ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!

ספר מומלץ

ספר מומלץ

ספר מומלץ
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ... מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו לכל הכיתה וגם לתלמידים עם הפרעת קשב וריכוז. אחד הגורמים המשפעים על תפקודו האקדמי של הילד ודרגת המוטיבציה הוא הפרעת קשב, המשפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו. המפתח ליצירת מוטיבציה בילד עם בעיות קשב הוא לווסת ולהתאים בעבורו את סביבת הלמידה. ריצארד לאבוי מציע בספרו פריצת דרך במוטיבציה שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בילד עם הפרעת קשב. ספקו לילד סביבה מובנית וצפויה. תנו לילד הוראות חד - שלביות פשוטות. העניקו לו בו בזמן מידע מילולי וויזואלי (למשל, הקריאו את ההוראות תוך כדי כתיבן על הלוח). ספקו הליכי מבחן והערכה מותאמים. הציעו לילד חיזוקים חיוביים, שבחים ועידוד. למדו את הילד לרשום הערות, דרכי הדגשה וכישורי למידה מועילים אחרים. בחרו לילד מקום ישיבה בקרבת המורה, אבל הרחיקו אותו מאזורי תנועה רבה. הבהירו חוקים, גבולות וציפיות - פרסמו אותם. הימנעו מהעמסת הילד במידע, נתונים או הוראות שאותם אינו מסוגל לעבד. הרשו לילד ליטול הפסקות קלות מעת לעת על מנת לאפשר לו להירגע וצבור אנרגיה. הנהיגו מערכת חבר ללימודים או שכן טוב שבה יוכל חבר לכיתה לעזור לילד להתארגן ולהתכונן. הנהיגו רמז או סימן פרטי איתו תוכלו לשלוח לילד כאשר התנהגותו או מידת הקשב שלו מידרדרת. חלקו משימות גדולות ומורכבות לחלקים קטנים יותר שניתן להתמודד איתם. (למשל, במקום ... בבת אחת, חלקו את המשימה ל - 4 משימות של פתירת 5 תרגילים בכל פעם). העניקו לגיטימציה לצורך של הילד בתנועה ופעילויות בכיתה לעידוד תנועה. הקפידו שהילד ינהל מחברת משימות ועזרו לו בכך. עזרו לילד להתחיל במשימה ואז עודדו אותו להשלימה בכוחות עצמו. תנו לילד התראה מראש לקראת התרחשותו של שינוי גדול. דאגו לקיים מערכת תקשורת יומיומית בין הבית לבית הספר באמצעות רשימת מטלות. ספקו לילד רשימת חומר הקריאה הבסיסי בקורס כדי לסייע לו בהתארגנות ובתכנון. הפכו את ארגון הספרים, שולחן הכתיבה, הארון האישי והילקוט ... היו מודעים לכך שהוא עשוי להזדקק לעזרה. עצם ההוראה סדר את הילקוט לא תהיה אפקטיבית. ודאו שתשומת לבו של הילד נתונה לכם לפני מתן הוראות או הנחיות. זה יכול להיעשות באמצעות קריאת שמו, שימוש בתנועת יד או מגע. לאחר שההוראות ניתנות, בקשו ממנו לחזור עליהן בעל פה לפני ביצוען. ילדי ADD רבים עושים רושם כאילו הבינו את הנאמר גם שזה לא כך. זכרו את שלושת הרמות של חומר ההוראה: הרמה העצמאית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 97% ולהבינו בדיוק של 90%. הרמה ההדרכתית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 90% ולהבינו בדיוק של 76%. רמת התסכול: דיוק של 90% או פחות בקריאה ... על שיעורי הבית ועבודה ליד השולחן, חומר ברמה ההדרכתית צריך להיות מועבר בהדרכת מורה או בפיקוחו, אין