ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






סיפורים שאנו מספרים לעצמנו
סיפורים שאנו מספרים לעצמנו מה שלומך? - לא טוב. - למה? - אנשים מתנכלים לי. - כיצד? - למשל, נסעתי ... אגד, והוא לא סובל אותי. הוא כנראה סיפר עלי לכל הנהגים באגד, ולכן הנהג הזה לא עצר לי. זהו סיפור קיצוני של אדם שמדוכדך דרך קבע כי כל הסביבה, לטענתו, מתנכלים לו: נוסעים קרוב אליו עם האופניים כדי לדחוק אותו מהשביל, מפיצים עליו שמועות, עושים לו עין הרע, רשמו אותו ברשימה השחורה. אלו סיפורים אנחנו מספרים לעצמנו? באופן טבעי, אנחנו מנתחים כל אירוע וכל סיטואציה ונותנים לו פירוש משלנו. זו דרכינו להבין את ... אותנו לחוות רגשות מסוימים: אם הפרשנות היא חיובית, נחוש שמחה, ואם הפרשנות שלילית, נחווה עצב, כעס, פחד וכדומה. את הסיפורים שלנו עיצבנו בעיקר בילדות. כל חוויה חדשה יצרה סיפור עם רגש נלווה. ככל שהחוויות היו קשות יותר, כך הסיפורים והרגשות שנוצרו הם שליליים יותר. אנו נוטים לומר על אדם שיש לו בעיות מסוימות, שיש לו שריטה. מהי אותה שריטה? אדם זה כבול לסיפורים שסיפר לעצמו בילדות ועדיין לא השתחרר מהם. הסיפורים האלה מכוונים את חייו בבגרותו וגורמים לו סבל. יתכן שהם עזרו לו בילדות להבין את העולם, לדעת כיצד להיזהר, אך בבגרות הם מהווים מכשול. גם בתור מבוגרים אנו מספרים לעצמנו סיפורים כתגובה לאירועים שאנו חווים. הסיפורים האלה משפיעים עלינו נפשית וגורמים לתחושת הסבל שלנו. במילה סבל אני מתכוונת לדרגות שנעות בין תחושה לא טובה, אדם לא מרוצה, תלונה שהאדם מביע, לבין כאב ממש. במילה סיפור אני מתכוונת לפירוש שהאדם יוצר כלפי סיטואציה מסוימת שהיא בדרך כלל שלילית. תגובה חיובית אינה נחשבת לסיפור (לדברים שאנו מסוגלים לעשות בקלות אנו אומרים: זה לא סיפור). הבה ננסה לבצע הפרדה בין הסיפור לבין האירוע האמיתי בדוגמה שניתנה בתחילה: האירוע הוא, שהנהג לא עצר בתחנה. הסיפור הוא: הנהג יודע משהו עלי שסיפר לו מישהו שלא סובל אותי. הסיפור הזה יוצר אצל האדם שהגה אותו, סבל. אדם אחר יכול היה לומר: הנהג שכח, או לא שם לב וכולה, ובזאת הוא למעשה לא יצר שום סיפור ועבר לסדר היום. מהסתכלות באנשים למדתי, שנטייה לחשיבה שלילית מובילה את האנשים לספר לעצמם סיפורים, וחשיבה חיובית אינה מובילה כלל לסיפור. לדוגמה: מרצה מבקש מהתלמידים שלו לשתף, בתוצאות שהשיגו, חברים וקרובים, לספר להם על הסמינר ועל ההחלטה שלהם להשתתף בקורס כדי לעזור לעצמם, ובכך לנסות לעזור גם לחבריהם בהפצת הרעיון שהסמינר מנסה להעביר. האנשים בעלי הנטייה השלילית ייצרו סיפור כזה: המרצה שמעביר את הסמינר רוצה לפרסם את עצמו, להפיץ את עצמו, ולהביא אליו עוד אנשים. הסבל במקרה הזה הוא, תלונה שמובעת בעניין. אין זה משנה אם הסיפור שהם סיפרו נכון או לא נכון. מה שנכון הוא שהם אינם יודעים לבטח אם סיפורם נכון, הם רק מאמינים שהוא נכון. כל סיפור שאנו יוצרים אנו מאמינים בו באמונה שלמה, אחרת לא היה נוצר. לעומתם, אנשים בעלי נטייה חיובית אינם מספרים לעצמם סיפור, אלא, מקבלים את דבריו כפי שהם. זו דוגמה פשוטה ולא משמעותית של סיפור, אך מתוך זה נסו לדמיין אלו סיפורים אלף לילה ולילה מסופרים מידי יום על האישה, על הבעל, על השכן, על הבוס, על ראש הממשלה. הסיפורים האלה יוצרים מצד אחד סבל, ומצד שני פירוד בין בני אדם. כאשר אדם עובר חוויה קשה, חוויה זו מפעילה את המנגנון של יצירת הסיפורים. הסבל שלו תלוי בסיפורים האלה. בדרך של חשיבה חיובית, יש ביכולתכם לשחרר את הסיפורים שלכם, ולשחרר את הסבל. יש ביכולתכם לשחרר עימותים עם קרוביכם ולקרב את הלבבות.
