ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ילדי האינדיגו
ילדי האינדיגו / פנינה שפירא עיניהם זורחות ובורקות, הילה כחולה - סגולה מקיפה אותם והם בעלי איכויות רוחניות מדהימות, יכולות ריפוי, חוש שישי, חוש צדק מפותח, בקיצור ילדי אינדיגו. ילדים עם נשמות עתיקות. הם הגיעו לכאן עם ידע רב. הם מאוד מתחברים לנושא הרפואה המשלימה, קריסטלים וכו. היכולת המולדת שלהם מאוד גבוהה ואין להם עדיין את הכלים המתאימים להוציא את הידע החוצה. במבחני IQ ואינטליגנציה ריגשית, מתגלים הילדים כבעלי יכולות הגבוהות בהרבה מהממוצע לגילם. לפני מס שנים בדקו ילדים שהוגדרו כגורם מפריע בכיתה במבחני IQ ואינטליגנציה ריגשית. לאור ההישגים המאוד גבוהים שלהם, הבינו שהבעיה היא במסגרת בה הם נמצאים. התחילו לעבוד איתם בקבוצות קטנות ובעבודה פרויקטלית. במקביל קיבלו הילדים טיפולים מתחום הרפואה המשלימה. תוך זמן קצר מאוד (חודשים ספורים), הם הפכו מגורם מעכב לגורם מוביל. מאפיינים כללים לילדי האינדיגו - מאוד בוגרים לגילם עיניהם בורקות, סקרניות וחכמות מתקשים לציית לסמכות מעדיפים חשיבה יצירתית ועצמאית על פני רוטינה ... - חושית ואינטואיציה חזקה מודעים מאוד למחשבות ולרגשות הסביבה אמת ויושר נר לרגליהם בעלי רצון חזק, עיקשות, עצמאים וגאים ילדי האינדיגו מחולקים למס קטגוריות: אינדיגו ריגשי - האומן: סף גרייה נמוך (כל דבר מסיט את תשומת ליבו ממה שעושה עכשיו, חווה את הדברים באופן מועצם: קיבל מכה קלה מילד אחר מרגיש כאילו קיבל אגרוף חזק, נפגע מאוד מהר ובעוצמה. יכול בעקבות פגיעות ריגשית לדמיין פגיעה פיזית). חוסר ביטחון ... עודף אנרגטי זמני)... פעלתנות יתר יש לאפשר התמקדות בדבר אחד ולא בהתפזרות על מס דברים בו זמנית יש לעזור לילד התכנסות והתמרכזות לכולם תפקיד זהה: לשנות את פני העולם כפי שהוא מוכר לנו יום. כשאנו מקובעים בתוך רעיונות, יכולת ... לכן קשה לנו איתם לעיתים, אנו לא רגילים לזה. העולם, כפי שהוא בנוי היום, יש לו קושי רב עם ילדי האינדיגו. רבים מהם מאובחנים כבעלי בעיות קשב וריכוז, היפראקטיבים ובעיות התנהגות אחרות. הבעיה האמיתית היא שלנו, של הסביבה ושל בית הספר ולא של הילד. אם נשכיל לתת את התמיכה המתאימה הם יהפכו מגורם מאתגר לגורם מוביל. עלינו (הורים, מורים, מטפלים)... לסגל נקודת מבט שונה, מודעות אחרת שתעזור לילדים לגדול ולהתפתח ולהיות הם עצמם. יש לתרגם את הקושי של הילדים ליתרונות וכישורים. יש להפוך אותם מבעייתיים למיוחדים. הכותבת: פנינה שפירא, מטפלת אינטגרטיבית, יעוץ והדרכה, ילדי האינדיגו www.newac.co.il/articles/350-ילדי-האינדיגו-מאמר-פנינה-שפירא
מקוריות בעיות התנהגות לחזק ביטחון עצמי בטוח בעצמי ביטחון עצמי חזק יתרונות בעיות קשב ריכוז וקשב
כמה חשוב להיות הורה, מאמן ומלווה לילדינו המתגייסים
כמה חשוב להיות הורה, מאמן ומלווה לילדינו המתגייסים הורים יקרים תקופת סיום התיכון ותקופת ההמתנה לגיוס הינה תקופת ביניים לא קלה, הן למתגייסים והן להורים. המציאות הישראלית שאליה גדלים ילדינו הינה מציאות קשה, תובענית, מורכבת, הילדות של ילדינו בניגוד לילדים בשאר העולם כמו באירופה, ארהב, נקטעת בגיל 18 לילדי העידן המודרני, המעבר החד למסגרת הצבאית הוא קשה במיוחד, ולכן תפקידנו כהורים להיות פרואקטיבים, ולכוון, גם במעט זמן שיש ... - אי הוודאות 2.תהליכי המיון לפני הגיוס 3.יום הגיוס - הלם קרב 4.טירונות - התאקלמות 5.