להטיל על הילד חומר ברמת התסכול. לעולם אל תקבלו התנהגות טובה כמובנת מאליה. שבחו ועודדו את הילד כאשר אינו מפריע, כאשר הוא עובד בסבלנות, נותר יושב במקומו, מתמיד במשימה ומשתף פעולה. זכרו שהתנהגויות היפראקטיביות במהלך עבודה ליד שולחן הכתיבה (למשל, תיפוף באצבעות או בעיפרון, התנועעות בכיסא ותנועות עצבניות) נועדו למעשה לשחרר את הילד מהיפראקטיביות. לכן מן הראוי להתעלם מהן, אלא אם הן מהות גורם מפריע לאחרים. אל תדגישו בו זמנית איכות וכמות. משימות ממושכות ומורכבות קשות ביותר עבור הילד הסובל מבעית קשב. עדיף להטיל מעט משימות ולהדגיש את חשיבות הדיוק בביצוען, על פני מספר גדול של משימות שילחיצו את הילד ותוצאתן יהיו שגויות. זכרו שהילד עם ה - ADD יכול להפוך בנקל למתוסכל, ושלתסכולו השפעה רבה על המוטיבציה שלו. מתח, לחץ ועייפות יכולים לגרום לתחושות אלה של תסכול ולהגבירן. היו מודעים לנטייתו של הילד לפתח תסכול, ונקטו בצעדים מעשיים למנוע או להפחית סיטואציות הגורמות לחרדה. העניקו לילד שניות אחדות (עשר עד חמש עשרה) כדי להשיב על שאלות מילוליות. הוא יזדקק מן הסתם לפרק זמן זה כדי ... שיטות הערכה אלטרנטיביות כמו בחינה בעל - פה או בחינה באמצעות הדגמה. מבחנים בכתב עשויים לגרום לקושי מיוחד אצל ילדים עם בעיות קשב בשל קשיי השפה והארגון שלהם. ודאו שלילד יש את כל החומרים הנחוצים לו לפני שהוא מתחיל במשימה. עקבו בתשומת לב אחר הילד על מנת לקבוע מתי הוא ממוקד וקשוב במיוחד (למשל, מוקדם בבוקר, לאחר הפסקה, לפני ארוחת צהרים). תכננו את המשימות ... זמן אלו. לאחר פעילויות קשות תכננו פעילויות מעניינות ומתגמלות. הימנעו מלייחס סיבות מוסרניות או שיפוטיות לאימפולסיביות וחוסר עקביות של הילד. זכרו שהתנהגויות אלו מתרחשות שלא באשמתו או בהתאם לבחירתו. משוב שיש עמו האשמה אינו יעיל, אל תאשימו את הקורבן. ספקו לילד עם הADD די הזדמנויות להפגין חשיבה חריגה, יצירתית ועתירת דמיון כדי לזכות בהכרה על מקוריות. הרשו לילד לקשקש או למעוך כדור רך. יש ילדים עם ADD המסוגלים להתמקד טוב יותר כאשר הם מעסיקים את ידיהם במהלך פעילויות שקטות (הרצאות, דיונים, זמן סיפור, צפייה בווידיאו). בעת מתן הוראות, ודאו שתשומת הלב של הילד מתמקדת בכם, ובקשו ממנו לחזור על הוראותיכם במילים שלו לפני תחילת המשימה. ילדים רבים עם ADD עשויים להתקשות גם ...
חברות חוסר וודאות יצירת מוטיבציה צורות מנהל ממוקד התמודדות עם ילדים מיוחדים להפגין
שקר ואמת - איך לזהות שקרנים ושקרים?
... ועל האדם לזכור, כי שקרנים פוחדים משאלות, ואם השקרן יטען טענה כלשהי, שאל אותו אולי ההפך הוא הנכון? כמו ילד שעשה משהו לחברו, ואז שההורה שואל הוא משקר ואומר, הוא התחיל איתי, ועל ההורה לשאול, אולי ההפך נכון, אולי אתה התחלת איתו? הילד לוקח את הסיפור, הופך אותו ומאשים את אחיו, ואם ההורה מבולבל, לא היה בריכוז או מטומטם, הוא לא יבדוק את האמת, אולי זה לא מה שהילד אומר, ודוגמה זו מקבילה לכל נושא שהוא, לבדוק את האמת. אם אדם היה בנקודת האמת, לא היו לו שאלות, ...
