... תוכל לחוות מה קורה פנימה. החוויה היא הסוף של ההסתכלות פנימה. אתה עסוק בחיצוני ולכן אתה לא חווה את
הפנימי. זה לא אומר לא להיות עסוק בחיצוני, זה אומר שתבין למה אתה לא חווה את
הפנימי. ולמה? כדי לחוות מה היה לפני, אתה צריך להיות מאוד חכם, כל כך חכם ... פנימה. רק אם תהיה יותר חכם, אז ממילא תסתכל יותר פנימה. אם תהיה יותר אמיתי כך תהיה הסתכלות יותר
פנימית. אי אפשר לזייף את זה. ולכן מה שנשאר לך זה להיות יותר אמיתי ... את אומרת, זה בגלל שאני מזדהה עם הגוף. שאלה: במה זה יעזור לי שאני אדע שאני מזדהה עם הגוף? אליעד: יש
פנימי וחיצוני. האדם אומר, כואב לי הגב, מה הוא מבין? שכואב לו הגב. הוא ... וגם לא רוצה אותה. הבעיה היא לא שאת מזדהה עם הגוף, הבעיה היא שאת לא רוצה את התחושה של הכאב. זה
פנימי, ואחרי זה יש עוד
פנימי, ועוד פנימי, עד שמגיעים לסוף. אבל את צריכה כולך להיות
בפנימי. רק אם מאה אחוז תחווי שהבעיה של הכאב גב, היא בגלל ההזדהות עם הגוף, רק אז תוכלי להבין שהבעיה היא שאת לא רוצה את ההזדהות עם הגוף. וזה יביא אותך להבנה יותר
פנימית, עד שתביני שהכל אחד. ישנם שתי מציאויות שקורות בו זמנית, מציאות
פנימית ומציאות חיצונית. למשל קבלת מכה ברגל, ואת מרגישה רע. את יכולה להאשים את זה שנתן לך מכה, זה נקרא מציאות חיצונית. אבל את יכולה לפנות למציאות
הפנימית, ולראות שאת לא רוצה את המציאות ולכן רע לך. את יודעת למה רע ... חווה תסכולים של חיי היום יום. אליעד: כאשר השאלה החיצונית תעלם לך, אז את מאה אחוז תשאלי את השאלה
הפנימית, ואז גם תקבלי תשובה. והדרך היחידה לפתור את השאלה החיצונית, זה שתשאלי אותה ותמצאי את התשובה, והתשובה תהיה שבעצם יש תשובה
פנימית. ואז כולך תהיי בשאלה
הפנימית, ואז תוכלי למצוא את התשובה. למשל יש לך שתי שאלות, האחת שאלה
פנימית, מי אני? והשנייה שאלה חיצונית, למה יש לי בעיה בגב? תהיי כנה ... שאלה: יותר הנושא החיצוני. אליעד: אז תבדקי אותו. שאלה: אבל כאשר אני בודקת אותו, אני מיד מגיעה
לפנימי. אליעד: אז תבדקי את
הפנימי, רק אם הוא מגיע דרך החיצוני. האם עדיין מטריד אותך החיצוני? שאלה: ...