ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ביטחון עצמי / הערכה עצמית - איך לפתח אותם?
... עצמי הערכה עצמית - איך לפתח אותם? ביטחון והערכה עצמית כולנו מחפשים ביטחון! כולנו שואפים לביטחון כלכלי, ביטחון מדיני אבל האם עצרנו רגע לחשוב כיצד אנו יכולים ליצר ביטחון לעצמנו או עם עצמנו? ...
התנהגות מצפון צורך ביטחון עצמי בחיים ביטחון אישי התחברות נשמה להיות בטוח בעצמך
כיצד תזכור את מה שאתה לומד? כיצד לפתח חשיבה פרקטית ומעשית?
... תזכור את מה שאתה לומד? כיצד לפתח חשיבה פרקטית ומעשית? עליך להתרגל לעשות יותר ממה שאתה יודע. עליך להיות תמיד במצב שחסר לך ידע ולא במצב שחסרה לך עשייה, כי כל ... אותו. אם תתרגל ליישם את כל מה שאתה לומד זה יפתח אצלך גם חשיבה מעשית, כי ברגע שאתה תתרגל ליישם את כל מה שאתה לומד, ממילא כל דבר שאתה לומד אתה תלמד אותו בצורה כזו שמשליכה על ...
לשפר את החשיבה יכולת שכלית כישורי חשיבה אתה צריך יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולת קוגניטיבית לאמן את המוח
הארה - מכתב מעצמי לאני
... כישות אישית, אינדבידואלית ומתפתחת אמור להשיג. זאת אומרת, אתה מניח שמטרת מסע החיים, או ... אבל לפניי שאתה ממשיך במסע ההתפתחות שלך לעבר מושלמות, הארה או הגעה הביתה, אני רוצה לשאול אותך: ... אחד אבל אנחנו שונים - אתה מתפתח ואני לא. אתה מתפתח ואני כבר שלם. אתה מוכל בתוכי ואני לא מוכל בתוכך, אתה חלקי ... חופשי. אתה דפוס או תוכנה שמתפתחת. אני מפתח אותך וממשיך לפתח אותך עוד ועוד ללא סוף, רק משום שאני יכול וזהו המשחק שלי - ... אינסופית וחסרת מגבלות וההתפתחות שלך היא מה שמצביע על זה, עליי. דרכך אני מגלה מי אני, דרכך ... שאני האנטליגנציה שבוראת ומפתחת את העולם הזה, אומר שאני האישיות, שאני האני, שאני הוא הכלי, ... ללכת. ובדיוק באותו אופן שבו מפתח תוכנה לא רוצה למחוק את התוכנה שפיתח רק משום שיש לה מגבלות, לא, במקום זה הוא ממשיך לפתח אותה. אבל ההבדל המהותי ביני לבין מפתח תוכנה או הורה שרוצה שהילד שלו ילמד ללכת הוא שאני לא מונע על ... משום שהאנטליגנציה שאני, המפתחת אותך, היא אינסופית. ולכן, אני לעולם לא כועס עלייך או מאשים ... או נפילה שלך, אני פשוט ממשיך לפתח אותך. ולפעמים אתה מסיק מסקנה מוטעית לחלוטין, משום שאתה שם לב שאני כל הזמן ממשיך לפתח אותך. אתה מניח שאני לא אוהב אותך כפי שאתה, שאני לא מרוצה ... אותה. ועכשיו, אני הולך לתקן ולפתח את התבנית הזאת בעצם מילים אלה. אז אני רוצה שתבדילו בין ... באמת שלמה ואינה זקוקה לשום התפתחות. ומצד יש את הכלי, זהו האני שלכם (אבל למעשה כל האני הם ... את הכלי שלכם, והוא לעולם מתפתח ולעולם לא יגיע לסוף ההתפתחות. אל תצפו מן הכלי להגיע לסוג של סוף התפתחותי או מושלמות כי זאת טעות נפוצה וכואבת מאוד. תבינו שהכלי ... אתם, אם כי לא נפרד ממכם. הוא מתפתח, זהו טבעו וזוהי הכוונה מאחוריו. המשיכו לפתח אותו כי זהו כל המשחק וזהו כל הכיף שלנו כאן! אבל, וזהו עוד ... בין עצמכם לבין הכלי, בין מפתח התוכנה לבין התוכנה, בין הרואה לבין ההשתקפות במראה. כי אז אתם ... שבה אין לכם שום יכולת לפתח את הכלי, בדיוק כפי שההשתקפות במראה לא יכולה לזוז מילימטר אלא ... של המטאפורות... אלא תמשיכו לפתח אותן). וזה מביא אותי לחלק האחרון והוא השאלה: מהי התפתחות? ומה מביא להתפתחות? אחריי שענינו לעצמנו כאן על השאלה מה מתפתח ומה לא מתפתח, וראינו שהם אינם אותו האחד ועם זאת הם אינם נפרדים וזאת לא ... שלנו, מיד אנחנו יודעים מהי התפתחות ומה יביא לעוד הת
