ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מודל הנפש הפרוידיאני - מבוא
... כל נתון החבוי בנפשנו, שאין בידינו להעלותו בצורה ספונטנית על פני השטח של התודעה. לדוגמה: מאורע טראומטי שחווה האדם בילדותו, שאין הוא יכול להיזכר בו בשום אופן או להכיר אותו, נמצא בלא - מודע. לעיתים מדובר בידע שאילו היה ... מודע, כך שהוא אינו זמין עבור האדם ואינו יכול לפגוע בו ולהפריע את חייו היומיומיים. לרוב ניתן למצוא טראומות ילדות מודחקות אל הלא מודע, אך גם יצרים שאין האדם יכול לקבל, ומשאלות אסורות, מודחקים אל הלא מודע. ההדחקה היא ... מאהבה, הוא לא שולט בזה וכו. מנגנון הגנה פרימיטיבי הוא ההכחשה - שאותה ניתן למצוא בצורה הפשוטה ביותר בקרב ילדים - לא לקחתי את הסוכרייה! מנגנוני ההגנה הם, על - פי פרויד, צורכי אנרגיה משמעותיים ביותר, ומביאים לסילופים ניכרים ... כפי שנהוג היה לחשוב עד זמנו. פרויד סבור, שיצרים אלו קיימים עם התינוק מיום היוולדו, והוא חילק את המיניות הילדותית לשלושה שלבים: השלב האוראלי (אוריס = פה, בלטינית), המקביל פחות או יותר לשנה הראשונה של התינוק. זה השלב שבו ... ביוונית). בתקופה זו איברי המין הם האזור הארוגני העיקרי. מתאפשר פורקן מתח באמצעות האוננות. בשלב זה מתחילים להתפתח אצל הילדים תסביך אדיפוס ותסביך אלקטרה, שבהם הילד מתאהב בהורה שכנגד. בגילאים 5-3, כאשר מגיע האני לפיתוחו, והילד מגיע לשלב הפאלי, מתפתחות אצל הילד תשוקות ארוטיות, שמושאן הוא ההורה מן המין השני. דהיינו, מושאו הארוטי של הילד היא אמו והילדה שמה את אביה בתור מושא אהבתה. כאשר מבחין הילד בנוכחות ההורה האחר בתור המאהב של מושא האהבה, הוא מפתח חרדת סירוס מההורה האחר. שני דברים אלו: התשוקה אל ... מן המין האחר, ואימת הסירוס - מהווים יחדיו את תסביך אדיפוס ואלקטרה. כבר בשלבים הראשונים, בזמן פיתוח האני, מפנים הילד את חוקי הוריו, ונוהג לפיהם. הפנמה זו, בשלבים המוקדמים של הילדות אינה רציונלית, למעשה היא בנייתה של הרשות הנפשית השלישית - האני העליון או הסופר אגו. יצירת האני העליון היא ... ההורה מן המין האחר. יחד עם הפנמת המוסר של ההורה מן המין האחר, מופנמת התבנית של אהבה למין השני. הילד מפנים את מוסר אביו, הוא מעריץ אותו ומנסה לחקותו. האב הוא סמכות מוסרית, והוא מופנם באני העליון כמצפון. אהבתו ...
