ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
הארה רוחנית - עד כמה אתה קרוב אליה?
... רדיפה חומרית?. הארה / להאיר כמו השמש - מהי הארה? איך יכול האדם להאיר כמו השמש?. בודהיזם - מה בודהה לא ידע? לאיזו הארה בודהה לא הגיע? חלק 1. בודהיזם - מה בודהה לא ידע? לאיזו הארה בודהה לא הגיע? חלק 2. הארה רוחנית - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה? איך להגיע להארה רוחנית?. ... תדע עד כמה אתה קרוב להארה רוחנית ולידיעת הטוב האמיתי?. בודהיזם / הינדואיזם - איך להגיע להארה? איך להיות בודהה? איך להשתחרר מהסבל?. שלמות / הארה רוחנית - מה קורה רגע אחד לפני שמגיעים אל הארה רוחנית ושלמות?. הארה ...
רוצה אושר לחפש את האושר למה הוא לא מרוצה נפרדות אושר מוחלט רוצה או לא רוצה רוחנית ושלמות השכל
בודהיזם - השיחה עם סוֹנַדַנְדַה - תכונותיו של ברהמין אמיתי
... של ברהמין אמיתי השיחה עם סונדנדה תכונותיו של ברהמין אמיתי Soadaa Sutta הברהמינים ואנשי קמפא (Campeyyakabrhmaagahapatik) כך שמעתי. פעם הבודהה נדד בשטחו של שבט האנגה בלוויית קבוצה גדולה של כחמש מאות נזירים, והוא הגיע לעיר קמפא. בקמפא הוא התמקם ... נמצא ליד בריכת הלוטוסים של גגרא. ובנוגע לאדון המכובד הזה נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... המצב, אין זה ראוי שהוא ילך לבקר את הפרוש גוטמה, אלא שהפרוש גוטמה יבוא לבקר אותו. [1] דברי השבח לבודהה (Buddhaguakath) לשמע הדברים השיב סונדנדה: כעת הקשיבו, רבותיי, מדוע ראוי שאנו נבקר את גוטמה המכובד ומדוע אין זה ראוי ... ישויות שמיימיות שמו בו את מבטחם. ובנוגע לאדון המכובד הזה נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר... (כמו פסקה 2). הוא בעל שלושים ושניים הסימנים של אדם דגול. הוא ... בנוכחותו של הפרוש גוטמה, אפנה ואלך מבלי להציג את עצמי, יתכן וקבוצת עמיתי תבוז לי... אז סונדנדה ניגש אל הבודהה, החליף עמו ברכות נימוסין והתיישב במקום ראוי. כמה מהברהמינים ובעלי - הבית קדו בפני הבודהה, כמה החליפו עמו ברכות נימוסין, כמה ברכו אותו בכפות ידיים צמודות, כמה הכריזו את שמם ושבט מוצאם, וכמה התיישבו ... ישאל אותי שאלה מתחום הידע שלי של שלוש הוודות, אז אוכל לתת לו תשובה שתספק אותו! חוכמת הברהמין (Brhmaapaatti) והבודהה, תוך שהוא קורא את מחשבותיו, חשב לעצמו: סונדנדה הזה מודאג. נניח ואשאל אותו שאלה מתחום הידע שלו כמורה של ... אל תאמר זאת! סונדנדה המכובד ממעיט בערכם של מראה, המנטרות ולידה, ובפועל מאמץ את מילותיו של הפרוש גוטמה! אז הבודהה אמר לברהמינים: אם אתם חושבים שהברהמין סונדנדה לא ממוקד במשימתו, משתמש במילים לא נכונות, חסר חוכמה, ואינו ראוי לשוחח ... הופך לחסיד (Soadaaupsakattapaivedan) אם כך הקשב היטב ברהמין, שים לב ואני אומר לך. כן אדוני. , אמר סונדנדה בתשובה והבודהה אמר: ברהמין, טטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... חשוך כך שבעלי ראיה יוכלו לראות עצמים, באותו אופן, המכובד הציג את הדהמה בדרכים רבות. אני שם את מבטחי בבודהה, בדהמה, ובסנגהה. יקבל נא אותי גוטמה המכובד כחסיד מעתה ועד סוף חיי! אנא מגוטמה המכובד וקהילת הנזירים שלו שיקבלו ממני ארוחה מחר! והבודהה הסכים בשתיקה. אז סונדנדה משראה את הסכמתו, קם, קד בפני הבודהה, חלף מולו כשצידו הימני מופנה אליו והלך לדרכו. בבוקר למחרת הוא הורה לאנשיו להכין אוכל רך וקשה בביתו שלו, וכאשר הגיעה העת הוא הכריז: גוטמה המכובד, הגיעה העת, הארוחה מוכנה. והבודהה, לאחר שהשכים קום, הלך עם גלימתו וקערתו ובליווי נזיריו אל משכנו של סונדנדה והתיישב במושב שהוכן קודם לכן. וסונדנדה הגיש לבודהה ולנזיריו את מיטב המזון במו ידיו עד שהיו מסופקים. ולאחר שהמכובד אכל והרחיק את ידו מהקערה, סונדנדה לקח מושב נמוך והתיישב במקום ראוי. ואז אמר למכובד: גוטמה המכובד, אם כאשר אכנס לאסיפה, אקוד בפני הבודהה, קהילתי תבוז לי. במקרה זה המוניטין שלי יפגע, ואם המוניטין של אדם נפגע, נפגעת הכנסתו... לכן אם כאשר אכנס ... זאת כאילו ירדתי ממרכבתי, ואם אנמיך את ידי, אנא ראה בזאת כאילו אני קד בראשי לרגליך [5]. אז לאחר שהבודהה העביר לסונדנה שיחת דהמה, עורר בו השראה, החדיר בו התלהבות ושימח אותו, הוא קם ממקום מושבו והלך לדרכו. [1] ...