שירות - חזרה לשיגרה הילדים חיים באי וודאות ובפחדים מהלא נודע, אמנם היום הילדים יותר מוכנים מאשר בעבר, אך עדיין, המעבר החד מהחממה של הבית וביהס ישירות למערכת נוקשה ומקובעת, יכול להביא למשברים ... אנחנו כהורים הנמצאים כבר בסטטוס אחר של משגיחים מן הצד בלבד, יכולים בכל זאת לרכך את ההלם, לנווט את ילדינו בתוך העולם הלא נודע שאליו נקלעים בבום אחד ולחזק אותם? איך עושים זאת, אם כן? 1.בשלב של תקופת ההמתנה ... לעודד אותם ללכת לגיבושים, מבחנים, ראיונות, ולא לפסול דברים אלא לבדוק הכל. כדאי שיחשפו לכמה שיותר תחומים, מאחר ויש ילדים שמתעצלים, או פוסלים. 3.יום הגיוס - לנו ההורים, היום הזה הינו יום קשה במיוחד, אנו מפקידים במהלך של מספר ... שיש לנו בחיינו, האוצר הכי גדול שלנו, ופה רואים עד כמה החיים שלנו מורכבים. יחד עם זאת, כדי לעזור לילדינו המתגייסים, מחובתנו לאסוף את עצמנו, כמה שפחות להלחיץ, ולתת להם לצאת לדרך החדשה בביטחון. ככל שנראה יותר הבנה, עם פחות לחץ, להם תהיה התחלה קלה יותר. יש לצפות לטלפונים כשברקע הילדים בוכים ומקטרים, זה בסדר, זה טבעי, לא להיבהל. בעבר לא הייתה אפשרות לדבר עם ההורים באופן שוטף, כיום בעידן הפלאפונים, אפשר למנף זאת לטובת הילדים. כן מומלץ, לאמץ כאן את מדיניות ההורה המאמן, ובכל שיחה להרגיע, לשים דגש על החוזקות של המתגייס / ת, לתרום מניסיון אישי בצבא, ולכוון בכל שיחה קדימה, לא להיתקע בבכי ולהילחץ עם הילד. אנחנו צריכים כהורים מאמנים לשקף לילד את הדברים הטובים הטמונים בו, להבהיר לו איך הוא יכול לשנות את המציאות שלו, הכל אמנם נראה נורא, אבל ...
קושי להסכים משבר מחיר יקר מידי לשכוח ילדים מבחן המחיר גבוה מידי
אבחון הפרעות קשב - מתי נדע שהילד צריך לעבור אבחון הפרעות קשב
אבחון הפרעות קשב - מתי נדע שהילד צריך לעבור אבחון הפרעות קשב לא מעט הורים שולחים את ילדיהם לאבחון הפרעות קשב וריכוז עם סיום גן חובה, לפני עלייתם לכיתה א. לעיתים קרובות האבחון נעשה לא מסיבות מיוחדות, כלומר הילד לא בהכרח מגלה מאפיינים של מי שיש לו הפרעות קשב וריכוז, אלא מתוך חשש שאכן יש לו את זה וזה עלול להתפרץ ולהשפיע עליו. אפשר לומר, די בוודאות, שאחת הסיבות העיקריות לכך שהורים ממהרים לשלוח את ילדיהם לאבחון היא העובדה שהנושא מוצג פעמים רבות בתקשורת וחל שינוי בגישה לנושא בשנים האחרונות, דבר שהוביל לכך שמבחני אבחון קשב וריכוז ילדים הוא דבר מקובל ולא משהו שצריך להתבייש או להסתיר. אז באמת אין מה להסתיר, בסך הכל מדובר בדבר טבעי, שניתן להתמודד איתו וילדים שיש להם הפרעת קשב וריכוז יכולים להשתלב חברתית ולהגיע להישגים יפים, מצד שני, גם לא צריך למהר ולקחת את הילדים לאבחון הפרעות קשב אם אין סימנים שהם אכן צריכים לעבור אבחון שכזה. מתי נדע שהילד צריך לעבור אבחון הפרעות קשב ילדים שיש להם הפרעות קשב וריכוז, הם ילדים שמגלים היפראקטיביות רבה יותר, זה יכול לידי ביטוי בחוסר יכולת להתרכז בדבר אחד, חוסר יכולת להקשיב, בעשיית הרבה רעש, ... נקודות, ראשית, הפרעות קשב וריכוז הן שילוב של בעיות רגשיות וכן בעיות פיזיות שונות, שנית, לפני שממהרים לקחת את הילד לאבחון הפרעות קשב, חשוב גם לאבחן מקרים אחרים שהם עלולים ליצור את אותו מפרט שציינו קודם לכן. למשל ליקוי ראייה ושמיעה, בעיות פסיכולוגיות, הפרעות בבלוטת התריס, אנמיה ועוד. אם החלטתם לקחת את הילד לאבחון הפרעות קשב מחשש שהוא עלול לסבול מליקוי למידה ואתם רוצים להקדים תרופה למכה, אז בהחלט ייתכן שאם יש ... קדוש ולקבל אצלם הדרכה מלאה על אבחון הפרעות קשב, מתי לעשות, איך לעשות, האם אתם בכלל צריכים להביא את הילד לאבחון ורק לאחר מכן, להחליט האם לשלוח את הילד לאבחון או לא.
