ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ילדות - הארה רוחנית
ילדות - הארה רוחנית מדוע אתה טוען שחשוב לחקור את חוויית הילדות? העלאת הנושא של שיבה לילדות עשויה להיראות לכם מוזרה, שהרי בהתעוררות עסקינן, והתעוררות היא לראות שאין אני, ואין עבר, והמחשבה היא שיוצרת את כל ... ולהרגיש את מה שנאלצת להפסיק להרגיש כדי לשרוד? תוכל לחשוב ולהרגיש כל זאת, הו בהיקו, אם תסכים להיות שוב הילד שהיית. (קטע שיחה בין שני חברים בפורום האינטרנטי: ) השאלה שאת צריכה לשאול את עצמך היא מדוע את בוחרת ... המסע ההירואי אל ההשתחררות המוחלטת ממנה. מדוע אתה אומר שסדנת הפריימל (רגשות ראשוניים) היא סדנת חובה? טיבה של חוויית הילדות הוא הסוד השמור ביותר של האנושות. זהו סוד שמור הן ברמה הקולקטיבית (בשיח הציבורי, הפסיכולוגי, החינוכי, הדתי) והן עבור רוב בני האדם ברמה האישית. או במילים פשוטות: רוב בני האדם לא יודעים שילדותם המוקדמת, גיל 0 עד 4, היתה טראומה, ומה בדיוק היה טראומטי בה. אחרי סדנת הפריימל ראיתי את האמת כך: האנושות היא שרשרת - ילדים נולדו להורים עיוורים לאהבה ואלימים (לא רק פיזית), ספגו את המהלומות אל תוכם ובכדי לשרוד הכחישו, שכחו, הדחיקו והסבירו את החוויה בדרכים שונות ומשונות. כך הם הפכו בעצמם לעיוורים לאהבה ואלימים, הולידו ילדים, ועשו להם את אותו הדבר בדיוק. הכפילו את זה בכמה מאות דורות - והרי לכם תרבות. הכפילו באלפי דורות - והרי לכם ציוויליזציה. פריימל הוא ההזדמנות לשוב אל הילד הפנימי שנפצע אנוש בשדה הקרב של הילדות המוקדמת, ועדיין שוכב על הרצפה במרתף חשוך ומדמם. זוהי הזדמנות לראות אותו כפי שלא ראו אותו, לגלות מחדש את ...
הורים ביקורת השתחררות ילדה חברים לברוח מפלצת אינטרנט
חייבים לדבר על קווין / ליונל שרייבר
... אורנג. פרס הניתן לנשים בלבד. לגברים יש מספיק פרסים משלהם. בראיון אתה אמרה שבעקבות כתיבת הספר החליטה לוותר על ילדים משלה. כלומר הספר אינו ביוגראפי אישי., אך הביא למסקנות אישיות. הספר איננו פשוט. לא קל. אני מתלבט באיזה מלים ... געגועים. היא כותבת מתוך הניסיון שלה להבין. איך בגיל שלושים ושבע התחילה לחוש שהקשר שלהם נשחק בשוליים. למה חשבה שילד יביא עניין לחייהם. אני חייבת לגלוש לעבר הרחוק, מפני שאחריתם של סיפורים רבים הוכרעה עוד בטרם החלו והיא תחזור לעבר ותהפוך כל אבן בניסיון להגיע לאיזו אמת, כואבת ככל שתהייה. האם ההחלטה להביא ילד לעולם היא גחמה משונה או החלטה הרת גורל. והיא בודקת. חוזרת אל רגע ההחלטה, אל השיחות הקודמות להחלטה ואגב ... אם אווה היא אישה עם שאלות קיומיות פרנקלין יכול לשמש כדוגמה כל אמריקאית למוסד המשפחה, עד שמגיעים לדבר על ילד. כל אחד מהם בתורו נכנס לתפקיד המתנגד לילדים, פעם מפני שהם רעשניים מדי, פעם מפני שהם כפויי טובה מדי. וביום אחר מפני שלמי יש כוח להשקות אותם ... אקלימיים, איזה שהם תנאים, כל מה שחשוב הוא להחליט איזה נעלים לבחור. אמהות תהייה מדינה זרה באמת. אולי לרצות ילד זה לרצות לאהוב מישהו זר ברשות. מישהו אחר ששני הצדדים אוהבים בנפרד. לדמיין את הילדים שלך בעוד שנים רבות, יושבים עם חברים ומדברים על האימא שלהם, כמו שעושים פרנקלין ואווה עם ידידיהם. אפילו אם ... פחדים מוקדמים שליוו אותה. האם כל אישה חרדה כל כך? האם החרדות השפיעו במשהו על העובר, על התינוק, על הילד. איך נדע. אווה חיכתה שהדחף ההורמונאלי שלה יתעורר, כמו שנשים מעידות על עצמן. לעתים היא כן מקווה שהפעם התעברה. ... כבד ונפוח לכל מקום. לא, אווה לא חשה תחושת ייחום אימהית. אבל אולי לפוסטר המשפחה שהיא נשואה לו חסר ילד להשלמת התמונה. פרנקלין לא מבין איך היא יכולה לעזוב אותו לבד ולנסוע. לנסוע כי החברה שהקימה דורשת את ההשקעה ... להבין ולפחד מהעובדה שהיא הולכת ונעשית כמוה. ואם היא דומה לה היא עצמה לא רוצה להיות אמא. המחשבה לעשות ילד הילכה עליה אימים. פחד להתעמת עם חוסר רגשות אימהיים. עם האנוכיות שלה לגבי עצמה. דווקא בגלל זה החליטה להתמודד. ... לסיפורים על פסיכופטים רצחניים אחרים הגונבים את תהילתו. שנתיים הייתה צריכה לחכות עד שתיווצר לפחות הפתיחות והקרבה הזאת. זה הילד שלי היא כותבת לפרנקלין כשהיא מתארת את המצב. החלפתי מקום דפוק אחד במקום דפוק אחר, אומר קווין על השוואת ... בהריון כסמל לפלישה זרה והשתלטות. השטן בתינוקה של רוזמרי, חוצנים בנוסע השמיני, היו קודם ואחר כך הריונות הוליוודיים, נשים שילדו מיני שדים. כאילו ההיריון הוא מצב לא טבעי ומאיים. מרגע שמסתבר שהעובר זכר פרנקלין תופס בעלות על התינוק, שלו, ... בו תספר על הלידה, תספר אותה לפרטיה. קראנו