ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הכנסה פסיבית בלי להתאמץ
הכנסה פסיבית בלי להתאמץ איך לעבוד בעבודה שאני אוהב? צריך להבין מה זה אומר לעבוד ומה זה אומר לעשות משהו שאני אוהב? האם אני יכול להרוויח כסף אך ורק מדברים שאני אוהב? ניתוח: מה זה עבודה? עבודה פירושו, שאני עושה משהו בשביל לקבל תוצאה אחרת ושאם אני לא הייתי מקבל את התוצאה הזאת אני לא הייתי עושה את הפעולה. כלומר, אם אני עושה משהו בשביל משהו אחר, אני בעצם עובד. לעומת זאת מה הנאה? אני עושה משהו כי בא לי. כי זה עצמו עושה לי טוב. ניתן לחדד ולומר ... לעשות את זה או שאני עושה את זה בשביל הכסף? כלומר, אפילו לבקש כסף מהלקוח גם זה סוג של עבודה ולכן באופן כללי לקבל כסף ושיהיה לי כסף מבלי לעשות שום פעולה בשביל הכסף הזה זה קשה עד בלתי ... לי כסף מבלי שאני עושה כלום? האם זה אפשרי? זה אפשרי אבל זה מאוד מאוד קשה. כלומר, אני צריך לעבוד קשה קשה בשביל לעבוד מעט. כל פעולה שאני עושה אותה כאשר המטרה היא לקבל כסף זה סוג של עבודה כי אם לא הכסף לא הייתי עושה את זה. זה פרספקטיבה אחת לגבי להרוויח כסף ממשהו שאני אוהב. דבר ... אבל הרצון כל הזמן גדל. שזה אומר שאם לדוגמה אני נגיד מצייר ואני מקבל כסף אז כמה אחוז שלי מהעבודה שלי זה עבודה וכמה אחוז שלי זה הנאה? נגיד ש90% זה הנאה ו 10% זה עבודה. אם אני עושה רק את זה, הרצון גדל ואז אני אומר שאני רוצה ש99% יהיה הנאה ואז נגיד שאני מגיע למצב ש99% הנאה ו1% עבודה אבל אז מה שקורה שהרצון שלי גדל והכוונה שבתוך ה 99% האלה גם בתוכם גם בדברים האלה שאני נהנה ... עושה אותם בשביל הכסף בתוך זה יש חלקים שאני פחות נהנה ויותר נהנה אז בדיוק כמו שאני לא רוצה לעבוד ואני מנסה לצמצם את הכמות שכמה שאני עובד תמיד אני ינסה לצמצם את הדברים שאני פחות נהנה וזה תהליך שאין לו סוף כי לא משנה מה אני ... נהנה יותר זה תהליך אינסופי כי אין אפשרות רק ליהנות כל הזמן בTOP. זה בעצם אומר שתמיד תהיה גם עבודה. יהיו חלקים שאני לא תמיד נהנה מהם כי עבודה זה בעצם החלקים שאני לא אוהב או לא נהנה מהם. ולכן בגדול בחיים תמיד יהיו דברים שאני גם לא ... כך קשה כדי אני ירוויח כסף בלי לעשות פעולןת בשביל הכסף שזה בעצם אותו הדבר. ולכן הפתרון לאיך לא לעבוד יותר בחיים ולעשות אך ורק את מה שאני רוצה ורק ליהנות מכל מה שאני עושה ב100% בלי שום עבודה בכלל ולהרוויח כסף בלי טיפה אחת של עבודה זה לא באמצעות שינוי של מה שאני עושה. זה באמצעות שינוי של מה שאני חושב. והכוונה היא שאני צריך ... הכסף. מה אני עושה בשביל הכסף? נגיד, מתווכח עם לקוח, אני צריך ללמוד ליהנות מזה. הדרך הנכונה ביותר להפסיק לעבוד היא באמת האמיתית זה ללמוד לאהוב את מה שאני עושה. אחת הפרספקטיביות איך ללמוד לאהוב את מה שאני עושה ... כי בסופו של דבר אין באמת אפשרות לא לבוד בכלל. כסף זה מקרה פרטי שאני אומר אני רוצה לא לעבוד, לא רוצה לעבוד בשביל כסף, לא רוצה לרדוף אחרי כסף. כסף זה מקרה פרטי של משהו שאני מנסה להשיג אותו בשביל משהו ... שיש לי כסף. כסף לא נותן לי כלום. כסף מאפשר לי לקנות, מאפשר לי לעשות דברים. הרצון שלי לא לעבוד בשביל הכסף המהות שלו זה אני לא רוצה להתאמץ, אני לא רוצה לעשות משהו בשביל משהו אחר זה מהות ...