החלטות למידה איך לקבל החלטה הפרעות מערכות חברויות ילדה להחליט
יסודות של אהבה לבניין הנישואין
יסודות של אהבה לבניין הנישואין אבן הבניין הבסיסית של נישואין היא אהבה. האהבה שתיצרו תשפיע גם על ילדיכם. מאת הרב נח אורלוויק אנחנו אוהבים מישהו כשאנו מרגישים שאותו אדם אוהב אותנו. ילד מרגיש אהבה כשהוריו דואגים לו ובאופן טבעי הוא ישיב להם אהבה. אנו מרגישים אהבה כשמישהו ממחיש את דאגתו לנו ... את עצמכם ולהכיר בדברים הטובים שיש לכם, אתם יכולים להתמקד גם בדברים הטובים שיש למישהו אחר. בניית גשרים עם הילדים כיום יש לנו בעיות רבות עם הילדים. הם לא מאושרים, תוקפניים ומתווכחים עם הוריהם. מדוע? התשובה היא אחת - הילדים של היום גדלים בעולם לא מאושר. המתח והלחץ נפוצים בכל מקום ולעתים קרובות ביותר הם מתבטאים גם בבית. הבית הוא מרכז עולמו של הילד. הוא ממוקד לחלוטין באופן שבו מתקשרים הוריו זה עם זו ומתייחסים זו לזה. התבוננות זו בהתנהגות הוריו מהווה את הבסיס לכישורים הבין אישיים שלו. האם שמתם לב כיצד ילדים חוזרים מילה במילה על דבריהם של ההורים ובדיוק באותו טון? בניית קשר טוב יותר עם בן או בת הזוג שלכם תהפוך את העולם למקום מאושר יותר בעבור ילדיכם. הלקח פשוט וחשוב: בניית קשר טוב יותר עם בן או בת הזוג שלכם תהפוך את העולם למקום מאושר יותר בעבור ילדיכם. בדרך ישירה יותר, אתם יכולים להתחבר לילדיכם באמצעות מחוות קטנות של תשומת לב, חיבה והערכה. אתם יכולים לגעת בליבם פשוט על - ידי אמירת אני אוהב/ת אותך ותודה. כשמדובר בהתנהגות בלתי הולמת או בדרישה שיש לכם מילדכם, השתמשו בשפה מדויקת ואמרו בדיוק את מה שהתכוונתם לומר. הילד יחוש שעליו להקשיב בתשומת לב, שהדבר רציני ושאתם מתכוונים אליו. כלל חשוב נוסף: לעולם אל תבטיחו משהו שלא תוכלו לקיים. ילד לומד להטיל ספק בעקבות הבטחות שהופרו. אם הסכמתם לעשות משהו, היו נאמנים לדבריכם. ואם מתעורר קונפליקט, הגיעו לפשרה. עקרון התל - חה לקח חשוב נוסף: ייתכן שבני הזוג שלכם וילדיכם אינם מושלמים, אבל עליכם להתמקד בחיובי. קל להעריך את המותרות בחיים, אך לא את הדברים ההכרחיים. כשמישהו נותן לכם ... עיקרון התל - חה מדי יום ומובטח לכם כי חיי הנישואין שלכם יהפכו קרובים יותר, ביתכם יהיה יציב יותר וילדיכם יהפכו לבריאים ומאושרים יותר.