חיוביות בוס להיזהר אישיות קיצונית כעס אופי קיצוני סיטואציות מתנכלים לי
קולם טויבין / אמהות ובנים
... של הסופר הנרי גיימס. ספר שגילה סופר מעניין שאהבתי מאוד. כעת יצא לאור ספר חדש שלו. אמהות ובנים. הפעם סיפורים קצרים. תשעה סיפורים ליתר דיוק. אני חייב להודות שעם כל ההנאה שלי מסיפורים קצרים, אני בדרך כלל קורא סיפור בין שני ספרים שונים. ברומן, לא חשוב עד כמה הוא רב דמויות ועלילות מתפצלות, תמיד נשאר המכנה המשותף. העולם בו מתרחשים הדברים. סיפורים קצרים, ברובם כל כך שונים זה מזה. עד שהתחברת לאחד, סיימת אותו, אפילו בהנאה, אך מיד רודף אותו עוד סיפור, אנשים שונים סיפור שונה בלי מכנה משותף. שמחתי לקרוא באיזה מקום שטויבין מודע לקושי שבפרסום סיפורים קצרים בדיוק מהסיבה הזאת. אבל הפעם משהו קרה לי תוך כדי. לא יכולתי להפסיק לקרוא את הספר. כאן יש סוג של מכנה משותף המרחף מעל לסיפורים וזה סגנונו המיוחד של טויבין. אחרי כל ספר אירי שאני קורא אני שואל את עצמי מה יש בהם באירים ... בהוויה שלהם והפכו את הסופרים, ולכן את גיבורי הספרים לנוגעים ללב. טויבין חיפש מכנה משותף, דבר מה שייחד את הסיפורים הללו ויהפוך אותם לחטיבה אחת. הוא החליט שהקשר יהיה ביחסי בנים ואמהות. בנות ואמהות. אך הקריאה איננה מאששת את הנושא המשותף הזה. נכון שכמעט בכל הסיפורים ישנם אימא, ובן, אך אם יש מערכת יחסים או קשר הוא כמעט אף פעם לא לב הסיפור. לעתים כל הקשר מתמצא בפסקה אחת בתוך או בסוף הסיפור. המפתיע הוא איך בפסקה אחת או שתיים הוא מצליח להטעין רגשות סמויים. כתיבתו המדויקת, שפתו המיוחדת מעבירה אווירה שונה. התלבטויות אחרות. ובכל זה סיפור שעל פניו נראה פשוט ורק רגע אחרי הקריאה משהו חוזר ומדהים את הקורא. איך לא שם לב לפרט פה, לשורה שם. טויבין הא בהחלט אמן המילה. בסיפור שורת ההיגיון הגיבור הוא פושע, עד לא מכבר כנראה פושע זעיר שכעת מנסה לעלות מדרגה וגנב מאחוזה שפרץ אליה ... אחד של רמברנדט. הסיפר נע סביב השאלה מה עושה פושע חסר קשרים עם תמונה כזו. אמו מוזכרת פעם אחת בסיפור והקשר מצטמצם בזה שבהוא מזהיר אותה לא לדבר עליו. הסיפור שיר הוא הקרוב ביותר לכוונתו של טויבין לספר על יחסי אימא בן, אלא שכאן הבן לא ראה את אמו ... קטנה, כולם מכירים את כולם, כולם מציצים לחיי אחרים ויודעים עליהם יותר מדי. החנות שלה נלחמת נגד הסופרמרקט הגדול. הסיפור הוא בעיקר על מלחמת הקיום המוצלחת שלה. וחלומה לעבור לדבלין להיפך לאנונימית דבר המתסכל את בנה בן השש עשרה. שם סיפור הבא יישמע מוכר לרבים מעיל גשם כחול מפורסם, זה שם שיר מאוד מפורסם של הסמן לאונרד כהן. תחילתו של הסיפור בבן המגלה תקליטים ישנים מהם גילה שאמו הייתה זמרת בנעוריה. היא רוצה להשכיח ולבטל, הוא דווקא מתפעל. אלא שהמשך הסיפור מתרחק מהבן והופך להיות סיפור מערכת יחסים בין שתי אחיות שהקימו להקה בשנות השבעים ומערכת היחסים המסובכת בין שתי האחיות הזמרות. השיר של לאונרד כהן לו הן נותנות גרסה משלהן גורם לתחילת שבר. קולם טויבין כומר במשפחה, אחד הסיפורים הקצרים בספר הוא סיפור קורע קרביים. מולי, אישה מזדקנת חיה בעיירה קטנה בה כולם מכירים את כולם ויודעים הכל אחד על השני. מולי ... שקטים. היא לא צועקת או בוכה. לא עושה סצנות. אך שוב משפט או שניים מגלים את הסערה שאיננה מתוארת בסיפור. הכתיבה המדויקת המסתירה והחושפת גורמת מעבר לזעזוע להתפעלות חזרת מיכולתו של טויבין לספר סיפור בדרכו המיוחדת. האיפוק המוחלט בכתיבה. היכולת שלא להפוך סצנות לדרמות סנטימנטליות מקנות לסיפורים עד כה רגעים של התרגשות פנימית. הסיפור שלושה חברים מתחיל בפרגוס העומד ליד גוויית אמו בכנסיה.. כמו בסיפורים האחרים טויבין לא חוזר לעבר, הוא מתאר את הרגע. אחרי הלוויה ידידיו של פרגוס לוקחים אותו למסיבת רייב על ... לא יבין את עומק הסיטואציה, כי כל מה שקרה במסיבה, וכל מה שקרה אחרי לא קשור לכאורה לפסקה הראשונה בסיפור בו פרגסון עומד ליד ארונה של אמו בכנסיה. הספור האחרון חורף ארוך שהוא הארוך והמורכב ביותר לדעתי. הסיפור מתרחש לשם שינוי בספרד, ומתחיל בתיאור משפחה כפרית. זוג הורים שוני בנים. אב שרב עם כל המשפחות בכפר וכולם ... שתיינית בסתר, אלא שגם אביו יודע. וכשהאב מנסה לגמול אותה היא בורחת מהבית ביום סופת שלג.. כאן לכאורה עושה הסיפור תפנית נוספת. האב והבן יוצאים לחפש אחריה וזה יהיה לב הסיפור. ולרגע אחד כל הגברים שאינם מדברים עם האב מצטרפים לחיפוש. יש קטע מרמז על הומו ארוטיות של מיקל. פיסקה יותר מקטע, כי טויבין הוא אמן הצמצום והרמזים. כמו כל הסיפורים בספר גם כאן הסוף פתוח. ספור נפלא באמת. לא שהמה בספורים לא חשוב. הסיפור הדמויות, כולם מעניינים אבל הכתיבה המיוחדת, זו שהופכת את קולם טויבין לסופר מצוין, החשוב ביותר היא האווירה שהוא מצליח ליצור בכל סיפור. כל הנרמז ולא מסופר באמת. ההשתקפות של הלך המחשבה והחיים האיריים. וגם התרגום של גיורא לשם מצליח להעביר את הדקויות בסיפורים שכל מלה בהם שקולה וחשובה.
