ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות. אליעד: האם טוב לך בשלמות? לא, למה? מה קורה בתוכך שאתה לא חווה חופש אמיתי? שאלה: כי לא מחשיבים אותי בעבודה, ואז הרצון שלי לא מתממש. מפחיד אותי שמשהו שאני רוצה לא יהיה. שלא ארוויח את הסכום שאני רוצה. אליעד: אז לא תרוויח, אז מה הבעיה? שאלה: אני חושב שבשורש אני מפחד למות. אליעד: למה? שאלה: כי אני מניח שפה יותר טוב משם. אליעד: בא נניח שכאן בכדור הארץ ... רע לגביך? ממה אתה מפחד למעשה? אני רוצה להבין ממה אתה מפחד. למעשה אתה מפחד שהמציאות תהיה נגד רצונך, נכון? תן לי דוגמה שגורמת לך להרגיש רע. שאלה: מחלה שווה רע. כשאני חולה אני חווה התנגדות רצון. אליעד: אם תעבור על כל האפשרויות ותראה שכול האפשרויות לא רעות, אז לא יהיה לך רע, נכון? למה המחלה כל כך רעה? שאלה: כי המחלה מגבילה אותי וגורמת לי לכאב. אני לא רוצה את הכאב עצמו. אליעד: אז מה הבעיה? שאלה: אני רוצה שיהיה לי נעים כל הזמן. אליעד: אז למה יש תחושות שאתה רוצה, ויש תחושות שאתה לא רוצה? למשל תחושת שובע אתה רוצה ותחושת רעב אתה לא רוצה, למה? האם זה מחויב המציאות שאתה לא תרצה תחושה לא נעימה? תבין, אתה אומר שאתה לא חווה שלמות, בגלל שיש תחושה שאתה רוצה ותחושה שאתה לא רוצה. האם אתה מוכן לוותר על שלמות בגלל תחושה של כאב? אני טוען שכול מה שאתה עושה זה בגלל משהו אחר, ולכן אתה אף פעם לא נהנה. תן דוגמה למשהו שאתה נהנה ממנו ... ולשתות? כן. אז זה אומר שאתה לא מרוצה מהאכילה אלא מנסה לפתור את בעיית הרעב. וגם תחושת השובע, אתה לא מרוצה ממנה, אלא מרוצה מזה שהרצון שלך התמלא. להיות שמח בגלל הרגשת שובע, זה להיות תלוי במשהו אחר, אז זאת לא הרגשה טובה. למשל עכשיו מישהו מתעלל בך, מה אתה עושה? איך אתה משתחרר ממנו. הוא ... מה תעשה? מה תגיד לו? הוא לא רוצה להפסיק. מה תעשה? תנסה להבין, למה זה קורה? תשאל אותו, למה? ואם הוא לא עונה, תנסה לשאול במוח למה הוא עושה לי את זה? האם אתה מבין, שהרצון שלך, שלא רוצה כאב, הוא זה שמתעלל בך. לך יש מנגנון ש - 24 שעות מתעלל בך, זה הרצון שלך, שכול הזמן רוצה משהו. האם אתה יכול לדמיין את עצמך, שאין לך שום רצון? מה הדבר שאם יהיה לך אותו, תרגיש טוב בכל צורה? שאלה: לא יכול להיות לגבי. אליעד: מה זה אומר לגביך? שאתה במצב שבו סובלים לנצח. דמיין שאתה אלוהים, מה ... את השינויים? האם אחר כך תהיה מרוצה? למשל תחווה שלמות, תאר לך שכול מה שקורה, אתה מרוצה, האם תהיה מ
להוציא מישהו מהראש הנאה כדור הארץ בחירה לב שבור האם אפשר להפסיק לרצות הבנה טובה איך משתחררים מאהבה
להשתחרר מהשכל, יש מאין, מעל השכל, מעל המחשבה, ביטול התודעה, מדיטציה, להיעלם, הכל אחד
... להשתחרר מהשכל, יש מאין, מעל השכל, מעל המחשבה, ביטול התודעה, מדיטציה, להיעלם, הכל אחד. שאלה: דברנו על היש מאין, כדי שיהיה יש מאין, צריך שיהיה שם רצון, השאלה מה גורם לשינוי? ומי יצר את הגורם לשינוי? אליעד: מקודם פגשת אותי ואמרת לי להכין את התשובות, אבל יש תשובה לכל השאלות והיא שהכל אחד. מה הכוונה? כל שאלה בעולם ... דבר גדול, כי זה לא הגיוני, זה נגד ההיגיון. לא רק שאומרים לך שכול המקום נמצא בשום מקום, הוא גם שום מקום. שאלה: אז מה הוא העולם? אליעד: איזה תשובה אתה רוצה לקבל? כל התשובות נכונות. כי מצד האמת זה אחד, אין הבדל בין הטעות הכי גדולה לבין הדבר הכי חכם. מה זה טעות? טעות זה דבר שנעשה ללא מחשבה, ומה הוא העולם הזה? הוא כביכול ללא שום רצון וללא שום מחשבה. למה? כי לפני בריאת העולם לא היה רצון ולא הייתה מחשבה. ומה הוא דבר חכם? דבר חכם הוא דבר שנעשה רק עם מחשבה, בלי שום אקראיות, ולפני בריאת העולם לא הייתה אקראיות, ולכן ניתן לומר שהעולם זה הדבר הכי ... כשגם תברחי מהאש, תחווי שאת לא בורחת מהאש. כי זה גם וגם. אנשים שואלים מה היא שתיקה, שתיקה זה לא לשתוק בפה, שתיקה פירושו לחדול, להפסיק לדבר, להפסיק לרצות, להפסיק להרגיש, להפסיק להיות, את צריכה לא להיות קיימת, איכשהו לגרום לתודעה שלך להעלם, אבל האם את יכולה להעלים את עצמך? זה לא את בוחרת ואומרת אז בו נעלים. אבל אם אתה מעלים את עצמך אז אתה מעלים את