פעילויות מיניות שלמות ראוי להערכה הרגלים רוחניות הורים מנהל הנאה מינית
בודהיזם - השיחה עם קוּטַדַנְטַה - העלאת קורבן ללא דם
... ללא דם השיחה עם קוטדנטה העלאת קורבן ללא דם Kadanta Sutta הברהמינים ואנשי קהאנומטה (Khumatakabrhmaagahapatik) כך שמעתי. פעם אחת הבודהה נדד דרך ארץ מגדהה בלווית קבוצה גדולה של חמש מאות נזירים והגיע אל כפר ברהמינים בשם קהאנומטה, שם נשאר ... הבאים: הפרוש גוטמה... מתגורר באמבלטהיקא. ובנוגע לאדון גוטמה המכובד הזה נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... את משרתו לסיבה. והמשרת השיב: אדוני, זהו הפרוש גוטמה, אשר בנוגע אליו נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הינו ארהנט... בודהה, מואר וטהור מעבר לכל ספק. לכן הם הולכים לראותו. וקוטדנטה חשב לעצמו: שמעתי שהפרוש גוטמה יודע כיצד לערוך בהצלחה ... 5). ומאחר שכך, אין זה ראוי שקוטדנטה המכובד יבקר את הפרוש גוטמה, אלא שהפרוש גוטמה יבקר אותו. דברי השבח לבודהה (Buddhaguakath) אז קוטדנטה אמר לברהמינים: כעת הקשיבו רבותיי מדוע ראוי שאנחנו נלך לבקר את המכובד גוטמה ומדוע אין זה ... לבקר את הפרוש גוטמה. כך קוטדנטה הלך עם קבוצה גדולה של ברהמינים אל אמבלטהיקה. וכאשר הגיעו, הוא פנה אל הבודהה, החליף עמו ברכות נימוסין, והתיישב במקום ראוי. כמה מהברהמינים ובעלי הבית של קהאנומטה קדו בפני הבודהה, כמה החליפו עמו ברכות נימוסין, כמה ברכו אותו בכפות ידיים צמודות, כמה הכריזו את שמם ושבט מוצאם, וכמה התיישבו במקום ראוי בדממה. הסיפור על המלך מהאוויגיטה (Mahvijitarjayaakath) בעוד הוא יושב במקום ראוי, קוטדנטה פנה אל הבודהה: אדון גוטמה, שמעתי שאתה יודע כיצד לערוך בהצלחה את הקורבן המשולש על שש - עשרה צרכיו. כעת, אינני מבין ... בעל תועלת גדולה משלושת אלו? אכן ישנו, ברהמין. מהו, גוטמה המכובד? ברהמין, אם מישהו בלב טהור שם את מבטחו בבודהה, בדהמה ובסנגהה, זה מהווה קורבן מועיל מכל אחד משלושת אלו. אך, גוטמה המכובד, האם יש קורבן בעל תועלת גדולה ... קורבן בעל תועלת גדולה מחמשת אלו? אכן ישנו, ברהמין. מהו, גוטמה המכובד? ברהמין, טטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... חשוך כך שבעלי ראיה יוכלו לראות עצמים, באותו אופן, המכובד הציג את הדהמה בדרכים רבות. אני שם את מבטחי בבודהה, בדהמה, ובסנגהה. יקבל נא אותי גוטמה המכובד כחסיד מעתה ועד סוף חיי! וגוטמה המכובד, אני משחרר את שבע - ... ירוק, תנו להם מים צוננים לשתייה, ותנו למשב רוח רענן לבדר אותם. הגשמת פרי הנכנס לזרם (Sotpattiphalasacchikiriy) אז נשא הבודהה דרשה מדורגת על נדיבות, על מוסריות, ועל גן - עדן, בהציגו את הסכנה, הביזוי והשחיתות שבתאוות החושים, ואת התועלת שבפרישות. כאשר הבודהה ידע שתודעתו של קוטדנטה מוכנה, נכונה, חופשיה מהמכשולים, שמחה ושלווה, הוא נשא דרשה קצרה על הדהמה: על הסבל, על ... מושלם בדהמה של המורה מבלי להסתמך על אחרים, אמר: אנא מגוטמה המכובד ומסדר הנזירים שלו שיקבלו ארוחה ממני מחר! הבודהה הסכים בשתיקה. וקוטדנטה, לאחר שראה את הסכמתו, קם, בירך את המכובד, ועזב תוך שהוא שומר אותו מצידו הימני. כאשר ... שיוכן מזון רך וקשה באתר טקס הקורבן, וכאשר זה היה מוכן הוא הודיע: גוטמה המכובד, הגיע העת, הארוחה מוכנה. והבודהה, לאחר שקם מוקדם, הלך עם גלימתו וקערתו בלוויית נזיריו לאתר טקס הקורבן של קוטדנטה והתיישב שם במושב מוכן. וקוטדנטה הגיש לבודהה ולנזיריו את מיטב המזון במו ידיו עד שהיו מסופקים. ולאחר שהמכובד אכל והרחיק את ידו מהקערה, קוטדנטה לקח כיסא נמוך והתיישב במקום ראוי. והבודהה לאחר שהנחה את קוטדנטה בשיחה על דהמה, עורר בו השראה, החדיר בו התלהבות ושימח אותו, קם ממושבו ועזב [8]. ... היא שיניים חדות. רייס דיוויס משער שזהו סיפור מומצא. מלבד כל דבר אחר, ברהמין לא יוועץ מכל האנשים דווקא בבודהה כיצד לבצע קורבן, דבר שהיה אמור להיות המומחיות של הברהמינים. בקובץ הסוטות המקושרות (Sayutta Nikya 3.1.9) מופיע סיפור הרקע כביכול כיצד המלך פסנדי של קוסלה תכנן קורבן גדול (של 500 שוורים ולא 700 וכו), עם הצעות שונות של הבודהה. ואמנם לא בטקסט המקור, אך מתוך הפרשנות אנו מבינים שהמלך לבסוף נמלך בדעתו. יתכן שהבודהה סיפר למלך את הסיפור הזה בהזדמנות ההיא, ולאחר מכן, המקרה הועתק מהמלך קוסלה לברהמין דמיוני עם סמכות מלכותית המתגורר ...