היגיון קונפליקט פנימי ליצור אווירה אהבה הורים ביסקסואלים סלבריטאים איך לזכור
שיחות עם יצר הרע / עורך: אסא קידר
... שואלים איך נברא קודם האור, להבדיל בין חושך לאור ורק כמה ימים אחרי זה נוצרים השמש והירח. יש לנו סיפור בריאה נוסף ומובלע המרמז על סיפור אחר. אולי שם מקום גן העדן האבוד שלפני הבריאה השנייה. ואולי שם הוטמע סיפור מטריארכאלי יותר, לפני היות החטא והיצר הרע? גם אם לא מזכירים זאת מאז, הדעת הרחבה יותר מהמותרת הפכה להיות ... ביותר במחשבה הדתית והפילוסופית. איזה הוא גיבור הכובש את יצרו אמר התנא בן זומא. שולמית ולר במאמרה הולכת בעזרת סיפורי התלמוד בעקבות המלחמה על כובשי היצר וחשיבות המלחמה הזאת. אדמיאל קוסמן, משורר וחוקר תלמוד מספר סיפור תלמודי על מפגש בין החיים והמתים שמוליך אל המסקנה אין יצר בעולם הבא זהו טיב חיי העולם הבא. אברהם ושרה, הזוג המת שבסיפור מתחבק ופולה כינים זה מראשו של זה, כן שם בעולם הבא. האינטימיות נשמרת בטהרה אך היצר המיני נעלם, הכינים ... את האינטימיות הזוגית לעולם הבא, אל חיי הנצח. אביגדור שנאן פרופסור לספרות וחוקר מדרשים ואגדות הולך בעקבות כמה מן סיפורים הכוללים בתוכם מין וזימה כמו שהיו נקראים בימינו. הוא מזכיר את שמו של אלעזר בן דורדיא שלא הניח זונה אחת בעולם שלא בא עליה ומשם עוד סיפורים על רבנים ושלא כאלה שנכנעו ליצר גופם. ביאה אל זונה נכרית לא נתפסת במעשה מביש. לא לגאווה גדולה אך ... הספר מוסיף מאמר משלו בו הוא מרחיב את ההסתכלות אל מעבר ליהדות. גם הוא בודק את משמעות הייצריות החל מסיפור גן עדן, אך הוא הולך ומרחיב אותו למקום חדש. משל המערה של אפלטון. ארוס נוסף ליצר ויחד הם תשוקה ... לכיוון הטוב המוחלט. ארוס הוא זה המוציא את האדם החושב מהמערה, מעולם התוהו אל העולם המואר של ההכרה. בשני הסיפורים המקבילים הללו, גן עדן והמערה מדובר על יציאה מעולם אחד למשהו. באחד איסור מוחלט על הדעת, בשני שאיפה מתמדת ... למקרא, כמו חלק גדול מכותבי המאמרים בספר, הולכת במחקרה לכיוון המחשבה אותו העליתי אני בתחילת הסקירה. היא בודקת את סיפור הבריאה בצורה מילולית. בודקת כיצד הועלם חלקו של עץ החיים לטובת עץ הדעת. ומביאה פרשנות של רבי חנינא בריה האומר על סיפור הבריאה כיון שנבראת (חוה) נברא השטן עמה. לא צריך לרדת לעומק כדי להבין את הפחד מפני האישה מייצגת הדעת ... פסיכולוג יונגיאני. לרוע אין הגדרה הוא אומר, הרוע הוא שלילת הטוב. שני ציטוטים הוא מביא כמוטו למאמרו. משפט אחד מסיפור של בורחס האומר מי שאינו עושה את הרע חוטא בגאווה שטנית וסיפור קטן השואל מהי הגדרת הרוע והוא מספר, אם שכני בוגד בי עם אשתי הרי זה רע מאוד ואם אני ... הפיכת החשיכה למודעת הצל כסמל הרוע המלווה כל אחד כארכיטיפ לא מודע. מתוך נוספרטו. הרב סטיב גרינברג מביא את סיפור התמודדותו עם הדת ועם ההומוסקסואליות שלו והניסיון לחבר בין שני קצוות שאינם נראים כיכולים להתחבר. בקטע אחד מעניין מאוד ... אומר שרב גדול אינו נבהל ואינו חרד? אין צורך בפירוש עמוק. הממד הולך ומקיף את התגלות עצמו של גרינברג. סיפור אוטוביוגרפי מעניין ביותר. שאלה שאין לה תשובה בתוך כל המחקרים הללו היא השאלה מה כל כך הפחיד את הקדמונים ... בתהליכים האנושיים, ועדיים גם בימינו משהו בפוריטניות הכללית ממשיך ללחוץ לשפוט ולנסות לקבוע מיני איסורים. כל החלק העוסק בניתוחי סיפורי התלמוד גורם להנאה גדולה לא רק בבחינת המשמעות שלהם על ידי החוקרים המביאים את מאמריהם אלא מעצם הפגשת קורא שאין לו גישה לסיפורי התלמוד וכאן מובאים כזרת מאותם סיפורים. יש בספר מאמרים נוספים שלא כתבתי עליהם. מאמר יפה של המשוררת אגי משעול על היווצרותו של שיר לאחר שזיהתה ...
