ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






שבעה עקרונות להורים אפקטיביים יותר - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
... רגשי ורוחני. חידוש פיסי - תזונה מתאימה, פעילות גופנית ותרגילי כושר ושליטה בלחצים. חידוש נפשי - קריאה, הרחבת הידע, המשך לימודים, עיסוק יצירתי, הגדרת מטרותיכם ותכנון או כתיבה. חידוש חברתי רגשי - עזרה לאחרים, לגלות הזדהות, להפעיל דמיון יוצר עם ...
התגברות על פרידה קשב רשע תגובות הזדהות להסיר אחריות דו פרצופיות להזדהות
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 3
... יושבים להתאמן. נראה כי הרעש הבלתי פוסק עלול להפריע לנזירים בלימוד שלהם אך מסתבר שנזירים מדווחים על כך שהקולות שהחניכים האחרים דווקא עוזרים לאימון שלהם. כך ניתן לראות את הלימוד הזה לא רק כעניין אינדיבידואלי אלא גם כבין - אישי. כאשר החניכים שומעים זה את זה המאמץ שלהם מתרכז ומתעצם. הם ... טקסטים פנימיים כגון כללי ההתנהגות של הנזיר, הפטימוקהה סוטרות לימוד בסיסיות וטקסטים אחרים העוסקים ביחסים תקינים במנזר ובין נזירים. הקראה ודיקלום הטקסטים נחשבים טובים גם בנוגע ... בעלי משמעות נתפסת כדבר מועיל ושומרת על המבנה הארגוני של הלימוד. תועלת נוספת נמצא בהנגשת הלימוד ליצורים שמיימיים - המסורת הבודהיסטית מכירה בכך שנמצאים בעולם גם מספר עצום של יישויות בלתי נראות לאדם. כאשר מדקלים את הטקסטים של הלימוד, מאמינים כי יישויות רבות נמשכות לשמוע את דברי הבודהה ולכן רואים בכך פעולה בעלת סגולות רבות. מלבד טקסט המקור ... לחניכים בצורת החשיבה המתקדמת והמדוייקת המופיעה בהם. עדיין לימוד של כתבי מקור חשובים יותר ונזירים פיקחים יכולים להסיק מתוכם מסקנות מבלי לצטט פרשנות, ובכך להסתמך גם על הבנתם ... של הטקסטים המבוססת על כתבי המקור ששיננו היטב קודם לכן. תהליך הלימוד משקף את העמדה שידע צריך להיות זמין באופן מיידי. הטקסטים המשוננים אינם נמצאים רק במאגרי הזיכרון של הנזירים ... הערות משחקת תפקיד חשוב, ורוב הידע נוטה להשאר בין דפי ספר הלימוד או המחברת. המקבילה שלנו למאגר הידע הייתה בראשנו באמצעות שינון. (36) כאשר הטקסטים נלמדים לזיכרון, משמעותם ... החלקים האלו מתחברים לכדי ידע אמיתי. הבודהה מתאר את שלבי הלימוד המתחילים בכך שהתלמיד מאזין למורה בהקשבה מלאה: כאשר החוקר רואה שהנזיר חופשי לגמרי מבורות, האמון שלו בנזיר ... סוטרת צנקי 102) הבודהה רואה בשינון חלק בלתי נפרד מהדרך להבנת הלימוד, על החניך לזכור את ששמע ואז לבחון את הדברים במחשבתו ולאור ניסיונו. יש לזכור שבזמנו של הבודהה, לא היו ספרים או חומרים כתובים בהישג יד ועל כן לימוד מספר לא היה כלל אפשרות. לכן הדרך היחידה להעברת המידע הייתה בעל - פה, וכדי שחניך ילמד היה עליו לזכור את ... הבודהה מה הדבר שמסייע ביותר להבנת המשמעות, הוא טען שזכירה של הלימוד היא הדבר התורם ביותר וללא זכירתו לא תיתכן חקירה: גוטמה, איזה גורם מסייע ביותר לחקירת המשמעות? אנו שואלים את ... את הדברים בזיכרונו, ולאחר מכן חוקר את משמעותם. זהו התהליך הלימוד בקצרה שנעשה בעבר ונעשה גם היום, לאחר שהחניך חוקר את משמעות הדברים הוא מתרגל על פיהם וחוקר את תופעות ... שני צדדים: צד שמעניק וצד שמקבל אותם. אם מאבדים עניין בתורת הלימוד ואין מי שיקשיב לטקסט הלימוד דועך ונעלם, או אם מספר המעניקים פוחת ונותרים מספר מצומצם של זקנים בעלי זיכרון חלש אזי סביר שהטקסטים יהיו ... מימיו של הבודהה ובהמשך באמצעות