המחשבה, הרגש, הרצון, מפסיק את הכל. אני מדבר על משהו שנמצא מחוץ לכל, ואיך מגיעים לשם? על ידי מאיץ החלקיקים, אם האדם מספיק חושב מה האמת, מה זה אומר? לשאול אולי ההפך נכון? מה המהות של ... הם מתחברים. שאלה: אני מתרגלת מדיטציה, והדרך שלי היא, שבין שני נשימות יש רווח ואני מנסה להתמקד ברווח הזה. אליעד: אל תתמקדי ברווח הזה, זה קשקוש, אם את רוצה נעשה לך הפוך. שאלה: אבל אני אוהבת לעשות מדיטציה, והדרך שאתה מציע קשה לי כי אני לא מצליחה לחשוב. אליעד: אם אתה אוהבת לעשות מדיטציה, תעשי, אבל תנסי להתבונן מה קורה ... תחשבי, עד שתביני בסוף שהכל אחד. זה לא סותר, את לא צריכה להפסיק לעשות מדיטציה. מה זה מדיטציה? זה בסך הכל לשבת על כיסא. לשבת על כיסא ולהגיד אני לא רוצה לחשוב על העבודה. שאלה: אבל הדרך שלך היא כן לשאול שאלות. אליעד: אז אנחנו נחבר את הדברים, את עכשיו תראי איך דרך המדיטציה נגיע אלי. מה את עושה במדיטציה. שאלה: אני ... יש חיסרון, מהו? כאשר אתה עושה מדיטציה טוב לך, וכאשר את מפסיק כל הבלגן מתחיל מחדש. נכון? שאלה: לא, לא אצלי. אליעד: למה את עושה מדיטציה? מה את רוצה להשיג דרך זה? שאלה: לפי מה שאמרו לי, זאת דרך לדעת את האמת. אליעד: תביני אין לזה משמעות, אם תביני את עצמך אז תסתדרי. הפיתרון הקל זה שתפסיקי לעשות מדיטציה. הפיתרון הקשה יותר זה שתנסי להביא את עצמך למודעות כל היום, את רוצה פיתרון קשה יותר, זה תנסי להביא את עצמך למצב שבו אפילו שאת לא במודעות תרגישי שאת כן במודעות. שאלה: איך? אליעד: הדרגה הקטנה זה להיות במודעות כל היום. עד כדי כך ... שאלה: בשכל זאת בעיה, אי אפשר להבין בשכל שהכל אחד. להבין שהכל אחד, פירושו לא להיות קיימת. כאשר האדם מכניס לתוכו את ההבנה של האחדות, הוא לא קיים. אדם שרוצה להעלם, הרבה אנשים רוצים למות, וזה לא ממש עוזר מהרבה סיבות, אז הפיתרון היותר טוב זה להעלם, בא נמחק את עצמנו וזהו, אבל איך אפשר להעלים עצמנו? אם אתם תחקרו ותכנסו כל כולכם למחשבה של מה ... עצמכם. היא אמרה שבשכל שלה היא מבינה שהכל אחד אבל לא חווה זאת, כי זה בשכל שלך, אבל האחד הוא נגד השכל. את חווה את האני ולא אני, את חווה את ההפרדה בין רוצה ולא רוצה, זה בגלל שיש לך שכל. אם לא היה לך בכלל שכל, לא היית אומרת זה טוב וזה רע, אין הפרדות. שאלה: איך עושים את זה? אליעד: על ידי שימוש בשכל. יש לך שתי אפשרויות האחת לא ... לגמרי זה כשאת רואה קיר את עוברת דרכו. אבל מי שאין לו שכל לא צריך להיכנס בקיר, למה? כי אם אין לך שכל אתה לא צריך לקום בכלל, אם אין לך שכל אין לך רצון, ואם אין לך רצון למה שתקום? אם אין לך שכל בכלל אז את לא יודעת להבדיל בין אני ולא אני. תחשבי שאת הריהוט בחדר, ככה תישארי ללא תזוזה. שאלה: זה לא פרקטי. אליעד: אני לא אומר שזה פרקטי, ... יותר שכל, הוא סובל יותר מהר. למה? כי רק אחרי חודש קלטת שזה לא שינה. יש אנשים שאפילו כשהם עוברים דירה, הם כבר רואים שזה לא משנה. שאלה: יש לי הרבה רצונות, ואני לא יודע במה להתמקד.. אליעד: האם יש משהו שאתה בטוח שאתה רוצה? לא בטוח, אתה מבין למה אתה לא ממוקד, כי אתה אפילו לא יודע מה אתה רוצה. מצד האמת אתה רוצה משהו, אבל כבר יש לך אותו ולכן לא נדבר עליו. מצד האמת הנמוכה יותר, כל מה שאתה רוצה זה להפסיק לרצות. אתה צריך לשאול, מה הדבר שאם יהיה לי אותו אני אפסיק לחפש? תמיד האדם רוצה שיהיה לו יותר טוב ומפחד שיהיה לו פחות טוב. וזה מה שמאמלל את האדם. האמת היא שמה שאתה רוצה שיהיה לך זה שום דבר, הרצון הפנימי שלך, שאם תשאל ותחקור, תראה שאין לך בכלל רצון, אין הבדל בין רוצה ללא רוצה. אם תבין זאת תחווה שיש לך הכל. ברמה הפנימית ביותר יש לך רצון אין סופי, הוא כל כך לא מוגדר שאין לך הבדל בין רוצה ללא
אין זמן דתות איך להעלים את עצמי אין סוף מקום איך למצוא את התשובה לצאת מהמקום מחשבה של אלוהים להפעיל
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 14 - ב