טומאה ביסקסואל תורות התמודדות עם בגידה קשיים להתחבר בלבול בנטייה מינית רצח
NLP / זוגיות - טיפול זוגי ב - NLP ודמיון מודרך
... התאהבתם, התחלתם להתאים את עצמכם למטרות משותפות, יעדים, שיתפתם זה את זו בחלומות, פחדים, רצונות, וכך יצרתם לכם את סיפור האהבה שלכם. אותו סיפור שסיפרתם לחברים ומן הסתם תספרו גם לילדיכם וכן הלאה. במשך הזמן, (לעיתים מייד, לפעמים בהמשך), קונפליקטים, אגו, סיפורים אישיים, שינוי מטרות בחיים, שינויים בכלל, דפוסים ותבניות התנהגות, בעיות אישיות, בעיות באינטימיות, תקשורת ועוד, מתחילים להרים ראש ולהתגלות. במידה ובני הזוג אינם מצליחים לנהל ביניהם תקשורת חיובית ומעצימה, הבעיות הולכות ומתעצמות, הולכות ומחריפות, כך נוצר סיפור חדש בקשר, סיפור שעלול להאפיל בעוצמתו על סיפור האהבה, אולי אפילו להשכיח אותו. להשכיח את החלומות האישיים והחלומות המשותפים, את רגעי הרוך והאינטימיות, להתחיל לייצר מרחק בין ... או יכולת בתחומים אותם אתם מנסים להגשים או להשיג. לסיכום: ניתן, במידה ולשניכם יש רצון משותף לשחזר ולשמר את סיפור האהבה איתו יצאתם לדרך המשותפת ואפילו להעצים אותו, תוך השקעה הדדית ביחד ולחוד, שמירת המרכז האישי ובניית שדה משותף ...
התנהגות עובדים סיפורים אישיים מיניות השקעות חיי זוגיות ויתור ותרנות
עבודת המחנך עם הורים - כתה ה עד ח
... מזמינים הילדים את כל חברי הכתה למסיבה. אני מקשרת בכתה באופן עקיף אפשרות כזו למיתולוגיה של יוון. אני ממציאה סיפור על אלים, בסיפור אחת האלות לא הוזמנה למסיבת יום ההולדת של אחד האלים שכולם השתתפו בה, האלה הלא מוזמנת נעלבה ובערה בה חמתה וכו. הסיפור, שאני מספרת אותו לפני תחילת עונת המסיבות ממחיש לילדם באופן עקיף מה עלול להתרחש במצב שבו לא מזמינים מישהו ... שנכנס מידי פעם. הדרך בה ילדים מבינים היום כיצד להיות חברתיים היא דרך הטלוויזיה ודרך אחים גדולים שמספרים להם סיפורים דמיוניים של מה שהם עשו. הנערים והנערות זקוקים לכן מאד להורים שבאים, ובעיקר לאבות. כי הילדים לא מכירים את ... את המחנך לעשות זאת הקשר ביניהם יפרם. במידה ויעשו זאת הקשרים יקשרו ויהפכו לאריג נפלא ומלא קסם דרכו יסופר סיפורה החד פעמי של הכתה והנשמות החיות בה. הצעה לתקופות כתה ד בחינוך ולדורף גיאוגרפיה - באופן כללי ארץ ישראל, ... חזרה על כתה ג. וכן תכונות מספרים פרוקים וראשוניים. חשבון 2 - שברים פשוטים. לימוד מהשלם אל החלקים שבתוכו. סיפורי הצפון - מסע של גילוי עצמי, עבודה על מוסריות, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, כתיבת חיבורים, דיונים בכתה, הצגה בסוף שנה, יצירה אמנותית, ציור, פיסול. ילמד כתקופה וכן כסיפור שבועי שאספר מהרגע שהתקופה תסתיים. תקופת ויקינגים ומחנה ויקינגים - תקופה זו אינה קיימת בקוריקולום האירופאי של ולדורף. פתחתי ... צפונית, לשון, הצגה, חשבון 2, מיתולוגיה צפונית 2, זמן, תנך שיעורים שבועיים שאינם נלמדים כתקופות - לשון, תרגול חשבון, סיפורי הצפון, שיעור סיפור, שיעור חברה, ציור בצבעי מים, פיסול בחימר, מלאכה, ספורט, אוריתמיה. שיעור סיפור בכתה ד מנסיוני, שיעור סיפור הוא אחד השיעורים החשובים והמהנים בשבוע. זאת כמובן בתנאי שהשכלנו לבחור ספר שמתאים לגיל, תופש את דמיון הילדים ועוזר להם להתגבר על הקשיים שהם חווים באופן אישי ובאופן חברתי. קרטריונים חשובים נוספים לבחירת סיפורת הם: דילמות מוסריות, כתיבה בלשון גבוהה ומובנת וספרים שהם נכס צאן ברזל. אנא אל תבחרו ספרים חדשים ומודרניים שמציגים ... ממליצה להקראה בקול רם בכתה: האשה החכמה מיו מיו שלי ההוביט אורה הכפולה רוניה בת השודד אני מקריאה את הסיפור במשך כחצי שיעור ואחר כך הילדים מציירים תמונה מתוך הסיפור, איזו שהיא תמונה מסצנה יפה. אין דיונים בשיעור על מהות הסיפור, על מה הוא אומר, מה משמעותו וכו. אני סומכת על הילדים שהם יפנימו לבד את המשמעות הנסתרת. עם זאת, לסיטואציות אישיות או חברתיות ספציפיות בכתה, כאשר אני רוצה לטפל בהן, אני בוחרת סיפור (או כותבת סיפור) התומך במה שחי ומתרחש בכתה או בנפשו של אחד הילדים. כך באופן בלתי ישיר ועדין אני מחזקת את הזקוק ... ותומכת. ניתן לאמר שהמחנך נוגע כאן בבבליותרפיה ודרכה תומך בילד. כמה פעמים בשנה החלטתי שהילדים יכתבו דבר מה הקשור בסיפור ולא רק יציירו. לדוגמה: במידה והיתה מריבה בסיפור אז הילדים התבקשו לכתוב מכתב ובו אחד הילדים מסביר מה הוא הרגיש וחשב בזמן המריבה ולאחריה. לאחר הכתיבה הקריאו ...