נפרדים לזכור אני רוצה אותו הקשבה אושר מוחלט רוחני דע את עצמך ישויות
כיצד להחמיא לילדים בלי להרוס להם את הביטחון העצמי
... מחמאות כאלה כלפי ילדים? כלפי הילדים שלכם? נעים לכם הצליל? אם כן, קראו היטב הלאה. אלו מחמאות הרסניות לביטחון העצמי של ילדיכם. למה מייחסים הישגים? אפתח בשאלה שמעלה אלפי קון בספרו החינוך שילדינו ראויים ... מעניין יותר. תפיסות בסיסיות שונות יש פה משהו עמוק, ולא רק סמנטיקה. יש שתי תפיסות בסיסיות שונות לאנשים. דואק קוראת להן התפיסה המקובעת, והתפיסה המתפתחת. אנשים שמחזיקים בתפיסה המקובעת, חושבים שהישגים נובעים מתכונות אופי. מחוכמה. מכריזמה. מאומץ. אי אפשר לפתח את התכונות הללו, רק להוולד איתן. ואם כך, מטרתם בחיים היא להוכיח את עצמם. להוכיח שהם נולדו עם התכונות הטובות. ורצוי גם להשפיל אחרים בדרך, כדי להוכיח שהם עצמם טובים יותר. אנשים שמחזיקים בתפיסה המתפתחת מאמינים בהתפתחות, בפיתוח כישורים. הם רוצים לבנות את עצמם ואת ההישגים שלהם. והם גם פתוחים לגדילה של אחרים - למה לא? אין הרבה מה להוכיח, יש מה לפתח. מורישים את התפיסות והתפיסות שלנו עוברות בירושה לילדינו, דרך ההתנהגות שלנו ודרך השפה שלנו. אם אנחנו אומרים לילד, אתה מוכשר, אנחנו מפתחים אצלו את התפיסה המקובעת. התפיסה שאומרת שיש דבר ... שיש בה מתכון להצלחה המחמאה להשקעה כוללת בתוכה מתכון להצלחה. אם מחמיאים לי על השקעה, אני יודע מה להמשיך ולעשות: כשאני מצליח - להמשיך להתאמץ ולהתפתח, וכשאני נכשל - להמשיך להתאמץ ולהתפתח . אין הבדל גדול בין המקרים עבורי, והמשמעות לא ... של ילד דואק מצטטת ציטוט משעשע במיוחד. היא שאלה ילדים בכיתה ב, איזו עצה הייתם נותנים לילד בכיתה שלכם שמתקשה בחשבון? והנה עצה שנתן ילד בעל תפיסה מתפתחת: תגיד, אתה מתייאש מהר? אתה חושב רגע ואז מפסיק? ... ללא הרף שהיא חכמה. והתפיסה שלה היתה בדיוק כמו זו שלי: אני חכמה, אבל לא מספיק. מהיום שהפסקתי לחשוב על עצמי כעל חכמה או לא חכמה, ורק לחשוב איך לפתח את עצמי עוד ועוד, התחלתי ליהנות הרבה יותר מהישגי. ... חווים קשיים רגשיים עצומים. ההצלחה מלחיצה אותם, כל כישלון קטן מפיל אותם. הם מתקשים מאוד לפעול בסביבה מאתגרת רגשית. אנשים שאוהבים אתגרים ואוהבים להתפתח, ולא עסוקים כל הזמן בתיוג עצמי של מוכשרים או לא ... שלי. ולפעמים: אתה בן ה - 4 שלי. את בת ה - 7 שלי. באנגלית זה נשמע קצת יותר טוב. מה קורה כשמגיעים לנבחרת? התפיסה שלי הזו, שדואק קוראת לה התפיסה המתפתחת, עומדת למבחן יומיומי בקשר שלי עם בתי. היא מתעמלת ... שהיא רצתה מאוד, רשמתי אותה בלב כבד, והיא היום נהנית מכל רגע, ומתקדמת המון. כמה