ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






נומרולוגיה - במסתורי הנומרולוגיה - חלק 1
... אבל בחורה ששמה אסתי לזר, צעירונת מתוקה, עם קול רך וחיוך של ילדה טובה, מסוג הבחורות של השיר את מוכרת לי מפעם אולי מגלגול אחר... נכנסת אל הסלון. על השטיח נפרס סדין ... יכולת להתרכז? זה מסביר לכולנו עד כמה חשוב לבחור ולתת שם נכון לילד . טוב יעשו הורים אם יקדישו תשומת לב בבחירת שם, ויתאימו אותו לתאריך הלידה. שם היוצר קשר חיובי עם תאריך הלידה ... אסתי הפכה לאדם חדש לגמרי? יותר מסתדר, יותר מגשים את עצמו, פחות ילדותית ופחות מתפרסת על תחומים רבים. היא נפגשת בהתנדבות עם אימהות אחרי לידה בבתי חולים, שהרבה מהן בוחרות ...
להגשים את עצמך ילדים מתקשרים בעירבון מוגבל להירגע תשוקה מינית קלפי טארוט תוצאות
אפידורל - בעד ונגד
... לאחר שגיבשה דעה לגבי האפידורל מקריאה וצפייה בהשפעותיו. רגע האמת הגיע ובגרון ניחר היא צווחה בקושי למיילדות את המילה הבודדת שהצליחה להוציא מגרונה: אפידורל! לעומתה, מטופלת וחברה, עם דעה זהה המתנגדת לאפידורל, הכינה עצמה ... להיות פשוטות יותר אם מנטרלים את הפחדים וההיסטריה. חברה זו מצאה שלווה ונחמה בתזכורת פשוטה שפעם נשים ילדו באופן טבעי, שכל אישה מבוגרת במשפחתה, כולל אמה, עברה זאת ונשארה בחיים. היא החזיקה בעמדתה, ידעה שזה הולך לכאוב מאוד ... וזורם בעזרת דמיון מודרך, להיעזר במה שהטבע העניק לנו כדי לעבור את זה בשלום ועם כמה שפחות כאבים. נשים שילדו בבית סיפרו שהן אהבו את הידיעה שבבית אין להן את האפשרות לקבלת אפידורל. מבחינה פסיכולוגית, ידיעה זו גרמה להן להיכנס ... יותר מכך, היום לא צריך לבקש - מציעים לך מייד ואף מנסים לשכנע. אחת הנשים סיפרה לי, שבבית החולים בו היא ילדה, היו מעוניינים שישרור שקט במסדרונות מחלקת יולדות ולכן כמעט אנסו אותה לקבל אפידורל והסתכלו עליה בצורה תמוהה כאשר ... נתקלו יותר בבעיה להניק בימים הראשונים לאחר הלידה, בהשוואה לנשים שלא השתמשו במשככי כאבים בכלל. נשים שילדו עם אפידורל היו בעלות סיכון הגבוה פי שניים להפסיק את ההנקה אחרי פחות מחצי שנה. למעלה מ - %70 מהנשים שילדו ללא משככי כאבים הניקו במשך חצי שנה לעומת %50 מהנשים שקיבלו אפידורל או פיטוצין בלידה. החוקרים שיערו שהגורם לכך הינו ...