לא רוצה לעשות משהו משחק כסף להיות עשיר אינסוף איך להתעשר מוות להרוויח כסף בקלות
להיות במקום הנכון בעולם התעסוקה - אימון תעסוקתי
להיות במקום הנכון בעולם התעסוקה - אימון תעסוקתי בעבר הסתפקו רוב האנשים בעבודה שבעזרתה יכלו להתפרנס ולהשיג רווחה כלכלית. בימינו התעסוקה מהווה ערוץ להגשמה עצמית, שבעזרתה אנחנו מחפשים משמעות נוספת לחיינו. העיסוק ... גם מספק ביטוי לכישורים הקיימים בנו וגם לפיתוח כישורים חדשים המהווים חלק מהמהות שלנו. אנחנו מבלים חלק גדול מחיינו במקום העבודה. בחירת תחום התעסוקה האידיאלי הוא שילוב של משרה בתחום שאנחנו אוהבים, לעסוק בדברים שאנחנו טובים בהם ומשרה שמניבה שכר ... מפותח, הוא נמשך לתחומים אומנותיים, תרבות ואסתטיקה, ולביטוי עצמי באמצעות אמנויות כגון: פיסול, ציור, עיצוב, מוזיקה, משחק, כתיבה. מעדיף עבודה יצירתית ומקורית ופחות נוטה לשגרה, הבנייה וכללים נוקשים. מאופיין ברגישות רבה. סביבת העבודה המתאימה לו ביותר היא בפיתוח רעיונות תוך התמקדות בתחומים אסתטיים. מקצועות או תפקידים הדורשים יצירתיות אומנותית כגון: ציור, פיסול, ... עם אנשים, חברותי, נהנה לעזור לאחרים, בעל יכולת הקשבה והכלה, יכולת הבעה בכתב או בעל פה ויכולת שכנוע. סביבת העבודה המתאימה לו ביותר היא עבודה הכרוכה בקשרים עם אנשים, מתן סיוע ועזרה לאנשים ומעורבות רגשית עם אנשים. כגון: מטפל, עובד סוציאלי, פסיכולוג, מרפא בעיסוק, מאמן, יועץ, הוראה, הדרכה, מתן שירות. E היזם: הטיפוס היוזם אוהב ליזום ולהיות אקטיבי, הוא ... הבעה ושכנוע, יכולת קבלת החלטות וכושר ביצוע. מאופיין בביטחון עצמי, יצר הרפתקנות, אימפולסיביות, אסרטיבי תחרותי, מוחצן, שאפתן וחומרני. סביבת עבודה המתאימה לו ביותר היא עבודה הכרוכה בקשר עם אנשים, תפקידים עם יכולת השפעה ושכנוע. תפקידים שהמשימה העיקרית היא להניע תהליכים, ליזום פרויקטים חדשים, לקדם ... קונפורמי ושמרן, מאורגן ומסודר, מאופק, חברותי, אמין אחראי, קפדן, דייקן, בעל משמעת עצמית, חרוץ, יעיל ואפקטיבי. הוא מעשי ומתמיד בעבודתו, מעדיף לפעול בסביבה בה ברור לו מה מצופה ממנו, ארגון עם כללים ונהלים ברורים. סביבת עבודה המתאימה לו ביותר היא עבודה, שתעסוק בנתונים ובחישובים, איסוף ועיבוד לפי כללים קבועים והוראות ברורות ומוגדרות היטב. כגון: מנהל חשבונות, תפקידי ניהול, כלכלן, מבקר ... R ריאלי: הטיפוס הריאליסטי הוא אדם פרקטי, ביצועי, חומרי, בעל נטייה טכנית ומכאנית, המעדיף לעסוק בחפצים או מכונות ולעיתים בעבודה פיזית. יבצע היטב פעולות הקשורות בהפעלה, תיקון ובנייה. פחות נמשך לעבודה עם אנשים ורעיונות. מתאפיין בהיגיון בריא, יציבות רגשית, ישירות, כנות, קונפורמיות, יושר ושמרנות מעדיף אובייקטים מוחשיים ועבודה שכרוכה בתכנון ובפיתוח. בעל חשיבה מעשית לפיתרון בעיות, מתמיד בעבודתו, בעל כושר מתמטי, חשיבה מופשטת ואנליטית, כושר טכני ותפיסה מרחבית. סביבת עבודה המתאימה לו ביותר היא בתחום הטכנולוגיה או מקצועות תפעוליים. כגון: טכנאי, נגר, שרברב, מכונאי, נהג, מחסנאי, הנדסאי, מהנדס. I ... או רבה. מתאפיין בחשיבה לוגית ואנליטית, סקרנות, חוש ביקורת, דייקנות, התמדה, שיטתיות, רציונאליות, בעל יכולת הבעה בכתב ומופנמות. סביבת עבודה המתאימה לו ביותר היא סביבת עבודה עם יכולת ניתוח, חשיבה מופשטת, חדשנות מדעית. כגון: חוקר, פסיכולוג כלכלן, סוציולוג, משפטן, היסטוריון, מהנדס, מתכנת, מפתח תוכנה, רופא, ... אנו זקוקים לסביבה מתאימה כדי לצמוח ולהגיע לדרך הנכונה לנו. מצוינות, בכל תחום, מושגת רק לאחר חיים שלמים של עבודה. סמואל גקסון
הכלה מאורגן להיות בטוח בעצמי הגברת הביטחון העצמי אפקטיבי עובד סוציאלי איך לפתור בעיות החלטה
ז'וליה קריסטבה / זרים לעצמנו
... הם רק שתי דוגמאות מוכרות ומייצגות את הזרם הזה. כשאנחנו מדברים היום על זר הדבר הראשון שעולה בדעתנו הם העובדים הזרים המציפים את העולם. בסוף שנות החמישים אירופה שיוועה לידים עובדות כדי להתגבר על נזקי המלחמה. מדינות פתחו שערים בפני עובדים זרים. ארצות שנפגעו מאוד כמו גרמניה, פתחה את השער לפועלים שבאו מספרד, איטליה וארצות הבלקן. זרים אך עדיין קרובי תרבות, אירופאים. כשכלכלת המדינות הללו התפתחו חזרו מהגרי העבודה שהפכו אמידים יחסית לעובדים בארצם שלהם הביתה. ספרד פתחה את שעריה בפני עובדים ממרוקו הספרדית. גרמניה בפני טורקים, הולנד בפני כל מי שהיה מוכן לעבוד ובעיקר יוצאי ארצות שהיו בשליטה הולנדית בעבר. אינדונזיים ואחרים. אלו היו העובדים הזרים שהביאו את האחרות. דת אחרת תרבות אחרת וצבע אחר. המדינות הנאורות, כל אחת בדרכה ובלי לחזות את העתיד ... היה מיעוט משלנו. הערבים. מבלי