ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מדריך להורים - זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר
מדריך להורים - זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר שלום וברוכים הבאים לאתר מדריך להורים - זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר. המדריך נמצא כולו כאן באתר וניתן להורדה ללא תשלום. הוא מתמקד בדרכי ההתערבות, השיקום והחינוך שדרכם יוכל הורה לעזור ולקדם את ילדו בעל עיכוב התפתחותי או שאובחן על הקשת האוטיסטית. המדריך אינו מגדיר את האוטיזם או מביא את המחקרים והגישות השונות הגורסות כי מצאו את הגורם לאוטיזם. אנסה לפרוש את דרכי ההתערבות לקידום הילד וכיצד המטפלים, ובעיקר ההורים, יכולים לכוון ולעיתים לשנות את מסלול חייו של הילד על ידי התבוננות עמוקה בילד, לימוד שיטות טיפול שונות, חקר הנושא ולמידה של דרכים שעשויות לעזור לילד ללכת בדרך שאנו מקווים להתוות עבורו. אחד הנושאים שהעסיקו אותי ביותר היה כיצד אני ובעלי נוכל להתקרב לילד שלנו, ליצור איתו תקשורת ולעזור לו בדרכנו הצנועה כהורים רגילים שאינם טרפיסטים או מומחים בהתפתחות הילד. המסע שלי בתחום זה החל כאשר בני הבכור, אייל, אובחן עם רגישות סנסורית. עם אייל היינו צרכים ללמוד כיצד ... מכוניות, הסעת רכבת הלוך ושוב בריכוז רב על המסילה ועוד). בספר אנסה לפרוש את השיטות והמשחקים שעזרו לי להתקרב לילדי (תוך כדי הוא קיבל הרבה מאד טיפולים שונים מאנשי מקצוע מצוינים). משחקים רבים למדתי או המצאתי בזמן שישבתי בטיפולים עצמם. אני שמחה לחלוק אתכם את נסיוני והידע שרכשתי. המדריך מאחד את כל מה שלמדתי מהתבוננות אישית שלי בילד שלי ובילדים אחרים עם בעיות התפתחות ותקשורת. כל מה שעזר לבני וכן הניסיון שרכשתי במהלך השנים ולקחים שהפקתי מסיטואציות שונות הבאתי ... אני מקווה להביא שורה של משחקים ועצות מעשיות בכדי להעצים את ההורים ולהעניק להם כח, תקווה וכלים לעבודה עם ילדם שלהם. בנוסף ערכתי מחקר (שאינו מעמיק) בנושא שיטות הטיפול המוצעות לילדים אוטיסטים וניסיתי להביאם כאן בקצרה לידיעתכם, אך מחקר זה אינו מספיק (בכל תקופה יוצאים טיפולים חדשים לשוק) ומוטלת עליכם האחריות כהורים ומטפלים להעמיק בשיטות הטיפול השונות ולהבינן לפני שאתם מיישמים אותן עם ילדכם. המדריך מיועד להורים (וכן למטפלים) שלילדיהם עיכובים התפתחותיים שונים או אוטיזם. בני אדם אובחן כאוטיסט. הפרק הראשון בספר מביא את הסיפור האישי של משפחתנו ואני מאמינה שתוכלו להזדהות עימו וללמוד מהדרך אותה עברנו, גם אם ילדכם סובל מליקויים אחרים ולא דווקא אוטיזם. הפרק השני עוסק בשאלות שהורה צריך לשאול את עצמו במידה והוא חושד שהתפתחות ילדו אינה תקינה וכן על איזה כיוון של בעיות התפתחות עשויות להצביע התשובות לשאלות. שאלות אלה יעזרו לכם כהורים להבין קצת יותר מה הן נקודות החוזק והחולשה של הילד וכך תוכלו להתכוונן לאיש מקצוע המתאים ביותר לאבחן את הילד. הפרק השלישי עוסק בדרך לבניית תכנית טיפולית. הפרק הרביעי מציג חלק מהטיפולים לילדים אוטיסטים המצויים בשוק הישראלי. הפרק החמישי מביא מספר רב של טיפים דרכם אתה, כהורה, עשוי לתקשר טוב יותר עם ילדך ולעזור לו להתקדם. הפרק השישי מביא הצעות למשחקים ופעילויות ילד - הורה, פעילויות המתאימות לילדים המצויים במקומות שונים על הרצף האוטיסטי. בפרק השביעי תמצאו דוגמאות לתכניות ABA. הפרק השמיני הוא חלק אחרון של לימוד והכללה של תכניות העבודה אל תוך חיי היום יום של הילד ומשפחתו. המדריך כולו נמצא בקבצים הבאים. אני שמחה שאני יכולה לחלוק אתכם את ניסיוני. החלטתי להוציא את המדריך לאור באינטרנט כדי שכל מי שזקוק לכך יוכל להיעזר בו. אני מקווה שתוכלו לקרב את ילדכם אליכם ואל העולם דרך ההתבוננות בדרך שאנו עברנו. אני תפילה שבכל צעד שתעשו תוכלו לחוש תמיד את רגשות התקווה, הרכות והחמלה שהילדים שלי לימדו אותי לחוש בעוצמה.