כבר על לידת וכאבים. איפה רגע ההתגלות שבין אני לא סובלת ילדים לבין התינוק המופלא שלי התגלות שלא קרתה לאווה. אינני זוכר תיאור של רגשות שמרגישה יולדת כמעט אחד לאחד. לא ... האם ייתכן שקווין תיעב את החיים כבר אז. קשה לאווה לקבל את העובדה שכאימא היא לא מצליחה להפוך את הילד שלה למאושר. אז כשעוד לא הבינה באופן מוחלט מה התינוק הזה שילדה. להבין שקווין שונא. לא רק אותה, אלא את הכל. אין שום דבר שהוא אוהב. ופרנקלין לא רוצה להבין, גם ... קווין שלא גילה את יכולת הדיבור שלו להוריו משמיע לפתע משפט מלא. כשאווה מושיבה אותו מול הטלוויזיה לצפות בתכנית ילדים הוא אומר אני לא אוהב את זה. מה הוא כן אוהב אי אפשר היה להוציא ממנו, רק רשימה מתארכת ... כמעט הכל. אווה נקרעת. מיום ליום היא מבינה יותר שהיא זו המתעניינת בקווין כמו שהוא בעוד שפרנקלין רואה את הילד שגילם פנטזיה על ילדים. היא רואה בילד יצור מודע המתנהל בחשאי, בעוד פרנקלין רואה רק יצור אפוי למחצה ההולך ומתבשל תקנית. הקרע הופך לעמוק יותר ויותר. ... על שלמות הקשר שלה עם פרנקלין ועל היחסים עם קווין. ומי יודע, אולי טענתו של פרנקלין שאווה קרירה במופגן לילד היא מקור הבעיה. השנים עוברות. הוא בן חמש עשרה. ביום חמישי אחד הוא יורה בבני כיתתו. לא סתם ירה. ... כמה שהיא מחטטת בהסברים היום העבירה לו את התחושה הזו בעבר. הוא לא גדל להיות טוב, הוא הרי רצח ילדים, אך איך הוא היה. מה העבירו לו הוריו במודע או לא. כמה מהפרשנות עליו הפנים? ואולי כן. אולי נולד ... כפנטזיה, הוא משכנע בכל מלה. חשבון הנפש שעושה אווה. הניסיון להאשים את עצמה לאחר מעשה, להשלים עם המפלצת האנושית שילדה הופך להיות מסע כבד. ספר שאין בו כמעט שורת נחמה אחת. ספר שמציע שבמקום לבדוק את מין העובר כדאי ... שרייבר איננה יוצאת מהסיפור לכיוונים חברתיים כמו בסרטו של מור רצח בקולומביין בשאלת הנשק החופשי. אותה מעניין דבר אחד. הילד עצמו. התפתחותו של סדיסט מרושע. ילדים ששונאים את העולם אך אוהבים את הפרסום שמביא להם המעשה המאוד ייחודי שעליו ידווחו ויכתבו בתקשורת כולה. הרצח בקולומביין הפך להיות המפורסם מכל הרציחות ההמוניות של ילדים על ידי ילדים, לרוב בבתי ספר. אך שרייבר מונה בספר כל כך הרבה מקרים ואני סומך עליה שכולם קרו ואינם דמיוניים לצורך ...
כתוב מראש אל הורות להשתמש להתמודד עם שאלה פחדים עצבים להתמודד להאשים
אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמה לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 4
... אחר? אין תקווה. אני מדוכאת אף אחד לא ירצה אותי. גם אם ירצו אותי אני מפחדת להיות בהיריון ולהביא ילדים. אין טעם בכלל להביא ילדים. אני בטוח אתחתן. סיבות: 1.החזקתי קשר רומנטי במשך 3 שנים וגם במשך 7 חודשים עד כה. 2.אני רוצה קשר ... יום. 2.אני יכולה לגור עם שותפים 3.יש פייסבוק ורשתות חברתיות, אני אזדקן עם אנשים רבים אחרים 4.אני יכולה להביא ילדים בלי זוגיות 5.יש משפחה, יש בני דודים, אחים. אני לא אהיה לגמרי לבד 6.אם אני אהיה פעילה חברתית אז ... שלי לעשות דברים תהיה יותר טובה. ככה אני אוכל להקים בית יותר טוב ובצורה יותר נכונה, אני אגדל את הילדים שלי יותר טוב כי אני ארגיש טוב עם עצמי. 11.אחד שלא יוצא לו כל כך הרבה ריר ורוק מהפה ... קרבית ומעבירים מסרים אחד לשני והם לא תמיד רגישים למדו אותם להיות קשוחים כשאני מחפשת רגישות. 15. למה להביא ילדים 1.לא צריך ילדים. צריך ילדים! ילדים משמחים. זה 2.ילדים זה רע. 3.ילדים זה נטל. זה יותר מידי כסף. 4.יותר מדי זמן השקעה. 5.לוקח מהחופש שלי. 6.לעולם לא אוכל להביא ילדים. 7.לעולם לא אוכל לגדל ילדים. אני לא מספיק אסרטיבית. 8.יצאו לי ילדים בעייתיים. 9.אני לא אצליח לטפל בהם. 10.אני אעביר להם חרדות. 11.אני לא אצליח לאהוב אותם. 12.אני אגדל ילדים שלא יהיה להם טוב. 13.אין טעם להביא ילדים לעולם הזה. העולם רע. 14.שינויי האקלים נוראיים. אנחנו מזהמים את העולם. 15.הילדים שלי יזהמו את העולם. יותר מידי חיתולים. תכנית הגרעין של איראן מה הסיבה לכך שיש לאיראן תכנית גרעין? למה ... או שיכולה להיות דיקטטורה שיש בה גם מעט דמוקרטיה? האם דיקטטורה מובילה להרג או לאלימות בין בני זוג, בקרב ילדים וכלפי ילדים? האם תוצאות אחרות של דיקטטורה יכולות להיות גם אחרות? 7. 8.להרעיב אותם: תאים סרטניים אוהבים במיוחד בשר בקר, עוף ... 4.קושי בלערער על אמונות. 5.למה יש עולם? הגעתי לשאלה הזו אחרי כל השאלות של הסיבות. 6.אני לא רוצה להביא ילדים. 7.מה בגבר מושך בעיני יש לו רוק. זה מגעיל. מה מגעיל בזה? למה זה מגעיל? המרקם של זה. זה ...