יכולות שינויים ילדים ויכוחים תשובה איך מתמודדים עם חרדות אני לא אוהבת את עצמי אנורקסיה
מפגש עם הילד שבתוכנו בעזרת דמיון מודרך
... עם הילד שבתוכנו בעזרת דמיון מודרך לכל אדם יש בתוכו ילד קטן שזקוק לאהבה, קבלה, תמיכה וחיזוקים. הילד הזה נושא בתוכו את הספונטניות, את התמימות והפשטות, הפליאה וההתלהבות את ההנאה ויכולת ההתמקדות בכאן ועכשיו. בקיצור את היכולת ... שלנו כמו בושה, אשמה, כעסים מודחקים, ולפעמים חוסר אונים... הילד הפנימי גם מאמין במסרים שקיבלנו בילדותינו, מסרים שהוטמעו בתוכנו לדוגמה: אם בעבר נאמר לילד שבתוככם - לעולם לא יהיו לך חברים, או החיים הם מאבק, או אל תהיה אגואיסט או תהיי ילדה טובה - תעשי מה שאומרים לך קרוב לודאי שהילד שבתוככם עדיין מאמין ופועל על פי האמונות והמסרים האלה... התת - מודע שלנו אינו מפעיל שיקול דעת בשאלה אם מסר מסוים הוא חיובי או ... לעשות את העולם לצפוי - שפירושו לחזור על העבר העבר המוכר והבטוח. הילד הפנימי זקוק לשכנוע רב לפני שינטוש אמונה ישנה, או דפוס התנהגות ישן שבעבר שירת אותנו, כי הוא יעדיף כל מה שישן ומוכר, גם אם זה לא נוח או אפילו מכאיב והרסני... לדוגמה: אם אתם רגילים להיות ילדים טובים, לרצות את כלם, הילד שבתוככם יפחד להיות נאמן לעצמו, להקשיב לקול הפנימי שלו, לרצונות שלו, כי הוא זקוק כל הזמן לאישורים וחיזוקים מהסביבה, הוא מרגיש ... לכאב - כי האושר שלכם תלוי באחרים) לכן באוטומט, באופן תת - מודע, הילד שבתוככם יבטיח שכלם מסביבכם יהיו מרוצים מהדרך שבה בחרתם בחיים, מבטיח שאתם עדיין ילדים טובים שממשיכים לרצות את ההורים, את הבעל או האישה, את הבוס, את החברים, אפילו כשאתם בפנים ממש לא מרוצים מהבחירות שלכם... לפעמים במפגש בדמיון מודרך עם הילד הפנימי, הילד חסר ביטחון, חושש או שומר מרחק, אנחנו נתקרב אליו בסבלנות ובאהבה... האני הבוגר שלו בעצם מכיר אותו הכי טוב, והוא זה שיכול להיות שם באמת בשביל הילד, להבין אותו, לתת לו תשומת לב, להכיל אותו ולאהוב אותו כמו שהוא - ללא תנאים! הילד יכול להיפתח אל האני הבוגר ולספר לו דברים שהוא לא סיפר לאף אחד... סודות כמוסים שהוא לא העיז לבטא, דברים שמטרידים אותו וגם דברים ... מספר על הפחדים והכעסים שלו, האני הבוגר העתידי יכול להרגיע את הילד ולספר לו איך הבעיות שלו נפתרות, וגם הילד לפעמים יכול לתת עצה לאני הבוגר, להזכיר לו דברים שהוא כבר שכח כי לילדים לפעמים יש הברקות... חשוב מאד ליצור במפגש תחושת אמון וביטחון, לאהוב את הילד שבתוכנו, לאמץ אותו ללבנו, לחבק אותו, לעודד אותו, להרגיע אותו, ולהבטיח לו שמהיום והלאה האני הבוגר יעמוד לצדו, ישמור עליו ויהיה ... בסוף המפגש נפרדים עם סימן מוסכם לשוב ולהיפגש. ניתן גם להתמזג עם הילד הפנימי ולאפשר לו להיות חלק מהעצמי המודע שלכם, פשוט להכניס אותו ללב ולתת לו מקום. כל רגשותינו מתעוררים במפגש הזה מעצב עד שמחה, ... בחיים הבוגרים, וגורמים לתסכולים ותחושת תקיעות בחיים. אם תתכחשו לילד הפנימי או תדכאו אותו, קרוב לודאי שבחייכם הבוגרים כמעט ולא תרגישו, יותר נכון לא תהיו מסוגלים לבטא את רגשותיכם... מעין נתק רגשי. ... וההנאה שבשמחה, באהבה, בצחוק מתגלגל ובהתלהבות. ללא הכלה של הילד הפנימי והכרה בצרכיו, יהיה לנו קשה לחיות חיים מלאים, ותמיד תציק לנו התחושה שמשהו חסר בחיינו, ובמקרים קיצוניים נרגיש כמו זומבי (חי מת)... לא פלא שהילד הפנימי שלנו במקרים כאלה, ינסה למשוך את תשומת לבנו בכל דרך אפשרית, אחת הדרכים החביבות עליו, (כי שם הוא מצליח להרגיש) היא ... לסמים, למין, לעבודה, לקניות ועוד... כל אלה הם דרכים שבהן הילד הפנימי משיג את צרכיו הרגשיים, מאפשר לעצמו לברוח מהריקנות, מהלחץ ופשוט מנסה בכל כוחו ליהנות, לחוות את הרגע, למרות שבטווח הארוך ... היא הרסנית ופוגעת, הכוונה שעומדת מאחורי ההתמכרות היא חיובית! הילד שבתוכנו רוצה להתבטא, רוצה מקום, רוצה לחוות את החיים וליהנות בלי לחשוב יותר מדי מה יהיה, בלי לטחון את מה שהיה פשוט רוצה ליהנות ... עצמו) אז אל תשכחו - החיים הם מתנה, ומתנות לא מחזירים... חבקו את הילד שבתוככם ותרגישו הרבה יותר קרובים לעצמכם... ...