גירושים ביקורת למחוק מישהו מהראש לשכוח בחורה למה להתגרש לשכוח מהאקסית התמכרות לעישון תהליך
זבוב ספרדי / ויל פרגוסון
... המאובקת הזאת, הלוהטת ככבשן, אין רמז לצורתו העגולה של כדור הארץ המספר הוא גק מקגרידי, הוא זה שיגלגל את הסיפור. כשנפגשו מאחורי חנות, מיס רוז הביטה בו כאילו בחנה סוס. וכעת הם נוסעים יחד. וירגיל, מיס רוז וגק אל ... בהתחלה, מתמלאים תאוות בצע כשמבטיחים להם פרס, הרי עזרו לתפוס את קוני פרקר הידועה. בוני פרקר, כלומר בוני וקלייד, סיפור מימים עברו. לא אחד המודרניים הפזיזים. בעיר אחרת הם מתחלפים. גק הוא הבורח המסוכן ורוז היא הנהגת. גק מגלה ... לצהוב ריח בשר מעופש, ובכל מקרה האבק הזה כיסה את הכל וחדר לכל סדק. תנכי זה מה שזה היה. סיפור נח בהיפוך. חיות יצאו מהתיבה אל קרקע יבשה ומתו בצמא. עיירות נבלעו מתחת לאבק.. כשהיה בן תשע שוק המניות ... אסם התבואה של אמריקה הפך להיות קדרת אבק. אנשים נודדים ממקום למקום לחפש יום עבודה. כן, בקרוב יתחיל גם סיפור המתח, אך יכולת הכתיבה של פרגוסון גורמת לכל התיאורים הללו לגעת בלב. הם משאירים מרחב נשימה בציפייה למתח. מטיסת ... שיהיו מזון לחתולים ואת העברים יאכילו בחתולים שאת עורם פשטו. תנועה מתמדת בלתי פוסקת שתכניס הון. כך הולך ומתגלגל סיפור הרמאויות עד לפרקים האחרונים, שם הולכת ומתגשמת ההזהרה של וירגיל שכל רמאי מנסה לרמות את השותף שלו. ואכן תעלול של הפוך על הפוך על הפוך מביא את הספר לקראת סופו לשיא. ומה שהיה עד כה סיפור מעניין וניסיון לומר משהו על תאוות הבצע האנושית והופך לספר מתח מרתק. רמאים קטנים עומדים בפינת רחוב ומנסים על ... בצורה מבדרת בגונגל החולשות הקטנות של בני האדם. לעתים אפשר לקרוא אותו כמדריך לרמאי המתחיל. ואם רובו כתוב בצורת סיפור משעשעת במידה ומתנהל על מי מנוחות לכאורה הרי שסופו המסחרר הופך את הספר לספר מתח. כספר לשעות פנאי הוא ...
שיטה השקעות התנגדות למחיר תאוות בצע טיפש התמכרות לאוכל עצבני יקר ללקוח
זיגמונד פרויד / משה האיש והדת המונותיאיסיטית - חלק 1
... שיש לה שני שמות לאל. שתי דתות שהאחת מודחקת על ידי האחרת. שני מייסדי דת ההופכים לאחד אצל מספרי הסיפורים של אז. בהקדמה לחלק השלישי מדבר פרויד על השינויים החברתיים בעולם. הקדמה והברבריות משלבות ידיים. רוסיה הסובייטית לקחה על ... את החוק והדת, היה אכן דמות היסטורית או יציר אגדה. העובדה הראשונה שפרויד בודק הוא שאלת השם משה את הסיפור על התינוק בתיבה שנסיכה מצרית משתה אותו מהמים ולכן נתנה לו את השם משה. פרויד פוסל מיד. אין לשאר ... ממיתוסים שונים וממקומות רחוקים ומוכיח שיש קרבה עד לצד המילולי אפילו לעמים שונים והמיתוסים שלהם. הגיבורים הלאומיים הקדומים, לכולם סיפור דומה. קשיים בהתעברות האם, חלום המודיע על לידה וסכנה לילוד, בדרך כלל על ידי האב. התינוק נשלח להינטש ולמות ... המים. התינוק ניצל על ידי חיה או אישה מפשוטי העם. בהתבגרו הוא מוצא את אביו ונוקם בו. כך הוא סיפורם של סרגון מייסד בבל. משה, כורש ורומולוס. אדיפוס, פרסאוס, הרקולס גילגמש ואחרים. ופרויד מסביר. גיבור הוא מי שהעז וקם ... בילדותו של הגיבור יחס מיוחד לאביו המשתנה בהשפעת יריבויות. ההורים לרוב בני מלוכה ומי שמוצא את הילד מפשוטי העם. סיפורו של משה שונה לכאורה אפילו הפוך. הניגוד החברתי בא להראות את טבע הגיבור. משפחתו של משה צנועה אם לא ... הניחו שלאגדה היה נוסח אחר, הפוך. בן שנולד לבת פרעה שיהודים מגדלים אותו. למצרים לא היה עניין לספר את סיפורו של משה. האגדה נוצרה בעם היהודי. גיבור זר לא התאים לעברים והם הפכו את הסיפור. ברמה המיתית משפחת המקור מיוחסת והאחרת נחותה. האחת מציאותית השנייה בדיונית. בבדיקה אפשר להגיד שהמשפחה הנוטשת, היא הבדויה. והאחרת ... הקרבה בין הדת היהודית לדת אתון היא סימן נוסף. משה נתן לעמו גם את מנהג המילה. אמנם בתורה יש סיפור מוקדם יותר לברית. הרודוטוס מספר כי המילה הייתה קיימת במצרים. ישנם תיאורים על כותלי קברים. בשום עם אחר במזרח ... כי התיעוד המצרי מפורט למדי. השאלה המתבקשת, האם משה קיבל רשות ממלכתית לצאת בראש שבט העבדים. ליהודים יש מסורת סיפור מיתוס משה באגדות שמחוץ לתורה. מסופר שכשהיה ילד ושיחק עם פרעה הושיט יד וניסה להוריד ממנו את כתרו, סיפור