ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






נומרולוגיה - תורת המספרים - מהי?
... עומק. הנומרולוגיה היא שפה אוניברסלית שיש בה גם סמלים מהיהדות וגימטריה. לפי תורה זו, לכל אדם ומצב יש תאריך לידה ושם המעידים על גורלו ואופיו. הכל קבוע מראש אך הרשות נתונה. כלומר, האדם יכול לבחור את גורלו. אם יבחר נכון לגורלו ולאישיותו יהיה לו טוב יותר והוא יהיה יותר שלם ומאושר. לכל אדם ולכל מצב יש תאריך לידה ושם המעידים על גורלו ואופיו. ישנם ארבעה מספרים ... כיצד יפתרו בעיות מסוימות בתחום הפרנסה, העבודה, האהבה ועוד. אופי המספרים בקצרה: 1. אישיות חזקה ומובילה. כושר מנהיגות. חלוץ. ייחודי. עצמאות. הישגיות. תקיפות. דוגמה: מדינת ישראל. 2. בעל יכולת דיפלומטית, טאקט ורגישות לזולת. ראייה לפרטים (סבלנות להגיע לדיוק). נשיות, פסיביות, קבלה והבנה, הורות, שיתוף פעולה ועדינות. 3. אופי אופטימי. בעל מזל. יצירתי בעיקר ... מעניין. מתעניין. בעל חופש לחוות חוויות. הרפתקנות. ריגושים. מיניות. תנועה. כשרון מכירה. אינו אוהב התחייבות משפחתית. 6. אחריות. אהבה. אומנות. משפחה. טיפול ושרות. 7. תכנון. הגות ומחשבה. יכולת מחקר. רגישות לנסתר. סקרנות. 8. כסף. כוח. מעמד. ארגון. שליטה. יכולת בינלאומית. סבלנות. קשיחות. כושר ניהול בגדול. יכולת בכספים ובניצול משאבי אנוש. ייעול. 9. אומץ. אנושיות. השראה ומעוף. רוחניות. כושר מנהיגות ציבורית. נתינה לציבור, בעיקר נתינה רגשית. הזדהות עם חלשים. יצירתיות גבוהה. 11. אינטואיציה. הברקות. המצאות. חברה (ידידים חשובים יותר ממשפחה). 22. ניהול וביצוע אידיאלים. אנשי ממשל. יכולת לנהל מאסות גדולות (דוגמה: אדם שכותב תוכנית למשרד החינוך) = אידיאל + מעשיות. תרגום האותיות העבריות למספרים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ...
תורה נתינה מדינת ישראל שינויים אידיאל חכמה הזדהות כושר מנהיגות
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... את השאלות הללו ולהתעמק בהן על פי מה שהמציאות של הילד מכתיבה באותו רגע. מצאתי שהחשיבה על השאלות לוקחת זמן רב וריכוז, שהיה לי יכולת להקדיש להן זמן רק בשעות הלילה המאוחרות כשכולם ישנו. לעומת זאת, באופן פרדוכסלי, ... שלרוב גם כאן התשובות היו פשוטות לאחר התבוננות עמוקה) אז אפשר לפרק את מה שראיתי לחלקים קטנים ולכל חלק ושלב להתאים משחק שיהלום את יכולת הילד וצרכיו. השאלה מה הילד מבקש ממני היא שאלה מעמיקה ולא פשוטה. לדוגמה, כאשר אדם ... מבחינה חושית. לכן קנינו מספר אביזרים שעזרו לו מאד בכך - נדנדת חצי שכיבה מבד עוטף, כדורים בעלי זיזים רכים למסג, כריות פוף שהוא יכול לקפוץ עליהן ולהתחכך, בריכה להתפלשות במים ובוץ, ארגז חול ועוד. כמובן שנעזרתי בבעלי מקצוע ... טיפולית. הפרק הרביעי מציג חלק מהטיפולים לילדים אוטיסטים המצויים בשוק הישראלי. הפרק החמישי מביא מספר רב של טיפים דרכם אתה, כהורה, יכול לעזור לילד להתקדם. הפרק השישי מביא הצעות למשחקים ופעילויות ילד - הורה, פעילויות המתאימות ... ומקומות שהיה בהם אפילו פעם אחת. הוא אהב מאד מוסיקה קלאסית כבדה והיה מתנדנד לפי הקצב ונרגע דרכה. לעיתים קרובות הדבר היחיד שהיה יכול להרגיע אותו מהתקף זעם, צרחות ובכי היה מוסיקה קלאסית. השתמשתי באמצעי זה הרבה מאד, בעיקר ... משחק לא פונקציונאלי עם צעצוע מסויים, במקום לשחק בבובה שאמא מאכילה נשחק בלהרים ולהוריד את היד של הבובה הרבה מאד פעמים) הוא היה יכול להתנגש בילד עם הצעצוע במידה והילד בדרכו, כאילו הילד הוא חפץ נוסף בחדר. אדם לא יכול היה להפסיק לעשות פעולות לא מקובלות כמו הכנסת ידיים לאסלה, ניסיון לשתיית מי האסלה, פתיחת ... וצורח ובוכה שהרעש מפחיד מידי וכך גם מכסה את עיניו וצורח בכל פעם שיצאנו מהבית לאור השמש). אדם ניפנף בידיו כשהתרגש או שלא היה יכול לעמוד רגשית בסיטואציות מסויימות. הוא היה מסתובב סביב עצמו פעמים רבות ומביט בה בעת בעיניו ... חוטים שגזרו לה בבת אחת את כל החוטים. זכור לי שהתופעה