שיטות טיפוליות עצות רגישות התעלמות אספרגר חשדן התבוננות עמוקה מוטיבציה
הדרכת מורים - מיפוי נטיות אישיות / התנהגויות כלליות של ילדים
הדרכת מורים - מיפוי נטיות אישיות / התנהגויות כלליות של ילדים מחנך כתה עובד עם נפשות ועל כן עליו להתבונן היטב מה חי בנפשות הילדים, מה הם צרכים? מה הם רוצים? לכן בכל שנה (בין אם זו כתה חדש או כתה שאני ממשיכה איתה משנה שעברה) אני מכינה כמה ניתוחים של מפת הצרכים בכתה. בנוסף לניתוח קטן ואישי של הילד שאביא כאן ישנם ניתוחים ומיפויים אחרים, שאפרט במאמרים נוספים: מיפוי חוזקות והתנהגויות יפות של ילדים - כדי להחמיא להם ולהעצימם בכל פעם שאני צופה בהתנהגות כזו) מיפוי חברתי בכתה מצב הילד מבחינת קשרים חברתיים מיפוי פדגוגי - מצב הילד בתחומי הלימוד השונים מיפוי צרכים מיוחדים - מצב הילד מבחינת בעיות ולקויות במאמר קצר זה אתייחס למיפוי צרכים כלליים שהילד מביא וארצה לעבוד עימו עליהם באופן עקיף בכתה או בשיעורים פרטניים באמצעות סיפור מרפא (ביבליותרפיה), ציור ופיסול (תראפיה באמנות), שיחות ודיונים בכתה, דיון על הילד במפגשי מורים, דיון על הילד בשיחה עם היועצת, דיון על הילד בשיחה עם הוריו, שיחה אישית עם הילד. הנה דוגמה למיפוי נטיות אישיות / התנהגויות כלליים של ילדי כתה אלון - נגרר אחר אופק אביב - נגרר אחר אלון אופק - זלזול וחוסר כבוד לאחר, התנשאות, כוחות רצון חלשים, שאלה לגבי מוסריות ניר - קושי בלדעת להפסיד בכבוד, מתבייש להיות חבר של ילדים שנתפסים כחלשים בכתה שירה - מתרחקת מילדים שנתפסים כשונים, נטיה לכעסנות, גאווה נעמה - גאווה, מפונקות ונטיה להתלונן הרבה מיה - הקטנה והשפלה של אחרים, חוסר פירגון שירלי - רכלנות וחטטנות בעסקי אחרים ליאת - חוסר ביטחון, קנאה, פרפקציוניזם דיקלה - ממהרת לצאת מהילדות, מתלבשת ומדברת כמו בגיל ההתבגרות לכל אחת מהתכונות הללו אפשר וטוב לצרף דוגמאות קונקרטיות מהמתרחש בכתה. עלי לזכור כי ההתנהגויות והנטיות הללו הן חלק קטן מהמכלול של נפש הילד. המיפוי נעשה כדי להביא סיפורים שיתמכו בילד באופן אישי או במארג החברתי שנוצר בכתה. המיפוי עוזר לי גם לראות האם יש שיפור בתחומים הללו במהלך השנים בנפשו של הילד והתנהגותו לאחר. המיפוי אינו נעשה כדי לשפוט את הילד אלא כדי למצוא ביום יום דרכים לתמוך ולעזור לילד להתגבר על נטיה טבעית שיש בו. לכל ילד אדבר אחרת ואסביר באופן אחר, ברגע שאני מתבוננת ויודעת מה הקושי שלו. קשיים אלה לא תמיד נכון לפתוח מול ... לתפוס זאת כביקורת. עם זאת הורים רבים שמחים לשמוע ויכולים לעזור לי להבין דרך דוגמאות שהם מביאים להתנהלותו של הילד בבית מול אחיו והוריו. עבודה עם ההורים היא חשובה ביותר, במידה והם מאפשרים זאת. דרכי עבוד עם הילד הם רבות ורשומות בראשית מאמר זה. במידה ומיציתי את כל דרכי העבודה הללו ועוד אני, לאחר תהליך של כמה שיחות במהלך השנה עם ההורים, מציעה להורה לגשת עם ילדו לטיפול משפחתי או אישי כדי לעזור לו להתבגר בשלווה. בקשה לגשת לטיפול היא לאחר לפחות שנה של התבוננות בילד, שיחות עם הוריו, שיחות עם חברי צוות אחרים, התיעצות עם היועצת והפסיכולוגית, שיחות אישות עם הילד, עבודה עקיפה עם הילד דרך אמנות ובבליותרפיה.
מטופל ילדה יעוץ כעסים שמחה עסקים לזכור להיות חבר
הורים וילדים - אבחון בציורי ילדים
הורים וילדים - אבחון בציורי ילדים מקצוע ההורות הינו מקצוע עתיק ומורכב, ההורים פונים לאבחון בציורי ילדים על מנת לעזור, להבין, ולסייע לילד לגדול ולצמוח. הציור הוא שפה שניה לילדים, הם מספרים לנו ללא מילים הרבה מאד על אישיות המצייר: תכונות כשרונות, פחדים וחרדות, דפוסי התנהגות, הסתגלות, קשיים, בשלות ... עולמו הפנימי. בציורי עץ למשל אפשר לקבל מידע רב על המצייר, העץ משקף את האדם כי האדם עץ השדה הילד משליך על העץ את אופיו ותכונותיו. בעצם מהותו של העץ המשתקף החוצה המצייר חושף את רחשי ליבו הסמויים וזה ... לעצור ולברר יעדים בחינוך. אך כשנתקלים במצבים חוזרים ונשנים של מאבקי כוח, תלונות מהמסגרת החינוכית, דילמות חינוכיות. לדוגמה: האם הילד בשל לעלות לכיתה א או שמא עדיף שישאר שנה נוספת בגן? האם הגבולות ברורים ומתאימים לאופי הילד.. מוכרחים לעצור ולבדוק מה בשיטת החינוך שלי מתאים לאישיות, לכישרונות ולנטיות הילד. מה מקדם או מעכב את התפתחותו...
חיזוק הערכה עצמית עתיד כפייתיות חברותי לטפל בהתנהגות כפייתית להתמודד עם בעיה חרדות ופחדים רגישות
הורים וילדים - כל כך קטן.... וכבר עקשן?