חודשים אחרי שהתחלתי לחשוב על הנושא הזה של תפיסת עולם מקובעת או מתפתחת, אני בכלל לא מתמקדת בצד התחרותי של הנבחרת, או בכישורים שיש או אין לבתי כרגע. מבחינתי נבחרת היא פשוט מקום להתאמן בו הרבה. להתעמל הרבה. לזוז הרבה. לפתח כושר ריכוז ואומץ. לפתח עוד ועוד את תפיסת העולם המתפתחת, לפתח את הכישורים. לעמוד מול אתגר אחרי אתגר, וליהנות ... בביהס של בתי אמרו שהיא הישגית. הופתעתי מאוד: הישגית? איך זה יכול להיות? מעולם לא אמרתי לה חצי מילה על חשיבותו של ציון, או נצחון כלשהו, אלא רק על לפתח את יכולות הקריאה, הכתיבה והחישוב שלה. זה הדבר היחיד שמעניין אותי. הפיתוח. אבל בעולם המעשי, גישה כזו של פיתוח כישורים מביאה להרבה השגים. כי מטבענו, אנחנו ...
מבחן ללמד פירגון ילדים סקרנות יכולות קריאה מצליחן חינוך
כלל המעבר באפיקי המחשבה - יצירת אופקים לנושא ידוע
... כשם שבמתמטיקה מתחילים בנושא אחד מתוך ידע בנושא קודם לנושא זה, כך יש לפתח נושא וזה כלל המעבר: אפיקים לפתח בכל נושא: 1 - הגדרה מדויקת של הדבר שאותו רוצים לפתח. 2 - מהן הסיבות שהדבר הוא כך ולא אחרת בצורה שונה. למשל רוצים לפתח את הנושא של איך לפתח נושא לצורך העניין, ניקח את המילה אפיק ונלך למילונאות: http: dor.writeme.co.il Milonaot.htm ומשם ניקח את ההגדרה, שזהו ... וכעת לאחר שקראנו את הנתונים נכון, אנחנו מגלים שבעצם גילינו את התשובה לפיתוח המיומנות החדשה של הפוסט הקודם וזהו למעשה האפיק של הנושא הזה. האפיק של הנושא איך לגלות אפיק לנושא הקודם וכן, איך לפתח את המיומנות של לאתר דברים מתוך הידע הקיים. משל א ב וג. א - פיתוח נושא לפי אפיק. ב - קריאת נתונים. ג - פיתוח מיומנות חדשה. ...
הגדרה פיתוח מיומנות מיומנות יודע את הכל צורך ללמוד הגדרות להמשיך
הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא
... קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות (באנגלית ADHD, נקראת בקיצור הפרעת קשב) היא הפרעה הנובעת מהתפתחות פתולוגית של מערכת העצבים המרכזית. תסמיני הליבה של הפרעת קשב הם קשיי קשב וקשיי ריכוז, היפראקטיביות ... של אבחנת הפרעת קשב. ADD הוא מונח ששימש בעבר לתיאור הפרעת קשב ללא היפראקטיביות. הפרעת קשב היא תופעה שכיחה, המוערכת בכ - 5% - 10% מהאוכלוסייה. עקב טבעה ההתפתחותי, ברוב המקרים היא באה לידי ביטוי לראשונה בילדות, אך היא אינה חולפת עם ההתבגרות ומלווה את האדם ... לוקים בהפרעה זו, רובם בנים. עקב אופייה הכרוני היא לא נעלמת גם בחיים הבוגרים של האדם, ולכן ניתן למצוא אותה בכל שכבות הגיל. הפרעת קשב אינה סטטית וקבועה אלא מתפתחת לאורך ציר הזמן - יש לה ביטויים מגוונים בגילאים השונים, בהתאם למכלול התכונות של האדם והסביבה בה הוא חי. עם זאת, מהלך ההתפתחות של הפרעת קשב ואופן הביטוי של התסמינים לאורך החיים לא ברור במלואו ונדרש למחקר נוסף. 50% - 70% מבני ... לבעיה, משום שהם חשים שהצליחו להתגבר עליה, במיוחד אם הצליחו לסיים לימודי בית ספר תיכון או להגיע ללימודים אקדמיים למרות ההפרעה. לעתים ההרגלים שאדם עם הפרעת קשב מפתח לעצמו על מנת לפצות על