הזו הפחידה אותי מאד וניגשתי לרופאה אך היא ביטלה את פחדי באמתלות שונות. אדם לא יכול היה להירדם בשעות היום ולעיתים הייתי רואה איך הוא פשוט אינו מסוגל לכבות מנוע. עד שנה ... למשל כאשר אוסרים עליו משהו או כשהייתי מתעצבנת או עצובה, כלומר הוא לא הבין רגשות וסיטואציות. כשהיינו פוגשים אנשים חדשים אדם היה יכול להתעלם מהם לחלוטין או לחילופין, פתאום פשוט לתת להם יד וללכת איתם. למרבה השמחה שלי לבני ... במהלך 8 הטיפולים שהילד היה אצלה היא בעצם שיחקה איתו ולא דרשה ממנו דבר. היא הלכה לחלוטין בקצב שלו ולא העמידה משימות שהן מעט מעל היכולת שלו כדי לקדם אותו. שוחחתי עם אמהות אחרות, דרך האינטרנט ובטלפון וגם רבות מהן סיפרו ... עזר לילד. הרגשתי מרומה ושכל העניין הוא בזבוז זמן שאינו מועיל לילד כלל. כל טיפול שאינו מניב תוצאה סבירה והתקדמות של הילד (על פי יכולותיו כמובן) לא צריך להמשיך אותו, לדעתי, מעבר לשלושה חודשים. הפסקתי את הטיפול לאחר 12 ... הילד חלה מגמת שיפור משום שהוא כבר עובד כמה חודשים בתכנית ABA, אך היא לא הסכימה להקשיב. אחכ הבנתי שכנראה נקודת המוצא שלה היא שלא יכול להיות שילד אוטיסט יתקדם. אם הוא לא נשאר במצב של נפנוף ידיים, המהום מתמיד, התנדנדות, חוסר ... תקוע או שאין לו את המנגנונים הקוגנטיביים שיש באופן טבעי לילדים בעלי מח נוירוטיפיקלי (רגיל, נורמאלי). אוטיזם הוא קשת של תופעות שיכולות להיות שונות מאד זו מזו בהופעה אצל כל ילד וילד. הקשת היא מילדים בתפקוד נמוך שיכולים ... (הפסיכולוגים נוטים לתת לאמהות ציונים, אז ניכסתי לעצמי את הזכות הזו בחזרה). הפסיכולוגית פשוט לא הייתה מסוגלת לקבל את העובדה שיכול להיות שהילד נולד עם בעיה נוירולוגית שגרמה לו להיות אוטיסט ושאין שום קשר ביני לבין העניין ... לאדם. הייתה לי תמונה פנימית שנשאתי במחשבותי ובה ראיתי את אדם מדבר, משחק, מתקשר מתפקד ומביט באנשים, הולך לגן רגיל ולביס. ממש יכולתי לראות את התמונה הזו כשעצמתי את עיני ולהתכוונן אליה בכל פעם שמישהו ניסה לספר לי שאוטיזם ... (כפי שנצפה ב - (MRI הוא שונה ממבנה מח של ילדים אחרים שאינם אוטיסטים אך אין הדבר אומר שהילד לא יוכל להתקדם עד לאן שתביא אותו יכולתו, מאמציו ומאמצינו. אולי מבחינת המח (ואולי גם הגנים שלו) הוא יהיה כל חייו אוטיסט בהגדרה ... שלי לילדים אחרים שאינם על הטווח האוטיסטי, מה שהורים לילדים על הטווח האוטיסטי מכנים זר לא יבחין. אפשר יהיה להביא אותו למצות את יכולותיו כך שהוא ירגיש שייך לעולם ולחברה האנושית, בעל כבוד וערך עצמי, בעל יכולת סבירה לדו שיח ועוד. לזה אני קוראת החלמה, לא ריפוי. קיוויתי שלאחר שנמצא את שיטת הטיפול המתאימה לאדם הוא ילך ויחלים. תהליך של החלמה הוא תהליך ארוך שיכול להמשך כל החיים. ריפוי לעומת זאת אינו תהליך והוא מתרחש פעם אחת ואחכ האדם אינו נחשב חולה יותר. בעיני הגדרת התהליך שילד אוטיסט יכול לעבור כהחלמה טובה יותר מאשר הגדרה המדברת על ריפוי. המשכתי לחפש אחר שיטת טיפול שתקדם את ... למשרד. בחדר חיכתה לנו מנהלת המרכז שמהרגע הראשון התייחסה אלינו בזלזול ובעזות מצח. ההתנהגות שלה הייתה כה תמוהה, וכך גם דבריה, שלא יכולתי לחשוב תוך כדי האם יכול להיות שאדם זה אחראי על מרכז המטפל באוטיסטים, האם לא נכנסתי לאיזה מחזה קפקאי ועכשיו אני ... יודע לדבר?. הייתי המומה (ואני לא מסוג האנשים שקל להממם). אמנם נראיתי כלפי חוץ כאדם חזק שיודע לאן פניו אבל בתוכי הייתי עם לב שבור ויכולת הכלה מצומצמת לאמירות פוגעניות. גם מצבו הרגשי של בעלי לא היה כתמיד, בשל קבלת תוצאות ... מזלזלים. איך העזתי בכלל לקרוא חומר מדעי ולבוא עם טענות שונות אליהם בנוגע לטיפולים אחרים שיכולים להועיל. למזלי יש לי רקע מחקרי ויכולתי בקלות להגיע לחומר הרלוונטי ולהבינו. לדעת רוב אנשי המקצוע שפגשתי (מלבד דר דיצה צחור) ... ביותר בכדי שכשאדם יגיע לגיל 4 או 5 הוא יוכל להשתלב בגן רגיל. מכיוון שלאדם יש מנת משכל מעל הממוצע ובעיות תקשורת בינוניות יחסית יכולתי לנסות