להיכנס לשאלה הפוליטית אפשר לבדוק את היחס אל האחר. קל לבדוק אותו דווקא מצד העבודה הזרה. עד אמצע שנות השישים מטבע הלשון עבודה ערבית ציין עבודה זולה ובעיקר גרועה. אחרי מלחמת ששת הימים התחילו לזרום אל תוך הארץ עובדים ערבים חדשים. ממה שהיה עד לא מכבר חוץ. אני מכיר את הנושא מענף הבניה. הם עבדו ביעילות, בזול, ללא ... אלא שכאן נוצרה בעיה חדשה. פועלי בניין יהודים, קבועים בחברות גדולות (סולל בונה, רסקו ואחרות) נעלבו שערבים לקחו את עבודתם. ובעיקר בלי שקראו לזה בשם, העלבון היה גזעני. גם אצל הערבים הישראליים. מיד המציאו מיני שמות ותארים לפועלים שאי אפשר היה לפטר, כולם קודמו בדרגה ושכרם עלה. הם הפכו למיני משגיחים על ערביי השטחים. כדי לקצר, אחרי גלגולים עבודה ערבית כבר לא הייתה מלת גנאי לתוצרת. מעכשיו פועלי בניין יהודיים בעיקר לא חזרו יותר לעבוד בבניה. זו הייתה עבודה שערבים עושים. עבודה ערבית קיבלה משמעות חדשה. החקלאות ועוד ענפים עברו תהליך דומה. מכר שלי שגר בצפון הארץ פוטר מעבודתו ולא מצא עבודה. בייאושו פנה לבתי מלון ומסעדות בעיר מגוריו וביקש לעבוד אפילו בשטיפת כלים. אצלנו עושים את זה רק ערבים ענו לו והוא נשאר מובטל זמן רב. הזרים. לנוחותנו קוראים להם עובדים זרים, לא סתם אחרים. אנחנו בקושי רואים אותם ולא יודעים עליהם כלום. מעטים דנים בשאלת הזכויות שלהם, רבים יותר לא רוצים אותם כאן. לא להכיר, לא להבין. עולמם לא מעניין איש. השאלה היא רק עם הם עובדים טוב. מרוויחים מעט, יחסית. לשאלת המי הם אנו מפנים את גבנו. זוליה קריסטבה לא כותבת על הדברים הפשטניים הללו. ... אבהי, מרסו מת לעצמו. הוא מבין שגזר דין מוות הוא הדבר היחיד המעניין באמת עבור האדם. הזר חשוף עצבים. עובד זר. בלתי נלאה. גופו ונשמתו שותתים דם. הוא מושפל כשהוא ממלא מקום של משרת. בתוך כניעותו הוא שומע שהוא עובד יותר טוב מהמקומי, דבר שבמצבו לא מוסיף לו ערך או גאווה. הוא רואה במקומיים נעלים עליו, אך גם עיוורים ... זר. לחיות זר. להיות גולה. לא לדבר את שפת אמך. לגור בתוך צלילים מנותקים מזיכרון הילדות. הזר הוא זה שעובד. המקומיים שייכים לעולם התרבות. הזר רואה עדיין בעבודה ערך. הדור השני, בני העובדים הזרים מאמצים, או שואפים להגיע לחיים המתוקים. התרת רסן ולעתים קרובות עבריינות. עבודה היא הנכס היחיד שאפשר לייצא ללא מכס. איזה אסון כשלא משיגים רישיון עבודה. כדי לסכם חלק מדעותיה חוזרת ומתייחסת קריסטבה בכמה פסקאות מבריקות לספר הזר של קאמי. זר ממי. צרפתי החי באלגיר. ... הגבירו את הרתיעה מהברברים החיצוניים אלו שעמדו מחוץ לפילוסופיה היוונית המתהווה. הזרים הפכו להיות הומו אקונומיקוס הם רכשו זכות עבודה במחיר מס בשווי שכר יום עבודה בחודש. אריסטו היה צאצא של משפחת עובדים זרים שכאלה. אפלטון דגל בגירוש מהעיר של עובדים שהתעשרו. המובן האלים של המלה ברברי נולד רק בזמן מלחמות האימפריה הרומית, והפכה לתיאור הרוע, האכזריות והפראות. הזרות הבאה ... את התייחסותנו אליו. בימינו הזרות הפכה להיות חלק מרובנו. אנו מתיירים ארצות והופכים לזרים לזמן קצר. נוסעים ללמוד בחול. עובדים בחברות בינלאומיות. זרות החודרת לפינות רבות. ועדיין אנו בוחנים את הזר כאחר המוחלט, כמישהו לזלזל בו או להיות מאוים ...
זכויות ניבוי העתיד לחיות למה אני קיים התורה תחושה של כבוד מה זה אושר כאבים
לתת לחברות השמה לעשות את העבודה או לחפש לבד?
לתת לחברות השמה לעשות את העבודה או לחפש לבד? באמצעות השאלה בכותרת המאמר ניתן לבחון שתי גישות. גישה אחת: פסיבית. לפיה האדם פונה, ומחכה. והגישה השניה: אקטיבית. לפיה האדם יוזם, והוא פרואקטיבי. במשק תחרותי, שבה כמות העבודה קטנה ביחס לכמות דורשי העבודה, יש לעשות מאמץ אינטנסיבי כדי לשווק את עצמך ומול כמה שיותר גופים אשר יוכלו, ואשר באמצעותם ניתן יהיה להגיע למישרה הרצויה. חיפוש עבודה הוא עבודה בפני עצמה. בימים רגילים, צריך להשקיע מאמץ בחיפוש עבודה ולעשות זאת במספר דרכים. על אחת כמה וכמה, בימים טרופים אלה. כאשר יותר ויותר חברות מפטרות עובדים, והאוירה הכללית היא של צמצום ומחסור אז, המעסיק הוא זה שאחריו צריך לחזר ובמרץ. חיפוש העבודה אינו בחירה בין חיפוש עבודה לבד, או החיפוש על - ידי חברת ההשמה. אלא גם וגם. כלומר: חיפוש עבודה על - ידי חברת השמה זו רק אחת הדרכים על - מנת למצוא עבודה. לכן, לא נכון בכלל, ובפרט לא בימים לשבת ולחכות עד שחברת ההשמה תעשה עבורך את העבודה, אלא ליזום ולחפש עבודה. ולעשות זאת כל יום, ממש כמו לקום בבוקר וללכת לעבודה. ויש מספר דרכים נוספות כדי למצוא עבודה. 1. חיפוש עבודה באמצעות האינטרנט באתרים כגון: Jobnet, Alljobs, Jobmaster 2. להפעיל קשרים אישיים. 3. לפנות דרך אתרי חברות. יש חברות שבאתרים שלהן, יש דרושים. 4. להגיע למקומות העבודה בהם מעונינים ולמסור ביד קורות חיים למנהל כוח האדם. 5. להתקשר טלפונית ישירות לחברות וליזום ראיון עם מנהל כוח האדם, או מנהל החברה / ארגון בו מעונינים לעבוד. 6. חיפוש באמצעות מודעות דרושים בעיתונים. 7. חברות השמה. מעל הכל חשוב ביותר לנהל מעקב, בקרה ורישום. עם מי ... עם תשובה. ואז, על - פי הצורך לחזור ולפנות. הסבלנות, האמונה וההתמדה בסופו של דבר יביאו לתוצאות - מציאת עבודה. בהצלחה רבה