... מאוחר, כאשר ביקש משה להתחמק מהמשימה שהוטלה עליו... ודבר - הוא לך אל - העם, והיה הוא יהיה - לך לפה, ואתה תהיה - לו לאלהים. (שמות ד, טז) אני רוצה לחזור להגדרה של התודעה, האלהים: התודעה היא המקום בו קולט האדם את ... ולתענוגות... אז האלהים מתעורר ומבקש להכנס לפעולה מיידית. גולת הכותרת בטיול התנכי, זה הרגע הקסום ההוא, כאשר מגיעים אל הנקודה בה מתחבר הרצון עם התודעה, או אז נחשף לעינינו גל מסתורי שכמותו לא ראינו מעולם. ... התודעה, מה המטרה שלה? לדעתי יש לענות קודם על השאלה הזאת ולאחר מכאן ללכת אל שאלת הבעיות שהתודעה נדרשת להתמודד איתם. התודעה משתוקקת להביא את רצונו של האדם לפועל, זו משימתה היחידה והמטרה שמתבייתת עליה: להביא את הרצון לפועל. יש בידי נתון מעובד, ואני רוצה להפיק ממנו תועלת עצמית, זה רצון. אפילו כשאני רואה תמונה יפה - הרצון הזה יוצא מיד לפועל: אני מפיק הנאה מהתמונה שאני רואה. אולם בואו נעזוב את ההנאה מתמונה, ונלך לרצון יותר מורכב... יש בידי עוגה ואני רוצה לאכול אותה. הנתונים המעובדים שזה עתה העביר המוח אל התודעה הם ... ולא מכניסה לפה, כי המוח עיבד נתונים ברורים, העוגה והקלוריות שבה יזיקו לגוף, אבל במקרה שלפנינו ישנם שני גורמים שאינם נמצאים ברובוט: תודעה ורצון. אם כן ובמקרה הזה, איך תתמודד התודעה עם הנתונים שבידה? מצד אחד יש רצון ברור לאכול את העוגה, ומצד שני ישנם נתונים טכנים ברורים העומדים מנגד וסותרים את הרצון, מה עושים? איך מתמודדת התודעה עם זה? כאן שולפת התודעה מהתיקיות שלה ... אחרת אומרת: יש לשמור על הבריאות ועוד אחת אומרת: חצי חצי... יש לשמור על האיזון. ולמעשה קיימות אין סוף מסגרות חשיבה שדרכן מכופפת התודעה את הרצון או מתכופפת בפניו. יש מי שאוכל מיד את העוגה ומצפצף על המוח, יש מי ... מנתוני המוח ואוכל חצי עוגה, ויש מי ששועה לנתוני המוח המדויקים ושם את העוגה בצד, כל אחד ומסגרת החשיבה שלו. מכאן אני מזהה את הגורמים האלה: רצון, תודעה, ומסגרת חשיבה. אם כן וברגע קבלת הנתונים המעובדים מהמוח, הבעיה שהתודעה מתמודדת איתה היא, להגיע אל הרצון המקורי ולהוציאו לפועל, ולא תמיד הרצון המקורי הוא לאכול עוגה, כי יתכן וקיים רצון יותר מקורי מאכילת עוגה והוא הרצון לשמור על הגיזרה. ויתכן שישנו רצון יותר מקורי משני האחרונים והוא הרצון לשמור על הבריאות. ויתכן וישנו עוד רצון עמוק משלושתם: הרצון להשעות לעיקרון האיזון: אתמול אכלתי הרבה עוגות, היום אני צריך לעצור. או אתמול לא אכלתי שום דבר מתוק, היום אפשר לאכול את העוגה. ואולי קיים עוד רצון מקורי מכולם: הרצון לכבד את המילה שלי כאדם: אתמול לקחתי על עצמי שחודש ימים לא אכניס לפה עוגה מפאת עלייתי במשקל. יתכן וקיים רצון עמוק מכולם: פשוט, הרצון לעשות את הדבר הנכון במקום ובזמן הנכונים: לאכול את העוגה למרות המילה ... מנקודת הנחה כי מסגרת המשמעת העצמית כיכבה לצד כל המסגרות דנן, כי בלעדיה אין המדובר בהתנהגות אדם בעל תודעה וצלם אנוש... שוב ואם נשים לב, הרצון האחרון שכיניתיו כעמוק מכולם גבר על כל הרצונות שלפניו וביטל את כוחם. רציתי להגיד בדוגמה הזאת, שתמיד קיים הרצון העמוק מכולם, מכל יתר הרצונות שאמורים להתביית על אותו האובייקט. זהו ה
פרוייקט נשים סבל משחק נהלים משחקים התקף מנהל
בודהיזם - סיבתיות
... הסיבה והתנאי של השתוקקות, כלומר - הרגשה. תלוי בהשתוקקות I.כך, אננדה, כאשר יש הרגשה נוצרת השתוקקות, כאשר יש השתוקקות נוצר חיפוש, (8) כאשר יש חיפוש נוצר רצון להשיג, (9) כאשר יש רצון להשיג נוצרת לקיחת - החלטה, (10) כאשר יש לקיחת - החלטה ... כאשר יש משאלת - תשוקה נוצרת הימשכות, (12) כאשר יש הימשכות נוצרת לקיחת בעלות, (13) כאשר יש לקיחת בעלות נוצרת תאוות בצע, (14) כאשר יש תאוות בצע נוצר רצון להגן על הרכוש, (15) וכתוצאה מרצון להגן על הרכוש, מתחילים להשתמש באלות וחרבות, נוצרים ... מאבקים, ויכוחים, ריבים, הטחת עלבונות, השמצות, אמירת שקרים ותופעות רעות ומזיקות אחרות. II.כך אמרתי: כל התופעות הרעות והמזיקות האלו מופיעות בגלל הרצון להגן על הרכוש - אז מתחילים להשתמש באלות וחרבות, נוצרים סכסוכים, מאבקים, ויכוחים, ריבים, הטחת עלבונות, השמצות ואמירת שקרים. וזו הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היה רצון להגן על רכוש בכלל, בשום מקום, לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של רצון להגן על רכוש, בהפסקה מוחלטת של הרצון להגן על רכוש, האם יווצרו תופעות רעות ומזיקות שונות כאלו? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, רצון להגן על רכוש הוא הגורם, המקור, הסיבה והתנאי של כל התופעות הרעות והמזיקות השונות הללו. I.כך אמרתי: עם תאוות בצע כתנאי נוצר רצון להגן על רכוש. וזו הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היתה תאוות בצע בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של תאוות בצע, בהפסקה מוחלטת של תאוות בצע, האם רצון להגן על רכוש יוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, תאוות בצע היא הגורם, המקור, הסיבה, והתנאי של כל רצון להגן על רכוש. I.כך אמרתי: עם לקיחת בעלות כתנאי נוצרת ... משאלת - תשוקה היתה יכולה להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, לקיחת - החלטה היא הגורם, המקור, הסיבה והתנאי של כל משאלת - תשוקה. I.כך אמרתי: עם רצון - להשיג כתנאי נוצרת לקיחת - החלטה. וזו הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היה רצון - להשיג בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של רצון - להשיג, בהפסקה מוחלטת של רצון - להשיג, האם לקיחת - החלטה היתה יכולה להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, רצון - להשיג הוא הגורם, המקור, הסיבה, והתנאי של כל לקיחת - החלטה. I.כך אמרתי: עם חיפוש כתנאי נוצר רצון - להשיג. וזו הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היה חיפוש בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של חיפוש, בהפסקה מוחלטת של חיפוש, האם רצון - להשיג היה יכול להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, חיפוש הוא הגורם, המקור, הסיבה והתנאי של כל רצון - להשיג. I.כך אמרתי: עם השתוקקות כתנאי נוצר חיפוש. וזו ... השמינית. I.אננדה, כאשר נזיר משיג את שמונה החירויות האלו בסדר עולה, בסדר יורד, ובשניהם - בסדר עולה ויורד, וכאשר הוא נכנס אליהם ויוצא מהם כל אימת שהוא רוצה, ושוהה בהם כל אורך זמן שהוא רוצה, והוא הגשים באמצעות תבונת - העל שלו כאן ועכשיו גם את הרס ... הפרשנות משנה מזהה אותם עם קומבהנדות (Kumbha) המוזכרים בסוטה 32 שבקובץ השיחות הארוכות. (8) חיפוש: פריסנא, Pariyesan. פסקאות 9-18 מהוות הרחבה נוספת. (9) רצון להשיג: לאבהה, Lbha. (10) לקיחת החלטה: ויניצהייה, ... (12) הימשכות: אגהוסאנה, ajjhosna (=adhi-ava-sna, לנטות לעבר משהו). (13) לקיחת בעלות: פריגהה, pariggaha. (14) תאוות בצע: מצהרייה, Macchariya. (15) רצון להגן על הרכוש: ארקהה, rakkha. (16) שני ההיבטים של ...
נזירות שאלה חופש כאן ועכשיו הרצון שכנים ייאוש תוצאות
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 9
... עשוי האני הראשון? וככה הרצון עשוי ממשהו שהוא לא רצון, והמחשבה ממשהו שהוא לא מחשבה =שכל, והזיכרון ממה שהוא לא זיכרון, ... קודם האם בכלל האדם הוא הרוצה ולאחר מיכן נדבר על המשהו. כדי לבדוק זאת נסתכל על המנגנון... נניח שאין כלל שום רצון, מה שייך לדבר על רוצה או לא רוצה? הרי עדיין אין רצון. זה כמו לדבר בשפה של עם שעדיין לא נולד או לא נברא... זאת אומרת שכדי לדבר על רצון, צריך להיות רצון כל שהוא, ואם כדי לדבר על רצון חייב להיות רצון כל שהוא זה אומר שלפני שהיה רצון מחויב שלא לדבר על רצון כל שהוא כי פשוט עדיין לא נוצר רצון. וזה אומר שרצון מחויב שיעלה ממקום שיש בו רצון, וזה בתנאי שהרגע הנוכחי הוא סיבת הרגע הקודם ובתנאי שהיה רצון לפני כן. אבל אם לא היה רצון לפני כן הסיבה שהרצון עולה דוקא עכשיו היא כי מקור הרצון אינו הרגע הקודם אלא דווקא הרגע הזה עצמו וכי הרצון הוא סיבת עצמו ובכל רגע ורגע יש רצון וגם אין רצון תלוי על איזה צד של המטבע אתה נמצא. וזה עדיין לא מסביר למה יש רצון ולא אין רצון באותו הרגע. אבל מכיוון שהרצון הוא סיבת עצמו כלומר זמן הוא לא פרמטר בקביעת רצון או אין רצון אז מילים שהן כפופות לחוקיות הזמן או מחשבה או הסבר שהוא כפופ לזמן לא ... שנמצא מעבר לזמן שאתה רוצה לדעת מה האמת, תבדוק מה קורה ע כ ש י ו ולא מה קרה אתמול קרישנמורטי ...