מה זה גבר מושך מתי לוותר זיכרון איך לאהוב את עצמך לתרגל איך לפתח את החשיבה לגדל ילדים לטפל בבעיה נפשית
יצירת התקדמות והצלחה אצל ילדים
יצירת התקדמות והצלחה אצל ילדים קל לומר, לא תמיד קל לעשות... אז מי שמחפש לו חיים קלים, נוחים, להשאר במקום ולא לעשות או להתקדם או להשיג שום דבר בשבילו או בשביל ילדיו, שלא יקרא את הפוסט הזה. באופן כללי: על מנת ליצור התקדמות אנחנו צריכים - בכל יום מחדש - לצאת ... אחר שמוציא אותנו מאזור הנוחות, רק אז ניצור שינוי בחיים שלנו. שינוי שייצור התקדמות. אז איך זה עובד אצל ילדים? בהנחה שלילד שלכם יש לוז יומי קבוע בו הוא מגיע מבית ספר, נח, עושה פעילות שהוא אוהב, מכין שיעורי בית ואז נכנס למסדר לילה (ארוחת ערב, מקלחות וסיפור). הרי לכם שהילד שלכם נמצא באזור הנוחות שלו. כי הלוז הזה מוכר לו והוא שיגרתי. ובכך אנו נשארים באזור הממוצע ולא מתקדמים. ... הנוחות יכולה להיות גם פעולה שתיקח לנו 5 דקות או רבע שעה. לכן, בכל יום ניתן למצוא משימה נוספת שהילד לא מבצע בדרכ ולתת לו לבצע אותה. אביא בפניכם 3 תחומים עיקריים בהם ניתן לשלב משימות יציאה מאזור הנוחות: ... טלפון לדוד שלא ראינו ממזמן, או מפגש חברתי / משפחתי. חיזוק הקשרים עם הסביבה תורם רבות לביטחונו העצמי של הילד ולהתפתחותו הריגשית / פסיכולוגית. כמו כן משפר יכולות חברתיות שכידוע תורמות בעתיד לחיים. 3. אתגרים מחשבתיים. (את אלו אני אוהבת במיוחד) הן משימות בפן הלימודי. תנו לילדכם חידה קצרה או משימה פשוטה כגון כתיבת סיפור קצר המשלב רגש, תואר, אלמנטים שונים. או למדו אותו נושא חדש ברמה שהיא קצת גבוהה יותר מהנלמד בכיתה. במילים אחרות הציבו לילד אתגרים בפן ההשכלתי. הציבו לו רף גבוהה יותר! למדו אותו כיצד לצאת מהקופסא. שימו לב: על המשימות להיות קצרות כי אין בכוונתנו לדכא את רצון הלמידה של הילד. יחד עם זאת המשימות צריכות להיות מאתגרות ומעניינות, בעיקר בשלב הראשוני בו אנו רוצים ללמד את הילד לצאת מאזור הנוחות. עם הזמן ניתן להעלות את רמת הקושי ולעיתים לתת משימות גם פחות מעניינות. לסיכום: התקדמות כרוכה בלמידה והעזה. וברוב הזמן, אלו לא נמצאים באזור הנוחות שלנו. הקניית הרגלים אלו תיצור אצל ילדכם ואצלכם: ביטחון עצמי תחושת הצלחה הרגלי למידה תחושת העצמה אישית קרבה הדדית משמעות המשפחתיות והבית יצירת חוויות משותפות הישגיות ... תחומים משמעות הנתינה והקבלה וכמובן יציאה מאזור הנוחות לשם ההתקדמות! הורים יקרים זכרו: אם אתם תצאו מאזור הנוחות גם ילדכם יעשו כן! אז הקדישו 5 דק ושיהיה בהצלחה... צפיות גבוהות - הובלת ילדים למצוינות אישית!!!
יצירת רגש אהבה ביטחון עצמי שינויים חשיבה לשפר ביטחון עצמי קושי ביטחון עצמי נמוך
ילדי האינדיגו ורפואה משלימה
ילדי האינדיגו ורפואה משלימה / פנינה שפירא ילדי האינדיגו מגיבים מהר מאוד לטיפולים הוליסטיים. הם זקוקים להמון אהבה, מגע ותמיכה. לרוב שיטות יש מענה לטיפול בילדים מופלאים אלו. יש להביאם לאיזון פיזי ואנרגטי עי טיפולים הוליסטיים (הומיאופתיה, הילינג, מדיטציה והרפייה, רפלקסולוגיה, פרחי באך ועוד), תוספי מזון, צמחי מרפא ותזונה בריאה ואיכותית. הדבר החשוב הוא שהמטפל יוכשר לטיפול עם ילדים ותהיה כימיה בין הילד לבינו. תזונה בשנת 1993 בוצע מחקר בארהב על 26 ילדים עם היפראקטיביות. מתפריטם הורדו: חלב ומוצרי חלב, חיטה, תירס, שמרים, סויה, פירות הדר, ביצים, שוקולד, בוטנים, חומרי טעם מלאכותיים, צבעי מאכל מלאכותיים וחומרי שימור מלאכותיים. תוך שבועיים דיווחו הורים של 19 מהילדים על שיפור משמעותי בהתנהגותם. סימפטומי ההיפראקטיביות ירדו בצורה דרסטית. במחקר אחר שבוצע ב - 1992, נמסר ש - 116 מתוך 185 ילדים היפראקטיביים הגיבו בצורה חיובית לדיאטה נטולת אלרגנים אשר הכילה: סידן, מגנזיום, אבץ וויטמינים מקבוצה B, כתוספי מזון. בשנת 1973 מדווח רופא ילדים, מומחה לאלרגיות בשם בן