התקשר למיתוסים אחרים. משה מתואר כאיש קצר רוח. הוא הורג בחמת זעם משגיח על העבדים. הוא שובר בכעס את ... משה ולא אל בלתי נראה. משה מתואר ככבד פה והיה צריך את אהרון, המתואר כאחיו, ולא ברור מניין הגיע לסיפור, לתווך בינו לבין פרעה, בינו ובין העם. האם אפשר לחשוב שאולי דיבר שפה אחרת. שפה שמצרים החדשים לא הבינו. כל סיפור יציאת מצרים היא יצירת בדיון שבאה לשרת מסורת ישנה שלנו לא ידועה יותר. היסטוריונים בני תקופתו של פרויד, בראשם אדוארד מייר מנסים לספר את הסיפור קצת אחרת. מייר מסכים שהשבטים שכונו אחר כך יהודים קיבלו עליהם דת חדשה. אך המעמד לא היה בסיני אלא ... לפי מייר האל יהווה היה דמון צמא דם. קדש תהייה מקום מפתח בעל חשיבות. מקום אותו ינסו להסתיר בהמשך הסיפור. בקדש נמצאה פשרה בין שני מרכיבים. שותף אחד רצה שהאל יהוה לא יוכר כאל חדש. השותף השני לא רצה ... המתווך בין האל ובין העם היה משה, חתנו של כהן מדיין. דמותו של משה כרוכה במדיין ובאתרי פולחן במדבר. סיפור יציאת מצרים הוא אגדה שסופחה מאוחר יותר. דמותו של משה במדיין מצטיירת אחרת לחלוטין ממשה המצרי. שם איננו מצרי ...
תינוקות אלימות לשלוט מלחמה ילד המוות לכתוב להעניק
זן בודהיזם / זאזן - על סיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו
זן בודהיזם / זאזן - על סיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו כל מי שמגיע לאנטאיזי ישמע במוקדם או במאוחר את צירוף המילים הבא: You make Antaiji and ... כפי שצפינו אותו. לתודעה שלנו יש דרך מדהימה להתמודד עם העובדה הזו. בשביל לסדר את המציאות המבלבלת אנחנו מספרים סיפורים. לכל אחד מאיתנו יש אין - ספור סיפורים שבהם (בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לאו) כל - אחד מאיתנו הוא הגיבור. לפעמים אנחנו גיבור טוב ולפעמים רע, לפעמים אציל ולפעמים שפל אבל תמיד אנחנו הגיבור. הסיפורים האלה רחוקים להיות כרוניקה של התרחשויות. הסיפורים האלה נושאים בחובם תמיד נקודת מבט שיפוטית וערכית על עצמנו, על ההתרחשויות המדוברות ועל האובייקטים במציאות אתם נפגשנו. בכל פעם שאנחנו חושבים או מדברים אנחנו מספרים לעצמנו סיפור. כשאנחנו מדברים (או כותבים) אנחנו מספרים את הסיפור שלנו למישהו אחר. כשמישהו מדבר איתנו הוא אולי מספר לנו את הסיפור שלו אבל אנחנו שומעים את הסיפור שלנו. זו הדרך שבה אנחנו מתמודדים עם המציאות הלא צפויה. אם נעלבנו ממישהו אנחנו לרוב מייחסים תכונות שליליות למי שהעליב אותנו - זהו סוג של סיפור שאנחנו מספרים לעצמנו בשביל להתגבר על העלבון. לפעמים אנחנו מספרים לעצמנו שנעלבנו בגלל משהו בנו, משהו אצלנו שדורש תיקון. גם זה סוג של סיפור שאנחנו מספרים לעצמנו בשביל להתגבר על העלבון. שני הסיפורים האלה מתייחסים לצורות חשיבה שונות לחלוטין. אנחנו יכולים אולי לטעות ולחשוב שהסיפור השני מעיד על תפיסת - עולם יותר מפותחת או מודעת אבל בפועל שני הסיפורים האלה יוצרים מאמץ והמאמץ הזה יוצר סבל. היכן שיש מאמץ אין התגברות על העלבון. האמת היא שאין לנו שום דרך להפסיק את הסיפורים האלה והאמת העמוקה יותר היא שאין שום סיבה לנסות. הסיפורים הם תוצר של מוח שמתפקד כראוי. אז איך נוכל להשתחרר מהם? אני רוצה לחזור לאתה יוצר את אנטאיזי. - ... שמכוונת לבודהה. כשאנחנו פועלים פעולה שמכוונת לבודהה גם תפיסת - העולם שלנו משתנה וגם המציאות משתנה בפועל. הדרך להשתחרר מהסיפורים היא לא להפסיק לספר אותם אלא להפסיק לייחס להם חשיבות (או אולי מוטב לומר - לייחס להם את החשיבות ... לשם כך יש תרגול אחד. התרגול הזה הוא החיים עצמם. השער לחיים עצמם הוא רק לשבת זאזן. איזה מן סיפור סיפרתי לעצמי כשחשבתי שיש מעט מאד זמן לתרגול כי הלוז לא סדיר? איזה מן סיפור אתם סיפרתם לעצמכם כשקראתם שהיה מעט מאד זמן לתרגול? אם כל מה שיש לנו זה סיפורים אז מהי המציאות? אני לא אצליח לענות על השאלה הזו עבורכם, אבל אני אנסה במאמר הבא להציג מספר נקודות מבט. www.bendowa.net/zenblog1/בלוג/על-סיפורים-שאנחנו-מספרים-לעצמנו/
דפוסי התנהגות מאמץ המוח התאמצות תודעה אין או יש כוונת הלב הסמכה
חייבים לדבר על קווין / ליונל שרייבר
