ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9
בודהיזם - קרמה - מושגי יסוד בדהמה
... בסנסקריט היא פעולה (פאלי: קמה). כאשר מדברים על קרמה בקונטקסט בודהיסטי הכוונה היא לפעולה רצונית, או פעולה מכוונת. הבודהה מוסיף ואומר כי הכוונה היא עצמה הקרמה - באמצעות הכוונה אדם פועל ... הרוחניים של הנזיר היא לשים קץ לקרמה. אין במושג הזה במובנו הבודהיסטי התייחסות לגורל, או לאופי דטרמיניסטי ופטאליסטי. הקרמה היא פעולה בהווה שיש לה השלכות על העתיד הקרוב והרחוק. אדם לא ...
מושגי יסוד יעד לשנות רצון משמעות המילים מהות החיים נזירים מחשבות
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 2
... או יישות שמיימית עוצמתית אשר הכרת - האדמה מפותחת בה במידה מעטה והכרת - המים הינה חסרת גבולות (37) והיא גורמת לאדמה לרעוד, להטלטל ולהתנער בפראות. זוהי הסיבה השניה. 3.15 גם כאשר בודהיסטה יורד מגן עדן טוסיטה, בקשב והבנה מלאה, אז האדמה רועדת, מטלטלת ומתנערת בפראות. זוהי הסיבה השלישית. 3.16 גם כאשר בודהיסטה יוצא מרחם אימו, בקשב והבנה מלאה, אז האדמה רועדת, מטלטלת ומתנערת ...
מוגבלות שלמות מאמץ סבלנות תגובות הוויה בודהיזם התודעה
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 2
... Uposatha: כאן מיוחס ליום צום ברהמיני. מאוחר יותר במסגרת הבודהיסטית יום האופוסטהה הוא יום הווידוי של הנזירים. (4) kattika: קטיקה, אמצע אוקטובר עד אמצע נובמבר. (5) נקרא על שם הפרח חבצלת המים (kummuda) אשר פורח בתקופה זו. ... משמעו תנאי. (14) kamma: קמה, במקרה זה אין הכוונה למובן הבודהיסטי של פעולה מכוונת או פעולה רצונית. (15) בהתאם לחמישה חושים חיצוניים. (16) של מחשבה, דיבור ומעשה. (17) חצי פעולה, במחשבה בלבד. (18) kappa: קפה, עידן - תקופת ... המילה הזו וגם משמעותה מעורפלים (pauv, pavut). (22) ההשקפה הבודהיסטית בנוגע לפעולה (קמה) נדחית כאן. (23) אגיטה בעל הבגד השעיר (הוא לבש גלימה משיער אדם). אגיטה היה פרוש בעל אמונה מטריאליסטית. (24) נוצרים לא כתוצאה של אקט ... באחר. זו בדרך כלל המטרה של בודהיזם פופולרי, כלומר, החסידים הבודהיסטים שאינם מתרגלים ומכוונים לשחרור מלא אך מבצעים מעשים טובים יזכו באושר עתידי אך זמני בעולם הזה או באחר. (29) תיאור זה הוא הנוסח הידוע: Iti pi so Bhagav Araham ... כולל 227 כללים לנזירים ו - 311 כללים לנזירות ונכלל בקנון הבודהיסטי של התהרוואדה תחת קובץ הוינאיה בחלק הסוטוויבהנגה (suttavibhanga). (33) שמות המשחקים במקור מופיעים בהערה לסוטה 1 פסקה 1.14. (34) dhamma: תורה כלשהי, אין ... 15.22). (53) כל הפירות הקודמים הובילו לזה, הייחודי לדרך הבודהיסטית. יש 13 פריטים או קבוצות והרשימה בכללותה או עם כמה השמטות חוזרת בכל סוטה בחלק הראשון של קובץ הסוטות הארוכות. בקצרה הם: (1) הכבוד שמקבל חבר במסדר דתי ... כחטא אך עדיף להמנע מהקשרים דתיים כאשר זה נוגע לכתבים הבודהיסטים. (55) זהו הביטוי בו משתמשים נזירים כאשר הם מתוודים. (56) Khatya bhikkhave raja, upahatya bhikkhave raja. מילולית נעקר והושמד. הביטוי מציין שאגאטסטו היה ...