להעניק אהבה ניסיון אכילה מסורת יהודית יתרונות חברותי להיות ביישן בניית קשר
פוביה ספציפית - פוביה פשוטה - מבוא
... קריטריונים אבחוניים נוספים לפוביה ספציפית, לפי המדריך האבחוני dsm 5, הם שהאדם מבין שהפחד הוא מוגזם ולא הגיוני (אצל ילדים קריטריון זה לא תמיד מופיע), כשמדובר בקטינים הפחד נמשך לפחות חצי שנה, והפחד לא מוסבר על ידי שום הפרעה ... הזו, כמו תשומת לב, אהדה, ושליטה מסוימת על הזולת. סוגי פוביות פחד מחיות - ספציפי לחיה מסוימת, מתרחש בעיקר בילדות. פחד מגירויים מהסביבה הטבעית - כמו חושך, סערה, גבהים, מים. מתרחש בעיקר בילדות. פחד ממצבים מסוימים - כמו נהיגה, נסיעה באוטובוס, מעליות, טיסה. שכיח בילדות וכן בסביבות גיל 25. דומה בחלק ממאפייניו להפרעת פאניקה עם אגורפוביה. פוביית דם - פצע - ייחודית יחסית לאחרות, כי בה לחץ הדם דווקא יורד בעת חשיפה לגירוי. פחדים אחרים - למשל פחד מאובייקטים דוממים, פחדי ילדות, ופחדים גופניים (מחלות, מוות - מאוד ספציפיים ולא כלליים בכל הגוף כמו בהיפוכונדריה, למשל נשים חוששות יותר מסרטן וגברים ... מקרב בעלי פוביות חיות הן נשים, בעוד בפוביית דם - פצע רוב הסובלים הם גברים. חלק מהפוביות מתחילות בגילאי הילדות, כמו פוביות חיות, דם - פצע וטיפולי שיניים. פוביות אחרות נוטות להופיע בגיל ההתבגרות או בבגרות, למשל קלאוסטרופוביה ואגורפוביה. ... אלו היו אירועים חיוביים ברובם, אז חוויית הפחד שתיווצר תהיה מתונה יחסית, ויש פחות סיכויים ליצירתה של פוביה. למשל, ילד שננשך על ידי כלב לא יפתח פוביה אם היו לו התנסויות חיוביות רבות עם כלבים בעבר, שבעצם חיסנו אותו ... לפי גישה זו, הסיכוי של אנשים לרכוש פוביות תלוי במשתנים גנטיים, במזג ובאישיות שלהם. למשל, במחקר נמצא כי 32% מהילדים שהוגדרו בגיל שנתיים כחששניים וביישנים (בעלי עכבות התנהגות), פיתחו פוביות ספציפיות עד גיל 8, לעומת 5% מהילדים שלא הוגדרו כך. הגישה מדגישה גם את חשיבות האבולוציה בקביעת סוג הגירויים שאנשים נוטים לפחד מהם, למשל פוביות מנחשים, ... נחשפים הדרגתית לדם תוך שימוש בשיטה זו, עד להכחדה. יעיל במרבית המקרים של פוביית דם - פצע. פוביה ספציפית בילדות ייחודה של פוביה ספציפית כשמדובר בילדים הוא שתחילת הופעתה היא בתקופה שבה הפחד תואם לשלב ההתפתחותי והקוגניטיבי של הילד. לכן ייתכן שפוביה היא ביטוי להחמרת פחדים רגילים שיש לילדים בגילאים שונים, ולכן היא שונה במקצת מפוביות אחרות. למשל, בגיל צעיר נפוצים יותר פחדים מחושך, בהמשך יש מעבר לפחדים ... מוחשיות יותר. כך גם בגיל בית הספר עולים פחדים שקשורים לתפקוד החברתי והלימודי. פחדים כאלו הם נפוצים יחסית בגילאי הילדות, ולכן גם השכיחות של פוביה ספציפית בקרב ילדים גבוהה יותר מאשר בקרב מבוגרים. הטיפול בפוביה ספציפית בילדות דומה לטיפול הכללי. חשובה בו החשיפה ההדרגתית לגירוי המפחיד, באמצעות הקהיה שיטתית, הצפה ומודלינג. חשוב לתת לילד חיזוקים חיוביים רבים על התקדמותו, לרוב בשיתוף המשפחה בעניין. יעילות הטיפול לטווח ארוך עדיין לא ברורה. גם יעילות הטיפולים ...
הפרעת התנהגות כפייתית צפייה בסרטים שיעורים טורדנות כפייתית טרדות בני אדם טראומות להסביר
כיצד יתכן שילד מקבל חינוך טוב ובכל זאת יהיה סורר?
כיצד יתכן שילד מקבל חינוך טוב ובכל זאת יהיה סורר? לעיתים די קרובות אנו נתקלים בילדים ממשפחות טובות שקיבלו חינוך טוב, באו ממשפחה ללא אלימות או פשע ובכל זאת הילד עושה מעשים שלא יעשו. נשאלת השאלה כיצד דבר כזה יכול לקרות? התשובה הנפוצה היא, בגלל השפעת הסביבה. תשובה זו ... זו שהיתה הטריגר לכך שזה יקרה, אבל עדיין אם החינוך עצמו הוא טוב, החינוך והלימוד היו אמורים להשפיע על הילד ככה שהוא לא יושפע גם מהסביבה שגם היא בדרך כלל לא ככ רעה. ככה שהשאלה היא על עצם החינוך, כיצד יתכן שחינוך טוב לא מצליח לשמור על הילד מלעשות מעשים שליליים ולהיגרר אחרי דברים לא הגונים. התשובה על כך היא משום שהחינוך הוא לא מספיק איכותי. החינוך שהילד קיבל הוא כגוף ללא נשמה. הילד למד מה לעשות ומה לא לעשות אבל לא למד מה דברים שעומדים מאחורי תפיסת החיים הנכונה. מעולם לא הסבירו לילד את ההיגיון הפנימי שעומד מאחורי הכללים שנאמרו לו לנהוג לפיהם. חינוך ילדים אמור לכלול בתהליך הלמידה של הילד גם חינוך לדפוסי חשיבה נכונים ובריאים. הילד אמור ללמוד על החיים מפרספקטיבה של מבוגר. ילד אמור ללמוד לא רק מה נכון לעשות אלא גם למה זה מה שנכון לעשות. אילו הילד היה מקבל חינוך עמוק יותר, משהו שהיה נהפך למהות שלו כאדם, הסיכוי שהוא היה מתדרדר הוא קטן מאוד. ברגע שילד מקבל חינוך פנימי יותר, חינוך שמלמד אותו כיצד להכיר את עצמו טוב יותר, להיות רגוע ושמח, להיות חיובי ואופטימי ... מוריו - אבל אין לו את עצמו שיוכל לעמוד מול השגיאות השונות. לכן יש לשפר את תהליך הלמידה של הילדים. בתהליך חינוך הילדים יש לשלב הוראה על הדברים העמוקים יותר שבחיים, שהם בעצם הבסיס לחיים טובים ומאושרים.
