ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ילד אסור ילד מותר
ילד אסור ילד מותר איך נעזור לילדי הצליאק להתמודד עם רגישות למזון מסוים? איך נתמוך בילד חולה צליאק או רגיש ללקטוז? האם לגיל יש משמעות? איך לגייס את הסביבה להיות תומכת ומכילה? כתבה מאת דר ריקי לנגברג - N.D, נטורופתית. ילדים רבים סובלים מרגישות למזון מסוים ונאלצים להימנע ממנו באופן מוחלט. ילדי הצליאק לא יכולים לאכול את עוגת יום ההולדת של חברם או את החלה ביום שישי בגן. ילדי הלקטוז אינם יכולים לגעת בגלידה, מעדנים, חלב וגבינות. העניין אינו פשוט כלל ועיקר. ההתמודדות של הילד בהחלט תלויה בתגובת הסובבים אותו בכלל וההורים בפרט. היום ילדי הצליאק כבר יודעים לשאול לכל מקום שהם מגיעים אם יש קמח באוכל וממה עשויה העוגה. חשוב להתייחס לדרך שבה נאלצים למנוע מהילדים לצרוך מזון מסוים בשל רגישות אליו. כשההורים נדרשים להעביר לילד מסר ברור שאסור לו לאכול דבר מה שיפגע בו ויגרום לו לסימפטומים פיזיולוגיים (כאבי בטן, שלשול וכו) הם נתקלים לא פעם, בקשיים ההופכים למאבקי כוח לעתים. התנהגות ההורים מתבטאת מצד אחד ברחמים על הילד ועל מה שהוא צריך לעבור, ומהצד השני באיומים המעוררים בילד חרדות. דרך ההתייחסות של ההורים לאיסור המזון נובעת בראש ובראשונה מהאופן שבו הם קיבלו את גילוי המחלה. יש להניח כי הורה שהצליח בעזרת אינפורמציה, תמיכה והכלה מהסביבה לקבל את הליקוי של ילדו, יצליח להעביר את המגבלות באופן ענייני ותומך. בסדנאות שאני מקיימת לחולי צליאק, לאמהות וסבתות בעיקר (האמונות על הכנת המזון בדכ) אני נתקלת לא אחת באימא כאובה ודומעת וברור שהתנהגות זו עוברת לילד כמסר של חולשה שיגרום לרחמים עצמיים. כשגיל האבחון למחלה הוא גיל הגן, זה הגיל שהילד גם נחשף לראשונה לחברת ילדים אחרים בגן וזו תקופה מאתגרת עבורו. במצב כזה חשוב לתת תחליפים מעניינים, להקפיד שתמיד יהיה לו תחליף לעוגת יום ההולדת, ממתקים שיוכל לזלול כמו כל הילדים. אפילו את חלת השבת הוא יכול ללוש כמו כל הילדים האחרים רק מהקמח שלו (ללא גלוטן). זה דורש היערכות ומעורבות במה שמתרחש בגן, לכן חשוב להיות בקשר הדוק עם ... להקפאה בגן. כך יש תמיד תחליף ומענה לצורך כזה או אחר שמתעורר. חשוב לערב את הגננות במגבלות ובקושי והשונות מילדים אחרים. חשוב לגייס אותן להדרכת הילדים האחרים לסיוע לאותו ילד עם מגבלה ואיסורים למזון כלשהו. החינוך לסובלנות, לקבל את השונה לתמוך ולסייע לו זה אחד הנושאים היותר חשובים שיש ... הגן. רעיון לפעילות קבוצתית: לעשות רשימה של מאכלים המכילים גלוטן או לקטוז ולתלות במקום מרכזי על הקיר בגן. תפקיד הילדים לשמור על אותו ילד עם הרגישות למזון. זוהי הזדמנות נפלאה להעלות מודעות חברתית אצל הילדים ובאותה הזדמנות ללמוד על המזונות עצמם. בגיל מבוגר יותר, ניתן לצפות מהילד לקחת אחריות, אך גיל זה לעתים מאופיין בכעסים ובמרד ועלול להקצין עקב המגבלות, האיסורים והשונות מהחברים האחרים. חשוב ללוות ... עליו לשלם אם לא יהיה אחראי לשמור על עצמו. ככל שמאבחנים את המחלה בגיל צעיר יותר, יהיה קל יותר לילד להתמודד עם המגבלות וההימנעות מהמאכלים האסורים. ילד שגדל על הטעמים והמאכלים כגון פיצה, המבורגר, שניצל, עוגות ועוגיות, יתקשה מאוד לקבל את העובדה שמעכשיו אסור לו לאכול ... או אני שומעת את המשפט תאכלי עד תחתית הבצק, את כל החלק העליון את יכולה לאכול. לחולי צליאק ובמיוחד לילדים זה נורא מאוד, מולקולה אחת של גלוטן יכולה לגרום נזק כך שחייבים לשמור קלה כחמורה. חייבים להיות עקביים עם הילד ולהציב לו גבול ברור שאותו אסור לעבור. עם הגילוי והאבחון למחלה או הרגישות חייבים לעשות שינויים בבית, זה אמנם לא קל אבל חייבים לתת לילד את התחושה שהוא אינו חריג וזה אינו מכביד על כלל הבית. נהפוך הוא מקבלים את הכל בפרופורציה ותמיד לחשוב שיש צרות גדולות מאלה. ילדים מסתגלים מהר לשינויים ולומדים מאיתנו איך להתמודד עם מצבים מסוימים. כאשר הורים משדרים את המסר שזה לא איום ונורא ושהוא אינו ראוי לרחמים, הילד משלים עם המגבלה ומתרגל בקלות רבה יותר לכללים הנדרשים ממנו. דר ריקי לנגברג - N.D, נטורופתית טיפים המלצות ומתכונים ...