ההפרעה ולהסתירה, מונעים ממנו להכיר בצורך בטיפול ובחשיבותו. עם זאת, כיום יש ... מתרחש בגילאי הילדות כבר מתקופת גן הילדים והם יכולים להופיע גם אצל ילדים מתחת לגיל שלוש שנים. ההבדל בין התסמינים הישירים לגורמים אחרים העלולים לפגוע בתפקוד התפתחות מהלכה של הפרעת קשב אינה מבוססת על גורם יחיד, אלא על מכלול גורמים ביולוגים, פסיכולוגים וחברתיים ... להשתפר רק באופן חלקי או זמני - היכולת להתמודד מול ההשלכות המשניות שלהם היא טובה יותר. ניתן לתת מענה יעיל לקשיים משניים רבים על ידי הקניית אסטרטגיות למידה ופיתוח סגנון למידה מותאם. לדוגמה, את הקושי להתרכז באופן רציף לאורך זמן ניתן לעקוף על ידי עבודה עם הפסקות ... לחוקים הרשמיים או החברתיים. קושי להימנע מפעולות מסוכנות. במחקרים נמצא שתרופות ממריצות אינן יעילות בהפחתת הנטייה האימפולסיבית של אנשים עם הפרעת קשב. מבחינת התפתחות חברתית רמת האימפולסיביות נמצאה קשורה לקשרים בין אישיים חלשים של ילדים עם קבוצת השווים שלהם. קשיים אלו עלולים להוביל לתוצאות שליליות בעתיד. היפראקטיביות היפראקטיביות היא פעלתנות יתר (היפר=עודף, אקטיביות=פעלתנות). היא עשויה להתפתח כבר בשנים הראשונות לחיים ובאה לידי ביטוי במספר דרכים פגיעה באינהיביציה - יכולת דיכוי התגובה ... באופן אישי ושגוי על מעשים או מחדלים שלא בשליטתו. לצד זאת, המבוגרים המשמעותיים (כמו מורים והורים) יכולים להיות מקור הגנה לילדים עם הפרעת קשב והמנוע שמניע את ההתפתחות החיובית שלהם, אם ידעו איך להכיל את הקושי ובו - זמנית לראות את הילד מעבר לקושי. תחלואה נלווית באופן ... שגורמים שונים מופיעים יחדיו באופן שכיח באוכלוסייה מסוימת אינה יוצרת קשר סיבתי בניהם. הפרעת קשב מאופיינת בתחלואה נלווית משמעותית, כך שישנן לקויות פסיכולוגיות והתפתחותיות מגוונות אשר באופן תדיר מתקיימות איתה בכפיפיה אחת. אנשים בעלי הפרעת קשב לעתים קרובות סובלים גם ... אובחן כבעל הפרעת קשב אחד מהמצבים הידועים כבעלי נטייה להופיע באופן תדיר עם הפרעת זו, יש לבדוק את האפשרות לקיומה. קשיים העלולים להיווצר בעקבות ADHD עקב טבעה ההתפתחותי של הפרעת קשב, ברוב המקרים הקשיים יבואו לידי ביטוי ראשוני בילדות. קשיים אלו עלולים להשליך על עתידם ... לנקוט באלימות. גם במקרים בהם כישורי הלמידה של האדם תקינים, תגובות שליליות של החברה על הקושי לתפקד בהתאם לדרישות המערכת ולשמור על הגבולות במצבים מובנים עלולות לפתח בעיות התנהגות משניות. בגילאים צעירים בעיות התנהגות עלולות לפגוע בקשר שבין הילד להוריו. זאת משום שילד ... בעלי בעיות התנהגות בולטים יותר בעיני הצוות החינוכי. על יועץ בית הספר להתערב במקרים אלו משום שהמורה עלול להתקשות מאוד להתמודד מול תלמיד בעל פעלתנות יתר, ולפתח כלפיו רגשות של כעס וניכור. מורים נוטים לאתר תלמידים בעלי הפרעת קשב עם תסמינים של היפראקטיביות ... לסמפטומים הראשוניים של הפרעת הקשב, ועלולים להיות בלתי הפיכים. התחום החברתי מכיוון שהתסמינים של הפרעת הקשב מופיעים לראשונה בגיל הילדות הם יכולים להשפיע על ההתפתחות החברתית של האדם. בהתאם לכך, אנשים