אי וודאות התמודדות עם שאלות המהות של שאלת כל השאלות הסוד של התשובה לזהות שקרים טענה הטלת ספק להבין את המציאות
📌 לחץ כאן לכל המידע על ילדה
הדרכת מורים - שיעור ראשי בחינוך ולדורף - החלק הריתמי
... על הקורה כשחבר מחזיק לך את היד, עמודה על קורה והתמסרות בכדור מבלי ליפול ועוד כיד הדמיו והצרכים של ילדי הכתה. המורה קורא לילדים להגיע לכתה, כולם עומדים לפי סדר הישיבה מחוץ לדלת הכתה. המורה ממתין לשקט ולאחר שהילדים שקטים המורה לוחץ את ידו של כל אחד מילדי הכתה, מתבונן בעיניו, מאחל לו בוקר טוב, אומר לו מילה טובה. אחד אחד נכנסים הילדים לכתה ועומדים בשקט במקומם. בשלב זה הילדים שותים מעט מבקבוקים אישיים. הילדים בעמידה המורה אומר את שם השיר ששרים - כולם שרים יחד, לעיתים בליווי של גיטרה או כלי נגינה אחר שאחד הילדים מנגן עליו. לאחר מכן מנגנים כל הכתה יחד בחליליות או הכנה לקטע מוסיקלי שיוצג בפני כל בית הספר - בכלי הנגינה השונים שלרוב הילדים בכתה יש והם לומדים לנגן בו אצל מורה פרטי אחר הצהריים או בבית הספר המנגן. כאשר מסיימנים את השירה ... לעבור לתיגוף (תיפוף על הגוף בקצב) כל הכתה בקצב אחיד, בכתה ד קטעי התיגוף הופכים מסובכים יותר ומאתגרים עבור הילדים ויש לעבוד עליהם כל יום. לאחר מכן מדקלמים דקלום או שניים הקשורים גם הם לתקופה (כמו השירים) שאנו לומדיםד ... כך יצא האדם לעולם הגדול, נושא את האל בלבבו - וניצוץ אלוהים הטמון בקרבו, מאיר מכוון נתיבו. לאחר מכן הילדים מתישבים. ועל פי סדר הקבוע מראש מגיעים מספר ילדים לדקלם את הדקלום האישי שהמחנך נתן או כתב להם בתעודה. כ 5 ילדים עומדים מול הכתה בשורה וכל אחד מדקלם בתורו. כשכולם מסיימים שורת הילדים חוזרת למקומה. עד כאן הדברים צרכים לקחת בין 30 ל 40 דקות. אלו הרבה פעילויות לעשייה בזמן לא ארוך, ... עושים אותם בקצב וללא הפסקות מיותרות הדבר אפשרי. על המורה לדעת את הפעילויות, השירים והדיקלומים בעל פה ולהוביל את הילדים בהתלהבות, עצמה ואהבה. בדקלום הוא מוביל את הקצב והאיכות הדיבורית (עד שהכתה יודעת ואז המורה נותן להם לדקלם לבדם9, ... לידי ריחוף. דקלום מכניס את הנפש פנימה, מביא את האדם להתקרקע. המעבר בין הפעילויות השונות מניע את נפשו של הילד מהחוץ פנימה ומהפנימי החוצה. תנועה זו קריטית להתפתחות תקינה פיזית, נפשית ורוחית של הילד. כך גם אחר כך, בחלק של לימוד התקופה אנו מניעה את נפשו של הילד באמצעות סיפורים, שירים, פעילות אומנותית ועוד. לאחר סיום החלק הריתמי, שיש המכנים אותו מקדש משום שהוא מביא אווירת קדושה לכתה ומייצר מקדש פנימי בתוך הילד, ולאחר סיום החלק הלימודי של התקופה נסיים את השיעור בעמידה ובאמירת ברכת האוכל. דוגמה לברכת אוכל: האדמה הצמיחה נבט ... הכל הרווה הגשם בשפע טיפותיו. פותח את ידיך ומשביע לכל חי רצון ברוך אתה האל הזמן את העולם. בתאבון, הילדים יוצאים להפסקת אוכל ומשחק.
חברות נשימה גיאוגרפיה אומץ רצון הדרכת מורים התלהבות חינוך
מולטיוורס (ריבוי מציאויות) ולהיות ברגע הזה \ משמעות החיים, חלומות ומוטיבציה \ תודעה והחלל הריק
... שמחים הכל נראה שמח וכו), אך גם בגלל הגיל, תינוק לא תופס את המציאות באותה דרך שבה תופס אותה ילד בן 4, ילד בן 4 לא תופס את המציאות כמו ילד בן 10, וילד בן 10 לא תופס אותה כמו מבוגר. התפיסה עצמה משתנה תמיד, אך אין אנו יכולים להבחין בשינויים באופן ישיר, ...
