בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1... יחד נתבונן בתהליך כפי שהוא מוצג בכתב וכפי שהוא קורה במציאות, מתוך מה שקורה לנו. I. הגדרה מחדש של מושגים כאן נציג מספר מושגים אשר נעשה בהם שימוש רב בהמשך, אין זה בירור משמעותם אלא הגדרה המסבירה את כוונתם. A. משמעות משמעות בשפה ... מילוליות). האלמנט השני אותו אנו מוצאים בסביבה הקוגניטיבית הוא הידע (Knowledge), מה שידוע (What is Known). מהו ידע? נתייחס למושג מידע כדי להבין את המושג ידע. אם כך, מהו מידע? מידע הוא אלמנטים שנקלטו באחד מששת החושים, כלומר, מראות שנראו, צלילים שנשמעו, ריחות שהורחו, ... היחס בין מידע לידע? זרם המידע עובר עיבוד וממנו נוצר מה שמכונה ידע. האם הידע הוא הזיכרון? היחס המקובל למושג זיכרון הוא כדבר המכיל את הידע, כמו ארון בו מאוחסן הידע. כפי שאנו רואים, הקליטה של אינפורמציה חושית מתנהלת ... של התרבות, האקלים, אוכל, הסביבה, המצב הכלכלי, ההורים - כל החשיבה של האדם היא תוצאה של כל זה. האם המושג ידע או זיכרון הן קונספט מופשט (Abstract) בלבד? במובן מסוים הדבר נכון כל עוד אין נגישות לכל מרחב המידע ... רצוני הגישה לידע זה, שאנו מאמינים שהוא מאוכסן בזיכרון, היא מוגבלת, מקוטעת, חסרה ולכן בעייתית. D. זמן רובנו חושבים במושגים של זמן. הזמן הוא תנועה - מכאן לשם. ישנו זמן כרונולוגי - הזמן שייקח להגיע מירושלים לתל - אביב, ...