מה זה אושר טעות שגיאות הוראות איך לחנך ילדים התנגדות חשיבה חינוך טוב
טיפול בהפרעת קשב - מבוא
... ועבריינות. משום שכל דחייה עלולה להיות קריטית ישנה חשיבות רבה למתן טיפול בשלב מוקדם ככל הניתן, במיוחד כאשר מדובר בילדים. עם זאת, רק מחצית מהילדים עם הפרעת קשב זוכים לקבל טיפול. בנוסף ישנם אנשים שכלל לא אובחנו בילדותם, אשר מגיעים לקבל טיפול ראשוני רק כשהם כבר בוגרים. תוכן עניינים: 1 בנייה של המערך הטיפולי 1.1 טיפול רב מערכתי 1.1.1 שיתוף פעולה עם המשפחה ומערכת החינוך בגילאי הילדות 1.2 התאמה אישית 1.2.1 התייחסות למאפיינים הייחודיים של גילאי הבגרות 1.3 מעקב והערכת ההתקדמות 1.3.1 מודעות למגבלות ולקשיים הכרוכים ... אפשרויות טיפול תרופתיות ולא תרופתיות להתמודדות עם התסמינים ושיפור התפקוד. כך שניתן לטפל ביעילות בתסמינים של הפרעת קשב עבור ילדים ומבוגרים. עם זאת, המטרה הטיפולית צריכה להתייחס לא רק להקלה זמנית בסימפטומים, אלא גם להבניה של המסלול ההתפתחותי ארוך ... פי רוב שיתוף הפעולה הפורה ביניהם הוא זה שמוביל לתוצאות הטובות ביותר. שיתוף פעולה עם המשפחה ומערכת החינוך בגילאי הילדות: הפרעת קשב מתפתחת במשך חמש השנים הראשונות לחיים והיא הלקות הנוירולוגית הנפוצה ביותר בקרב ילדים. כדי להימנע מההשלכות השליליות העלולות להיות להפרעת קשב בהיעדר טיפול, ישנה חשיבות רבה ליישום תוכניות התערבות כבר בשלב המוקדם ... הספר היסודי. ההורים והמורים כאחד לוקחים תפקיד משמעותי בעיצוב אישיותו של תלמיד עם הפרעת קשב. לכן הטיפול ארוך הטווח בילד מצריך שיתוף פעולה מתמיד בין הצוות הטיפולי, הצוות החינוכי, ההורים והילד. למרות זאת, אחד ההיבטים המוזנחים בנוגע לטיפול בתלמידים עם הפרעת קשב הוא הצורך ביצירת שיתוף פעולה עם אנשי החינוך ... הטיפול בהפרעת קשב צריך להיקבע בתוכנית אישית המבוססת על ההפרעה הבסיסית, התחלואה הנילווית ועל העדפות האדם (והמשפחה במקרה של ילדים). גיבוש היעדים של תוכנית הטיפול צריך לנבוע מתוך התסמינים המרכזיים שאותרו ומהפגיעות התפקודיות הספציפיות שהם יוצרים. אבחון הפרעת קשב ... חברתיים כתוצאה מקושי בהפנית קשב, היפראקטיביות ואימפולסיביות. עם זאת, השונות בין אנשים עם הפרעת קשב בולטת יותר במבוגרים בהשוואה לילדים ולמתבגרים. שונות זו באה לידי ביטוי בכך שמבוגרים בעל הפרעת קשב מציגים תמונות קיצוניות, הנעות בין חוסר תפקוד מוחלט, ... תקין ותפקוד גבוהה מאוד. אחד ההיבטים הייחודיים למבוגרים הוא התפקוד ההורי במסגרת המשפחה, אשר מטבע הדברים אינו רלוונטי עבור ילדים. חלק מתסמיני הפרעת הקשב עלולים להקשות על הורים אלו להגיב בסבלנות ומתינות לילדם ולהימנע מלהביע כעס ומצוקה לידו. על כן יש להתייחס לכך במסגרת התוכנית הטיפולית. בנוסף, בשל