תלמידיו. מטרה של המסורת הייתה לימוד של חברי קהילת הנזירים עצמה ולימוד כל ההולכים בדרך והמתעניינים לרבות גם אנשים בעלי אמונות ממסורות אחרות. הלימוד של הבודהה היה תמיד פתוח לכל, ולכן המסורת השתדלה להפיץ ולאפשר את זמינות הלימוד בכל מקום בו הגיעה, כך שהתקשורת מעולם לא ניסתה להיות מוצפנת או חבויה, אלא פתוחה וזמינה. הטקסטים של שיחות הבודהה ותלמידיו ניחנים במאפיינים המוכוונים לקלות שינון ולימוד בעל - פה, בין אם זה פורמולות, פסקאות שגורות, חזרתיות ועזרים אחרים שהוזכרו קודם לכן. כך המסר שעובר הנו ... המדיום האוראלי נותר בשל מאפיינים ייחודיים שמתאימים למסורת הלימוד הבודהיסטית אשר אין להם תחליף. טכנולוגיות חדשות יצרו אפשרויות נוספות בשלושה מימדים: 1. כמדיום לשימור הטקסטים ... בייחוד לשימור מדוייק וארוך זמן והפצה כלל עולמית של הטקסטים והלימוד, קיימים מספר יתרונות יחודיים למדיום האוראלי שטכנולוגיות אלו לא מאפשרות. המדיום האוראלי יוצר קשר אישי ומתערב ... של הזכרות והטמעה תוך העמקת ההבנה בתכני הטקסט. בהקשר של הלימוד הבודהיסטי הערך של מאפיינים אלו הנו בעל חשיבות גדולה מאחר ומטרת הטקסטים והעברתם היא לימוד ולימוד דורש התערבות אינטראקטיבית בין המידע ללומד כדי ליצור ידע של ממש. כך נראה ששימור הטקסטים והלימוד יכולים להשמר כל עוד תימשך שרשרת אותנטית של קהילת מורים ותלמידים המהווים בקרה מתמדת ומאגרי איחסון לטקסטים ... זו קיימת כבר למעלה מ - 2500 שנה ומבוססת על דברי הבודהה והמסר שבלימוד שהציג. העברת מסר זה נעשתה בנאמנות על ידי הסנגהה, קהילת התלמידים שלו, שהלכו בדרכו ופעלו על פי הלימוד כמו גם הפיצו אותה לנמענים רבים בארצות רבות. קהילה זו כוננה מערכת שינון משוכללת של הבהאנקה שרובם היו נזירים שהקדישו עצמם למשימת שימור הלימוד במדוייק. בעבודה זו נבחנו שלושת האספקטים של מערכת התקשורת הבודהיסטית - פעילות המסורת הבודהיסטית החל מהבודהה ותמיכתה בלימוד, מאפיינים יחודיים של הטקסטים האוראליים, ומערכת השינון שפועלת בקהילת הנזירים. הבודהה עצמו היה מעוניין בשימור ...
הדרכה אנרגיה מצביעים להבין טקסט בעיה מבחנים לימוד משמעות
על התחלה חדשה, נומרולוגיה קבלית והכוחות להגשמה עצמית
... לצאת לדרך חדשה. רבעונים עפי חודשים - מחזקים את התחושה של התחלות חדשות. רואים עזיבת בית ההורים. שינויים במשפחה, לימודים וגם שינוי מקצוע. אות ה השולטת בחייה - המעניין הוא שהאות מייצגת התחלות חדשות, הורות והולדה. יש לה צורך במגע. מלאה היא התרגשות, התלהבות ואופטימיות. במקביל - עלולה היא לחוש ...
חשיבה ייעוד מחזור תוקפנות גורל להצליח בחירת קריירה חומרנות
כלל המעבר באפיקי המחשבה - יצירת אופקים לנושא ידוע
... אופקים לנושא ידוע יש כללים להרבה נושאים בעולם, לאיך לגשת לדברים. במתמטיקה הלימוד בנוי נדבך על נדבך אם אתה יודע את הכללים היסודיים, המשך הלאה ואם לא, למד את היסודות ורק אז תוכל להמשיך. וכן, בנושאים ...
צורך פיתוח מיומנות רצון תשובה אפשרות לפתח מיומנויות למידה לימוד
פסיכולוגיה - מבוא
... כלוח חלק, אבל עם מוכנות לקבלת נטיות מסוימות, ומושפע בדעותיו ומעשיו בעיקר מחבריו ומנהג אנשי מדינתו. בהקשר לתורת המידות, הוא אימץ והרחיב את תפיסת דרך האמצע כמצפן למידות הראויות והתקינות, וטען כנגד אפלטון, כי לימוד פילוסופיה כשלעצמו לא יגרום לאדם לאזן את תכונות נפשו, והדרך העיקרית צריכה להיות בתרגול בעשייה מתקנת, שמשמעותה לעשות מעשים מעין התכונה המבוקשת, כך שהמעשים יטביעו את ...