איך ללמוד איך לתכנן הסכמה למידה סמים בעלת משמעות מין אנשים מצליחנים
זן בודהיזם / זאזן - אודות החשיבות שבמציאת מורה
... ללא מורה או מורים. על - אחת - כמה - וכמה צריך הדבר להיות נכון עבור לימוד תורת - הבודהה. ובכל זאת לא דומה מורה לתורת - הבודהה למורה למתמטיקה. מורה לתורת - הבודהה הוא מורה לחיים. הוא לא מלמד דבר ובכל זאת אנחנו לומדים. הוא לא מוסר דבר ובכל זאת תורת - הבודהה נמסרת ללא מילים. כיצד זה ייתכן? זהו הפלא של מורה אמת, זהו הפלא של תורת - הבודהה. מורה אמת חי את חייו מבלי ללמד. כיון שהוא מתרגל ומגשים את הדרך בכל מעשיו אנחנו יכולים ללמוד. לא ניתן ללמוד את תורת - הבודהה ממי שמעוניין בפרשנויות ופלפולים על כוונותיהם של פסוקים בכתבים הבודהיסטים. לא ניתן ללמוד את תורת - הבודהה ממי שחושב שאין צורך ללמוד את ארבע האמיתות. לא ניתן ללמוד את תורת - הבודהה ממי שחושב שהוא מלמד מישהו משהו. מורה לתורת - הבודהה לא מטריד עצמו בהבחנות בין בודהה ללא בודהה, בין רגיל למיוחד, בין מצבי תודעה גבוהים לנמוכים, בין התעוררות לאשליה, בין חיים למוות. כיצד נוכל למצוא לנו מורה? ... לחפש מישהו שהוא יותר מאדם. מורה אינו מיוחד כלל וכלל. הוא הכי פשוט שאפשר. ובכל זאת אם נצפה למצוא בודהה נמצא רק גיהינום. אין מורה שיכול להשתוות לבודהה שבדמיוננו. לסוגים שונים של תלמידים יש סוגים שונים של מורים ובכל זאת יש להם תבחינים. בסוטרת אודאי (Anguttara Nikaya AN 5. 159) הבודהה אומר לאנאנדה מה הן חמש המעלות שעל מי שרוצה להורות את תורת - הבודהה להשיג: 1. את הדהרמה יש ללמד במחשבה:, אני אדבר צעד אחר צעד. 2. את הדהרמה יש ללמד במחשבה:, אני ... לפגוע בעצמי פירושו להתנשא או להעמיד עצמי מעל הזולת, ולפגוע בזולת פירושו להשפילו או להקטין אותו). אנחנו יכולים לראות שהבודהה מכוון לכך שבשביל להורות את תורתו יש לחשוב בראש ובראשונה על הזולת. ואנחנו יכולים להסיק מדבריו מספר שאלות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו לפני שאנחנו בוחרים במורה: 1. האם המורה מבקש כסף תמורת הוראת תורת - הבודהה או שלא? האם הוא מבקש תמורה חומרית אחרת או שלא? (יכול להיות כל דבר, החל ביחסי מין וכלה בשליחויות ... המורה מאדיר עצמו ואת השגתו על חשבון התלמיד והשגת התלמיד או שלא? 3. האם המורה מסביר את תורת - הבודהה מבלי לייחס אותה לעצמו ומבלי להסתיר דבר באגרופו הקמוץ או שלא? האם הוא מנסה לסובב את תלמידיו במילים יפות ... אלא עבור השכרת מבנה או מגוון הוצאות אחרות שיש לקבוצה. מורה כזה וקבוצה כזו חסרים אמונה אמיתית בתורת - הבודהה והשגתם חלקית. ללכת בדרך הבודהה זה כמו להשליך את עצמך מצוק בכל נשימה מחדש מבלי לחפש במה להיאחז. מי שחושב שתורת - הבודהה או הוראתה חשובים מספיק בשביל לקחת מכם כסף מכפיש את תורת - הבודהה. היזהרו ממי שמציג את תורת - הבודהה כאילו הייתה מוצר לסחור בו. יש בחוגי הניו - אייג, מעין מחשבה או רעיון שמי שאינו מואר לא יכול ... היא שעל - אף מה שהיו רוצים שנאמין אנשים מסוימים, אין אף - אחד שהוא מואר תמיד, גם לא בודהה. הסיבה השלישית היא שבבודהיזם על - כל - פנים, אדם צריך לקחת אחריות מוחלטת על חייו. אין איש שיגיד ... הרבה מלכתחילה, אבל יש לנו שכל ואנחנו בהחלט יכולים לשפוט האם שהייה במחיצתם עוזרת לנו לכוון את מעשינו כלפי בודהה או לא. אף אחד לא מבקש מאיתנו להיות בוחן לב וכליות אבל מורה שלא חי על - פי הציוויים ... ובראשונה תיאור של המציאות ורק אחר כך ציוויי עשה ואל תעשה. עלינו לזכור שהתרגול הבודהיסטי הוא הגשמת תורת - הבודהה. ופעולה לאור הציוויים הבודהיסטים היא מציאות מוגשמת של הציוויים הבודהיסטיים. לא מדובר במשחקי מילים. ובכל זאת שמירה על הציוויים ... מי שמלמד את ארבע האמיתות, את הדרך המתומנת הוא מורה ראוי. רק מי שמתרגל ומגשים בחייו את דרך - הבודהה הוא מורה ראוי. לסיכום. אני קורא לכל מי שקורא את הטקסט הזה לעשות מעשה ולחפש לעצמו מורה. לא תוכלו ...
