ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מהות מבחן התוצאה - לחשוב אחרת - סדר עדיפויות חדש
... שהוא חפץ בה. אבל, לא תמיד מקשרים את המטרה להנאה ומכאן יכול להיות קונפליקט עם הרצון להיות מאושר מאותה הפעולה. ולעתים, יש מצבים שהאדם בוחר בפעולה הזו, כי הפעולה הזו גורמת ... אותה בלב שלם, היא מעין ברירת מחדל בין הרצונות. ההנאה הגדולה, בהתחלה לכאורה גורמת לו סבל בטווח הקצר אבל, הנאה לטווח הרחוק. מצד אחר, ההנאה הרגעית גורמת לאדם הנאה מהירה אבל דחיקה לצד של שאר הדברים היותר חשובים מבחינתו ולכן, סבל לטווח הארוך. האדם אמנם עושה סדר עדיפויות אבל בסדר ...
להשיג מטרות לעשות פעולות אושר תמיד לוותר שינויים להתבטא להדחיק קונפליקטים
בודהיזם - ביסוס הקשב - 3
... זוהי הכמיהה (74) אשר מובילה ללידה מחדש, (75) כבולה בתענוג ותאווה, המוצאת הנאה פעם פה ופעם שם. כלומר, כמיהה להנאות חושים, כמיהה לקיום (נוסף), כמיהה להפסקת הקיום. (76) אך היכן כמיהה זו מופיעה ומתבססת? בכל מקום בעולם בו יש דבר מושך ומהנה, שם הכמיהה הזו מופיעה ומתבססת. אך מה בעולם (77) הוא מושך ומהנה? העין בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. האוזן בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. האף בעולם מושך ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הלשון בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הגוף בעולם מושך ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התודעה בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הכרת - עין בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הכרת - אוזן בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הכרת - אף בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הכרת - לשון בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הכרת - גוף בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הכרת - תודעה בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. מגע - עין (78) בעולם מושך ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. מגע - אוזן בעולם מושך ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. מגע - אף בעולם מושך ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. מגע - לשון בעולם מושך ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. מגע - גוף בעולם מושך ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. מגע - תודעה בעולם הוא מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרגשה הנולדת מתוך מגע - עין בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרגשה הנולדת מתוך מגע - אוזן בעולם מושכת ומהנה , ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרגשה הנולדת מתוך מגע - אף בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרגשה הנולדת מתוך מגע - לשון בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרגשה הנולדת מתוך מגע - גוף בעולם מושכת ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרגשה הנולדת מתוך מגע - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי (79) של מראות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של צלילים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של ריחות בעולם מושך ו
דיבור נכון חופש קשר מיני משיכה חרמנות תאוות לעשות סקס תשוקה מינית
איך לעורר מוטיבציה בילדים עם בפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd?