רפואה תאווה רגוע יעדים חיים רוחניים אושר בעולם כאב מטופל
זן בודהיזם / זאזן - איך ולמה התחלתי לתרגל זן?
... מידה מוסרית (כך לפחות היה נדמה לי). אבל היו לי הרבה שאלות והשגות. למה היוולדות מחדש? למה האלטרואיזם לו נדרש הבודהיסט? מה זאת אומרת הכל ריק? מהי החוויה הזו שעלי לעבור ... בחיפוש אחר חומר קריאה על בודהיזם בעברית נתקלתי גם בזן. קשה לי לומר מה היה הדבר שגרם לי להחליט שמכל המסורות הבודהיסטיות אני אתרגל דווקא זן, אבל בו בחרתי. החלטתי ... בטרם ארגיש שיש לי משהו לחלוק עם אחרים. לפני שארגיש שההבנה שלי מספקת. גם כעת יש לי ספקות. אבל דרכי היא דרך הבודהיסטווה. אם יש ולו הסיכוי הקטן שאדם אחד ויחיד יתחיל ...
אובייקט שאלה ילד טוב ורע הבנה הבדל טבע המציאות לקבל החלטה
זן בודהיזם / זאזן - מה אתה "מתרגל"? / מוהו נולקה
... אין גם זה המקום להתחבר למסתורין של המזרח, לחוות חוויות מגיות או לטעום מתרבותה של יפן. זהו מקום בו אתה יכול ליצור את חייך כתרגול הבודהיסאטוה . ולמרות שמצופה ממך לחיות ... בהתחשב בעובדה שאפילו לא הייתי נזיר זן. בגיל 22 שהיתי באנטאיז, י במשך שישה חודשים, אבל הייתי יותר צופה בחיי הזן, הבנתי את תרגול הבודהיסאטוה באופן שכלתני, מבלי באמת לדעת ...
המוחלט אמת אובייקטיבית פעם ראשונה ליישם הכחשה רצון להתאכזב להשתמש
בודהיזם - השושלת - 1
... אלף נזירים - כולם ארהנטים. עוזרו האישי הראשי היה הנזיר אסוקה. אביו היה המלך בנדהומא, אמו היתה המלכה בנדהומטי. בירתו של המלך היתה בנדהומטי. כללי הבודהיסטה (bodhisattadhammat) 1.17 וכך, נזירים, הבודהיסטה (6) ויפסי ירד מגן העדן טוסיטה, בקשב והבנה מלאה, אל תוך רחם אמו. זהו הכלל, נזירים. (7) זהו כלל, נזירים, שכאשר בודהיסטה יורד מגן העדן טוסיטה אל תוך רחם אמו, ומופיע בעולם הזה - על כל הישויות השמיימיות שבו, השדים, הישויות הגבוהות, הפרושים שבו, הברהמינים, הנסיכים והאנשים - ... גם יצורים אחרים נולדו כאן! ומערכת עולמות זו בעלת עשרת אלפי הממדים רוטטת, רועדת ומזדעזעת. והאור הבלתי ניתן לשיעור הזה זוהר. זהו הכלל. זהו כלל שכאשר בודהיסטה נכנס אל תוך רחם אמו, ארבע ישויות (9) באות להגן עליו מארבעת הכיוונים, באומרן: שאף אדם ואף יצור שאינו אדם, ושום דבר אחר לא יפגע בבודהיסטה זה או באמו של הבודהיסטה! זהו הכלל. 1.18 זהו כלל שכאשר בודהיסטה נכנס אל תוך רחם אמו, היא הופכת באופן טבעי למוסרית, נמנעת מלקיחת חיים, מלקיחת מה שלא ניתן, מהתנהגות מינית בלתי הולמת, מאמירת שקר, או ממשקאות משכרים וסמים הגורמים לטשטוש הדעת. זהו הכלל. 1.19 זהו כלל שכאשר בודהיסטה נכנס אל תוך רחם אמו, אין לה מחשבות חושניות בנוגע לגבר, ואף גבר לא יוכל לגבור עליה בעזרת כוונות תאווה. זהו הכלל. 1.20 זהו כלל שכאשר בודהיסטה נכנס אל תוך רחם אמו, היא נהנית מתענוגות חמשת החושים ומתענגת בהן, בהיותה אחוזה על ידם. זהו הכלל. 1.21 זהו כלל שכאשר בודהיסטה נכנס אל תוך רחם אמו, אין בה חולי מכל סוג שהוא, היא נינוחה ואין עייפות בגופה, והיא יכולה לראות את הבודהיסטה בתוך רחמה, שלם על כל אבריו וחלקיו. נזירים, כפי שאבן יקרה, אבן חן, טהורה, מעולה, חתוכה היטב בשמונה