הורים וילדים - כל כך קטן.... וכבר עקשן? כל כך קטן... וכבר עקשן? אז זהו שלא! אין ילד עקשן - יש ילד שלומד להתעקש (והוא רק בן שנתיים)... מוכרת לכם הסיטואציה? הילד הקטן, שעד היום היה ילד מתוק, חייכן ומרצה קם לו יום אחד בהיר ומתחיל לנהל דיאלוגים שלמים המבוססים על המילה הקטנה לא (מה גם, ... מינוס)... הוא גיל המרד, יש המשווים אותו לגיל ההתבגרות (ממש אותם הסימפטומים, רק בלי ההורמונים)... גיל שבו, מצד אחד הילד מגלה שיש לו יכולות והוא מסוגל לעשות הכל בכוחות עצמו (הרי רק לפני כמה חודשים הוא היה חסר אונים ... ושצריך ללמדו גבולות, סדר יום, מה אסור ומה מותר ועוד... עדי (שם בדוי), מספרת שבנה, בן שנתיים וחודשים, הוא ילד מאוד חכם שיודע מה הוא רוצה אך לא מדבר עדיין. מזה כמה חודשים התנהגותו השתנתה מאוד, הוא נהייה ילד אלים מאוד כלפי ילדים בגן או כל ילד אחר. במקום לשחק הוא מרביץ, דוחף, ונושך אותם. האלימות מתבטאת גם כלפי האח הקטן. שאלתה, באילו דרכים אנחנו ההורים אמורים לפעול כדיי למנוע התנהגות זו? אופיינית להורים רבים הנתקלים בשינוי התנהגותי אצל ילדם. השלב הראשון הוא להבין מדוע חל שינוי התנהגותי? האם חלו שינויים בבית, בגן, בסביבתו הקרובה? חשוב לדעת שכאשר ילדים חווים קושי ומצוקה הם אינם יכולים לבטא זאת במילים אלא רק בהתנהגות. בניגוד אלינו, המבוגרים, שיכולים ומסוגלים לשתף בתחושות וברגשות ולומר מפורשות מה מפריע לנו. כאמור, ילדים מביעים קושי בהתנהגות ולכן פעמים רבות אנו נתקלים בבכי, התקפי זעם, סירוב, כעס, מאבק והתנגדות. במצבים אלו מאוד מומלץ ... ולתת תחושה של הבנה. ברוב המקרים, גם אם אנו לא מסכימים עם ההתנהגות, אבל מבינים את הכעס, זה מאפשר לילד להירגע הרבה יותר מהר. בשלב השני השינוי מתחיל מאיתנו, ההורים. ההתייחסות להתנהגות היא זו שתקבע אם הקושי ייפתר או יקצין. בניגוד לתחושה שכעס על הילד, ענישה או הסברים חוזרים ונשנים יפתרו את הבעיה, קורה מצב הפוך, ילדים ניזונים מהתגובות ומפרשים זאת כקבלת כוח, תשומת לב והתייחסות. במילים אחרות, עבור הילד, כאשר ההתנהגות היא חיובית ותקינה אף אחד לא מתייחס וכאשר ההתנהגות שלילית פתאום ישנה התייחסות מוגברת... מומלץ להתייחס ולהעצים ... להתנהגויות שליליות (חוץ ממצבי סיכון, כמובן!). השלב השלישי והחשוב ביותר הוא העקביות לאורך זמן. כל שינוי התנהגותי דורש זמן ולילדים יש קצב משלהם. תפקידם הוא לבדוק את הגבולות ולנסות לפרוץ אותם ותפקידנו להיות נחושים ועקביים במסר, בהתנהגות ובתגובות. כמה ... גמילה מחיתול או ממוצץ, עלולים להיווצר פחדים, חרדות, תסכולים וחוסר אונים שבאים לידי ביטוי בשינוי התנהגותי. הכנה מתאימה ושיתוף הילד במצב (בהתאם לגיל ולהבנה) יכולים למנוע הקצנה ולעזור בהתמודדות. - הילדים לומדים ה כ ל מצפייה בנו, המבוגרים. כדאי ללמוד מהם. צפייה בהתנהגות שלהם (מבלי להגיב, לבקר, להעיר ולדבר)... יכולה ללמד הרבה מאוד על תהליך קבלת ההחלטות של הילדים, בכל הנוגע להתנהלות והתנהגות מולנו, ההורים. במקומות בהם קיימת עקביות, אסרטיביות, גבולות ומסרים ברורים - אין ויכוחים. - חשוב ... והתסכול אבל במקביל להקפיד על הגבולות. - שינוי קטן בהתנהגות, בהתייחסות, בתגובה ואפילו במבט יכולים לשנות לחלוטין את התנהגות הילד. תגובות כעס ועונשים רק מחריפים את ההתנהגות השלילית ויוצרים מאבקי כוח, כעסים ומתח (וכמובן שהילד לומד להעניש אותנו בחזרה, דרך ההתנהגות השלילית). - זו תקופה שעוברת. גיל המרד יכול להמשך עד גיל 4 (לערך) ... ערוכים לכך עם הרבה סבלנות וסובלנות. לסיכום: התנהגות היא דבר נלמד! לנו, ההורים יש השפעה מכרעת על עיצוב אישיות הילד ועל בניית הביטחון והדימוי העצמי החל בשנים הראשונות לחייו. הורות זה מקצוע ולכן רכישת ידע, למידה והשקעה בהכרח יובילו ...
החלטה לפגוע אסור קבלת החלטות השקעות התייחסות לשפר ביטחון עצמי גמילה מהתמכרויות
שינה / הורים / ילדים - שינה ילדים וכל מה שבינהם
שינה / הורים / ילדים - שינה ילדים וכל מה שבינהם המילה תינוק מכוונת גם לילדים. שינה היא מצרך חשוב מאד בהתפתחות התינוק... בזמן שינה התינוק מעבד את כל מה שלמד ראה ושמע בזמן עירות. ... מצבים, ולומד על עצמו ועל רצונותיו. הרגלי שינה נכונים החוזרים על עצמם משפרים באופן משמעותי את שנתם של התינוקות והילדים. עם הרגל שינה נכון עולה גם התפקוד הקוגנטיבי. המעבר מעירות לשינה יוצר המון בעיות בקרב המון תינוקות וילדים. אם נלמד את התינוק לרכוש את הכלי החשוב ביותר עבורו בשלב הזה, שהוא כלי ההרפיה והצלילה לשינה. הוא ילמד ... תינוק והדברים שהוא מתחבר ואוהב... כמו פרחים, פרפרים, שדה, ים, וכו... עם הגיל דרך ההרגל הזאת תהיה ערוץ חיובי לילד ולעתידו. הוא יוכל ללמוד לכוון לעצמו חלום וליצור את אותו חלום בלילה. הוא יוכל להתגבר על פחדים. הוא יוכל ... את כל מה שהוא רוצה. טקסים כשהם נבנים בצורה מיוחדת לכל אחד ואחד יכולים לקדם ולשפר איכות חיים ולגרום לילד להאמין בעצמו, ביכולות שלו, ובדרכו בחיים.