הרגשת אחד תחושת אחד קושי חלק מהמציאות להשתמש להסביר אפשרי מחויב שאלת השאלות
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 1
... להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 1 לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 1. אנו קוראים בספר, להיות אלוהים, ... לא יכול. למדתי את כל השיטות, חשיבה חיובית, חצי הכוס המלאה וכו, אבל לא הצלחתי להיות מאושר. ואז התבוננתי פנימה, מה אני רוצה? מה הוא רצון? מי מחליט וכו. תמיד האדם יהיה מסוקרן מה תהיה התשובה ... החופשית. והרמה הנמוכה ביותר היא שיש לאדם בחירה חופשית חלקית. ומי שיתבונן פנימה יראה שיש לאדם בחירה חופשית לעשות כרצונו. אם רצית אז עשית, אם לא רצית אז לא עשית. יום אחד שאלו את רבי נחמן, מה היא בחירה חופשית, ורבי נחמן אמר, שיש לאדם בחירה חופשית לעשות כרצונו, אם אתה רוצה אתה תעשה, ואם לא תרצה לא תעשה, אז התלמיד שלו רבי נתן אמר, איזו תגלית גדולה, אני יכול לעשות מה שאני רוצה. אבל למעשה רבי נחמן אמר, שרק אם אתה רוצה אתה עושה, אבל מי מחליט מה תרצה? כול מה שהאדם עושה זה בגלל שהוא רוצה, והוא לא עושה משהו שהוא לא רוצה. אתה יכול להגיד שאולי אתה לא שלם עם הרצון, אבל אם עשית זה בגלל שרצית קודם. ובחירה חופשית, היא תחושה שיש לאדם. כדי שתהיה לאדם בחירה חופשית צריכים כמה דברים להתקיים. ראשית האדם צריך להיות מודע לעצמו, אתה צריך לרצות את הדבר, אתה צריך לעשות את הדבר, ואתה גם צריך ... שעשית את הדבר כי רצית אותו, ואז תגיד שבחרת את הדבר. מה הפירוש של בחירה חופשית. ראשית האדם יודע שהוא קיים, אחר הוא רוצה, ואז הוא עושה, ואז אתה חושב כי עשית בגלל שרצית, וזה גורם לך לחוות שבחרת. כך שיש חוויה שאתה רוצה ואז אתה עושה, וזאת החוויה של הבחירה החופשית. חוויית הבחירה הזאת, כדי שהיא תהיה קיימת חייבים שיהיו כמה רגעים בציר הזמן. אם היה רק רוצה, לא הייתה חוויית בחירה. אם היה רק עושה לא הייתה חוויית בחירה. לכן צריך שיהיו כמה רגעים, חלקיק זמן שתרצה, חלקיק זמן שתעשה, וחלקיק זמן שתחבר בין העושה לרוצה, ואז יהיה חלקיק זמן שבו תחווה שאתה בוחר, שהעשייה היא תוצאה של רצונך. אבל אם נגיד שאין קשר בין מה שקורה ברגע הזה לבין ... כזה שבחרת. אני טוען שאתה כאלוהים, בוחר מחוץ לזמן, בוחר שתהיה קיימת תודעה, בוחר שתהיה ישות שמודעת לעצמה, ישות שבוחרת, שרוצה, ושעושה, ושתחשוב שמה שקרה זה בגלל שהיא רצתה. זאת ... זמן. כי אם הזמן נוצר, אז הוא נוצר מאין זמן. ולכן אפשר לומר שהאין זמן בוחר את הזמן. האדם יכול לבחור לעשות את מה שהוא רוצה, אבל מצד שני אתה חייב לעשות את מה שאתה רוצה, האדם לא יכול לעשות שום דבר שהוא לא רוצה, והוא לא יכול לעשות שום דבר נגד מה שהוא רוצה, הרצון מכריח אותך מה לעשות. אחד הפחדים הכי גדולים של האדם, שהוא מפחד להשתגע, אבל בתכלס אתה לא יכול לשלוט בזה, כי אם פתאום יכנס בך רצון להיות משוגע, מה תוכל לעשות? כלום. בתכלס האדם לא יכול לדעת בוודאות מה יקרה איתו בעוד רגע, ואין לך מה לעשות נגד זה. אם הרצון שלך יאמר לך, לך תדפוק את הראש בקיר, אתה לא יכול לעשות שום דבר נגד זה. שכול אחד יתבונן בזה, יש רצון ששולט בך. למשל יש רצון לעבוד ואז האדם שמח לעבוד, אבל מנגד, יש רצון לא לאהוב לעבוד, ואז האדם כל הזמן בהתלבטות, אבל אלו שני רצונות שבאות מאותו מקור, שמשגעות את האדם. והאדם לא יכול בשום דרך לעשות נגד רצונו, והוא גם לא יכול לשנות את ה
אובדן שפיות הרגשה של חוסר שלמות שיגעון חרדה מפני איבוד שליטה השתחררות להשתחרר מרצון מחוץ לזמן להיות מודע לעצמך
בחירה חופשית - רצון חופשי - מבוא
... חופשית - רצון חופשי - מבוא בחירה חופשית או רצון חופשי הם ביטויים הבאים לציין שמעשיו של האדם והחלטותיו הם פרי רצון עצמאי ובן - חורין, ואינם קבועים מראש ומוכתבים בידי הסיבתיות ... החופשית בהם. בחירה חופשית בפילוסופיה הכללית הסתירות הקיימות בין מה שנראה כמחייב את עקרון הבחירה החופשית, מתוך האתיקה ומתוך התחושה האישית של האדם כבוחר מרצונו, לבין מה שנראה כשולל את עקרון הבחירה החופשית, כמו עקרון ... ותנאים הגורמים לו, וכך אנחנו רואים גם את מעשינו כמושפעים מטבענו המולד ומהסביבה שהשפיעה עליו. שתי התחושות הללו סותרות זו את זו, כיוון שהראשונה מניחה חופש רצון והשנייה מניחה סיבתיות. מערכות אמוניות - אחריות וגורל מערכת האמונות ... תכליתה, והכרחית מבחינת סיבותיה. כמו כן, על פי תפיסתו של הפילוסוף היהודי ההולנדי ברוך שפינוזה, ההשקפה שהאדם הוא בעל חופש בחירה היא, במלים אחרות, ההנחה שרצונו של האדם אינו כפוף לחוקיות הכללית השלטת בטבע. יוצא שעל פי