לפגוע סקס אופי קיצוני זאזן מואר כיבושים מיניים להקצין מנהל
בודהיזם - השיחה עם אַמְבַּטְּהַה - יוהרה שהפכה לענווה
... יוהרה שהפכה לענווה השיחה עם אמבטהה יוהרה שהפכה לענווה Ambaha Sutta הברהמין פוקהרסטי (Pokkharastivatthu) 1.1 כך שמעתי. פעם אחת הבודהה נדד בקוסלה בלוויית קבוצה גדולה של כחמש מאות נזירים והגיע אל כפר ברהמינים בשם איצהאננקלה. שם שהה במעבי הגונגל ... מתגורר במעבה הגונגל של איצהאננקלה. ובנוגע לאדון המכובד הזה נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הזה הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... מוקפת הים. אך אם יבחר לעזוב את חיי - הבית לטובת חיי חסר - בית, אז הוא יהפוך לארהנט, בודהה ער בשלמות, זה אשר מסיר את המעטה מעיני העולם [6]. אמבטהה, אני הוא מעביר המנטרות ואתה הוא המקבל. 1.6 ... המכובד נמצא כעת? אנו מעוניינים לראותו. 1.8 והנזירים חשבו: זהו אמבטהה, נער ממשפחה טובה ותלמידו של הברהמין הנכבד פוקהרסאטי. הבודהה לא יתנגד לשוחח עם אדם צעיר שכזה. והנזירים אמרו לאמבטהה: הוא נמצא היכן שהדלת סגורה. עלה לשם בשקט, לך לאט אל המרפסת, כחכח בגרונך, והקש על הדלת. הבודהה יפתח לך את הדלת. 1.9 אמבטהה עלה אל המקום, הלך אל המרפסת, כחכח בגרונו ונקש בדלת. הבודהה פתח את הדלת ואמבטהה נכנס פנימה. הצעירים נכנסו, החליפו דברי נימוס עם הבודהה וישבו במקום ראוי. אך אמבטהה צעד הלוך ושוב בזמן שהבודהה ישב ולאחר שהשמיע כמה דברי נימוס מעורפלים, נעמד לדבר מול מושבו של הבודהה. 1.10 והבודהה אמר אז לאמבטהה: ובכן אמבטהה, האם היית מתנהג כך אם היית מדבר עם ברהמינים מכובדים ומלומדים, מורים של מורים, ... אימוניו נובעת רק מחוסר ניסיון. 1.12 אבל אמבטהה היה כעוס ובלתי מרוצה מכך שכונה בלתי - מאומן, ופנה אל הבודהה בקללות ועלבונות. אמבטהה חשב: לפרוש גוטמה יש עוינות כלפי ואמר: המכובד גוטמה, בני שבט השקיה הינם פראים, גסים בדיבורם, ... שהם לא יחלקו כבוד לברהמינים. זו היתה הפעם השלישית שאמבטהה האשים את בני השקיה שהם בזויים. 1.15 אז חשב הבודהה: איש צעיר זה מגזים בגידופיו את בני השקיה. אולי אשאל אותו לאיזה שבט הוא שייך? ואמר: אמבטהה, מהו השבט ... טובה, למשפחה טובה, הוא מלומד מאוד, רהוט בדיבורו, איש ספר ומסוגל להתמודד היטב בדיון זה עם המכובד גוטמה! 1.18 והבודהה אמר אז לצעירים: אם אתם רואים את אמבטהה כמי שלא זכה ללידה טובה, לא זכה למשפחה טובה, אינו מלומד, ... אז היו שקטים והניחו לו לדבר איתי. 1.19 אמבטהה זכה ללידה טובה, המכובד גוטמה... נהיה שקטים והוא ימשיך. 1.20 והבודהה אמר אז לאמבטהה: אמבטהה יש לי שאלה יסודית אליך, אשר לא תאהב להשיב עליה. אם לא תשיב, או תימנע ... שמעת מברהמינים זקנים ומכובדים, מורים של מורים, מהיכן באו בני הקנהאיה או מי היה אביהם? לשמע השאלה אמבטהה שתק. הבודהה שאל בפעם השניה. שוב שתק אמבטהה והבודהה אמר: ענה לי כעת, אמבטהה, אין זה הזמן לשמור על שתיקה. אמבטהה, מי שאינו משיב על שאלה יסודית ששואל ... ראשו של אמבטהה, חשב לעצמו: אם האיש הצעיר הזה, אמבטהה, לא יענה לשאלה הוגנת שנשאל בפעם השלישית על ידי הבודהה המכובד, אפצל את ראשו לשבעה חלקים! הבודהה ראה את ואגירפאני, וכך גם אמבטהה. בראותו זאת, נבהל אמבטהה ובטחונו התערער, שערותיו סמרו, והוא חיפש הגנה, מחסה וביטחון אצל הבודהה. הוא התכווץ קרוב לבודהה, ואמר: מה אמר המכובד גוטמה? יואיל נא המכובד גוטמה