אישיות קיצונית מחיר הכלה חברים למידה להגזים בגיל צעיר מאבקי כוח
הורים וילדים - להרגיל ילדים לגן
הורים וילדים - להרגיל ילדים לגן הם נכנסים לגן ואתם מוזמנים לצאת מהקופסה להרגיל ילדים. מילה מעניינת. הבנין הפעיל בעברית מתיחס בדכ לפעולה שנעשית על מישהו אחר. להפעיל מישהו או משהו. להזמין - לגרום לו להיות מוזמן. להקסים - לגרום לו להיות מוקסם. להקשיב - לגרום לו להיות מוקשב (מעניין)... להרגיל ילד למשהו - זה לגרום לו להיות רגיל למשהו. המילה הזו מייצגת תפיסה מעניינת של הנושא. אנחנו מרגילים את הילד, לא הוא מתרגל. זו פעולה שלנו. הלאה. לענייני כניסה לגן הרלוונטיים בימים אלה. בגנים עירוניים (בחיפה לפחות) מותר להורים ... שבה מותר להורים לשהות בגן. אחכ אסור, החל מהיום השלישי. לא אכנס כרגע לסוגיה אם סביר או לא סביר שילד בן 3 או 4 ישאר ביום השלישי במקום לא מוכר, 5 שעות. מי שבחר בגן עירוני בחר בבחירה הזו, שמוצהרת מראש. יש הורים שמביאים את הילדים בשעה 7: 30 לגן ואצים טסים לעבודתם שאי אפשר לאחר אליה. אחרים מגיעים בשעות מאוחרות יותר, וממהרים לעבודה, ואחרים מגיעים מאוחר, ולא ממהרים לשום מקום. אבל הם ממהרים לצאת מהגן, להפרד מהילד הכי קצר שאפשר. נכנסים לגן, מושיבים את הילד באיזשהו מקום, ושלום. אני שואלת הורים בגן: למה אתם עוזבים מהר כל כך? או למה לא מגיעים מוקדם יותר ונשארים קצת? הרי זה רק השבוע השני בגן. אנשים מסבירים לי שהם רוצים להרגיל את הילד לפרידה קצרה. גם הגננת ממליצה על כך. בכל יום השבוע קמתי בשעה מוקדמת באופן אכזרי (במיוחד לציפור לילה שכמותי), ... הצבעים. גילינו את פינת הבובות ואת פינת הציור, איפה לוקחים נייר, ואיפה שמים את הציור המוכן. ערכנו היכרויות עם הילדים השונים. איך קוראים לך חמוד? ואיך לך? בכל בוקר הרגשתי שהוא שמח קצת יותר בגן. מכיר יותר ילדים ומשחקים, מרגיש יותר בנוח. אני חושבת שלוקחים את העניין הזה של ההרגלים קצת רחוק מדי. נכון, ילדים הם חיות של הרגלים. הם אוהבים קביעות, והסדר הקבוע נותן להם תחושת ביטחון, תחושה שהם יכולים לצפות קדימה את המתרחש. מסכימה, פחות או יותר. תלוי בילד ותלוי בגיל. אבל כשמוותרים על משהו שיכול להיות טוב ומשמעותי לילד, בשם ההרגל המקודש, זה נראה לי קצת פספוס. היום לראשונה עזבתי כמה דקות לפני הזמן. ראיתי שבני שמח ומרגיש ...
הקשבה ציור הרגשת ביטחון מרגיש בנוח הורים וילדים עצבות לחנך ילדים ילדה
ילדי האינדיגו וילדי הקריסטל - תקשור עם מדריך
ילדי האינדיגו וילדי הקריסטל - תקשור עם מדריך ילדי האינדיגו הם יחידים, אשר נועדו לשנות מהלכים בחיים של כולנו. ילדים שנועדו לשנות את תפיסת העולם וכל שינוי אבולוציה דרכם מתאפשר למקום של איחוד בני האדם. ילדים שאינם נמצאים במקום של רגיעה, משום שהם כלואים בדור של אנשים שלא מסוגלים לקבל אותם. ילדי האינדיגו נראים אנשים מאוד מיוחדים בעלי רגישות. הם יכולים להיות מאוד מוכשרים בתפיסת העולם הבא ועולם הרוח והמיסטיקה. הם ... במיוחד שקשה להם להתקבל והם עובדים עם העצמאות האישית שלהם ולא מוכנים לתת לאחרים רק לקחת. סוג נוסף של ילדי האינדיגו הוא דמות לא שפויה חלקית משום שהם נמצאים במצב של תרדמת מאוד חזקה הם לא מוכנים להודות במצבי הרוח המשתנים שם חווים התפרצויות. ילדי האינדיגו מסוכנים לעיתים לעצמם וחווים תחושות של אובדן מתוך ייאוש שהם לא מסוגלים להתחבר לאחרים בצורה נעימה. ילדי האינדיגו אינם נמצאים במקום של הצלחה ושיגשוג משום שהם אינם נפתחים לעולם ואינם מריצים את העצמאות והכישורים הגבוהים שלהם. חלקם מאוד מעיקים על קרובי המשפחה וחלקם עובדים במקום עבודה שלא מקובל על אחרים. ילדות לא יציבה, פחד מהלא נודע, תרבות עשירה בידע קוסם לכל. ילדי האינדיגו יכולים להתחלק לכמה קבוצות של טיפוסים: - השליט - שאינו מאשר לאיש לגעת במודע האישי והתרמית שלו יכולה ... שלא מסוגל להתחבר עם אף יצור. הוא ממריץ את עצמו להכרויות עם אנשי מיסטיקה וכושל שם. הדמות החלקית של ילדי האינדיגו היא דמות של חצויים ושאינם נמצאים במקום רגוע ומחפשים היכן להאחז ולהרגיע את המקום המנוחה האישית של הנפש. ... והם חלוקים עם עצמם וחסרי ביטחון. יש לציין שחלקם מאוד מיוחדים ומאפיינים אנשים מוכשרים ומצליחים בעיסוק יצירתי או ניהולי. לילדי האינדיגו ישנה הילה יוצאת דופן בצבע אינדיגו סגול אדמדם וזה מה שמיחד אותם בהגנה ובאנרגיה החזקה והעוצמה של הריפוי ... להוביל אותם בעדינות לרוגע ולמדיטציה, לעיניין רב ולימודים, ליצירות והכל בהתאם לסוג האינדיגו. לימודים ביטחון והתנסויות חדשות מאוד מומלצים ילדי הקריסטל ילדי הקריסטל הם אותם ילדים אשר נולדו לאהבה ולעבודה עם אנשים ילדים נעימים חרוצים מסורים אוהבים מוכשרים מאוד ילדי הקריסל הם ענקים ברוחניות ומבלים בקירבת מבוגרים ילדים שנולדו לתקן את הדור האינדיגו ילדים מאוד חברותיים ומפתחים את יכולתם הביצועית בתרומה לאנשות ילדים שמקבלים הרבה יותר מאחרים ילדים שמושכים אור אמת ואהבה