בעלי הפרעת קשב עלולים לחוות קשיים בחיי החברה והמשפחה, אשר כוללים ... הופך לליצן של הכיתה, לילד דחוי או לבריון. ילדים רבים עם הפרעת קשב מציינים שהם מנסים להתחבר לילדי הכיתה, אך מוצאים את עצמם נידחים ומכאן יסיקו שמתנכלים להם ויפתחו רגשות שליליים כלפי חבריהם לכיתה. בעיות חברתיות יכולות להיגרם גם בעקבות חוויות של כישלון, תסכול ... לעצור את הסחרור של המעגלים החברתיים - התנהגותיים השליליים, להקטין את עוצמת התגובות השליליות ולצמצם את תדירותן. התחום הרגשי להפרעת קשב יכולה להיות השפעה על ההתפתחות הרגשית של האדם. כבר מגיל צעיר אדם הסובל מהפרעת קשב יכול להסתמן כילד שאינו ממצה את יכולותיו, דבר ... מהתמודדות עם אתגרים שנראים בעיניהם קשים מדי. נטייה לדחיינות וההימנעות מאתגרים גורמת לחוסר מימוש של היכולת ולכן הדימוי העצמי ממשיך להפגע. להפרעת קשב ישנו אופי התפתחותי וכרוני. משום שהביטויים הראשונים של הסמפטומים מופיעים לרוב בגיל צעיר, ההשפעה שלהם על הפן הרגשי ... התחום הרגשי. בעיקר בגיל צעיר, בסיס בטוח של קשר עם דמויות משמעותיות, אוהבות, תומכות ומקבלות יכול להקנות אמונה אופטימית בנוגע לאפשרויות ההתמודדות עם הפרעת הקשב, לפתח ביטחון ברצונם הטוב של האחרים לסייע ולבנות תחושה של מסוגלות עצמית להתמודדות. התחום האקדמי אחת הבעיות ... ביותר המשפיעים על תפקודם של תלמידים ומרבית התלמידים עם הפרעת קשב מאותרים על ידי גורמים חינוכיים. טווח ריכוז קצר וקשיים בארגון ובקרה פוגמים ביכולת של התלמיד לפתח אסטרטגיות למידה. בנוסף, יכולת הזיכרון החיונית ללמידה נשענת על תהליכים רבים כמו קידוד, ארגון ואחסון ... מרכז הכובד מההורים לבני הגיל בכל הנוגע לקביעת הערך העצמי. בסביבות כיתה ד ילדים מודעים לרמת התפקוד שלהם ביחס לבני גילם. לכן, ילד עם הפרעת קשב נמצא בסיכון גבוה לפיתוח ערך עצמי נמוך בכל הנוגע ליכולותיו הלימודיות. הערכה עצמית נמוכה יכולה להוביל להימנעות מאתגרים ולחרדת ... ובעיות תפקוד. על המורים להפגין התפעלות מיכולותיו של התלמיד ומתחומי החוזק שלו ובכך לאפשר לו חוויה חיובית של הסתגלות לחוקים ולדרישות של בית הספר. קשר חיובי המתפתח בין מורה לתלמיד בעל הפרעת קשב עשוי להוביל לירידה ניכרת בהפרעות התנהגות בשיעור ואף מחוצה לו ולקדם את ... או לאפשר לו לוותר על עצמו. דרישה זו להתמודדות מול אתגרי המערכת צריכה לבוא לצד הפגנת אמון במאמצים הכנים של התלמיד ומתן תמיכה הולמת לקשייו הריאליים. כאשר מורה מפתח דפוס קשר חיובי ובטוח והמבוסס על אמון עם תלמיד כזה, הוא מסייע לו להיחלץ ממעגל הפגיעות והחשדנות שהיה ... את היכולת של בתי הספר הרגילים להתמודד עם תלמידים אלו. השאיפה היא למנוע הדבקת תוויות שליליות כבר עם התחלת הלימודים, משום שעלולה להיות לכך השפעה על כל המסלול ההתפתחותי העתידי. היועץ החינוכי הוא גורם זמין להנחיית הצוות החינוכי. אחד מתפקידיו הוא להעביר את הידע שיוכל ... המסוגלות וביכולת של האדם לתפוס את כישוריו ולהציג אותם בפני אנשים אחרים. מצב זה יכול להקשות בהמשך על ההשתלבות של אותו אדם בשוק העבודה ולהשפיע על היכולת