לחזור על מה שאמר! מה דעתך אמבטהה, האם שמעת מי ... לנערה משרתת מבני השקיה, ובני השקיה הם שליטיו של אמבטהה! זילזלנו בפרוש גוטמה, כי חשבנו שאינו דובר אמת! 1.23 והבודהה חשב: הצעירים הללו מגזימים בהשפילם את אמבטהה על היותו נצר לנערה משרתת. עלי לסייע לו להחלץ. והבודהה אמר אז לצעירים: אל תזלזלו יתר על המידה באמבטהה על היותו נצר לנערה משרתת. קנהה היה חכם רב עוצמה ... בתו מדרופי. כך, אנשים צעירים, אל תזלזלו באמבטהה על היותו נצר לנערה משרתת. קנהה היה חכם רב עוצמה. 1.24 והבודהה המשיך: אמבטהה, מה דעתך, נניח שצעיר ממעמד הלוחמים היה נושא נערה ממעמד הברהמינים, והיה נולד להם בן. האם בנם ... הדברים האלו! 2.2 אך המכובד גוטמה, מהו אותו מוסר, מהו אותו ידע? אמבטהה, טטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... כך שאתה תשאל אותי, ועל ידי כך שאני אשיב לשאלותיך. 32 הסימנים של אדם דגול (Dvelakkhadassana) 2.11 אז ירד הבודהה ממקום מושבו, והחל לצעוד הלוך ושוב, ואמבטהה עשה כמותו. ובעודו צועד לצד הבודהה, חיפש אמבטהה על גופו של הבודהה את שלושים ושניים הסימנים של אדם דגול. הוא מצא את כולם פרט לשניים. הוא היה בספק ומבוכה ביחס לאותם שני סימנים: הוא לא היה מסוגל להחליט או להיות בטוח בנוגע לאיבר המין המכוסה וללשון הגדולה. 2.12 הבודהה, שהיה ער לספקותיו, הפעיל את כוחותיו העל - טבעיים כדי שאמבטהה יוכל לראות את איבר המין המכוסה שלו, ואז ... חשב: הפרוש גוטמה ניחן בכל שלושים ושניים הסימנים של אדם דגול, בשלמות ללא אף סימן חסר. אז אמר אמבטהה לבודהה: המכובד גוטמה, האם אוכל ללכת כעת? אני עסוק ויש לי מטלות רבות. אמבטהה, עשה כעת את שאתה מוצא לנכון. ואמבטהה חזר למרכבתו הרתומה לסוסות ויצא לדרכו. הדיווח לפוקהרסאטי אודות הבודהה (Pokkharastibuddhpasakamana) 2.13 באותה עת הברהמין פוקהרסאטי יצא החוצה לשבת בגנו עם מספר גדול של ברהמינים, והמתין במיוחד לאמבטהה אשר ... כלשהי בינך לבין הפרוש גוטמה? כן אדוני. ועל מה היתה השיחה הזאת? ואמבטהה סיפר לפוקהרסאטי כל מה שנאמר בינו לבודהה. 2.15 אז פוקהרסאטי קרא: ובכן, אתה ממש מלומד קטן, ממש גאון, ממש מומחה גדול בשלוש הוודות! כל מי שמתנהג ... ממש מלומד קטן... ! הוא היה כה כועס וזועם עד שהפיל את אמבטהה בבעיטה ורצה לצאת מייד לפגוש את הבודהה. 2.16 אך הברהמינים אמרו: מאוחר מדי אדוני לצאת לפגוש את הפרוש גוטמה היום. עדיף שהמכובד פוקהרסאטי יצא לפגוש אותו ... איצהאננקלה. הוא נסע במרכבתו עד למקום בו המרכבה לא היתה יכולה לעבור ומשם המשיך לצעוד ברגל למקום בו היה הבודהה. לאחר שהחליף דברי נימוס עם הבודהה, התיישב במקום ראוי ואמר: 2.17 המכובד גוטמה, האם לא בא לראותך תלמידנו אמבטהה? הוא בא, ברהמין. והאם התנהלה שיחה כלשהי ביניכם? אכן כך. ועל מה היתה השיחה? והבודהה סיפר לפוקהרסאטי את כל שנאמר בינו ובין אמבטהה. ופוקהרסאטי אמר לבודהה: המכובד גוטמה, אמבטהה הוא צעיר טיפש. אנא מהמכובד גוטמה שימחל לו. ברהמין, הלוואי ואמבטהה יהיה מאושר. 2.18 -2.19 אז חיפש פוקהרסאטי על גופו של הבודהה את שלושים ושניים הסימנים של אדם דגול והצליח לראות את כולם פרט לשניים: איבר המין המכוסה והלשון הגדולה, אבל הבודהה הניח את דעתו לגבי שני אלה (כמו ב 11-12). ופוקהרסאטי אמר לבודהה: אנא מהמכובד גוטמה שיקבל ממני היום ארוחה יחד עם קהילת הנזירים שלו! והבודהה הסכים בשתיקה. 2.20 בראותו את הסכמת ...