הנחה זו, הרצון מתחיל שרשרות סיבתיות בלי שהוא עצמו יהיה חוליה בשרשרת כזאת. לתפיסתו הדבר מהוה אבסורד. על פי תפיסתו כל רצון הוא אירוע נפשי, ובתור שכזה הוא נקבע על ידי סיבות נפשיות קודמות. בתור דוגמה לכך שמקורה של הטעות הוא מחוסר ידיעה אמר שפינוזה: כל עיקרה של הדעה בדבר הרצון החופשי מקורה בכך שהאדם יודע את מעשיו, אך על סיבתם אינו חושב אפילו בחלום. ליברטריאנים הפילוסופים הסבורים שהדטרמיניזם אינו מתיישב עם חופש הרצון, ולכן שוללים או מחלישים את התזה הדטרמיניסטית, נקראים בדרך כלל ליברטריאניסטים, ולדבריהם ידיעת הסיבתיות מוגבלת. אריסטו ואפיקורוס טענו שחופש הרצון נמצא במרווח הקטן שמותירה אי הידיעה על הסיבתיות: אמנם אפשר לנבא ... לא הכל. כיום יש המוצאים את המרווח הזה בעקרון האי - ודאות הקוואנטי. המפורסם בין הטוענים כך הוא רוגר פנרוז, בספרו The Emperors New Mind, שבו הוא טוען שחופש הרצון נמצא באי האפשרות לנבא יריות פוטון בודדות בניורונים במוח . אך ... עליהם לנוע, כך גם מעשי האדם מתוארים על ידי הסיבתיות, אך היא אינה כופה על האדם את דרכי הפעולה. כוחו של טיעון זה יפה רק כנגד הרכיב הראשון של בעיית חופש הרצון, כלומר התחושה האינטואיטיבית של ניגוד. הוא אינו תופס לגבי טיעון ... וכן לקבל סיוע והקלות מהחברה. לאחר פיתוח ההפרעה הנפשית, האדם שוכח את העובדה כי פיתח אותה על ידי הסחת דעת מכוונת. זרם נוסף שדוגל בבחירה חופשית ובחופש הרצון של האדם הוא הזרם ההומניסטי, שמייצגיו העיקרים הם ויקטור פראנקל ואריך פרום. אחד משלושת היסודות של שיטת הלוגותרפיה של פראנקל הוא חירות הרצון. אריך פרום כתב ספר שלם ששמו מנוס מחופש ובו הוא חוקר את חתירתו של ... ההחלטה עצמה. תוצאות הניסויים של ליבט עוררו דיון נרחב בין מדעני מוח, פסיכולוגים ופילוסופים, וניתנו להם גם הסברים אלטרנטיביים, המאפשרים להניח את קיומו של רצון חופשי. ליבט עצמו הציע שהרצון החופשי מתבטא ביכולת להימנע מלעשות משהו, כיון שמצא בניסוייו שלמרות שהרצון שהתעורר בקרב הנבדקים שלו לעשות משהו הוא צפוי מראש ואינו חופשי, ... בחירה חופשית ביהדות תפיסת הבחירה החופשית נחשבת למושג יסוד ביהדות, מכיוון שחלקים גדולים בתורה וכל נושא קיום המצוות ורעיונות התשובה, מושתתים על כך שלאדם יש רצון חופשי ואפשרות להטות את עצמו להיכן שיבחר: אם לרע ואם לטוב. עם זאת, ... של רבי עקיבא בנושא זה הוא הכל צפוי והרשות נתונה. לפי פירושם של ראשונים רבים, כוונת מאמר זה היא שעל אף שהכל צפוי כבר בעיני האל, הרשות ניתנת לאדם לפעול לפי רצונו. ישנם כאלו שפירשו את הכל צפוי לא מלשון תחזית עתידית אלא ... בידו לעשות מה שירצה והוא בעל בחירה - דרך חיים, עמ קמח אף המשך חכמה בפרשנותו למקרא, סובר בדומה כי אלוהים צמצם את שליטותו בעולם ונתן לאדם אוטונומיה לעשות כרצונו: הצלם האלהי הוא הבחירה החפשית בלי טבע מכריח רק מרצון ושכל חפשי... רק זאת אנו יודעים שלהבחירה החפשית הוא מצמצום האלקות ... ונגד הישר בעיני ד. - משך חכמה בראשית א, כו המלבים משליך את יכולת הבריאה ושינוי סדרי הטבע של אלוהים אל האדם, וסובר שכמו שאלוהים הבורא משנה את סדרי הטבע לפי רצונו הבחירי, כך האדם יכול לשנות את טבעי גוייתה, ולברוא את עצמו בריאה חדשה להיות כבני אלהים. (תהילים לט ז) הרב יהודה לייב הלוי אשלג, מקובל מהמאה העשרים מוסיף ומסביר כי טבעו של האדם הוא רצון לקבל הנאה ותענוג לעצמו (אגו). ובעל כורחו הוא מנוהל בטבע זה על ידי ... התענוגים ותועלתם תלויים בגורמים כגון - קניינים תורשתיים או ממוסכמות שקבעה החברה שממנה הוא מושפע. אני יושב, אני מתלבש, אני שח, אני אוכל... אלא מכוון שאחרים רוצים שאשב ואתלבש ואדבר ואוכל בצורה זו. כל זה לפי רצונם וטעמם של החברה - ולא רצוני החופשי. על פי תפיסתם של המקובלים, הבחירה החופשית מתאפשרת כאשר ... המניע האגואיסטי בכל מעשיו, ומתוך תובנה זו הוא רואה וקובע את הנזק שגורם האגו לו ולסובבים אותו. לאדם זה ניתנת הבחירה להכניס את עצמו לחברה שתתמוך ותעזור לו לרצות להתעלות מעל האגו ולשאוף לרכוש טבע שני - אהבת הזולת (אלטרואיזם). ... קבלה (אגואיזם) ונתינה (אלטרואיזם), רק אז הוא יכול להתחיל לבצע בחירה בכוח שבו הוא ישתמש בכל מעשה ומעשה, עד שישיג את תכונת הנתינה במלואה. אולם יש חירות לרצון לבחור מלכתחילה בסביבה כזו, בספרים ומדריכים כאלו שמשפיעים לו שכליות ... הבחירה החופשית. הוגים רבים סברו שידיעת האל היא נגזרת מבחירתם של האנשים ומאוחרת להם סיבתית, אך אינה מאוחרת בזמן כיון שהאל נמצא למעלה ממגבלות של זמן. תירוצים נוספים נאמרו לשאלה זו, אך רבי משה אלמושנינו שהאריך בנושא והעלה ...
