ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






צימר מתחת לירח / שמעון צימר
... צריך להיות הרבה יותר גבוה. לצערי כנראה לא פרץ אז מספיק לתודעה הציבורית. הפרק הראשון בספר נושא את השם ילד וירח - אבנר. כל כותרת תבהיר לנו מיד מי גיבור הפרק. שתי מכוניות נוסעות זו לצד זו. האחת מכונית ... ספורט. מכונית הספורט תעלם מהסיפור במהירות בה היא נוסעת ולא תחזור. במכונית הישנה אימא ובן. הסיפור עוקב אחרי הבן. ילד בן עשר לערך, אינטליגנטי מאוד, מתעניין בידע עצמו. ראה בטלוויזיה ערוצי מדע וקורא אנציקלופדיות. אמו ברחה אתו מהבית. הם ... שזו איננה חופשה ואביו לא יצטרף אליהם. הסיפור עוקב בעדינות, לפחות בפרק הזה אחרי המתרחש דרך התובנות הקטנות של הילד. על אחת מקירות המעלית מרוססת כתובת זיווה החרמנית נדפקת בתחת מה זה נדפקת בתחת הוא כבר יודע, אבל מה ... הוא רואה בחצר אישה נרכנת על גבר. הוא יודע שזו פרוצה. הוא ראה בסרט. דרך העיניים הקטנות הללו של הילד יודע הקורא באיזה סוג מלון ואיכן בעיר נמצאים הילד ואמו. כעת הוא כבר מבין שברחו מהבית. שזו איננה חופשה ואביו לא יצטרף מחר. על קיר הארון הוא תולה ... שהיא לחלוטין שלו. הזקנה נמצאת בבית אבות. היא מתעוררת בחצות ומתחשק לה מרק עוף. היא רוצה לבשל מרק לה וילדיה. הקשרים עם ילדיה הם טלפוניים בעיקר. היא רוצה לחזור ולבשל להם. בנה הגדול עסוק מדי בכתיבת נאומים לראש העיר ולהתחשבן אתה על ... של בעלה הגר בקצה האחר של העיר. היא עוטפת את סיר המרק ויוצאת לכיוון ביתו. אצל מנחם היא מוצאת ילד קטן בן עשר, קודח מחום, שמנחם אסף מהרחוב לא מזמן. עכשיו התקבצו כבר גיבורי הסיפור. כשהסיפור הוא כמובן רק המתלה עלי נתלים מחשבותיהם של הגיבורים. כל אחד מנקודת ראותו. ילד מבוהל שחושב שנחטף זקנה ועוד מעט ייכנס לסיפור ביתר חשיבות בנה, כותב הנאומים. לבוש בפיזמה של הזקן בורח אבנר ... כתבו עליו שהורחק מביתו כי הוא הכה את אשתו. וכשגד מקבל התקף לב במלון עולה באפו ריח הגויאבות של ילדותו. כך הולך הספר ומתפתח. הסיפור מתגלגל. דמויות נכנסות כדי לצאת ולעתים להישאר. את הספר חוצות עוד כמה דמויות. כפילו ... גם שמה שחשוב בה היא לא הדרך הראשית אלא כל אותם מאורעות קטנים ההופכים להיות חלק מדרך החניכה של ילד העומד על סף ההתבגרות. מה שניכר מיד בתחילת הפרק הראשון הוא קצב השפה המיוחד. מהיר ומתאים לתודעתו של ילד קטן. בהמשך הקצב מתמתן כשהוא מספר על זקנים או מבוגרים. כל אחד מהם ועולמו הפנימי ותודעתו השונה, שצימר מיטיב לאפיין. ...