לטפל בהתמכרות אופי קיצוני הגנה חוסר וודאות תינוקות החושים נזירות בגדים
להרבות טוב בעולם: בודהיזם, מדיטציה פסיכותרפיה / אסתר פלד - חלק 1
... אל כמו זה שקיים בנצרות, ביהדות ובאסלאם. לא אל שמתנהג כמנהל חשבונות וסופר למאמיניו מה עשו ומה לא עשו. בודהה איננו אלוהים: נוכחותו בחיים היא רוחנית. הבודהיזם הוא רעיון פילוסופי בעיקרו, כזה הממליץ על דרך חיים ואינו תובע אלא מעט. הוא נותן התוויה לחיים אך לא תובע מילוי מצוות. פסל הבודהה איננו בודהה, נוכחותו רוחנית כשם שנוכחותנו אנחנו היא כזאת. יש יותר מזרם בודהיסטי אחד. הקדום, האמצעי ששמו דרך האמצע, זה שהתפתח ... פירות באושים. גם המעשים וגם פירותיהם מצויים באחריות העושה. סיפור קטן שפותח את הספר מלמד על נושאו: אישה פנתה לבודהה וביקשה שירפא את בנה הקטן. אמר לה: אם תביאי לי גרגירי חרדל מבית שאין בו סבל, ארפא אותו. חיפשה ולא מצאה. הבודהה איננו מחולל ניסים ואין אדם שלא מכיר סבל. זו התמצית. אין אדם הפטור מהסבל, אין נסים, אך יש דרך ... חזה יותר גדול, מכונית יותר גדולה, לו רק הייתה לי בת זוג אחרת, או יותר כסף, לא הייתי סובל. בודהה אמר: כל דבר יכול להיות גורם לסבל אם נאחזים בו... אך שום דבר איננו תנאי לקיום הסבל. ההיאחזות היא ... (דחייה). אלא ששתיהן בלתי ניתנות להשגה: המשיכה והדחייה הן העומדות בשורשי הסבל. שורש הסבל השלישי, מוהה (Moha), הוא אשליה. בודהה אומר ששלמות איננה מצב שבו דבר אינו חסר לנו. השלמות מצויה בחוסר. חוסר השלמות הופך את האדם למתמודד עם ... לאי התהוות היא התשוקה להרס ופירוק, הכרוכה בהכחשת המוות. אנו משלים את עצמנו שנהיה קיימים לעד. הסבל ממנו מבקש הבודהה לשחררנו הוא הסבל שבאשליה. למרות המאמץ להוליך את עצמנו שולל, אנחנו לא מצליחים. נוטים לחשוב שיש חילוקי דעות בין ...
רוצה אמת עקרונות אמונה סיפור תשובות לשאלות להיות מיליונר בדידות התמודדות
בודהיזם - השיחה עם לוֹהִיצַּ'ה - מורים טובים ורעים
... - מורים טובים ורעים השיחה עם לוהיצה מורים טובים ורעים Lohicca Sutta הברהמין לוהיצה (Lohiccabrhmaavatthu) כך שמעתי. פעם אחת הבודהה נדד בקוסלה עם קבוצה גדולה של כחמש - מאות נזירים וכאשר הגיע לסאלבטיקא, הוא נשאר שם. באותה עת, הברהמין ... שמע שהפרוש גוטמה הגיע לסאלבטיקא ובנוגע לאדון המכובד הזה נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הזה הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... מהמכובד גוטמה שיסעד מחר יחד עם נזיריו בשולחנו של הברהמין לוהיצה בסדר גמור, אדוני, אמר בהסיקה, ומילא את השליחות. והבודהה הסכים בשתיקה. לאחר שבהסיקה הבין את הסכמת המכובד בשתיקה, קם ממושבו וחלף על פני הבודהה תוך שהוא שומר את ימינו כלפיו. ולאחר מכן חזר אל לוהיצה וסיפר לו על הסכמת המכובד. ומשהתקרב הלילה לקיצו, לוהיצה דאג שיוכנו בביתו מזונות קשים ורכים. ואז שלח את בהסיקה להודיע למכובד שהארוחה מוכנה. והבודהה, לאחר שהשקים מוקדם בבוקר, לקח את גלימתו וקערתו, והלך יחד עם נזיריו לסאלבטיקא. ובהסיקה הספר הלך בקרבת הבודהה ואמר: אדוני, הלך המחשבה המרושע הבא ארע ללוהיצה... אכן אדוני, אלו המחשבות של הברהמין לוהיצה. יתכן שכך הדבר, בהסיקה, יתכן שכך הדבר. הפגישה עם הברהמין לוהיצה (Lohiccabrhmanuyoga) לאחר שהבודהה הגיע למעונו של לוהיצה והתיישב על הכסא שהוכן לכבודו, לוהיצה שירת את הבודהה ומסדר הנזירים במו ידיו, והציע להם מבחר של מזונות קשים ורכים עד ששבעו. משהסיר המכובד את ידו מן הקערה, לקח לוהיצה מושב נמוך והתיישב בצד אחד. והבודהה פנה אליו ואמר: לוהיצה, האם נכון שהלך המחשבה המרושע הבא ארע לך... (כמו בפסוק 2)? אכן כן, המכובד גוטמה. ... גוטמה המכובד, האם יש בעולם מורים שאינם ראויים לגנאי? - 55 הנה לוהיצה, טטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... חשוך כך שבעלי ראיה יוכלו לראות עצמים, באותו אופן, המכובד הציג את הדהמה בדרכים רבות. אני שם את מבטחי בבודהה, בדהמה, ובסנגהה. יקבל נא אותי גוטמה המכובד כחסיד מעתה ועד סוף חיי! [1] Kusala dhamma: אין הכוונה לתורת הבודהה אלא לכל תורה שהיא או הבנה בקשר לטבע הדברים. [2] Niraya v tiraccna-yoni v. [3] dhamma: אך לא בהכרח תורת הלימוד של הבודהה. [4] הבודהה חוזר על האמירה של לוהיצה. [5] Naraka: מילה נרדפת ל - niraya, גיהנום.