מושפע בחירה וידיעה הסרת אחריות פסיכואנליזה בריחה טרוד חלום איך לחשב
הכל צפוי והרשות נתונה, דטרמיניזם, בחירה חופשית, הכל מלמעלה, רצון חופשי - מה האמת?
... צפוי והרשות נתונה, דטרמיניזם, בחירה חופשית, הכל מלמעלה, רצון חופשי - מה האמת? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הכל צפוי והרשות נתונה, דטרמיניזם, בחירה חופשית, הכל מלמעלה, רצון חופשי - מה האמת?. השאלה הבאה שנשאלתי, היא איך להינצל ולהתגבר מקליפת ישמעאל ואני ואמר את זה ... בחירה, אז מה מהות השאלה בכלל?! אם אין לך בחירה חופשית, אין בכלל שאלה, ממילא אתה עושה מה שרוצים ממך שתעשה. ורבי נחמן מה שהיה איתו, הוא חי בקהילת מטומטמים יהודים שהיה להם את השיגעונות של ... לך מה תבחר. יום אחד, מישהו שאל את רבי נחמן, מה זו בחירה חופשית? ורבי נחמן ענה, אם אתה רוצה, אתה עושה! ורבי נתן שלא קלט, והיה מטומטם, אמר וחקקתיו במוחי היטב, לזכור, שאם אני רוצה אני עושה, יש לי בחירה חופשית! המטומטם הזה לא קלט איך שעבדו עליו, למה עבדו עליו? כי האדם בוחר לעשות את מה שהוא רוצה, אבל האדם מוגבל לעשות את מה שהוא רוצה, כי האלוהים מגביל אותך לעשות את מה שהוא רוצה. וגם אלוהים מוגבל לבחור את מה שהוא רוצה. נניח שאלוהים יצר את הרצון של עצמו, האם הוא רצה ליצור את הרצון של עצמו? כי אם רצה ליצור את הרצון של עצמו ולא היה לו רצון עדיין, אז איך זה יכול להיות שיצר רצון? כך שאם את הרצון שלו הוא לא יצר, אז משהו יצר את הרצון של אלוהים, ולכן גם לאלוהים אין רצון של עצמו. ובחירה חופשית זה משהו אחר לגמרי לגמרי . לאדם יש בחירה וגם אין לו. מצד הגוף אין לו ... מאיזה צד יש לך בחירה? מהצד של אלוהים שבחר שתהיה בחירה, ומי ברא את האלוהים הראשון שברא את הרצון, אני יודע שיש כאן שאלה. אך מהצד של האלוהים הראשון אין שאלה, אין רצון, אין כלום, הכל אחד! ויש בכך הרבה דברים עמוקים שכל אחד צריך להתבונן בהם. אבל אם אתה כופר באלוהים וחושב שיש לך רצון משל עצמך, איך תבין בכלל את הרצון של אלוהים? אם בן אדם רוצה להבין את הבחירה החופשית של אלוהים, קודם כל שיבין את הבחירה של עצמו איך הוא יוכל להבין את הרצון, את הבחירה החופשית? אם הוא לא מבין את עצמו? ועל ידי שהאדם מתבונן בתוכו, ומבין את האמת שהוא ...
מוסלמים דת אנושיות ידע צריך להגיד מהות התלבטות לחשוב
אלוהים + בחירה חופשית - לאלוהים אין בחירה חופשית - למה?
... אלוהים + בחירה חופשית - לאלוהים אין בחירה חופשית - למה?. אלוהים + בחירה חופשית - לאלוהים אין בחירה חופשית - למה? הפעם אני רוצה לדבר על הבחירה החופשית של אלוהים. כולם מדברים הרבה על, יש בחירה ... אין בחירה חופשית, ממילא גם לאדם אין בחירה חופשית. העניין הוא די פשוט, מהי בעצם בחירה חופשית, היא הגדרה, זה אומר שלאדם יש רצון, יש לו כמה התלבטויות, והוא בוחר לעשות כך או אחרת. זאת אומרת שהאדם מתלבט ובוחר מה לעשות וזה הרי ברור לגמרי שלאדם אין בחירה חופשית, ולמה אין לו בחירה חופשית? כי הוא לא בוחר את הרצון של עצמו, בסופו של דבר כשי שהוא יעשה משהו, הוא צריך לרצות אותו. ומה גורם לאדם לרצות את הדבר הזה ולא דבר אחר? רצון פנימי יותר! אבל מה יוצר את הרצון הפנימי יותר? רצון פנימי עוד יותר! אבל מי בוחר את הרצון הראשון? האדם לא בוחר את הרצון הראשון שלו, זה ברור לגמרי, שכל אחד יסתכל בתוכו ויראה אם הוא בוחר את הרצון שלו. ולגבי אלוהים, האם אלוהים באמת בוחר לעשות את מה שהוא עושה? ... את העולם וברא אותו, צריך לזכור שבריאת העולם האמיתית לא התרחשה ברגע יצירת היש, ברגע יצירת העולם שלנו. אלא ברגע בריאתו של הרצון של הבורא! ברגע שהבורא רצה משהו, זה עצמו בריאת העולם, זא גם אם הבורא היה רוצה לא לברא את העולם, זה היה כבר כמו בריאת העולם, עצם הרצון זה כבר בריאת העולם. עצם המחשבה האם לברא או לא, זזה עצמו כבר בריאה. זה כבר נקרא צמצום, כי בשורש הראשון, אין הבדל בין הבורא לבין רצונו, ובשורש הראשון אין בכלל שום שינוי, אין שניים, וברגע ... אותו ממה שאומרים עליו וזו כבר בריאה. השאלה האמיתית שנשאלת האם