לא להאשים את עצמי בוס כעס עצמי התמכרות להיפגש התלהבות שכחה הקשבה
תסמונת הניכור ההורי - מבוא
... - מבוא תסמונת הניכור ההורי (באנגלית: Parental Alienation Syndrome) היא תופעה בה ילד מתנכר לאחד מהוריו, כאשר אין ... המונח נטבע ב - 1985 על ידי פרופ ריצרד גארדנר מארצות הברית, ומגדיר תסמונת של ילדים אשר חוו הסתה כנגד הורה ... הפסיכולוגיה והמשפט, אך משנות ה - 90 היא משפיעה רבות על פסקי הדין בנושאי משמורת ילדים בארץ ובעולם. תוכן עניינים: 1 רקע: הגירושין, המשמורת והילדים 2 מאפייני התופעה 2.1 האם ... ההורה המשמורן 5 הניכור ההורי בהליכים משפטיים 6 ביקורת רקע: הגירושין, המשמורת והילדים: מאבקי גירושים כוללים בדרך ... אינם בוחלים בשום צעד אשר ישרת את מטרתם. אחד מנושאי המאבק הוא שאלת משמורת הילדים (אצל מי יגדל הילד), המהווה נושא טעון בו אחד ההורים צובר כעסים כלפי השני, ומתקשה להפריד בין כעסים אלו לבין טובתו של הילד בשמירה על קשר עם ההורה השני. כעסים אלה באים לידי ביטוי בהאשמות הדדיות על פגיעה בילד ובטענות על חוסר מסוגלות להיות הורה טוב. אצל ילד החווה מאבקי גירושים במשפחתו, ... רב יותר. מאחר שיחסים עם הורים הם בעלי חשיבות מרובה להתפתחות אישית וקוגניטיבית - ילד העומד במרכזו של סכסוך כזה ... בסיכון פסיכולוגי. בתי משפט נדרשים להחליט החלטות אשר לוקחות בחשבון את טובת הילד כשיקול המועדף על כל השיקולים ... פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ופקידי סעד, ואלו חותרים לזהות מצוקות רגשיות אצל הילדים, אם הן קיימות. מסקנותיהם ... הרבות סביב נושא המשמורת, והמודעות הגוברת של אבות לחשיבות של חלקם בגידול ילדיהם - חשפה את התופעה של ניכור ... הניכור ההורי. הוא היה הראשון שהתייחס בצורה שיטתית לתופעות שונות שהתגלו אצל ילדים בהקשר לסכסוכים בין הורים, ... ויצטום וזאב ברגמן מאמר הסוקר את התסמונת, ובו הגדירו את התופעה: בתסמונת הזו הילד עסוק באופן כפייתי בגינוי ההורה ... ובהאשמות כלפיו... ניסיונות התקרבות של ההורה השנוא נתקלים בתגובות בוטות מאוד: הילד צורח, מקלל, יורק ובועט... אצל ילדים אלה קיים חיצוי (split) ... הוא טוב באופן מוחלט והשני הוא רע באופן מוחלט. ברגמן וויצטום מציינים כי על הילד מופעלים אמצעים פסיכולוגיים שונים ... לו לפתח תלות בהורה המנכר. אמצעים אלה מביאים במקרים רבים לתלונות שווא של הילד על פגיעה פיזית או נפשית של ההורה המנוכר. דר דניאל גוטליב הסביר כי אנשי המקצוע המשוחחים עם הילד נתקלים בהאשמות