באופן קבוע ילדי האינדיגו מתחלפים בילדי הקריסטלים האור מחייב אותם לאהוב את כל האנשות ולתרום לסביבה הרבה יותר רוחניות ילדים שובבים במיוחד בגילאים צעירים והם אינם מפתחים סבל או צער ילדים מיוחדים ומפונקים מאוד רגישים לאחרים ולסביבתם בפרט אנשים שמבלים איתם יכולים ללמוד מהם הרבה יותר מכל ילד אחר חברים של כולם ומקדמים את העולם ומלווים מעולים למצבים של צער ושכול מאוד חשוב להם הזכות להיות כאחד ... חורף יכול להקדים בשל החיוך איתם אותם חברים אינם יכולים להיות עם בני אדם שלא מוכנים לתרום להם גם ילדי האינדיגו לא יכולים לחשוב על עצמאות אך יכולים להיות מאוד טובים לעולם בחוכמתם ובאהבה לקיים איתם ילדי האינדיגו הופיעו למען העצמת החוכמה וילדי הקריסטל הופיעו להעצמת האמת וזה הדור השלישי שמגיע זה דור הרואה את הנסתר ואלו ילדי המחר
ילד לחשוב על עצמי מצבי רוח עצמאות לחשוב על עצמך להרגיע התלבטות מה זו אהבה
פילוסופיה של החינוך - מבוא
... בדיאלוג זה, הדרך טובה ביותר לשרת את היחיד היא להטמיע אותו כנתין בחברה צודקת. על כן, אפלטון תמך בהוצאת ילדים מבית הוריהם, וגידולם כחסויים של המדינה, בבתים משותפים. הוא גרס שיש להבדיל בין התלמידים עפ רמת הכישרון שלהם, ולהעניק את החינוך הטוב ביותר לילדים המוכשרים ביותר, על מנת שיוכלו לגדול ולהפוך לשומרי העיר, ולשרת את מעוטי היכולת. אפלטון דגל בחינוך מקיף, הכולל לימוד ... המזרחיים החשובים ביותר בימי הביניים, תרם גם הוא לתחום הפילוסופיה של החינוך. אחד מכתביו, חלקו של המורה בגידול ואימון ילדים, נכתב כמדריך למורים בבתי ספר מוסלמים יסודיים (בערבית: מכתב - ), והשפיע רבות על דרך ההוראה בעולם המוסלמי באותה תקופה. אבן סינא ייחס חשיבות רבה ללימוד הילדים בקבוצה, בתוך בתי ספר, בניגוד ללימוד יחידני בבתים. הוא הדגיש את חשיבותן של תחרות ושל למידה על ידי חיקוי ... 14. החינוך היסודי צריך לכלול לימודי קוראן, דקדוק, ספרות ופילוסופיה מוסלמית, בנוסף ללימוד כישורי חיים כלליים. בגיל 14 רצוי שהילד יבחר מקצועות על פי רצונו, ובהתאם לעתידו. הלימודים המתקדמים עשויים לכלול לימודי רפואה, גאומטריה, מסחר, ספרות, וכו, בהתאם לקריירה העתידית שהילד יבחר. אבן סינא היה הראשון שהעלה את עיקרון הטאבולה ראסה, על פיו הילד מגיע לעולם כלוח חלק, ומעוצב עפ החינוך שנותנים לו. תפיסה זו אומצה והורחבה לאחר מכן על ידי גון לוק ... מגיל צעיר. לוק טען שהטמעת מנהגים חשובה יותר מהקניית ידע. נושא נוסף שהדגיש לוק הוא השפעתן המכרעת של חוויות ילדות על תפיסת המבוגרים. על פיו, חוויות ילדות, בעיקר בגיל צעיר מאוד, גורמות לאדם לפתח אסוציאציות בין דברים, ומבנות את התפיסה שלו. דוגמה שהביא לוק: אם אומנת תשכנע ילד שגובלינים ורוחות רפאים מופיעות בלילה, הוא תמיד יקשר בין הלילה לבין דברים שליליים, גם כאשר יגדל. רעיון האסוציאציות של ... של חיי האדם לארבעה קטעים, והתאים לכל שלב תוכנית חינוכית: מן הלידה ועד גיל 5, שלב החיה, בו זקוק הילד לפעילות גופנית, חופשית בטיבה ומטבעה. מגיל 5 ועד 12, הוא שלב הפרא כלשונו של רוסו, חישובים וחשיבה מסובכת אינם ... לומר לתלמיד אך ורק את האמת, ולהבהיר לו שסמכותו נובעת אך ורק מהבדלים פיזיולוגיים. רוסו גם טען שייתכן שעדיף לילד לגדול בלי חינוך, ולהתמודד עם הקשיים שלו בעצמו. כאשר פורסם הספר אמיל, או על החינוך הספר הוחרם, עותקים ממנו ... התנגד לחינוך לאושר, מכיוון שעל פי האקזיסטנציאליסטים לא יכול להיות אושר ללא סבל. דגש נוסף בחינוך האקזיסטנצאליסטי הוא עידוד הילדים לפתח סולם ערכים קבוע ועקבי, ולהיות נאמנים אליו באופן מוחלט. האקזיסטנציאליזם לא תמך בתוכנית לימודים קבועה, אלא בתוכנית ילדים מותאמת לכל ילד. יחד עם זאת, הושם דגש על כמה תחומים חשובים, בייחוד תחומים הומאניים כמו ספרות, תיאטרון, מוזיקה, היסטוריה ודת. מדעי ... התלמידים מחליטים בשיתוף עם המורים על תוכנית הלימודים, מבנה השיעורים, מערכת הענישה וכדומה. בבסיס הגישה הדמוקרטית לחינוך עומדת תפיסת הילד כאדם שלם, הזכאי לזכויות מלאות ושוות לאדם מבוגר. החינוך הדמוקרטי, ובית הספר הדמוקרטי הראשון, נוסדו על ידי המחנך הסקוטי ... העשרים על ידי איש החינוך רודולף שטיינר. הדגש העיקרי של זרם זה הוא על חינוך המותאם לשלב ההתפתחותי של הילד. לדוגמה: ילדים לפני גיל שבע, שלומדים בבית ספר אנתרופוסופי, לומדים בעיקר דרך משחקי דמיון ופעולות חושיות. ילדים בגילאי 7-14, שכבר חווים את העולם דרך מילים ודימויים, ילמדו יותר דרך שירים ודיקלומים. החינוך האנתרופוסופי קשור קשר הדוק ... מאות בתי ספר ברחבי העולם העובדים בשיטת ולדורף. בישראל ישנם כעשרה בתי ספר אנתרופוסופים. חינוך ביתי: אב מלמד את ילדיו קריאה בחינוך ביתי חינוך ביתי בארצות רבות יש אחוז לא מבוטל של ילדים הלומדים בחינוך ביתי, עם הוריהם, בביתם. עבור חלק מהאנשים החינוך הביתי הוא עניין של הכרח, אולם ישנם הורים ומחנכים ... על פחדם של התלמידים. הולט