פיינגולד, שמזונות אשר מכילים סיליצילאטים (חומרים דמויי אספירין אשר מצויים בשכיחות גבוהה בצבעי מאכל מלאכותיים ... שלהם תורמת לשיפור הריכוז, הזיכרון ותהליכי למידה. נמצא שתוספת של B6, הוויטמין שמשתתף בייצור מתווכים עיצביים במוח, חשובה במיוחד לילדים היפראקטיביים. אבץ - מינרל זה חשוב להתפתחות תקינה ולגדילה. קל - מג - די - קומפלקס המינרלים שמכיל סידן ומגנזיום. לפני כ - 10 שנים נמצא כי מינרלים אלו מפחיתים את חוסר המנוחה ואת ההתנהגות ההיפראקטיבית בקרב ילדים הסובלים מהבעיה. היתרון הבולט של NSP -השלמה של סידן ומגנזיום בצורת משקה, מה שמקל על נטילתם על ילדים שעדיין לא בולעים כדורים. פיקנוגרפין - למרות שאין הרבה מחקרים על הנושא, אתרי האינטרנט מלאים בדיווחים נלהבים על ההשפעה ... בשורש הבעיה, ההשפעה המהירה שלו להרגעת הרוחות ולהקלה על המתח הופכת אותו לחלק בלתי נפרד מהטיפול התומך הן עבור הילד והן עבור ההורים, שנושאים בנטל הקשה של התמודדות עם ילדים מיוחדים ונפלאים. כל המוצרים המוזכרים בכתבה, הם של חברת NSP. ניתן להזמינם דרך פנינה שפירא לדף הבית של פנינה שפירא www.newac.co.il/articles/352-ילדי-האנדיגו-ורפואה-משלימה
בריאות הומאופתיה אנרגיה המוח תהליך זיכרונות מערכת העצבים השמנת יתר
מה ניתן לעשות כדי לצאת מהמעגל של דלקות אוזניים חוזרות ולמנוע ניתוח הכפתורים?
... של דלקות אוזניים חוזרות ולמנוע ניתוח הכפתורים? שכיחות: דלקת האוזן התיכונה ונוזלים באוזניים הם בין האבחנות השכיחות ביותר בקרב הילדים עד גיל בית הספר בבואם למרפאות א. א. ג. וגם במרפאתי. התופעה נפוצה בעיקר בחורף, בעונת ההצטננות. מחקרים מראים ש - 95% מן הילדים עד גיל 3 יחלו במחלה לפחות פעם אחת בחייהם! אלה הם גילאים בהם מבנה האוזן עדיין לא בשל. רוב הדלקות מופיעות בגיל בין חצי שנה לשנתיים. מדאיגה העובדה שהמחלה ירדה מבחינת הגיל. אם בעבר מקרה שהילד מתחת לגיל שנה הייה מפתח דלקת אוזניים היה בגדר יוצא דופן, היום זה הפך לרוטינה. מה הסיבה לכך? ייתכן ... הראו שהומיאופתיה מתמודדת עם טיפול בדלקות האוזניים בצורה הרבה יותר יעילה מהרפואה הקונוונציונלית. לפי תוצאותיו של אחד המחקרים מעל70% ילדים שסבלו מדלקות אוזניים חוזרות אחרי קבלתם טיפול הומיאופתי לא פיתחו במשך שנה שלאחר הטיפול אפיזודה נוספת של דלקת אוזניים. ... הטיפול ההומיאופתי בדלקת אוזניים אקוטית הינו עדין ומהיר בצורה בלתי יאומנת. תרופה אקוטית נכונה לעתים קרובות תיתן הקלה מיידית לילד שסובל מכאב חריף. זהו טיפול בסיכון הכי נמוך כי אינו כרוך בסיבוכים ותופעות לוואי (הסיבוכים של הטיפולים הקונוונציונליים - יפורטו בהמשך המאמר). במקרים בהם ישנה נטייה לדלקות חוזרות והן חלק מהתמונה, התרופה תחזק את מערכת החיסון של הילד ובכך תימנע ממנו להידבק בקלות בגן בכל חשיפה לסביבה נגיפית או חיידקית. התרופה תיבחר על פי מכלול האפיונים, כמו גורמי טראומה האופיניים לילד (חרדת הנטיישה שלעתים קרובות חווה הילד כשאימו יוצאת לעבודה או בכניסה למסגרת), קווי אישיותו, תכונותיו הבולטות, רגישויות של הילד לגורמים סביבתיים שונים, אופי המחלה ואפיוניה המיוחדים ועוד. תרופה זו לא רק תרפא דלקת נוכחית, היא גם תעצור את ... לדלקות החוזרות והצטברות הנוזלים. יתרה על כך, לתרופה הומאופתית ישנה השפעה עמוקה ורב תחומית והיא תטפל בכל תחום בחיי הילד שלא מאוזן: פחדים, ביטחון עצמי, בעיות התנהגות, בעיות התפתחות ותקשורת, שינה, תיאבון וכו. כיצד מתפתחת דלקת האוזן התיכונה: דלקת ... - שלושה המוגלה מתנקזת דרך קרע ספונטני בעור התוף ומופיעה הפרשה מוגלתית מתעלת השמיעה החיצונית שאחריה הכאבים והחום יורדים, הילד מרגיש טוב יותר וכעבור זמן קצר הקרע בעור התוף מתאחה ואין כל פגיעה בשמיעה או עיכוב בהתפתחות הדיבור. דלקת ... הדלקת באוזן התיכונה עוברת מעצמה, הנוזלים חולפים לאחר מספר שבועות ואינם משאירים אחריהם נזק. על