ולחתור לעתיד בו הוא ישולב בגן רגיל. לא הבנתי מדוע אנשי המקצוע מתנגדים מאד לשיטתו ... רחלה הגיע לאחר מספר ימים והתיישבה עם אדם במרחב הפתוח והשקט שייעדנו לכך בבתינו. רוב הזמן היה שקט מצידו של אדם. הייתי המומה מהיכולת המיידית שלה לגרום לו להפסיק לצעוק ולבכות. מידי פעם שמעתי גם את ניסיונותיו לקום ... מקים המרכז הוא אלעד ושדי, פיזיוטרפיסט שהגה שיטה שנקראת VML להפקת שפה. הספיק לאלעד לראות את אדם פעם אחת והוא מיד אמר לי שיש לו יכולת מילולית ויש לעבוד איתו על כך. לאדם היו כמעט כל ההברות, כך הסתבר, ואלעד הכיר ביני לבין ... מדבר יפה כשהיא מבקשת. במפגש השלישי ביקשה ממני אורי לצאת מהחדר משום שנוכחותי מפריעה לאדם להפנים את החוקים עד הסוף, הוא יודע שהוא יכול לברוח לאמא כשקשה לו עם הדרישות. גם מחוץ לחדר אפשר היה לשמוע בדיוק מה מתרחש ואני המתנתי ... ואחכ הפסקתי לספור. עד היום אני שומרת את הדף ובו 60 המילים הראשונות שלו. ראיתי את השיטה ההתנהגותית פועלת והייתי מלאת השתאות מול היכולות והסבלנות של אורי אל אדם. מה שיותר הפעים אותי הייתה העבודה שהילד הקטן הזה היה מוכן ...
חומר סיפור הערכה עצמית גבוהה לשכוח מבחורה להרגיע הגדרה הגדרות לישון
יצירתיות - מבוא
... - מבוא יצירתיות היא יכולת מחשבתית המובילה את האדם להפקת תוצר מקורי בעל ערך. מושג זה מהווה שדה מחקר בתחומים רבים, ... מתחומי העשייה של האדם. בהתאם לכך, התוצר של היצירתיות יכול להיות פתרון לבעיה, רעיון, המשגה, צורה אמנותית, תאוריה וכו. יש הקושרים את ההומור עם ... ביסוציאציה היא הגורם המשותף ליצירתיות ולהומור. זוהי היכולת לראות דבר כלשהו ממספר זוויות שונות בו זמנית וליצור הבנה חדשה המתבססת עליהן. ... תרבות, מסורת, אופי, מוסכמות חברתיות ועוד. יכולת היצירתיות משתנה לאורך החיים. בגילאי הילדות שלפני תחילת הלימודים, ישנה תקופה בה כל ילד שופע יצירה. אולם בחלוף השנים, נפגעת היכולת היצירתית כך שבסופו של דבר רוב האנשים הבוגרים אינם מפגינים יכולת יצירתית ורק אנשים מעטים בלבד נעשים בסופו של דבר לאמנים יוצרים. האדם היצירתי הליבה של היצירתיות היא היכולת להגיע לפתרון בעיה בכל תחום שהוא בדרך חדשה ומקורית. בהתאם לכך, האדם היצירתי הוא ... ויגלה יחסים חדשים ומורכבים בין נתונים. הוא יראה יכולת גבוהה בבדיקת היתכנות של חלופות לפתרון לצורך שינוי יעיל של התוכנית המקורית והתאמתה ... הוראה שונות. לדוגמה, מורים יכולים לפתח את היכולת היצירתית במסגרת למידת חקר. חלק מהשיטות לפיתוח יצירתיות אצל ילדים הן הרפתקאות ... להתמודד עם מתחים בצורה נעימה ויעילה. באופן זה ההומור יכול להקנות לאדם את הביטחון הנחוץ לבחינת רעיונותיו באופן חופשי ויצירתי ללא חשש מכישלון. בהתאם לכך, נמצא ששמיעת הומור מגבירה את היכולת לחשיבה יצירתית. מדידת יצירתיות היצירתיות באה לידי ביטוי במקוריות של האדם וביכולת שלו למצוא הקשרים חדשים ומפתיעים. משום שהמושג יצירתיות הוא רחב למדי וניתן להתייחס ... ומוערכת על שטף ויחודיות. תהליך היצירה התהליך היצירתי יכול להתייחס למספר מצבים: רצף צעדים או שלבים אותם עובר אדם יוצר בעת הבהרת בעיה, עבודה עליה ... ספרותית או כל דרך אחרת המעבירה מסר כלשהו. למעשה, אמן יכול להיות מוכשר מאוד ולא יצירתי. יצירתיות היא היכולת לעצב במבנה לא שגרתי מסר או רעיון קיימים. פיקאסו היה אמן שגרתי בתחילת דרכו, כאשר ... ובני אדם בתבנית גרפית שונה מהמקובל. באותה מידה מהנדס יכול להיות מהנדס מוכשר ולחלוטין לא יצירתי כאשר יישם רעיונות או שיטות שלמד. היצירתיות שבו תבוא ... לסביבה מעודדת יצירתיות. 3.