טען שהאלטרנטיבה היחידה היא חינוך ביתי, והסביר באריכות את הסיבות לכך בספריו כיצד נכשלים ילדים וכיצד לומדים ילדים. החינוך הביתי אינו חוקי בכל הארצות, ורק אחוז קטן מהילדים בעולם מתחנכים בחינוך ביתי. חינוך חופשי: חינוך חופשי על פי גישת החינוך החופשי, ילדים הם יצורים סקרנים מטבעם, בעלי רצון ללמוד ולהתפתח, ולכן אין צורך ללמד אותם בכל צורה מובנית. הילדים ילמדו דרך משחקים ודרך אינטראקציה עם ילדים אחרים. הגישה נולדה לאחר שגון הולט, אבי החינוך הביתי (ראו פסקה קודמת) הגיע למסקנה שאין טעם להעביר את החינוך לביתם של הילדים, על מנת שההורים ישחזרו את סביבת בית הספר. יש צורך בפיתוח שיטת חינוך שונה, שאינה מכריחה את הילד ללמוד. הולט התבסס בכתביו גם על ספרו של איוון איליץ, ביטול בית הספר. חינוך פמיניסטי: גישת החינוך הפמיניסטי אינה ... במובן המקובל של המילה, אלא יותר ראייה של החינוך בעין ביקורתית ופמיניסטית. הפמיניזם מזהיר את העוסקים בחינוך מפני סיווג הילדים על פי מגדר, וניתובם לעתיד ידוע מראש בחברה. הפמיניזם שם דגש על תפקידה של מערכת החינוך בהנצחת הפער בחברה ... האמריקאיות. תחומים משיקים: תורת ההוראה: תורת ההוראה בדומה לפילוסופיה של החינוך, גם תורת ההוראה מציגה דרכים שונות לחנך את הילד, אך היא עוסקת בעיקר בתוכניות לימודים פרקטיות, ופחות ברקע התאורטי והרעיוני שמאחוריהן. לעתים קרובות תוכניות לימודים מותאמות לפילוסופיית חינוך מסוימות. הפדגוגיה היא תורת ההוראה לילדים. מרבית הגישות שהוזכרו לעיל היו קודם כל גישות פדגוגיות, ורק אחר כך גישות פילוסופיות לחינוך. תחום מצומצם יותר בתורת ההוראה הוא האנדרגוגיה, שעוסק בחינוך למבוגרים. תורת ההוראה שמה דגש רב יותר מאשר הפילוסופיה של החינוך על מחקרים וצפייה בילדים. פסיכולוגיה חינוכית: ויליאם גיימס, פסיכולוג אמריקאי שהשפיע רבות על הפילוסופיה של החינוך פסיכולוגיה חינוכית הפסיכולוגיה החינוכית היא ענף של ... ארגוניות. ענף זה מתמקד גם במערכת יחסי הגומלין בין הפרט ובית הספר, ועוסק במצבם ובתחושותיהם הלימודיות, החברתיות והרגשיות של ילדים ובני נוער בסביבה הבית - ספרית. בנוסף, הפסיכולוגיה החינוכית עוסקת במגוון בעיות אצל הפרט, באמצעות עבודה ייעוצית ואבחונית מול הילד, הדרכת הורים וייעוץ לצוותים חינוכיים. לפסיכולוגיה החינוכית קשר הדוק עם הפילוסופיה של החינוך. פילוסופים רבים עסקו בשאלת ההשפעה הנפשית של החינוך על הילדים, ובקשרים בין התהליכים הנפשיים שעוברים על הילד לבין הביצועים והתהליכים הלימודיים שלו. פילוסופים חינוכיים רבים השפיעו והושפעו רבות מהפסיכולוגיה החינוכית. לדוגמה: גון דיואי, מייסד החינוך הפרוגרסיבי, ...
איך להשפיע תרגילים לפיתוח המוח החלטה חשיבה מעשית משחק טיפול בערך עצמי פוסט מודרניזם דרך חינוך
סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה. שאלה: מה המטרה של המין? אליעד: מה המטרה של כל ... שיש בו. מה שבאמת מעניין את האדם, זה ליהנות. במין יש יותר הנאה, מאשר בדברים אחרים. ולא כולם, למשל ילדים קטנים לא נהנים מזה. בגיל מסוים כשהאדם מתחיל לחוש ריקנות ותסכול, אז הוא מתחיל ליהנות ממין. למה אנשים נהנים ממין? ... שאתה חי לנצח, אז בכלל מה יש לחגוג יום הולדת? אבל אנשים אוהבים לחגוג כל שינוי. למשל הורים מביאים ילד, והם יודעים שהחיים זה לא משהו, אז הם חושבים, מה גם הוא יהיה אומלל? אז הם מנסים לעשות לעצמם ... אם אתה יודע שאתה בתוך חלום, ויודע שאתה הוא זה שחולם את החלום, אז ממה יש לפחד? האדם מביא ילדים בגלל שהוא אומלל, אבל אם אתה מביא ילדים בגלל שאתה חכם, אז זה משהו אחר. אתה מביא ילדים כמו שאלוהים ברא את העולם. גם אלוהים ברא ילדים, אבל אלוהים יודע מה הוא עושה, ולכן צריך להביא ילדים כמו אלוהים. רבי נחמן אומר שלהביא ילדים זה כמו צואה, זה מיותר, זה פסולת. הוא אומר שזה כמו להשאיר ירושה לילדים שלך, ירושה, פירושו סתם התאמצתי, עבדתי, עבדתי, ועבדתי ולא בשביל עצמי אלא בשביל הילדים. רבי נחמן אומר שכסף מקצר לך את החיים, למה? בגלל הדאגות. העניין הוא שכשאתה מביא ילד, זה בגלל התלות שלך. ואם אתה דתי ומביא ילדים, כי אסור לך לא להביא ילדים, אז אתה עוד יותר סובל. ראיתי היום בערוץ הכנסת, שהדתיים רוצים שיממנו להם את המזון לתינוקות. עכשיו, למה צריך לממן להם את המזון? הם מביאים המון תינוקות, ואם הוא ימות ברעב? זה המימון הכי טוב, יישאר כסף לשאר הילדים. לכן צריך לעלות את המחירים, כדי שהדתיים יביאו פחות ילדים. אפילו בטבע לא כולם שורדים, מעשרה גורים אולי רק שניים שורדים. אבל הדתי, גם מביא ילדים, גם לא הולך לצוד, וגם רוצה שאתה תצוד בשבילו. אז למה בכל זאת מממנים אותם? כי יש ריקנות כל ... זה כאילו מקדש את העבודה שלו. זה כאילו לכפר על הפשעים שהמדינה עושה, ולכן היא מממנת את הדתיים. בקשר לילדים, בגלל שהאדם תלוי בהם רגשית, הוא מרגיש רע. אבל זה לגבי כל דבר שהאדם תלוי בו רגשית. אלא אם ...
