ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מוטיבציה - באוניברסיטה של החיים בודקים נוכחות
... - באוניברסיטה של החיים בודקים נוכחות תמיד אמרתי שכדי להצליח בחיים, אתה צריך להיות תלמיד יותר טוב באוניברסיטה של החיים מאשר באוניברסיטה. גים רון זל אמר: תעבוד יותר חזק על עצמך, מאשר על המשרה העבודה שלך. כדי להיות תלמיד טוב באוניברסיטה של החיים אתה חייב להפגין ...
אינסוף מוח אוניברסיטה רגישות דמיון שמח הורים הפגנה
פילוסופיה של החינוך - מבוא
... סוקרטס: סוקרטס, שידוע כאבי הפילוסופיה המערבית, עסק בחינוך באופן אקטיבי לאורך חייו. לא השתמר כל תיעוד למשנה חינוכית מגובשת אצל סוקרטס, אך דרך החינוך שלו מתוארת בכתביו של תלמידיו. סוקרטס נהג לחנך באמצעות שאילת שאלות, וניהול דו - שיח דיאלקטי. סוקרטס נתן לבן שיחו לגלות ... מועטה. בניגוד לפילוסופים רבים אחריו, סוקרטס לא הציג משנה חינוכית סדורה ומגובשת. אפלטון: עיקר משנתו החינוכית של אפלטון מוצגת בעיקיפין בספרו המפורסם המדינה. אפלטון, תלמידו המפורסם ביותר של סוקרטס, הציג את תפיסתו החינוכית בדיאלוג הידוע שלו: המדינה. על פי המשנה ... ביותר לשרת את היחיד היא להטמיע אותו כנתין בחברה צודקת. על כן, אפלטון תמך בהוצאת ילדים מבית הוריהם, וגידולם כחסויים של המדינה, בבתים משותפים. הוא גרס שיש להבדיל בין התלמידים עפ רמת הכישרון שלהם, ולהעניק את החינוך הטוב ביותר לילדים המוכשרים ביותר, על מנת שיוכלו ... ממלכתי, אלא שהחינוך שהוא הציג היה שונה מאוד מהחינוך הממלכתי המקובל כיום. פילוסופים רבים השוו בין התפיסה המוצגת בהמדינה לתפיסות טוטליטריות מודרניות. אריסטו: אריסטו, תלמידו של אפלטון, הציג ככל הנראה משנה חינוכית רחבה בחיבורו האבוד על החינוך. ניתן לנסות להבין את ... גרס שתפקידו העיקרי של המורה הוא להעביר ידע. על כן, תמך אריסטו בלימוד שיטתי של חומר, באמצעות חזרה על עובדות. בדומה לאפלטון, אריסטו שם דגש על שילוב תחומים רבים בחינוך התלמיד. כמו כן, אריסטו שם דגש על שילוב בין החלק התאורטי של הלימוד לחלק המעשי שלו. על פי אריסטו, ... לפילוסוף הנוצרי החשוב ביותר ימי הביניים, פיתח גישה בפילוסופיה של החינוך, המכונה פרניאליזם חינוכי. על פי גישה זו, הקשורה קשר הדוק לפרניאליזם, המורה צריך לנסות להעביר לתלמידיו רק דברים נצחיים ואוניברסליים. על פי עיקרון זה, תפקידו של המורה אינו להעביר עובדות לתלמידיו, שכן העובדות משתנות כל הזמן (בתקופתו של אקווינס טרם דובר על חוקי טבע נצחיים), אלא להעביר ... ולטפחה על - מנת לחברת בעזרתה את החניך לחברת בני האדם. רוסו היה מהפילוסופים הראשונים שעסקו בשאלות מוסריות הקשורות לחינוך ולסמכות של המחנך. הוא טען שהמורה חייב תמיד לומר לתלמיד אך ורק את האמת, ולהבהיר לו שסמכותו נובעת אך ורק מהבדלים פיזיולוגיים. רוסו גם טען שייתכן ... על פי האקזיסטנציאליזם, הוא