... גדול, יחפש דמות אמהית דווקא, יציבה שתהיה שם תמיד בשבילו, ופחות ימשך לחתיכות. נשים רגועות שקטות ובעלות חזות אמהית, אולי מלאות, תהייה עבורו בטוחות לשימוש. בניגוד לחוק
החברתי המקובל, אך בהתאמה לחוקי המציאות... רוב האנשים, ימשיכו להימשך לאחרים במהלך חייהם, כל אחד על פי מינו והעדפותיו, בלי קשר להיותם נשואים או בקשר זוגי או בגיל זה או אחר. הדבר מאוד לא מקובל
חברתית, האמונה הרווחת מושכת לכך שמרגע שבחרת עליך לקיים בחירה זו גם בגופך משך כל החיים. בפועל, ... צורך להשיג משהו, שמייצר מוטיבציה גם לפעול. רוב בני האדם, אינם מממשים את הרעיון הקתולי ביחסים. אך מדוע זה כך? בהלה מתרחשת כשמתברר כי בן - בת הזוג נמשכים לאדם אחר.
החברה מגדירה יחסים תקניים ככאלו המכילים בעלות. ביחסים המקובלים צריך שיהיה מונופול לכל אחד מהצדדים על ... אנשים משתמשים שימושים רגשיים שונים באנשים סביבם (על שימוש רגשי ביחסים - בלינק). גם מאחורי צרכים המכונים גופניים מסתתרים מניעים נפשיים. אם נשים לב, בעצם, מאוד מקובל
חברתית, לקבל סיפוק באמצעות הגוף, סיפוק גופני, גם דרך אלו שאינם בן - בת הזוג שלי: הדוגמה הבאה קימת ... אחרים. הצורך שיסתכלו עלי, הצורך להחשב חתיך, מושך, יפה ומיוחד - כולם סיפוקים המושגים דרך הגוף. צרכים אלו מסופקים באמצעות קהל גדול ומתחלף של אחרים שאינם בן - בת הזוג.
בחברה דתית אין הדבר מקובל, ובמיוחד נשים אמורות להצטנע ולהתלבש באופן שלא יאפשר זאת. אך
בחברה חילונית דרך זו של שימוש באחרים לסיפוק גופני, לא רק שמקובלת
חברתית , אלא גם מניעה את
החברה... יש סיבות מהותיות לכך שפעולה גופנית מינית, מתבצעת בתוך יחסים בלעדיים, יחסים מונופוליסטים הכוללים מחויבות נפשית עמוקה בלבד (שלא נפרט כאן). הרחבת המונופול הזוגי על כל קשת הפעולות האחרות - מסייע לתמוך בכך. למשל לשוחח בטלפון עם נשים,
חברות, ידידות אמור להפריע לקשר הזוגי? להיפגש בבית קפה, ללכת לסרט, לנסוע לחופשת סקי.. לכל אדם גבול ...