ראיונות לשווק את עצמי דרושים השקעה תחרותיות איך להתראיין מציאת עבודה מסירות
הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא
... את הטיפול לכל אדם באופן אישי. הפרעת קשב יכולה לבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים. היא עלולה להפריע בלמידה, בעבודה, ביחסים בין אישיים ובפעילויות הטיפול העצמי. אף על פי שהתפקוד האקדמי עלול להיפגע בעקבות הפרעת קשב, היא אינה מוגדרת ... וריכוז, היפראקטביות ואימפולסיביות. תסמיני הליבה הללו עלולים לפגוע בתחומים רבים שיכולים להשפיע על תפקוד האדם בבית, בקהילה, בלימודים או בעבודה. על פי רוב, הביטוי הראשוני של התסמינים מתרחש בגילאי הילדות כבר מתקופת גן הילדים והם יכולים להופיע גם אצל ... הקניית אסטרטגיות למידה ופיתוח סגנון למידה מותאם. לדוגמה, את הקושי להתרכז באופן רציף לאורך זמן ניתן לעקוף על ידי עבודה עם הפסקות מרובות וקצרות, ניתן להקל על הצורך הרב בתנועתיות על ידי עיסוק בפעילות ספורטיבית, ובשעת מבחן אפשר לתקן ... בהתאם לכך, הקשב הוא תהליך המווסת היבטים רבים של למידה והתנהגות. הקשב הכרחי לפעולות המודעות והלא אוטומטיות הנעשות בזיכרון העבודה ומשפיע על הקיבולת שלו - המספר הקסום שבע, פלוס או מינוס שתיים. המעבד המרכזי של זיכרון העבודה הוא האחראי להקצאת משאבי הקשב לפי הצורך והוא מעורב גם בהפעלה של יכולות קוגניטיביות גבוהות יותר (כמו עכבה, ותכנון), במיוחד בעת ביצוע סימולטני של שתי משימות או יותר השפעה נוספת של הקשב נובעת מכך שזיכרון העבודה מקושר לזיכרון לטווח קצר שממנו המידע הנקלט מהסביבה מועבר לזיכרון לטווח ארוך לצורך אחסון קבוע ויציב. כלומר, יכולת הקשב ... זה משקף יותר תהליכי קבלת החלטות מאשר יכולת דיכוי תגובה של המערכת המוטורית. האימפולסיביות מתבטאת בעיקר בצורת ההתנהלות ובאופן העבודה. עם זאת, קיימת הטרוגניות רבה בקרב אנשים איפולסיביים. מבחינה התנהגותית, האימפולסיביות יכולה להתבטא באחת או יותר מהדרכים הבאות נטייה ... הקשב והריכוז שאדם מסוים מסוגל לגייס לבין היכולת הקוגניטיבית או האינטליגנציה שלו. לכן אנשי חינוך רבים מתקשים לקבל את העובדה שתלמיד בעל הפרעת קשב יכול להיות מחונן. ישנם מאפיינים משותפים להפרעת קשב ומחוננות, אשר מקבלים התייחסות שונה בהתאם להקשר ... מראים גם פגיעה בתפקודים ניהוליים, הכוללים בין היתר יכולות כגון תכנון וארגון, וויסות התנהגות ועיכוב תגובה, גמישות חשיבתית, זיכרון עבודה. היא יכולה להוביל גם לבעיות בתפיסת זמן, המשפיעות על היכולת לנהל לוח זמנים ולעמוד בו. לאנשים בעלי הפרעת קשב ... במהלך חייו. על פי רוב מדובר במערכת החינוך, חוגים ותנועות נוער, צבא או שרות לאומי, מוסדות להשכלה גבוהה ועולם העבודה. קשיים אלו נובעים לרוב מהבנה חלקית או שגויה של הנורמה המקובלת או חוסר יכולת לפעול על פיה. אנשים בעלי ... לימודי אלא גם לביסוס תחושת מסוגלות וערך עצמי, משום שהם מאפשרים לתלמיד חוויות הצלחה לימודיות ואפשרות להאמין ביכולותיו. עולם העבודה במקרים רבים אנשים בעלי הפרעת קשב מגיעים לגיל הבגרות עם מטען כבד של כישלונות, תחושה של חוסר התאמה ומבט ... לתפוס את כישוריו ולהציג אותם בפני אנשים אחרים. מצב זה יכול להקשות בהמשך על ההשתלבות של אותו אדם בשוק העבודה ולהשפיע על היכולת שלו לפתח קריירה מקצועית. קשיים אלו באים לידי ביטוי כבר בשלב הראשוני של חיפוש העבודה ותהליך הקבלה. הם ממשיכים להשפיע על אופן התפקוד במשרות הראשוניות ועלולים לפגוע באפשרויות הקידום העתידיות. מבוגרים בעלי הפרעת קשב מדווחים על קושי למצוא עבודה. הקשיים הרגשיים והאקדמיים אשר נלווים פעמים רבות להפרעת קשב עולולים להסתיר את היכולות המקצועיות הפוטנציאליות של האדם במהלך תהליך המיון, אשר מורכב לרוב מראיון עבודה או מבחן. מצב זה עלול למנוע את הקבלה לעבודה מסוימת, או להוביל לשיבוץ בתפקיד שאינו הולם את כישוריהם. הכניסה לעולם העבודה נעשית לרוב דרך עבודות מזדמנות, אשר מאפשרות ללמוד את התרבות של עולם העבודה. עבודות ראשוניות אלה בדרך כלל דורשות יכולת ארגון ושליטה