ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






טיפשות / אביטל רונאל - חלק 1
... והקריאה אבל הוא למד באוניברסיטה היא קריאתו של זה שאינו יודע להגדיר טיפשות ומחבר אותה חיבורים לא נכונים בהכרח. ילדים קטנים מזהים טיפשות כאחד הדברים הראשונים. כבר בגן ילדים הן מכנים אחד את השני טיפש, ואחד האיסורים הראשונים שגננת תגיד לילד אסור לקרוא למישהו טיפש כלומר עם הכינוי והגינוי נולד מיד כלי של הארה של מותר ואסור. בסוף שנות השישים ... לא זוכר ממנו הרבה. הייתי צעיר מדי. אך אני זוכר את החדווה בה ארסמוס בלשון הפוך על הפוך, כפי שילדים היו קוראים לזה היום, משבח את הטיפשות. אחת הבעיות היא שקשה להגדיר ולכמת טיפשות. מי שאתה עשוי לקרוא לו ... וכל הסיכויים שאתה בתוכה. כך טיפשות היא עמדת מתנגד לדעתך. התואר עצמו עשוי להיחשב לאלים במקצת. חזרו אל ההגדרה הילדותית. הסופרת ההיסטוריונית ברברה טוכמן בדקה את עניין הטיפשות אצל מנהיגים וכתבה את הספר שנתן את שמו לתופעות שבאו אחריו ... למיצוי, היא גם זו המתישה את הידע ומייגעת את ההיסטוריה. פרידריך ניטשה, טיפשות מכילה קשיחות והיא האחראית למשמעת וגידול ילדים. פתיחה מעניינת להצגת הנושא. הגדרה ראשונית שתלך ותתפתח לכיוונים שונים ורבים בספר הזה. נקודת מוצא אחת היא העובדה שהטיפשות ... שאינה נותנת לעובדות חדשות לשנות את דעתם של אנשים. פרידריך ניטשה אמר שטיפשות מכילה קשיחות והיא האחראית למשמעת וגידול ילדים. הוא נותן לטיפשות מימד אנושי חיובי, בדרכו החסודה. אך מצד שני ניטשה כפילוסוף, לא עסק בטיפשות כערך פילוסופי לדון ... הסובייקט הטיפש, שאין לו היכולת להתחדש ולהתגבר, ניחן באנרגיה אדיפאלית נמוכה. הוא נאחז ברעיונות, בחפצים ובדוגמות שאביו העביר אליו בילדותו. מכיוון שאין לטיפש רצון לעלות על האב ולדכא אותו, הוא נותר תמיד בצד המוות. ראשו מוגבל ומת. משקף לב ... אין להבין אם נאמנותה חסרת המעצורים של הגיבורה למאהבה היא טיפשות או נשגבות. אין חטא זולת הטיפשות אמר אוסקר ווילד ומכאן יוצאת הכותבת במסע אחרי המלה. האחר הוא טיפש. הגדרה המתחילה ביוון העתיקה. פריקלס אמר שמי שאינו אתונאי, הוא אידיוט. וכך כל האתונאים, מלבד הציניקנים נעשו אידיוטים. אם כי ישנם פרושים אחרים למושג הישן שחלקם יגיד, כפרי, תמים, ילדותי. אידיוט הוא מושג שהספרות בעיקר תשכלל מדור לדור. החלטתו של היידגר לא לעקור ל - ברלין הוא מעשה אנטי ... הייתי טיפש ב1933 או אולי ל dumbness במשמעות, היייתי סתום ויש הבדל סמנטי בין שתי ההגדרות העצמיות הללו. אוסקר ווילד. אין חטא זולת הטיפשות. הגרמנים העמידו מיני שלומיאלים, גיבורים טיפשיים בתרבותם גם את המושג שווה לכלום (taugenichts) מוסיל במסה ...