... לרצות את סביבתו או מחשש מעונש. מוטיבציה פנימית הכרתית - הילד פועל משום שהוא מבין את חשיבות הפעולה, לדוגמה: הילד לומד משום שהוא מכיר בחשיבות הלמידה ולא בגלל שהוא נהנה ממנה. מוטיבציה פנימית רגשית - הילד פועל משום שהוא נהנה אוהב את מה שהוא עושה - הפעולה נובעת מכך שילד מקבל ממנה ערך פנימי, זה יכול להיות ערך רגשי של הנאה ועניין. דוגמה: הילד לומד מתוך הנאה וגילוי עניין בחומר הנלמד. השפעת המוטיבציה הפנימית היא גדולה יותר וארוכת טווח מהמוטיבציה החיצונית. כדי לעזור לילד לפתח מוטיבציה פנימית יש צורך ... סטטוס, סקרנות, אגרסיביות, כוח, הכרה, השתייכות. חיברות: הצורך להשתייך לחברה - ילד חברותי מאושר ומסופק כשהוא מרגיש שייך וחלק מהקבוצה, שיש לו חברים רבים והוא נהנה מן הקשרים עמם. ילד כזה, משקיע מאמצים רבים בבניה ושימור מערכות יחסים עם אחרים, הוא יוזם ומתחזק את הקשרים באדיקות. לעיתים קרובות ילדים אלו ורבאליים, בעלי חוש הומור, ביטחון עצמי, פתוחים, נהנים מעבודה קבוצתית ואוהבים להשתייך אליה. אוטונומיה: הצורך בעצמאות - הילד האוטונומי מוקיר הזדמנויות לעבוד על פרויקטים באופן עצמאי ופחות בעבודות קבוצתיות. ילד כזה נהנה מפרויקטים שבהם התוצאות תלויות אך ורק בתפקוד שלו. ילדים אלו קולטים במהירות חומר חדש, סקרנים מאוד, יעילים ויצרנים מאוד, בעלי זיכרון טוב, ידע נרחב ... אחרים חשובה להם מאוד, הם להוטים להשביע את רצון האחרים ורגישים ביותר לביקורת. ילד שהסטטוס מניע אותו, מרבה לדרוש אישור ועידוד, נוטה לביקורת עצמית, בדכ ממושמע ונהנה מאור הזרקורים. סקרנות: הצורך לדעת - האדם הסקרן זקוק ללמידה, לידע וצמא למידע חדש, הוא נהנה ללמוד כמעט על כל נושא. ילדים שהם סקרנים מטבעם, מגלים התלהבות בכמה תחומי עניין, אוהבים לקרוא, בעלי מידע כללי רחב, זיכרון חזק, נהנים מעריכת ניסויים ונהנים לפתור בעיות. אגרסיביות: הצורך לתבוע זכויות - הצורך של האדם באגרסיביות אינו בהכרח שלילי או מזיק. ניתן לתעל אגרסיביות לפעילויות חיוביות (מנהיגות, ... לפעילויות שליליות (בריונות ואיום). ילדים אגרסיביים מוכנים להתעמת עם מה שנתפס בעיניהם כחוסר צדק או כחוסר הוגנות. ילדים אלו יהיו בעלי דעות מוצקות, לוקחים אחריות ונהנים ממנה, נוטים לווכחנות, בעלי יכולת שכנוע רבה ואוהבים לקרוא תיגר על סמכות. כוח: הצורך בשליטה - הילד שיש לו צורך חזק בכוח, רואה חשיבות רבה בשליטה ... לכוח עשויים להיות בעלי דימוי עצמי חזק מאוד או חלש מאוד. הצורך שלהם בכוח עשוי לנבוע מתחושת ביטחון והתנשאות או מתחושת חוסר אוני ונחיתות. ילדים המונעים עי כוח נהנים מאחריות ומסמכות, נהנים להיות בשליטה, מעורבים תכופות במאבקי כוח ובוויכוחים, בעלי איכויות הנהגה, בטוחים בעצמם, אמיצים, עקשנים ובעלי כושר התמדה. הכרה: הצורך באישור - רוב הילדים מונעים עי הצורך בהכרה ואישור על הישגיהם ומאמציהם. ילדים אלו יש להם צורך גדול יותר בהכרה מאחרים. ילד כזה הוא מונחה מטרה, יעיל, תחרותי מאוד, מקדם את עצמו, נהנה מאורות הזרקורים, נהנה לערוך הצגות ורגיש. השתייכות: הצורך להיות בקשר ולהשתייך - לילד המונע עי השתייכות יש צורך חזק להיות בקשר עם אחרים ועם ארגונים ותנועות. ילדים אלו ... מוטיבציה בילדים בעלי אופי שונה: הילד החברותי צריך לקבל רשות ועידוד להיות באינטגראציה עם אחרים. הוא מפיק תועלת רבה מתחושת השייכות ויכול לתרום רבות למורל, הוא נהנה מפעילות משותפת ועובד היטב בקבוצה. לכן העבירו לו מסר וחזקו בו את הרעיון שהוא חבר חשוב ומוערך. הילד האוטונומי נהנה מעצמאות ומאחריות. הוא אוהב לעבוד על פרויקטים ולערוך מחקרים, הוא אינו תלוי במיוחד בחיזוקים חיצוניים, לכן הטילו עליו פרויקטים ותנו לו אחריות. הילד ... בתגובות שהוא מקבל מהאנשים החשובים בחייו, הוא מתקשה להעריך בעצמו את תפקודו או את נקודות החוזק שלו. ילד כזה לעידוד והכרה בנקודות החוזק שלו. הילד הסקרן רוצה לדעת ונהנה ללמוד ולפתור בעיות. עזרו לילד זה לקבוע מטרות אישיות והמשיכו לקבוע מטרות ככל שהוא מתקדם, חשפו אותו לנושאים חדשים ואפשרו לו לחקור ולגלות נושאים נוספים. הילד האגרסיבי רוצה שדעותיו ורגשותיו יישמעו. תנו לו הזדמנות לבטא את דעותיו ובקשו מדי פעם לשמוע הרעיונות שלו, השתמשו בהצעותיו ושבחו אותו על תרומתו. הוא נהנה לפתור בעיות ולעיתים קרובות מיומן במציאת פתרונות לסוגיות וסיטואציות שונות. זכרו את הצורך שלו בכוח ושליטה הוא צורך אמיתי מאוד. הימנעו ממאבק כוחות ... משמעותיים, הוא יגיב היטב לפרסים, תעודות ולהכרה פומבית, השתמשו בשבח ועידוד. הילד המונע עי הכרה רוצה להיות מזוהה עם מבוגרים, הוא צריך להרגיש שאתם מכירים אותו ונהנים בחברתו. לעיתים קרובות, אנו רואים ששיטה אחת עובדת נהדר עם ילד מסוים אך אם ילד אחר, אותה שיטה, אינה עובדת כלל. הסיבה לכך שלכל ילד יש את האופי ...
