוצה של ישראלים עמותה בשם ידידי טיבט ... החפץ ללמוד בודהיזם בישראל ולתרגלו יוכל כיום לבחור קבוצה המזוהה עם אחת משלוש דרכי הלימוד. קלאסיקה בודהיסטית בישראל קבוצת תלמידי דהרמה אשר לומדים בהנחיתה של המורה דר דבורה צביאלי. במסגרת הקבוצה זו מתקיימים קורסים וסדנאות שבועיים ברחבי ישראל, במפגשים ... צביאלי, הקורסים כוללים הקלטות של שיעורים ומלווים בחומרי קריאה מתורגמים לעברית של הטקסט המקורי. הלימוד מתאפשר בזכות סיועם של תלמידי קלאסיקה בודהיסטית בישראל. כל השיעורים מוקלטים, לאפשר את לימוד הקורסים בלמידה עצמית על ידי שימוש בחומר כתוב. לימודיה של ...
אסטרולוגים מה זה קיום מחויבויות מוטרד אינטרנט תכליתיות הרגשת אושר הארה מלאה
מגבלותיה של הנוחות
מגבלותיה של הנוחות סיפור - עם מספר על חכם אחד שהלך עם תלמידו על מנת להראות לו כיצד חיים אנשים בכפרים. באחד הכפרים הבחין החכם בבית בעל מראה דל ביותר. פנה החכם והתקדם עם התלמיד לעבר הבית. כשהגיע, הוא ראה את דלות המקום ותושביו. בבית הישן וההרוס התגוררו זוג הורים ושלושת ילדיהם כולם יחפים ... לעצמנו וכך אנו שורדים. החכם הודה לו על המידע, הסתכל סביבו מספר רגעים, ברך אותם לשלום והחל להתרחק עם תלמידו. באמצע הדרך פנה לתלמידו ואמר לו: חפש את הפרה הקטנה, וקח אותה הרחק מהמשפחה הזו. התלמיד התנגד למורו, התווכח עמו וניסה להניאו מבקשתו, הרי הפרה הקטנה הייתה האמצעי היחיד להישרדותה של אותה משפחה. אבל החכם לא ויתר, והלך משם מבלי לענות לתלמידו. באין אונים ביצע התלמיד את מצוות החכם, מורו. הוא מצא את הפרה הקטנה, לקח אותה לעיר הגדולה ומכר אותה. כעבור מספר שנים, אכול ...
התפתחות החלטה ילדים להיות מיליונר פוטנציאל אורח תחושת ביטחון הרגשת ביטחון
בודהיזם - רשת כל ההשקפות - 1
... [3] בלווית קבוצה גדולה של כחמש מאות נזירים. באותה העת גם הנווד סופיה נדד על הדרך הזו יחד עם תלמידו, הצעיר ברהמדטה. בדרכם הנווד סופיה דיבר רבות בגנותם [4] של הבודהה, הדהמה והסנגהה [5]. אך תלמידו, הצעיר ברהמדטה, דיבר רבות בשבחם של הבודהה, הדהמה והסנגהה. כך הלכו השניים, המורה ותלמידו, בעקבות הבודהה וחבורת הנזירים, והם סותרים זה את זה בטענותיהם. 1.2. לאחר זמן מה עצרו הבודהה וקבוצת הנזירים למנוחת הלילה במתחם המשכן המלכותי בגן אמבלטהיקא. וכך גם הנווד סופיה ותלמידו הצעיר ברהמדטה נכנסו למתחם המשכן המלכותי בגן אמבלטהיקה כדי להעביר שם את הלילה. גם שם הוסיף הנווד סופיה לדבר בגנותם של הבודהה, הדהמה והסנגהה, בעוד תלמידו ברהמדטה דיבר רבות בשבחם. וכך שוחחו השניים והם סותרים זה את זה בטענותיהם. 1.3. מוקדם בבוקר מספר נזירים, לאחר ... ולהבחין במגוון נטיות האופי של היצורים החיים! כך שהנווד סופיה דיבר בדרכים רבות בגנותם של הבודהה, הדהמה והסנגהה, בעוד שתלמידו הצעיר ברהמדטה דיבר בשבחם של הבודהה, הדהמה והסנגהה בדרכים רבות. ובעודם מתווכחים, הלכו בעקבות הבודהה וקבוצת הנזירים, והם מעלים ...