בפרטים, בכפיפות לדמויות סמכות ובהרבה שגרה וחזרתיות אשר אינן מאפשרות ... לפרטים אשר פעמים רבות נפגעים בעקבות הפרעת הקשב. בהתאם לכך אנשים בעלי הפרעת קשב מדווחים על קושי לשמור על עבודה קיימת. עם זאת, אנשים אינטליגנטים ומוכשרים בעלי הפרעת קשב יתפקדו פעמים רבות באופן ראוי לציון במשרות גבוהות ומאתגרות יותר שבהן ניתן להם חופש פעולה ואפשרות להיעזר בשרותי מזכירות. מכאן שמסלול הקידום הסטנדרטי אשר נהוג בעולם העבודה מהווה פעמים רבות מכשול עבור אנשים עם הפרעת קשב. זאת משום שאופין של העבודות הראשוניות עלול להנמיך את פריון העבודה שלהם. בהתאם לכך, אנשים בעלי הפרעת קשב מדווחים על ביצוע נמוך מרמת היכולת האמיתית בעבודה. פער זה עלול למנוע מעובדים אלו להפגין את יכולותיהם ולהיות ראויים בעיני המעסיק לקידום אל עבר תפקידים גבוהיים יותר המתאימים לסגנון העבודה שלהם. בנוסף, משום שהקושי בביצוע תפקידים רוטיניים לאורך זמן הוא במידת העניין ולא ברמת הקושי הוא מתעורר גם כאשר ... בביצוע מדויק של משימות הנחשובת לפשוטת מול הפוטנציאל להצליח במשימות ברמת מורכבות גבוהה עלול ליצור תסכול רב ולפגוע בהנעה לעבודה. מצב זה עלול לעורר אווירה שלילית אשר תפגע ביחסי העבודה במקום. מצב זה מוביל לחיפוש אחר תעסוקה גמישה או עבודה מהבית, אשר מאפשרות חופש פעולה גדול יותר עבור שכירים בנוגע לעיצוב סביבת העבודה שלהם. אפשרות נוספת היא להשתחרר מהתלות במעביד על ידי פנייה ליזמות עסקית. זאת משום שאדם עצמאי יכול לעצב את סביבת העבודה על פי בחירתו האישית. צדדים חיוביים של ההפרעה אנשים בעלי הפרעת קשב יכולים להגיע להישגים מרשימים ולתרום לחברה בה ... מנת לקבוע אבחנה של הפרעת קשב לאדם מסוים חייבת להיות עדות ברורה לפגיעה תפקודית בבית, בבית - הספר או בעבודה וחלק מהתסמינים צריך להתקיים לפחות בשתי מסגרות שונות. אין כלי אבחון בודד שנותן תשובה ברורה לגבי אבחנה של הפרעת ... עם הורים, אחים, מורים ועמיתים. הפחתה בהתנהגויות המפריעות לסביבה. שיפור ביצועים אקדמיים, כולל פיתוח יכולת למידה עצמאית, הגברת כמות העבודה, שיפור היעילות, הקפדה על דיוק והשלמת מטלות. שיפור בהערכה העצמית. יש לבחור ביעדים מדידים, מציאותיים וברי השגה. אמצעי הטיפול ... מתילפנידאט). הפרעת קשב עלולה גם ליצור קשיים לימודיים, העלאת הסיכון לנשירה ממערכת החינוך ולעיסוק בפעילות עבריינית, כמו גם קשיים בעבודה, קשיים חברתיים, תסכול ועוד. משום שבמקרים רבים נראה חוסר תגובה או התמדה בטיפולים הקיימים, העשרת מבחר הטיפולים התרופתיים וההתנהגותיים ... בנוסף, לעתים ההורים מזדהים עם ילדם ואף חווים מחדש חוויות דומות וקשות מעברם. עבור הורים רבים עם הפרעת קשב, העבודה עם הילד מהווה חוויה מתקנת. ההורים והמורים כאחד לוקחים תפקיד משמעותי בעיצוב אישיותו של תלמיד עם הפרעת קשב. לכן ... יכולה להיעשות גם בעזרת שינוי סביבתו כך שתתאים לו טוב יותר. לצורך כך הצוות החינוכי, או הצוות המסייע להתאמת מקום העבודה, צריך לקבל מידע מדויק ככל האפשר על מאפייני ההפרעה ברמת הפרט, בהקשר הסביבתי של בית - הספר או מקום העבודה. התאמה סביבתית (הסביבה הפיזית או הנהלים), כלומר נגישות, כמו גם שימוש בעזרים מתחום הטכנולוגיה המסייעת (טכנולוגיה שעוזרת לאנשים עם ... נמצא שילדים עם הפרעת קשב אשר הסתכלו במראה בזמן שעבדו, תפקדו טוב יותר מבחינת התפקודים הניהוליים שלהם. פיתוח סגנון עבודה יעיל באופן טבעי אנשים נוטים לפעול כמו כולם בהתאם להיגיון המקובל ולציפיות של הסביבה. עם זאת, פעמים רבות דרכי ... שהומלצו על ידי אנשים אחרים. במקרים רבים קשיי התפקוד של אנשים עם הפרעת קשב יכולים להיגרם גם בעקבות סגנון עבודה לא יעיל או לא מותאם. תלמיד עם קשיי התארגנות אשר נגרמים כתוצאה מההפרעה, זקוק לעזרה רבה בהכנת שעורי בית ... יכולת ההבנה שלו גבוהה. אצל מבוגרים עם הפרעת קשב רוב הקשיים שעולים קשורים בהתארגנות עצמית, לדוגמה ארגון וסדר של מקום העבודה, ניהול זמן, השלמת משימות שהותחלו וחלוקה לשלבים של משימות מורכבות. היעילות של פיתוח סגנון עבודה מותאים אישית נובעת מכך שהכלים שנלמדים עוזרים לאדם לרכוש מיומנויות החסרות לו לצורך התנהלות יעילה יותר בחיי היומיום. ניתן לפתח סגנון עבודה יעיל יותר על ידי הוראה מתקנת, הקניית מיומנויות למידה ופיתוח מטא - קוגניציה לצורך גיבוש אסטרטגיות למידה אישיות שעוקפות ... את תדירות השימוש בהתאם ליעדי הטיפול. לדוגמה, ניתן להשתמש בתרופה בימי חול לצורך הקלה בתסמינים רק בזמן הלימודים או העבודה, אך לצורך שיפור התפקוד בבית יש להשתמש בתרופה במשך כל ימות השבוע. התרופות הממריצות הנמצאות בשימוש כיום הן methylphenidate ...