פאות, בהירה, צלולה, נטולת פגמים, ומושלמת בכל מובן, היתה תלויה על מיתר כחול, צהוב, אדום, לבן או כתום. ואדם בעל ראיה טובה, היה נוטל אותה בידו והיה מתאר אותה ככזו. כך אמו של הבודהיסטה, ללא חולי, רואה אותו, שלם על כל אבריו וחלקיו. זהו הכלל. 1.22 זהו כלל שאמו של הבודהיסטה מתה שבעה ימים לאחר לידתו ונולדת מחדש בגן העדן טוסיטה. זהו הכלל. 1.23 זהו כלל שבעוד שנשים אחרות נושאות את הילד ברחמן למשך תשעה או עשרה חודשים עד ללידה, לא כך הוא הדבר אצל אמו של הבודהיסטה, אשר נושאת אותו למשך עשרה חודשים בדיוק עד ללידה. זהו הכלל. 1.24 זהו כלל שבעוד שנשים אחרות יולדות בכריעה או בשכיבה, לא כך הוא הדבר אצל אמו של הבודהיסטה, אשר יולדת בעמידה. זהו הכלל. 1.25 זהו כלל שכאשר בודהיסטה יוצא מרחם אמו, ישויות מקדמות את פניו קודם, ואחר כך בני אדם. זהו הכלל. 1.26 זהו כלל שכאשר בודהיסטה יוצא מרחם אמו, הוא אינו נוגע באדמה. ארבע ישויות (10) מקבלות אותו ומניחות אותו לפני אמו, באומרן: שימחי, הוד מעלתך, בן דגול נולד לך! זהו הכלל. 1.27 זהו כלל שכאשר בודהיסטה יוצא מרחם אמו, הוא יוצא החוצה ללא רבב, לא מוכתם במים, ריר או כל טומאה, טהור ונקי. בדיוק כמו שאבן חן המונחת על מלמלה מהעיר קאסי, (11) אבן החן לא מכתימה את המלמלה, או המלמלה את אבן החן. מדוע לא? בגלל הטוהר של שניהם. באותו אופן הבודהיסטה יוצא נקי... זהו הכלל. 1.28 זהו כלל שכאשר בודהיסטה יוצא מרחם אימו, שני זרמי מים מופיעים מהשמים, אחד קר והשני חם, הרוחצים בטקסיות את הבודהיסטה ואימו. זהו הכלל. 1.29 זהו כלל שברגע שהבודהיסטה נולד הוא נעמד ביציבות על שתי רגליו כשפניו צפונה, ואז פוסע שבע פסיעות, ובעודו תחת סככת צל לבנה (12) הוא סורק את ארבעת הכיוונים ומכריז בקול כשל שור: אני מנהיג בעולם, עילאי בעולם, הבכור בעולם. זוהי לידתי האחרונה, לא תהיה יותר התהוות מחדש (13). זהו הכלל. 1.30 זהו כלל שכאשר בודהיסטה יוצא מרחם אמו, מופיע בעולם הזה... אור עצום ונפלא... (כמו ב - 17). זהו הכלל. (14) בחינת הסימנים של אדם דגול (dvattisamahpurisalakkha) 1.31 נזירים, כאשר ... אמיתית, עושה מעשים טובים, מבצע מעשי צדקה, אינני פוגע ויש בי חמלה אמיתית כלפי יצורים חיים. בצדק הנך נקרא אדם שיצא לפרישות... היציאה לפרישות של הבודהיסטה (bodhisattapabbajj) 2.15 אז אמר הנסיך ויפסי לרכב: קח את הכרכרה וסע בחזרה אל הארמון. ואילו אני אשאר כאן ואגלח את שער ראשי ואת זקני, אלבש גלימות צהובות, ... הארמון. והנסיך ויפסי, לאחר שגילח את שער ראשו וזקנו ולבש גלימות צהובות, יצא לפרישות מחיי בעל בית אל חיי חסר - בית. היציאה לפרישות של ההמונים בעקבות הבודהיסטה (mahjanakynupabbajj) 2.16 וקהל גדול מעיר הבירה בנדהומטי, שמונים וארבעה אלף איש, (25) שמע שהנסיך ויפסי פרש אל חיי חסר - בית. והם חשבו: אין זה לימוד ... אם הנסיך עשה כך, מדוע שלא גם אנחנו? וכך, נזירים, קהל גדול של שמונים וארבעה אלף איש, גילחו את שער ראשם ואת זקניהם, לבשו גלימות צהובות, והלכו אחר הבודהיסטה ויפסי (26) אל חיי חסר - בית. ועם קהל חסידים זה הלך הבודהיסטה במסעותיו דרך כפרים, ערים וערי בירה. ...