פי נתונים סטטיסטיים 80% מהילדים הסובלים מדלקת האוזן התיכונה מבריאים לבד ללא התערבות רפואית כלל. ישנם אבל מקרים חמורים מעטים בהם מוגלה שלא מוצאת ... רבת עוצמה ממשפחת פניצילין), ולעיתים קרובות אפילו לא מנהל הרופא את מבחן רגישות החיידק לתכשיר שרושם. חלק מאנטיביוטיקות שרופאי ילדים רושמים למטופליהם הקטנים כוללות עשרות תופעות לוואי. אני חוששת כי בשל האמונה הרווחת שאנטיביוטיקה מרפאת הכל, הורים רבים אינם ... וסמכויות שירותי בריאות לאומיות לשקול ברצינות אלטרנטיבות כמו הומיאופתיה לטיפול במחלות זיהומיות ממקור נגיפי. 2. ניתוח הכפתורים בשלב מסוים לילד הנוטה לדלקות האוזניים חוזרות ונשנות ולהצטברות הנוזלים באופן כרוני יציע הרופא את ניתוח הכפתורים בו עושים חתך בעור התוף ... מתחת להרדמה כללית שיש לה תופעות לווי ידועות וכאלה שעדין לא ידועות. מחקר חדש מצא קשר בין הרדמה כללית בילדים קטנים לבין התפתחות ליקויי למידה ובעיות התפתחות והתנהגות בהמשך. ילדים שעברו הרדמה יותר מפעם אחת עד גיל 3 שנים נמצאים בסיכון גבוה פי שניים להתפתחות ליקויי למידה בהמשך. מוחם של ילדים נמצא בתהליך התפתחות אינטנסיבית בשנות חייהם הראשונים ולכן מאד פגיע ורגיש לפגיעות. ניסוי מקדים על בעלי החיים מצא כי ... הצלחה וישנם מקרים רבים בהם עולה צורך לחזור על הניתוח פעם נוספת. שיקול נוסף - ניתוח הכפתורים יגביל את ילדכם בפעילות יומיומית הכרוכה בסיכוי חדירת המים לאוזן, כמו שחייה בבריכה, אמבטיה וכו. מה ניתן לעשות כדי לצאת מהמעגל של דלקות אוזניים חוזרות ולמנוע ניתוח? רבים המקרים בהם ילד שטרם סיים את הסובב האחרון של אנטיביוטיקה מפתח דלקת אוזניים הבאה. מה ניתן לעשות כדי לצאת ממעגל זה? 1. ... בתחליפי מזון מלאכותיים למיניהם. נמצא שלהנקה ממושכת (לפחות עד גיל שנה) ישנו אפקט מגן ארוך טווח על בריאותו של הילד. תינוק יונק בונה את מע החיסון שלו על בסיס הנוגדנים שמקנה לו חלב אימו. הנקה מפחיתה משמעותית את סיכויי הילד לפתח דלקות אוזניים כרוניות, זיהומים שונים ואלרגיות. חלב פרה או סויה שעל בסיסם מכינים תחליפי חלב מגבירים את כמות ... מחד. ומעדך, מע החיסונית של התינוק הניזון מתרכובות מלאכותיות סובלת מחוסר נוגדנים ואינה מסוגלת להגן עליו בפני זיהומים. לבסוף, הילד שבוי במלכודת של דלקת אוזניים אקוטית - אנטיביוטיקה - דלקת חוזרת - אנטיביוטיקה חזקה יותר - עד שמערכת החיסונית נהיית ירודה ומדוכאת והדלקות יותר תכופות וקשות. 2. אם ילדכם סובל מדלקות אוזניים עיקשות כדאי להוציא מתפריטו היומית מוצרים הידועים כמגבירי לחה: חלב פרה ומוצריו, סוכר וממתקים, קמח חיטה ... מהמקרים. טפטפו 2-3 טיפות וסגרו את האוזן עם כדור צמר גפן. חשוב לזכור: אסור לטפטף שמן או נוזל אחר לילד עם קרע בעור התוף או ילד שעבר את ניתוח הכפתורים. 6. והכי חשוב סיפקו לילדכם במועד הנכון טיפול ומעקב אצל הומיאופת מקצועי מוסמך.
פתרון לבעיה אופי רצינות אפתיה ילדים קטנים סיכוי תופעות לוואי ניסיון
הילד בתוכי
הילד בתוכי / נעמי בר הידע מאיר חדרים נשכחים בבית האפל של ילדותנו. עכשיו הבנתי כיצד אני יכול לחוש געגועים הביתה, למרות שאני נמצא בבית (גק צסטרטון) כאשר הילד שבתוכנו פצוע, מאגרי אנרגיית החיים שלנו מבוזבזים על שימור מערכות ההגנה שלנו. מנגנוני הגנה כמו הדחקה והכחשה נועדו להגן על הילד הפנימי הפגוע שבנו. אין זה בכדי כי הפסיכולוג הנודע יונג כינה את הילד הפנימי בשם הילד הפלאי. כאשר נוצר קשר עם הילד הפגוע שבתוכנו מתחילה לצוץ יצרתיות אדירה המאפיינת ילדים ואותו הילד הופך למקור צמיחה, התחדשות והנאה. התנהגיות רבות שאנו חשים כי מזהמות את חיינו קשורות לחויה של הילד הפצוע שבתוכנו, אנו רואים את העולם דרך מסננת חויות ותבניות אמונה שהוטבעו בילדותינו. זאת הסיבה כי אנו מוצאים את עצמנו משחזרים מערכות יחסים ומתקשים ללמוד משגיאות העבר או לקחת אחריות על חיינו. ... ליצור