להתמודד רמאי הוויה איבוד שליטה בוסים חרדה מאיבוד שליטה לרמות לטעות
לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה
לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה בעולם שלנו כאנשים ללא לקות למידה, קשה לנו לקבל, להבין ולהכיל ילד לקוי למידה, בפרט כהורים שיש להם מעורבות ריגשית והם אינם נקיים בראייתם את הילד חמד שלהם, שהוא בוודאי מוכשר כמו אמא שלו, מוצלח כמו אבא שלו ועוד תכונות שההורים מייחסים לילדיהם, תכונות וכשרונות שאינם תמיד נכונים. הלקות יכולה להתפרש כעצלות, כרצון להרגיז... ועלולות לגרור תגובות של כעס, חוסר סבלנות, השפלה, ... מסויים ביחס לקבוצה אחת של תופעות, הוא עשוי להשתמש במושג לגבי דגמים נוספים של אותה תופעה וזוהי ההכללה. לדוגמה: ילד בדק כפית, צלחת, כוס והגיע למושג של כלי מטבח ובהמשך הוא ירחיב את המושג ויעשיר את מחשבתו. כושר ההמשגה ... פתרון לבעיה כביכול מאפס, ואז הפתרון היה רחוק וקשה. ליקוי בכושר הלמידה מחבל ביצירת מושגים מופשטים וביישומם במצבים חדשים. הילד הלקוי עלול להתקשות בהבנת היחס הסיבתי והמהותי שבין מושאים ותופעות אשר הדמיון ביניהם אינו בולט לעין. הילד נתפס לדמיון השטחי שבין הדברים שהוא משייך לסוגים, דמיון המתבטא בגילוייהם החיצוניים ביותר של המושאים, כמו הצורה הצבע או ... הפנימית והמהותית. מילים זהות המודפסות בצבעים שונים או באותיות בעלות גודל שונה, אינן נתפסות כזהות בגלל השוני החיצוני שלהן. הילד לקוי הלמידה טועה בגלל הגילוי החיצוני קשה לו לקלוט שיש משמעות פנימית לתופעה. אדם הכבול לגילוי חיצוני תפיסתי של ... והשימוש בו לגבי ההווה הוא אחד התיפקודים העלולים להשתבש בעקבות ליקויי למידה. לכן כדי לקדם את יצירת המושגים של הילד הלקוי והכללתם נבליט בהרבה אופנים, בדוגמאות וניסוחים, את הצד המשותף שבין שני מצבים, אחרת החוויה בעבר תהיה קטועה וחלקית. למשל: הילד למד את המושג חמש ביחס למחברות אדומות וקצרות, אם נציב לפניו חמש מחברות בצבע שונה ובגודל שונה, לדוגמה חמש מחברות צהובות וארוכות, יתכן והילד לא יצליח להעביר את המושג חמש מן המצב הקודם לנוכחי בגלל השינוי בתכונות הבולטות לעין. ובגלל תפיסה פגומה של העבר אין הילד מסוגל להבין כראוי את ההווה, לכן צריך לתרגל עמו תרגילים של קשירת קשרים בין עבר להווה, בין הידוע לו לבין המציאות המתחדשת. ילדים לקויי למידה נתבקשו לשים על יד כל תמונה את כל הצעצועים השייכים לה, אבל למרבה הפלא רוב הילדים שמו חפצים שלא היתה להם כלל שייכות לתוכן התמונה. איך יתכן הדבר? מסתבר שגילויים קטנטנים משכו את תשומת ליבם. למשל: הילד ראה בתמונה מכונית בצבע כחול, הוא נתפס למושג צבע, צבע גרר לצבע אחר - אדום, אדום העלה אסוציאציה של אש, אש - של מכבי אש, מכבי אש של שוטרים ועוד.. דעתו של הילד הלקוי מוסחת בקלות מן המטרה ושטה אחרי אסוציאציות שמתעוררת בעקבות גירוי שולי ובלתי מהותי. נמצא שאנשים בעלי ליקויים בחשיבה ... שמסבירים להם את העקרון היסודי לפיו הם צריכים לפעול. אז קדימה תרגלו איתם עם הרבה דוגמאות וניסוחים והבינו שאין הילדים עושים דווקא הם פשוט מתקשים.