יצירתיות בבית ספר ובעבודה לא יכולה להיות עניין לפרויקט חד פעמי, אלא עניין מתמשך. שתי דוגמאות בולטות הן חברות הנחשבות ... מחשבתית פירושה אי הקיבעון לרעיון או דפוס מחשבה אחר. היכולת לקבל מספר אפשרויות קיימות לפתרון בעיה מסוימת. למרות שהדבר נראה פשוט ליישום, ישנו ... שלרוב אינו מקובל במסגרת המשפחתית. נדרשת המון מחשבה ויכולת הורית (הכוללת סבלנות, פתיחות, ביטחון בעצמם וכו) כדי לאפשר את התפתחות היצירתיות של ... ליצירתיות. קשר אפקט חיובי - יצירתיות מצב רוח טוב יכול להגביר את היצירתיות. קיימות תאוריות הגורסות, כי יצירתיות יכולה להיות מושפעת מאפקט, בעיקר ... קוגניטיבית: אפקט חיובי יוצר חומר קוגניטיבי נוסף אשר יכול לשמש לעיבוד נוסף, ובכך מגדיל את מספר האלמנטים הקוגניטיביים הפנויים ליצירת אסוציאציות. ... מתרחשים בו - זמנית. בעקרון כל האפשרויות האלה יכולות להתרחש. נמצא שלא רק שאפקט יכול להקדים יצירתיות, אלא שגם תוצאות יצירתיות יכולות לעורר אפקט. החוויה היצירתית בעצמה היא אירוע המתרחש במקום העבודה ובדומה לאירועים ... במקום העבודה. נמצאו 4 תבניות של אפקט ויצירתיות: אפקט יכול לפעול כמקדם של יצירתיות, כתוצאה ישירה של יצירתיות, כתוצאה עקיפה של יצירתיות, ואפקט יכול להתרחש באופן סימולטני יחד עם פעילות יצירתית. כך נראה שרגשות של אנשים והכרה יצירתית ...
להתייחס להשיג ערך עצמי פיתוח מבחן מסגרות סבלנות לטפל בהפרעה נפשית חשיבה
אימפולסיביות - מבוא
... יותר בהמשך. במחקר נהוג להבחין בין שני היבטים של אימפולסיביות: 1.תנועה אימפולסיבית (או פעולה אימפולסיבית) - חוסר יכולת להימנע מתגובה, הקשור ליכולת דיכוי התגובה אינהיביציה. ההבדלים בין אימפולסיביות לקשיי אינהיביציה יורחבו בהמשך. 2.קבלת החלטות אימפולסיבית (או בחירה אימפולסיבית) - היבט זה משקף יותר תהליכי קבלת החלטות מאשר יכולת דיכוי תגובה של המערכת המוטורית. הבחנה בין אימפולסיביות לקשיי אינהיביציה: כאמור, חוסר יכולת להימנע מתגובה הקשור ליכולת דיכוי התגובה מקושר לעתים לפעולה אימפולסיבית או תנועה אימפולסיבית. עם זאת, למרות שבשני המקרים התוצאות יכולות להיות דומות ישנו הבדל במנגנונים העומדים בבסיסם. אינהיביציה (עכבה) היא היכולת להימנע או לעצור פעולה לא רצויה. בהתאם לכך פגיעה באינהיביציה עלולה להקשות על האדם להימנע מפעולות לא רצויות. עם זאת בשונה מתגובות אימפולסיביות הנעשות ללא שיקול דעת, ... רצויות היא אקראית. להבדיל, אנשים עם קושי בעיכוב תגובה מדווחים רבות על רגשות חזקים של חוסר אונים ותסכול מכך שאין ביכולתם להימנע מתגובות שהם יודעים שאינן רצויות להם, אשר לעתים יכולות אף להיות פוגעניות עבורם או עבור הסביבה. בחירה אימפולסיבית: אחד המאפיינים העיקריים של התנהגות אימפולסיבית הוא הפחתה בערכן של תוצאותיה העתידיות של פעולה מסוימת - Delay ... תוצאות חיוביות ושליליות כאחד. על כן, היא יכולה לבוא לידי ביטוי במספר דרכים אשר משפיעות על תהליכי קבלת החלטות והיכולת לדחיית סיפוקים. למשל: העדפה של גמול קטן ומוקדם יותר, על פני תגמול גדול אך מאוחר יותר. כתוצאה מכך, ככל שמשך ההמתנה לגמול כלשהו מתארך, כך פוחת הערך שלו בעיני האדם. היבט ... של תופעות הקשורות זו לזו, כך שיש צורות שונות של התנהגות אימפולסיבית. בהתאם לכך, ההשלכות של ההתנהגות האימפולסיבית יכולות לתרום לרמת התפקוד האדם בחיי היום יום או לפגוע בה. האימפולסיביות היא תכונה נפוצה אשר קיימת אצל כל האנשים במידה כזו או אחרת. כאשר התנהגותו של האדם אינה חורגת מתחום ... ואף לסייע לניצול הזדמנויות. עם זאת, כאשר האימפולסיביות מובילה להתנהגות בלתי מקובלת, עלולות להיות לכך השלכות ליכולת של האדם להשתלב בחברה. במקרים קיצוניים האימפולסיביות יכולה להוביל להפרעות שונות בתפקוד של האדם. יתרונות ואימפולסיביות נורמטיבית: התנהגות אימפולסיבית לא תמיד גוררת ... קרובות לפעולות אימפולסיביות יש השלכות מזיקות. החסרונות של האימפולסיביות נובעים מההשלכות השליליות האפשריות שלה על היכולת של האדם להשתלב ולתפקד בחברה. היא יכולה להוביל לקשיים שונים כמו: קושי בדחיית סיפוקים. קושי בהתנהגות בהתאם לחוקים הרשמיים או החברתיים. למשל: נטייה להתפרץ או קושי ... או בנטייה של אדם בוגר לרכוש מוצרים רבים ללא התייחסות לתשלומים ולריבית שיהיה צורך לעמוד בהם בהמשך. בנוסף, חוסר יכולת לשלוט על דחפים מקשה על השגת הקשב