איך לקבל החלטה גבולות לאורך זמן איך להאמין אינו מוגדר הפרעות מצב רוח נוראדרנלין קבלת החלטות אימפולסיבית
הדרכת מורים - תקופת חשבון - כתה ד'
... מלמדת דבר חדש. זאת כדי שהילדים יפנימו את החומר הנלמד. בארבעת שיעורי החזרה אני לא מייבשת את הילדים בדפי עבודה בלבד או פתרון תרגילים במחברת תקופה. מידי פעם אנו פותרים תרגילים, אך שיעור שלם כפול כזה הוא לא נעים ... פעמים כדי לקבל את המספר איתו יעשו תרגיל כפל או חילוק. שיעור שבו אופים עוגיות - קודם לכן יש לעבוד בקבוצות ולחשב כמה כיתות יש בבית הספר, כמה ילדים בכתה, כמה עוגיות נרצה לתת לכל ילד, כמה עוגיות עלינו ... משום שהם עבדו עם מספרים. מספר היה שם המשפחה שלהם כמובן. השם הפרטי שלהם הסביר עח איזה סוג של עבודה הם היו אחראים ועשו עם המספרים. הנה ארבעת האחים למשפחת מספר מחבר מספר מכפיל מספר מחלק מספר מחסיר מספר ... אח היה מאד שונה משאר אחיו והיתה לו דרך משלו לעשות דברים בעולם. שלושת האחרים הראשונים היו מוצלחים מאד בעבודתם. מחבר ומכפיל אהבו לאסוף דברים. היו להם אוספים רבים - בולים, זכוכית שבורה מנצנצת, מקבוקים מיוחדים, גולות - הכיסים ... שארית, הוא היה סוחב את השארית ומעביר אותה למקום חדש. מחסיר מספרים היה בהחלט מאד שונה מכל שלושת אחיו עובדי המספרים. מחסיר היה יכול לאסוף כמה בולים או כמה מקלות מיוחדים והיה מניח אותם בכיסיו. אך בכיסיו היו תמיד ... על הלוח, להראות כיצד מחברים למשל 2456 ועוד 3467. הילדים מעתיקים את הדוגמה בגדול למחברת, עם כל הדרך של העבודה. חלוקת דפי עבודה עם תרגילים בחיבור. חמש תרגילים ראשונים הילדים מנסים לעשות כל אחד לבד, בעזרתי כשאני עוברת ביניהם. כאשר מסיימים זאת ... יש בעיות אני באה לעזור. שיעור t בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמה לאח המכפיל שאני מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות. שיעור l בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמה לאח המחלק שאני מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות. שיעור j בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמה לאח המחסר שאני מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות. עבור השיעורים הנל יש להכין הרבה תרגילים בדפי עבודה ולעבוד בעיקר על כפל וחילוק ארוך בשיעורי תרגול חשבון (צרכים להיות לפחות 2 כאלה במהלך השבוע) וכן בשיעור הראשי. חילוק ... 8, 16) שיעור חזרה על לוח הכפל. בכתה ד הילדים כבר אמורים לדעת את לוח הכפל בעלפה, משום שהתחלנו לעבוד עליו בכתה א דרך משחקים רבים ותרגול ועבדנו עליו בכל יום בכתה. כעת נתחיל בדקלום של משפחות לוח הכפל ... חביבים. ודוגמה לתרגיל כאן בסוף. (דוגמאות לכיצד אמור להראות הדף הנל אסרוק ואוסיף למאמרים בקרוב). שיעורי בית - דף עבודה עם תרגילים של סדר פעולות חשבון. שיעור התבוננות בלוח המשפחות - אנו מנסים למצוא חוקיות לסימני התחלקות. חלק מסימני ... ההתחלקות. תרגול - אני נותנת מספרים והילדים צרכים לנסות עליהם את הכללים: 303, 541, 675, 606. להכין מראש דף עבודה: הקף באדום את המספרים המתחלקים ב - 3 הקף בכחול את המספרים המתחלקים ב - 6 5731, 907, 91, ... המספרים להיות בעלי 3 ספרות): רישמו 4 מספרים המתחלקים ב - 3 (על המספרים להיות בעלי 4 ספרות): דף עבודה לבית - סדר פעולות חשבון שיעור חידת בוקר - למתן מספר אחיות כמספר האחרים. לאיילת - מספר האחים כפול ... זאת על הלוח. משימה במחברת - הילדים יכתבו פירוק לגורמים של כמה מספרים שאומר להם. שיעורי בית - דף עבודה עם תרגילי חיסור, חילוק וכפל במספרים דו ותלת ספרתיים. שיעור חידה - קבוצה של ילדים יצאה לטיול. הסתדרו הילדים ...
ילד כתות חרוץ מה זאת אהבה יצירתי מפרק מצוייר משימות
איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
... ניתן תשובה לשאלה כיצד לקרוא אנשים? דהיינו, במצבים שהאדם מנסה להבין אנשים שאיתם הוא מנסה להיות בקשר. למשל בראיון עבודה, מה המראיין חושב? מה עובר לו בראש? או למשל - במערכות יחסים כגון בין ילד להוריו, בין אדם לבני ... את התודעה האנושית. כי כל הפעולות שהאדם עושה זה תוצאה של הרצון. והרצון הוא תוצאה של משהו מסוים. האדם עובד, למה? כי רוצה להרוויח כסף בסוף החודש? אבל זה עצמו הוא תוצאה של משהו אחר. כל רצון הוא סיבה ... אינטואיציה טובה?. לקרוא אנשים כמו ספר - איך לקרוא אנשים כמו ספר פתוח? איך לפתח יכולת קריאת אנשים?. ראיון עבודה - איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה?. ראיון עבודה - איך לעבור ראיון עבודה בהצלחה? מה לענות בראיון עבודה? איך להתראיין?. ראיון עבודה / שיחת מכירה / משא ומתן - איך לנהל משא ומתן של מכירות וראיון עבודה?.