שלו לפתח קריירה מקצועית. קשיים אלו באים לידי ביטוי כבר בשלב הראשוני של חיפוש העבודה ותהליך הקבלה. הם ממשיכים ... חדשות. הקושי של אנשים בעלי הפרעת קשב להעריך סכנות ולהימנע מתגובות לא רצויות יכול להתפרש בעיני הזולת כאומץ הראוי להערכה. הרווח החברתי של נטייה זו יכול לגרום להתפתחות של אישיות מתגרה ומסתכנת. היעדר העכבות בשילוב עם חוסר הסבלנות המאפיין בעלי הפרעת קשב הופך אותם ... קשב הוא חיוני לצורך בניית תוכנית טיפול מתאימה ומניעת בעיות נלוות בהמשך. זאת בשל הנזקים האפשריים של הפרעת קשב להישגים בלימודים, לתפקוד בתחום החברתי והפסיכו - התפתחותי ונזקים פוטנציאליים לחברה. חייו של אדם הסובל מהפרעת קשב וריכוז אשר לא טופל משום שלא הוכר ככזה, ... שהם יוצרים תוצאות רצויות של הטיפול יכולות להיות שיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים ועמיתים. הפחתה בהתנהגויות המפריעות לסביבה. שיפור ביצועים אקדמיים, כולל פיתוח יכולת למידה עצמאית, הגברת כמות העבודה, שיפור היעילות, הקפדה על דיוק והשלמת מטלות. שיפור בהערכה ... שיכולים לבוא לידי ביטוי בצורה דומה. הפתרונות הטיפוליים בהפרעה הם חלקיים ויש צורך לקבץ פתרונות שונים כדי לשפר את איכות החיים והתפקוד של בעל ההפרעה. יש צורך לפתח טיפולים יעילים יותר בעלי השפעה מתמשכת. חלק מהפתרונות דורשני ולכן ההחלטה בדבר המדיניות הטיפולית ... ואימון מוחי. כמו כן, טכנולוגיה פשוטה יכולה להיות לעזר. נמצא שילדים עם הפרעת קשב אשר הסתכלו במראה בזמן שעבדו, תפקדו טוב יותר מבחינת התפקודים הניהוליים שלהם. פיתוח סגנון עבודה יעיל באופן טבעי אנשים נוטים לפעול כמו כולם בהתאם להיגיון המקובל ולציפיות של הסביבה. עם ...
לזלזל אישיות קיצונית אישיות זיכרון בעיות חברתיות חינוך הילדים פריון עבודה חרמנות
מה נותן לך מוטיבציה? מה מניע אותך?
... שגורמים לנו לפעול, למקורות של אנרגיה ומוטיבציה בחיינו. שנית, עלינו לפתח הרגלים שיאפשרו לנו לתחזק את עצמנו ולמלא דלק על בסיס קבוע ולא לחכות שנתקע על הכביש המהיר של החיים. ודבר חשוב נוסף, עלינו לפתח מנגנון שיסייע לנו לבצע מעברים מהירים יחסית בין ירידה לעלייה, כלומר מנגנון שימנע ... (אולי הגדול מכולם), למידה היא תכלית החיים. אנשים מצליחים מקפידים לפתח לעצמם מודל צמיחה ולמידה שיאפשר להם לעצור מדי פעם, להיכנס לתחנת דלק ולהטעין את עצמם בידע שייתן להם כוחות מחודשים להמשיך. ידע שיסייע להם לצמוח ולהתפתח. הם יודעים שככל שישחיזו יותר את הגרזן שלהם, הביצועים והתפוקה שלהם יעלו פלאים. אך ... ידע וחשובה גם הדרך בה הידע הזה מועבר. הידע שאני מדבר עליו נקרא התפתחות אישית. לצערי זהו ידע שלא מלמדים במערכת החינוך הפורמאלית, אך אני מאמין שזהו ... 2.להיות מודע לכוחות שנותנים לי מוטיבציה (מקורות של מוטיבציה). 3.לפתח הרגלים שמאפשרים לי להיטען באנרגיה בעקביות (לשאוב כוח מתוך אותם מקורות מוטיבציה), ... פעולה ובכל מקום בו אתה נמצא - משמע לחיות כאן ועכשיו ברגע הזה. 7.לפתח מנגנון שיאפשר לי לעבור במהירות מרמה נמוכה של מוטיבציה לרמה גבוהה של מוטיבציה. אם ...
