מידע אנושי - חלק 3 ב... - חלק 3 ב מידע אנושי - חלק 3 א. הבה נאסוף איפוא את כל ההבחנות שעמדנו עליהם: בדרך להנאה הטבעית... 1. אינטימיות 2. סיפוק 3. התבודדות 4. כנות 5. רצינות 6. מועקה של סיום את ששת ההבחנות הללו שאיתרנו בתהליך ההנאה הטבעית, ניתן לראותן באופן מרוכז בצרור אחד, דרך הנאה טבעית עיקרית אחת, הטמועה באדם כאינסטינקט, ונקראת גם בשם הזה: אינסטינקט ההנאה מייחסי - מין. בייחסי - מין, האדם מבקש באופן אינסטינקטיבי להגיע אל (ששת) הנקודות שעמדנו עליהן לעיל: הוא מבקש ... תחושת הסיפוק שולטת כל הזמן באווירה, ואינני מדבר דווקא על הסיפוק המיני... הגם והסיפוק המיני מהווה חוליה עיקרית במשחק ההנאה, המגיעה אל שיאה עם רגע האורגזמה. התבודדות, כנות, רצינות, כל אלו - חוליות בלתי נפרדות ממשחק ההנאה הטבעי הראשון שהכיר האדם. המעניין הוא, שאפילו במצבי - סטיה - כמו באונס, האנס, ובד בבד לאקט האונס המיני ... כמה וכמה אם האקט הוא מרצון... או אז גם עיקרון ההדדיות יפעל, ועל ידו יוכפלו וישולשו כל ההבחנות הנלוות, וההנאה תגיע הלכה למעשה אל שיאה. כאמור, כל ההבחנות אודות המונח הטבעי הנאה - מתקיימות באופן מרוכז בהנאה הטבעית הראשונה שהאדם הכיר, הרושם הוא וכאילו זאת ההנאה הגדולה מכולן והטבעית מכולן ולכן, טבעי הוא שכל ההבחנות הנלוות להנאות הנמצאות ביקום שמנינו לעיל - יתנו את ביטויים באופן מודגש בהנאה הזו. ספרנו לעיל (6) הבחנות, אולם אחת ההבחנות ולמרבה הפליאה לא מתקיימת בתהליך הספציפי הזה - ואני מדבר על ההבחנה האחרונה: מועקה של סיום. מועקה של סיום - כפי שהזכרנו, זוהי התחושה שמאפילה על כל הנאה - טבעית ונוגסת ממנה, כי היא מופיעה מהרגע הראשון של כל תהליך הנאה, ומלווה למעשה את כל התהליך... כשאני נוכח במעמד חלוקת תעודות הצטיינות בבית הספר ובני הוא אחד המצטיינים, ארגיש מצויין ... הראשון ולא תתיר את אחיזתה בך... זה נכון וקיים ושריר בכל הליך ההנאות הטבעיות האמיתיות הקיימים בעולם, מלבד הליך ההנאה הטבעית הראשון שהאדם הכיר: ביחסי - מין - אין את התחושה הזאת. היא נעלמת כליל, ואינה מלווה את הנהנה ... אומר לעצמו: למה להדביק, במקרה הזה, כבר מההתחלה את מועקת הסיום - אם הסיום בעצמו ובתלת מימדיו עתיד להופיע... ההנאה הטבעית מיחסי - מין, לציין, נגישה היא לכל מאן - דבעי, ובניגוד להנאות אחרות הפרושות בטבע שיש לעמול ולעשות משהו בשביל להגיע אליהן, ההנאה הזו לכאורה ניתנת בחינם, בכל מצב נתון, בכל מקום נתון, ללא עמל, ללא כוונה מראש, ללא תיכנון מוקדם, לכל ... התחלה ונקודת סוף, ובשביל להוריד ספקות - נקודת ההתחלה מתחילה מרגע החיכוך המיני, ונקודת הסיום מוכרת לכולנו. וכהדגשה למעמד ההנאה הזו בפני שאר חברותיה - ניתנה להנאה טבעית זו את מתנת הבכורה... ניתנה תמורה חומרית למשתמשים בה, וגם היא מסמלת את תמורת התמורות, מתנת המתנות: כל מי שחווה את ההנאה הזו, מובטח לו בסיומה פרי! תינוק! ילד! או בלשון יותר מדוייקת, מובטחת לו ההמשכיות... המשך קיומו וקיום גזעו, קיום ... מסויים, אך היא ממשיכה להיות זמינה לצד אחד בלבד מהנהנים, לצד הזכרי, הוא הצד הדומיננטי שמגדיר מטבעו את קיצבת ההנאה עי מנגנון התיזמון הנתון לו. כל מי שחווה את ההנאה הזו, מובטח לו איפוא מתנה מהנה שמבטא את ההמשכיות, אולם בתנאי מוגדר: שהשותף