על פגיעה פיזית או נפשית, מצד האב המנוכר, אך עליהם לקחת בחשבון גם את העובדה כי טענותיו של הילד במצב זה עשויות להיות רדודות, ... מותאמות לגילו, דומות למעין דקלום של דברי ההורה השני, או מנוגדות ליחסי ההורה והילד כפי שהתקיימו בעבר. גארדנר מדגיש כי תסמונת הניכור ההורי היא סוג של התעללות רגשית בילדים, בכך שלא רק תלונות הילד נגד ההורה השני יכולות לגרום להרחקת הורה אוהב לכל החיים, אלא שהן יכולות גם לגרום להפרעה נפשית אשר תלווה את הילד לכל ימי חייו. תסמונת הניכור ההורי ... ביטוי למשל בטון הדיבור של השיחה. בדרגה החמורה יותר מדובר בסרבנות קשר ממשית, בה הילד מסרב לכל קשר עם ההורה המנוכר. דרגה זו קרויה גם חטיפה נפשית, ובמקרים בהן היא מתמשכת - לעתים לא נותר בזיכרון הילדים זכר (מודע) לקשר הטוב שהיה בילדות עם ההורה השנוא. גוטליב מסכם את התופעה כך: תסמונת ניכור הורי היא עיוות של מערכת יחסים נורמלית בין הורים לילדים. עוצמת הרתיעה והכעסים, ...
חושש תוצאות מחשבות טורדניות אימהות להתמודד עם טורדנות יחסים עם ההורים קונפליקטים הפרעות פסיכיאטריות
החיים שלאחר החיים, או, החיים שלאחר המוות - למה זה צריך לעניין אותי?
... לעולם כדי לעשות כסף, להתחתן, להביא ילדים לעולם ולמות? האם הייתה מחשבה מקדימה בכך שבאנו לעולם? האם יש לנו בכלל השפעה על מה ... גלגול נשמות - ישנו סיפור מפורסם של ילד דרוזי שמספר היכן היה בדיוק בחיים הקודמים, מה היה שמו, איך נהרג וכו, העובדות שסיפרו ... כאן, וכו. המקרה המפורסם בארץ הוא של ילדת הפלא גליה כפי שקראו לה - ילדה שנולדה פגועה בשיתוק מוחין ובאמצעות שיטה זו תקשרה עם אמא ועל כך מעבירה אמה הרצאות בכל ...
החלטה מחשבות הרגשה של עבר בני אדם להרוויח כסף אישה מוות של בת זוג פטירה של ילדה
הקשר בין יחס הרגשי של אם כלפי תינוקה בהריון לאמונות מגבילות
... מההורים שלי בהיותי שם. וידוע היום ללא צל של ספק, שעוברים שומעים קולות. הם יכולים כמובן לשמוע את קול אמם, ולזהות אותו לאחר שהם נולדים. הם קולטים את רגשותיה כך שלמשל אם הילד הוא רצוי, או שהוא בא בטעות, והאם כועסת או מתוסכלת כי בוא התינוק לא בדיוק מתאים לה באותה תקופה. המסרים הללו ... לא נכון. כל אשה שנמצאת בהריון וקוראת מאמר זה, חשוב שתדע לשים לב לאיך היא מתנהגת בהריון, ובעיקר אילו רגשות עולים בה כלפי התינוק. אינני אומרת חס וחלילה שאמא לא תאהב את ילדה גם אם בא ללא תכנון, כל תינוק עם המזל שלו כמו שאומרים. אבל מחשבות ורגשות מסתתרות בתת המודע. החלק המודע ...
