... כך: כך אכן הוא הבהגווה, ראוי להערכה מיוחדת, ער לחלוטין, מושלם בידיעותיו ומעשיו, מבורך, יודע את העולמות, בלתי ניתן להשוואה ביכולתו לאמן את אלו הראויים
לאימון , המורה של האלים והאדם, המואר, הנעלה ביותר. התלמיד הנאצל הוא בעל חוש בושה, הוא מתבייש לעשות רע, במעשה, בדיבור או במחשבה. הוא מתבייש להיות מעורב בפעולות ... הנקיים מזיהומים. זו היא הבקיעה השלישית, כמו האפרוח השובר את קליפת הביצה ויוצא ממנה. מהאנאמה, כשתלמיד נאצל הוא בעל שליטה מלאה במוסר, זהו חלק מתהליך
האימון שלו (caraa). כשתלמיד נאצל בעל דלתות חושים מוגנות, גם זה חלק מתהליך
האימון שלו. כשתלמיד נאצל אוכל במידה, גם זה חלק מתהליך
האימון שלו. כשתלמיד נאצל מסור לעירנות, גם זה חלק מתהליך
האימון שלו. כשתלמיד נאצל הוא בעל שבע המעלות, גם זה חלק מתהליך
האימון שלו. כשהתלמיד הנאצל משיג על פי רצונו, ללא קושי וללא בעיה, את ארבעת הגהאנות שהן תוצרי טוהר נעלה של התודעה ואשר מביאות ברכה בחיים האלו, גם זה חלק מתהליך
האימון שלו. התלמיד הנאצל נזכר בחיים קודמים רבים ושונים. הוא נזכר בחיים קודמים, ובחיים הקודמים להם... וכך הוא נזכר בחיים קודמים רבים ושונים שלו יחד עם המאורעות ...