ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1
... - המשמעות. השפה, זאת שהאנשים משתמשים בה בשוק, ברחוב, בישיבות עסקים, בהחלטות מדיניות, בין ילדים להורים שלהם, בין שכנים, בין חברים, בין אוהבים, בין שונאים. כולם ... שיתוף של מספר תהליכים סימולטנית, הם מספרים שיש רצף של תהליכים הקורים בזה אחר זה. כל אחד חוקר מקרה מסוים, ייחודי, ואחר כך מחבר אותו לקבוצת מחקרים אחרים, משווה אותו. ...
למחוק אותה מהראש איך להביע אנושיות חקירות לשכוח מבחורה איך משחררים מישהו מהלב חרטה בזמן שינה
התפתחות אישית - הסיפור על שני אנשים נחמדים
... שלו מתים עליו, אזרח נאמן, יש לו קריירה מפוארת, הוא תורם לקהילה, יש לו מלא חברים וזמן פנוי, הוא מת על כדורסל, אדם נחמד ואהוב על כולם, מעולם לא הזיק לאיש. יום אחד הוא ...
בריאות מפסידן בריא לחץ אתה לא חייב להיות זהיר תיעדוף חברויות
פסיכודרמה - טיפול קבוצתי ופרטני בפסיכודרמה - התמודדות עם חרדה, דיכאון, פוביות, OCD ובעיות חברתיות - 3
... - טיפול קבוצתי ופרטני בפסיכודרמה - התמודדות עם חרדה, דיכאון, פוביות, OCD ובעיות חברתיות - 3 להיות או לעשות? להיות. מחבר אותי למציאות כפי שהיא. ללא פרשנות. ללא סיפור. מחבר אותי לטבע. לאוויר שאני נושם. לציוץ הציפורים. לעלים המרשרשרים ברוח. לאדמה שנושאת אותי. לזרימה הטבעית של הדברים. למהות שזורמת בכל. לדממה שברקע. לשמחה שאין לה סיבה. לאהבה שבלב. עשייה. מחברת אותי לזרימת הדם בעורקים. להתרגשות. להתלהבות. לתשוקה שבלב. לחוויה. לרצונות שלי. לחלומות שלי. להגשמה. למתנות ... לדמיין את עצמי האידיאלי בעוד 10 שנים, אני יכול להציב לעצמי מטרות, אני יכול לשבור שגרה ולעשות משהו שונה ונועז במיוחד! אני יכול לפגוש חברים, אני יכול לשנות תזונה, להתחיל לתרגל יוגה, להסתפר או לקנות בגד חדש, לקרוא ספר מעורר השראה! אני יכול לטוס ...
מוחלט יכול לשנות להילחם אידיאל סובל מהפרעה טורדנית שמחה יכול להשתנות טורדנות
אחדות - לא שם של מפלגה
... אנשים משקיעים הרבה משאבים בליצור לעצמם קבוצות שייכות. שייכות מוגדרת בענף הפסיכולוגיה כצורך בסיסי לחיים. למעשה האדם לא זקוק לשייכות למפלגה, לקבוצה בפייסבוק, למשפחה ביולוגית או למועדון חברים. כל אלו מהווים תחליף לדבר האמיתי שנוכחותו בממלאת כל אדם במלאות בקיימות ... תודעתי של אחד. לכן זה משמח. לכן, בכל סרט שמציג התגייסות מבחירה למשימה מסויימת, יש גם הצלחה. הדברים מתאפשרים הודות לחיבור התודעתי הזה. אין בעיה שלכל משתתף יהיה אנטרס אישי בבחירתו להתחבר לקבוצה. אלא שביחד עם האנטרס האישי יש תודעה משותפת שכל אחד מאפשר שתיווצר בתוכו ...