אוניברסיטה התחברות לבד אלימות מנהיג להירדם אנטי מלחמה
חובות / הלוואות / בעיות כספיות - מה לעשות כדי לצאת מהחובות אחת ולתמיד? חלק 2
... חובות / הלוואות / בעיות כספיות - מה לעשות כדי לצאת מהחובות אחת ולתמיד ? חלק 1. אם שני הילדים רוצים להתחתן, הם יכולים להתחתן גם בלי עזרת ההורים וגם בלי לארגן אירוע של חתונה בכלל, שהוא לכשעצמו אירוע ... מאשר להתגרש מחר. כי מי שרוצה זוגיות אמיתית פנימית, לא עושה חישובים של כסף. גם בר מצווה שעושים בשביל הילד. לא חייבים לעשות בר מצווה באירוע גדול ומפואר. אפשר גם משהו קטן. ואם הילד רוצה אירוע גדול כמו החברים שלו, מה עושים אז? אז מי שאוהב את הילד שלו באמת, הורה כזה מבין מיד שלילד שלו יש בעיה של דימוי עצמי, בעיה של ביטחון עצמי, בעיה של הערכה עצמית (שגם ההורה עצמו אולי וכנראה נגוע בהם). כי לילד אכפת ממה יגידו. והורה חכם, עושה 1 + 1 = 2, ומבין מיד שבקצב הזה הילד שלו יסבול בחיים לא פחות ממנו. כי אם ההורה עצמו שקוע בככ הרבה חובות בגלל המה יגידו, מה יעשה אותו הילד כאשר הוא יגדל. הרי עכשיו זה הבר מצווה ומחר זה משהו אחר ומחרתיים משהו אחר. וההורה פשוט משעבד את חייו לחיצוניות של הילדים שלו. ותוך כדי זה הוא גם גורם לילדים שלו לחשוב כאילו יש משמעות לחיצוני. ועל ידי זה הוא מכניס גם את הילדים שלו לבית הכלא והשעבוד הכספי וכולי. להיות הורה טוב, זה אומר שלב ראשון להיות אדם טוב מול עצמך. שלב שני להיות הורה טוב מול ילדיך. דהיינו ללמד אותם מה העיקר ומה הטפל בחיים. ואם הילד לא מבין, מה עושים אז? במקרה כזה על ההורה לשבת עם עצמו, להחדיר בו בעצמו לעומק את מה שהוא רוצה להסביר לילד שלו. ואחכ להסביר את אותו הדבר טוב יותר לילד שלו. ואחרי כל ההקדמות האלו, עכשיו ניתן להבין כי מי שבאמת רוצה לצאת מהחובות שיש לו אחת ולתמיד, מי ...
החזרת הביטחון העצמי מה העיקר ומה הטפל איך לפתח ביטחון עצמי ביטחון עצמי חזק ביטחון עצמי ירוד ללמד בריאות הנפש רמאות
אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 1
... מה יהיה עם המיתון, מה יהיה עם הכסף שיש ועם הכסף שאין. מה יהיה עם הזוגיות / פרנסה / ילדים / משפחה / שיש ושאין וכולי וכולי. האדם שופט את עצמו ומכניס את עצמו לבית כלא בחינם וללא שום ... את האופטימיות, את הרוגע, את השלווה וכולי. הכל כמובן תוצאה של דפוסי חשיבה משובשים בלבד. כל אדם נולד מאושר. ילד קטן (לפני שהמחשבות משתבשות, ממש בהתחלת החיים) לא מעלה על דעתו להיות מוטרד ממשהו שקרה לו אתמול. ילד קטן, לחלוטין לא מוטרד ממה שחושבים עליו. ילד קטן לחלוטין לא אכפת לו ממה אנשים חושבים שטוב לו, אלא הוא עושה אך ורק את מה שהוא חושב שהכי טוב לו. ילד קטן אינו חושב ולו לרגע אחד שמישהו אחד טוב יותר מאשר מישהו אחר. ילד קטן גם לא חושב שהוא טוב יותר או פחות מאף אחד אחר. ילד קטן גם לא חושב שמגיע לו שום דבר. ילד קטן לא מחפש תשומת לב ולא מחפש להיות במרכז העניינים. ילד קטן לא מחפש כבוד. ילד קטן הוא טיפוס רגוע לחלוטין. ונדמה כאילו שום דבר בעולם הרגשי שלו לא מטריד אותו יותר מידי, מלבד אם הגוף ...