טלביזיה להיזכר עבירות אהבה צורת הכתיבה איבוד הבטן סיפור
הורות מודעת - הריפוי מתחיל בבית
... לאף, בתוך הבית. כל עוד אין הרמוניה וצמיחה בבית - נראה הפרעות רגשיות ומחלות בחיינו וחיי הקרובים לנו. למה הילדים לא מגיעים עם הוראות הפעלה? מהו סוד ההצלחה? איך לגדל משפחה מאושרת? איך להפוך את התא המשפחתי למקור של ... התחושות והרגשות שהיא עומדת לחוות. וכאן מתחיל בעצם תהליך שילווה את האישה כל חייה. - קשר מתמשך בין התינוק, הילד, הנער.. ובינה. קשר לא פשוט ומורכב, המלווה לעיתים בתסכולים וכעסים רבים, ובעיקר מחטיא את המטרה. ובואו ניקח דוגמה מהחיים מאד נפוצה - לצערנו - היפר אקטיביות נולד לנו ילד, והוא מלא אנרגיה, לא ישן הרבה, סקרן מאד, מגיב מהר מאד לגירויים, ואנחנו ההורים, קשה לנו. הוא זקוק להמון ... אנו מתחילים לשמוע ייעוצים מהסביבה וגם מתוך הקולות הספקניים המפוחדים בתוכנו - ומתחילה להתגבש מחשבה שמשהו לא בסדר עם הילד הזה. מתחיל תהליך הרסני, יותר או פחות, שבו אנחנו בעיקר נסחפים, מתוך דעות קדומות, חוסר הבנה ידע וסבלנות, מנסים להכניס את הילד לתבנית שתתאים למה שאנו מכירים ומצפים, כי מהלא מוכר אנו פוחדים. מתחיל מאבק שבמקרה הטוב יסתיים כשהילד יתבגר ויקח אחריות על חייו. אז מה בעצם קרה כאן? שילוב של שני גורמים עיקריים: 1.הטלנו ספק בעצמנו, ומתוך שיפוט יצרנו מציאות בעייתית. 2.פעלנו מתוך תגובה אוטומטית ולא הקשבנו באמת. לא לעצמנו ולא לילד. הילד הזה, שהוא מלא חיים וסקרן, רוצה לחקור את העולם בדרך שאנחנו לא העזנו. הילד הזה, כשצרכיו לא נענים, כשהתנהגותו גוררת תגובות קשות מהוריו ומהסביבה, הופך לכועס ומתוסכל. וכעס שלא מאפשרים לו ביטוי הופך ... בעיקר בגיל צעיר, גוררת בעיות חברתיות, קשיים רגשיים וחוסר יכולת להשתלב בחברה. אפשר גם אחרת!!! משנים את הנחת היסוד הילד לא דפוק או לא בסדר, למעשה הוא יותר מפותח מאיתנו. הוא בא לספר לנו משהו שאנחנו עוד לא יודעים, ... הרבה מאד אמהות מאמינות (וזכרו זאת רק אמונה לא בהכרח אמת אבסולוטית) שההתפתחות שלהן תיעצר אם יקדישו עצמן לגידול הילדים והמשפחה, מין אמונה חברתית שרק אם נצא החוצה - נתפתח. וכאן לדעתי הבעיה. והאמת היא שילד יכול לשמש קרש קפיצה גדול להתפתחות שלנו, אם נכבד פשוט את מי שהוא. ילד נולד עם פוטנציאל רמת התפתחות גבוהה יותר משלנו - מתוך זה הוא יכול לאפשר לנו התפתחות אם נסכים לאפשר לילד להיות הוא - לתמוך בו בלי לכפות את מחשבותינו, אמונותינו ופחדינו עליו. הוא ילמד אותנו הרבה מאד עלינו ועל העולם, וגידול ילד יהפוך בעצם לחגיגה - מה שהוא נועד להיות. כל מה שנדרש מאיתנו הוא התמסרות מוחלטת... כל מצב מתח ולחץ ...