האופי התורשתי של הפרעת קשב אמהות ואבות רבים מתמודדים עם ילד הסובל מהפרעת קשב, כאשר להם עצמם יש מאפיינים דומים או זהים. במקרים אלו יש לתת להורה את המענה הטיפולי ... הביטויים של הפרעת הקשב שלו, לצד הדרכה הורית אשר תאפשר לו להתמודד בצורה המיטבית גם עם הפרעת הקשב של ילדיו, לבצע מעקב אחרי התוכנית הטיפולית שלהם ולדאוג ליישום שלה. היבט זה מאתגר במיוחד משום שאצל מבוגרים עם הפרעת קשב ... משימות מורכבות. ההתמודדות עם קשיי הארגון מתעצמת כאשר האדם אחראי לא רק על עצמו, אלא גם על הארגון של ילדיו ומתעצמת עוד יותר כשגם לילדים אלו יש קשיי התארגנות משל עצמם. להיבט התורשתי יכולות להיות גם השלכות רגשיות שכן לעתים ההורים מזדהים עם ילדם ואף חווים מחדש חוויות דומות וקשות מעברם. עבור הורים רבים עם הפרעת קשב, העבודה עם הילד מהווה חוויה מתקנת. מעקב והערכת ההתקדמות: תוכנית הטיפול צריכה לפרט את יעדי הטיפול, האמצעים להשגתם ודרכי המעקב אחרי ההתקדמות. ...
בית ספר פיתוח יכולות פסיכולוג מיומנויות תרופה כעסים הפרעות קשב וריכוז לשאוף
פדופוביה - מבוא
פדופוביה - מבוא פדופוביה (לעתים פדיופוביה, באנגלית: pedophobia או pediaphobia) היא פחד, חרדה או סלידה לא רציונליים או אובססיביים מילדים, מתינוקות, מינקות או מילדות. המונח מגיע מהלחם המילים ביוונית פאדו - ילד, ופוביה - פחד. לפעמים הפדופוביה מתבטאת בחשש לחייהם של הילדים. ומובילה להורים המפקחים בצורה הדוקה ואובססיבית על ילדיהם תוך חשש כי יאונה להם רע על ידי פדופילים או ילדים ומבוגרים אחרים. תוכן עניינים: 1 תסמינים של פדופוביה 2 הסיבות לפדופוביה תסמינים של פדופוביה: פדופוביה היא אינה רק חוסר נוחות כללית סביב ילדים, או הנטייה להתרחק מהם. היא אבחנה פסיכיאטרית היכולה להיות קשורה לתסמיני חרדה שונים: תחושת חרדה או בהלה תחושת פחד ... פיזיים כמו דפיקות לב מואצות, יובש בפה, קוצר נשימה או רעד בחילה נקיטה באמצעים קיצוניים כדי להימנע להיות בסביבת ילדים או במעורבות עם ילדים הסיבות לפדופוביה: כמו בהפרעות פסיכיאטריות רבות, הגורם לפדופיביה אינו ידוע. מומחים מאמינים כי במקרים מסוימים פדופיביה מתעוררת אצל מבוגרים שעברו חוויות טראומטיות עם ילדים אחרים כשהם עצמם היו ילדים. מה שגרם להם לפתח חרדה ותגובה שלילית כלפי ילדים. יש אנשים שמרגישים מבוכה מהכנות הבוטה של ילדים. וסיבות אחרות הם הנחה כי ילדים נוטים למעשי קונדס והם בעלי שיעור פשיעה גבוה יותר. למרות שהסיבות רבות, ברובן הן מתבססות על ניסיון אישי שלילי המשפיע על נפשו של האדם. סופרים וחוקרים כדוגמת הנרי גירוקס הראו כי הפחד המודרני הפופולרי מילדים נובע, בין היתר, מתקשורת המונים ושיתוף הפעולה שלה עם מגוון של אינטרסים פוליטיים וכלכליים.