מה אומרים עלי מחשבה חיובית החלטות לקחת אחריות להוריד ביטחון עצמי ביטחון עצמי נמוך העצמת ביטחון עצמי בטוח בעצמי
אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 4
... שעבר עליו מה שעבר... וסבל מה שסבל, ואחר כל זה, בסוף יאמר לו השם יתברך: בני אתה, אני היום ילדתיך... מחמת גדל עצם שכלו של משיח, לפי גדל מדרגתו שיאחז אז, ומחמת הפלגת עצם מעלת שכלו, שיגדל אז מאד ... כאלו נולד היום, כי יתבטל כל הזמן בשכלו, שיהיה גדול מאד ועל כן יאמר לו השם יתברך: אני היום ילדתיך היום ממש, כי כל הזמן שעבר, אין ואפס לגמרי כנל שכל זמן העולם כלו, אינו עולה אצלי כהרף עין ... ועדין אני יניק [צעיר מאוד] לגמרי, ולא התחלתי עדין לחיות כלל, ואף על פי כן אני זקן מאד... בעניין חינוך ילדים חנך לנער על פי דרכו [אם תחנך את הילד לפי הבנתו], גם כי יזקין [גם כאשר הוא יתבגר, הוא] לא יסור ממנה [ממה שלימדת אותו] רבנו [רבי נחמן מברסלב] זיכרונו לברכה היה מסתכל אפלו על תינוק [בצורה בוגרת] ורצה להכניס בו [חינוך ומוסר]... למען יתחיל להתחנך... וגם [הילד] יזכרם [יזכור את מה שלימדו אותו כאשר הוא היה קטן] בגדלותו [כאשר הוא יתבגר]. וכמו שכתוב חנוך לנער על פי דרכו וכו. אם לא תהיה חבר של הילדים שלך, אלא רק ההורה שלהם, אז הם יתייחסו אליך כמו אל הורה ולא כמו אל חבר. כידוע שלל רבנו מאד בחנוך הבנים, הן את ענין השעשוע עמהם [להיות חבר של הילדים שלך]... והן את ההכאות [להרביץ] לילדים. אולם אמר רבנו, פעם [במקרים קיצוניים ביותר] נותנים סטירה. רבנו אמר פעם: נוהגים העולם שכשהילד מתעקש מכין אותו, ואחר כך חוזרים ומותרים לו, אני אומר לא להרביץ ולא לותר. אל תשתעשע עם הילדים שלך. אחרת, יהיו מצבים שבהם הם יחליטו להשתעשע איתך גם נגד רצונך. מסגל יותר לבנים [מועיל לחינוך ילדים], להיות רחוק מהם, לבלי להיות דבוק בהם לשעשע בהם [להשתעשע איתם] בכל פעם, רק לבלי להסתכל עליהם כלל [תאפשר להם להסתדר בכוחות עצמם, כמו אנשים בוגרים] ההבדל השכלי היחיד בין ילד לאדם מבוגר, הוא רק בעד כמה הוא השתמש בפוטנציאל השכלי שלו כאדם. אך לשניהם יש בדיוק את אותו השכל ...
הורות תכונה מולדת מה זה כלום לזכור פוטנציאל השכל הילד מתעקש מצבים קיצוניים
פרשת תולדות: מרום העולם לשגרת חיים
... מספרים לנו על קשיי הריון: ויתרצצו הבנים בקרבה ותאמר אם כן למה זה אנכי [10], מתואר גם שלא תמיד ילדים זוכים ביחס זהה מההורים: ויאהב יצחק את עשו כי ציד בפיו ורבקה אהבת את יעקב [11], גם קנאה בין אחים מפורטת בסיפור יחסי יעקב ועשיו. במלים אחרות תפקוד מקובל ושגרתי של משפחה, הורים וילדים. כלומר, ההבחנה היא בין פתאום קם אדם בבוקר / ומרגיש כי הוא עם ומתחיל ללכת, / ולכל הנפגש בדרכו ... בין חלקי הפסוק. [3] יונתן על אתר. [4] רשי על אתר. [5] לפי שאמר למעלה בישמעאל בן אברהם אשר ילדה הגר המצרית. אבל כאן יצחק עיקר בן היה לאברהם שהוא הוליד את יצחק מאשתו הגמורה כדכת כי ביצחק יקרא ...