זוהר כולם אוהבים אוייב 5 החושים יעוץ לזכור הזדקנות כנות
בודהיזם - הקדמה - קובץ השיחות הארוכות - חלק ב
... Dgha Nikya) הוא האוסף הפותח של הכתבים הבודהיסטים ממסורת התהרוואדה (Theravda). כתבים אלו מכונים כתבי הפאלי או שלושת הסלים (Tipiaka) והם: 1. סל ... אחד. הטיפיטקה הוא הקנון של זרם התהרואדה הבודהיסטי אשר נמצא כיום בעיקר בבורמה, בסרי - לנקה ובתאילנד ובאופן חלקי גם בלאוס ובקמבודיה. בעשרות השנים ... המתואר בטיפיטיקה הפאלי, הקנון היחיד של זרם בודהיסטי מוקדם שנשמר בשלמותו עד היום, ללימוד שמופץ בקהילות הבודהיסטיות המסורתיות העכשוויות. למרות שהקנון הפאלי הוא היצוג הקרוב ביותר שמצוי בידינו לדברי הבודהה, ... שונות על ידי מלומדים שונים, מערביים ומארצות בודהיסטיות, לא תמיד משתקפת הבנה מעמיקה שלהם. יש ללמוד את הסוטות ולתרגל את הדרך על מנת להבין את משמעותן ...
יכולת תעדוף תובנה לדייק פרחים הבנה אינטרנט התאמה
בודהיזם - רשימת שמות
... ישות, קאלקנגה. ורוצה (Veroca): ישות, קאלקנגה, שמם של כל אלף בניו של בלי. ואגירפאני (Vajirapni): ישות, יקהה מפנתיאון האמונות ההודי הטרום בודהיסטי . הפרשנות מזהה אותו עם אינדרה. וסקארה (Vassakra): ראש שריו של המלך אגאטסטו בעיר מגדהה. ורונא (Varu): ישות. ואסטהה (Vseha): ברהמין צעיר מארץ קוסלה, ...
להיות סלבריטי גורמים רוחניות דת בתולה טומאה זוהר כסף
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 3
... - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 3 מימדים קוליים וויזואליים תהליך השינון הוא שמיעתי - קולי (aural). מבלי להסתמך על כלי עזר ויזואליים (visual mnemonic devices), הנזירים משננים לזיכרון את ... כזו של טקסטים בעלי משמעות נתפסת כדבר מועיל ושומרת על המבנה הארגוני של הלימוד. תועלת נוספת נמצא בהנגשת הלימוד ליצורים שמיימיים - המסורת הבודהיסטית מכירה בכך שנמצאים בעולם גם מספר עצום של יישויות בלתי נראות לאדם. כאשר מדקלים את הטקסטים של הלימוד, מאמינים כי יישויות רבות נמשכות לשמוע את דברי הבודהה ולכן ... המובילה אותו לשחרור הכבלי הקיום והסבל. מודל תקשורת בהעברה אוראלית כסיכום לכל הניתוח שנעשה אני מציע מודל תקשורת שמתאר את העברת הטקסטים הבודהיסטים במשך ההיסטוריה. יתכן ומודל זה או חלקו יוכל לתרום להבנת מערכות העברה אוראליות נוספות, על מאפייניהם כפי שהוצגו לאורך כל העבודה. נתחיל בכך שהעברה אוראלית ... באסיפות לשם בקרה ועריכה מחודשת למניעת רעש. כאשר נוצרו השקפות שהיו רחוקות מידי מהמסר המקורי הן נפרדו ממנו והפכו לזרמים חדשים של המסורת הבודהיסטית (כדוגמת המהאינה). כאשר היה כשל בטכנולוגיה מסויימת (האוראלית במקרה זה) או כאשר הופיעו טכנולוגיות תקשורת חדשות (כתב, הקלטת קול, מדיה דיגיטלית ואינטרנט) הן נוספו במקביל לתמיכה בשימור המסר. כך נוכל להציג את תהליך העברת הכתבים הבודהיסטים על רצף הזמן: טכנולוגיות התקשורת החדשות שנוצרו בהיסטוריה פתחו אפשרויות