המתמשך הנחוץ ליצירת מצב הזרימה והתמדה בו. אימפולסיביות פתולוגית: ישנם מצבים פתולוגיים שונים שהתנהגות אימפולסיבית היא אחד המאפיינים ... לאימפולסיביות נמוכה ולנטייה לחוות מצב של זרימה. טיפול והתמודדות: כאמור, במקרים מסוימים האימפולסיביות עלולה לפגוע ביכולת של האדם להשתלב ולתפקד בחברה באופן מיטבי. במקרים אלו ניתן לנסות לצמצם ואף למנוע את ההשפעות השליליות של האימפולסיביות בדרכים שונות, בהתאם לגורמים ולמטרות הטיפול. למשל, נמצא שאימוץ אסטרטגיות התנהגות המיועדות להפחתת אימפולסיביות יכול לשפר את היחסים החברתיים של ילדים. בכל מצב יש להתיעץ עם אנשי מקצוע כדי לוודא שטיפול מסוים אכן מתאים ויעיל לאדם המסוים שאליו הוא מיועד. לעתים יומלץ להשתמש ביותר משיטה אחת ... מהירות עיבוד המידע: אפשרות דומה היא ויסות מהירות עיבוד המידע, לצורך התאמתו למשימה שאיתה האדם מתמודד. בחינוך המורה יכול ליצור דינמיקה כיתתית אשר תשפיע על קצב עיבוד המידע שת התלמידים. לדוגמה, סגנון הוראה המאופיין בחילופי שאלות ותשובות מיידיים מחייב את הלמידים לענות במהירות ולכן מעודד אימפולסיביות. לעומת זאת, כדי לעודד חשיבה מוקדמת המורה יכול לבקש מהתלמידים לרשום את התשובה האפשרית יחד עם השיקולים הלוגיים שהובילו אליה. בנוסף על המורה לציין במפורש שיוקדשו לכך מספר דקות מזמן השיעור ולהמתין עד שלפחות חצי מהתלמידים ...
טיפול בבעיה נפשית גמול הפרעת קשב ענישה צורך הישגים סטודנט חינוך
פסיכולוגיית הגוף - מפת הגוף והנקודות השונות בה
... לומר לקרקפת להירגע ולהשתחרר מצח ביטוי אינטלקטואלי פנים המסכות המגוונות של האישיות אוזניים מייצגות את היכולת לשמוע. חובר רצון לשמוע את המתרחש סביב, או כעס על הדברים שנשמעים חירשות סירוב ארוך טווח להאזין למישהו עיניים היכולת לראות. בעיות כאן יראו שיש דבר מה בחיים אשר איננו רוצים לראות, בעבר ... אין כוח עלינו, אנו מוותרים על הכוח עי האשמת האחר בתסכולנו צוואר = נושא את הראש וכל המחשבות מייצג את היכולת להיות גמישים במחשבתנו ולהבין את נקודת המבט של האחר. בעיות בו ... מצבים ואנשים. התעלמות מצידה השני של שאלה. גרון =מבטא את הזרימה היצירתית והביטוי העצמי אבדן קול מייצג את יכולתנו לדבר בשם עצמנו, להתבטא. כאבים בגרון מורים על כעס לא מבוטא או על חוסר יכולת לעמוד על זכותנו ולבטא עצמנו יצירתיות מודחקת ומדוכאת, אי הגשמת ... אני משתנה הצטננות מראה על בלבול נפשי כתפיים אחריות עומס חזה לב חיוניות, רגשות מוגזמים, דיכאון זרועות יכולתנו ואפשרותנו לחבוק את חוויות החיים. מרפקים מייצגים את גמישותנו בשינוי ... בחיים ועזיבת רגשות התוקעים אותנו באותו מקום כף יד היאחזות בגלל פחד מאובדן. - ידיים קמוצות ומכווצות לא יכולות לקלוט שום דבר חדש רפויות מדי מניחות לדברים להישמט. נתינה. את השייך לך אף אחד לא יכול לקחת ממך. לנענע ולשחרר. לחזק ידיים ולפתוח ולפרוש. גב= מע תמיכה בעיות בו ... מתח רב עקב אחסון רגשות בבטן התחתונה מדיטציית נשימה - הדבר הבסיסי ביותר שנחוץ לקיומי מגיע מעצמו ריאות =היכולת לשאוף לקרבנו ולחיות חשש לקלוט את החיים לקרבנו, תחושה שאין לי זכות ... ויגע - אנמיה מקלעת השמש נושאים של כוח ושליטה בטן מעכלת את כל החוויות והרעיונות החדשים שלנו. חשש חוסר יכולת לעכל חוויה חדשה. כיבי קיבה פחד שלא אהיה מספיק טוב מוכשר. אדם שנקרע ... מהזוהר שלי צריכה מוגברת של סוכר באופן יומיומי. אמונות שעוברות מהאמהות: זה קשה, כואב, חרבון מעי גס חוסר יכולת להרפות, לשחרר, פחד מהחדש עצירות קושי להאמין שצרכי יתמלאו היאחזות ... ללכת לכיוון מסוים לבדוק להיכן אני באמת רוצה להגיע דליות אדם הנמצא במקום השנוא עליו - הורידים מאבדים את יכולתם לשאת ולהעביר שמחה ברכיים = עקשנות, פחד חשש להתכופף, חוסר גמישות בגישה, ... טינה עמוקה שנאגרת זמן רב, אמון שנפגע בילדות ויוצר רחמים עצמיים, אכזבות רבות, חוסר תקווה ואונים וחוסר יכולת לפתח ולשמר מערכות יחסים משמעותיות ללמוד לאהוב ולקבל את עצמי רכישת ...