טריגר עסקים אגואיסט אמיתי אין סוף זמן תכנון מהות חרדה מאובדן שליטה אמונות
פנג שווי - חדרי ילדים, המלצות מתורת הפנג שווי
פנג שווי - חדרי ילדים, המלצות מתורת הפנג שווי ילדים באופן טבעי מאוד מושפעים מסביבתם, למעשה זהו כלי עזר אדיר סידור נכון של מרחב המחייה של ילדכם יכול לעזור להם להיות יותר מרוכזים יותר נינוחים ולמצות את הפוטנציאל שלהם מנקודת המבט של הפנג שווי, אדם השולט ... מחייה שתאזן ותוביל את האדם למקסימום מיצוי הפוטנציאל הטמון בו, לטובה. ואם זה עובד עבור מבוגרים, מדוע לא גם לילדים? באופן כללי, הבית כולו אמור לתת ביטחון ונוחות מרבית כשבתוכו אזורים שקטים ואזורים פעילים. אם אתייחס לחדרי שינה של ילדים (מטף ועד בוגרים), תורת הפנג שווי נותנת מספר עצות שיישומן יעזור לנינוחות הילד, ליכולת שלו להתרכז וללמוד וליכולת לישון באין מפריע, בלי לטול את השובבות החשובה מאוד בילדים (וגם במבוגרים).. בכל הנוגע לחדרי שינה ככלל, הפנג שווי הקלאסי ממליץ לא לישון מתחת לחלון, להוציא מכשירי חשמל מהחדר, ... אלו לחיי המערב: חלון ותריס סגור אינם נחשבים לפתח בעייתי, מודם או מחשב ניתן לכבות בלילה. בהתמקדות על נושא הילדים ישנם מספר קווי הנחייה ברורים, ולהלן כמה מהם: בכל הנוגע לצבעים הפנג שווי בוחן את הצבע הדומיננטי ששולט על חדר. יש לילדים נטייה לאהוב צבע אחד או שניים ולהפוך אותו לדומיננטי בחדר, לצבע יש יכולת השפעה חזקה מאוד, מהרמה המנטאלית ועד ... כהה, צהוב בולט, ירוק או אדום, ככלל, בכל הנוגע לצבעי קיר, ההמלצה היא להשתמש בצבעים רכים ובהירים. בחדרים של ילדות קטנות, המצב הוא הפוך, יש את הנטייה להשתמש בעיקר בצבעים של ורוד, לילך ולבן, חשוב במצב כזה להכניס חפצים שיתנו ... כהה יותר ומאזן, כמו ארון, שטיח, מנורה וכו. שולחן הלימודים לרובנו יש את הנטייה לסדר את שולחן הלימודים של הילד כך שפניו אל הקיר בזמן הכנת שיעורי בית. חלק מהחדרים מסודרים כך שבנוסף, גב הילד פונה אל דלת החדר. היות והגוף הוא סוג של מכונה קולטת, חשוב מאוד לשבת עם הפנים אל פתח הדלת, כך אדם יודע מי מגיע והגוף יכול להיות רגוע ולהתרכז. כשילד אמור להתרכז בהכנת שיעורים ודלת חדרו פתוחה והוא יושב עם הגב אליה, אין לגופו בעצם את היכולת להירגע והריכוז נפגם, ילד במצב כזה יעדיף להכין את שיעורי הבית שלו בסלון או בחדר האוכל. הפתרון במצבים כאלה הוא פשוט, לרוב, הטיה קלה של הכיסא לאלכסון השולחן יעשה את העבודה והילד יהפוך רגוע יותר ומכאן, מרוכז יותר. במידה וישנה אפשרות להזיז את השולחן כך שיפנה אל חלון, זה מבורך. בחדר ... נראה מצב ששולחן עבודה יעמוד עם הגב אל דלת הכניסה לחדר, אם כן, למה אנו מסדרים כך את חדרי הילדים? למה לדעתנו ילד יכול להתרכז כשגבו חשוף אל מה שקורה מחוץ לחדרו.. ? תיקון קטן כזה עושה פלאים ליכולת של הילד להתרכז. קושי לוותר ולהרפות ישנם ילדים שקשה להם לוותר על משחקי הילדות שלהם, ספרים מגיל צעיר וחפצים כאלו ואחרים שעבר זמנם. חשוב מאוד לא לתת לחדר של הילד להפוך למחסן. גיבוב של חפצים שעבר זמנם שנשפכים מכל תא בארון, חפצים המונחים מעל הארון, מתחת למיטה הוא עודף ויוצר אנרגיה תקועה, דבר כזה יכול להשפיע ברמות שונות על היכולת של הילד לשחרר, לנוע קדימה, להיות קליל יותר ושמח. אם הילד מראה קושי להרפות מאוסף גדול של חפצים ישנים שאינם בשימוש כבר שנים, התנהגות כזו מוכיחה את המצב בו הוא נמצא. עי שיחה עם הילד ודרבון נכון ניתן לגרום לילד לרצות לתת או להעביר חפצים שעבר זמנם, זה רצוי ומומלץ. סידור נעים ובהצלחה.