למידה התמודדות להסביר התמודדות עם בעיה הרגשה של עבר להתמודד ענישה סבלנות
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 16
... יכפר לו על עונותיו אז הוא יהיה טהור ויוכל בבוא היום להיכנס לגם עדן... אולי זה יעזור לו לעסקיו ולילדיו ומשפחתו... רצח של חיה אחרת שנבראה עי אותו האל תרצה את האל הזה שיכפר לו ויאהב אותו יותר בגללשהוא ... עכשיו זה לא מתאים אף פעם לא מתאים תמיד אחר כך דיאטה? מחר להפסיק לעשן? מחר לעזור לאישה לבעל לילדים? מחר לנקות את החדר להתקשר לדודה בודדה? מחר בעוד שעה הקרבן שעל אדם להקריב ואליו התכוון האל זו נוחותו ... את בשרך יש סכנה לכך שלא יגיעו לגן עדן כי עברו על חוקי התורה??? ואת זה הם ילמדו את ילדיהם יגידו שהם עם סגולה??? מה עם החייה המסכנה??? דמה מותר? ההתיחסות אליה מה איתה? מה האטימות הזו והעיוורון הזה ... אותן תופעות שעליהן הצבעתי פה בכתוב והלוואי ויהיה לי כוח להפסיק להיות שותף לטבח הנוראי הזה. המונומנט הורים מולידים ילדים כדי להנציח את עצמם משפחתם מורשתם וכה. מהיום שהילד נולד מלמדים אותו איך לתפקד בתור מונומנט, מה מותר ומה אסור.. איך לייצג את ההורים ואת המשפחה, וכביכול דואגים לילד לבריאותו ולאושרו... על הדרך גם אוהבים אותו לא סתם אהבה, אלא אהבה ללא תנאי. כמובן שבתור מונומנט על הילד ללמוד להגן על עצמו, וכך מלמדים את הילד הגנה שזה למעשה הצעד הראשון במלחמה הילד לומד נפרדות לומד מהו פחד שזה מושג נלווה להגנה (אחרת למושג הגנה אין שום משמעות). וכך הילד הופך השק חבטות המשפחתי כאשר כל הפחדים והתקוות מוטלים עליו.. הילד לא מודע לכך וההורה גם אינו מודע למעשיו זה כבר עיניין שורשי.. המרחק מכיסא הפסיכיאטר הולך ומצטמצם עם חלוף השנים בהם המשא הנפשי הולך וגדל... למה מולידים ילדים חשבתם? האם לילד יש קשר לעיניין הזה? האם אתה מודע לאיזה מסע אתה שולח את היצירה שלך? האם ילד צריך להיות אקט של.. מונומנט? אהבה? תאווה? משהו להשען עליו לעת זיקנה? האם מישהו הצליח להנציח את עצמו בעזרת ילדיו? כמה זמן זה להנציח? חמש שנים? מאה שנים? אלף שנים? האם אתה יודע מה טוב לילדך בטווח הארוך? למה אנחנו לא שואלים את עצמינו שאלות השקר נראה כל כך מובן מאיליו שהוא אמת... אולי נגלה ...
לטפל במחלת נפש משפחתיות פסיכיאטר דיאטה פרדוקסאלי הקשבה אהבה ללא תנאי אהבה
עקרון המציאות - מבוא
... ממד אתי לקונספט של עקרון המציאות של פרויד, בכך שהיה מנוגד להשקפת עולם נוירוטית מעוותת. התפתחות עיקרון המציאות: בינקות ובילדות המוקדמת, האיד שולט על ההתנהגות בעיקר על ידי ציות לעקרון העונג. הבגרות היא התהליך האיטי שבו אנו לומדים לסבול ... במיוחד בנוגע לעקרון המציאות, שמוכיח עצמו בחיי היומיום. מרידה נוירוטית ופנטזיה: מרידה כנגד אילוצי עקרון המציאות, לטובת אמונה באומניפוטנציה ילדותית, מופיע כמאפיין בכל התנהגות נוירוטית - דבר שאפשר לראותו באופן הגלוי ביותר בפעולתם של מהמרים. פסיכוזה יכולה להיחשב כתוצר ... תמשיך להתקיים. אפילו הפסיכולוגים של האגו הגיעו למסקנה שתפיסת המציאות פועלת במסווה גדול יותר או קטן יותר של פנטזיה ילדותית. גיבושו של עקרון המציאות: עקרון המציאות מגדיל