אחריות אישית חוסר וודאות האמת האובייקטיבית ספקנות אנרגיה ריכוז וקשב ילד אמונה
פרפרי היצירה
... יכולים לאפשר לעצמם להיות יצירתיים. יצירה אי אפשר, גם לא צריך ללמוד, היא חיה בתוכנו, צריך רק להיזכר בה. כילדים, כולנו היינו מחוברים ליצירה הטבעית שלנו, ידענו בדיוק מי אנחנו, מה אנחנו רוצים ואיך עושים את זה, והכל ספונטניות וטבעיות. הפרפרים עדין לא תורגמו כפחד, אלא כ - וואו, יש כאן משהו חדש. אצל ילדים כל רגע בחיים הוא גילוי, לימוד והפתעה, וההתייחסות אליו אותנטית. כשלילד כואב הוא בוכה עם כל הלב, בלי לחשוב איך זה יראה ומה יחשבו עליו. כשהוא שמח, הוא רוקע ברגליים ... החיים הנכונים, עובדים בעבודות הנכונות, מרוויחים את המשכורות הנכונות, אבל משהו נותר בלתי מסופק, הם איבדו את החיוניות והצבעוניות הילדית. מקצוע פופולארי בין משתתפי הסדנאות אצלי הוא עריכת דין, ולא במקרה. אצל רבים מהם התגלו בילדות כשרון משחק, כושר המצאה ותמרון, יכולת לעמוד מול קהל ולתת הופעה. כשהעזו לחלום על קריירה של משחק למשל, או ... לעצמם תחום מסודר יותר. אז הם מצאו, והגיעו לשנות השלושים והארבעים, מצליחים, מתקדמים, ומשהו בתוכם אינו שבע, חלומות ורצונות הילדות נשארו הרחק מאחור. אני חלילה לא אומרת שמשפטים הוא מקצוע שבו אין ביטוי עצמי ואפשרויות למימוש היצירתיות והאמת הפנימית. ... את המחסומים האלה. זו התעמלות יומיומית, אימון של המוח ושאר המעגלים האנרגטיים שלנו, מה שמאפשר לשמור על חיבור בין הילד הממציא והספונטני שבתוכנו והבוגר הפרקטי והיישומי. יצירתיות היא בעיני היכולת לאהוב. פשוט לאהוב את עצמינו עם כל מה שנמצא ... לעצמנו לחגוג עם העולם, ליהנות מהדברים הקטנים, לחוות באופן מודע באמצעות כל החושים, להשתעשע בדברים לא חשובים, ממש כמו ילדים. רבים מאתנו שכחו את ההנאות הקטנות האלה, מה שבהדרגה מצמצם את החיות, את הנאה ואת האפשרות לממש את היצירתיות. ... שבנו, והציור שיבוא לעולם, יעביר את החיות וההשראה. התחום הראשון שפגשתי בי דרך הסדנה היה הכתיבה, כשרון לגיטימי שפיתחתי מילדות והפך גם למקצוע, השינויים בצורת הכתיבה, בבחירת הנושאים וההנאה מהתהליך היו דרמטיים מבחינתי. ההעזה הבאה והמפתיעה היתה הריקוד, אהבה ... באחד השיעורים של הסדנה הוא לקחת עמוד, למספר בו עשרים שורות, ובכל שורה להשלים משפט שמתחיל במילים הלוואי ש ילדים משתעשעים עם התרגיל הזה על בסיס קבוע, כשהכל לגיטימי בו. אנשים בוגרים מתבוננים בדף, ואינם מעיזים להעלות את חלומותיהם, ...
תרגילים מבודדים קבוצה ילדה לבטא הכל אפשרי רצונות מתנות אלוהים
פרסברציה - המגמה לחזור על פעולה
... לליקויי בקשב. פרסברציה פירושה המגמה לחזור על פעולה כגון: כתיבה, ציור דיבור, מבלי להפסיק בזמן ובמקום המתאים. אין ביכולת הילד לעבור ממערך נפשי אחד למערך אחר. גם כשהתנאים בסביבה משתנים הילד מוסיף להגיב במצב החדש על פי דפוסי תגובה שהשתמש בהם לגבי המצב הקודם והמוכר. לדוגמה הוא ימשיך לצייר דמות ... אחד אך דורכת במקומה. כמו מכונית ששקעה בחול המנוע מוסיף לפעול והגלגלים מסתובבים סיבוב צירים בלי יכולת להתקדם. אין לילד לקוי הלמידה הסובל מפרסברציה יכולת לבלום את עצמו, הוא צריך גורם שישים קץ לפעולתו ורק אז הוא יעבור למערך חדש וימשיך בדרכו. לדוגמה סוף