לאפשר לכל אדם לפתח את הייחודיות שלו, את המודעות העצמית שלו, ואת אישיותו. מכיוון שכל אדם שונה ומיוחד בבסיסו, החינוך צריך להתאים את עצמו לתלמיד. תפקיד נוסף של החינוך הוא להגביר את תחושת החופש של האדם ולהכין אותו להתמודדות עם סבל, חרדה ... לבין זו של רוסו, שעסקה אך ורק בחינוך הראוי ליחיד. גישתו של דיואי עצמו ניסתה לשלב ולאזן בין השניים. דיואי ניסה לשלב גם בין הגישה המסורתית, על פיה המורה צריך להעביר ידע לתלמיד, לבין הגישה על פיה התלמיד מתפתח בעצמו. דיואי הדגיש את חשיבות הלמידה דרך עשייה, מה שהוביל אותו לפיתוח החינוך ... בין ידע לכוח חברתי. על פיו, אנשים הרוצים שליטה וכוח מציגים את עצמם כבעלי ידע על מנת לצבור אותה. ניתן ליישם גישה זו גם על תחום הפילוסופיה של החינוך, בהקשר של יחסי מורה - תלמיד. פילוסופיה אנליטית: פאולו פריירה פילוסופים מהזרם האנליטי, אחד הזרמים הבולטים ביותר במאה ה ... רבים, החינוך המהותני דומה מאוד לחינוך המקובל במאה ה - 19 ובמידה רבה גם בעידן המודרני. במרבית בתי הספר בעולם המערבי אכן שמים דגש על הקניית בסיס ידע רחב וערכים משותפים לתלמידים. למורה תפקיד חשוב מאוד בחינוך המהותני, והוא מהווה דמות סמכותית ומרכזית בסביבה החינוכית. ... לזרם החינוך הפרוגרסיבי השפעה רבה על החינוך כיום. בין השאר, הוא הוביל לגיבוש דרכי לימוד נוספות מלבד ספרי הלימוד המסורתיים. מייסד הזרם הוא הפילוסוף הפרגמטיסטי גון דיואי. לתלמידו ויליאם קילפטריק היה חלק חשוב בהפצה של תורתו, והוצאתה אל הפועל. חינוך ביקורתי: פדגוגיה ... אינו מעודד חשיבה ביקורתית, אלא מעודד צייתנות והתאמה למסגרת. בצורה כזאת נמנע שינוי בסדר החברתי הקיים. תומכי החינוך הביקורתי מנסים לייצר חינוך אלטרנטיבי, שמעורר את התלמיד לחשיבה ביקורתית. בין אנשי החינוך הביקורתי הידועים נמנים פאולו פריירה (ראו למעלה) הנרי גירו ... חינוך דמוקרטי: המחנך א. ס ניל הקים את בית הספר הדמוקרטי הראשון - סאמרהיל חינוך דמוקרטי תנועת החינוך הדמוקרטי חותרת ליצירת מערכת יחסים שוויונית ודמוקרטית בין המורים לתלמידים. בבתי ספר דמוקרטיים רבים התלמידים מחליטים בשיתוף עם המורים על תוכנית הלימודים, מבנה השיעורים, מערכת הענישה וכדומה. בבסיס ... הדמוקרטי הראשון, נוסדו על ידי המחנך הסקוטי א. ס. ניל ניל הקים בדרזדן שבגרמניה את בית הספר סאמרהיל, בית הספר הדמוקרטי הראשון. כל השיעורים בבית הספר היו שיעורי רשות, והתלמידים השתתפו בקבלת ההחלטות בבית הספר. כיום ישנם בתי ספר דמוקרטיים בכל רחבי העולם. בישראל בפרט, ... היה הראשון שגיבש את תפיסת החינוך הביתי כתפיסה כוללת, העומדת בניגוד לאסכולות החינוכיות הקיימות. הולט טען ששיטת הלימוד בבתי הספר שגויה מיסודה, והיא מבוססת על פחדם של התלמידים. הולט טען שהאלטרנטיבה היחידה היא חינוך ביתי, והסביר באריכות את הסיבות לכך בספריו כיצד ...