חדשות, יצרו פתח לטעויות ורעש חדש ועדיין המדיום האוראלי נותר בשל מאפיינים ייחודיים שמתאימים למסורת הלימוד הבודהיסטית אשר אין להם תחליף. טכנולוגיות חדשות יצרו אפשרויות נוספות בשלושה מימדים: 1. כמדיום לשימור הטקסטים - שימור הטקסטים בספרים, בקלטות שמע, בקלטות וידאו, ... של המשנן עם הטקסט ועל אף האפשרות לשגות או לשכוח עדיין הוא ביחסים מתמידים של הזכרות והטמעה תוך העמקת ההבנה בתכני הטקסט. בהקשר של הלימוד הבודהיסטי הערך של מאפיינים אלו הנו בעל חשיבות גדולה מאחר ומטרת הטקסטים והעברתם היא לימוד ולימוד דורש התערבות אינטראקטיבית בין המידע ללומד כדי ליצור ידע של ממש. כך נראה ששימור הטקסטים והלימוד יכולים להשמר כל עוד תימשך שרשרת אותנטית של קהילת מורים ותלמידים המהווים בקרה מתמדת ומאגרי איחסון לטקסטים הבודהיסטים. סיכום עבודה זו הציגה את המסורת הבודהיסטית האוראלית מראשית הבודהיזם ועד היום כמערכת תקשורת אוראלית מאורגנת ומוכוונת בעלת מאפייניה יחודיים תוך פיתוח מערכות בקרה לשימור ודיוק. מערכת זו קיימת כבר למעלה ... מערכת שינון משוכללת של הבהאנקה שרובם היו נזירים שהקדישו עצמם למשימת שימור הלימוד במדוייק. בעבודה זו נבחנו שלושת האספקטים של מערכת התקשורת הבודהיסטית - פעילות המסורת הבודהיסטית החל מהבודהה ותמיכתה בלימוד, מאפיינים יחודיים של הטקסטים האוראליים, ומערכת השינון שפועלת בקהילת הנזירים. הבודהה עצמו היה מעוניין בשימור התורה ולשם כך ניסח ... מידע. בנוסף הבודהה יצר מערכת משמעת לקהילת תלמידיו שיכלו לשאת בזיכרונם ולשמר באמצעות הבנתם האישית את הלימוד הלאה במרוצת הדורות. המסורת הבודהיסטית המשיכה לשמר ולפתח את שיטת הלימוד כמו גם שיטות וטכניקות לשינון, בקרה ודיוק כדי למנוע עיוותים במסרים. המסורת אימצה טכנולוגיות תקשורת שונות כדי לתמוך בלימוד, ... אינפורמציה אלא בעל משאב רוחני מגובש ומאורגן המהווה את הבסיס לחקירה מעמיקה של תופעות המציאות. המודל התקשורתי שהצגתי מתאר את העברת הטקסטים הבודהיסטים במשך ההיסטוריה, ויכול לתרום להבנת מערכות העברה אוראליות נוספות של מסורות שונות, מתוכן ניתן להפיק תובנות רבות על התקשורת האנושית המילולית. המסורת הבודהיסטית יצרה מערכת מאורגנת של קהילת נזירים שאחד מתפקידיה העיקריים היה לשמר את הטקסטים והלימוד ודרך המודל ניתן לראות כיצד מסר שנוצר לפני כ - 2500 שנה עבר בהצלחה ... חדשות כגון המדיה הדיגיטלית והאינטרנט, ומשתמשת בה לשימור, הפצה ולימוד, תוך שמירה על אותנטיות. ניתן להעלות את השאלה האם המקרה של המסורת הבודהיסטית הוא יחודי ועל כך נוכל לחקור מערכות העברה אוראלית נוספות כדוגמת זו של מסורות דתיות בעיקר כדוגמת המסורת של התורה שבעל - פה היהודית, מסורות איסלאמיות של שימור ... Society) שוורץ, שי (2008). דהמפדה, פיסות של אמת. הוצאת דהמדאנה, ישראל שוורץ, שי (2006). מה עוד אמר הבודהה, מבוא ללימוד ותרגומים מהכתבים הבודהיסטים, שי שוורץ, ישראל. שוורץ, שי (2004). מה אמר