איך לפתור בעיה יתרון יעוץ להורים הורים וילדים מצוות מעשיות מה זו אהבה להפגין לפרש
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 3
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 3 פרק 3 בנית תכנית טיפולית כיצד תוכלו לדעת אם ילדכם נמצא על הקשת האוטיסטית? באופן כללי מאד ניתן לאמר שכאשר יש לילד עיכוב בהתפתחות השפה כמו דיספרקציה או אפרקציה הוא יפצה על כך תקשורתית דרך גסטות ותנועות גוף, מבטים והבעות פנים. לעומת זאת, ילד על הקשת האוטיסטית הוא בעל פגיעה נרחבת יותר והליקויים שלו הם רחבים ועמוקים יותר. אם הוא אינו מדבר הוא כמעט ולא יפצה על כך בדרכים תקשורתיות אחרות כמו מחוות, מבטים והבעות. הילד לא מפתח דרכי תקשורת ואינו מתעניין, או שיש לו התעניינות מועטה מאד, בקשר ובתקשורת עם האחר. אם ההתנהגויות והסימפטומים האלה נשמעים לכם מאד מוכרים סביר להניח שילדכם עשוי לסבול מאיזה שהוא סוג של עיכוב התפתחותי עד הרמה של אוטיזם. כדאי לגשת כמה שיותר מהר לאיש מקצוע, מניסיוני נוירולוג המתמחה בבעיות שפה, תקשורת וויסות חושי יערוך לילדכם את האבחון הנכון ביותר. על פי כל המחקרים שנערכו בעולם עד היום נקבע כי התערבות בגיל כמה שיותר צעיר עוזרת לילד להגיע לתפקוד ברמה גבוהה יותר מרמתו ההתחלתית. כדאי לעשות אבחון מקיף אצל בעל מקצוע עם ניסיון של שנים רבות ולא לחסוך בעניין זה. המלצתי היא לא להסתפק באבחונים של המכון להתפתחות הילד בלבד ואם ניתן לגשת לאבחון פרטי אצל איש מקצוע המומלץ עי הורים שילדם כבר אובחן אצלו. אפשר גם להתייעץ עם אלוט או לקבל מידע מבית לורן. אבחון רציני ואמין כולל תצפית על הילד כשהוא משחק לבדו, משחק של המאבחן עם הילד וצילומו בוידיאו כדי שיוכל לצפות בו אחכ אם יש לו ספק לגבי דבר מה, כדאי גם לצלם את הילד בסיטואציות חברתיות או בגן (אם הוא הולך לגן). שאלון התפתחות מובנה שממלא המאבחן יחד עם ההורים, שאלון לגננת, ראיון עם ההורים המספרים כיצד הם רואים את הילד והתפתחותו (חשוב בראיון שלא להגזים בבעיות הילד ובאותה מידה לא להפחית מעוצמת החומרה שלהם ולכן חשוב שיגיעו שני ההורים ויתנו שתי נקודות מבט המשלימות זו את זו ומציירות תמונת ילד שלמה יותר). בנוסף מבחן פסיכולוגי לילד, הערכה תפקודית ומילוי שאלון סנסו - מוטורי עי ההורים. לעיתים קרובות תימצאו בסיטואציה שנוירולוג מאבחן את הילד דרך כלי אבחון שונים מפסיכולוג או ממרפא בעיסוק וקשה למצוא מאבחן אחד שיאבחן בדרכי הערכה שונות הקשורות לליקויים השונים של הילד. ישנם אבחונים שונים דרכם מקובל להחליט האם ילדך נמצא על הספקטרום האוטיסטי אול לא, אולם אבחון מעמיק ונכון כולל בתוכו התייחסות ל - DSM, שהוא התנך של ... המפרט בתוכו את כל מחלות הנפש והלקויות הידועים לנו