איך להסביר בצורה ישירה נוירוזות התבוננות מהות החיים מצב רוח שינוי עצב
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
ספרים מומלצים עבורך!
ספרים
האם אתה מחויב לעצמך באמת?
... ערכינו העכשוויים. בבגרות אמיתית, אנו מתחברים מחדש אל הרצונות האותנטיים שלנו שמבקשים לקבל ביטוי בעולם הזה. לדוגמה: אדם שגילה בילדותו נטייה לאמנות, יכול להתנהל במשך שנים רבות מתוך תפיסה משפחתית או חברתית שספג, הגורסת שלהיות אמן זה בזבוז זמן, ... משהו בתוכו אינו חווה הצלחה, סיפוק והגשמה, אפילו אם הוא מצליח מבחינה כלכלית. ייתכן מאוד שהרצון לעסוק באמנות דוכא בילדותו עי הוריו, מוריו והחברה שמסביבו שלא ידעו איך לקבל אותו ולטפחו, עד שהוא הפך להיות מנותק מרצונו זה והפך ...
מוסכמות אמת אבסולוטית להיות מחויב חברויות מקצוע מנהל תהליך מחויבים
תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 5
... תימן הידועה בדקדוקה, שרבים מנסים ללמוד ממקור זה, עדיין נותרו בקעות שראויות להיגדר ולא להשאירן פרוצות, ובמיוחד שלפנינו חלק מהילדים הנערים שרמת ההיגוי שלהם הולכת ומשתבשת מול עינינו. כמה וכמה פעמים נסינו: לשרש בפיוט לכה דודי...את ההיגוי של המילה ... תזכורת לניקוד הדגש אחרי הא הידיעה: אחרי הא הידיעה בדכ יבוא דגש חזק, (לא באותיות גרוניות).. כמו: הבית או הילד. התשיעי השמים לפני אותיות א או ר משתנה הפתח שבהא הידיעה לקמץ כמו: הארץ הרביעי כן לפני אותיות ה ... היותו שוא נע (בראש מילה) נהגה אותו במקרים הבאים כאילו הוא שוא נח. להלן דוגמאות: היאור היאור ביאור היאורה הילדים הישועה היבוסי היקום הישימון היקרים...הלויים (יוצא מן הכלל לדוגמאות היוצאות מן הכלל)... היהודים היהודי היעוצה היעפים היעלים היונים וכן כפי שהוזכר: באות מ שואית בראש מילה, לא תודגש למרות שלפניה הא הידיעה. דוגמאות: המקשרות המילדות, המילדת המבקשים המאררים המבשרות המדברים המאדמים המדבר המלמד והמשלח המסוכן המלקקים, יוצא מן הכלל: המצורע המנאפת ולהבדיל... גם בתפילה בשבחים ...
לרדת במשקל הדחקה תלמיד חכם עיקרון לשים לב אלוהות יעוץ שינויים
דונלד הרינגטון / מקהלת העצים
... תושביו לאורך שנים רבות. ספרו הקודם של דונלד הרינגטון כשהמלאכים נחים התרחש בימי מלחמת העולם השנייה ועסק בהתבגרותם של ילדים במחוז סטיי מור (השאר יותר). הספר הזה מתרחש קודם לכן. הפעם הספר מתרחש בסביבות 1913 -1917 גם הן שנים ... כי הפעם אין לה השפעה על העלילה והאנשים. גיבוריו מבוגרים יותר, אם כי הרינגטון חוזר לספר לנו גם על ילדותם. סטיי מור ארקנסו. מחוז של אנשים נחשלים. כאלו הנקראים רד נק אדומי צוואר. בורים ואלימים. הרינגטון נותן ביטוי עקיף ... בת שש עשרה. היא ניהלה לבדה את האחוזה. שכנה סת ציזם חמד את אדמתה התחתן אתה. הוליד אתה ארבעה ילדים והרחיב את שטח גידולי התירס ממנו זיקק ויסקי. כאן נכנס הקול המספר. לא עוד מספר כל יודע אלא קולה של ילדה, בגוף ראשון. לפחות בהתחלה אני אין שם. בהתחלה, אחר כך נגלה שזו לתה הקטנה. המספרת הקטנה קשורה לחברה שלה ... הן יחד כל הזמן. שתיהן יפות להפליא והן מודעות לזה. דורינדה כבר לא הייתה בתולה. באזור צחקו כשאמרו שכל ילדה בת חמש כבר מנוסה יותר מהאחים הגדולים שלה. דורינדה איבדה את בתוליה לאחיה בן העשר. היחיד מאחיה שהיה צעיר ...