משקיע חרדים שיפוטיות דתות חוויה חיובית רגישות האשמה תופעת לוואי
השיטה של החברה המערבית להיות מאושר היא מהעצמת האגו
... של החברה המערבית להיות מאושר היא מהעצמת האגו אני אשיג הכל מהכל, אשיג כסף, נכנסים, מעמד, כבוד ... להקטנת הרצון כדי להימנע מסבל. שזה כמו שאדם עם דיכאון ילך לרופא ויבקש להיות מאושר והרופא יציע לו שני פתרונות: לעשות ספורט ולצאת לבלות עם חברים (מילוי הריקנות) או לקחת כדור (הפחתת וטשטוש הריקנות). שני הפתרונות יקלו על הכאב ...
דיכאון ספורט חסרונות הרצון סבל מילוי רצון להיות מאושר העצמה
הכעס מהות ומשמעות
... מחבל באהבה, גורם לקשיים תפקודיים אישיים בתחום האישי, הזוגי, המשפחתי, החברתי והתעסוקתי. הוא מהווה גם גורם לרגשות אשם ואפילו לסוג של דיכאון. חשוב ביותר לבטא כעס ולא לשמרו או לאוגרו ... כגון: אלימות מילולית: שימוש בשפה בוטה, מלגלגת כלפי הורים, בני זוג, ילדים, חברים לעבודה וידידים. אלימות פיזית: דחיפות ומכות כלפי אנשים, בעלי חיים או אפילו חפצים. במקרים קיצוניים כמובן ...
תגובות דומיננטיות קיצוני כאבי ראש לשאול שאלות הורות רגשות כעס להשיג
הקשבה במערכות יחסים - מה זה הקשבה? איך את יודעת שאת מקשיבה? איך אתה חש כשמקשיבים לך באמת?
... בנעליי האחר, מנסה באמת, באמת להבין אותו, ללא שיפוטיות, ללא מחשבה או פרשנות של האם מה שהצד השני אומר הוא טוב או רע. כאשר יש הקשבה, המבט בעיניים, האמפתיה, ההכלה והחמלה באים לידי ביטוי בקשרינו ובאינטראקציות החברתיות שלנו. כשאדם חש שמקשיבים לו, הוא חש שיש איתו אדם נוסף. הוא חש שאינו בודד במערכה. לעיתים ההקשבה תורמת לו הרבה יותר מאשר מתן עצות או הצעות לפתרון הבעיה. כשאתה מקשיב, ... סוגר את בן שיחתך, הדבר גורם לחסימת יכולת ההתמודדות בצורה אפקטיבית, יוצר פערים בניכם ויוצר אצלו חוסר אמון וחוסר מוטיבציה לשתף אותך בעתיד בקשייו. יכולת ההקשבה, אם כן, הינה משמעותית ביותר ביחסים בין אישיים, בין חברים, במשפחה, בזוגיות ואף גם במערכות וממסדים שונים. אז מה גורם לנו לא להקשיב או כן להקשיב? הקשבה נובעת מההבנה שלא הכל מתחלק לטוב או רע. יש גם לא טוב ולא רע, יש מגוון של צבעים באמצע. אנחנו מסוגלים לשים עצמנו במקום שאינו יודע, שאין לו את כל התשובות, לא נכוון את בן שיחתנו לתשובה שאנחנו בטוחים בה, נשאל שאלות כי אנחנו לא באמת יודעים. אם כן, אנחנו לא ממהרים לפרש את דברי חברנו לכיוון זה או אחר, אנחנו מקשיבים, בוחנים את אמיתות הדברים, לא מנסים לשכנע. אני לא אומרת שלא ניתן בכלל להביע את עמדתך, אך עמדתך היא פחות נחרצת, את נותנת אופציה לכך שאת ...
