ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8
קואצ'ינג ואתיקה - הקוד האתי של ICF
... דוגלת בשיטת אימון המכבדת את הלקוח כמומחה בתחום עיסוקו ובחייו, ומאמינה ... ולהיערך במקביל לרצונות הלקוח. לעודד את גילויו העצמי של הלקוח. להפיק מהלקוח פתרונות ואסטרטגיות אישיים. להביא את הלקוח ללקיחת אחריות ולחייבו במתן דין ... באמצעות תהליך האימון, הלקוח מעמיק את הבנתו, משפר את יכולותיו, ... את איכות חייו. בכל פגישה, הלקוח בוחר את הנושא בו הוא רוצה להתמקד ... האימון מאיץ את התקדמותו של הלקוח, עי כך שהוא מאפשר התמקדות ומודעות ... מתמקד בנקודת ההתחלה של הלקוח ובנקודה הסופית אליה שואף הלקוח להגיע. מאמנים החברים ומאמנים ... בכוונות, בבחירות ובמעשים של הלקוח הנתמכים עי מאמציו ויישום תוכנית ... אשר עשוי להשפיע לרעה על הלקוח. אני מצהיר שאשאף להכיר בסוגיות ... לפני או בזמן האימון כי הלקוח מבין את אופי האימון ואת גבולות ... ללקוח, בקשר לתמורות שיקבל הלקוח ממני או מתהליך האימון. אני מצהיר כי ... מצהיר כי אכבד את זכותו של הלקוח להביא לסיום את תהליך האימון בכל שלב שהוא. אהיה ערני לכך שהלקוח אינו מפיק יותר תועלת מהאימון. אני מצהיר כי במידה ואניח כי הלקוח עשוי להפיק תועלת רבה יותר באמצעות ... את הרשויות המוסמכות במידה והלקוח חושף כוונות העלולות לסכן אותו או ... שאכבד כל מידע שיימסר על ידי הלקוח, למעט מקרים שבהם הלקוח מתיר לי להעביר את המידע, או מידע ... כי אדאג להשיג את אישורו של הלקוח, לפני שחרור מידע או סימוכין הכוללים כל פרט מזהה על הלקוח. אני מצהיר כי אדאג להשיג את אישורו של הלקוח לפני שאמסור כל מידע אודות הלקוח לאדם שממנו אני אקבל פיצוי או שיפוי. ... מניגוד עניינים ביני לבין הלקוח. במידה ועלול להיווצר מצב של ניגוד עניינים, אדון במצב עם הלקוח על מנת להביא לפתרון הבעיה, כשלנגד עיניי תהיה טובת הלקוח. אני מצהיר שאגלה או אחשוף בפני הלקוח, כל פיצוי אפשרי או עתידי שינתן לי עי גוף שלישי שאליו הלקוח הופנה. אני מצהיר כי אמיר שירותים, ...
אימון אצל מאמן גישות אימון קשר מיני בעיות בחירות יצירתיות תוכנית אימונים מאמץ
לדבר בשפת הערכים
... בשפת הערכים הלקוח במרכז זו לא רק סיסמה. על העסק להיכנס לנעלים של הלקוח. להבין מה הוא באמת צריך. להיות ער לצרכים האמיתיים שלו. ולענות עליהם. בשורה התחתונה זה אומר ... הערכים של העסק, יחד עם צרכי הלקוח, לשלב הכל בחבילה אחת ולהגיש אותה על מגש של זהב. מה אתה (לא) מוכר הפירוש ללמוד את העסק זה להבין ... עונה. איזה רווח או תועלת הלקוח רוכש ממנו. ולמה הוא רוכש אותם דווקא ממנו ולא מהמתחרה שלו. מה הלקוח (לא) קונה כשלקוח מחפש מוצר, הוא מחפש את הערך שהמוצר יביא לו. כשאישה מחפשת בסופר עוגיות היא לא ... עסק שידע לחוש את הצרכים של הלקוחות שלו. שיברר, יחקור, יתעניין בהם. לא יהסס לשאול את הלקוח או הלקוחה מהם הסיבות העמוקות יותר לקניית המוצר. למה דווקא אצלו וכדומה. עסק שיעשה זאת ירוויח. עסק שלא ... לקוח המשנה על תחשוב רק על הלקוח שעומד מולך. הוא רק קצה שרשרת המזון. הוא לא באמת קונה את המוצר רק בשבילו. המוצר שהוא מעוניין ... יש את תגובות הסביבה. השאלה שהלקוח שואל את עצמו (במודע או שלא) איך הוא יראה לאחר קניית המוצר. להיכן המוצר ייקח אותו מבחינה ... העסק יכול לנסות לדובב את הלקוח. לברר מה חשוב לו בשידה. שאלות בסגנון מה חשוב לך בשידה? מי האורחים שיראו את השידה? מה אתה רוצה ... מנחות כגון אלה גם ינתבו את הלקוח לשידה הטובה ביותר עבורו. וגם יעזרו לעסק להבין טוב יותר את הצרכים העמוקים של הלקוח. במכירה כזאת שני הצדדים מנצחים. הלקוח מרגיש שמנסים לעזור לו ולא לדחוף לו מוצר. המוכר לא מתבייש למכור או לעלות מחירים, הוא גאה לעזור ולענות על צרכי הלקוחות שלו. ...
