... הגומלין בין פנימיות וחיצוניות לפעמים יש אצל האדם
הרגלים ישנים שהוא רוצה להיפטר מהם, הוא אינו מעוניין עוד לסחוב אותם איתו. הוא יודע
שההרגלים הללו מקלקלים לו והוא למרות זאת מתמהמה מלשנות אותם, לאחר מכן, הוא סוחב אותם שנים.
וההרגלים הללו הורסים לו את הדברים הטובים, אבל הוא מתחיל במקום לנסות לתקן הוא מפעיל על עצמו לחץ ולא בודק מה הסיבה האמיתית לדברים. ולעתים הוא גם ממשיך
בהרגל ומתחיל לתת תירוצים
להרגליו, אבל לא משנה מה התירוץ, הוא יכול גם לומר כך ... כך שפחות פוטנציאל ממומש והחיצוניות מקרינה זאת שנית וחוזר חלילה. ואלו בעצם יחסי הגומלין הפחות טובים. לעומת זאת, כאשר האדם רוצה לשנות את הדברים ב - 100% ורוצה להקנות
הרגל חדש, והולך עם זה עד הסוף אז הוא יכול להגיע להישגים ולהתחיל הכל מחדש. להתחיל ולשכוח את העבר, כי כאשר האדם מגיע לדברים טובים הוא שוכח את העבר בתור גורם מכריע ובעצם זוכר אותו בצבעים יפים יותר. ואיך האדם יכול לשנות את
ההרגלים שלו? עליו לדעת שהוא הבוחר אם לעשות פעולות כלשהן ולקשר בין העושה לבין הפעולה. והוא יכול בעצם לבחור להקנות לעצמו
הרגלים חדשים. לדוגמה: כאשר האדם יודע על עצמו שהוא לא עושה דברים שהוא אומר, הוא יכול להגיד לעצמו שהוא מקנה לעצמו מהיום
הרגל חדש.
ההרגל הוא לבצע את הדברים באופן מיידי ולא לדחות. לפעמים אדם ... בכך לדברים הרסניים. ובעצם, האדם הרבה יותר טוב מהדף הזה, כי בעצם הוא יכול להתחיל כל הזמן מהתחלה. וכל הזמן הוא טוב יותר מפעם קודמת שהתחיל. ובעצם, כאשר האדם מתחיל
בהרגל חדש, כפי שהובא בדוגמה: לבצע את הדברים באופן מיידי ולא לדחות, אז הוא מבטל את
ההרגל הקודם שלו ובעצם
ההרגל הקודם שלו עשה את הפעולות הבאות: אומר לעצמו שהוא עושה ... טוב - האדם כועס - הוא לא מסתכל על הדברים כפי שהם - ניתוקים - האדם פחות מתלהב מהדברים - הדבר שוב מקרין לפנימיות וחוזר מעין בומרנג גרוע. לעומת זאת, כאשר האדם מתחיל
בהרגל חדש, לבצע את הדברים באופן מיידי ולא לדחות קורה ... שהוא יכול לבחור את הדברים ולהחליט אחרת עבור עצמו בחיים, ואפשר להתחיל עכשיו מיד. עי שהאדם מכיר את עצמו טוב יותר, הוא יודע לממש טוב יותר את עצמו עי היכרות מעמיקה עם
הרגליו וידיעה שהוא הבוחר והוא יכול בקלות לעשות את הצעד ...