ריכוז חינוך ילדים צבעים חזקים תורה לחנך ילדים יעוץ הורים איך לחנך ילדים
הורים וילדים - מניפולציות של ילדים
הורים וילדים - מניפולציות של ילדים לפני שמאשימים אותם... מהי בכלל מניפולציה? הילד עושה מניפולציות. בימים אלה של תחילת שנת הלימודים, אני שומעת סביבי הרבה את המשפט הזה. אם הילד לא רוצה להשאר בגן הלא מוכר, במקום שבו הוא מרגיש לא - בטוח, לא מכיר את הצוות ואת הילדים, ובוכה, או מסרב להפרד - הוא עושה מניפולציות. במילון אוקספורד הפועל to manipulate - לעשות מניפולציה - מוגדר קודם ... בכשרון, לשלוט או להשפיע בחוכמה, ורק כהגדרה שלישית, לשלוט או להשפיע ללא היסוס מוסרי. בתור מבוגרים, בעתיד, היינו רוצים שילדינו ידעו להשפיע על המציאות. שלא ישבו בחיבוק ידיים, חסרי אונים, ויתנו למציאות סביבם להתנהל ללא מעשה. הינו רוצים שהם ... להגשים את שאיפותיהם, לטובתם ולטובת אחרים. כדי להשפיע על המציאות. הינו רוצים גם שיבטחו בתחושותיהם ויפעלו על פיהן. בתור ילדים, זה לא נוח לנו. לא נוח שבן השנתיים, שלוש, ארבע או שש מנסה להשפיע על המציאות סביבו. נוח יותר ... במצב לא מוכר ולחלוטין לא בטוח לתפיסתו, והוא פשוט יסכים להשאר שם, כי אנחנו אמרנו שבהמשך יהיה טוב. איך ילד קטן כל כך יכול להשפיע על המציאות? הוא לא יכול להגיש בכנסת הצעת חוק פרטית האומרת שכל ההורים ובכללם ההורה ... והעיקרית שבהן היא שכנוע ההורה או הגננת לבטל את רוע הגזירה. מה לא לגיטימי בזה? מה לא רצוי בזה? הילד בוכה מסיבה מוצדקת לחלוטין. והוא אכן עושה מניפולציה, במובנה הטהור והענייני ביותר. הוא מנסה לשנות את המציאות בדרך הכמעט ... טוב: קלים יותר, שמחים יותר, בעלי ראיה קצת שונה את המציאות. זה הבסיס לתיאוריה הפסיכולוגית ולשיטה של יעוץ הדדי. ילדים בוכים לפעמים על מנת להשפיע עלינו, כידוע, ולפעמים על מנת להשתחרר מרגשות, וזה קצת פחות ידוע. יש להם שאיפה ...
לשנות את המציאות מוסר חוסר אונים מה זו אהבה מטופל לעשות מניפולציה הקשבה חינוך ילדים
תרגיל קצר בדמיון
... חייהם כעצמאים? בלי ההכרח להיות סבתא וסבא ב 20 השנים הקרובות.. בלי הצורך לגור בצמוד להורים כדי לעזור עם הילדים.. כיצד זה ישנה את המבנה החברתי? את רעיון העצמאות בכלל? כמה מהדחף להביא ילדים קשור בהרגל? אולי לראות את כולם מסביב בתוך זוגיות עם ילדים, יוצר בתוך אנשים את הצורך להיות כאלה גם? כמה אנשים מפחדים מהיותם לבד או לא בזוג או ללא ילדים רק משום שרוב האנשים כן בקונסטלציה משפחתית? אם הנוף החברתי מסביב מכיל יותר אנשים יחידים, אם זה יכול להשתנות ... אחרי גיל 50.. כמה יבחרו לשנות זאת ולהיכנס לשלב של הורות? אנו לא מספיק מכירים את האפשרות לבחור להביא ילדים. לרוב האנשים (אלו שמביאים ואלו שלא).. ככה זה פשוט ככה יוצא.. וחזרה לעולמנו הדמיוני, כמה מהזוגות בו ימשיכו להיות ביחד גם אחרי שהילדים גדלו? כשאין ילדים / נכדים ברקע.. יש יותר חופש לבחור. ציפיות הורים מילדיהם למה הורים אלו יצפו מאיתנו? מה יבחרו לראות כשיסתכלו עלינו? איזה פוטנציאל יקבל העדפה? איזה מקום יתפוס רעיון הבאת הילדים? מה יהיו המדדים שלהם להצלחה איתנו? האם יבלו איתנו שיחות נפש על המרפסת או במסעדה טובה? מה עושים כמשפחה, כשאין ילדים ברקע, לטפל בהם, לדאוג להם, לשמור עליהם? 50 שנה זה הרבה זמן - ללא חופש גדול, קיטנות, הכנה משמעותית במעגל החיים, לפני שנוכל בעצמנו להביא ילדים. הרבה זמן לחשוב על חיינו שלנו ועל הגשמה. מה יתקבל מכך לחברה שזה המבנה שלה? ללא תחרות על תשומת ... יחסים אולי.. שלמדו בבית ספר או שניים, שעשו התפתחות.. (כי מה יש לעשות פה אם מפנים את נושא גידול הילדים?) אם הם יוצאים לפנסיה כשאנו בדיוק גדלים, ויש להם את כל הזמן פנוי.. אולי הם לא שולחים את ילדיהם לגן אלא נמצאים איתם רוב שעות היום? אולי הופך למיותר הצורך בגן ילדים? בבית ספר שמתפקד כמו ביביסיטר? אולי אופי בתי הספר ישתנה? אולי הורים ישמחו לשמש כמורים במערכת החינוך הזו וללוות מקרוב את ילדיהם הצעירים? אם הם באמת יהיו פנויים עבורנו, ולא חייבים לעבוד קשה כשאנו ילדים קטנים.. כיצד ישפיע הדבר על תשומת הלב שנקבל מהם ועל איכות הקשר? הגשמה עצמית איזה סוג של בטחן עצמי יקבלו ילדים אלו שגדלו להורים בוגרים? כמה חברות יוקמו על ידם? כמה יצירות אומנות יכתבו / יועלו, כמה אנשים ירשו לעצמם ... הורים כאלה, שהם בני 50, שהתבססו בחיים ירגישו שעתידם לא בטוח? הורים אלו לא הוציאו הוצאות על קניית דירה לילד, על חתונה של הילדים על ברמצווה וכד עד גיל 50. כמה כאלה יבחרו לעשות ילדים כדי לא להיות לבד? (הרי את רוב חייהם העבירו לבד / בזוג ללא ילדים, הלבד אינו איום כי אם דרך חיים) האם עדיין יעשו ילדים כדי שיהיה מי שידאג להם בזקנתם? למעשה תפקידם של הקשישים יהפוך להיות גידול הדור הבא.. איך זה ישנה את ... בגיל 85? אם עדיין זקוקים להם כאן.. ומתייעצים איתם, אם באים לבקר כי רוצים ולא כי לא נעים.. אולי הילדים לא יצאו מהבית בגיל 20 וגם לא בגיל 30.. ואולי בזכות הבדל זה, הורים יזכו לנחת ולאושר בלתי נתפס כתוצאה ממערכת כזו של קשר איכותי עם ילדיהם. בחירת בן זוג מי ייבחר להיות בן הזוג הנכון בגיל 50.. להביא איתו ילדים לעולם? ובקשרים מוקדמים יותר, לפי אלו קריטריונים יתחברו יחד אנשים? כיום, כשאדם מעוניין להתחתן הוא שואל את עצמו איתה ... כל החיים? כיצד נתון זה ישנה את הקריטריונים לבחירת בן - זוג, אם אפשר לחיות יחד 20 שנה ללא ילדים, 20 שנה עם, ועוד 20 - עם אדם אחר, אולי מגיל 80.. איכות חיים סביר כי צפיפות האוכלוסין תקטן, ... חיים. טכסים חתונות יקבלו דרגה של טכס יומולדת, ניתן יהיה להחליף בני זוג בקלות כיוון שיותר שנים חיים ללא ילדים כבוגרים, מאשר כהורים.. מצד שני, חגיגה משפחתית להולדת בן / בת, תקבל אופי של חתונה.. כל ילד יתקבל בברכה ובשמחה נדירה על ידי הקהילה האנושית...