רגישות פרחים לשאול מתבייש חלומות לדובב צריך לחשוב יכולת
עבודת רגשות - מבוא
... הארגון. לדוגמה, עבודה רגשית בתפקיד של שרות לקוחות פרונטלי, לרוב כוללת הבעה של רגשות חיוביים כלפי הלקוח ודיכוי הבעתם של רגשות שליליים. שומרים שניצבים בפתח חנות ודואגים לסדר נדרשים לבצע עבודה רגשית תוכן עניינים: 1 ... לארגון. בסדרה של עבודות הם הראו את ההשפעה של היבטים ארגוניים כגון אורך התור, השעה ביום, מין הלקוח והעובד, וענידת תג מזהה על ידי העובד על הרגשות שעובדים מביעים. כללי הצגה (display rules) מתייחסים לכללים לגבי סוג ... לשנות את רגשותיו הפנימיים כך שיתאימו לכללי ההצגה הנדרשים, עושה זאת במטרה להיראות אותנטי כלפי הלקוח (זיוף בנאמנות חיובית), בעוד שבהצגה שטחית, שהיא האסטרטגיה החליפית, העובד מנהל את ההבעה הרגשית שלו ללא שינוי תואם ... שיש בהן תנועה רבה של קונים, קיימת נורמה מסוימת, הכוללת ציפייה נמוכה יותר הן מצד המעסיק והן מצד הלקוח לעבודת רגשות של העובד (להבעה של רגשות חיוביים ודיכוי רגשות שליליים באינטראקציה עם הלקוח)., וכי התרבות הרגשית אליה משתייך העובד יכולה אף היא להשפיע על המידה שבה הוא מרגיש מחויב למלא אחר כללי ההצגה של ... אישית של מנהליהם. השלכות של השימוש בעבודת רגשות: מחקרים מעידים על כך שלעובדים, הבאים במגע עם הלקוח בתפקידים שונים, קיימת השפעה על רגשותיו של הלקוח. כך למשל, דיילים מצליחים לרומם את רוחם של הנוסעים, נושים מצליחים לעורר חרדה בקרב בעלי החוב, ועובדי שרות לקוחות המביעים רגשות חיוביים מעוררים רגשות חיוביים יותר אצל הלקוח. תופעה זו יכולה להיות מוסברת, לדעת החוקרים, באמצעות המכניזם של הדבקה רגשית (emotional contagion), לפיו, אדם יכול ... הרגשי בהתאם לסוג הרגשות המובעים על ידי האדם שמולו. מחקרים מראים קשר ישיר בין שביעות הרצון של הלקוח מהשירות לבין הבעת רגשות חיוביים של העובד כלפיו, בייחוד בתפקידים שבהם הרגשות שמביע העובד (כמו אמפתיה או נעימות), ... מעניק. הבעה רגשית חיובית מצד העובד, נמצאה קשורה לתפיסה חיובית יותר של השרות שניתן, וכן לכוונה של הלקוח לחזור לקבל שרות זה בעתיד או להמליץ עליו לאחרים. מחקרים רבים מעידים כי עבודת רגשות במסגרת התפקיד עשויה להוביל ...