... בגוף ראשון צריך להתמודד עם השאלה מי המספר, למי הוא מספר, איך הוא מספר. האם זה יומן, מונולוג פנימי סיפור למישהו שמקשיב.? כאן הספר הוא מכתבים שכותבת אווה לפרנקלין, בעלה הנעדר. היא כותבת וזה מתברר מיד על כמה רמות ... בית העניים שלה אליו עברה מבית העשירים בו גרה קודם. את רוב כספה הוציאה על עורכי דין. אין סוד בסיפור, לא משהו שצריך להתגלות לאיטו. בנם של אווה ופרנקלין נכנס ביום חמישי אחד לבית ספרו וירה בבני כיתתו ובמורה. ... לעבור לספר ולעכל את הסבל. אווה חייתה בעושר ואושר. היא כתבה מדריכי תיירים. נסעה בעולם. פרנקלין בעלה לא מתעניין בסיפורי העולם שלה. לו מספיקה האקזוטיקה של אמריקה. סיפורי הפרברים. היא הייתה זרה בינלאומית. שום מקום לא היה בית. שלה. הייתה בכל מקום. היא לא מנסה להעלות בו ... לחוש שהקשר שלהם נשחק בשוליים. למה חשבה שילד יביא עניין לחייהם. אני חייבת לגלוש לעבר הרחוק, מפני שאחריתם של סיפורים רבים הוכרעה עוד בטרם החלו והיא תחזור לעבר ותהפוך כל אבן בניסיון להגיע לאיזו אמת, כואבת ככל שתהייה. האם ... זו הייתה העמדה האמיתית. זה היה משחק זוגי. הם היו מאושרים מדי. לא שהעושר משעמם אבל הוא גם לא סיפור מרתק במיוחד. כן, אולי תמררי לו קצת את החיים. אולי אם אכנס להריון יקרה משהו? כן יוולד תינוק בסוף. ... בבית הסוהר. הוא העיז את מה שאחרים רק חלמו לעשות. עם הזמן תהילתו נשחקת. כמה פעמים אפשר לשמוע את הסיפור שלו כשבכל יום מגיעים אסירים חדשים. גם אותו כבר משעמם סיפור הזוועה שביצע. והוא איננו רואה סיפור זוועה אלא גבורה, והיא צריכה ללמוד להקשיב לסיפורים על פסיכופטים רצחניים אחרים הגונבים את תהילתו. שנתיים הייתה צריכה לחכות עד שתיווצר לפחות הפתיחות והקרבה הזאת. זה הילד ... חייב גם להודות שלעתים הספר קצת עייף אותי. אחרי שכבר ברורה דמותו של קווין. שהובאו הרבה דוגמאות התחושה שעוד סיפור ועוד עובדה כבר לא משנים הרבה. עד השינוי הסופי, כל עובדה חשובה. אי אפשר שלא להתפעל מיכולת הכתיבה של ... הבלתי נסבלות שהורה עשוי לעמוד מולן, כל אלו חונקים בגרון בעת הקריאה. ספר קשה, ספר חובה. שרייבר איננה יוצאת מהסיפור לכיוונים חברתיים כמו בסרטו של מור רצח בקולומביין בשאלת הנשק החופשי. אותה מעניין דבר אחד. הילד עצמו. התפתחותו של ...
פסיכופתיה תקשורתיות פסיכופטים לא רוצה להביא ילדים פחד להתעמת טלביזיה כתיבת ספר משפחה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... בו כך בשתי ידיים תומכות מתחתיו ותנו לו לחוש את עצמו צף על המים כשאתם תומכים בו. ספרו לו סיפור שקט ונעים תוך כדי. אם אתם יודעים לנגן בכלי נגינה קטן זה הזמן להביא אותו לאמבטיה ולנגן משהו שקט. 9.אפשר גם לנגן דבר מה מרגיע לפני השינה במיטה וכמובן לספר סיפור. 10.במידה והילד אינו מדבר צרו לו אלבום תמונות גדול שהוא יכול להצביע על תמונה מסוימת כדי להסביר מה הוא ... וכו. 31.השיגו ספרים שאין בהם מלל. ישנם ספרים לילדים שמצוירים בהם סצנות ברורות ופשטות דרכן הילד יכול להבין את הסיפור ללא מילים. ספר כזה הוא אני ואתה מאת ניצה נפתלי וגליה רבינוביץ (ספר ישן, כדאי לחפש בחנויות יד שנייה). חלק מהספרים שיש בהם מילים גם הם יכולים להיות מובנים ללא קריאת הסיפור, כמו אליעזר והגזר, מעשה בחמישה בלונים וכו. אל תקריאו את הסיפור לילד. הביטו עם הילד בתמונות ושאלו אותו שאלות - מה קרה לילד? איפה הילד נמצא? למה הילד בוכה? מתי אבא של הילד חזר הביתה? וכו. גרו את הילד בדיבור סביב הסיפור. מעניין מה האישה אומרת לילדה... ואז שיתקו. תנו לילד מספיק זמן לחשוב על העניין ולדבר על כך. אל תתפתו ... אולי האשה אומר לילדה שהכלב רעב... מה אתה חושב?. הסבירו את המחשבות והרגשות של הדמויות, כשאפשר עבדו תוך כדי הסיפור על רצפים. אימרו: קודם הילד קם בבוקר, אחכ צחצח את השיניים ואחכ התלבש. 32.בכדי שהילד יתחיל לשאול שאלות מומלצים ... פעם לשיר את השירים ובה בעת לעסוק בפעילות דידקטית חשיבתית כלשהי (בניית פזל, ציור, משחקי קופסא). השתדלו שלא להקריא סיפור ולהשאיר את קלטת השמע ברקע, כאן כבר יש כובד סנסורי עמוס מידי משום במקרה כזה יהיה על הילד לפענח 2 ערוצים אודיטוריים של שפה - אחד בקלטת המושמעת והשני בסיפור המסופר עי המטפל. 34.