שריר זוקפי הגב יצירתיות תאונות דרכים פסיכולוגיות הסתרה אכילה אובססיבית לקבל את עצמך רחמנות
שיטת הביופידבק (משוב ביולוגי)
... אחד האספקטים החשובים ביותר של הפילוסופיה המזרחית: היוגה, הבודהיזם והזן בניגוד לזו הקיימת בעולם המערבי, הוא ללמד ולאמן את האינדיבידואל יכולת הסתכלות והקשבה פנימה וזאת על מנת לשלוט ... לפיה נלמדות טכניקות התמודדות לצורך מניעת מחלות ובעיות רפואיות תוך כדי שיפור וטיפוח איכות החיים, שינוי הרגלי התנהגות מזיקים ובכך לגרום ליכולת תפקודית אישית טובה יותר במצבי חיים שונים. ... כי אין הוא מחביא מפתח או כל חפץ כלשהו שבאמצעותו יוכל לפתוח את המנעול שבו נעל את השרשראות הכובלות אותו. כשירד פנימה אל תוך המים ואיש לא יכול היה לצפות במעשיו, שלף הודיני את המפתח ממקום ... במה שונה שיטת הביופידבק משיטות טיפול אחרות? בשיטת הביופידבק מתרחש תהליך לימודי בו האדם אקטיבי ולא פסיבי, הוא לומד ומבין כי בכוחו וביכולתו לתרום בעצמו לשיפור בריאותו ואיכות החיים שלו. ... שלו. מתבצע כאן למעשה תהליך של מיקוד תשומת הלב בדיאלוג שבין האדם, סביבתו וגופו. יש כאן תהליך של כיול האדם לעצמו ולא למטפל. ברגע שהאדם יכול לראות ולשמוע אינפורמציה על אירועים פיזיולוגיים המתרחשים בגופו, מתפתחת אצלו יכולת הסתכלות והקשבה פנימית עם איכות ייחודית. יכולת מעין זו הייתה ועדיין מהווה את אחת המטרות אליה ... עיכוב בתשלומי ביטוח חיים למבוטחים. שיפור משמעותי בסגנון ואיכות החיים של מטופלים. שיפור בתקשורת הבינאישית במשפחה, בעבודה ובחברה. עליה ביכולת הריכוז וברמת האפקטיביות התפקודית. שיפור ביכולת השליטה וההתמודדות עם מצבי חיים מלחיצים. ... השונים מאדם לאדם. המחקרים העוסקים בטיפול בכאב באמצעות ביופידבק שהתפרסמו במהלך שנת 2007 הגיעו למסקנה שהצלחתו של טיפול כזה מתבטאת בעיקר ביכולתו של המטופל לרכוש כלים לשליטה עצמית על הכאב ... השימוש מתאים גם לאוכלוסיה בריאה המעוניינת לרכוש ידע, כלים ומיומנויות לצורך פיתוח רגישות, מודעות ושליטה על תפקודים בלתי רצוניים, לשפר את יכולת הקשב והריכוז, להתמודד עם מצבי לחץ, להגיע למצבי רגיעה והרפיה מבוקרות, לשפר את היכולת התפקודית בתחומים שונים כגון: עבודה, ... מאתגרת. הפשטות היא מבחינת הקונספציה ובמורכבות יש יותר מכל התגליות על האדם כיצור הוליסטי. היות וניתן להצביע ישירות על החלק הנסתר מכל - היכולת של המחשבה לשלוט על עצמה, על בריאותו ...