הבורא בחר את הבריאה הראשונה, העולם הראשון. הבריאה הראשונה, זה הרצון שלו, העולם הראשון, זו הבחירה של הבורא, העולם הראשון זה מידת הטוב, או מידת הרע של הבורא, זו היכולת של הבורא להשתנות, והשאלה האם הוא ברא את הרצון של עצמו מתוך בחירה או מתוך בחירה? ושתי התשובות נכונות, כי לא היתה לו עוד בחירה, הוא לא בחר לברא את הרצון והבחירה של עצמו, לכן הרצון נברא מעצמו, לכן כל התהליך הוא לא הרצון של הבורא, לכן כל מה שאחרי זה היא לא הבחירה של הבורא! כי הוא לא יכול לברא את הרצון של עצמו, ולכן איך שלא נסובב את זה, אם קיים עולם, אז לא הבורא בחר אותו, הוא נוצר מעצמו, ולמה מעצמו? כי הרצון נוצר מעצמו! עוד לא היו שניים, אז איך נוצרה הנפרדות הראשונה, ... עצמו, מישהו צמצם את הבורא ונתן לו אפשרות לצמצם את עצמו! מי צמצם? הוא עצמו צמצם את עצמו, זה לא מסתדר, כי אחכ נשאל מי ברא את הרצון של זה שרצה לצמצם אותו? כל התהליכים בעצם מתחילים בהעדר בחירה, כי עדיין אין רצון, והרצון הראשון לא יכול להיווצר מרצון קודם, ואם הרצון של לברא את העולם נוצר מעצמו, אז מה שייך להגיד שהבורא בחר לברא ... בבני אדם, אף אחד לא מתווכח עם זה שיש לבני האדם תחושה שהם בוחרים! השאלה היא האם באמת אתה בוחר? כי אפילו אלוהים אין לו בחירה לרצון של עצמו, אז אם הוא לא בוחר, איך אתה בוחר את הרצון של עצמך? הרי הרצון נבחר מעצמו, אז מה שייך להגיד שאתה בחרת אותו? ועכשיו, בחירה ...
הוכחה שאלוהים קיים תשובות מה יוצר את הרצון לרצות דברים מה חושבים עלי אלוהים אמיתי הוכחות לקיום אלוהים פרספקטיבה
רצון ללא סיבה, בחירה חופשית, חופש הבחירה, אתה כלום, מה באמת אתה רוצה, עלה נידף, לבחור כמו אלוהים, הכל רע תמיד, הכל טוב תמיד
רצון ללא סיבה, בחירה חופשית, חופש הבחירה, אתה כלום, מה באמת אתה רוצה, עלה נידף, לבחור כמו אלוהים, הכל רע תמיד, הכל טוב תמיד לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: רצון ללא סיבה, בחירה חופשית, חופש הבחירה, אתה כלום, מה באמת אתה רוצה, עלה נידף, לבחור כמו אלוהים, הכל רע תמיד, הכל טוב תמיד. אליעד: בואו נסביר על הרצון . כול הרצונות בעולם, תמיד יש רצון אחד לפניהם. אין שום רצון שאין לו לפניו. עד שמגיעים לנקודת ההתחלה, ששם הרצון הראשון. מה זה אומר הרצון הראשון? הרצון הראשון רלוונטי רק לגבי אלוהים. מה הכוונה? אתה רוצה כי גרמו לך לרצות. אבל אלוהים, או מי שאתה באמת, הוא רוצה, כי רק ככה הוא רוצה. למשל, יש כאן בקבוק, האם יכול להיות שלא יהיה פה בקבוק? מצד האין סוף, אם אלוהים רוצה, לא יהיה פה בקבוק. אז למה יש פה בקבוק, איזה אינטרס יש לאלוהים שיהיה פה בקבוק? אין אינטרס, כי הוא בהתחלה עוד לפני האינטרס. אלוהים הוא המחוקק של החוקים, הוא רוצה הכל בבת אחת. כשמחוקקים את החוקים בפעם הראשונה, מחוקקים אותם בלי סיבה מוגדרת. פשוט חוקקו את החוקים. זאת אומרת, שאלוהים רוצה, כי ככה הוא רוצה. כול הרצונות, ההתחלה היא שהמציאות גורמת לי לרצות את זה. אני מבחינתי לא צריך את זה, אבל המציאות עושה שאני אהיה קיים, וגורמת לי לרצות את זה. גם זה שאני קיים, אני לא בחרתי. אין מה לעשות נגד זה, אמרו לי להיות קיים, ואמרו לי לעשות. אבל למה המציאות רוצה? מנקודת מבט אחת זה ללא סיבה, זה הרצון היחיד שהוא ללא סיבה. ומה זה אומר בלי סיבה? שאם אתה מסתכל על הרצון הראשון, שמצד הכלום נהיה משהו, אם אתה הולך צעד אחד אחורה משם, אז אתה מגיע לנקודה שאין הבדל בין רוצה ללא רוצה. מה זה אומר, מצד אחד המציאות רוצה שיהיה בקבוק, וגם המציאות לא רוצה שיהיה בקבוק. אך באחדות אין הבדל בין המציאות רוצה לבין המציאות לא
להרגיש מה שאתה רוצה היפוכים האמת המוחלטת הרצון שאלות שורש הרצון בחירה על הכל mp3
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רצון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רצון, איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי להרזיה, אימון אישי ועסקי בנושאי רצון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 19_08_2025 השעה 05:08:49 - wesi4