רמאות הישגים תפיסה חיובית הבדלה אמפתיה קריירה התנהגות ארגונית אותנטיות
אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
... שלקח על עצמו. 6. כל התיעצות עם גורמים חיצוניים תעשה ללא חשיפת זהות הלקוח אלא אם התקבלה הסכמה של הלקוח . 7. מאמן לא יחשוף מידע על מתאמנים בכלי התקשורת ... במהלך האימון. 18. שמירת הפרטיות והסודיות תעשה גם לאחר סיום הקשר עם הלקוח. 19. מאמן לא יתנהג עם המתאמנים באופן מטריד או ... המקצועית שלו. 2. מאמן יציג תעודות הסמכה והכשרה מקצועית על פי בקשת הלקוח. 3. כאשר הדבר נידרש מבחינה מקצועית, ישתף המאמן פעולה עם בעלי מקצוע אחרים במטרה לשרת את הלקוח בצורה מיטבית, וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות. 4. ...
שינוי משמעותי רגשות מיניים יחסים דפוסי מחשבה חושש למידה יעוד מהות
מאמן אישי - מאמן אישי בשיחה על הכלה
... במילים של לקוחותיהם כדי להביע את מה שהם רוצים, יוצרים מערכת יחסים עגולה יותר עם הלקוח, נותנים לו מרחב להתבטא ולהביע את רצונותיו וצרכיו ואז מחברים את דבריו עם מה שיש להם להציע בצורה הרמונית מבלי שמורגשת התנגדות במהלך השיחה. הם כמעט ולא משתמשים ... לדבר (אנשי מכירות טובים יוצאים מנקודת הנחה שהם מפריעים אם לא קבעו מראש את השיחה עם הלקוח - זה אומר שהם נותנים לו את הכבוד שהם היו רוצים לקבל). בואו נאמר שהוא אומר: תודה לך אבל כבר יש לי פוליסה. איש מכירות גרוע יגיד לו תודה ולהתראות. איש מכירות ... ההכלה. אז איך היה מתנהג איש מכירות מצוין? איש מכירות, כמו מאמן אישי, נדרש להכיל את הלקוח הוא ודאי היה עונה כך: מצוין, אנחנו פונים היום רק לאנשים שכבר יש להם פוליסה. אני שמח שיש לך פוליסה ואני מניח שבחרת בה מכמה סיבות. מה הייתה הסיבה העיקרית שהנחה אותך בתהליך הבחירה? - זו למשל דרכו של איש מכירות טוב להכיל את הלקוח, לזרום עם דבריו, לפתוח את השיחה (במקום לסגור אותה עוד לפי שהתחילה) וללמוד מידע חשוב על הלקוח הזה - מידע שיהיה חיוני להצלחת תהליך המכירה. מאמן אישי מכיל את המתאמן במסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו מאמן אישי מקצועי הוא אומן של מיומנות ההכלה וכמו לוחם ...
הימנעות לחשוב לקוחות פוטנציאלים יכול להיות לחימה התבטאות אנרגיה תהליך מכירה
פרקטיקה פילוסופית - האם יש תועלת בפילוסופיה?
... הבדל בין הרע לטוב, מה זה עוזר כשלדוגמה: אדם רוצה לסגור עסקה מול הלקוח, והלקוח מתחיל לריב איתו, והאדם שרוצה לסגור את העסקה כועס ומתעצבן, ... שלך? האדם משיב שהוא רוצה להרגיש טוב. ואיך זה פתר לי את הבעיה מול הלקוח, שאני יודע שאני רוצה להרגיש טוב מסגירת העסקה. וזה אומר שאם היו לך הבנות ... מבין את זה שהכל אחד והכל טוב באותה המידה, גם היית חווה את זה מול הלקוח, ולא היית כועס או מתעצבן. אם לא היית מטומטם ולא רק אומר שאתה חכם ופילוסוף, ... החכם יודע כל צעד ושעל ויודע לאן הוא רוצה להגיע. ונחזור לעסקה עם הלקוח, ואם הלקוח רב איתי, אני אזכור מה המטרה שלי הסופית, לסגור את העסקה, וההיגיון אומר, שאני ...