חזל הערכה עצמית חשיבה הגיונית שאלות מסודר שכנוע דימוי על הרגשות
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 3
... הידע נשמר לרוב בספרים ומחברות התלמידים: למרות שבהתחלה זה היה קשה, בהדרגה גם אני התרגלתי לשינון, כך שגם ... את שלבי הלימוד המתחילים בכך שהתלמיד מאזין למורה בהקשבה מלאה: כאשר החוקר רואה שהנזיר חופשי לגמרי מבורות, ... לזכור את שנאמר ולכן מתוך כורח תלמידיו של הבודהה למדו בעל - פה את הוראותיו. שינון קשור בקשר עמוק ללמידה. ... מימיו של הבודהה ובהמשך באמצעות תלמידיו. מטרה של המסורת הייתה לימוד של חברי קהילת הנזירים עצמה ולימוד כל ... הטקסטים של שיחות הבודהה ותלמידיו ניחנים במאפיינים המוכוונים לקלות שינון ולימוד בעל - פה, בין אם זה ... מנגנון העברת המידע ממורים לתלמידים במשך הדורות הבטיח את שמירת המסר באופן רציף באופן יוצא דופן גם ללא ... את התהליך שהחל בבודהה, המשיך בתלמידיו הראשונים שיצרו נוסח אחיד לטקסטים, ומשם הפצה לנמענים במרחב ובזמן ... שרשרת אותנטית של קהילת מורים ותלמידים המהווים בקרה מתמדת ומאגרי איחסון לטקסטים הבודהיסטים. סיכום עבודה ... בנאמנות על ידי הסנגהה, קהילת התלמידים שלו, שהלכו בדרכו ופעלו על פי הלימוד כמו גם הפיצו אותה לנמענים ... הבודהה יצר מערכת משמעת לקהילת תלמידיו שיכלו לשאת בזיכרונם ולשמר באמצעות הבנתם האישית את הלימוד הלאה ... ועדכני. ההוראה הועברה ממורה לתלמיד והסתמכה כבר מתחילת המסורת על עדות אישית, על זיכרון ועל הבנה מבוססת ... עם נזירים אחרים או בין המורה לתלמיד מונעת חוסר דיוקים בהיבטים המילוליים ומונעת חוסר הבנות בהיבטים ... ובהמשך ניסוח ועריכה מדוקדקים של תלמידיו, והן מפעילות המסורת שתמכה בשימור באמצעות בקרה סדירה ברזולוציות ... מלבד ארבעת הוודות האלו היה על תלמיד ברהמין ללמוד גם את חיבור הטהבנה. לכן הוא היה ידוע בין הברהמינים ... שומע את הלימוד מפי הבודהה או תלמידיו, רק הבודהה גילה את הדרך בזכות עצמו ללא מורה. (19) סנגהה היא קהילת הנזירים והנזירות, תלמידיו של הבודהה. המונח מורחב גם לקהילת כל המתרגלים ההולכים בדרכו של ...
התכלית הסופית חכמה ראוי חיצוניות טכנולוגיות שנאה כאבים אקדמאי
חרדת בחינות - מבוא
... כי הבעיה מטרידה כ - 15% מהתלמידים והסטודנטים. החרדה מקשה על התלמיד בהתכוננות לבחינה ומקשה עליו לבצע את ... לעתים עלולה החרדה לשתק את התלמיד עד כדי אי - יכולת מוחלטת לבצע את הבחינה ... נוצר איום להיפגע ממשהו. לכן תלמידים עשויים להילחץ סביב מבחן חשוב שעליהם ... מופיעה פעמים רבות אצל תלמידים וסטודנטים עם לקויות למידה או הפרעת ... (ADHD). במיוחד כאשר תלמידים אלו לא אובחנו בגיל צעיר ולא קיבלו ... הבאות לידי ביטוי בהבנת התלמידים את החומר הנלמד והכנתם לבחינה וכן ... היחסים הבין אישיים בין התלמידים למוריהם גם כן, משפיעים על ההצלחה, ... מיקוד השליטה ועל הניבוי, שהתלמידים מייחסים לעצמם. מורה ידידותי, משרה ... עלולים המורים, לעתים, לייאש תלמיד, לטעת בו אמונות שגויות ועל ידי כך לעלות ... רבות על הפחתת החרדה שיביא לתלמיד סיוע ודרכי התמודדות. הקשר בין דימוי ... עצמי לחרדת בחינות. מאחר שהתלמיד סובל מדימוי עצמי נמוך הוא יבחר במסלולי ... לחוסר יכולת הן על ידי התלמיד והן על ידי הסביבה. הרגשת האין סיכוי ...