מי שרוצה להרגיש טוב להבין אחרים להבדיל מרגיש כך ולא אחרת להסיק מסקנות פסיכולוגיות לגלות מה הסיבה ניהול משא ומתן
הרצון בגיל ההתבגרות
... של התלמידים. התמונה שבה תלמידים מגיעים לביהס כדי ללמוד לחשוב משתנה לתמונה בה מגיעים לביהס כדי ללמוד לחשוב, להרגיש ולעבוד. אך מה הסיבה שנכון להתרכז בעבודה ועשייה, ברצון ולא רק בחשיבה? שטיינר מעניק את התשובה שכאשר אנו מחנכים את אדם הרצון אנו מעירים את אדם ... הרצון היום נבסס ונייסד יסודות עמוקים ויציבים לעתיד, בה בעת אין לשכוח את החשיבה והרגש כאשר אנו מחנכים לרצון. עבודה עם הרצון היא עבודה רוחנית לא רק על החשיבה. ניתן לאמר כי עשיה או מעשה טוב מעניק לרוח האדם יותר מאשר מחשבה טובה. ... תחילה עניינים פשוטים כמו עשיית כביסה במכונת הכביסה או החלפת גלגל במכונית, ומאוחר יותר הפעלת הרצון על ידי התנדבות לעבודה בגן ילדים, בישול ארוחת ערב משפחתית וכו. על המחנך לחפש ולמצוא דרכים שונות להביא את תלמידיו המתבגרים להפעלת כוחות הרצון שלהם דרך עבודה. כל מורה יכול להגיע בקלות לרשימת הצעות ורעיונות לעבודה על הרצון, עם עדיפות לפעילויות בעלות טבע פנימי אמנותי, ילדים שונים ימצאו במשימות שונות דרך אמנותית פנימית שתבוא לידי ביטוי בתוכם. על המחנך לכוון אותם לכך, שכן עבודה ללא אלמנט אמנותי תגרום לתלמיד להיות עסוק ועייף אך לא תפעיל את כוחות הרצון שלו באופן עמוק. כאן עולה ... החשיבה. חיי החשיבה בוקעים ועולים מתוך הגוף האסטרלי כשהוא נולד בגיל 12-14. היכן ניתן לראות את כוחו של הרצון עובד בחשיבה? בכל מקום בו רעיון עובר טרנספורמציה והופך לאידאל אפשר לחוות את התממשותו של הרצון בנער / ה. על ... אי אמון בטוב שבאדם ובעולם) והפנטזיה היא אידיאליזם מזוייף. כיצד יוכל המחנך לחזק את האידיאלים בנערים והנערות? על ידי עבודה מדיטטיבית פנימית של המורה. הרצון בא לידי ביטוי גם בחיי הרגש. הרצון בא לידי ביטוי ברגש דרך תרגול הדמיון ... אדם רבים בתקופתנו (לא רק בני נוער) נסחפים לתוכה. כיצד יעורר המחנך את חיי הדמיון הנכונים בנפש תלמידיו? דרך עבודה עשירה באומנויות. עבודה זו מחזקת את חיי הרגש של התלמיד והמורה גם יחד. על המחנך לעבוד יחד עם תלמידיו עבודה אמנותית. כאשר מבקש המורה מתלמידיו לכתוב סיפור קצר או שיר עליו להכנס לספרה הפיזית שלהם, לשבת עימם, ולכתוב גם ... אם התלמידים לא יהיו מסוגלים לעשות זאת או לא ירצו לעשות זאת. רק מתוך דוגמה אישית ומאמץ של המחנך לעבודה בחיי הרגש יהיו התלמידים מסוגלים לעבוד על הרצון בחיי הנפש שלהם. דרך אחרונה של פניה אל הרצון בגיל ההתבגרות היא דרך הרצון עצמו. זוהי הדרך ...