התפתחות איך עושים מטרה שלווה עתיד הדחקה הורות לחשוף
על הערכה עצמית, הקושי להיפרד והנומרולוגיה שביניהם
... תקועה איתו. מילות האהבה שלו - ממיסות את ליבה למרות שבתוכה יודעת היא שהקשר הזה רק מזיק לה. לא מרומם אותה. היא לא אוהבת אותו ואפילו חסה עליו. ילדותי ברמות על, ועם קושי לקחת אחריות על חייו. השקפת עולם - תפיסת עולם: איך היא קשורים להערכה עצמית? תפיסת העולם שלה נגלתה לנו באמצעות זיכרון מוקדם בגיל ילדות. זיכרון אשר הטביע את חותמו על חייה של הילדה. ילדה שגדלה לאישה שרואה את העולם מזווית קטנה. כי כך צריך להיות וכך צריכים להתנהל החיים שלה! מהו אותו זיכרון ילדות מוקדם שגרם לה להערכה עצמית נמוכה שהיום תוקע אותה? היא מספרת: אני יושבת על כסא בגינה. הרגליים שלי לא הגיעו לרצפה. אפרוח שההורים שלי קנו לי, פתאום ... לה רוחב לב ואהבת האדם. מספר גורל מקנה לה יכולת לשדרג מערכות יחסים בזוגיות ובמשפחה. משאלת הלב מסייעת לה לבטא את עצמה באופן חופשי ולהיות קצת הילדה שבה. דרך החיים עוזרת לה להתבונן פנימה לתוך חייה וקבל תובנות ולצמוח! מסתבר שיש לי הרבה יכולות להתגבר על קשיים בחיים! אני הולכת לעזוב אותו! לא אתן לאף ...
תובנות שאלות אוטודידקטיות לשאול את עצמך זיכרונות יכולות להתבונן פנימה הורות
(לא) באנו ליהנות
... וממש התאמצתי לעשות את זה, כי ממש רציתי לקבל אהבה. ככה למדתי לקבל אהבה. וזה כל מה שרציתי אי פעם בחיים. אהבה. והנה אני כאן היום, כבר לא ילדה, אבל עדיין ממשיכה להתנהל לפי אותם דפוסים בדיוק ובעצם מוצאת את עצמי זקנה. והמחשבה על לשנות את הזקנה הזו, לנסות להיפטר ממנה, היא בעצמה מטלה כבדה ומעמסה בלתי אפשרית. אז מה עושים? למרבה המזל, בזמן שגיליתי את הזקנה, גיליתי גם את הילדה שבתוכי. היא בערך בת 10, והיא מלאת כוחות ואנרגיית חיים. היא נלהבת, שמחה וקופצנית. היא אוהבת לעשות רק את מה שכיף ... לרגשות שלה והם משמשים כמצפן הפנימי שלה, שמכוון אותה - לאן כן ולאן לא. פשוט מאוד. ובכל רגע ורגע אני יכולה לבחור מי להיות - הזקנה או הילדה. ובכל רגע לשים לב למי שייך הקול שבתוכי. מי היא זו שאומרת, אבל מה עם הדיסקים האלה, ששילמת עבורם כל כך הרבה כסף ועכשיו את לא עושה איתם כלום. לא חבל? התשובה ברורה, כי הילדה אף פעם לא שואלת לא חבל? כי מבחינתה צירוף המילים הזה לא קיים בעולם. אין לה חרטות, היא עושה את מה שהיא מרגישה ... לה ומה שהיה היה. היא חיה בהווה תמידי, ולא מתעסקת בעבר או בעתיד. בעוד שהזקנה חיה רק בעבר או בעתיד ולא נמצאת בהווה ולו לרגע. השאלות שהילדה שואלת הן: נעים לי? מתחשק לי לעשות את זה עכשיו? כיף לי? ושאלות דומות. הזקנה שבי נלחמת על חייה. כי אם תסכים שהילדה צודקת, אז מה טעם יש לחייה. אז כל מה שהתאמצה בשבילו ועבדה כל כך קשה למענו כל החיים אין בו טעם. זה יהרוג אותה. ...