יצירת אינטימיות המוח דימוי גוף יעוץ הורים תת מודע בולימיה השמנת יתר איך להרגיע
שמונה שלבים להתנהגות טובה - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
שמונה שלבים להתנהגות טובה - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd גידול ילדים וחינוכם הם פעולות מאתגרות ביותר עבור ההורים ובעיקר כאשר הילדים הם בעלי הפרעת קשב וריכוז. הפרעת קשב, משפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו, לדחות סיפוקים ולעמוד בכללים שההורים קובעים. דר ראסל א ברקלי, מציע בספרו, לשלוט ב - ADHD, שמונה שלבים להתנהגות טובה יותר אצל ילדים. דר ראסל א ברקלי, מציע, שמונה שלבים להתנהגות טובה יותר אצל ילדים בספרו, לשלוט ב - ADHD. בעזרת דבקות בעקרונות אלו תוכלו להגיע להישגים הבאים: 1.לחזק את יחסי הורים - ילדים בעזרת כבוד הדדי, שיתוף פעולה והערכה, להפוך יחסים אלו לאוהבים יותר וידידותיים יותר. 2.להפחית את העימותים היומיומיים, את המריבות, את הוויכוחים ואפילו את התפרצויות הזעם - הן שלכם והן של הילד. 3.לשפר את התנהגות ילדכם בטווח של דפוסים חברתיים מקובלים. להכין את ילדכם לקראת חיי חברה. התוכנית מתאימה לגילאים 2-10. שלב 1: למדו להעניק תשומת לב חיובית לילדכם - תשומת הלב שאתם מעניקים לילד משמשת עבורו גמול או תוצאה חזקים ביותר. בהעדר תשומת לב חיובית הילד יסתפק גם בתשומת לב שלילית - גערות, ביקורת צעקות, משום שעדיף תשומת לב מכל סוג שהוא מחוסר תשומת לב. בחרו פרק זמן של 20 דקות, שיהיה הזמן המיוחד שלכם עם ילדכם. ציינו פשוט כי כעת הגיע הזמן המיוחד שלנו לשחק יחד. מה אתה רוצה לעשות? הילד בוחר פעילות הנראית לו, במסגרת הגיונית, (צפייה בטלוויזיה או חוסר פעילות אינם מתקבלות). אל תשתלטו על המשחק ואל תנהלו ... מדויקים וישרים. תגובות חיוביות לא מילוליות חיבוק לטפוח על ראש או הכתף לסתור בחיבה את השיער להקיף בזרוע את הילד לחייך לתת נשיקה קטנה להראות סימן של אגודלים למעלה לקרוץ תגובות חיוביות מילוליות אני אוהב את זה כשאתה... זה נחמד כשאתה... אתה ממש ילד גדול כש... זה היה נפלא כש.. עבודה טובה! כל הכבוד! נפלא! גדול! פנטסטי! בחיי, אתה ממש מתנהג כמו גדול ... תתנו מחמאה בחצי פה. שלב 2: היעזרו בתשומת הלב רבת - עוצמה שלכם כדי לזכות בצייתנות במתן הוראות, תנו לילדכם היזון חוזר מיידי על טיב הביצוע שלו. אל תתנו הוראות נוספות ואל תשאלו שאלות בזמן שילדכם עובד או ממלא אחר הוראותיכם - כדי לא להסיח את דעתו. ברגע שראיתם שילדכם מציית, אתם יכולים לעזוב את המקום לרגעים אחדים, אך הקפידו לחזור לעיתים קרובות כדי להעניק תשומת לב ולשבח את צייתנותו של ילדכם. אם הבחנתם בכך שילדכם ביצע משימה בלא שיגידו לו לעשות זאת, שבחו אותו ואולי העניקו לו פרס קטן, כדי לעודדו לעשות זאת בפעם הבאה. התחילו להעניק תשומת לב חיובית על כל הוראה שאתם נותנים, בחרו 2-3 הוראות שילדכם אמנם ממלא, אך עושה זאת בחוסר עקביות, ועשו מאמץ לשבח את ילדכם ולהעניק לו תשומת לב בכל פעם שהוא מתחיל למלא אחר הוראות אלה. שלב 3: תנו פקודות יעילות יותר כשאתם עומדים לתת פקודה / הוראה לילדכם: התכוונו למה שאתם אומרים, לעולם אל תתנו פקודה שאינכם מתכוונים להתעקש עליה. אל תציגו את הפקודה כשאלה או כבקשת טובה. אל תיתנו פקודות רבות מדי בבת - אחת. ודאו שהילד מקשיב לכם. סלקו גורמים מסיחי דעת לפני נתינת הפקודה. בקשו מהילד לחזור על הפקודה. הכינו כרטיסיית מטלות. קבעו מועד אחרון. שלב 4: למדו את ילדכם לא להפריע לפעילויותיכם כשאתם עומדים להיות עסוקים בדבר מה, תנו לילדים פקודה בשני חלקים: 1. מה לעשות בזמן שאתם עסוקים. 2. לומר לילד לא להטריד אתכם בזמן שאתם עסוקים. למשל אמא צריכה לדבר בטלפון, ולכן אני רוצה שתישאר בחדר ותצפה בטלוויזיה. אל תפריע לי חכו פרק זמן ארוך יותר לפני שתחזרו לילדכם ושבחו אתו על כך שלא הפריע לכם. הגדילו בכל פעם את הזמן. אם נראה כי ילדכם עומד להפסיק את הפעילות שלו ולהפריע לכם, הפסיקו מיד את עיסוקכם, לכו לילדכם, שבחו אותו על כך שהוא אינו מפריע וכוונו אותו מחדש להישאר בפעילותו. ברגע שאתם מסיימים את עיסוקכם, שבחו את הילד על כך שהניח לכם לסיים את המוטל ללא הפרעה. מדי פעם תוכלו לתת לו גם פרס קטן על שאינו מפריע לכם. שלב 5: ארגנו שיטת אסימונים ביתית העריכו כמה אסימונים ילדכם ירווח ביום