מדי פעם מומלץ חשיבה לוזר לרדת במשקל מידת ההצלחה מערכת החינוך ביצוע
איך לתקשר עם התבונה האינסופית? חלק ט'
... נוסחה פשוטה: לרשום - לפתח - להכין תוכנית פעולה - לפעול - ומהר! וכעת, ארחיב על ... את זה. 2. מה זאת אומרת לפתח? כמו שכבר ציינתי, במרבית המקרים המסר שיגיע הוא זרע ... ואנרגיה מחשבתית בשביל להתפתח. לאחר שרשמתם את המסר הראשוני, עליכם לגלגל אותו בדמיון שלכם, לפתח את הרעיון. אתם ודאי תמצאו את עצמכם מוסיפים עוד פרט ... מחובר להוא. זה מה שנקרא לפתח ולגלגל רעיונות. 3. למה להכין תוכנית פעולה? אני תמיד ... לכם ואת מה שתצטרכו ללמוד, לפתח ו או להשיג, ואת האנשים והגורמים שבהם תצטרכו להיעזר. ...
מטרות בנקאות לפתח אלוהות אמת מתנות לקבל החלטה מאיפה מתחילים
בודהיזם - ההצגה הקצרה על קמָה
... ולא שואל: אדון נכבד, מה מועיל וטוב? מה מזיק ורע? מה ראוי לגינוי? מה חסר אשמה? מה צריך לפתח? מה לא צריך לפתח? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לנזק וסבל לטווח ... ושואל: אדון נכבד, מה מועיל וטוב? מה מזיק ורע? מה ראוי לגינוי? מה חסר אשמה? מה צריך לפתח? מה לא צריך לפתח? אילו סוג של מעשים יובילו אותי לנזק וסבל לטווח ...
צורות רחמנות אושר אופי ביצוע רצח קינאה אפילו בגיהנום
מה מסתתר מאחורי המילה הצלחה? חלק ב
... אישי איתי, יודע היטב כמה דגש אני שם על נושא האמונה. מעולם לא פגשתי אדם מצליח שלא מאמין בעצמו. הצלחה דורשת מאיתנו לפתח מערכת אמונות מתאימה, כזו שמכילה אמונות חיוביות שנמצאות במתאם עם המטרות והחלומות שלנו. אמונות שמשרתות אותנו ... כי אלוהים נמצא בך. (יואב זילכה) בכדי להיות הצלחה, עלינו בראש ובראשונה להאמין שאנחנו הצלחה ולראות את עצמנו כהצלחה. עלינו לפתח אמונה חזקה ואיתנה, כזאת שתעמוד בפני משבי הרוח, המכשולים והאתגרים שבדרכנו. אמונה עיוורת לא תחזיק מעמד, היא תתפזר ... של המכשול הקטן ביותר. אמונה איתנה וחזקה היא כזאת שמבוססת על הבנה והערכה. למה אני מתכוון כשאני אומר הבנה והערכה? על מנת לפתח אמונה חזקה בדבר מה, עלינו להעריך אותו ולהבין אותו. בואו ניקח לדוגמה את עצמנו, על מנת לפתח אמונה חזקה בעצמנו, עלינו להבין ולהכיר את עצמנו כמה שיותר טוב, כמו גם להעריך את עצמנו. ככל שנעריך את עצמנו כבעלי ... ביותר של אמונה חזקה ואיתנה הוא העובדה שאמונה שכזו נמצאת עמוק בתוך המוח הלא מודע. אחד המכשולים הגדולים והכמוסים ביותר בפיתוח אמונה בהקשר של הצלחה, הוא שאנחנו עלולים להגיע למצב שבו אנחנו מאמינים ברעיון מסוים ברמה מודעת, אך ברמה לא מודעת ...
להעריך את עצמי חוסר ערך עצמי שליטה יכולות אמונה עיוורת חלומות הערכה הערכה עצמית
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לפתח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לפתח, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לפתח, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי, מורה רוחני מומלץ, מאמן אישי קריירה בנושא לפתח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 11_07_2025 השעה 08:34:19 - wesi4