קיום מצוות הבדלה תפקיד איך להכיר בת זוג טיפולים בני אדם חברות חיים ללא ילדים
זו ילדותי השתויה - ילדים שותים אלכוהול
זו ילדותי השתויה - ילדים שותים אלכוהול ילדים שותים אלכוהול כבר משנות העשרה המוקדמות. את זה לצערנו כבר כולנו יודעים. הורים ואנשי חינוך וחוק עומדים חסרי אונים מול התופעה ומתלבטים מהי הדרך הנכונה להתמודד איתה. כבר מזמן לא מדובר בתופעה שולית, בני הנוער - גם ילדים טובים מבתים טובים - מתחילים לשתות לעתים קרובות כבר בגילאי 12-11. שתיית אלכוהול היא המרכיב המרכזי ברוב צורות הבילוי ... כהורים נותנים למתבגר והכבוד לפרטיותו, מקצינים לעתים לכדי חוסר מעורבות שגורם לנו לאבד אותם בדרך. הרבה פעמים הורים מגלים שהילד שלהם שותה אלכוהול רק אחרי שמתרחשת תאונה. מחובתנו כהורים ללמד את ילדינו כללי זהירות בשתיית אלכוהול, בדיוק כשם שאנחנו מקנים להם כללי זהירות בכביש או בפגישה עם אנשים זרים. ערב הסילבסטר, אני קוראת לכל ההורים לקיים שיחה עם ילדיהם בנושא האלכוהול ולא לעצום עיניים מתוך אמונה ש הילד שלי לא שותה או לי זה לא יקרה. חשוב להגיד לילד שאנחנו מעדיפים שהוא לא ישתה, אבל אם זה בכל זאת יקרה - עליו לדעת את כל הסיכונים לצד הגבולות ... רבים חוששים לפנות להורים בעת צרה ומשתמשים במונח ההורים שלי יהרגו אותי לכן המסר החשוב ביותר שעלינו ההורים להעביר לילדינו הוא: תקרא לנו כשאתה במצוקה, בכל שעה ובכל מצב! יתכן שאחכ נכעס, אבל קודם כל נעזור לך, כי החיים ...
פעילויות מיניות חושש ללמד כיבושים מיניים רעל סיפוק מיני כעסים החלטות
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, משחקים ונעים במרחב בבית הספר ... שאני יודעת לבצע אותו כהלכה. שלב 1 ביצוע הניסוי. בשקט, ללא מילים. שריפת חומר כימי באש מגזיה. לעיתים, כאשר ילדים מתבקשים לעשות את המאמץ ורק להתבונן בכל חושיהם בניסוי, דבר אינו פשוט עבורם ויכולות להיות תגובות שונות לעניין, כמו צחוק, מבוכה, אמירה חצי צינית. ההתבוננות עצמה דורשת כוחות רצון, התמקדות וקשב, הניסיון של הילדים להגיע לכל אלה יכול לגרור אחריו תגובות שונות. שלב 2 תאור ההתבוננות בניסוי בכתה דרך החושים וללא הסברים. דיבור בשפה רגשית ושאלות כמו - האש היתה שקטה / סוערת / כחולה / עם ריח? לאחר מכן יתארו הילדים בעלפה את השינויים שחלו בחומרים בניסוי. עוד שאלות למענה עי הילדים ודיון בכתה בשלב זה: האם המצב נראה חשוד למישהו כשקרבתי את החומר לאש? אולי האוויר עזר למה שקרה? ראיתים ... - 10 שניות. השיחה נשארת קלילה, עולה תמונה קולקטיבית של הניסוי ונוצר זיכרון משותף כתתי שלו. אני מכוונת את הילדים לתבחינים בהם כדאי להבחין (צבע האש, כמות המים, ריח החומר השרוף, הזמן שלוקח לחומר להתלקח וכו). אפשר לכתוב כמה מילים על הלוח. לאחר השיחה על ההתבוננות בניסוי הילדים מציירים את הניסוי והמורה יכול לצייר אותו על הלוח. אין עדיין הסברים, אך כל הנל מקדם אותנו לשלב השלישי בו יגיעו ההסברים. אני מבקשת מהילדים לצייר את הניסוי שראו במדויק בצבעי עפרון במחברת. שיעורי בית - לסיים את ציור הניסוי. שלב 3 בבוקר למחרת הילדים מגיעים עם ציור הניסוי שסיימו בבית. ההתבוננות והרעיונות שעלו אתמול בשיחה בכתה שקעו לתוך הילדים בשנת הלילה. כדי ליצור דיון אני שואלת את הילדים שאלות, עליהן חשבתי מראש. שאלות לדוגמה: האם האש התגברה לדעתכם בגלל סוג החומר ששרפנו? האם המים רתחו וגרמו לחומר ... חשובות שכן כעת אנו נמצאים בשלב מתקדם של תהליך הלמידה / יצירה, שלב הקשור בחשיבה. בשלב השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע את דעתו בכתה. דעות וחשיבה מגוונת ומקורית היא המטרה כאן. חשוב גם לתת לילדים להעניק שמות משלהם לתופעות בהם צפו, ולא לחסום את חשיבתם היצירתית עם שמות שאני או מורים אחרים וחוקרים העניקו לתופעות. כך שאם אחד הילדים מכנה את התופעה אוויר שמניע אוויר או או מאש כחולה לאש ירוקה אני אמשיך והשתמש במונח שהוא המציא בדיון בכתה, אף ארשום אותו לעיתים על הלוח. כך הילדים חשים שהם מגלים לראשונה את התופעה בה צפינו. כאשר הילד מגלה את התופעה באופן חופשי ויצירתי שכזה, היא שלו לתמיד. הוא לא צריך להתאמץ לזכור את שמה, יש לו ... והוא לומד להסביר אותה דרך השיחה בכתה (בסיום כל השלבים של הלמידה, כאשר אין הדבר חוסם את היצירתיות של הילדים, ניתן לאמר את שם התופעה המקובל