הרגשה של התעלות אומנות הריגה עקביות קנאה תודעה חיקוי יחסי מין
סמים - זהירות סמים בדרך! מדריך להורים מודאגים!
... הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול נמצא ש למעלה ממחצית מבני הנוער שותים אלכוהול, כמחציתם שותים עד שיכרות לעתים מזומנות 10% מתלמידי בתיס בחינוך הפורמלי ו - 20% מהתלמידים בחינוך הלא פורמאלי משתמשים בסמים 16% מהתלמידים בחינוך הפורמלי ו - 11% בחינוך הלא פורמאלי משתמשים בחומרים נדיפים 6% מהתלמידים בחינוך הפורמלי ו - 8% בלא פורמאלי משתמשים בתרופות שינה והרגעה ללא מרשם הפער הגדול בין תלמידי בתי הספר בחינוך הפורמלי לתלמידי המסגרות הלא פורמאליות (נוער מנותק) נמצא דווקא בתחום עישון הסיגריות: 20% בחינוך הפורמלי, 60% ב - לא פורמאלי. כך ...
להיגמל מהתמכרות למין גמילה מזונות התמכרות למתוק מתי לוותר התקף השפעה תחושת התעוררות איך לזכור
בודהיזם - שוֹנוֹת
... אם, אב שני מלכים מלומדים (ההשקפות הקיצוניות) והשמיד את דרך הנמר כחמישי (חמשת ההפרעות) חסר צער הוא הברהמין. 296 תלמידיו של גוטמה תמיד ערים ביום ובלילה מתרגלים את סגולות הבודהה. 297 תלמידיו של גוטמה תמיד ערים ביום ובלילה מתרגלים את סגולות הדהמה. 298 תלמידיו של גוטמה תמיד ערים ביום ובלילה מתרגלים את סגולות הסנגהה. 299 תלמידיו של גוטמה תמיד ערים ביום ובלילה מתרגלים מודעות של הגוף. 300 תלמידיו של גוטמה תמיד ערים ביום ובלילה תודעתם מוצאת הנאה בתרגול אי - פגיעה. 301 תלמידיו של גוטמה תמיד ערים ביום ובלילה תודעתם מוצאת הנאה בתרגול מדיטציה. 302 לא קל לצאת לפרישות, לא קל ליהנות ...
מדיטציה נאמנות כאבים תלמיד קיצוני לתרגל הנאה אושר גדול
מהי הפרה הקטנה שלך? כיצד תדחוף אותה מעל התהום?
מהי הפרה הקטנה שלך? כיצד תדחוף אותה מעל התהום? חכם אחד טייל עם תלמידו הנאמן ביער כשמרחוק הבחין במקום בעל מראה דל ביותר. הוא החליט לבקר שם לזמן קצר. בדרך הוא דיבר עם תלמידו על חשיבותם של ביקורים המאפשרים להכיר אנשים ועל הלמידה שרוכשים מחוויות כאלה. כשהגיעו, הוא ראה את הדלות של המקום ... לעצמנו וכך אנו שורדים. החכם הודה לו על המידע, הסתכל סביבו מספר רגעים, בירך לשלום והלך. באמצע הדרך פנה לתלמידו וצווה לו: חפש את הפרה הקטנה, קח אותה לתהום שם ממול ותדחוף אותה. התלמיד המבועת התנגד למורו, התווכח עמו וניסה להניעו מבקשתו, הרי הפרה הקטנה הייתה אמצעי המחייה היחיד של אותה משפחה. אבל החכם הלך משם ולא ענה לו. התלמיד המדוכא ביצע את פקודת מורו. הוא מצא את הפרה הקטנה, הוביל אותה עד לתהום הקרובה דחף אותה וראה כיצד ...