הגיליון במחברת יפסיק את כתיבתו, או הוראה ברורה מגורם חיצוני שיפריד בין הפעולה שהילד עושה עי פעולה שונה, לדוגמה הגננת משחקת עם הילדים צליל פותח במילה, הילד קולט את כללי המשחק, במידה והגננת רוצה לעבור לפעילות דומה אחרת לדוגמה חריזה של מילים רצוי שהיא תעשה משחק ... נוטים לחזור אליהם. הפרסברציה מתגלה בצורות שונות, לדוגמה חזרות רבות על תוכן זהה. לפעמים צף הנושא ועולה גם לאחר שהילד כבר עבר לנושא חדש. הילד חוזר לפתע למחשבה שנשתיירה מהעבר, מבלי שיהיה כל קשר הנראה לעין בינה לבין הנושא שבו הוא עוסק כעת. התנהגות זו תצטייר כתעלומה בעיני המורה, המצפה מן הילד לתגובה מתאימה למטלה שלפניו, והמופתע מן העובדה שהוא אינו מדבר או פועל לעניין. מורה שיעמוד בפני תעלומות כזו, יטיב להבין את התנהגות הילד אם ייזכר בפעולות שקדמו לפעולה הנוכחית וינסה למצוא את הקשר הסמוי שבין ההווה והעבר. פרסברציה תבלוט במיוחד כשהילד יצטרך להתמודד עם סדרה ארוכה של מטלות דומות. לכן יש להימנע מלדרוש ממנו פעולות בעלות אופי אחיד הנמשכות פרק ... פרקי זמן קצרים יחסית. כמו כן רצוי להבליט את ההבדל שבין המטלות הבאות בסמיכות זו אחר זו על מנת שהילד לא ייתפס לפרסברציה. המורה ישתדל להפריד בין הנושאים עי שיר או סיפור, או יתכנן את הלימודים כך שפעילות הכרוכה בתנועה תבוא אחרי שיעור בקריאה. קשה לילד להסתגל לעולם הנתפס אצלו כבלתי יציב ובעל תהפוכות רבות. בגלל חוסר הביטחון שלו הוא דבק בתגובות מוכרות, כדי ליצור הרגשה של רציפות הגיונית. כמו כן הילד חושש מאתגרים חדשים, כיון שאין לו רצף במחשבה הילד מעדיף לחזור על התנהגות המוכרת לו. קשרו פיל קטן שיצא לאויר העולם עם חבל לעמוד קטן, הפיל הרגיש כבול ... מה שמנע ממנו לעשות זאת הייתה חוויית הכישלון והתסכול שחווה בעבר והיא זאת המלווה אותו גם עתה. נשתדל ליצור לילד אמון וחוויות הצלחה שיניעו אותו לעשיה ואמון ביכולתו. נעזור לו עי קטיעת רצף הפעולות לצאת מהפרסברציה. שלכם באהבה ובהנאה
אהבה דמות אופי התמודדות התקדמות מה זה סבל חששות הסתגלות
אומרים אהבה יש בעולם - לנטוש את האגו לטובת הזולת - לאהוב באמת!
... ניזכר ברגעים המאושרים ביותר בחיינו, נגלה שהיו אלו הרגעים שבהם אהבנו. אנחנו רוצים לאהוב ולהעניק מכל הלב: לבן הזוג, לילדים ולהורים, אולם לא תמיד יודעים כיצד לעשות זאת. ולשם כך צריך לפתח את המודעות עצמית לכך. הרצון הוא לאהוב ... הוא מגלה שמה שחסר לו יותר מכל היא היכולת לאהוב ולתת ללא הגבלה, כמו הבורא. כמו שהורים אוהבים את ילדיהם אחת ההנאות הגדולות ביותר המוכרות לנו היא גידול ילדים. לא פעם אנו שומעים משפט כמו: הילדים הם כל החיים שלי או למען הילדים שלי אני מוכן/ה לעשות הכל. ואכן, למרות הקושי וההקרבה הכרוכים בכך, רוב בני האדם מעוניינים להביא לעולם ילדים ולהעניק להם ממיטב זמנם ומרצם. דווקא האהבה והנתינה לילדים נותנת להורים סיפוק הרבה יותר גדול מכל דבר אחר. אילו אהבנו את כל האנושות כפי שאוהבים ההורים את ילדיהם, היו חיינו פשוטים הרבה יותר, אבל המצב הקיים שונה בתכלית. אז מה עושים? איך מפתחים בליבנו אהבה לאחרים, כאילו היו ילדינו? מי שבאמת מחפש ולא מוותר, יכול ללמוד לאהוב באמת. להגיע לטבע הבורא בתקופתנו, נחשפת חכמת הקבלה לרבים, וכל הנשמות ...