אמפתיות מתנהל כסף מוסריות מאמץ שלמות מתוך אמונה להצדיק
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 6
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך ... השיטה פותחה עי סטנלי גרינספן ועמיתיו. שיטת גרינספן מנסה להתבונן מעבר לתוויות שניתנו לילד. הטיפול בילד מתחיל בתצפית שמתוכה נבנית תכנית עבודה אישית. ילדים מגיעים עם אבחון מפסיכולוג, נוירולוג או אנשי מקצוע אחרים ומאבחן גרינשפן מומחה ובעל ניסיון רב שנים מתבונן בו בזמן שהוא משחק. המאבחן מתבונן בילד והוא אמור למלא דוח ולמסור לכם אותו בסיום האבחון. ההתבוננות חייבת להיות מדויקת ולקחת בחשבון את כל תחומי ההתפתחות של הילד וכן כל מה שהוזכר בפרק הקודם (על מה להתבונן כדי לראות מה קורה עם הילד שלי). לאחר ביצוע האבחון הזה המאבחן חושב מה הם החוסרים של הילד על פי ששת אבני הדרך אותם מציין גרינספן. אלה הם ששת אבני הדרך על פי גרינספן: א. ויסות עצמי ועניין בעולם - כיצד הילד מגיב לכל הצלילים, המראות, לריח, לטעם ולאור. האם הוא שקוע בעצמו או מתעניין בעולם. ב. אינטימיות - כשהילד מתעניין בעולם הוא מטפח אהבה אליו ולתקשורת בין בני אדם. קשר עין בין ... אנחנו משתפים פעולה ומבינים זה את זה. רגעים כאלה ואחרים שמתפתחים ומשתכללים לאורך גדילת הילד בונים יסוד חזק של אינטימיות ואהבה המעניקים יכולת למידה בסיסית ומתקדמת. ג. תקשורת דו כיוונית - הילד לומד שהוא יכול באמצעות עשייה בעולם לגרום לאחרים להגיב. הילד צוחק וההורה מגיב אליו בחיבה, הילד מגרגר ומשמיע הברות וההורה מחקה אותו ואילו הילד בתורו שוב מחקה אותו בחזרה. הילד לומד שגסטות (מחוות) הן בעלות כוח במציאות, הוא מצביע על דבר מה שהוא רוצה וההורה מביא לו אותו. הילד לומד שלשפה יש כוח ושמילים משרתות אותו בעולם. הילד לומד מהאינטראקציה הדו כיוונית הזו שאם הוא בוכה ינחמו אותו, אם יכה ילד אחר אז יכו אותו בחזרה. כאן זו לא רק ההשפעה על העולם אלא בניה של ... של מי אני לעומת האחר באמצעות התקשורת הדו כיוונית. ד. תקשורת מורכבת - בעקבות השלב הקודם הילד מתקדם לתקשורת מלאה יותר הכוללת אוצר מילים גדול והרבה יותר גסטות המתחברות ביניהם ולא גסטה אחת בלבד להבעת רצון. כאן הילד משתמש כבר במילים ובגסטות לא רק ככלים אפקטיביים לקבל את רצונו בעולם אלא ... למשחק מורכב בו המכוניות משוחחות זו עם זו, מעלות קונפליקטים ומנסות לפתור אותם וכו. כאן הילד לומד לקחת את הסיטואציות בחיי היום יום שלו ולעבוד איתן דרך המשחק. כשהילד מעמיד פנים הוא מייצר סיפור דמיוני בראשו, כלומר העניינים הקונקרטיים והמוחשיים בחייו עוברים הפשטה. בכדי להגיע למשחק דמיוני עשיר על המבוגר שמשחק עם הילד להאיר לו מספיק זמן ומקום להמציא ולהביא לידי ביטוי את רעיונותיו. כמובן שבתחילת הדרך יש לעזור לילד עי מתן דוגמה אישית לרעיונות. כך הילד לומד שיש דבר מה