מחשבות חוסר יכולת טיפולים נגד חרדה הרגשה של אין לטפל בחרדות הרגלים להתמודד עם מצב אסטרטגיות
בודהיזם - דרך ההיסק והמשל הבודהיסטי
... מקום. ההשוואה היא לאדם שלומד את התורה כדי להשתמש בה לוויכוחים והתנצחויות. הבודהה מפנה לתלמידיו את השיקול באם האדם משתמש ברפסודה נכונה או לא, והם משיבים בשלילה. V. הפעולה הנכונה - לאחר שהנהר ... רטורי דומה למשל הקודם - בהתחלה התיזה, אחר כך תיאור מהלך עניינים והפניית שאלה אבסורדית לתלמידים הנענית בשלילה, תיקון והסבר ולבסוף חזרה על התיזה. התיזה - כל מה שאינו שלך, נטוש אותו. תיאור מצב - ... וסופו למות עם תאווה, שנאה ובלבול, עם הפגם ותודעה מלוכלכת. הבודהה מציג את האופן בו על התלמיד לבחון את עצמו בדרך אינטרוספקציה ומדמה זאת לצפייה במראה. הטענות בדרך ההיגיון מובאות בצורה הזו: (1) ... לי כוונות רעות והייתי נשלט על ידי כוונות רעות, לא היה נעים לאחרים לשהות בחברתי. (3) תלמיד שיודע זאת עליו לשים בדעתו: לא יהיו לי כוונות רעות ולא אהיה נשלט בידי כוונות רעות. (4) אם הוא רואה ... רציונליים בשילוב משלים היא בסוטרת השיחה הקצרה עם סצקה - אל הבודהה מגיע אדם בשם סצקה מתלמידיו הבולטים של מורה רוח בולט בשם ניגנטהה במטרה להכשיל את הבודהה בויכוח. הוא טוען שאין אדם שיכול לנצחו ... בין אלו הטוענים להארה מלאה. סצקה מציב את השאלה הבאה לבודהה: (1) מהן ההוראות שאתה נותן לתלמידיך? הבודהה משיב: (2) חומר הוא זמני, הרגשה היא זמנית, תפיסה היא זמנית, תופעות הן זמניות, תודעה היא ... את הדרך הטובה. והוא ממשיך ומספר על ארבעה טיפוסי אנשים שהגיעו לבודהה כמתנגדים והפכו לתלמידיו לאחר שהסביר להם את תורתו. בעקבות זאת הברהמין ששמע את דברי השבח הולך לפגוש את הבודהה בעצמו. לאחר ... הזכר הגדול. הנמשל הוא תמצות כל הדרך הבודהיסטית בפרטים בכלל ההארה של הבודהה ודרכו של התלמיד עד להארה. לאחר שהתלמיד החכם נוטש את חמשת המכשילים ומגיע לארבע מצבי הגהאנות הוא מכיר בהם כעקבות של הטטהאגטה, אך עדיין לא ... וראיית הלידות והמיתות של היצורים החיים בעזרת העין השמיימית נחשבים לעקבות הטטהאגטה אך התלמיד לא מסתפק בהם. כאשר התלמיד מבין לאשורן את ארבע האמיתות הנחשבות אף הן לעקבות הטטהאגטה, נאמר שהוא נמצא בתהליך להגיע למסקנה אודות ... ואין אפשרות לבסס את גדולת הבודהה על סמך ספקולציות, רק כאשר הפראקטיקה מסתיימת והתלמיד רואה בעצמו שאכן כל שנאמר על ידי הבודהה נכון הוא יכול להצהיר שזוהי הדרך הנכונה. הלימוד בדיוק כמו ...