בניית ביטחון עצמי להעריך מערכת יחסים תחומי עניין חוסר הערכה עצמית פיתוח ביטחון עצמי מסר הישגיות
לשאול באמת שאלה אמיתית, ספק אמיתי, ג'ק הסמוראי, האויב הכי גדול שלך הוא עצמך, סרטים מצויירים
... יש שני סוגים של הנאות. הנאה אחת היא הנאה של שתיקה בלי שכל, והנאה שנייה היא דיבור עם שכל של האחדות. מה זה אומר? אני ... בכל דבר. או שאני נהנה מהשתיקה, כי אני לא כל הזמן חושב, אם אתה כל הזמן חושב, ...
איך נוצר אלוהים מאבק הבדלה צריך להגיע מוכן להתאמץ בריאת העולם משחקים
בודהיזם - החכם
... עם ידידים רעים אל תתחבר עם שפלים. התחבר עם ידידים טובים התחבר עם אנשים נעלים. 79 אדם ששמח בדהמה ישן באושר עם תודעה בהירה. החכם נהנה תמיד מהדהמה שהוצגה על ידי הנעלה. 80 חופרי תעלות מובילים מים עושי חיצים מיישרים חיצים נגרים מעצבים עץ החכמים שולטים ... 82 כפי שאגם עמוק צלול ושליו כך החכם הופך צלול כאשר הוא שומע את הדהמה. 83 אכן, הטובים מוותרים על הכל. הם לא משוחחים על תשוקות להנאות חושים. החכמים אינם חשים התעלות או דיכאון כאשר נוגעים בהם אושר או כאב. 84 הוא לא ישתוקק להצלחה באמצעים לא כשרים לא למען ... המוות הקשה כל כך לצליחה. 87 משעזב את הדרכים האפלות החכם מפתח בהירות. משעזב את הבית לטובת חיים חסרי - בית ובדידות, היכן שקשה למצוא הנאה . 88 משזנח את התאווה בלי דבר - שם עליו לבקש הנאה. החכם ינקה עצמו מזיהומי התודעה. 89 אלו שתודעתם פותחה היטב לכדי שלמות בגורמי ההארה אשר לא אוחזים ובשמחה מוותרים על ...
הנאה מחיר גבוה היקשרות להתחבר עם אנשים למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצר יקר תשוקה שליטה
דרך סופית אל אושר אין סופי - ההבדל בין שקרנים לדוברי אמת
... טוב במה אתה רוצה להצליח. כאשר אשיג את זה וזה האם זה ישחרר אותי מהרצון להשיג עוד הנאה? אם תעשה את זה וזה תקבל פטור, תקבל טוב אינסופי. אם תעשה את זה וזה תחפש הנאה רוחנית שלא תחפש שום דבר. שהרצון שלו להרגיש טוב יעלם. האם כאשר ...
רצון להרגיש צריך לבדוק לפרש הבדלים אנשים מצליחים רוחניות אהיה מאושר שקרים
פילוסופיה / פיזיקה - ואף על פי כן, קיימת המציאות כשלעצמה - חלק 1
... לפני עמית היא אופיינית: איינשטיין נהנה הנאה רבה מקשרי ידידות כאלה והתגאה בהם. הוא חש יותר בנוח עם הסינקלירים שבעולם מאשר עם כל קבוצה אחרת. מסיבה זו נהנה הנאה להכעיס כאשר הציג את סינקליר לפני שכן שניסה להתחמק ממנו: דר מיליקן (חתן פרס נובל 1923), אני רוצה שתכיר את ידידי אפטון סינקליר. ... על הקרבה בין טירוף לגאונות? ושמא סתם נהנה להוציא לשון כלפי הממסד המדעי או אף כלפי העולם כולו, כפי שהוא עושה בתצלום המפורסם? ולבסוף, אולי פשוט חש בנוח בחברת אנשים שדבקו באמיתות פשוטות ...