תקשורתיות משמעות מול לקוחות עבודה בודדה לפרש הבנה חוסר אמון
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 1
... לקבל אותם באופן עיוור. הבודהה לימד מספר עקרונות על פיהם ניתן להחליט אם הלימוד שנזיר מסויים מדקלם או מלמד הוא קביל: נניח ונזיר היה אומר: חברים, שמעתי וקיבלתי את הדברים הבאים מפיו של הבודהה המבורך: כך היא הדהמה, כך היא המשמעת, כך הוא לימוד המורה, אז ... העולות בהם ומובילות ללידה מחדש... (6) כל עוד הם מקדישים עצמם למגורים ביער... (7) כל עוד הם שומרים על מודעות עצמית, כך שבעתיד הטוב שבחברתם יחזור אליהם, ואלו שכבר נמצאים איתם יחושו בנוח... כל עוד הנזירים ידבקו בשבע הדברים האלו ויפעלו בהתאם לכך. אלמד לכם שבעה דברים נוספים שיועילו לרווחתכם... (8) כל עוד הנזירים לא מתענגים ושוקעים בעבודות... (9) בפטפוטים... (10) בשינה... (11) בחברה... (12) במאווים מרושעים... (13) בתחברות עם ידידים רעים... (14) כל עוד הם לא מסופקים בהישגים חלקיים... כל עוד הנזירים ידבקו בשבע הדברים האלו ופעלו ... בעקביות, לא ישברו אותם וללא ישנו אותם, חוקים חסרי - דופי, המובילים לשחרור, אשר החכמים משבחים אותם, חסרי כתם ומועילים לריכוז, ויתמידו עם חבריהם בפומבי ובפרטיות... (41) ימשיכו בהשקפה האצילית המובילה לשחרור, להשמדה סופית של הסבל, ויהיו בעירנות כזו עם עמיתיהם ... כדי שלא יעלמו עם דעיכת המסורת האוראלית, ולכן הם פנו גם למדיום הכתב. על פי תיאוריות של שליטה במדיה אנו מניחים כי יש אפקט למדיה על החיים החברתיים. ידע הוא כוח - ככל שהידע מופץ יותר הכוח מבוזר יותר. כאשר הטקסטים נשמרו בזיכרונם של הבהאנקים הדבר העניק לכם כוח חברתי מסויים. כאשר נזירים או אנשים מהשורה היו מעוניינים להקשיב לסוטה כשיחה מדוקלמת היה עליהם לפנות לאלו ששיננו אותה ... בלעדיים של הטקסטים (מלבד הטקסטים השכיחים שהיו שגורים בפיהם של נזירים). לכן, בהתייחס למערכת הבהאנקה ניתן לשאול מה היחס של חלקים שונים בחברה כלפי השינון והכתיבה של הטקסטים, המושפעים מהיבטים חברתיים, פוליטיים ופסיכולוגיים כמו גם מהיבטים פיזיים טכניים של מדיה מסויימת. לדוגמה המעמד החברתי של הבהאנקים בקבוצה היה יכול להתערר אל מול כתיבה של הטקסטים. כך גם יחסם של שליטים לכתיבה או שינון של טקסט ...
טוב יותר משמעת הדדיות מוסריים מנהיגים מצביעים התחברות מחשבה
עבודת המחנך עם הורים - כתה ה עד ח