הדדיות רצון אופי תבניות התקדמות בודהה סיבה ותוצאה חשיבה מוקצנת
הדרך הרוחנית - העברה אנרגטית - מורה רוחני
... שימוש מורים שונים. למשל, שימוש בהעברת אנרגיות ממורה לתלמיד נכנס מבחינתי לאותה קטגוריה של הפיכת מים ליין, ריפוי ... בכל המיקרים מדובר בניצול של שני אלמנטים: 1. המיינד של התלמיד עדיין שרוי בעולמו (הדמיוני) הדואלי, ולכן יש מורה ותלמיד, מורה ער ותלמיד ישן, והשפעה כלשהי של האחד על השני. 2. המיינד של התלמיד נוטה לחפש חוויות, להשתלהב מחוויות, ללכת בעקבות ... ככל שהחוויה חזקה יותר ומיוחדת יותר, כך היא נתפסת אצל התלמיד כאמיתית יותר, והוא ילך בעקבותיה יותר. זה בסדר לנצל מציאות פסיכולוגית זו של התלמיד לצורכי לימודו. בעבר הרחוק (לדוגמה: משה, ישוע) ייתכן ... הרבה יותר. המסר שלי, למי שבשל לשמוע אותו הוא: המורה, התלמיד, הדרך, האנרגיות, וכל שאר הניסים בהם אתם חושקים - הכל ... ותגלה (בסוף הדרך, בחייך, ולא בגלגול הבא) שאתה המורה, אתה התלמיד, הנס כבר קרה, ולא נותר לך אלא להוסיף אחד סוכר. ...
כיבוש מיני הישארות הנשמה פסיכולוג בסוף הדרך עקשנות רוחני יועץ פעילויות מיניות
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 2
... זה עלול להתיש אותו. (11) לכן, אננדה, אלמד אותך דרך לדעת את הדהמה, המכונה מראת הדהמה, (12) על פיה התלמיד האצילי אם הוא חפץ בכך יכול להסיק בעצמו: ... לעולמות אפלים, והדרך לניבאנה מובטחת. 2.9 ומהי מראת הדהמה באמצעותה הוא יכול לדעת זאת? הנה, אננדה, התלמיד האצילי הזה בעל אמון בלתי ניתן לערעור (13) ... הסנגהה של הבודהה מאומנים במיומנות, כך הם ארבעת הצמדים, שמונה סוגי בני - האדם, (14) הסנגהה, תלמידיו של הבודהה, ראויים למתנות, ראויים לאירוח, ... ללא חוסר - עקביות, (15) משחרר, חסר שחיתות, ותומך בריכוז ושלווה. זו, אננדה, היא מראת הדהמה, על פיה תלמיד אצילי, אם הוא חפץ בכך, יכול להסיק בעצמו: ... שהמכובד יגשים ניבאנה סופית. כיוון שהמכובד אמר כך: רשע, לא אגשים ניבאנה סופית עד אשר יהיו נזירים ותלמידים מושלמים, מאומנים, מיומנים, מלומדים, יודעי ... לימוד קלוקל שיופיע, וילמדו את הדהמה בעלת התוצאות המופלאות. (34) 3.8 וכעת, אדוני, למכובד יש נזירים ותלמידים מעין אלו. אנא מהאדון המכובד שיגשים ניבאנה ... הזמן שהמכובד יגשים ניבאנה סופית. והמכובד אמר: רשע, (35) לא אגשים ניבאנה סופית עד אשר יהיו נזירים ותלמידים מושלמים... עד אשר יהיו נזירות ותלמידות מושלמות... עד אשר יהיו חסידים... עד אשר ...
לשאול שאלות שלמות לחיות ספק למות חוכמה להתאמן הסרת אחריות
בודהיזם - סיגלווודה - קוד ההתנהגות לבעל הבית
... הקשב היטב בזמן שאני אדבר. טוב מאוד, אדוני, השיב סיגאלה הצעיר. והבודהה אמר: בן בעל - בית, כל עוד שהתלמיד האצילי הפסיק את ארבעת ההתנהגויות המגונות, כל עוד הוא אינו מבצע פעולות ... על ידי כעס אדם עושה רע. מונחה על ידי בורות אדם עושה רע. מונחה על ידי פחד אדם עושה רע. אך כל עוד התלמיד האצילי לא מונחה על ידי תאווה, כעס, בורות ופחד, הוא לא עושה כל רע. כך ... החלק הרביעי הוא שומר לזמנים קשים. כך אמר הבודהה ופנה לסיגאלה במלים הבאות: ובכן, בן בעל - בית, כיצד תלמיד אצילי מגן על ששת הכיוונים? עליו להתייחס לששת הכיוונים בצורה הבאה: ... מראים להם את חיבתם וחמלתם. ובכן, בזכותם מזרח הופך למוגן ובטוח. בן בעל - בית, בחמש דרכים אלו על התלמיד לשרת את מוריו כדרום: לקום ממקומו לאות כבוד, לדאוג להם, להביע רצון ... אישי, להקשיב להם בתשומת לב בעת קבלת ההנחיות. בן בעל - בית, בחמש דרכים אלו המורים המטופלים על ידי תלמידיהם כדרום, מראים להם את חיבתם וחמלתם: הם מאמנים אותם בדרך ההתנהגות ... הם מכירים אותם לחבריהם וידידיהם, הם דואגים לשלומם בכל דבר. בן בעל - בית, אלו הם חמש הדרכים בהן תלמידים משרתים את מוריהם כדרום והמורים מראים להם את חיבתם וחמלתם. ובכן, ... הנעלה בדרכים רבות. אני לוקח מחסה בבודהה, בדהמה, ובקהילת הסנגהה. יקבל נא אותי הנעלה לקהילת הסנגהה כתלמידו בעל - בית שלוקח מחסה בו מעתה ועד סוף חייו. ...