את טווח קיומו עם התעוררות הבגרות המינית, תוך שהוא מרחיב את גבולות ובגרות הבחירות שהפרט לוקח על עצמו. מתבגרים אינם עוד ילדים שחייבים להיכנע לכל צורך, אלא הם בוגרים - צעירים פוטנציאליים שביכולתם לדחות סיפוקים לטובת נסיבות מתאימות יותר. מה שדומיננטי ... עקרון המציאות: היכולת לשלוט בדחפים ולדחות סיפוקים היא אחת מהאינדיקאטורים של האישיות הבוגרת, והתוצר של עקרון מציאות משגשג. בכל הילדות, ילדים לומדים כיצד לשלוט ביצריהם, וכיצד להתנהג בדרכים שהן מתאימות חברתית. חוקרים מצאו כי ילדים שיכולת דחיית הסיפוקים שלהם היא טובה יותר, עשויים להיות בעלי אגו מוגדר בצורה טובה יותר, כיוון שהם נוטים להיות ... תחת פיתוי של יצר. השליטה של עקרון העונג ממשיכה באותו חוזק בו היא פועלת, משום שכפי שהייצוג העצמי של ילד מתחיל להיבדל מייצוג האובייקט של האם, הוא מתחיל לחוות דיכאון בשל האובדן של מה שהאם סיפקה לו. למרות זאת, באותו הזמן האם ממשיכה לעודד התנהגות כגון זו בילד, במקום לאפשר לו להתבגר. התנהגות זו כופה היצמדות והכחשה שמקדמות את העיקשות של עקרון העונג בניסיון להימנע מהכאב של ההיפרדות או הדיכאון שמגיע אחריה. עקרון העונג מתכחש למציאות ההיפרדות מהאם או מהילד, בעוד שעקרון המציאות ממשיך לנסות לרדוף אחריו. דרך זו של התפתחות יוצרת שבר בין התחושות של הילד הגדל לבין המציאות של ההתנהגות שלו כשהם נכנסים לעולם האמיתי. חיזוק עקרון המציאות: מנקודת מבט פרוידיאנית, משמעות אחת של ... - פני דחיית סיפוקים. על - מנת להחדיר בהדרגה לקחים של בגרות ושליטה עצמית בזמנים מוקדמים, חשוב וקריטי ללמד ילדים כיצד לחזק את עקרון המציאות שלהם. ניתן לעשות זאת על ידי סיפור מעשיות שלקחיהן מוסריים.
תועלת עלות מודלים לטפל במחלת נפש חוזק לטפל בחולי נפש עצבות מבחן טיפול במחלות נפש
טיפשות / אביטל רונאל - חלק 1
... והקריאה אבל הוא למד באוניברסיטה היא קריאתו של זה שאינו יודע להגדיר טיפשות ומחבר אותה חיבורים לא נכונים בהכרח. ילדים קטנים מזהים טיפשות כאחד הדברים הראשונים. כבר בגן ילדים הן מכנים אחד את השני טיפש, ואחד האיסורים הראשונים שגננת תגיד לילד אסור לקרוא למישהו טיפש כלומר עם הכינוי והגינוי נולד מיד כלי של הארה של מותר ואסור. בסוף שנות השישים ... לא זוכר ממנו הרבה. הייתי צעיר מדי. אך אני זוכר את החדווה בה ארסמוס בלשון הפוך על הפוך, כפי שילדים היו קוראים לזה היום, משבח את הטיפשות. אחת הבעיות היא שקשה להגדיר ולכמת טיפשות. מי שאתה עשוי לקרוא לו ... וכל הסיכויים שאתה בתוכה. כך טיפשות היא עמדת מתנגד לדעתך. התואר עצמו עשוי להיחשב לאלים במקצת. חזרו אל ההגדרה הילדותית. הסופרת ההיסטוריונית ברברה טוכמן בדקה את עניין הטיפשות אצל מנהיגים וכתבה את הספר שנתן את שמו לתופעות שבאו אחריו ... למיצוי, היא גם זו המתישה את הידע ומייגעת את ההיסטוריה. פרידריך ניטשה, טיפשות מכילה קשיחות והיא האחראית למשמעת וגידול ילדים. פתיחה מעניינת להצגת הנושא. הגדרה ראשונית שתלך ותתפתח לכיוונים שונים ורבים בספר הזה. נקודת מוצא אחת היא העובדה שהטיפשות ... שאינה נותנת לעובדות חדשות לשנות את דעתם של אנשים. פרידריך ניטשה אמר