תשומת לב אהבת הזולת נשמה אלוהות אהבת אמת מתי לוותר לוותר מה זה אלוהים
פרסברציה - פרסברציה כתופעת לוואי לליקויי בקשב
... לליקויי בקשב. פרסברציה פירושה המגמה לחזור על פעולה כגון: כתיבה, ציור דיבור, מבלי להפסיק בזמן ובמקום המתאים. אין ביכולת הילד לעבור ממערך נפשי אחד למערך אחר. גם כשהתנאים בסביבה משתנים הילד מוסיף להגיב במצב החדש על פי דפוסי תגובה שהשתמש בהם לגבי המצב הקודם והמוכר. לדוגמה הוא ימשיך לצייר דמות ... אחד אך דורכת במקומה. כמו מכונית ששקעה בחול המנוע מוסיף לפעול והגלגלים מסתובבים סיבוב צירים בלי יכולת להתקדם. אין לילד לקוי הלמידה הסובל מפרסברציה יכולת לבלום את עצמו, הוא צריך גורם שישים קץ לפעולתו ורק אז הוא יעבור למערך חדש וימשיך בדרכו. לדוגמה סוף הגיליון במחברת יפסיק את כתיבתו, או הוראה ברורה מגורם חיצוני שיפריד בין הפעולה שהילד עושה עי פעולה שונה, לדוגמה הגננת משחקת עם הילדים צליל פותח במילה, הילד קולט את כללי המשחק, במידה והגננת רוצה לעבור לפעילות דומה אחרת לדוגמה חריזה של מילים רצוי שהיא תעשה משחק ... נוטים לחזור אליהם. הפרסברציה מתגלה בצורות שונות, לדוגמה חזרות רבות על תוכן זהה. לפעמים צף הנושא ועולה גם לאחר שהילד כבר עבר לנושא חדש. הילד חוזר לפתע למחשבה שנשתיירה מהעבר, מבלי שיהיה כל קשר הנראה לעין בינה לבין הנושא שבו הוא עוסק כעת. התנהגות זו תצטייר כתעלומה בעיני המורה, המצפה מן הילד לתגובה מתאימה למטלה שלפניו, והמופתע מן העובדה שהוא אינו מדבר או פועל לעניין. מורה שיעמוד בפני תעלומות כזו, יטיב להבין את התנהגות הילד אם ייזכר בפעולות שקדמו לפעולה הנוכחית וינסה למצוא את הקשר הסמוי שבין ההווה והעבר. פרסברציה תבלוט במיוחד כשהילד יצטרך להתמודד עם סדרה ארוכה של מטלות דומות. לכן יש להימנע מלדרוש ממנו פעולות בעלות אופי אחיד הנמשכות פרק ... פרקי זמן קצרים יחסית. כמו כן רצוי להבליט את ההבדל שבין המטלות הבאות בסמיכות זו אחר זו על מנת שהילד לא ייתפס לפרסברציה. המורה ישתדל להפריד בין הנושאים עי שיר או סיפור, או יתכנן את הלימודים כך שפעילות הכרוכה בתנועה תבוא אחרי שיעור בקריאה. קשה לילד להסתגל לעולם הנתפס אצלו כבלתי יציב ובעל תהפוכות רבות. בגלל חוסר הביטחון שלו הוא דבק בתגובות מוכרות, כדי ליצור הרגשה של רציפות הגיונית. כמו כן הילד חושש מאתגרים חדשים, כיון שאין לו רצף במחשבה הילד מעדיף לחזור על התנהגות המוכרת לו. קשרו פיל קטן שיצא לאויר העולם עם חבל לעמוד קטן, הפיל הרגיש כבול ... מה שמנע ממנו לעשות זאת הייתה חוויית הכישלון והתסכול שחווה בעבר והיא זאת המלווה אותו גם עתה. נשתדל ליצור לילד אמון וחוויות הצלחה שיניעו אותו לעשיה ואמון ביכולתו. נעזור לו עי קטיעת רצף הפעולות לצאת מהפרסברציה.