מודעות להתמודד עם מצבי לחץ מיקוד להרגיש תקשורת בינאישית הפרעות הנדסה תגובות
פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין
... בדפוסים וליצור משמעות. אנשים אלו - אמנים, ממציאים מעצבים, מספרי סיפורים, מטפלים, מעודדים, כאלה שרואים את התמונה הכוללת... אנו עוברים מעידן האינפורמציה, יכולות לוגיות, ליניאריות לעבר העידן התפיסתי, שפירושו כלכלה וחברה המושתתות על המצאה, אמפתיה והיכולת לראות את התמונה הכוללת... משפטים אלה פותחים את הספר ראש אחר שכתב דניאל ה פינק ש י נ ו י - זוהי מילת המפתח של הספר הזה, של מאמרים רבים ושל ... בבתי קפה ודרכו מוצאים את המידע הרלוונטי לנו. ברמת ההתפתחות הגבוהה של מוח ימין - יש לנו אפשרות לשלוף דרכו מידע גם ללא חיבור פיסי לאינטרנט וזאת מאחר שביכולתנו להיות נגישים לידע ומידע דרך חיבור לחושים הפנימיים שלנו. רמת החיבור והנגישות שלנו לידע, לאנשים, לתרבויות, לחדשות, לאירועים הופכת להיות גלובלית (כפר ... שאנחנו עושים אולם לכל אחת תפקיד ותפקוד שונה וכל אחת פעילה יותר מהאחרת בפעילות הקשורה למיומנות שלה והאידיאל כמובן הוא שליטה, איזון וסנכרון בשתי האונות ויכולת כניסה ויציאה מכל אונה לפי בחירה ובאיזון. בואו נתבונן לרגע על ילדים. אלו מבטאים את מה שעולה מתוכם באופן ספונטאני מבלי לחשוב איך ייראו ומה יחשבו עליהם. ... במשך כ - 15 שנה. Quantum speed reading (QSR) או פיתוח הפוטנציאל הקוונטי של מוח ימין היא טכניקה המאפשרת לילדים ולמבוגרים להתחבר לחושים הפנימיים שלהם, ליכולת לשלוף מידע בצורה קוונטית מספר מבלי לקרוא שורה אחר שורה, לזיכרון צילומי, לריכוז, לאינטואיציה, טלפתיה, ריפוי, מאפשרת לחיות ממקום של שלווה, הרמוניה ... רכישת כלי זה תאפשר תקשורת נטולת תחרות, השוואה ופחד ומלאת שמחה, פרגון ואהבה בין אדם לאדם. על ידי גירוי מוח ימין נוצר קשר בין מוח ימין למוח שמאל, המגשר בין יכולת אנליטית ליניארית לבין יכולת יצירתית גבוהה. כך נוצר האיזון בין שמחה, הרמוניה יצירתיות וביטחון עצמי לבין היגיון והישגיות. איזון בין המוחות גורם לקליטה ועיבוד מהירים של החומר הנלמד ... ומדווחים על הגברת היצירתיות, ביטוי כישרונות חבויים, שיפור הקואורדינציה וחיזוק הזיכרון לטווח ארוך ובאופן כללי פיתוח מוח ימין תורם לשיפור הבריאות, התפתחות יכולת פרה - קוגניטיבי, שיפור הזיכרון, פיתוח האינטואיציה, הגשמת משאלות, שיפור תזמונים, ריכוז, יכולת דמיון, שיפור במערכות יחסים והתחשבות באחרים, תחושת יציבות ושינוי בחיים. מאחר והכלי מפתח את היכולת לקליטת חומר בצורה קוונטית - כלומר תפיסה מקבילה ולא ליניארית הרי שהוא מאפשר למשל לקרוא ספר מבלי לפתוח אותו אלא פשוט לרפרף בדפיו. דבר זה מאפשר ...
העלאת ביטחון עצמי אחדות ליצור משמעות תבניות אומץ המוח חסר ביטחון עצמי שכחה
במה כדאי להשתפר קודם? מתי מומלץ להתמודד עם קשיים ומתי לא?
... בחיים שלך יותר מכל תכונה אחרת. לכן שיפור בדבר הקשה ביותר, יגרור אחריו את השיפור לטובה הגדול ביותר ויגרום לך להישג הגדול ביותר. בנוסף על כך, היכולת שלך אפילו המועטה להתמודד עם הדבר הגדול ביותר, היא תקדם ... אז אם כן היכן היא נקודת האיזון? עם אילו קשיים כדאי שתתמודד ועם אילו קשיים כדאי שתמנע מלהתמודד איתם? התשובה על כך היא כי נקודת האיזון נובעת מהיכולת ומהרצון שלך להתמודד עם אותי הקושי. כאקסיומה אתה כאדם טוב מאוד עבורך יהיה אם תהיה לך את היכולת להתמודד עם כל סוג של קושי באשר הוא. אתה לא חייב לרצות ... תחליט שאתה רוצה להתמודד איתו. וכאן כדאי לך כאדם להיות כנה עם עצמך ולשאול את עצמך מדוע אני לא מעוניין להתמודד עם דבר כלשהו, האם זה בגלל חוסר יכולת או בגלל חוסר רצון? אם אתה לא רוצה להתמודד עם משהו כי אתה לא ממש יכול להתמודד איתו בהצלחה, כי את לא מאמין ביכולת שלך להתמודד איתו בצורה טובה, כי קשה לך להתמודד איתו בגלל חוסר יכולת, במקרה כזה אם הרכיב של חוסר היכולת הוא אחד מהסיבות שבגללן אינך רוצה להתמודד, אז מומלץ לך דווקא כן לכבוש את יצרך ודווקא כן להתמודד. כי ההתמודדות יכולה להביא לך פריצת דרך בחיים על ידי זה שתגדיל את היכולות שלך. כל התמודדות שכזו עם קושי תשפר את היכולות שלך כאדם ואת כושר הביצוע שלך. ככל שיהיו לך יותר יכולות כך תוכל להשיג יותר דברים, כך תוכל להתגבר על יותר דברים לכן אם קשה לך כי אתה לא יכול, אז מומלץ לך לנסות להתמודד. אך לעומת זאת אתה מכיר את עצמך ואתה יודע בכנות כי אין לך שום בעיה להתמודד עם הדבר שמולך בצורה טובה, אבל אתה פשוט לא רוצה להתמודד עם הבעיה כי יש משהו חיובי יותר שאתה יכול לעשות בזמנך, לך דווקא מומלץ להתמקד באלטרנטיבה החיובית במקום להתעסק בשטות השלילית. אם אתה יודע כי הסיבה שאתה לא רוצה להתמודד אינה נובעת בגלל חוסר יכולת אלא בגלל חוסר רצון, אז מומלץ לך פשוט להתעסק בדברים מהנים במקום בקשיים. לסיכום, התמודדות עם קשיים שנובעים מחמת חוסר יכולת שלך לפתור אותם, הם יכולים להיות פריצות הדרך הבאות שלך, ...