... בריאים. בכל ערב יש להתקשר ל - 2 -3 משפחות, לעשות רוטציה. רק כדי לומר שלום, להתעדכן. ניתן להתחיל זאת גם בכתה ד. הכוונה היא לא להיות חברים של ההורים או לספר להם את ענייני האישיים, את זה לא נכון לעשות. ... יהיה במפגש, או לפחות להקשיב למה הם מתכוונים לעשות שם ולכוון אותם בעדינות בדרכים שונות. לעיתים, בכיתות שהמחנך אינו עושה מספיק עבודה חברתית, לא מזמינים הילדים את כל חברי הכתה למסיבה. אני מקשרת בכתה באופן עקיף אפשרות כזו למיתולוגיה של יוון. ... באופן עקיף מה עלול להתרחש במצב שבו לא מזמינים מישהו למסיבה הכתתית. לאחר מכן אני מוצאת שכולם מוזמנים למסיבות. בשלב מסויים המפגשים החברתיים יכולים להפוך למסיבת ריקודים, לפעמים רק של הכתה ולעיתים מזמינים ... גם שם נכון שיהיה השגחת הורים כלשהי, אפילו של הורה אחד או שתיים מחוץ למסיבה שנכנס מידי פעם. הדרך בה ילדים מבינים היום כיצד להיות חברתיים היא דרך הטלוויזיה ודרך אחים גדולים שמספרים להם סיפורים ... דרכם החינוכית הכתתית המשותפת ההורים חשים שהמחנך בוטח בהם ונותן להם להחליט. תפקידו של המחנך הוא ליידע את ההורים על הגדילה האקדמית, החברתית והאמנותית של הכתה, לערב את ההורים בטיולים, מחזה ועוד. אך את ... את המורה ולא יוצרים שיחות לא מקדמות מאחורי גבו אז נוצרת רשת ביטחון שהילדים יכולים לעבוד על עצמם בתוכה. כמובן, הילד מתרברב מול חבריו שהוא עושה דברים שאסור לו, זה טבעי בגיל זה, אבל בתוכו יודע הילד שיש את ... יחליטו כיצד לנהוג בענייני המסיבות למשל? על המחנך לתאר להורים את הבעיה של כתות ז - ח בבית הספר, של גלישה לעישון ושתיה או בעיה חברתית אחרת. ההורים בדרך כלל מגיבים לעניין בהפתעה ושוק, כי באופן רשמי ... להורים להגיע למנגנון הזה. המחנך לא יכול להגיע לבדוק בסופי שבוע שהכל בסדר ההורים לילדים בגיל ההתבגרות צרכים לעבוד יחד בעצמם על חיי החברה של הילדים מחוץ לשעות בית הספר. לעיתים ההורים יכולים לאמר שהם מכירים זה ... אדם משכמו ומעלה ובעל מקצוע המכיר את השלבים שעוברים הילדים והנוער. אסיים בכך שהדגש היא על המילה לסמוך. מיראת הכבוד שהילדים, ההורים וחברי צוות בית הספר רוחשים למורה עד כתה ד, ישנו תהליך של שינוי בו מכתה ה ... חשבון 2, מיתולוגיה צפונית 2, זמן, תנך שיעורים שבועיים שאינם נלמדים כתקופות - לשון, תרגול חשבון, סיפורי הצפון, שיעור סיפור, שיעור חברה, ציור בצבעי מים, פיסול בחימר, מלאכה, ספורט, אוריתמיה. שיעור סיפור בכתה ... בשבוע. זאת כמובן בתנאי שהשכלנו לבחור ספר שמתאים לגיל, תופש את דמיון הילדים ועוזר להם להתגבר על הקשיים שהם חווים באופן אישי ובאופן חברתי . קרטריונים חשובים נוספים לבחירת סיפורת הם: דילמות מוסריות, כתיבה ... על מהות הסיפור, על מה הוא אומר, מה משמעותו וכו. אני סומכת על הילדים שהם יפנימו לבד את המשמעות הנסתרת. עם זאת, לסיטואציות אישיות או חברתיות ספציפיות בכתה, כאשר אני רוצה לטפל בהן, אני בוחרת סיפור (או כותבת ...