כיום, ביניהם אוטיזם. לעיתים קרובות בכדי להקיף את כל יכולות הילד וצרכיו האישיים יש לגשת למספר בעלי מקצוע. לעיתים קרובות מי שיאבחן את ילדכם לא יאמר לכם לגשת לאבחון נוסף הקשור לתחום התפתחותי אחר שאותו הוא לא איבחן. עליכם כהורים לקחת את היוזמה לשאול, לחקור ולדרוש אבחונים נוספים הקשורים לתחומי הליקוי השונים הקשורים באוטיזם. לאחר כל תוצאת אבחון תוכלו לדעת האם ילדכם זקוק לעזרה בתחום זה. לדוגמה, נוירולוג לא יאבחן את ילדכם בדכ דרך שאלון סנסו - מוטורי מפורט (יתכן שהוא ישאל שאלות כלליות על התפקוד הסנסורי שלו) ולכן יש לגשת למרפאת בעיסוק מקצועית המתמחה בבעיות סנסוריות ולאבחן את הילד אצלה ולבנות לו תכנית סנסורית המתאימה לו, זאת בנוסף לתכניות נוספות שימליץ עליהן הנוירולוג, הפסיכולוג, קלינאית התקשורת, טיפולי ABA ... מהכלים שהזכרתי כדי לאבחן. חשוב מאד שההורים יחושו שנעשתה מבחינתם ומבחינת המאבחן עבודה רצינית ושהאבחון מלא ומשקף את מצב הילד. כאשר הילד מאובחן כנמצא על הקשת (טווח) אוטיסטית כדאי לבנות תכנית טיפולית ביתית כמה שיותר מהר ובמידת הצורך והמלצת המומחים לשלוח את הילד לגן תקשורתי או טיפולי. במידה והילד הולך לגן רגיל כדאי להתייעץ ולשקול צירוף סייעת שתהיה צמודה לילד ותקבל הדרכה ממנחה התכנית כיצד לקדם את הילד מבחינת ההתנהגות ומבחינה חברתית דרך הגן. הסייעת עוזרת לילד במקומות שהליקוי שלו אינו מאפשר לו תקשורת חלקה ונכונה עם הסביבה. היא משמשת כגשר בין הילד לעולם וברגעים שהילד אינו זקוק לה היא מצטרפת לצוות הגן בכל מה שקשור בחיי היום יום בגן ותפקודו. מניסיוני, אני ממליצה על הגישה האקלקטית. כלומר, לא להאמין בשיטה אחת ולטפל בילד רק דרכה אלא לשלב מספר שיטות (ולא להגזים גם בזה, בסהכ מדובר בילד צעיר שיכולת ההכלה שלו מוגבלת). מומחים בכל אחת מהן עשויים לומר לכם שהן סותרות אחת את השנייה. במידה והילד נמצא במצב שלדעתכם, ולדעת רוב המומחים שהתייעצתם עמם, אינו מאפשר לו להשתלב בטיפולים במספר שיטות כדאי להתחיל בשיטה אחת ... חצי שנה כדי להבחין בתוצאות. במידה ולאחר חצי שנה (או שלושה חודשים לכל הפחות) אינכם רואים שיפור בליקויים של הילד כדאי מאד להפחית בשעות הטיפוליות של סוג הטיפול הראשי שבחרתם ולהכניס במקום שעות אלה טיפולים מסוגים שונים שעשויים לתמוך בילד טוב יותר ולהקל עליו ועליכם. לדוגמה, ילדה שטופלה במשך שנתיים בשיטת גרינספן ומצבה לא הוטב באופן משמעותי (אכן התרחבו מעט מאד מעגלי התקשורת שלה אך לא ... היה טוב אם לאחר חצי שנה של טיפול שאינו אפקטיבי מספיק לשנות ולהכניס טיפולים אחרים ולראות מה הכי עוזר לילדה (לאיזה טיפול היא מגיבה הכי טוב) ואז לתגבר את מספר השעות שעובדים עימו בטיפולים החדשים תוך כדי הפחתת שעות ...