הרגשת הצלחה חיצוניות התנהגות ילדים ליצור תחושה חושש אמון ניסיון מערך נפשי
קלפי טארוט - קלפי החמש בחבילת הילד הפנימי
קלפי טארוט - קלפי החמש בחבילת הילד הפנימי בקלפי החמש בסדרת הילד הפנימי מתבטאים: התבודדות, הנאה מעבודה עצמית, יצירתיות, חופש ושלווה. החמישיות בקלפי הילד הפנימי מצביעות על דרך של התבודדות שתביא לפתרונות יצירתיים על מנת לפתור את הבעיה שמעלה הקלף המקביל בחבילת הריידר ... חדשות מתוך מקום שליו ועמוק בפנים. קלף חמש חרבות בחבילת הריידר מסמל: הפסד, קושי בהשלמה עם ההפסד. הפתרון בסדרת הילד הפנימי - מחשבה יוצרת מציאות, הבט קדימה ותן למחשבות העבר לשקוע ולפנות מקום להארות ותובנות מן העתיד. חמישה מטות: ... שהיקום מבשר לך, פתח את עצמך. קלף חמישה מטות בחבילת הריידר מסמל: התנגדות לפעולת השואל מצד הסביבה. הפתרון בסדרת הילד הפנימי - כאשר אינך מקבל משוב חיובי מן הסביבה נסה למצוא את ההפרייה מבפנים. חמישה קריסטלים: פירות ההשקעה סבא ... והיופי השמיימי שהם מביאים אל תוך חייך. קלף חמש מטבעות בחבילת הריידר מסמל: חוסר ומחסור פיזי והתמקדות בקשיים. הפתרון בילד הפנימי (5 קריסטלים) - פנה מקום ליצירתיות שבתוכך ומצא פתרונות יצירתיים מן הטבע הסובב אותך. חמישה לבבות: הגנה רגשית ... ברמה הרגשית. קלף חמישה גביעים בחבילת הריידר מסמל: צער על הזדמנויות מוחמצות ומבט על חצי הכוס הריקה. הפתרון בסדרת ילד הפנימי (5 לבבות) - מצא את השקט מבפנים, תן לסערה לחלוף ולצער הרגשי להתחלף בפתרון מבפנים.
משוב חיובי בתולים תחושה של ביטחון ילד פנימי פוטנציאל צער הנאה לחלוף
סרטן הדם (לוקמיה) - הבנות חדשניות לפי הרפואה החדשה - חלק 2
... הקונפליקט של ירידת ערך עצמי (או הישנות השפעתה של קרינה מייננת). 3. בעבר, לוקמיה אצל קשישים ולוקמיה לימפטית אצל ילדים קטנים מאד, נחשבו כמחלות לחלוטין לא מסוכנות ולא התייחסו אליהן כאל סוגים של לוקמיה אמיתית. רופאי הילדים לא היו מבקשים שתבוצענה ביופסיות במח העצמות של הילדים, מאחר והיה ידוע שבבדיקה רפואית לאחר 3 חודשים ואחכ לאחר 3 חודשים נוספים יתגלה בדכ שהלוקמיה נעלמה. כיצד מטפלים? ... הצליחו להשמיד לחלוטין את מח העצמות שלהם... הידע, הבנות והניסיון של הרפואה החדשה אומרים שלמעשה אף אחד, ובמיוחד לא ילדים, צריך למות מלוקמיה. להיפך, אדם שאובחן כחולה לוקמיה יכול לברך על כך שנפתר הקונפליקט או שחלפה השפעת הטראומה אשר ... ההחלמה וללמוד כיצד לא לתת לאותם דברים אשר גרמו לתהליך המחלה מלכתחילה, לחזור ולהשפיע עליו בהמשך. הצלחת הטיפול הכימותרפי בילדים חולי לוקמיה וחולי מחלת הודגקין (לימפומה) היא הדגל העיקרי בו מנפנפת הרפואה הרגילה לגבי טיפול כימי בסרטן. מחקר ממושך שעקב במשך שנים רבות אחרי ילדים כאלה מצא את העובדות הבאות: א. ילדים אלה סבלו בהמשך חייהם מגידולים משניים בשיעור הגבוה פי 18 מהרגיל. ב. לבנות שעברו את הטיפולים הנל עלה פי 75 (7500%) הסיכון לחלות בסרטן השד עד הגיען לגיל 40. ג. מייד אחרי תחילת הטיפולים הכימיים בילדים אלה התפתחו אצל רבים זיהומים עמוקים או מערכתיים של פטריית הקנדידה, אשר חייבו טיפול כדי למנוע סיבוכים נוספים. מאמר ...