שטיפשות מכילה קשיחות והיא האחראית למשמעת וגידול ילדים. הוא נותן לטיפשות מימד אנושי חיובי, בדרכו החסודה. אך מצד שני ניטשה כפילוסוף, לא עסק בטיפשות כערך פילוסופי לדון ... הסובייקט הטיפש, שאין לו היכולת להתחדש ולהתגבר, ניחן באנרגיה אדיפאלית נמוכה. הוא נאחז ברעיונות, בחפצים ובדוגמות שאביו העביר אליו בילדותו. מכיוון שאין לטיפש רצון לעלות על האב ולדכא אותו, הוא נותר תמיד בצד המוות. ראשו מוגבל ומת. משקף לב ... אין להבין אם נאמנותה חסרת המעצורים של הגיבורה למאהבה היא טיפשות או נשגבות. אין חטא זולת הטיפשות אמר אוסקר ווילד ומכאן יוצאת הכותבת במסע אחרי המלה. האחר הוא טיפש. הגדרה המתחילה ביוון העתיקה. פריקלס אמר שמי שאינו אתונאי, הוא אידיוט. וכך כל האתונאים, מלבד הציניקנים נעשו אידיוטים. אם כי ישנם פרושים אחרים למושג הישן שחלקם יגיד, כפרי, תמים, ילדותי. אידיוט הוא מושג שהספרות בעיקר תשכלל מדור לדור. החלטתו של היידגר לא לעקור ל - ברלין הוא מעשה אנטי ... הייתי טיפש ב1933 או אולי ל dumbness במשמעות, היייתי סתום ויש הבדל סמנטי בין שתי ההגדרות העצמיות הללו. אוסקר ווילד. אין חטא זולת הטיפשות. הגרמנים העמידו מיני שלומיאלים, גיבורים טיפשיים בתרבותם גם את המושג שווה לכלום (taugenichts) מוסיל במסה ...
מלנכוליה להיכשל מיהו מנהיג להיות טיפש לטפל בהתמכרויות מנהיגות מהות חיוך
חובות / הלוואות / בעיות כספיות - מה לעשות כדי לצאת מהחובות אחת ולתמיד? חלק 2
... חובות / הלוואות / בעיות כספיות - מה לעשות כדי לצאת מהחובות אחת ולתמיד ? חלק 1. אם שני הילדים רוצים להתחתן, הם יכולים להתחתן גם בלי עזרת ההורים וגם בלי לארגן אירוע של חתונה בכלל, שהוא לכשעצמו אירוע ... מאשר להתגרש מחר. כי מי שרוצה זוגיות אמיתית פנימית, לא עושה חישובים של כסף. גם בר מצווה שעושים בשביל הילד. לא חייבים לעשות בר מצווה באירוע גדול ומפואר. אפשר גם משהו קטן. ואם הילד רוצה אירוע גדול כמו החברים שלו, מה עושים אז? אז מי שאוהב את הילד שלו באמת, הורה כזה מבין מיד שלילד שלו יש בעיה של דימוי עצמי, בעיה של ביטחון עצמי, בעיה של הערכה עצמית (שגם ההורה עצמו אולי וכנראה נגוע בהם). כי לילד אכפת ממה יגידו. והורה חכם, עושה 1 + 1 = 2, ומבין מיד שבקצב הזה הילד שלו יסבול בחיים לא פחות ממנו. כי אם ההורה עצמו שקוע בככ הרבה חובות בגלל המה יגידו, מה יעשה אותו הילד כאשר הוא יגדל. הרי עכשיו זה הבר מצווה ומחר זה משהו אחר ומחרתיים משהו אחר. וההורה פשוט משעבד את חייו לחיצוניות של הילדים שלו. ותוך כדי זה הוא גם גורם לילדים שלו לחשוב כאילו יש משמעות לחיצוני. ועל ידי זה הוא מכניס גם את הילדים שלו לבית הכלא והשעבוד הכספי וכולי. להיות הורה טוב, זה אומר שלב ראשון להיות אדם טוב מול עצמך. שלב שני להיות הורה טוב מול ילדיך. דהיינו ללמד אותם מה העיקר ומה הטפל בחיים. ואם הילד לא מבין, מה עושים אז? במקרה כזה על ההורה לשבת עם עצמו, להחדיר בו בעצמו לעומק את מה שהוא רוצה להסביר לילד שלו. ואחכ להסביר את אותו הדבר טוב יותר לילד שלו. ואחרי כל ההקדמות האלו, עכשיו ניתן להבין כי מי שבאמת רוצה לצאת מהחובות שיש לו אחת ולתמיד, מי ...