לטפל בילדים לאבחן איך לקבל החלטה לטפל בהפרעה נפשית שיטות טיפוליות תפקיד לקבל החלטות משחק זוגי
אל תסתפק במועט, לך על גדול! אם לא הולך לך בקטן, למה שלא תנסה בגדול?! חלק 1
... לא הצלחת בקטן, למה שלא תנסה משהו גדול יותר? ומיד נסביר את ההיגיון שבדבר. והעניין יתבאר עפ הדוגמה הבאה. ילד מבקש מאביו כסף כדי לקנות נעליים חדשות ממותג כלשהו. מה בעצם הילד רוצה? על פניו הוא רוצה את הכסף שאותו הוא מבקש מאביו. אבל מה הילד רוצה יותר את הכסף עצמו או את מה שהוא יקנה בו? תשובה: הילד כמובן רוצה יותר את מה שהוא יקנה בכסף מאשר את הכסף עצמו. נמצא אם כן כי ניתן לומר כי הילד אינו רוצה את הכסף אלא את הנעליים שבחנות. מה חשוב יותר עבור הילד, הכסף או הנעליים? הנעליים. ונמשיך הלאה, מה באמת הילד רוצה? על פניו הוא רוצה את הנעליים. אבל למה הוא רוצה את הנעליים הממותגות האלו, האם הנעליים שלו לא מספיק טובות? תשובה: כאשר יהיו לו נעליים מהמותג הזה, אז בעצם הוא יהיה יותר מקובל חברתית. ואכ מה בעצם הילד רוצה, את הכסף, את הנעליים או להיות מקובל יותר חברתית? תשובה: הילד רוצה להיות מקובל יותר חברתית, זה הכי חשוב לו, זאת המטרה הסופית החשובה ביותר. מה מבין 3 הדברים האלו מביא יותר תועלת לילד: הכסף שהוא רוצה, הנעליים שהוא רוצה, או הלהיות מקובל חברתית שהוא רוצה. מה מבין 3 הדברים האלו יביא לילד הכי הרבה תועלת, מהו הדבר החשוב ביותר? תשובה: הלהיות מקובל חברתית, זה כמובן הדבר שיביא לילד הכי הרבה תועלת. ונמשיך הלאה, מה באמת הילד רוצה בתוך תוכו? על פניו הוא רוצה להיות מקובל חברתית. אבל למה בעצם הוא רוצה להיות מקובל חברתית? תשובה: ... שהרצון סופי יותר, כך הוא חשוב יותר, מניע את התהליכים שלפניו וכולי. ועכשיו נשאלה שאלה נוספת. מה בעצם פותר לילד הכי הרבה בעיות בבת אחת. האם הכסף שהוא מבקש מאביו, או הנעליים, או הלהיות מקובל חברתית, או הביטחון העצמי, ... טובה יותר. הוא רוצה שיכבדו אותו יותר. אבל כל אלו הם כמובן רצונות קטנטנים, בדיוק כמו הרצון של אותו הילד בכמה שקלים כדי לקנות נעליים. ומה עושה האדם כאשר הוא לא מצליח להשיג את הרצונות הקטנים? הוא פשוט בטעות רוצה דברים עוד יותר קטנים. כגון במשל הנל, אם אביו של הילד יאמר לו שהוא לא מעוניין לתת לו את סכום הכסף שהוא ביקש, אז הילד יבקש ממנו סכום קטן יותר. אך כמובן אילו היה לילד יותר שכל, אז את עיקר ההתמקדות שלו הוא היה צריך לשים לא באיך להשיג עוד כמה פרוטות, אלא באיך ... מצליח להשיג משהו בחיים, אתה לא צריך להסתפק בפחות, אתה צריך לרצות דברים חשובים יותר. מה חשוב יותר אצל הילד: הכסף, הנעליים, הלהיות מקובל חברתית, הביטחון העצמי... ? אם אינך מצליח להשיג כסף ונעליים, אל תתמקד בלקנות נעליים יותר ...