להתאמן ילד הנחיות מתוך פחד מטופל עצות טובות רמאים אויבים
אימפולסיביות - מבוא
... ליצור דינמיקה כיתתית אשר תשפיע על קצב עיבוד המידע שת התלמידים. לדוגמה, סגנון הוראה המאופיין בחילופי שאלות ותשובות מיידיים מחייב את הלמידים לענות במהירות ולכן מעודד אימפולסיביות. לעומת זאת, כדי לעודד חשיבה מוקדמת המורה יכול לבקש מהתלמידים לרשום את התשובה האפשרית יחד עם השיקולים הלוגיים שהובילו אליה. בנוסף על המורה לציין במפורש שיוקדשו לכך מספר דקות מזמן השיעור ולהמתין עד שלפחות חצי מהתלמידים יסיימו לכתוב. בדרך זו ניתנת לכל תלמיד אפשרות להפעיל שיקול דעת ולנמק את בחירתו באופן מושכל. כמו כן דרך זו מאפשרת לשתף כמות גדולה יותר של תלמידים בדיון הכיתתי ומתן הכוונה אישית לתלמידים בודדים בזמן שהיתר מנסחים את תשובתם באופן עצמאי. אימון מוחי: ניתן להפחית נטייה לאימפולסיביות גם על ידי אימון מוחי המיועד לכך. ...
לטפל בהפרעת אישיות בעיה נפשית משמעות צורות ענישה טיפול בהתמכרות טיפול בהפרעות פסיכיאטריות הסביבה
המחפש הרוחני - מהן תכונותיו של המחפש הרוחני האותנטי?
... לביצוע על ידי האדם. תמיד אפשר פשוט לבחור. האם קיבלת הכוונה בדרכך? האם ההכוונה עלולה להתפתח לתלות, או לאשליה של התלמיד? ומה לגבי מי שהגיע בזכות עצמו וללא מורה, האם הבסיס שלו יותר איתן? בשלב די מוקדם בדרכי הרוחנית, צד את עיני משל מצויין ... במורה הרוחני: ובכן, ההכוונה עשויה להתפתח לתלות, אבל לא בהכרח עלולה. כלומר, תלות שכזו אינה בהכרח שלילית. כמובן, אם התלמיד מבלה שנים על גבי שנים רק ברומן עם ההכוונה של המורה ולא ממש מתקדם בתוך המבוך, מדובר בהחמצה, אך לעתים נדרשת תקופה ארוכה של תלות במורה ובהכוונה שלו כדי לצעוד היטב ולאט בדרך. כל מקרה לגופו... לגבי האפשרות להפיכת ההכוונה לאשליה: התלמיד, כל עוד הוא תלמיד, בהכרח חי באשליה. המורה משתף פעולה עם האשליה הזו באופן זמני, כדי לעזור לו. האשליה, אם כן, היא חלק מתהליך הריפוי, והיא הופכת למזיקה רק אם המורה אינו ער. כלומר, אם גם התלמיד וגם המורה משכשכים בה בצוותא. כיצד התלמיד יכול לזהות מצב כזה ולהיזהר ממנו? ובכן, הוא לא תמיד יכול. עבורי היה מדובר בתהליך מרתק של התבוננות ממוקדת ורציפה, ...
תעדוף בחורות לעזור ביטחון זוגיות שיעורים סיפורים רצון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלמיד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלמיד, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלמיד, איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ספרים על אימון אישי, מאמן מכירות, מאמן אישי לקשב וריכוז בנושא תלמיד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 22:08:35 - wesi4