להפעיל את כוחות תלמיד הגוף הפיזי פסיכולוגים אמון באמצעי התקשורת בלתי אפשרי בני אדם
הדבקה רגשית - מבוא
... 2.3 גורמים המשפיעים על הדבקה רגשית 3 הדבקה רגשית מזווית פסיכו - אבולוציונית 4 השלכות של הדבקה רגשית במקומות עבודה וארגונים מחקר על הדבקה רגשית: מחקרים בנושא הדבקה רגשית ניתן למצוא בספרות על היבטים פסיכולוגיים והתנהגות של קהל. למשל, פחד קולקטיבי, גועל או התפרעות. אולם, התופעה נחקרת גם בישויות קטנות יותר כגון קבוצות עבודה, כיתות וסיטואציות של משא ומתן. התופעה עשויה להתרחש גם באינטרקציה בין אדם אחד למשנהו, לדוגמה: כאשר ילד שמח כי ... עונש) במטרה להעלות (או להוריד) את הרגשות של הקבוצה. בספרות של הפסיכולוגיה הארגונית, גוף מחקר נרחב עוסק בהשלכות של עבודת רגשות. בקצרה, מדובר בצורך לנהל ולווסת את הבעת הרגשות כך שהם יתאימו לצורכי ומטרות הארגון, ללא התחשבות בהיותם תואמים לרגשות שאותו עובד מרגיש באותו רגע או לא. בהקשר של הדבקה רגשית, במקומות עבודה עם דרישה להבעת רגשות מסוימים, העובד מחויב להביע, וכתוצאה מכך להרגיש, אותם רגשות. בתהליך שבו הצגה שטחית הופכת להיות הצגה עמוקה, הדבקה רגשית היא תוצר ... על סכנות לקבוצה, לעזור לתווך באינטראקציות קבוצתיות ולשמור על קיום חוקים חברתיים ונורמות בחברה. השלכות של הדבקה רגשית במקומות עבודה וארגונים: הדבקה רגשית בתוך צוות עבודה ארגונים ומקומות עבודה רבים מעודדים כיום עבודה בצוותים וקבוצות. יש לכך יתרונות רבים על פני עבודה יחידנית, אולם, חשוב לקחת בחשבון צדדים חברתיים וקשרים רגשיים שהמעבר לקבוצה טומן בחובו. כאשר מאגדים יחידים לכלל קבוצה, רגשות ... מנהיגים הם יותר מדבקים רגשית, וכי הרגש אותו הם מביעים בקבוצה משפיע על רגשות הקבוצה יותר מאחרים. הדבקה רגשית מעובד ללקוח האינטראקציה בין לקוח לעובד החברה נחשבת למרכזית וחשובה הן להערכה שיש ללקוח על החברה והן להערכת השירות שהוא מקבל ממנה. הפגנת רגשות חיוביים ... להמשיך להשתמש בשירותי החברה ולכוונתו להמליץ עליה לאחרים. חשוב לחברה שהלקוח שלה יצא שמח, במצב רגשי חיובי, מאינטראקציה עם העובד שלה, כיוון שלקוח שמח הוא לקוח מרוצה. מחקר הראה שמצבו הרגשי של הלקוח מושפע ישירות מהרגשות שמפגין העובד (נותן השירות), וכי תהליך ההשפעה הוא דרך הדבקה רגשית. אולם, השפעה זו תלויה במידת האותנטיות, או הכנות, של הבעת הרגשות מצד העובד. אם העובד לא באמת מרגיש כפי שהוא מתנהג, אלא רק מפגין רגשות בהצגה שטחית, ההדבקה הרגשית של הלקוח תהיה חלשה, ואז ...
מנהיגים חוויות שליליות יתרון להסביר עבודה זיהוי פחדים להביע רגש
קלפים טיפוליים (קלפי מודעות).
... הרבים הם ידידיי הטובים והנאמנים, יועצים חכמים, מורים ומטפלים. לעיתים קרובות מבקשים ממני לספר על תפקידם של הקלפים הטיפוליים בעבודתי כמטפלת הוליסטית, מנחה לשינוי ומאמנת אישית אלטרנטיבית. החלטתי להיענות לבקשה זאת למרות שאין טוב יותר מלהתנסות ולחוות. ישנם סוגים ... הימנית של המוח). לכל ערכת קלפים טיפוליים מצורפות הצעות והוראות שימוש, אבל מניסיוני למדתי שאין טוב יותר מלפתח גישת עבודה אישית. ניתן להיעזר בקלפים כאשר מסריהם גלויים או להפך, כאשר הם מסודרים כך שהמסר נסתר מהעין. בכתבה זאת אתייחס לאופן שבו אני נעזרת בקלפים טיפוליים בפן המקצועי כמאמנת אישית אלטרנטיבית. לצורך זה אתאר מפגש עבודה שהתרחש לפני מספר ימים עם הילה (שם בדוי) - בחורה בת 25 שסיימה לפני כמה חודשים את לימודי התעודה ... בבית הוריה שעזבה עם גיוסה. היא מציינת שטוב לה בבית אך חוששת שאמה לא מרוצה מכך שהיא לא מוצאת עבודה ושאין לה חבר. זה מכביד עליה ומעצים את תחושתה - חוסר תקווה שבמאמציה למצוא עבודה שתספק אותה ולא עבודה מזדמנת שעל פי ניסיונה הקודם תהיה מתסכלת וזמנית, מעייפת ומדכדת. הפגישה המתוארת היא החמישית שמתייחסת לנושא מציאת עבודה מספקת. לפגישה זאת הילה באה כאשר היא עייפה וחסרת חיות האופיינית לה. הילה התבקשה לשאול מה עליה לדעת בקשר ... שעובר ברחוב. הילה בחרה להתייחס לצירוף זה כמשקף את השבוע שהיא בילתה בחוסר מעש ואמרה שהזניחה את מאמציה למצוא עבודה ואת תהליך האימון כולל שיעורי הבית שקבלה בפגישה הקודמת. כמו כן היא אמרה שתמונת הילד מתארת היטב את בחירתה ...
איך לזכור להשיג מטרה תסכול דמיון איך להסביר להתמודד עם מצבים יועץ מקצוע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עבודה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עבודה, איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עדיף להיות עצמאי או שכיר סיפור הבריאה אהבה מתוך פחד הרגשה של רצון לצאת מהתקפי חרדה פורנו באינטרנט לא לפחד ממתקפת טילים לא לפחד ממה שיחשבו עלי להתמודד עם חרדה חברתית קשה לחיות בלי חרדה חברתית אהבה לא אפשרית לאהוב את מה שיש ולהשתפר חוסר אושר אמיתי למה אתה לא מאושר? לא לשנוא אקס עתיד זוגי להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות להחליט להתחיל להשתנות התמודדות עם פטירה של בן משפחה להתמודד עם פחד מזוגיות שיטות להצליח בחיים מדדים להצלחה תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני nlp בעבודה לטפל בילדים פחד של ילד אמונות בתת מודע לפרוץ לתת מודע הפרעת קשב וריכוז סיבות ל ocd להתחיל עם בחורה שיש לה חבר אקס לא מחזיר כפיפת מפרק המרפק שמירה על גב ישר להאמין באלוהים זו חוכמה אלוהים נגלה אלי חיפוש הארה רוחנית הארה שנעלמת לחזור להיות אלוהים להיות אלוהים בכוחות עצמך כמה דירה שווה? למה תמיד יהיה חסר לך כסף? משמעות החיים כמשחק מטרת החיים בגן עדן הנאה ממין לשכנע ילד לחשוב חיובי לקחת למישהו את הבחירה החופשית בני אדם כרובוטים בריאת העולם האמיתית איזה מסר היקום מעביר לי? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצר לזוגיות, ייעוץ אישי, מאמן עסקי מומלץ בנושא עבודה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 15:37:55 - wesi4