במציאות). כאשר הילד עובר דרך רגשותיו ומחשבותיו הוא, ואני מכוונת אותו מידי פעם, הוא לומד. בשלב זה ניתן לעבור לעבודה אמנותית הקשורה ... של החום והאור שהפיץ החומר ששרפנו או פיסול של מראה החומר השרוף. אפשרות נוספת במקום עבודה אמנותית היא לספר לילדים על הביוגרפיה של המדען שגילה את התופעה בה אנו עוסקים, או לתת לילדים לכתוב עבודה בקבוצות על הביוגרפיה של אותו מדען ואז לספר עליה בכתה. בסיום העבודה האמנותית / ביוגרפית יקבלו הילדים משימת סיכום מהלך הניסוי, תוצאותיו ומסקנותיו במחברת, או שנכתוב טבלה המסכמת את כל הנל. התלמידים יקריאו בכתה את סיכומיהם ... ואנו חוזרים לשלב 1 בניסוי חדש. חלק מיתרונות הגישה: שנת לילה שעוזרת לעיבוד ההתבוננות בניסוי. שימוש ביצירתיות והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך הגילוי המדעי דרך התרכזות בילדים: חושיהם, רגשותיהם ומחשבותיהם. זאת בניגוד לאפשרות של יצירת אנטיפטיה למדע דרך התרכזות בהעברת ידע. פיתוח התלמיד על כוליותו באופן אינדוודואלי באמצעות כל הנל. הילד לומד שכל נושא שאנו עוסקים בו בביהס קשור בו עצמו ובבני אדם (דרך האמנות או הביוגרפיה). הוא לומד שהוא ... מתפתח אישית פיזית (בחושים), רגשית ומחשבתית, וכן חברתית משום חלק ניכר מהעבודה נעשית דרך דיון כתתי, ההצלחה של כל ילד בהבנת הניסוי עוברת דרך הצלחת הכתה כולה, וההפך. הילד לומד לפתח תמונה פנימית של המציאות וזיכרון שלה. אין כאן פיתוח של תמונה טכנית של הניסוי ומשמעויותיו בעולם פילוסופי - מדעי. החלק הראשון בו מתבונן הילד בניסוי יכול להיות גם בתחום לימודי אחר - בביולוגיה למשל דרך טיול בשדה, בספרות קריאת קטע טקסט, שמיעת מוסיקה, ... אמנות וכו. על פי התחום הנלמד באותה תקופה נמשיך את 2 השלבים הבאים. גישה זו תורמת להפעלת החושים של הילד ותפישה נכונה של המציאות הפיזית. (בימינו אין הדבר מובן מאליו, ילדים רבים חיים בעולם פחות פיזי ויותר וירטואלי). יצירת קשרים בין ניסיונות העבר ותופעות שהילד מכיר, לבין התופעה החדשה. העשרת עולמו של הילד. שימוש בכוחות הרצון של הילד ולא בשינון. דרך שאלות ודיון בכתה מתעורר רצונו של הילד וכן מתעוררים רגשותיו. בשלב השני הכתה כולה אוספת את ההתרשמויות שלה מן ההתבוננות בניסוי ובכוחות רצון מאוחדים הם נעים יחד לקראת מציאת התופעה הנמצאת בבסיס הניסוי. הקשבה של הילד לחבריו ודעותיהם מביאה אותו להרמוניה עם עצמו ולהרמוניה בכתה. יצירת קהילה כתתית דרך הדיון, ההרגשה והחשיבה המשותפים. הילד יוצר רעיונות מקוריים מתוך עצמו ומתוך עבודה קבוצתית של הכתה. יש החלפה של רעיונות בכתה. לסיכום שלב 1 התבוננות דרך החושים עבודה של הרצון גוף שלב 2 ההתנסות האישית של כל ילד דיון - רגש נפש שלב 3 תופעה כללית, הרחבתה חשיבה יצירתית רוח יש הנוהגים לערוך את שלושת השלבים הנל ...
חשיבה לחנך תלמיד משחקים ילדים במקום העבודה בבית הספר חברויות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לראות את ההפך של כל דבר חוזר שוב ושוב על אותה הפעולה מסרים ישירים פיתוח אהבה כופר באלוהים להמציא המצאות פחד להיחנק לא לפחד מבעיות איך נוצרת אהבה עצמית? מה זה אמונה עצמית? לאהוב את עצמי בכל מצב למצוא מישהו שיאהב אותך בלי תנאים מה זה אושר מוחלט? אושר קבוע לשתף את האקסית לפנות לבחורה לקבל החלטה מפחידה קושי לקבל החלטה להתמודד עם חוסר אונים להתמודד עם טעויות מטרה מדידה מטרות חיוביות למכור קורסים לגרום ללקוח להיות מוכן חינוך נכון מצבים אוטיסטים אצל ילדים לשתול מסרים בתת מודע מודעות עצמית אמיתית ההגדרה של משוגע מה זה טראומה? להסתדר בלי האקסית למה הוא רוצה אותה ולא אותי? טעויות בחדר הכושר לשרוף שומן לפי מה אלוהים מחליט מגלה את אלוהים מה מגלים בהארה רוחנית? הארה קורית באופן אקראי להיות אלוהים האמיתי למה להיות אלוהים? השקעה במחלקת הפיתוח חייב לעשות תואר אקדמי כדי לעשות כסף מטרת החיים היא ימות המשיח שלמות ומטרת החיים ביקורות חיוביות של לקוחות מטרות שליליות בחירה חופשית בטיפול בחירה אקראית העולם ביחס לאלוהים האם העולם נברא על ידי אלוהים? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה, קואצ'ר לילדים, אימון אישי טלפוני בתחום ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0605 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 06:15:29 - wesi4