העלאת הערכה עצמית להשיג אושר פנימי צורות מה העיקר ומה הטפל איך ליצור ביטחון עצמי העלאת הביטחון העצמי משכורות ילד
אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 1
... מה יהיה עם המיתון, מה יהיה עם הכסף שיש ועם הכסף שאין. מה יהיה עם הזוגיות / פרנסה / ילדים / משפחה / שיש ושאין וכולי וכולי. האדם שופט את עצמו ומכניס את עצמו לבית כלא בחינם וללא שום ... את האופטימיות, את הרוגע, את השלווה וכולי. הכל כמובן תוצאה של דפוסי חשיבה משובשים בלבד. כל אדם נולד מאושר. ילד קטן (לפני שהמחשבות משתבשות, ממש בהתחלת החיים) לא מעלה על דעתו להיות מוטרד ממשהו שקרה לו אתמול. ילד קטן, לחלוטין לא מוטרד ממה שחושבים עליו. ילד קטן לחלוטין לא אכפת לו ממה אנשים חושבים שטוב לו, אלא הוא עושה אך ורק את מה שהוא חושב שהכי טוב לו. ילד קטן אינו חושב ולו לרגע אחד שמישהו אחד טוב יותר מאשר מישהו אחר. ילד קטן גם לא חושב שהוא טוב יותר או פחות מאף אחד אחר. ילד קטן גם לא חושב שמגיע לו שום דבר. ילד קטן לא מחפש תשומת לב ולא מחפש להיות במרכז העניינים. ילד קטן לא מחפש כבוד. ילד קטן הוא טיפוס רגוע לחלוטין. ונדמה כאילו שום דבר בעולם הרגשי שלו לא מטריד אותו יותר מידי, מלבד אם הגוף ...
בני אדם בית כלא בריא שידור ביטחון עצמי העצמת ביטחון עצמי אופטימיות למה הוא לא מאושר דמיון
אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 4
... שעבר עליו מה שעבר... וסבל מה שסבל, ואחר כל זה, בסוף יאמר לו השם יתברך: בני אתה, אני היום ילדתיך... מחמת גדל עצם שכלו של משיח, לפי גדל מדרגתו שיאחז אז, ומחמת הפלגת עצם מעלת שכלו, שיגדל אז מאד ... כאלו נולד היום, כי יתבטל כל הזמן בשכלו, שיהיה גדול מאד ועל כן יאמר לו השם יתברך: אני היום ילדתיך היום ממש, כי כל הזמן שעבר, אין ואפס לגמרי כנל שכל זמן העולם כלו, אינו עולה אצלי כהרף עין ... ועדין אני יניק [צעיר מאוד] לגמרי, ולא התחלתי עדין לחיות כלל, ואף על פי כן אני זקן מאד... בעניין חינוך ילדים חנך לנער על פי דרכו [אם תחנך את הילד לפי הבנתו], גם כי יזקין [גם כאשר הוא יתבגר, הוא] לא יסור ממנה [ממה שלימדת אותו] רבנו [רבי נחמן מברסלב] זיכרונו לברכה היה מסתכל אפלו על תינוק [בצורה בוגרת] ורצה להכניס בו [חינוך ומוסר]... למען יתחיל להתחנך... וגם [הילד] יזכרם [יזכור את מה שלימדו אותו כאשר הוא היה קטן] בגדלותו [כאשר הוא יתבגר]. וכמו שכתוב חנוך לנער על פי דרכו וכו. אם לא תהיה חבר של הילדים שלך, אלא רק ההורה שלהם, אז הם יתייחסו אליך כמו אל הורה ולא כמו אל חבר. כידוע שלל רבנו מאד בחנוך הבנים, הן את ענין השעשוע עמהם [להיות חבר של הילדים שלך]... והן את ההכאות [להרביץ] לילדים. אולם אמר רבנו, פעם [במקרים קיצוניים ביותר] נותנים סטירה. רבנו אמר פעם: נוהגים העולם שכשהילד מתעקש מכין אותו, ואחר כך חוזרים ומותרים לו, אני אומר לא להרביץ ולא לותר. אל תשתעשע עם הילדים שלך. אחרת, יהיו מצבים שבהם הם יחליטו להשתעשע איתך גם נגד רצונך. מסגל יותר לבנים [מועיל לחינוך ילדים], להיות רחוק מהם, לבלי להיות דבוק בהם לשעשע בהם [להשתעשע איתם] בכל פעם, רק לבלי להסתכל עליהם כלל [תאפשר להם להסתדר בכוחות עצמם, כמו אנשים בוגרים] ההבדל השכלי היחיד בין ילד לאדם מבוגר, הוא רק בעד כמה הוא השתמש בפוטנציאל השכלי שלו כאדם. אך לשניהם יש בדיוק את אותו השכל ...
הורים רמאים קנאה ילד להתחיל לחשוב מה זה אושר אדם מבוגר גמול
אימון למתבגרים - טיפים לשיפור הקשר עם ילדינו!
אימון למתבגרים - טיפים לשיפור הקשר עם ילדינו! כהורים למתבגרים אנו חשים לעתים קרובות חסרי אונים מול היצור המרדן שבעצם מחפש את המילה הטובה, אמפתיה והרגישות שלנו. כמה טיפים שימושיים לכם ההורים, יכולים להקל את הההתמודדות מול הילדים וככל שתתחילו בגיל צעיר יותר, כך יהיה לך לכם יותר קל בגיל ההתבגרות. תשתדלו לא לפנק את ילדכם יותר מידי, הילד יודע שאינו צריך לקבל את כל מה שהוא רוצה, אך הוא מנסה אתכם, מחפש את הגבולות. אתם צריכים לשים גבולות ולדעת לאמר לא. תשתדלו לפתור בעיות עם הילד / מתבגר לא בנוכחות אחרים / חברים, עדיף לפתור כל בעיה ביחידות ולא לבייש את הילד. תספרו עד עשר בסיטואציות מרגיזות ותחכו עם ההערות כשתגיעו הביתה. אל תעטפו את הילד / מתבגר, תנו לו לטעות, וללמוד מהטעויות שלו, כן גם בדרך הקשה, רק כך ילמד על מהות החיים, אתם ... בנוי אחרת ומעבר לכך העידן שלנו ההורים לא תואם את העידן המודרני. תחשבו מידי פעם על דרכים לשמח את ילדכם, לעשות איתו פעילות מיוחדת שתגרום לכם להתקרב אליו... ארוחות משותפות, שיחות אחד על אחד... פעילות ספורטיבית משותפת.. ולאלו מכם ...