הוראה ראוי להערכה בני אדם בעלת משמעות בריאות הכנסה אכילה להשיג את המטרה
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 1
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 1 פירות הפרושים Smmaaphala Sutta דברי השרים (Rjmaccakath) כך שמעתי. פעם אחת הבודהה התגורר בראגגהה, בחורשת המנגו של גיווקה קומארבהצה [1], יחד עם קבוצה גדולה של כאלף מאתיים וחמישים נזירים. באותה העת, ... בקרבת המלך אגאטסטו. המלך שאל אותו: גיווקה ידידי, מדוע אתה שותק? וגיווקה אמר: הוד מעלתך, יש את הנעלה, הארהנט, הבודהה הער בשלמות, אשר מתגורר בחורשת המנגו שלי יחד עם קבוצה של אלף מאתיים וחמישים נזירים. ובנוגע לאדון גוטמה המכובד נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון [7], מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. מן הראוי שהוד מעלתך יבקר את הבודהה. יתכן ויוכל להביא שלווה לרוחך. אם כך גיווקה ידידי, הכן את פילי הרכיבה. בסדר גמור הוד מעלתך! השיב גיווקה ... פילו עד היכן שהתאפשר, ירד והמשיך לצעוד ברגל אל הביתן המרכזי. כאשר הגיע שאל את גיווקה: גיווקה, היכן נמצא הבודהה? הנה אדוני, זהו הבודהה, מי שיושב מנגד לעמוד האמצעי אל מול קהילת נזיריו. המלך אגאטסטו הלך אל עבר הנעלה ונעמד במקום ראוי. כאשר ... אשר ישבו בשקט מוחלט שלווים כאגם רגוע, הוא חשב לעצמו: לו הנסיך אודאייבהדה [8] היה שליו כקבוצת הנזירים הזו. [הבודהה אמר]: האם מחשבותיך הולכות בעקבות אהוביך, הוד רוממותך? אדוני, בני, הנסיך אודאייבהדה יקר לי מאוד. הלוואי והיה שליו כקבוצת הנזירים הזו! והמלך אגאטסטו קד בפני הבודהה, בירך את קבוצת הנזירים בכבוד בידיים צמודות, התיישב במקום ראוי ואמר: אדוני, ברצוני לשאול את הנעלה דבר מה, אם ... נעלה ומושלם משני אלו? אני יכול, הוד רוממותך. הקשב נא בתשומת לב, אני אדבר. כן, אדוני, השיב המלך אגאטסטו לבודהה והבודהה אמר: הוד רוממותך, הנה קורה שטטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק [29]. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות [30], והברהמות שבו, ...
משבר בגידה אימון פציעה לפגוע התפתחות ספרים שמח חושים
בודהיזם - השיחה עם מַהָאלִי - מראות שמימיים
... עם מהאלי - מראות שמימיים השיחה עם מהאלי מראות שמימיים Mahli Sutta משלחת הברהמינים (Brhmaadtavatthu) כך שמעתי. פעם אחת הבודהה התגורר בוסאלי, באולם בעל הגג המשופע אשר ביער הגדול. ובאותה העת קבוצה גדולה של שליחים ברהמינים מקוסלה ומגדהה התגוררו ... בעל הגג המשופע אשר ביער הגדול. ובנוגע לאדון המכובד הזה נפוצו דיווחים טובים: האדון המכובד הינו ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... מקוסלה ומגדהה הלכו אל היער הגדול, אל האולם בעל הגג המשופע. באותה עת המכובד נאגיטה היה עוזרו האישי של הבודהה. הם פנו אל המכובד נאגיטה ואמרו: אדון נאגיטה, היכן גוטמה המכובד נמצא כעת? אנו מעוניינים לראותו. חברים, אין זה ... בעל הגג המשופע מלווה בקבוצה גדולה של אנשים, ברך את המכובד נאגיטה, נעמד לצידו ואמר: היכן נמצא המכובד, הארהנט, הבודהה הער בשלמות? אנו מעוניינים לראותו. מהאלי [1], אין זה הזמן המתאים לראות את המכובד. הוא במדיטציה בבדידות. אך אוטהדדהה פשוט התיישב במקום מסויים ואמר: אלך לאחר שאראה את המכובד, הארהנט, הבודהה הער בשלמות. אז החניך סיהה [2] הגיע אל המכובד נאגיטה, נעמד לצידו ואמר: המכובד קספה [3], שליחים ברהמינים אלו ... לראותו. אם כך, סיהה, הכרז על בואם בפני המכובד. כן, אדוני הנכבד, אמר סיהה. ולאחר מכן הוא הלך אל הבודהה, ברך אותו בכבוד, נעמד במקום ראוי ואמר: אדוני, שליחים ברהמינים אלו מקוסלה ומגדהה הגיעו הנה לראות את המכובד, וכך ... לאנשים לראותו. אם כך, סיהה, הכן מקום ישיבה בצל המגורים האלו. כן אדוני, אמר סיהה ועשה כך. ולאחר מכן הבודהה יצא ממקום מגוריו והתיישב במושב שהוכן. הברהמינים ניגשו אל הבודהה. ולאחר שברכו אותו בכבוד, התיישבו במקום ראוי, אך אוטהדהה קד בפני הבודהה ואז התיישב במקום ראוי, ואמר: אדוני, לא מזמן הגיע אלי סונקהטה בן שבט הליצווים [4] ואמר: בקרוב אהיה חסידו של הבודהה שלוש שנים. ראיתי מראות שמימיים, נעימים, נפלאים ומפתים, אך לא שמעתי כל צלילים שמימיים ושהיו נעימים, נפלאים ומפתים. אדוני, ... חברים, הקשיבו ושימו לב ואני אסביר. כן, חבר, הם השיבו ואני המשכתי: חברים, טטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדוות, המארות, והברהמות שבו, את הדור ... המכובד ואוטהדהה בן שבט הליצווים שמח מדבריו. [1] זהו שם משפחתו (פאלי: gotta), כפי שגוטמה היה שם משפחתו של הבודהה. רייס דיוויס מסביר שזוהי דרך מנומסת לפנות לאדם. [2] בחור צעיר ומאוד מוכשר, אשר ההבחנות שלו קיבלו כבוד רב ...
