... כף ידו את הצבע השני. 7.בקשי מהילד לפתוח את הטוש, במידה והוא נענה שבחי אותו נהדר אתה
מקשיב לי... נעים לי לצייר איתך!. כדאי לבקש בקשות כאלה רק אם את יודעת שהילד מסוגל לעשותן פיזית כדי שלא ייווצר ... משהו שאת יודעת שהוא ירצה לעשות (בוא לאכול עוגיה! כשהילד נענה לכך אמרי כל הכבוד, אתה
מקשיב לי!) ואז שבחי אותו על כך כדי לבנות ביניכם מערכת של אמון וכן לבנות את הערך העצמי שלי הילד והאמונה בעצמו ... והוא אוהב שוקולד). 3.כאשר הילד נענה אמרי באינטונציה שמחה ובטונים גבוהים נהדר, אתה
מקשיב לי . אתה ממש
מקשיב, כל הכבוד!. 4.המשיכי כך כאשר לאט לאט במהלך הטיפולים בשיטה זו תוך כדי שאת מכניסה בין לבין גם בקשות מהילד שהוא ... גם עם ציור שהילד צייר, עבודה שייצר עי הדבקות וכו. שירים וסיפורים המטרה: הילד ילמד
להקשיב ולהינות משירים וסיפורים התהליך: 1.מצאי שירים וסיפורים שמתאימים לרמתו של הילד. אפשר להתחיל במעשה בחמישה ... ולהפנים את הסיפור טוב יותר. אל תשכחי לחזק את הילד כל הזמן על התנהגות נאותה, ישיבה, רוגע,
הקשבה והשתתפות נאותה בסיפור. 3.חפשי קלטת עם שירים המתאימים לילד, אם הילד נוטה להיות רגוע ומוסיקה ... זה עובדים על הערוץ האודטורי ומוסיפים את הערוץ הוויזואלי כך שהילד לומד לווסת אותם ולהיות
בקשב בשני הערוצים. הכיני את האביזרים הויזואליים המתאימים לסיפור (במקרה של הסיפור סבא אליעזר והגזר הכיני תמונות או ... פעם כשהן מופיעות בקלטת. תני לילד להשתתף בהמחזה של הסיפור עד כמה שהוא יכול. חזקי אותו על
הקשבה, ישיבה, רוגע, שיתוף פעולה ומשחק נאות. חלוקת
קשב והתרגלות לרעשי רקע מטרה: הילד ילמד להיות מרוכז גם כשיש הסחות אודיטוריות (שמיעה). התהליך: 1.את זקוקה לטייפ ...