לשנות אותה מומלץ חיים להתמודד עם בעיות לשנות קשיים בעיות לשאול
מנהיגות / אימון אישי - המנהיגות, האימון הדומה והשונה
... אימון אישי - המנהיגות, האימון הדומה והשונה המנהיגות כמושג טומנת בתוכה עולם שלם של הובלה, שליטה, יכולות מקצועיות ודוגמה אישית, בבחינת ממני תראו וכך תעשו. מנהיגות, הינה היכולת לקדם קבוצת אנשים לעסוק בנושא מסויים על - בסיס מטרות ויעדים. פעמים רבות, נוטים לייחס מנהיגות לאירגונים היררכיים בעוד שניהול משוייך לחברות ואירגונים שונים. במציאות, מנהל ... הינו התכנון והארכיטקטורה של הפתרון בפרויקט, אך בשל היותו של המתכנן מנהיג וסוחף (למרות אי היותו במעמד של מוביל) יגרום לצוות הפרויקט לפעול טוב יותר ולהעצים את היכולות והביצועים של הפרוייקט. מנהיגות תבחן ביום יום וכן ברגעי משבר וצמיחה, לדוגמה, יכולת של מנהל בכל רמת ניהול ומכל מגזר להוביל ולקדם את הגוף אותו הוא מנהל ולו הוא אחראי. יכולת המנהיגות , בדיוק כמו היכולת להתערב בארוע בעייתי (תאונה, פרוייקט שקורס ועוד), להשפיע לקבל החלטות, כך שישנו את הדינמיקה של הארוע או המשבר לכיוון הפתרון. מאפיין נוסף למנהיגות כמו גם לניהול, הינה קבלת ... המאמן החלטות, עבור המתאמן וגם לא יוסיף מדעתו ולא יקבע למתאמן קביעות, אך כן יהיה שם עבורו וכן יהיה שותף מלא לדרך. המנהיג והמאמן דומים הם אף בכריזמה, בהנחייה וביכולת להתערב, לתקן ולכוון עבור המתאמן את היכולות והמשאבים למשהו מוחשי, ברור יותר וכזה שישרת את המתאמן. בעת משבר המאמן נדרש להתערב ולהוביל את המתאמן. כמו המנהיג, ידרש אף המאמן לנסוך תחושת ביטחון במאמן שישנה דרך ויש אפשרות ... וכל מנהל עוסקים כך או אחרת בהובלה וחניכה של אנשיו, קרי סוג של אימון, אומנם שאינו מובנה ועל - בסיס מתודה אך כן עם אלמנט ברור של חניכה. מאמן, חשוב שיהיה בעל יכולות של חשיבה רחבה ולא מקובעת, יכולת ניתוח, אמפתייה ונוכחות, אלו בעיני מאפיינים מנהיג ומנהל. היכולת להשפיע על מצב מסוים לכדי שינוי תוך ניתוב דרך, יכולת אבחנה וניתוח, מאפיינים אף הם את המנהיג שנדרש למצבים דומים. אנסה להביא דוגמאות ממהלך אימון לדילמות של הובלה ומנהיגות, לשם המחשה - מתאמן שמתלבט במה לעסוק, באיזו דרך לבחור ולמה ... פעולה ברורה שנסמכת על נתונים. פעילויות אלו, אף הן מנהיגותיות, סמכותיות, רואות ראייה רחבה ומאפיינות מנהיגים ומאמנים. חשוב לבדל מאמן ממנהיג בנושא עקרוני, מנהיג יכול לקבוע, להנחות ולהוביל את הכפופים לו לדרך שמוצא לנכון ורואה כיוונה, בעוד שמאמן לא יוביל על - דעת עצמו ולא יכפה דעתו על המתאמן הוא יוועץ ויצא לדרך שהינה מוסכמת, ברורה ועל דעתו ויכולותיו של המתאמן. אני חושב שמאמן הינו סוג של מנהיג לרגע, מנהיג שמתוך דחף לסייע ואיתור בעיה ירכז עצמו ויכולותיו כדי להנהיג ולאמן את המתאמן לדרך אחרת, למקום שטוב יותר למתאמן, דרך שהמתאמן - מנהיג הולכים אליה יחדיו ...
מטופל שאלות מושגים שותפות שינוי תחושה של ביטחון מקצועיות תוכנית
משא ומתן - מבוא
... מאפייניו, רצונותיו ויכולתו הממשית לספק את המבוקש, ניתן ... או המקצועית. יכולת הצלבת נקודות רבות שמהן אנו ... על השפעתם. לרגשות יכול להיות תפקיד חיובי או שלילי בתהליך. ... פעולה. דבר זה מעלה את יכולת הצדדים למצוא נקודות הסכמה, ... במהלך משא ומתן יכולות להיות גם השפעות חיוביות. כעס המובע בצורה לגיטימית יכול להיות דרך יעילה להפגין מחויבות, כנות ... רגש, שניהם תלויים ביכולת (האם ישנן הפרעות סביבתיות או ... זיהוי הרגש: דורש יכולת גבוהה, מוטיבציה גבוהה, או רמה ... ורלוונטי לשיפוט: דורש יכולת נמוכה, מוטיבציה נמוכה, או רמה ... לפי מודל זה, כשגם היכולת וגם המוטיבציה נמוכות הרגש כלל לא יזוהה, ואילו כשגם היכולת וגם המוטיבציה גבוהות הרגש יזוהה אך ... בגישה. לרגש של היריב יכולות להיות שתי השפעות בסיסיות על ...
תכליתיות הדדי משחק אפשרי אינטרסים להשתנות הפרעות ביטחון עצמי חזק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יכולת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: יכולת, איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יכולת, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לירידה במשקל, מאמן אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי קואצ'ינג בנושאי יכולת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 16:18:22 - wesi4