החזרת הביטחון העצמי איך לחזק את הביטחון העצמי רוצה ביטחון עצמי שמחת חיים העלאה במשכורת ביטחון עצמי גבוה להמשיך הלאה איך להמשיך הלאה
אימון אישי להורים - טיפים בהורות
אימון אישי להורים - טיפים בהורות דו שיח יעיל עם הילדים הורים יכולים וצרכים להיות כנים עם ילדיהם, אפשר לעשות זאת עי ביטוי רגשות וצרכים אישיים של ההורים, כדי שהילדים יכירו אותם גם כאנשים ולא רק כהורים. כדי לנהל דו שיח יעיל עם הילד, השתדלו לדבר בגוף ראשון יחיד, אני ולא אתה. למשל, אני מאוכזב מכך שאמרת שתסדר את החדר ולא עשית זאת ... שיש משחקים מפוזרים בכל הבית, כמעט מעדתי בשל כך, תאסוף בבקשה עכשיו את המשחקים מהסלון. כאשר אתם מדברים עם ילדכם, חייכו והביטו בעיניהם וכך הם ירגישו שאתם שם עבורם. הקשיבו למה שהם אומרים, נסו להבין את המסר שלהם, שאלו ... לרדת לסוף דעתם. הביעו אמפתיה שקפו להם את רגשותיהם ולאחר מכן העבירו את המסר שלכם. איך לפתח שיחה עם ילדנו? לעיתים כשאנו שואלים את ילדנו איך היה היום ב... ? אנו מקבלים תשובה של מילה אחת, בסדר, כיף, טוב וכד. כאשר אנו רוצים שילדנו ישתף אותנו בחייו, עלינו לשנות את צורת השאלה שלנו. במקום לשאול - איך היה היום בבית הספר אפשר לומר ... היום בבית הספר או ספר / י על משהו מעניין שלמדת / עשית היום בבית הספר. כך אנו מאפשרים לילדנו לפתח איתנו שיחה ולהעשיר אותנו בעולמו. אנו מצידנו, נוכל להעצים את חוויותיו החיוביות או לחילופין גם להבין אם משהוא מטריד או מציק לו. איך להעיר בצורה יעילה? כאשר הילד מתנהג בצורה לא נאותה נעיר לו על ההתנהגות מבלי להדביק לו תוויות או כינוי. ברגע שאנו מדביקים לילד תווית או כינוי, התווית או הכינוי דבקים בו גם לאחר המעשה ובכך אנו מקבעים את התנהגותו הלא רצויה. לכן, ... אותי עדיף לומר אני כועסת כאשר אתה מתנהג כך. ובעצם נתייחס למעשה / להתנהגות הלא רצויה ולא נדביק תווית לילד. זמן איכות כל ילד זקוק לזמן איכות עם ההורה שלו, זמן שבו ההורה קשוב אליו, ללא טלפונים וללא הפרעות, 20-30 דקות ביום אשר בהם ההורה נמצא איתו נטו. כדאי לתכנן עם הילד את זמן האיכות מראש, לקבוע מועד ותוכנית. בזמן זה מומלץ על פעילות משותפת עם הילד כגון משחק, יצירה, חידות, סיפור, הכנת תבשיל, אפיית עוגה, טיול, שיחה. טיפים בניהול זמן ניהול זמן הוא אחד הנושאים ...
איכות אימונים גרוע הפרעות קשב לנהל זמן שאיפה לשלמות טלביזיה לנהל את עצמך
קשר השתיקה: הפחד שלא מדברים עליו
... אלא מעדיפה אותו על פני הצלחה... זה כבר סיפור אחר לגמרי. דמיינתי שהם אומרים לי כן. ואז הרגשתי כמו ילדה קטנה שלא יודעת מה לעשות עכשיו. ואז עלתה תמונה שהתחילה הסדנה, והנה אני משקשקת מפחד מול קבוצת הנשים שמולי. ואז ...
מה זה סבל שקרנים אכילה אלכוהול למי להאמין לרחם על עצמי השמנה הרזיה תירוץ
הקשר בין קשב וריכוז להצלחה - אז האם קיים הקשר בין קשב וריכוז להצלחה?