ממוצע. רשמו את המטלות שאתם רוצים לעבוד עליהם עם הילד. אפשר לתת לילד הזדמנות להרוויח אסימונים כבונוס עבור ביצוע מטלות במהירות וברוח טובה. אחת למספר שבועות, עברו על רשימת המטלות והפרסים והוסיפו מטלות חדשות לרשימה. שאלו את ילדכם אם הוא רוצה להוסיף פרסים או הטבות לרשימה. אל תתנו את האסימונים או הנקודות עד שהילד סיים את ביצוע המטלה, אך תגמלו אותו מיד עם השלמת הביצוע. על שני ההורים להשתמש בשיטת האסימונים כדי לקבל יעילות מרבית. כאשר אתם נותנים אסימונים / נקודות, חייכו ואמרו לילד מה המעשה שהוא עשה ושמצא חן בעינכם. שלב 6: למדו להעניש בצורה בונה על התנהגות בלתי הולמת לעולם אל ... ההוראה הראשונה בקול תקיף אך נייטרלי או נעים. אחרי שתתנו את ההוראה ספרו עד 5, עדיף בלי קול. אם הילד לא התחיל לציית תוך 5 השניות האלו, צרו איתו קשר עין, הרימו אתך קולכם, ואמרו אם לא תעשה מה שאני אומר, אתה... על הילד להישאר בפסק זמן עד שיתקיימו שלושה תנאים: במשך מינימלי של העונש בין דקה לשתי דקות. לאחר מכן המתינו עד ...
ויכוחים חיוביות יעוץ הורים מחמאות מה זו אהבה בעיות קשב וריכוז כבוד עצות
הורות - בואו נדבר על סמכות.... סמכות הורית.
... יסתכלו עלינו במבט קטן (ועיניים פקוחות) ומייד היינו יודעים מה לעשות, כמה, מתי, איך ולמה - ומצייתים. היום, מספיק שהילדים הקטנים (או הגדולים) יסתכלו עלינו במבט (... גדול) ואז... אנחנו יודעים בדיוק מה הם רוצים, כמה, מתי ולמה - ... אחד במשפחה היה יודע בדיוק מה מקומו, תפקידיו, חובותיו ומה הדרישות והציפיות ממנו? והיום... מבלי שנרגיש, הסמכות הזו עברה לילדים. איך? מסתבר שחלו הרבה מאוד שינויים בעשורים האחרונים (אפשר לומר בדור הקודם)... לכל מבנה המשפחה וההורות. בעבר, כמעט ולא ניתן היה למצוא ספר הדרכה להורים. גידול ילדים נעשה עפ אינסטינקטים ולפי העתק של הדור שלפניו. הורים (ובעיקר אמהות) היו מגדלות את ילדיהן עפ הבנתן, עפ איך שגידלו אותן ובכלל, לא נהוג היה לשאול שאלות. האב, היה המפרנס והאם הייתה אחראית על הטיפול בילדים וחינוכם (אמרתי, כמעט... זה בוודאי לא היה אצל כולם)... היום, הספרייה והאינטרנט מלאים בשפע של מידע ואינפורמציה בנושאי חינוך וגידול ילדים. מספרי הדרכה של מה לעשות? איך? מה מותר? מה אסור? ועד לתיאוריות שלמות שמסבירות ותומכות בגישות שונות אשר (לא פעם) סותרות האחת את השנייה. כך למשל, גישה אחת ממליצה להרים את הילדים על הידיים כמה שיותר על מנת להקנות ביטחון, חום, קרבה ואינטימיות וגישה אחרת טוענת שזה יוצר תלות, חוסר ביטחון ... בלבול, חוסר אונים, חוסר ביטחון ותחושה תמידית של חוסר סמכות וחוסר יכולת לקבוע האם פעלתי נכון או אולי נעשה לילד נזק... גם הילדים עברו שינויים מרחיקי לכת... מגיל קטן (מאוד) ילדים נמצאים במסגרת, חשופים לסביבה פעילה של ילדים ומבוגרים, חשופים להרבה מאוד אינפורמציה ומידע, שומעים, רואים, לומדים ומבינים הכל ובנוסף, אסור לשכוח... יש להם גם דף זכויות הילד (כן, כן, יש דבר כזה). מה עושים כשילד בן רבע לשלוש אומר מה תעשו לי? כשהוא מסרב להתייחס לבקשתנו (והיד על המותן)... ? כבר מגיל צעיר ילדים יודעים ומודעים לכך שאסור להכות אותם וכידוע מה שהיה בעבר לגיטימי וחינוכי (מכות חינוכיות) היום נחשב לא חוקי ואסור. חשוב לזכור שזכויות זה דבר נהדר וחשוב, אבל מה עם חובות וגבולות? איפה עובר הגבול בין הרצון לגדל ילדים עצמאיים, בוגרים ומסתגלים לבין שמירת הגבולות והסמכות שלנו ההורים? אכן, דילמה לא פשוטה... אם מדברים על שינויים... פעמים רבות אנו בוחרים שלא לגדל את ילדינו כפי שגידלו אותנו (מוכר?), אולם בפועל אנו מוצאים את עצמנו מתנהגים בדיוק אותו הדבר או בקיצוניות השנייה, מה שמוביל גם כן, לסיבוכים וקשיים בחינוך הילדים. לפני שמדברים על סמכות הורית, אולי כדאי להבין מהו התפקיד ההורי. ככל שהתפקיד יהיה ברור ומוגדר כך נוכל לחנך, ... ביגוד, חוגים, חברים, ו... להכין אותם לחיים! כן, מגיל 0 (אפס) התפקיד העיקרי והחשוב ביותר שלנו הוא ללמד את הילדים לחיות, להסתדר, לשרוד, לבחור ולהבדיל בין טוב לרע. החיים בחוץ מהרגע שהילד יוצא לעולם רצופים בגבולות, חוקים, נהלים ודרישות, שתפקידנו ללמד ולהקנות ו... לא, לא מלמדים את זה בבית - הספר! בשנים הראשונות (עד גיל 6 לערך), עבור הילדים, הבית הוא העולם כלומר, כל מה שקורה בבית משליך