טיפולים השפלה לפתח החלטה עובדים לשכוח מהאקס סרטן להתעניין
בודהיזם - החיפוש האצילי
... קערתו וגלימתו העליונה והלך לסאווטהי לסבב נדבות מזון. באותה העת מספר נזירים הלכו אל המכובד אננדה ואמרו לו: החבר אננדה, עבר זמן רב מאז שמענו שיחה על הדהמה מפיו הבודהה. יהיה טוב אם נוכל לשמוע שיחה כזו, החבר אננדה. - אם כך, ילכו המכובדים אל מעונו של הברהמין רמקה. אולי יזדמן לכם לשמוע שיחה על הדהמה מפיו של הבודהה. - כן, חבר, הם השיבו. לאחר שהבודהה שוטט בחיפוש אחר נדבות מזון בסאוואטהי וחזר מסבב נדבות המזון שלו, ולאחר שסיים את ארוחתו פנה אל המכובד אננדה: אננדה, הבה נלך אל ... אחר מה שמועיל וטוב, כשאני מחפש את המצב העילאי של השלווה הנשגבת, הלכתי אל אלארה קלמה (iv) ואמרתי לו: החבר אלארה, ברצוני להוביל את החיים הרוחניים בדהמה (v) ושיטה (vi) זו. אלארה קלמה השיב: המכובד יכול להשאר כאן. בדהמה (vii) זו אדם חכם יוכל להיכנס ולהשאר ... נכנס ושוהה בדהמה זו. ללא ספק אלארה קלאמה חי כשהוא יודע ורואה דהמה זו. אז הלכתי לאלארה קלאמה ושאלתי אותו: החבר קלאמה, באיזה מובן אתה מצהיר שדרך חוויה עצמית בידיעה ישירה, אתה נכנס ושוהה בדהמה זו? כתשובה הוא הכריז על בסיס האינות. הרהרתי בדבר: לא רק אלארה קלאמה ... תוך זמן קצר נכנסתי ושהיתי בדהמה זו דרך חוויה עצמית בידיעה ישירה. אז הלכתי לאלארה קלאמה ושאלתי אותו: החבר קלאמה, האם בדרך זו אתה מכריז שאתה נכנס ושוהה בדהמה דרך חוויה עצמית בידיעה ישירה? - זו הדרך, חבר. - במובן זה, חבר, גם אני נכנס ושוהה בדהמה זו בחוויה עצמית בידיעה ישירה. - זוהי זכות עבורנו, חבר, זוהי זכות גדולה עבורנו שיש עמנו מכובד כמוך כשותף לחיים הרוחניים. אותה הדהמה שאני מצהיר שאני נכנס בה ושוהה בה בחוויה עצמית בידיעה ישירה כך היא הדהמה ... כך אתה יודע את הדהמה שאני יודע ואני יודע את הדהמה שאתה יודע. כפי שאני, כך אתה, כפי שאתה, כך אני. בוא, חבר, הבה ננהיג קהילה זו יחד. כך אלארה קלאמה, מורי, הציב אותי, תלמידו, בעמדה שווה לו והקנה לי את הכבוד הגדול ביותר. אך עלה בדעתי דבר זה: דהמה זו לא מובילה ... בחיפוש אחר מה שמועיל וטוב, בחיפוש אחר המצב העילאי של השלווה הנישגבת, הלכתי לאודקה ראמפוטה (ix) ואמרתי לו: חבר, ברצוני להוביל את החיים הרוחניים בדהמה ושיטה זו. אודקה ראמפוטה השיב: המכובד יכול להשאר כאן. בדהמה זו אדם חכם יוכל להיכנס ולהשאר במהרה, תוך שהוא חווה ... אני נכנס ושוהה בדהמה זו. ללא ספק ראמה חי שהוא יודע ורואה דהמה זו. אז הלכתי לאודקה ראמפוטה ושאלתי אותו: חבר, באיזה מובן ראמה הצהיר שדרך חוויה עצמית בידיעה ישירה, הוא נכנס ושוהה בדהמה זו? כתשובה אודקה ראמפוטה הכריז על בסיס הלא - תפיסה - ולא - חוסר - תפיסה. ... תוך זמן קצר נכנסתי ושהיתי בדהמה זו דרך חוויה עצמית בידיעה ישירה. אז הלכתי לאודקה ראמפוטה ושאלתי אותו: חבר, האם בדרך זו ראמה הכריז שהוא נכנס ושוהה בדהמה דרך חוויה עצמית בידיעה ישירה? - זו הדרך, חבר. - במובן זה, חבר, גם אני נכנס ושוהה בדהמה זו בחוויה עצמית בידיעה ישירה. - זוהי זכות עבורנו, חבר, זוהי זכות גדולה עבורנו שיש עמנו מכובד כמוך כשותף לחיים הרוחניים. אותה הדהמה שראמה הצהיר שהוא נכנס ושהה בה בחוויה עצמית בידיעה