הבודהה, תרגומים מהכתבים הבודהיסטים, שי שוורץ, ישראל. מקורות באינטרנט Mettanet - Lanka (Pali Scripture) <> מה אמר הבודהה, הוצאת דהמדאנה << http: www.buddha.co.il>> Wikipedia <> Wikipedia <> ... מיוחס גם לכל רגע בחיים בו מתבצע תהליך זה של השתנות מתמדת. (4) ניבאנה - סנסקריט: נירוואנה, מילולית: כיבוי, דעיכה. המטרה הסופית של הדרך הבודהיסטית. כיבוי מוחלט של שורשי הסבל: תאווה, שנאה ובורות. שחרור מלידה עתידית, הזדקנות, מחלות, ומוות. (5) הכתבים הקלאסיים שנלמדו על ידי הברהמינים באותם ימים - ניגהנדו ... הזקנים או דברי הבכירים. (12) יש לציין שבטרמינולוגיה העברית המונח טקסט הוא בעיקרו אורייני דווקא והורחב למובן האוראלי בצורה הפוכה לתרבות הבודהיסטית, יתכן בשל העובדה שהמסורת היהודית אוריינית ולכן האוטוריטה מיוחסת לספרים כתובים ופחות להעברה אוראלית (13) הזרם הבודהיסטי שהתפתח מאוחר יותר ומכונה המרכבה הגדולה מאחר ומטרת ההולכים בו להגיע להארה בדרך הבודהיסטה (bodhisatta), כיישות המיועדת להיות בודהה בעתיד. (14) מילולית: לומר מה הפירוש. לפרשנות הבודהיסטית נוספה מאוחר יותר פרשנות נוספת לפרשנות הראשונה. (15) In Collins, 1990: Tenckner, V. (1908) Notes to the Milinda panha (Andersen), Journal of the Pali Text ... הודי מהמאה ה - 5 לספירה. פרוש שמו בפאלית הוא קולו של הבודהה. עבודתו הידועה היא Visuddhimagga, הדרך לטיהור ניתוח מעמיק ואנליטי של הדרך הבודהיסטי, הידועה גם בכינוי האנציקלופדיה של הבודהיזם התהרוואדי, והוא ידוע כפרשן החשוב ביותר במסורת הזו. v. Hinber, Oskar (1996), A Handbook of Pali Literature, New ... Vagga 63, (S II 98) (33) Parivmamsana Sutta, Sayutta Nikya, Nidna Sayutta, Dukkha Vagga, 51, (S II 80) (34) המילה פרה הנה הכינוי לנזיר בודהיסטי בשפה התאילנדית (35) המילה אגאן הנה כינוי לנזיר מורה בשפה התאילנדית (36) In Dreyfus, 2003: Geshe Rabten, The Life and Teaching of Geshe Rabten: A Tibetan ...
שכחה תובנות מחשבות עירנות המחיר יקר מידי המסייע ביותר ספרים שאלות
טנטרה - מהי טנטרה?
... אושו, למדתי בהודו אודות הטנטרה ההודית ואת 112 שיטות המדיטציה שלורד שיווה נתן לשאקטי אהובתו, וכן הכרתי את דרך הטנטרה הבודהיסטית שהועברה אלינו דרך תלמידיו של הבודהה. מה כוללת סדנת טנטרה? מה קורה בה? כמה ימים עורכת הסדנא? אני מזמינה גברים ונשים לתהליך עמוק ...
דחפים מיניים שלווה המורה הרוחני ייעוד תשוקה מינית התעלות רוחנית תרגול לעשות סקס
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בודהיסטים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בודהיסטים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בודהיסטים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, ייעוץ פילוסופי, אימון אישי לנוער בנושאי בודהיסטים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 11_07_2025 השעה 08:56:33 - wesi4