ישירות על מה שקורה בעולם (בעולם שלהם, כמובן). אם הבית תחרותי - העולם תחרותי, אם הבית לחוץ - העולם לחוץ וכולי. הילדים עושים השלכה חיצונית לכל מה שקורה בבית ומכאן ההשפעה הישירה על הדימוי והביטחון העצמי שלהם. כדי להבין את ההשפעה של הבית על החיים בחוץ חשוב לדעת שכל ילד תופס ומפרש אחרת את המצב. בבית תחרותי, למשל, יתכן שיהיה ילד תחרותי מאוד שלא מוכן להפסיד, נלחם ונאבק בכל כוחו כדי לנצח וכל כישלון הופך לטרגדיה בלתי ניתנת לשליטה. לאומתו ... נכנע, חסר ביטחון, מסרב לשתף פעולה ומוותר בקלות מבלי יכולת להתמודד. לא פשוט! הורים רבים מבקשים רק דבר אחד... שהילדים יהיו מאושרים. אומנם, הבקשה לא גדולה אבל האם היא ישימה? האם יש לנו באמת יכולת לגרום למישהו אחר אושר? ואולי מה שגורם אושר לאחד, מעציב ומרגיז את האחר? למעשה, היכולת שלנו להיות מאושרים מהדברים הקטנים, יכולה ללמד את הילדים להיות מאושרים גם כן. התסכול (שלנו) נובע, לא פעם, מהתחושה שעושים הכל כדי לגרום להם אושר ועדיין יש כל - כך הרבה כעס, אכזבה, התמרמרות ומאבקים מצידם. לסיכום, היכולת להתאים את ההורות לילדים ולא את הילדים להורות היכולת להתאים את ההורות לעתיד ולא להשוותה לעבר היכולת להבין היכן ומהם הגבולות שלי (עוד לפני שמציבים גבולות לילד) היכולת לעמוד מאחורי ההחלטות שלנו וליישם אותם והיכולת להבדיל בין הורות לחברות (לילדים יש הרבה חברים... הם צריכים הורה שיגן, יתמוך, יגביל ויאסור), היא בסופו של דבר זו שתיתן לילדים את החוסן הנפשי, היציבות והביטחון שלו הם זקוקים כל - כך ובמילים אחרות... היכולת הזו היא - סמכות הורית. ...
התנהגות ביטחון עצמי גבוה אינטימיות לא מוצא את עצמי ליצור ביטחון עצמי השקעה השקעות ותרנות
לגדל ילדים בריאים
לגדל ילדים בריאים אתם רוצים לראות את ילדיכם בריאים? - תרגילו אותם מינקות לאכול בריא. אדם - זה מה שהוא אוכל. כל דבר, שאכלנו, נהיה חלק מגופינו ... מוזמנים להמשיך לקרוא הלאה. גם אם לא תיישמו את כל העצות, אלא רק חלק מהם - כבר תטיבו עם ילדיכם! ובכן, כדי לשמור על בריאות ילדיכם, עליכם: 1. לזרוק את המיקרוגל (אני בכוונה לא אומרת למסור או לתרום, כי חשוב גם לא להזיק לאנשים אחרים). ... FSF), 155(brown HT) 6. מומלץ שימוש בכלי מטבח מנירוסטה עם מכסים. טוב שיהיו לכם במטבח כלים לאידוי. 7. תתנו לילדיכם כמה שיותר ירקות. כמה שמבחר הירקות יהיה עשיר יותר, כך תטיבו עם בריאותם יותר. ירקות אורגניים כמובן עדיפים על ... טופו ומוצריו, סויה ומוצריו, סרדינים. יש כמות גדולה של סידן זמין בחטיפים אורגניים של חברות שונות. אל תרגילו את ילדיכם לחלב ומוצריו. לאחר גמילה מחלב אימו אין אדם זקוק לחלב יותר. כ70% מהאוכלוסיה רגישים לחלב, יש גם אנשים אלרגיים ... היא מעירה את הגוף ועוזרת להתחיל את היום אנרגטיים ורעננים. לפת שחרית יש עניין גדול מאד ויש להרגיל את הילד לאכול מוקדם בבוקר לפחות פת לחם אחד. ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר בין כל הארוחות. ארוחת הבוקר צריכה ... פיזית מאומצת, אנשים, שסובלים משלשולים, עצירות ו/או הקאות, או כל אדם ביום חם במיוחד - צריכים לשתות יותר. חשוב שילדים ידעו את העובדות הללו. אל תפחדו להסביר להם: ילדים לא פחות אינטליגנטים מכם ומבינים הכל. 12. חשוב לצרוך סיבים תזונתיים, שמבטיחים פעילות תקינה של המעיים. הדבר חשוב במיוחד ... הסיבים בשתיה מרובה, אחרת יכול להיווצר מצב של עצירות - או תחמיר עצירות הקיימת. לצערי הרב, יצא לי לראות ילדים שכבר מגיל צעיר מאד סובלים מעצירות. עצירות זה לא מה בכך ואין לזלזל בבעיה, זה בעיה של ממש עם השלכות אפשריות קשות, שברוב המקרים נובעת מתזונה לא נכונה ו/או אורח חיים לקוי בלבד. 13. כשאתם מכינים אוכל לילדיכם, תבשלו, תאדו, תכינו בתנור, אבל אל תטגנו. טיגון דורש שומן, וזה דבר לא בריא לכשעצמו. בנוסף לכך, שומן הטיגון ... במצב מצוקה כלשהו או ירצה לגמול לעצמו על משהו. ובכך תזיקו לבריאותו לאורך כל חייו. 17. אם אתם נותנים לילד אוכל לבית הספר, תשקיעו קצת מחשבה בדבר, אל תקחו אוטומטית לחם וממרח שחר. בגיל הזה יש לחשוב על ערכים תזונתיים משום שזה חיוני להתפתחות הפיזית והשכלית של הילד. אם אתם נותנים לילדים ירקות לבית הספר, תנו אותם בקופסה שלמים ואת הפיתה / לחם תנו בנפרד. מומלץ לאכול ירקות שלמים ולא לחתוך, ...