תיקון באותם תנאים שהיא מכירה. כאשר אנו מתבגרים אנו נוהגים להתייחס אל עצמנו כפי שהמבוגרים סביבנו התייחסו אלנו בילדותינו. הסיבות לכך רבות אך חלקן קשורות לעובדה כי יחס זה מאפשר את אותה אוירה שנפשנו מזהה כבית, זה היחס ... עונשים על מנת לכפר על האשמה שתמונה עמוק בליבנו. באנו לעולם כלוח חלק שעליו נכרתו התנסיותנו, אופן החשיבה של ילדים הוא אגוצנטרי ולכן הילד מייחס את המתרחש סביבו אליו. אם הורנו נטשו אותנו או הייתה אוירה של כעס בבית - הילד ייחס זאת לעצמו, יאשים את עצמו וירגיש ילד רע או בלתי ראוי. אופן חשיבה נוסף המאפיין ילדים והופך לתבניות בבגרותינו אשר מגבילות אותנו הוא הכללה, כל הגברים לא רציניים אני לעולם לא אצליח וכו.. אלו הסיבות שכאשר ברצוננו לשנות את התנסויותינו עלנו ליצור קשר ישיר עם הילד הפנימי. עומק השינוי מרחש כאשר אנו מעבדים את התחושות והרגשות הטמונים בנו. מסכימים להרגיש, מסכימים לאהוב, מסכימים להקשיב... הכותבת: נעמי בר - פסיכותרפיה www.newac.co.il/articles/473-הילד-שבתוכי-מאמר-נעמי-בר
איך ללמוד האשמה פנימיות קשר עם הילדים תרפיה ילד פנימי הגנה הנאה
הדרכת מורים - שיעור ראשי בחינוך ולדורף - החלק הריתמי
... על הקורה כשחבר מחזיק לך את היד, עמודה על קורה והתמסרות בכדור מבלי ליפול ועוד כיד הדמיו והצרכים של ילדי הכתה. המורה קורא לילדים להגיע לכתה, כולם עומדים לפי סדר הישיבה מחוץ לדלת הכתה. המורה ממתין לשקט ולאחר שהילדים שקטים המורה לוחץ את ידו של כל אחד מילדי הכתה, מתבונן בעיניו, מאחל לו בוקר טוב, אומר לו מילה טובה. אחד אחד נכנסים הילדים לכתה ועומדים בשקט במקומם. בשלב זה הילדים שותים מעט מבקבוקים אישיים. הילדים בעמידה המורה אומר את שם השיר ששרים - כולם שרים יחד, לעיתים בליווי של גיטרה או כלי נגינה אחר שאחד הילדים מנגן עליו. לאחר מכן מנגנים כל הכתה יחד בחליליות או הכנה לקטע מוסיקלי שיוצג בפני כל בית הספר - בכלי הנגינה השונים שלרוב הילדים בכתה יש והם לומדים לנגן בו אצל מורה פרטי אחר הצהריים או בבית הספר המנגן. כאשר מסיימנים את השירה ... לעבור לתיגוף (תיפוף על הגוף בקצב) כל הכתה בקצב אחיד, בכתה ד קטעי התיגוף הופכים מסובכים יותר ומאתגרים עבור הילדים ויש לעבוד עליהם כל יום. לאחר מכן מדקלמים דקלום או שניים הקשורים גם הם לתקופה (כמו השירים) שאנו לומדיםד ... כך יצא האדם לעולם הגדול, נושא את האל בלבבו - וניצוץ אלוהים הטמון בקרבו, מאיר מכוון נתיבו. לאחר מכן הילדים מתישבים. ועל פי סדר הקבוע מראש מגיעים מספר ילדים לדקלם את הדקלום האישי שהמחנך נתן או כתב להם בתעודה. כ 5 ילדים עומדים מול הכתה בשורה וכל אחד מדקלם בתורו. כשכולם מסיימים שורת הילדים חוזרת למקומה. עד כאן הדברים צרכים לקחת בין 30 ל 40 דקות. אלו הרבה פעילויות לעשייה בזמן לא ארוך, ... עושים אותם בקצב וללא הפסקות מיותרות הדבר אפשרי. על המורה לדעת את הפעילויות, השירים והדיקלומים בעל פה ולהוביל את הילדים בהתלהבות, עצמה ואהבה. בדקלום הוא מוביל את הקצב והאיכות הדיבורית (עד שהכתה יודעת ואז המורה נותן להם לדקלם לבדם9, ... לידי ריחוף. דקלום מכניס את הנפש פנימה, מביא את האדם להתקרקע. המעבר בין הפעילויות השונות מניע את נפשו של הילד מהחוץ פנימה ומהפנימי החוצה. תנועה זו קריטית להתפתחות תקינה פיזית, נפשית ורוחית של הילד. כך גם אחר כך, בחלק של לימוד התקופה אנו מניעה את נפשו של הילד באמצעות סיפורים, שירים, פעילות אומנותית ועוד. לאחר סיום החלק הריתמי, שיש המכנים אותו מקדש משום שהוא מביא אווירת קדושה לכתה ומייצר מקדש פנימי בתוך הילד, ולאחר סיום החלק הלימודי של התקופה נסיים את השיעור בעמידה ובאמירת ברכת האוכל. דוגמה לברכת אוכל: האדמה הצמיחה נבט ... הכל הרווה הגשם בשפע טיפותיו. פותח את ידיך ומשביע לכל חי רצון ברוך אתה האל הזמן את העולם. בתאבון, הילדים יוצאים להפסקת אוכל ומשחק.