שהוא מעבר למילים, שאנשים חושבים ומחשבות אינן ניתנות לצפייה פיזית, זו עבודה שנכנסת לתחום של תיאורית המיינד. ו. חשיבה רגשית - רגשות הילד אינן מכונסות והן נמצאות בו ללא סדר. לרוב הוא אינו יודע להביע את ... באופן כללי כמו כעס, שמחה או עצב. לעיתים קרובות גם רגשות פשוטים אלה אינם מקודדים עדיין עי הילד. כאן הילד מתחיל לבנות את הדרכים שבין רגשותיו ולהבין מה הם הרגשות האלה, לקרוא להם בשם ולשייך אותם לסיטואציות ומחשבות. הדבר נעשה כמובן באופן הבסיסי ביותר שלו ילד מסוגל. לדוגמה אם בשלב הקודם ה
יעוץ הורים הרגלים הישגים רגיש ויסות עצמי הגוף הצלחה אחדות
זן בודהיזם / זאזן - עדיין דבר מה חסר? / מוהו נולקה
... כלל וכלל להשתוקק ליותר ממה שיש לנו. אנחנו בו - בזמן בני - אדם השוגים במחשבות - שווא ובודהות, ילדותיים ומבוגרים בו - בזמן. אני חושב שלכולנו יש את המבנה המפוצל הזה בתודעתנו, ... של מבוגר אמתי היא כיצד שני הצדדים האלו מתייחסים זה לזה. האם ברצונך לחיות את חייך תחת הנהגתו של הצד הילדותי שלך, שטוען תמיד שעדיין דבר - מה חסר? מבוגר אמתי יעדיף לשבת מעוגן במציאות ... לסטור למורה או לעשות כאילו הוא משתין עליו. התשובות לקואן יכולות להיות תמימות ומשעשעות כמו משחק ילדי - גן. לא בדיוק מה שייחשב כתרגול למבוגרים, אבל קואנים משמשים במסורות זן מסוימות ... חושב שקואנים משמשים אותנו היטב כדי להשתחרר מכלא המחשבות המרובות בתודעתנו. והשחרור הזה מתבצע תוך התיילדות מלאכותית של עצמנו, חזרה למעין מצב תינוקי - בזן זה נקרא להפוך לאידיוט ... בזמן אני מבוגר אמתי. השאלה היא כיצד שני האני האלו מתייחסים זה לזה. באותו האופן בו אם אוהבת מושכת את ילדה הבוכה בידו, כך אני המבוגר מורה את הדרך לאני הילדותי באפשרו לו לעקוב אחר כוח - הכבידה של הזאזן. אין כל תועלת לפתח חרדה ... לחנך את עצמי בעצמי, כפי שיכול לקרות להורה צעיר כאשר התינוק שלו לא מפסיק לבכות. כאשר ההורה אוהב את ילדו באופן - טבעי והילד באופן - טבעי הולך בדרך ההורה, ניתן להבין בבירור כיצד הישות השוגה במחשבות שווא, ... את הגוף והתודעה, אתה חושב שאתה מלא בה. כאשר אתה מלא בתורת - הבודהה, אתה מבין, שצד אחד חסר דבר - מה. ילדותי לחשוב שדי - לנו במה שיש כאשר מדובר בתרגול תורת - הבודהה. זהו המבוגר שבנו ... שצד אחד חסר. דבר כמובן אינו חסר מצידו של הזאזן. אבל כבני - אדם יש לנו את החסרונות שלנו, את הצד הילדותי שלנו, ככל שהתרגול שלנו הופך להיות בוגר יותר, כך ההכרה בילדותיות ובמחשבות - השווא שלנו מתבהרת. בשל ההכרה הזו אנחנו ממשיכים להתמסר לדרך, ...
ילדה משחק זן בודהיזם יתרונות וחסרונות ליהנות סתירה פנימית מחשבות אמת
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, מאמן זוגי, מאמן אישי לדיאטה בתחום ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 17:44:07 - wesi4