השני (הנשי) קביל ביולוגית לזאת. לעומת ... יכול לקבל את חלקו במתנת ההמשכיות בכל שלב ביולוגי, בתנאי שימצא לו בת זוג מתאימה ביולוגית. וכהמשך טבעי לנושא ההנאה הטבעית, יש לציין עוד תנאי יוצא דופן, שחייב להתקיים בהנאת ההנאות: בכל ההנאות הטבעיות הקיימות בעולם, האינדיבידואל בנוי לקבל או לעבד את ההנאה לבדו, באמצעות מנגנון אישי משלו, ללא שותף הכרחי עימו. אני יכול ליהנות לבד מקריאת ספר, מנוף מקסים, מילד מוצלח, או מאוכל טעים... וכמובן, אני יכול ליהנות גם בחברת עוד אנשים - אולם אין הכרח בכך... לעומת זאת, בהנאה טבעית של יחסי - מין אתה חייב שותף, בלעדיו לא ניתן לקבל את ההנאה, שני השותפים ולמעשה משלימים אחד את השני, על ידי כך שעצם מהותם - מסגלת את ההנאה לשותף השני בקבוצה. נותרה עוד אבחנה בודדת בצרור: לא חייבת להיות התאמה בין שני השותפים בשביל לטעום את טעם ההנאה. יכול להיות שותף אחד מבוגר והשני צעיר, אחד יפה והשני מכוער, אחד אנוס והשני אנס, בכל המקרים המיוחדים האלה - טעם ההנאה מגיע אומנם אל אחד השותפים, ואולי אף אל שניהם - אך רק באופן מוגבל, ולפעמים מוגבל ביותר... הגבלה זו במיוחד - היא אשר תוביל אותנו לגלות את סוד מחוז ההנאה המושלמת והתנאי הבודד הנלווה אליה: חייבת להתקיים התאמה סימטרית בין שני השותפים, בכדי להגיע אל ההנאה המושלמת. שותף מבוגר יכול ליהנות עם שותפה צעירה, ואף שותפה צעירה יכולה ליהנות עם שותף מבוגר ממנה, אך ההנאה המושלמת תושלם כאשר שני השותפים הם צעירים או אף מבוגרים... כן, מבוגר עשוי להגיע אל ההנאה המושלמת שלו - דווקא עם מבוגרת בגילו, כי בייחסיו עם צעירה - תעיק עליו תחושת הבדל השנים ולא ישתחרר ממנה, כדוגמת תחושת מועקת הסיום בשאר ההנאות שלא ניתן להשתחרר ממנה... אותו ההיגיון ישמש אותנו באיתור הגבלת ההנאה של האנס... איך אני מגיע איפוא להנאה הטבעית המושלמת, באופן טכני מעשי? סוטה יענה במלוא הרצינות: אלך לבית זונות. אני קורא לבעל תשובה כזו - סוטה, ... הכיוון המוטעה הלא נכון, ולבלבל את עצמו... ביחסי - מין עם אישה אקראית - הוא אכן הגיע לכל מרכיבי ההנאה הטבעית (אינטימיות, סיפוק, התבודדות, כנות, רצינות) - אך לא במידה המושלמת, כי - אם במידה החסרה והרחוקה ביותר ממידת ... הסיפוק האישית (לאו דווקא המינית) לא תשרה במלוא שלמותה בחדר - ובלשון המעטה... האדם הזה איפוא לא יגיע אל ההנאה המושלמת. מטבע הדברים, ומי שיבין את השאלה - הוא אשר יענה עליה, אנו מחפשים את ההנאה המושלמת, והמשיב ילך לכיוון שלה: הוא יחפש שותפה שניתן יחד עימה לקיים את תנאי ההתאמה הסימטרית הדרושה, וכך יגיע אל ההנאה המושלמת, ואל מתנת הבכורה של המשכיותו. תנאי ההתאמה הסימטרית, כפי שהזכרתי לעיל, יביאו בהכרח אל מידת המושלמות של כל מרכיבי ההנאה הטבעית, והם: אינטימיות, סיפוק, התבודדות, כנות, ורצינות. הבאתי לעיל דוגמה אקראית אחת (התאמת גילאי השותפים) שעלתה לי בראש, שיכולה ... באופיים של האנשים - רק אז צץ המונח הבעייתי של התאמה סימטרית ונדרשו לו הזוגות: אני יכול להגיע למידת ההנאה המושלמת שלי רק עם השותפה הזאת, כי רק איתה אני מוצא את הצירוף המדוייק של מרכיבי ההנאה הטבעית. וכך שלומית ואריה, שרה ועזרא, ואלברט ואילנה... שימש אותי לעיל המונח צירוף - להתאמה הסימטרית, אולם הכוונה היא ...