... וריכוז להצלחה - אז האם קיים הקשר בין קשב וריכוז להצלחה? אחת התהיות הגדולות ביותר שקשורות להפרעות קשב וריכוז בילדים ובכלל היא, האם קיים הקשר בין קשב וריכוז להצלחה, יותר נכון לומר, האם מי שסובל מהפרעות קשב וריכוז, בהכרח ... מדוע עולה שאלה זו וכיצד היא נמדדת, חשוב להבין מהיכן היא נובעת. אחת הטענות כלפי המספרים שמציגים עלייה מכמות הילדים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז היא, שלא מדובר בעניין אמיתי שאכן יש בעיית קשב וריכוז אצל ילדים רבים אלא בכך שיש היום דרישות גבוהות יותר להצלחה אצל הורים כלפי הילדים שלהם, וכאשר הילד לא עומד בכך, קורה אחד מהשניים, הוא שהוא מפתח תסמינים של תסכול ואכזבה והתנהגות שמזכירה מאפיינים שיש לילדים עם בעיות קשב וריכוז או שההורים חושבים שהסיבה שהילד לא מצליח זה בגלל שיש לו בעיה כזו. מן הסתם זה לא נכון וזה לא נכון. אז האם קיים הקשר בין קשב וריכוז להצלחה? אחד הדברים שבוחנים אצל ילדים וכן אצל מבוגרים, במסגרת אבחון הפרעות קשב וריכוז, הן תחלואות נלוות. מדובר במצבים בהם מי שעובר את האבחון, הוא בסך הכל ילד או מבוגר מצליח אך הוא מגלה תסמינים שונים דומים לאלה של הפרעות קשב וריכוז. האבחון נועד לבדוק האם הוא ... שגורמים לו להרגיש כך ולא בהכרח הפרעות קשב וריכוז. חשוב להבהיר, הרבה פעם זה קיים גם לצד השני, כלומר הילד או המבוגר מצליחים בחייהם, למרות שיש להם הפרעות קשב וריכוז, אך מאחר והם לא מרגישים מסופקים והם מרגישים שבפנים ... יגלו סממנים של דיכאון, חרדות ועוד. מלבד זאת, אכן יש הקשר בין הפרעות קשב וריכוז להצלחה. מאחר והרבה פעמים ילדים שיש להם הפרעות קשב סובלים גם מליקוי למידה וכן מתופעות כמו חוסר שינה ובעיות חברתיות, שעלולות להשפיע על היכולת ...
להיכשל בעיות קשב התנהגות דיכאון חרדה בעיה של קשב וריכוז בעיית שינה כישלונות אכזבה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ילדה, למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה ילדה מפחדת? למה בנים לא מתחילים עם נשים יפות? מעריצים ומתלוננים לבנות ביטחון לתת אהבה להתגבר על בעיות חרדה מפני איבוד שליטה חרדה משום דבר ביטחון עצמי עם אנשים הרגשה של ביטחון עצמי אהבה פנימית למה מישהו אוהב את מה שעושה לו רע? מאושר באמצעות תיאום ציפיות עם המציאות להיות שמח בחלקי לבד או זוגיות פחד להיפגע ולהחזיר אקסית מתלבט אם להיפרד איך להחליט משהו? התמודדות עם אובססיות להתמודד עם הפלה להיכשל בחיים ליצור מוטיבציה לעבודה אמון עם האקסית למכור מוצר בלי יתרונות לעזור לילד חלש ריבים בין הורים לילדים רוחניות וגשמיות מדריכים רוחניים הפרעת מצב רוח לא יציב להתמודד עם הפרעה לגרום לאקס להתחרט על הפרידה אקס עקשן טווחי תנועה של שריר מי מרים את המשקל? השלמות של אלוהים ביבי נתניהו הוא אלוהים תחושת הארה להגיע להארה להיות אלוהים המלצה על הספר להיות אלוהים האם אפשר לעשות כסף מכסף? במה כדאי להשקיע את הכסף? מה משמעות החיים של אלוהים? מהי משמעות החיים? חצי הכוס הריקה מה רע במנטרות חיוביות? מי אני אם אין בחירה חופשית? להחליט כשאין בחירה האם אלוהים קיים במקביל לעולם? האם אפשרי להאמין שאלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, מאמן אישי מומלץ, קואצינג בנושא ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 06:15:27 - wesi4