למרות כל הזמן שהטיפולים של הילד לוקחים מצאו אחהצ פנוי אחד בשבוע כדי להפגיש את הילד ... נהנים מאד ומרגישים בטוחים מכל מה שחוזר על עצמו וצפוי. כדאי לנצל תכונה זו באופנים שונים. למשל, לקנות ספרים שהסיפורים בהם בנויים כך שהם חוזרים על עצמם ותוך כדי נבנים הלאה ומכניסים אלמנטים חדשים בזהירות. הספר הקטר הכחול שיכול ... מעשה בחמישה בלונים ולילדים גדולים יותר דירה להשכיר למשל, יכולים לענות על קריטריונים אלה. חפשו היטב בחנויות הספרים ותמצאו סיפורים העונים לדרישה הזו. 38.בכדי להשיג את תשומת ליבו של הילד רדו לגובה העיניים שלו, שכבו, שבו על הרצפה, התכופפו ... להמציא מילים חדשות לכל מיני לחנים של שירי ילדים ידועים). ילדים מאד אוהבים שהשיר הוא עליהם. אפשר גם להמציא סיפורים קצרים המבוססים על חיי היום יום של הילד, האושר והקשיים שהוא חווה. כאשר גיבור הסיפור אינו הילד עצמו אלא הגיבור הוא ילד אחר או חיה הנתקלים בסיטואציות לא פשוטות שגם ילדכם נתקל בהן. היות גיבור הסיפור מישהו אחר ולא ילדכם זה יוריד ממנו לחץ נפשי לגבי הסיטואציה ועדיין היא תהיה מוכרת לו משום שהוא חווה ... את השיר השפן הקטן ועד שהוא שר אותו בעצמו, כשהיינו בדרכנו לגן, ואני הפסקתי לנשום מרוב התרגשות. 40.ספרו לילד סיפורים פשוטים וטובים. אני ממליצה על אליעזר והגזר, המטריה הגדולה של אבא, בארץ יצורי הפרא, כספיון, תירס חם, הבית של יעל, מעשה בחמישה בלונים, מיץ פטל, הביצה שהתחפשה, הזחל הרעב, הצב של אורן וכו. כדאי מאד לרכוש הקלטות של סיפורים ולשלב אותן בהקראת הספר עצמו. כך הילד מקבל את השילוב האולטימטיבי בין הערוץ הוויזואלי והערוץ האודטורי והוא מפנים הרבה יותר טוב את חוויית הסיפור. הוא מבין שהסיפור הוא לא רק מה שישנו בספר כציור אלא הוא גם מילים שיוצרות משמעות ולמילים יש משמעות וכוח במציאות. 41.אם ... 7 אפשר להרחיב את המערכת. 43.קנו דרך האינטרנט או השיגו מהורים אחרים תמונות מספרות (מדרש תמונה). תמונות אלה מספרות סיפור פשוט וקצר שמתאים לרמת הבנתו של הילד. ספרו עם הילד את הסיפור בתחילה בעצמכם, אחכ שאלו את הילד שאלות וראו האם הוא עונה ומה תשובתו. התפעלו מאד מתשובותיו והחמיאו לו בקול ... מאת דבורה עמר. הספר אף ניתן לרכישה על גבי קלטת שמע. לאחר שהילד מבין מושגי יסוד הוא ייהנה מאד מהסיפורים הקצרים של סיטואציות יומיומיות קטנות בהן נתקל כל ילד, הספר גם מאויר באופן ברור מאד. 44.ילדים אוטיסטים מתקשים בהבנת ... הלא נכון חברתית המבוגר אומר שלום לילד ומביט בו אך הילד אינו מביט במבוגר ואינו אומר שלום בחזרה. מצאתי שסיפור של הסצנות הללו לילד כספר משעשע ולא במסגרת לימודית או טיפולית עזרו ביותר. אדם למד לאהוב את הספר ועיין ...
לקלל צחוק מיהו מטפל טוב מוטיבציה פנימית מטפלים רוגע הקבלה דימוי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סיפור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סיפור, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סיפור, איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה זה הנאה שקרית? הרגשה פנימית תפרו תיק לביבי נתניהו פחד מוות של הגוף שיבולת שועל ליברלי פחד להמריא איך להפסיק נוגדי חרדה? בעיות ביטחון עצמי להעריך את עצמך בלי סיבה אהבה שלמה מוחלטת להכריח מישהו לאהוב במה תלוי האושר שלך? שיטות לאושר בקלות געגועים לאקסית בתוך זוגיות לגרום לאקס להרגיש טוב בלעדיך קבלת החלטות אמיצות להתלבט פחות התמודדות עם חוסר משיכה להתמודד עם מניפולציה שכנוע להצליח במכירות מטרה להפסיק למכור פגישה לשכנע ילדים לאכול בריא מה לעשות כשהילד משתמש בסמים? טיפול בפחדים אצל ילדים רוחניים וסמים רוחניות תגרום לך לדיכאון מומחה לטיפול בהפרעה נפשית אוטיזם פי די די איך לדעת אם האקסית חושבת עלי? לגרום לאקסים לסלוח אימון שכלי שיטות להרים משקל כבד מהרצפה מה האינטרס של אלוהים? להרגיש שאתה אלוהים מחפשת הארה הארה שנעלמה טיעונים בספר להיות אלוהים האם הספר להיות אלוהים? לבקש מלקוח כסף איפה לנהל את הכסף? ייעוד ומטרת החיים תכלית החיים לפי רבי נחמן מברסלב ליהנות מהרע חיובית ושלילית דטרמיניזם אני רובוט האם העולם נברא על ידי אלוהים? נגד כל העולם עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, מנטורינג, מאמן אישי לנוער בתחום סיפור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 22:28:42 - wesi4