הרזיה ותרנות מה זה פחד אינטלגנציה סוכר להתחיל העדפה חלבונים
אסטרולוגיה - על ילדים ומזלות
אסטרולוגיה - על ילדים ומזלות ילדים מזל טלה ילדים חייכנים, אקטיביים, חיוביים, עושים מה שרוצים, אך אי אפשר לכעוס עליהם גם כשהם מאבדים סבלנות, כי הם נרגעים מהר ושוכחים. הם דורשים הרבה תשומת לב וצריך ללמד אותה איך להתחשב באחרים. שמחים חזקים וייזומו לעצמם תעסוקה. ילד פלא שילך מוקדם ויתחיל לדבר מהר. ויהיה מאד עצמאי. ילדי מזל שור נעימים, הכל אצלם לאט, די עקשנים, וכשהם מתנגדים הם מתנגדים... בעיקר לשינויים. דורשים אוכל טוב ומקום קבוע. ... שלהם. אוהבים צבעים ואומנות ואפשר לשחק איתם גם בבוץ. מאד חכמים במיוחד במספרים וחשבון. לא אוהבים לזוז ממקום למקום. ילדים מזל תאומים הם כיפים, עם מצב רוח טוב, חכמים ולומדים מאד מהר, מדברים ואוהבים גם ספר וגם תנועה מתמדת. ... והם לא אוהבים קביעות משתנים ומגוונים. והורים... זקוקים לחדד את גלגלי המוח. יאהבו לשמור איתכם על קשר כל הזמן. ילדים מזל סרטן הילדים הקלאסיים... אוהבים בית, אוכל ובישול, קשורים לאמא ולמשפחה, תמיד ידאגו לבני המשפחה וישתדלו לא לריב איתם. יהיה קשה להם ... דבר הקשור לאחרים בבית ומסתגלים למה שרוצים מהם. לא יודעים להגיד לא. אפשר להכניס אותם מוקדם לעזור בעבודות הבית. ילדים מזל אריה אוהבים לצחוק ולהצחיק, עושים דרמה ורוח, מאד רגישים וזקוקים להרבה חום ואהבה ויודעים להעניק חזרה, יירצו צעצועים הכי שווים או יקרים. לא נאה להם משהו זול. יתלבשו טוב וירצו להיות השולטים בבית. ילדים מזל בתולה טובים ועוזרים, חשוב להם ניקיון אוכל נכון, שמה יהיו עם מחושים. די נכנסים ללחץ מדברים קטנים ולא ... לסבל של בני המשפחה ורוצים שלכולם יהיה מושלם. יאספו כסף כיס ויחסכו ליום שחור. ויהיו מוכנים לצאת לעבוד בחופשים. ילדים מזל מאזניים יפרחו באווירה טובה בבית. שונאי מריבות וחוסר הרמוניה. יהיו להם הרבה חברים. ייטיבו לעשות צדק עם מי ... שימו להם את האוכל כבר בצלחת. בקלות אפשר לפנק אותם, בבגד יפה או אוכל מתוק. כן הם תמיד מתוקים. ילדי מזל עקרב נולדים עם גוף חזק ומבט חודר ועמוק כאילו הבינו אותך. אוהבים מריבה טובה ורוצים לנצח. מאד עקשנים ... צריך הרבה סבלנות אליהם. יש להם הכוח להיות נאמנים עד הסוף למשפחה ויתנו חיזוקים כשצריך. לא יבגדו מעולם באמון. ילדים מזל קשת ילדים חמודים אוהבי מרחבים ספורט וטבע. יאהבו חיות ותראו כל מיני יצורים שהם אוספים בטבע אל תוך הבית. אוהבים לשחק ... לא יאהב להישאר לבד אך עצמאי מאד כשיגדל. יאהבו להירדם עם קול של משהו שמדבר אליהם. ילידי מזל גדי ילדים די רציניים, עם רצון חזק ואהבה לאוכל. קשה לשעשע אותו הוא יסתכל עליך כאילו זאת טיפשות. ואכן כן הילד שלכם חכם ומציאותי. ירגיש בטוח בסדר יום קבוע, ויהיו לו גם מצבי רוח קודרים כמו של איש זקן. אך ... עצמו כשיגדל כמו קופת חיסכון. ויהיה הכי מסור למשפחה הוא לומד מצוין כשמסבירים לו בהיגיון ולאט. ילידי מזל דלי ילד מאד תקשורתי וחכם. ילמד מהר וכבר יתקשר עם הסביבה ועם חברים, מהר יהיה עצמאי וכמעט שלא תצטרכו לדאוג לו. ... הם שקטים ומתוקים אך פתאום יכולים לטוס כמו בסערה. הם סקרנים ואפשר לדבר איתם על הכל. ילידי מזל דגים ילדים עדינים ושקטים עם עיניים חולמניות. טובים ורוצים לעזור. ילכו לישון טוב בשקט וזקוקים לזמן בשקט. מ מאד יתחברו למוזיקה ...
חשיבה המצאתית אווירה טובה התמכרות למתוק ריקודים לקבל החלטות תשוקה למתוק חופש קבלת החלטות
מי קודם... בן - הזוג או הילדים?