ישירה כך היא הדהמה שאתה ... יודע את הדהמה שראמה ידע וראמה ידע את הדהמה שאתה יודע. כפי שראמה היה, כך אתה, כפי שאתה, כך היה ראמה. בוא, חבר, היה המנהיג של קהילה זו. כך אודקה ראמפוטה, שותפי בחיי הטוהר, הציב אותי בעמדה של מורה והקנה לי את הכבוד הגדול ביותר. אך עלה בדעתי דבר זה: דהמה זו לא ... ככל שביקשתי, יצאתי לנדוד בשלבים אל וראנאסי. בין גאיה למקום ההארה ראה אותי אגיבקה אופקה על הדרך ואמר: חבר, חושיך צלולים, גוון עורך טהור וקורן. תחת מי יצאת לפרישות, חבר? מיהו מורך? בדהמה של מי אתה מאמין? השבתי לאגיבקה אופקה במילים אלו: אני שהתעלתי מעל הכל, יודע כל בלתי מוכתם בין כל הדברים, נוטש כל דרך הפסקת ההישתוקקות ... עתה לעיר קאסי על מנת להניע את גלגל הדהמה. בעולם שהפך עיוור אני עומד להכות בתוף האלמוות. על פי טענותיך, חבר, עליך להיות מנצח אוניברסלי. המנצחים הם כמוני שניצח בהרס הכתמים. אני הבסתי את כל המצבים הרעים לכן, אופקה, אני מנצח. כאשר דבר זה נאמר, אגיבקה אופקה אמר: שיהיה כך, חבר. בעוד הוא מנענע את ראשו, בחר בדרך צדדית ועזב. אז, נזירים, לאחר שנדדתי בשלבים, הגעתי לבסוף לוראנאסי, לפארק הצבאים אשר באיסיפטנה, והתקדמתי לעבר קבוצת חמשת הנזירים. הם ראו אותי מגיע מרחוק, ועשו הסכם בינם לבין עצמם: חברים, הנה מגיע הפרוש גוטמה החי חיי רווחה, שוויתר על מאמציו, וחזר לתענוגות. עלינו לא לחלוק לו כבוד או לקום לכבודו או לקבל את קערתו וגלימתו העליונה. ... וגלימתי העליונה, אחר הכין מקום, ואחר הכין מים לשטוף את רגליי. ולמרות זאת, הם פנו אלי בשם פרטי ובכינוי חבר. בשל כך אמרתי להם: נזירים, אל תפנו אל הטטהאגטה בשם פרטי ובכינוי חבר. הטטהאגטה הוא מושלם, מואר בשלמות. הקשיבו, נזירים, האלמוות הושג. אני אדריך אתכם, אלמד אתכם את הדהמה. כאשר תתרגלו כפי שהודרכתם, כאשר תחוו בעצמכם כאן ... הרוחניים שלמענו בעל - בית יוצא בצדק אל חיי חסר - בית. כאשר דבר זה נאמר, הנזירים מקבוצת החמישה השיבו: החבר גוטמה, בעקבות כללי ההתנהגות, התרגול, והעשייה הסגפנית ולקחת על עצמך, לא השגת אף מצב על - אנושי, לא מובחנות בידיעה וראייה הראויים לאציליים. מאחר ועתה ... של החיים הרוחניים שלמענו בעל - בית יוצא בצדק אל חיי חסר - בית. בפעם השנייה אמרו לי הנזירים מקבוצת החמישה: החבר גוטמה... הכיצד תוכל להשיג איזשהו מצב על - אנושי, איזושהי מובחנות בידיעה ובראייה הראויים לאציליים? בפעם השנייה אמרתי להם: הטטהאגטה לא חי חיי רווחה... מחיי בית אל חיי חוסר - בית. בפעם השלישית אמרו לי הנזירים מקבוצת החמישה: החבר גוטמה... הכיצד תוכל להשיג איזשהו מצב על - אנושי, איזושהי מובחנות בידיעה ובראייה הראויים לאציליים? כאשר דבר זה נאמר שאלתי אותם: נזירים, האם שמעתם אותי ...
חוויה עצמית התאמצות חמלה תחושה של עצמיות פחד איזון הוויה להאשים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חברים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חברים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חברים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מאמן אישי לחיים, אימון אישי לקשב וריכוז בנושאי חברים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 19:14:39 - wesi4