לחזור על טעויות לשנה החדשה למידה האם לוותר שותפויות קבלת החלטות גמישות רגישות
שלום כיתה א' - על החיים כבית ספר
שלום כיתה א - על החיים כבית ספר שהילד עולה לא גם אנחנו עולים איתו כיתה. שנת הלימודים החלה עם כל ההתחלות - הילקוט, הקלמרים, הספרים, המחברות, המורות, הכיתות והתחושות האלו בבטן. ההתחלות שלהם הם ההתחלות שלנו. הבן שלי עולה לכיתה א, ילד שני וההתרגשות רק גוברת, הוא בחר לו תיק בצבעים של כחול ואדום וקלמר בכחול ואדום וביקש גם ללבוש חולצה ... שבני ציין שזה של תינוקות. כל משחק, כל ספר, כל המדבקות שהיו על הקיר כל מה שיצא והוסר אמר: הילדים גדלים. התפאורה מתחלפת, המדפים עם יותר ספרים, מחברות, קלסרים, משחקים אחרים. מול כל הערמות שיוצאות מהבית אני מבינה תמה ... עוזרות להתחלות, לכניסה לגן, לכניסה לכיתה א או למקום מגורים חדש. בשבועיים האחרונים של החופש הגדול הגיעו אלי שלושה ילדים אחד שעולה לגן חובה וכבר מכיר את כל הילדים משנה שעברה, אחת שעולה ל - א ואחד שעולה ל - ג עם כיתה חדשה בבהס חדש. הטיפול בכל ... - WALNUT, זו תמצית התומכת בנפשו של האדם בזמן של שינוי, מעבר, התחלות, בנוסף לכך היא מיועדת לאנשים / ילדים מאוד רגישים שכמו אנטנות הם קולטים כל ויברציה קטנה ומושפעים ממנה. תמצית זאת גם עוטפת ומעניקה הגנות מאנרגיות שליליות. ... - עקב עבודתם מול אנשים שונים). הפרח חיוני לכל מי שמתקשה לחצות קדימה, הוא עוזר להפוך דף ולהתחיל. לכל הילדים המוזכרים פה, המלצתי לצייר ולצבוע בסגול. סגול טוב למצבים אלה. לילד שקשור מאוד לאימו ניתנו בנוסף ל - WALNUT, תמציות המעניקות ביטחון ורצון להיפתח, לילד שרוצה להשתלב חברתי קיבל בנוסף ל WALNUTתמציות לחיזוק האני שלי. לילד שחושש שהוא לא יהיה מספיק טוב קיבל בנוסף ל WALNUTתמציות של קבלה עצמית ושל ציפיות גבוהות מעצמו. גם אנו ... לעשות כל הזמן מיון של מה להוציא החוצה, ומה שנשאר איתנו. ותמיד לפנות מקום לדברים חדשים. כי אנחנו כמו הילדים, בעצם, עולים כיתה. ולא נשכח שהלימודים לא פוסקים. תמיד יש עוד מה לדעת, מי שכבר יודע הכל... בעצם משול ... עניין להמשיך. כל דקה בהווה מלמדת אותנו משהו חדש השאלה היא כמה אנחנו מתבוננים וחיים את חיינו כאן ועכשיו. הילדים שלנו בהיותם במסגרות של גן או בית הספר מזכירים לנו בחוויות שלהם את העונות את ההתחלות. ומה אחרי זה? ...
העולם הפנימי חברות מה זאת אהבה שינוי אהבה התחלות חדשות חושש חופש
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חיסרון הוא שלמות פחד למרות שאין סיכוי זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח אימוץ של השרירים תחושת ביטחון ליצור אינטראקציה לא לפחד להודות חרדה ממבחן להתגבר על חרדה חברתית ביטחון עצמי של איש מכירות אבל אני אוהב אותה לקבל אהבה שקרית איך לדעת שמישהו מאושר? אושר למתקדמים אקס עקשן איך לקחת אחריות בזוגיות? החלטות טיפשיות להרגיש רע מחוסר יכולת להחליט להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט תהליך פתרון בעיות מתאמץ ולא מצליח לבנות יעדי מכירות שיקוף של הלקוח האפשרויות של הלקוח הפרעות התנהגות אצל ילדים אוטיסטים להכין שיעורי בית עם הילד מדיטציה לתת מודע הכל רוחני מבוא לטיפול בהפרעות נפשיות אבחון פסיכיאטרי קנאה באקסית נזכר באקסית low bar squat דלקת בשריר איך לדעת אם יש אלוהים? להאמין שאלוהים ברא את העולם הדרך להארה האם הגעת להארה רוחנית? כתיבת הספר להיות אלוהים האם הבנת את הספר להיות אלוהים? כסף ואושר לא צריך את הכסף שלך מהי משמעות החיים? מה התכלית של החיים? להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט לפרש לחיובי בחירה חופשית מנקודת המבט של אלוהים הרגשה של הבחירה החופשית הוכחה למציאות הבורא אחדות הבורא עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, אימון אישי להצלחה, ייעוץ נפשי מומלץ בתחום ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 06:16:26 - wesi4