מוצר יקר מידי התנגדות למחיר ספק מתנגד למחיר איך לעזור למה המוצר כל כך יקר למידה לעזוב
על אנשי רוח, מקובלים, גורויים, ומורים לאומנויות לחימה
... עולמי אך בעלי ידע והבנה רדודה בהחלט. אם כך, למה הם כל כך מפורסמים? ולמה יש להם ככ הרבה תלמידים? מהסיבה הפשוטה, שיווק ופרסום נכון, כאריזמה ועוד. רוב המורים בעולם לוינג צון, לדוגמה, מנפנפים בכך שהיו תלמידיו של ייפ מאן. ייפ מאן היה המורה הראשון של ברוס לי, וכל תהילתו לא מתוך תוכן הידע, אלא מתוך עצם היותו מורה של שחקן קולנוע. כל התלמידים שלו תיפסו על זה, וניצלו את שמו כמותג, כחותם על משהו שהוא כביכול איכותי. אבל בתכלס, זה כמו שתשימו ... שמורה מאמן אותך לקרב, שהוא אף פעם לא חווה, זה הגיוני? מורה טוב, נותן כלים להתמודדות, ולא יוצר תלות בתלמיד ולהפך. מורה טוב, נותן דוגמה אישית. מכבד מקורות, אך לא מוגבל בהן. תפקיד המורה, לתת כלים, כיווני מחשבה, עצות, אך לא לקבוע. כמות תלמידים אינה רלוונטית, אלא איכותם, ואופן התקדמותם והבנתם. בעולם האל היו לא מעט מקרים שאדם שלמד 20 30 שנים, ולא ...
קשיים השקעות להתייחס ריכוז מיתוג להתרכז היגיון ידע
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
... אצל ילדים? איך בן אדם יכול לגלות את הפוטנציאל העצמי שלו? איך מורה ומחנך יכול לפתור את הבעיות של התלמידים באמצעות שיקוף עצמי? איך המורה יכול להבין את התלמידים באמצעות התבוננות פנימית שלו על עצמו? למה ילדים לא אוהבים את הלימודים? למה לילדים אין סבלנות ללימודים? איזו תועלת אמיתית מביאים הלימודים לתלמיד? למה למורים עצמם אין חדוות לימוד? כיצד היחס של המורה עצמו אל מה שהוא מלמד, כיצד הוא משפיע על התלמידים? האם אפשר לבקש מילד לאהוב את הלימודים? מי אחראי לכך שהילד יאהב את הלימודים? האם בן אדם נולד עם ... לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. הראיון עי ארז סנדובסקי, מנהל התוכנית הצעד הבא לפיתוח מצוינות אישית ולימודית של תלמידים בבתי ספר. ראה גם: אימון אישי / חינוך ילדים / יכולת הכלה - מהו אימון אישי וחינוך ילדים עם ...
איך לראיין דימוי עצמי חיובי העלאת הביטחון העצמי הערכה עצמית שלילית להלקות את עצמך חוסר ביטחון חוסר הערכה חוסר ערך עצמי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלמיד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלמיד, איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלמיד, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לייחס משמעות בחירה אישית איך לא להאמין? המסובב הראשון iq ואינטליגנציה פחד להשמין פחד מהפצה פחד לאבד את מה שיש ליצור ביטחון עצמי ביישנות וחוסר ביטחון האם טוב להתאהב? למצוא אהבה ללא תנאים עצות בדרך אל האושר תחושה של שמחה לשדר זוגיות מוצלחת יוצאים לדייט לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו להיצמד להחלטה שלך להתמודד עם בקשה לא הגיונית התמודדות עם קושי גדול להשיג כל מטרה בלתי אפשרית לא מצליח להחליש את הרצון הקשר שבין שיווק למכירות לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש ילד עם פחד להישאר בזוגיות רעה בשביל הילדים חוויה רוחנית שאלות להתפתחות רוחנית לחיות עם הפרעת קשב וריכוז טיפול במחלות נפש נפוצות שתילת מחשבות לאקס למה הוא רוצה אותה ולא אותי? להרחיק את המשקל מהגוף איך להפוך משקלי עבודה קלים לקשים? האם אתה אתאיסט? האם אלוהים חושב שיש לנו בחירה חופשית? הארה מלאה לשמור על ההארה מילון מושגים בספר להיות אלוהים נכתב הספר להיות אלוהים השקעה בסטארטאפ למה קשה להרוויח כסף? המשמעות של החיים מטרת החיים היא ימות המשיח חשיבה חיובית היא שקר חשיבה שלילית במכירות פרדוקס הבחירה והידיעה האם אין בחירה חופשית? ממה מורכב היקום? האם העולם קיים? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, מאמן אישי לימודים, מנטור בתחום תלמיד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 18_12_2025 השעה 06:00:10 - wesi4