תרבויות זיכרונות כאב טיפולים הבדלים ספקולציות תבניות יעוץ
המגנט המיסטי
... משפט זה אומר באופן הכי ברור שכל מה שכתוב בספרי הקבלה על הספירות העולמות אורות זה הכל בסך הכל משל ואי אפשר לתפוס בכלל את הנמשל, כבר בטקסט קדום זה שמיוחס כביכול לאליהו הנביא נאמר שכל הקבלה שהיא לימוד האלוהות לא יכולה בכלל להבין את מה שהיא מתימרת ללמוד. בתהליך לימוד הקבלה אין תהליך של הבנה ראלית של המציאות אבל יש הרבה תהליכים אחרים שגורמים לאדם להתמגנט אל תוך הקבלה. כחלק מההבנה של עולם הקבלה יש משמעות גדולה בהבנה של איך ...
התורה אכילה כפייתית תלמיד השמנת יתר אמת בלתי תלויה יכולת הפרעה פסיכיאטרית לומר את האמת
שכל, רגש ומה שביניהם - איך מסתדרים כשהרגש מבלבל?
... אבל כאשר הוא מגיע לעניין של האם מימשתי את מה שאני רוצה, הוא מתוסכל. פשוט לא ביטא את היכולת האמיתית שלו. כאשר הוא בלימוד שלו ולא לחוץ, הוא יודע לנתח דברים, אבל פתאום כאשר הוא לבד משהו משתבש, פתאום השכל לא עובד, הרגש מנצח את השכל, ... יכול שכלית, אלא, הוא פשוט מחפש דברים שיש לו חסך רגשי. ואני במאמר זה אנסה לנתח אותו. יש דברים בחיים שהם בתחום הלוגי: לימודים , עבודה, פתרון בעיות וכו. ויש דברים שהם מגיעים מהתחום הרגשי: אהבה, משיכה, כימיה וכו. לפעמים כאשר הרגש הולך ...
עובדים בעיה ללמוד הבנה שכלית סיטואציות תסכול מתמטיקה הרגשת אובדן
מיגרנה? יש בשורה טובה!
... שוב מהמיגרנות וחזרתי לטיפול. כעבור מס שבועות אחרי התרופה שוב נעלמו המיגרנות והתחלתי להרגיש טוב וזאת למרות שבאותה התקופה הייתי בשיא הלחץ בלימודים לקראת סיום התואר, ועבדתי יותר מבדרך כלל, כולל לילות. שמתי לב גם שאני הרבה יותר רגועה, דברים לא מציקים לי, אנשים לא מציקים לי, נהייה לי הרבה יותר קל לתקשר עם אנשים וזה מאוד חיובי לדעתי. בכלליות אני מרגישה טוב מבדרך כלל, כמעט ללא כאבי ראש שזה מפתיע בהתחשב בגירעון השינה שלי עקב לחץ בלימודים. הסיוטים שליוו אותי כל החיים נעלמו עוד מהפעם הראשונה שנטלתי את התרופה. גם אם יש לי מדי פעם חלומות בהם אני רואה דברים מפחידים, אני משקיפה מהצד, וזה לא מפחיד ולא משתק אותי ... ממחשבות מציקות - אחת הסיבות למה אני לא ישנתי טוב. היום אני נינוחה יותר, שלווה יותר. גם נהייה לי הרבה יותר קל להתרכז, יותר קל לכתוב עבודות בלימודים. הראש מרגיש יותר צלול. אני יותר יעילה. מכיוון שלא הייתה לי חזרה של המיגרנות לא פניתי אליך עד כה ולא הייתי זקוקה לתרופה. אני יכולה לומר גם שלא מפחדת מחזרה של מיגרנה, לא ...
בלית ברירה ציורים הסבר כאבים לא מרוצה מעצמי עייף טיפולים רגישות
זוגיות - טיפים לזוגיות טובה
... מהצרכים הנפשיים החשובים של האדם הוא: שיקשיבו לו. לא תמיד הבני זוג יודעים להקשיב אחד לשני לימדו להקשיב אחד לשני עי טכניקת המאזין והדובר (הרגל 4) שלום בית הוא לא דבר שנולדים אתו שלום בית הוא פונקציה של השקעה ולימוד . בן הזוג בא עצבני הביתה? עי הקשבה נכונה תוכלי להרגיע אותו. בזוגיות אם אתה לא משקיע אתה שוקע אהבה בזוגיות: אהבה אמיתית נבנית עי נתינה! לרכב תקוע פונים למוסך לזוגיות ...
זוגיות טובה טיפים לזוגיות יועץ נישואין תפילות כעסים נישואים אימון זוגי להרגיע
טנטרה - מהי טנטרה?
... אושו מאז 1980 ותחת השראתו גדלה לתוך חיי טנטרה. חזרה לישראל לאחר 25 שנים של לימוד והדרכה בקומונה הבינלאומית של אושו בפונה - הודו, ובמרכזים בארהב, יפן, אירופה ודרום אמריקה. מעבירה קורסים לטרנספורמציה רוחנית בדרך הטנטרה, ...
שלווה רגישות ללמוד בודהה לחיות מתוך אהבה סדנה עוצמה אנרגיית החיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לימוד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לימוד, דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לימוד, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, אימון אישי לקשב וריכוז, מאמן קריירה בנושאי לימוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 19_08_2025 השעה 11:14:41 - wesi4