בית ספר מי זה אלוהים מה זו אהבה מיתולוגיה מוזיקה סיפורים שירים קדושה
פסיכוזה - מבוא
... הפרעה סכיזו - אפקטיבית 2 פסיכוזה אורגנית 3 סכיזופרניה 3.1 מהלך המחלה 3.2 טיפול 3.3 סוגי שסעת 3.4 שסעת הילדות 4 תסמינים גופניים 5 גורמים גנטיים 6 גורמים פסיכו - סוציאליים סוגי פסיכוזות: הפרעות פסיכוטיות חריפות וחולפות: קיים קושי ... המחלה: הסכיזופרניה נחשבת למחלה של אנשים צעירים ולכן אחוז גבוה מן המקרים מתחיל אחרי גיל ההתבגרות. קיימת גם שסעת ילדים, אך היא מאוד נדירה. כמו כן ישנם סוגים של שסעת המתחילים מאוחר יותר, כמו השסעת הפרונידינאלית, ולעתים היא מופיעה ... הבעל מרגיש ייסורי לידה בשעה שאשתו כורעת ללדת. בחברה המערבית זה קורה במקרים של פסיכוזה אצל גברים, ולפעמים אצל ילדי האם העומדת ללדת. 4.תסמונת מינכהאוזן - החולים מביימים מצבי חולי שונים, על מנת לשכנע רופאים ומטפלים שהם חולים במחלות ... נצח. 8.תסמונות פרימיטיביות שונות - אלו תסמונות המופיעות בחבורות פרימיטיביות, והן מוכרות בשמות שונים בהתאם למיקום גאוגרפי מסוים. שסעת הילדות: פסיכיאטריה של הילדות היא ענף צעיר מאוד של רפואה. בתקופה המודרנית מתרבים והולכים הסקרים שמביאים תוצאות ממעקב של עשרות שנים אחר התפתחות ילדים, שמציגים חריגויות קשות בגיל הרך. סקרים אלו מגלים אחוז נכבד של מקרים בהם נמצא רצף ברור של התפתחות חולנית ... בגיל מבוגר. מעקבים לטווח ארוך כגון אלו של לאו קנר (Leo Kanner), מראים בבירור שקרוב ל - 50% מן הילדים שמתגלים בינקותם כסובלים משסעת ילדות, מגיעים לבגרות במצב של חולי נפשי קשה ביותר, המהווה פסיכוזה סכיזופרנית. הניסיון הקליני הרחב עם מחלת השסעת מלמד שיש ... של המחלה, וכן מופיעות צורות חלקיות בהן מופיע רק חלק קטן יחסית מהסימנים הטיפוסיים. הפרעות נפשיות קשות מאוד קיימות בילדות, אך מאחר שמדובר בילדים הנמצאים בתהליך של גדילה והתפתחות, טבעי שהפרעות אלו תהיינה שונות בצורתן מן ההפרעות של המבוגר. הן לובשות צורה של הפרעות התפתחות בהן קשה לקבוע ולהפריד בין המחלה לסטייה מההתפתחות המקורית. תופעות קליניות - התמונה הקלינית של הפסיכוזה האדרוגנית בילדות היא שונה בהתאם לגיל הילד. ככל שהילד צעיר יותר הסימנים הקליניים פשוטים יותר. ככל שהילד גדול יותר הסימנים נעשים קרובים יותר לסימנים של שסעת מבוגרים. סכיזופרניה בינקות - הסימנים הבולטים העיקריים אותם יש לחפש, ... 5.התייחסות והתקשרות יתר קיצונית לחפצים דוממים תוך התעלמות מן הקרבה האנושית. KANNER ציין והדגיש את הופעתם הנאה הגופנית של ילדים אלה כולל הבעות פנים פקחיות ועדינות. כמו כן ניכרים כישרונות שכליים יוצאים מן הכלל. B. FISH -מציינת את קצב ... בלתי שווה, לפעמים תקופות ארוכות של עצירה בהתפתחות ולפעמים התפתחות מואצת ובלתי מוסברת. 6.כל סוגי התרופות והטיפולים נפשיים, בפסיכוזות הילדות. תנופה מיוחדת קיבל בשנים האחרונות הטיפול ההתנהגותי והטיפול החינוכי. במקרים בהם התפתחות הדיבור לקויה או חסרה נכנסים לתמונה קלינאי ... להבין את התופעות. גורמים גנטיים: נמצא כי היסטוריה משפחתית של פסיכוזה קשורה לעלייה בסיכון ללקות בהפרעות פסיכוטיות. בהורים, באחים, בילדי הורה סכיזופרני ובקרוב משפחה מדרגה הראשונה אחוז התחלואה נע בין 5% לבין 15%. ואילו בילדי שני הורים סכיזופרנים - בין 15% ל - 55%. השוואת דמיון בתחלואה בין תאומים מראה מתאם הרבה יותר גבוה ... פסיכו - סוציאליים: מחקרים עדכניים רבים מצביעים על קשר סיבתי בין טראומה לפסיכוזה, כאשר הטראומה עשויה להיות התעללות בתקופת הילדות ו/או ההתבגרות מצד ההורים (בעיקר רגשית, אך גם מינית ופיזית) או מצד ילדים אחרים (במערכת החינוך וכו),, תקיפה מינית (אונס), וכן אירועי חיים בלתי צפויים כגון מוות של קרוב משפחה דרגה ראשונה, ...
הערכה עצמית שלילית פרנויה מוות קולות בראש דחף מיני נדודי שינה מה זה קיום מחלת נפש
שבעה עקרונות להורים אפקטיביים יותר - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
שבעה עקרונות להורים אפקטיביים יותר - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd גידול ילד ADHD, יכול להוות אתגר לכל הורה. ילדים אלו מאוד לא קשובים, אימפולסיביים או חסרי מעצורים, פעילים מדי ותובעניים. בעיותיהם עלולים להטיל משא כבד על תפקיד ההורים. ... - בספר שבעת עקרונות לאנשים אפקטיביים ביותר 1. פעל ואל תופעל - לעיתים קרובות אנו מגיבים על התנהגותם של ילדנו, בלי להתחשב בתוצאות וללא תוכנית הנוגעת למה שאנו רוצים להשיג. קבלו אחריות על התנהגותכם כהורים ועל יחסי הגומלין שלכם עם הילד. קחו יוזמה, שנו התנהגות שאינכם אוהבים כלפי ילדכם. עליכם לפתח תחושה של אפשרויות בחירה, התאמנו בה, תרגלו אותה. 2. סוף מעשה במחשבה תחילה - כשעומדת בפניכם בעיה, ... לעשות כדי לגרום למצבים להתפתח בכיוון שאנו רוצים. 