פסיכיאטריה ניסיון אישי סימפטומים גופניים של חרדה תחושת פחד לטפל בחולה נפש מאמינים תסמיני חרדה חרדה סימפטומים גופניים
הקשר בין הצלחה בלימודים וקשב וריכוז
... היו לפורצי דרך בתחומם. תהיתם פעם מדוע? הפרעת קשב וריכוז הינה הפרעה נוירולוגית - התנהגותית והיא השכיחה ביותר אצל ילדים בעידן הנוכחי. בארהב אחד מתוך שלושה ילדים מאובחן כסובל מהפרעה זו ונוטל ריטלין. אצל המאובחנים בהפרעה זאת יש תהליך מוחי שונה מאשר אצל אנשים ללא הפרעה, ... כמוהו שלקו בהפרעת קשב וריכוז? והאם באמת יש קשר בין הפרעה זאת להצלחה? במרוצת השנים אנו עדים לכך שמרבית הילדים נשלחים על ידי הגננת או המורה בבית הספר לבצע אבחון. באופן שהינו כמעט מוחלט, מרבית האנשים מקשרים הפרעה זאת לעתיד ילדיהם ומרגע האבחון ברור להם כי ילדיהם לא יגיע רחוק. הוא בטח לא יהיה איינשטיין אבל הם פשוט לא יודעים... אז בואו נעצור רגע ונבדוק כמה ... קלות מגירויים חיצוניים, קושי בארגון, שכחה ונטייה להיות מוסח קלות. אולם למרות המאפיינים העיקריים הללו, מאבחנים רבים אומרים כי ילדים הלוקים בהפרעה זו עדיין מסוגלים לבצע פעולות כאלו ואחרות ללא כל קושי וזאת בתנאי שהילד מעוניין לבצע את הפעולה. סתירה? בעצם עולה כאן השאלה, אם מוטיבציה לבצע פעולה מסויימת יכולה להניע ילד לכדי השלמת הפעולה באופן מושלם אז מכאן ניתן להסיק שבכל פעולה אחרת שהילד לא יבצע כמו שצריך הרי שאין לו מוטיבציה לכך. מה קרה לשינוי המוחי הקיים אצל אותם אנשים? נעלם כלא ... יעבור מפעילות לא תקינה לפעילות תקינה? עד כה שאלנו לא מעט שאלות, כעת ננסה לתת קצת תשובות. רבים הם הילדים אשר אינם מאובחנים נכון כיום. על מנת לאתר הפרעת קשב וריכוז יש בראש ובראשונה לשלול גורמים נוספים סביבתיים אצל הילד / מבוגר. לצערנו הגורם המפנה לאבחון אינו שולל גורמים נוספים טרם השליחה לאבחון. הוא מתביית על בעיה נקודתית אחת וממנו מסיק כי יש צורך באבחון. טרם שליחה לאבחון יש לוודא כי: הילד ישן טוב התזונה בריאה ומאוזנת - לדוגמה, עודף סוכר מעורר ילדים כידוע. הילד רואה טוב ואם יש לקות ראייה אז היא מטופלת כראוי. הילד שומע טוב. הילד קיבל הרגלי למידה נכונים ויעילים - חשוב מאוד. והכי חשוב הילד נמצא במצב רגשי טוב. מצב רגשי בו אין לו הסחות דעת כלל. ילד שאינו פנוי רגשית לא יוכל לבצע את תהליך הלמידה כראוי. ככל שהפגיעה הרגשית תהייה גדולה יותר וכואבת יותר כך תהליך הלמידה יפגע יותר. יחס הפוך. ילדים הם עם כל כך רגיש שאפילו וויכוח קטנטן בין ההורים יכול להוציא אותם מריכוז לגמרי. ילד שאינו פנוי רגשית אינו פנוי ללמידה כמה פעמים מצאתם את עצמכם משתעממים ממשהו, כי הוא פשוט לא עניין אתכם? ...
נטייה להיות ריכוז קשב וריכוז ילדה שכחה הפרעות קשב וריכוז משפחתיות מטרה
הישרדות - גירסת המציאות
... הוא מונח שחדר לחיינו, על תקן יסוד תרבותי עכשווי. מושג שאומץ בחום על ידי כל הגילאים... ולמה? פשוט. כי ילדים הולכים לישון מאוחר, ילדים שותפים ל חיי התרבות של המשפחה, שכוללים, במקרה הטוב לאחר ארוחה משפחתית וביתית, גם ערב ארוך ופסיבי מול המסך. ... כי זה אומר להיות יחד כל המשפחה, עם תכנית אחת לכולם, כי חזרו מאוחר מהעבודה ולא הגיעו להשכבת כל הילדים לפני פרוץ שעת הprime time בסלון שלהם. כי ככה. כי - זה - מה - יש - בטלוויזיה - ... מזה - שטויות - מה - כבר - קרה. אז זהו, שלא שטויות. זה עניין רציני, וחינוכי... חינוכי, כי ילדים צעירים לומדים עי חיקוי והזדהות. לומדים מכל מה שהם רואים וחווים בסביבתם. לומדים מהתרשמות ממעשי המבוגרים סביבם, מהתנהגויותיהם ומעמדותיהם. ... לנסות להישאר שם לבד, להסיר מדרכנו את שותפינו לסיטואציה. להדיח אותם מדרכנו. להדיח הוא מושג שחדר חזק מאוד שפת הילדים. לגייס אחרים, לנהל מניפולציות מורכבות ביותר, ולהסיר