עבודה פסיכיאטר אחדות למידה מחלה נפשית להתחמק ידיד יחסים מיניים
בודהיזם - השיחה אודות דרך החניכות
... שומר על דלתות חושיו מוגנות. כיצד תלמיד נאצל אוכל במידה? כאן, מהאנאמה, תלמיד נאצל זהיר בכוונתו ואוכל את המזון לא לשם השעשוע, לא מתוך הנאה לא לשם התפארות (בכוחו), לא לשם שיפור המראה של הגוף, אלא רק לשם תמיכה בגוף הפיזי, כדי שיהיה לו תזונה מספקת להמשך החיים, כדי להפיג ... חווה בגופו את השמחה אשר עליה מספרים הנאצלים: מאושר הוא זה אשר חי באיזון נפשי ומודע, וכך הוא נכנס ושוהה בגהאנה השלישית. ולאחר שויתר על הנאה וכאב ועם העלמות שמחה ועצבות קודמת, הוא נכנס ושוהה בגהאנה הרביעית, אשר מעבר להנאה וכאב, מטוהרת באיזון נפשי ומודעות. כך, מהאנאמה, התלמיד הנאצל משיג על פי רצון, ללא קושי וללא בעיה את ארבעת הגהאנות שהן תוצרי טוהר ...
התנהגות נאותה אדם מואר חופש לחמוד התעלות ושמחה כבוד נחיתות ראויים לאימון
שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות?
... על גחלים עושה טוב, אזי ירגיש כך. דהינו שרק שינוי פנימי, דהינו להבין את המציאות בצורה חדשה, במקום לחפש עוד ריגוש או הנאה, תנסה את השינוי הפנימי שישנה לו את כל החיים. מה אני יכול לשנות בתפיסת החיים שלי ... חוויית הנפרדות שמתהווה מהאחדות. ראה גם: שעמום. - ממה נובע שעמום? מהי מהותו? ומה לעשות כדי שלעולם לא ישעמם יותר?. שעמום הנאה - ממה נובע שיעמום? איך ליהנות ולא להשתעמם?. התחדשות שעמום - מה הופך דבר למעניין ולא משעמם?. שעמום - מדוע אנשים ...
שאלה אפשרויות לטוב או לרע רוצה ריגושים אחד על השני בו זמנית תחושת נפרדות עד הסוף
זיגמונד פרויד / מיניות ואהבה
... המיניות כשלעצמה וככוח מניע, מניעים באפן כללי. כל זה נולד אצל פרויד. גילוי מרכזיותה של המיניות היווה הלם. לא עוד משהו שרק מהנה וגורם להמשכיות האדם אלא כוח המניע את כל מעשיו של האדם. תגלית גדולה מרכזית וחשובה אחרת היא המיניות הילדית. לגלות לעולם שהמיניות איננה דבר הנמצא אצל מבוגרים בלבד אלא שגם תינוקות הם מיניים הייתה טלטלה גדולה במחשבה. עד היום רוב האמהות מעדיפות שלא ליחס לתינוקן הנאות מיניות ישירות. גילוי המיניות הילדית חתרנית ונוגדת את מטרת הפרו ורבו הטבעית כפי שחשבו. בספר החדש כונסו מאמרים שונים. חטיבה מרכזית ... אקטיביות פסיביות, סאדו - מאזו, מציצנות וחשפנות. הוא טוען שיש זחילה בין הדברים. אקטיבים שיש בהם תכונות פסיביות ולהפך. סדיסטים הנהנים גם ממזוכיזם ולהפך. כל מי שגר בקומת קרקע בעיר (כמוני) מכיר את המציצנים, מי שלא נבהל ומציץ בהם חזרה יגלה את המוטיב החשפני שבהם אלא ... רומאי הישן. ראו את כל הזכרים השורצים בחדרי כושר ומנסים להראות כמו הפסלים מאז. וכולם רוצים מין, גלוי מהיר והרבה. לייחס לתינוק הנאה מינית מרגע היוולדו, כזו שתכתיב לו לכל חייו את האובייקטים שימשך אליהם במאמרו על המיניות הילדית, זאת המתקיימת מרגע הלידה פרץ את כל ... מיניות לתינוק ולטעון שמיניות זו היא המכתיבה את המשך החיים הייתה מעל ומעבר לכל מה שהדעה הבורגנית הייתה מסוגלת להכיל. לייחס לתינוק הנאה מינית מרגע היוולדו, כזו שתכתיב לו לכל חייו את האובייקטים שימשך אליהם הייתה דעה שאי אפשר היה להכיל אותה. שם המאמר המוסר המיני ...
קושי שינוי מודעות תת מודע אשליה בריאות הבנה להיות סלב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנאה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הנאה, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנאה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, קואצ'ר אישי, מאמן אישי לדיאטה בנושא הנאה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 19:04:54 - wesi4