3. קבעו סדר עדיפויות - מהו הדבר החשוב ביותר ביחסיכם עם ילדכם? מה חשוב ביותר בעבור ילדכם בתפקידכם כהורים? מה הם ההתחייבויות והמכשולים העיקריים, שאתם חייבים לעזור לילדכם למלא אותן או להתגבר עליהם? למדו להבחין בין א. דחוף וחשוב ב. דחוף ולא חשוב, ג. חשוב אך לא ... אחר קטגוריה א וודאי שלא נבזבז זמן על ד החלק הקשה להבחין בין ב ל - ג. התרוצצות סביב ילדכם וויכוחים על עמידה בלוח זמנים בפעילויות פחות חשובות, עלולים לדחוק הצידה נושאים יותר חשובים אך לא דחופים. למשל אולי תצליחו להביא את ילדכם בזמן לשיעור פסנתר, אך בו בזמן תהרסו את יחסיכם עם הילד. במוצאי שבת, תכננו את השבוע, חשבו מה חשוב בעבורכם ובעבור ילדכם והתרכזו בעשיית דברים אלו קודם. 4. חשוב כמנצח - בחיי היום יומיום, חייבים לבקש מהילד להכין שיעורי בית ומטלות, לעמוד בהתחייבויות חברתיות ולהיות נאמן לחוקי הבית. כל בקשה כזאת דורשת משא ומתן. בכל משא ומתן כזה, חשבו כמנצחים. כלומר גשו אל פעולה הדדית זו עם החלטה שככל שהדבר אפשרי, אתם מעוניינים שגם הילד וגם אתם תזכו במה שאתם רוצים. אל תתרכזו רק במה שאתם רוצים שהילד יעשה, עליכם לנסות להבין עד כמה הדבר קשה לו. האם קורה שאתם מוצאים את עצמכם יורים כל היום פקודות הדורשות צייתנות? זה בוודאי הדבר שקל לעשות, אך האם אלה היחסים שהייתם רוצים עם ילדכם? התחילו כל פעולה במחשבה על התוצאות, וחשבו איך הייתם רוצים שילדכם יזכור אתכם: כרודן או כמטפל ממשא ומתן עם כבוד? 5. ראשית שאף להבין ואחר - כך להיות מובן דר ... מיחס מזלזל, מחוסר כנות, מתגובות מוגזמות, איומים, מעלבונות או מביקורת שלילית ומהפרות אמון, אתם מגדלים את המאזן החיובי עם ילדכם. ואז ברגעים שחשוב ביותר שילדכם יפנה אליכם וישמע לעצתכם, סביר שיעשה כן, כשתהיו זקוקים ביותר להבנתו ולעזרתו, הוא יהיה מוכן להושיט לכם אותה. זכרו שאהבתכם לילדכם היא בסיס לתמיכה רגשית שהוא יכול לסמוך עליה. דאגו לכל שילדכם ידע שאהבתכם אינה תלויה בדבר או בצורת בהתנהגותו באותו יום, בהישגיו, במספר חבריו בהצטיינותו בספורט רו בכל עיסוקי פנאי אחרים. דר קובי מונה שישה סוגים של הפקדות שאתם יכולים להפקיד בחשבון זה: א. הבינו את נקודת הראות של ילדכם והתייחסו למה שחוב בעיניו כאל חוב בעיניכם. היו מאזינים טובים - שקפו בדבריכם את מה שסיפר לכם, וראו את המצב מנקודת הראות שלו. ב. הקדישו תשומת לב לפרטים הקטנים, למחוות ולמעשים האדיבים. ג. עמדו בהתחייבותכם לילדכם. ד. הסבירו בפירוט ובבירור את ציפיותיכם כבר בתחילת ביצוע משימה או משא ומתן עם ילדכם. ה. היו הגונים - אל תהיו דו - פרצופיים או לא כנים, היו נאמנים לדבירכם. ו. התנצלו בכנות בפני ילדכם כאשר אתם חוזרים בכם מהבטחה כלשהי, הודו שאתם טועים, שהתנהגתם ברשעות או בחוסר כבוד, שהבכתם או השפלתם את ילדכם, או שנכשלתם בחמש ההפקדות האחרות. רק אחרי שבאמת ובתמים ניסיתם לראות את הדברים מנקודת מבטו של ילדכם תוכלו לבקש שיבינו אתכם. 6. היו יצירתיים עבדו עם ילדכם בשיתוף פעולה יצירתי מתוך שאיפה להכנסת כל העקרונות האמורים למערכת היחסים בניכם. צירוף זה, אומר דר קובי, משחרר את ... ומאפשר לנו להתנהג בדמיון יוצר עם הזולת. פירוש הדבר להיות פתוחים לכל תוצאה אפשרית שיניב שיתוף פעולה היצירתי עם ילדכם. אם אתם שואפים בכנות לא לכפות את דעתכם, אלא לשלב את חמשת העקרונות האחרים במערכת יחסי הורים - ילדים, היו נכונים לכך שמהלך היחסים שלכם לא יהיה לגמרי צפוי מראש. הוא יזרום וישתנה, ואתם חייבים להיות פתוחים לשינויי זה. התייחסו בהערכה להבדל בין ילד ה - ADHD שלכם ולבין האחרים, היו פתוחים לדרכים חדשות לפתרון הקשיים שאתם עומדים בפניהם. זכרו שאין דרך אחת ויחידה לגידול ילדכם. 7. התחדשות עיקרון זה תומך בכל האחרים. הוא מכיר בעובדה שאתם המשאבים החשובים ביותר שיש לידכם, וכי עליכם לדאוג ...
אימונים להשתחרר מהאקסית החלטות להרגיש טוב בלעדיה דמיונות מערכות יחסים יוזמה להיות נאמן
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למנוע אסון מהות כל הדברים אני רוצה לשכוח אותה אדם שצריך לשכנע ללמוד מטעויות קמצנות פחד לקפוא בסיטואציות פחד מעכבישים מה זה ביטחון עצמי? סוגים של ביטחון עצמי אהבה והערכה אני לא מצליח לאהוב אותה להגיע לאושר מושלם מה לעשות כדי להיות מאושר? פרטנר זוגי איך לא לפחד להתחיל עם האקס? החלטה מורכבת נוסחה לקבלת החלטה התמודדות עם לחץ בעבודה להתמודד עם הפרעת קשב הרגשה של כישלון איך לעשות דייט מוצלח? שכנוע בפרסומות סמנכל מכירות איך לא לשכוח ילד ברכב? לשכנע ילד לעשות שיעורי בית אנשים רוחניים שמאוהבים במוות הדרך אל ההארה הרוחנית מחלת נפש הפרעת ocd מה לאחל לאקסית? לשכנע את האקסית לחזור אליך שרירים פנימיים מתיחות תוך כדי אימון תפישה אלוהית מציאות אלוהים הארה רוחנית ושימוש בסמים הארה רוחנית קורית מעצמה מילון מושגים בספר להיות אלוהים קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים כסף קונה אושר השקעות לעצלנים משמעות החיים של הדתיים משמעות החיים כמשחק מיתוג חיובי בגוגל זיכרון חיובי אין לי בחירה רובוט או אדם בריאת העולם אולי יש יקום רב מימדי? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, אימון אישי לעסקים, מאמן אישי לדיאטה בנושאי ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 06:15:27 - wesi4