רוחני מנומס אשמה נזירים רגשות אשם שמח אימונים מה זה תודעה
זן בודהיזם / זאזן - מה זאת אומרת לתרגל זן? חלק 1
... השחרור ממנו. כעת שאלו את עצמכם, האם סבלתי מספיק? כיצד אם כן אנחנו יכולים להשתחרר? לשם כך לימד אותנו הבודהה שקיאמוני את הדרך הנאצלת כפולת השמונה. הדרך הנאצלת כפולת השמונה היא הדרך לשחרור ובו בזמן היא השחרור עצמו. הדרך הנאצלת כפולת השמונה היא התעוררות השלמה של הבודהה. לכן דוגן זנזי חוזר מדגיש שוב ושוב שהתרגול וההגשמה (של הדרך) הם אחד. אני אחזור לנקודה הזו בהמשך. אז ... דיבור שמתכוון כל - כולו לשמש ככלי בידי השומע ולא ככלי בידי המשמיע. פעולה נכונה היא הפעולה שמכוונת כלפי בודהה. פעולה שבה אנחנו שמים באופן מוחלט את טובת האחר לפני טובתנו היא פעולה שמכוונת כלפי בודהה. יש לשים לב שבבודהיזם בניגוד למחשבה המערבית גם מחשבה היא פעולה. בעצם אין שום פעילות של הגוף והתודעה שהיא נייטרלית. כל מחשבה או מעשה ללא הבדל מכוונים אותנו כלפי בודהה או הרחק ממנו. ההתכוונות כלפי בודהה היא ההתעוררות והשחרור. מחייה נכונה. הבודהה הגדיר מספר קריטריונים למחייה נכונה ואף סיפק מספר דוגמאות ספציפיות. אני לא אפרט את הדוגמאות האלה אלא אנסה להסביר ... בישויות חשות אחרות פירושו לא לפגוע בחייהן, רווחתן או סיכוייהן להתעורר. מתוך הקריטריון הזה ניתן להבין דוגמאות ספציפיות שנתן הבודהה כמו לא לסחור בנשק או משקאות משכרים (היום היינו מוסיפים ודאי גם סמים), לא לעסוק בתעשיית הבשר (ציד, קצבות ...
להבדיל לפגוע פרידות האם לוותר דיבור נכון להסביר זן ויאטנמי מוות
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בודהה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בודהה, אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בודהה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה זה להיות עשיר? שיבולת שועל האם כדאי להפסיק לפחד? מרגיש בנוח לא להרגיש טוב ליצור קרבה פחד להיות עיוור למה כל הפחדים בגלל אמונה? לבנות ביטחון עצמי לאהוב את עצמך בלי שום סיבה לגרום לאנשים לאהוב אותי רע לאהוב את החיים אושר לא תלוי בכסף להיות מאושר בקלות בן זוג קנאי לצאת עם האקסית של חבר לקוח קיבל החלטה שגויה להיצמד להחלטה שלך איך להתמודד עם קושי? התמודדות עם קושי להחליט התמדה או לעשות שינוי הצלחה ללא בגרות איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי? איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה ללמד את הילד שלך לחשוב טראומה לילדים להדחיק בתת מודע בהמה רוחנית להתמודד עם הפרעת אישיות איך סכיזופרן חושב? איך לנקום באקסים? איך לגרום לאקסים להתגעגע? תוכנית אימונים בחדר כושר פול אובר בשכיבה רבי נחמן מברסלב האמין באלוהים למה דתיים לא מאמינים באלוהים? איך לשמור על ההארה? לשמור על ההארה למה להיות אלוהים? המלצה על הספר להיות אלוהים לעשות כסף באומנות האם אפשר לעשות כסף בלי לעבוד? מה משמעות החיים? תכלית החיים והמוות ביקורות שליליות של לקוחות מה זה מאזן קלורי חיובי? בחירה חופשית על הכל תחושה של בחירה חופשית אבולוציה או בריאה מי מנהל את העולם? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, מאמן אישי לילדים נוער והורים, טיפול נפשי בתחום בודהה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1553 שניות - עכשיו 02_10_2025 השעה 02:51:57 - wesi4