להחזיר את הביטחון העצמי ויכוחים השקט הפנימי עיקר וטפל כאב תחושת ביטחון עצמי אנרגיה טעות
לחצי האימהוּת שוחקים אותי!
... הבנתי מכל מכתבך והוא: האם יש לך בן זוג או שאת לבדך? ואם כן - מהו תפקידו של אבי הילדים כאב? האם הוא משקיע זמן איכות עם ילדיו כשהוא בבית? האם הוא נותן לך אוזן קשבת? אני מציעה לך לשבת לשיחה איתו ולהציע ביחד דרכים שבהן הוא יהיה מעורב יותר בגידול ילדיו. שנית, האם יש עוד נשים (אם, אחות, דודה, חברה) שיכולות להקל עליך ולו במעט? אני מקווה שתיקחי לתשומת ליבך ... א. יש לך מטפלת. לדעתי, תפקידה של מטפלת זו (שאת כנראה מעבירה אליה את רוב משכורתך) הוא להשאיר את הילדים נקיים, אכולים, עם שיעורי בית מוכנים, ובעיקר - רגועים. אולי עליך לשבת איתה לשיחה ולברר מה עליה לעשות כדי שאת תוכלי להיות עם ילדייך בפחות מתח ועצבים. אולי היא יכולה לרחוץ חלק מהם (תעשו ביניכן תורנויות), אולי היא יכולה להאכיל את התינוקת מוקדם ... עליך לסכם איתה איך תוריד ממך חלק מהעבודה הפיזית כדי שתוכלי לעשות מה שבאמת חשוב: לבלות זמן כיפי עם ילדותייך. אם ההסכם שיש לך איתה כעת אינו מספק - עליך לעשות החלטה (קשה) לשנות אותו, או להחליף מטפלת. ב. ... איך מתרחצים, וכד. ככל שתצליחי לבנות סדר קבוע ומוכתב מראש באופן סמכותי, כך יהיו לך פחות הפתעות והפרעות. הרשי לילדות לעזור לך עם התינוקת. בת התשע יכולה לעשות עבור המשפחה דברים קטנים (להכין שולחן, להכין את האמבטיה לתינוקת, לסדר ... אמבטיה מרגיעה של כמה דקות. זמן המעבר יעשה אותך רגועה ואנרגטית יותר בערב. אחרי 15 דקות תצאי החוצה אל הילדות - אמא אחרת. ממליצה לך לנסות! ד. האם את יכולה לגייס עזרה מחברות, צעירות לא נשואות במשפחתך או כל אדם אחר שמוכן לבוא ולעזור לך פעם אחת בשבוע? יום אחד בשבוע תהיה איתך עוד מישהי שיודעת לדבר עם הילדות, לשמוע סיפורים שלהן, לעזור לך עם הרחיצה, וכד. את יכולה להפוך את הערב הזה למסיבת בנות, להכין פיצה, לראות ... יום יהיה יום מיוחד. הרעיון הוא שכל יום הוא סיבה למסיבה, שנותנים מתנות קטנות זו לזו, תשומת לב, הדדיות, והילדות חייבות לתת לך ולא רק לקבל. אפשר להמציא אלף ימים מיוחדים. תשאלי את בנותייך, בוודאי יש להן רעיונות. גישה ...