אותם מן הדרך שמוליכה אותנו למטרותינו. לחפצן אותם, במובן מסוים. כן, בחיים החברתיים של ילדים ושל מבוגרים זה היה קיים, תמיד. כל תחרות, הישגיות, שאיפה למצוינות נבנית על יסוד ההנחה שצפוף שם למעלה, על ... מים, לשמור על האש, לתקשר, למלא את צרכינו הבסיסיים, כמו גם את צרכינו האנושיים האחרים. רובינזון קרוזו - מי מילדיכם קרא אותו? - ידע לאמץ ולטפח את הדמות האפשרית היחידה שנקרתה בדרכו. עניין רב היה לו בששת שלו, למרות ... ייתכן ונפגין זלזול וחוסר נחת מן התכניות, לא נבלה מולן שעות, ולא נהפכן לשיחת סלון במפגשים חברתיים, רק נניח לילדינו לצפות בהן, (מתוך התכוונות הורית טובה, שלא להפוך את ילדינו ל outsiders בכיתה ובקבוצה), וכבר תרמנו תרומה לסחף התרבותי בכיוון הלא נכון. יש להניח, אם אתם הורים נורמטיביים וטובים דיים, שמה שחשוב לכם ביותר זו הבריאות הנפשית וההצלחה החברתית רגשית של ילדיכם, ואתם פחות עסוקים בשאלה: עתיד התרבות והאנושות לאן.. אז מה כן? כהורים אתם וודאי יודעים, כי הבחירה אינה פשוטה, אין כאן תשובה אחת ויחידה, והשיקולים מורכבים. לא קל לדעת מהי טובת הילדים, כי ייתכן וטובתם בטווח הקצר סותרת ומחבלת בטובתם לטווח הארוך. איכות התזונה התרבותית - נפשית - רוחנית שאנו מספקים ... וננסה להגביל אמירות פוגעניות וכוללניות כמו אני מכיר כאלה. ככה הם. אם תמיד ננסה להעמיק ולברר מניעים להתנהגות הזולת. (ילד או בוגר). אם לנו יהיה חשוב היחד, סביר שגם אליהם הוא יעבור. אלא אם כן הם מאמינים לטלוויזיה יותר ... יחד אפשר. באתר אנתרופוסופיה בישראל, מתוך מכתב של המחנכת שלומית אידיסיס מביס זומר להורי כתה ג בעניין התכנית הישרדות: לילדים בכתה ג עוד אין יכולת לשפוט, הסימפטיה והאנטיפטיה שנתבעות באינטנסיביות כל הזמן מהצופים בתוכנית הזו (ואחרות שדומות לה) הם ... של האדם רק עם הבשלת הגוף האסטרלי (לקראת כתה ז ח) לא מצויים עדיין ככוחות זמינים בכתה ג ותובעים מהילדים לחוות ולהנכיח אותם טרם עת - זה נחווה נפשית ככאוס. הסימפטיה והאנטיפטיה טרם עת מביאות את הילד להשתמש בהן בחיים באופן מוגזם ולא נכון וכדרך לשפוט להחליט החלטות... www.bestlife.co.il/?categoryId=44009&itemId=87947
רוחניות להתמודד שינה להתעניין חופש לקוחות הנפש פסיכולוג
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיגמל מכדורים פסיכיאטריים להצליח בפסיכומטרי לגרום למישהו להקשיב למשהו מחיקת זיכרון טראומטי הרגשה של מתאמן לאהוב ללמוד פחד לריב עם אנשים כמה זמן לוקח לטפל בפחד קשה? הפרעת חרדה חברתית איך להשיג ביטחון עצמי? געגועים לאהוב אני רוצה אהבה עם תנאים סודות האושר אושר פילוסופי מומחה לזוגיות אז מה אם יש לה מישהו קבלת החלטות בתהליך מכירה יעוץ לקבלת החלטה פחד להתמודד איתה התמודדות עם כאב להצליח עם בחורה להיות אדם מצליח טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים איך לא לגרום לילד? התמודדות עם כעס אצל ילדים הגעתי להארה רוחנית דרך רוחנית האם יש לי הפרעה נפשית? היצמדות לאמת וטיפול בסכיזופרניה לגרום לאקס לריב עם החברה שלה איך ליצור קשר עם האקס? בעיות גמישות בקרסול זווית אופטימאלית של השריר אלוהים הוא הכל אתאיסטים מואר הארה מושלמת החיסרון בלהיות אלוהים איך להפוך להיות אלוהים? דרך מהירה להתעשר איך למנף כסף? סודות משמעות החיים מטרת החיים דירוג שלילי באינטרנט ביקורות שליליות בפייסבוק שאלת הבחירה והידיעה האם יש לנו בחירה חופשית? מה היה קיים לפני שהעולם היה קיים? מי ברא את הבורא? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, מאמן לחיים, מאמן אישי לילדים נוער והורים בתחום ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0469 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 06:15:29 - wesi4