מי קודם... בן - הזוג או הילדים? אנשים רבים עושים את הטעות, ומעניקים לילדיהם על חשבון חיי הנישואין שלהם. הדרך הנכונה היא להעניק למערכת הנישואין, מפני שבסופו של דבר, זה מה שהכי יועיל לילדינו. מאת אמונה ברוורמן עי הנישואין, הבעל והאישה הופכים לקרובי המשפחה הקרובים ביותר לזה לזה (הרמבו, המאה ה - 12). ... שמערכת היחסים החשובה ביותר הקיימת בחיינו, היא זו שאנו חולקים עם בני הזוג שלנו, ולא מערכת היחסים שבינינו לבין ילדינו. אני יודעת שזה נכון: אני יודעת זאת מתוך לימודי היהדות שלי, אני יודעת זאת מתוך עבודתי כמטפלת משפחתית ואני ... ברגעים מלאי מתח ואתגר, הקשר בינינו היה הדבר שהזין אותי והעניק לי את הכוח להמשיך הלאה. ארזנו את תשעת הילדים שלנו, את הבגדים והמזון שאמורים להספיק לשבוע שלם, ואת כל שאר הדברים שחשבנו שנצטרך, ויצאנו לנסיעה הארוכה מאזור המרכז ... מתח ואתגר, שבהם הקשר בינינו היה הדבר העיקרי שהזין אותי והעניק לי את הכוח להמשיך הלאה. כעת, כל מה שהילדים שלי זוכרים - וכל מה שהם מספרים לחבריהם - הוא כמה כיף היה להם בנופש המשפחתי. זהו הכוח שיש ... מרכז מבקרים חדש. ברגע שעשינו את הטעות ונכנסנו לשם, גילינו שזו משימה כמעט בלתי אפשרית, למצוא פעילויות שמתאימות גם לילדים צעירים וגם למתבגרים. הבכור שלי נהנה בעיקר מהמופע האור - קולי שהוקרן שם, בעוד הצעיר שבילדי צרח במשך כל הסרט. לא די בכך שסבלנו מצרחותיו, כשנכנסנו אל תוך מתחם האתר, נשבר אחד מגלגלי העגלה שלו ... המיוחדות של המקום בו היינו, נדרשה כמות לא מבוטלת של סבלנות כלפיו. איך אפשר להתגבר על זעקותיהם של תשעה ילדים הדורשים את תשומת הלב המיידית שלך, מבלי להשתגע ולצרוח עד לב השמיים? איך אפשר להתגבר על זעקותיהם של תשעה ילדים הדורשים את תשומת הלב המיידית שלך, מבלי להשתגע ולצרוח עד לב השמיים? גיליתי שקיימים בתוכי מצבורים בלתי - מוכרים ... זה. הבענו את התסכולים שלנו בעזרת חילופי המבטים בינינו, ולפתע הקושי היה מתפוגג. הצלחנו לראות את ההומור בפאשלות של הילדים שלנו, והיינו צוחקים עליהם ביחד. היינו נותנים זה לזה כוחות ופרספקטיבה נכונה על החיים. בסופו של דבר הפכנו להורים ... לעצמנו מהו הכוח המרפא והמטפח שיש במערכת הנישואין. הנישואין נמשכים לנצח התורה מלמדת אותנו, שאין אדם מת אלא לאשתו. הילדים שלנו עוד יבנו לעצמם חיים משלהם, אך מערכת היחסים שאנו חולקים עם בני הזוג תימשך הרבה אחרי שהם יעזבו. ... הזמן מאגרים חדשים של משאבים פיזיים ורגשיים, גם כאלה שחשבנו שמעולם לא היו לנו, אך יחד עם זאת, הנתינה לילדים מאד טבעית ואינסטינקטיבית. אבל להעניק לאדם בוגר, שלא גידלתם מגיל אפס, לתת לאדם שהוא כל כך שונה ממך, ועוד ... המודעות והשליטה העצמית הנדרשות מאתנו בכדי לקיים מערכת נישואין מעניקה ותומכת. לא קיימת מתנה גדולה יותר מזו, שתוכלו להעניק לילדיכם. להעניק לאדם בוגר, שלא גידלתם מגיל אפס, לתת לאדם שהוא כל כך שונה ממך, ועוד שייך למין השני, זהו ... אותנו שהנישואין משלימים כל אחד מאתנו כבני - אדם, ובעזרת האחדות הזאת, אנו יוצרים מודל של יציבות וביטחון עבור הילדים. אין מילים, רעיונות או טכניקות הוריות שיצליחו להחליף מערכת נישואין יציבה, אוהבת ומלאת מחויבות הדדית. אנשים רבים עושים את הטעות, ומעניקים לילדיהם על חשבון חיי הנישואין שלהם. התשובה האמיתית היא להעניק למערכת הנישואין, כי בסופו של דבר, זה מה שהכי יועיל לילדינו.
בת זוג צמיחה אישית נתינה פרספקטיבה אהבה עבודה מודלים אמונות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך העולם עובד? לתמחר פרויקט חוסר אושר אמיתי הטוב בגויים הרוג גבר קנאי פגיעה ביחסים מיניים פחד ללמוד לשכנע כדורים נוגדי חרדה איך נוצרת אמונה עצמית? חרדה חברתית זה משהו טבעי לאהוב זיכרונות רעים עוצמת אהבה שמחים כל הזמן איך נוצרת שמחה אמיתית? געגוע לאקס טעויות בלהחזיר אקס החלטות עסקיות איך אלוהים מחליט? להתמודד עם הפרעה התמודדות עם אובססיות להצליח במקום עבודה מוטיבציה לא מספיקה nlp לימודים שיווק מצליח לא רוצה להביא ילדים לעולם הורים לילדים אובדניים לשלוט בתת המודע השגות רוחניות למחלות ולהפרעות נפשיות יש השפעה גנטית טיפול בהפרעות נפשיות קשות למה האקס לא רוצה לדבר איתי? איך להוציא את האקס מהראש? כפיפת מרפק באיזה טווח תנועה לעבוד? מהות אלוהים האם אלוהים צמצם את עצמו? הארה רוחנית אקראית שריר מוארך המלצה על הספר להיות אלוהים האם הספר להיות אלוהים? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? כסף קונה את הכל למה הוא משמעות החיים שלי? תכלית החיים לפי רבי נחמן מברסלב הנאה בשלמות פירוש שלילי העדר בחירה חופשית חופש רצון העולם במקרה גיל היקום עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, מאמן אישי קריירה, מאמן אישי לימודים בנושא ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 06:16:26 - wesi4