להחליף ביטחון עצמי חלקי מבחנים ביטחון עצמי שכר ניהול למידה משכורת
אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 3
... האם אושר היא תכונה מולדת ? האם יש לך את ה DNA של האושר ? חלק 2. אלא מה? שהילד מבחינתו מעולם לא העלה על דעתו שמגיע לו משהו. הילד מעצמו מעולם לא חשב לצעוק על מישהו שלא נותן לו משהו. הילד מעצמו מעולם לא עלה על דעתו לפגוע במישהו ולריב עם מישהו גם אם פגעו בו. בברירת המחדל של האדם, ... נולד כעסן, האדם לא חושב שבכלל מגיע לו משהו. כי באמת האדם נולד ללא כלום. אבל בטעות מרגילים את הילד לחשוב, שהוא נמצא במרכז החיים. שכל מה שהוא רוצה מגיע לו כי הוא קטן. בטעות גורמים לילד לחשוב שהוא אדם חשוב. כולם רוקדים לידו, משחקים איתו כל הזמן כדי להעסיק את עצמם בעיקר, מפנקים את הילד, מוותרים לו, סולחים לו, גם בדברים שבהם אפשר להעיר לו. וכך בטעות משבשים את דעתו של הילד. בצורות מצורות שונות כנל, הן בצורה סמויה כפי שהתבאר כרגע, והן בצורה גלויה, שהיא בעצם הדוגמה האישית של ההורה לילד. ואז מה קורה? ואז הילד בטעות חושב שמגיע לו הכל. הוא מתחיל לכעוס. לריב עם סביבתו. להרגיש לחוץ. הילד לא מעריך את מה שנותנים לו, כי נותנים לו ומשדרים לו בצורה סמויה שהכל מגיע לו. הילד לא חושב להכיר תודה על מה שיש לו, כי משדרים לו שכאילו מישהו חייב לו משהו. (זה שהורה חייב לגדל את ילדו, זה לא אומר שמהצד של הילד חייבים לו משהו). הילד רגיל לקבל בלי לתת. הוא רגיל שמחזרים אחריו ועושים את כל מה שהוא רוצה. וכמובן שהמטרה היא טובה, אך ... מה אין לך, התקשורת שמספרת לאדם כמה רע בעולם וכמה החיים קשים. נוסיף לכל זה את כל הדוגמה האישית שהילד מקבל מסביבתו, חבריו, הוריו, מוריו, מפורסמים, אלילים כאלו ואחרים. בקיצור גונגל שלם, שגורם לאדם לאבד את שמחת החיים שאיתה ... תפתח דף חדש (גם 100 פעם ביום) ותחשוב בדעתך כאילו הרגע הזה נולדת וכאילו אתה יחידי בעולם. בדיוק כפי שילד קטן שנולד מרגיש. עכשיו לפי ההיגיון האישי שלך תעשה את סדר העדיפויות שלך בחיים, מה לדעתך טוב ולך ומה רע ...
חברים הורות להתחיל תחושת ביטחון עצמי איך ליצור ביטחון עצמי חיזור ליצור ביטחון עצמי עצמאות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איום בהתפטרות עייפות פיזית הביטחון העצמי של השומע החיים הרוחניים שורש האמת איך אתה בטוח? חרד למרות שאין סיכוי טיפול בחרדת ילדים אמונה עצמית ביישנות ודימוי עצמי למה אני אוהב מישהו? לשכנע מישהו לא לאהוב אותך להיות מאושר למרות לחץ חברתי עבודה מאושרת לגרום לאקס להפסיק להטריד אותך מחפש תשומת לב מהבן זוג איך להיצמד להחלטה? החלטה עתידית התמודדות עם תחרות להתמודד עם בדידות רגשית מחלת המוטיבציה למה צריך מוטיבציה? איך לשכנע לקוח? מה צריך ללמוד כדי למכור? לא מצליחה להביא ילדים שיפור ביטחון עצמי אצל ילדים בתוך התת מודע מודעות עצמית ושינה שעמום גורם למחלות נפש זוגיות לצד מחלת נפש לגרום לאקסית לחזור אליך שלום עם האקס בעיות גמישות תרגילים מבודדים אלוהים רע או אלוהים טוב אלוהים שימוש בסמים להגיע להארה רוחנית הארה שנעלמת להיות אלוהים בכוחות עצמך כתיבת הספר להיות אלוהים לעשות כסף מתוך רעב לכסף רעיון איך לעשות כסף משמעות החיים של החילונים מטרת החיים בעולם הבא לעבוד וליהנות דירוג שלילי בפייסבוק לסבול בלי בחירה חופשית מה זה רצון חופשי? האם יש בורא לעולם? היכן מרכז היקום? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, מאמן אישי לתזונה נכונה, אימון אישי לקריירה בנושא ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 06:15:27 - wesi4