בחורה עורכי דין בית כלא ציורים צורת הכתיבה ציור לאורך שנים המוות
מודעות אישית - כל מצב בחיים שקורה הוא שיעור
... אשמים - אז - אנו שופטים - אז אנו מענישים - את מי? את עצמנו. תחושות האשמה מגיעים עוד מילדות למה אתה לא יכול להיות כמו... , רציתי בת הגיע בן, רציתי שילמד בכלל הנדסה והוא הלך ללמוד... ויתרתי, ...
סובל מדימוי עצמי הרגשה של כעס איך להאמין בעצמי שיפוטיות להעריך את עצמך ענישה חסר ערך עצמי חיזוק ערך עצמי
מאמן אישי - בשביל מה? חלק 3
... מה יכולות להיות הסיבות להתנגדות לשירותו של מאמן אישי? המקור העיקרי להתנגדות לשירותו של מאמן אישי מושרש בחינוך שקיבלנו מילדותנו. תמיד חינכו אותנו לא לבקש עזרה, תמיד פחדנו להעתיק בבית הספר, תמיד לעשות משהו לבד היה נחשב יותר מאשר ...
איך לחנך איך להצליח קואצר מה תכלית החיים ליהנות איך להשיג מטרה השגת מטרות אמונה
הגשמת החלום למול חוסר וודאות
... אבל זה עדיין לא קורה. יש מישהו שם למעלה שיודע יותר טוב ממך מה טוב לך. ממש כמו הורה לילדו המתבגר שבטוח שהוא יודע מה הוא רוצה מעצמו והוא כבר ילד גדול ומה פתאום מתערבים לו בחיים? ומה קורה בסוף אחרי כמה שנים טובות? הוא מודה על טעותו ומבין שהוריו ...
טועה איך להצליח טעויות יעוד מתי לוותר הורות החלטות ידיד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
ספר מומלץ
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ילדה, מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

ספר מומלץ
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

ספר מומלץ
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מרגיש שאני התפשרות לסמוך על מי שאף פעם לא טועה טיפול מונע התקפי כעס אני טיפשה להוציא דברים מהקשרם לאמן את המוח דיכאון ואכילה חרדת נטישה למה אין לי ביטחון עצמי למרות שאני טוב? מספיק ביטחון עצמי איך לגרום לאהוב אותך? איך להפוך ידידה לאהובה? איך לשלוט באושר? יש אושר בלי סבל תנאים בזוגיות הפקת הנאה מינית קבלת החלטות בלב לא שלם פחד לקבל החלטות איך להתמודד עם הלבד? התמודדות אחרי גירושין איך להצליח יותר מאחרים? state of mind להצלחה לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך להסביר ללקוח את המחיר ילד מתגעגע לגרוש לא רוצה ילדים מסרים בתת המודע רצון של מורה רוחני מחלת נפש קלה הפסקת כדורים נגד דיכאון איך שוכחים אקסית? שיחה עם האקס טעויות בהגמשת שריר ההמסטרינג כאב של השריר אלוהים הוא הכל האם ניתן להבין את אלוהים? מהות ההארה קרוב להארה כתיבת הספר להיות אלוהים השכל של הספר להיות אלוהים מהות התשוקה לכסף השקעה באיש מכירות האם מטרת החיים היא גן עדן? האם מטרת החיים היא ימות המשיח? ליהנות בשלמות פרסום שלילי בפייסבוק תחושת בחירה חופשית בחירה חופשית של נפגעי כתות מדוע אלוהים ברא את העולם? היקום אינו מתפשט עוד נושאים ...
💖💖💖
האתר עוזר לאלפי אנשים מידי יום!
גם את/ה מוזמנ/ת - לתרום ולסייע כפי יכולתך!
מידע נוסף כאן...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, אימון אישי לבני נוער, אימון אישי למנהלים בתחום ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 14_09_2025 השעה 17:41:07 - wesi4