השכל של האדם מה אתה רוצה היגיון הבדל בין רע לטוב שורש עסק שלום חקירות
תודעה, להעלם, קיום ואי קיום, כולנו טועים, יצירת גוף האדם, נצחיות הנשמה, מהות ההוויה, להיות כלום, חקר הנפרדות
... יש הבדל בין שני הדברים האלו? אם אני אקלל את הלקוח או אברך אותו, בטח שיש הבדל, איזו שאלה מטופשת היא? אבל השאלה הזאת תוציא אותך מבית המשוגעים. אז תשאל האם יש הבדל בין מכתב ברכה למכתב קללה. בסוף נניח שהוא ישאל את השאלה הזאת, והוא יגיע למסקנה שאם הוא ישלח ברכה הלקוח יהיה שמח, ואם ישלח מכתב קללה, הלקוח יכעס. הוא כאילו עבר משיגעון אחד לשני. אבל אז הוא צריך לשאול, האם יש הבדל אם הלקוח שלי יכעס או יהיה מרוצה? הוא יגיד בטח שזה חשוב, אחרת הוא לא ישלם לי. ואז הוא מאמין לשקר. אבל אם הוא שואל, האם באמת יש הבדל מה אני אשלח לו? ואז הוא יכול לשאול האם ...
תחושה של קיום דיכאונות לא לדעת קבלת החלטות אם אין הבדל לגלות שאתה תודעה עסקים
אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 15
... אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 15 אם הלקוח היה מתנגד באופן מוחלט למוצר שלך, הוא אפילו לא היה טורח לנמק עבורך את הסיבה. ברגע שהוא מסביר לך את הסיבה וככל שהוא מפרט את מצבו ... מקשרים יקר לרע, אבל מצד האמת אפשר להסכים עם הלקוח, ולומר לו נכון שזה יקר, אבל זה עדיין שווה את זה בגלל... אם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש שהבעיה שלו מחויבת וקשה, תשתמש במילים ... לדחוף מילה כמו סבל, אבל מצד שני, אם תקצין, הלקוח עלול להבין שאתה עושה עליו מניפולציה... כשאתה מפרט ללקוח מה היתרונות של המוצר שלך, מומלץ להציג לו את המהות של היתרונות, לדוגמה אם ... היתרונות במוצר שלך זה שהוא מותאם אישית לצרכיי הלקוח, המהות של מותאם אישית לצרכיו היא שזה יעזור לו לפתור את הבעיה האישית שלו. אבל, עדיין לא כל לקוח יצליח לחבר את זה לתכלית שהיא פתרון ...
אלוהים רוצה מחויב אפשרי לגרום לו האני בריאות השורש בעיות חסרונות מול יתרונות
אימון אישי ואימון עסקי - בהתאם לגישה הקוגניטיבית - התנהגותית
... - בהתאם לגישה הקוגניטיבית - התנהגותית האימון הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות הפופולאריות, לשם יצירת שינויים בכל תחומי החיים. המאמן מבהיר ביחד עם הלקוח את מטרות העבודה ומניע אותו ליישום בצורה ברורה ... יתכן והקשיים קשורים למרכיבים רגשיים מורכבים כגון: חרדה, דיכאון וטראומה. מאחר ולרוב הממאנים אין הסמכה במקצועות הטיפול, הם עלולים להחמיר במצב הלקוחות, עקב חוסר הבנה ויידע במבנים התוך הנפשיים של האגו. ... מדובר בעבודה קצרה, ממוקדת ועוצמתית, המתייחסת לצרכים הייחודיים של כל אדם ואדם. העבודה מתמקדת בגילוי והעצמה של כוחות פנימיים לשינוי, כך שהלקוח אינו יוצר תלות עם המאמן. המאמן עובד על פי הגישה של נוכחות מסייעת, בה המאמן נמצא לצד הלקוח (לא לפני ולא אחרי) כאשר הלקוח נמצא בתפקיד אקטיבי, חושב ויוזם. ובשילוב של גישה ... על המציאות הפנימית. למשל, הדר יצרה קשרים זוגיים, בעלי מרכיב של תלות ופגיעות והייתה מעוניינת ביצירת קשר הדדי יותר. בשלב חקירת המחשבות בחנו ביחד (הלקוח והמאמן) שאלות לגבי המערכות הזוגיות בעבר ובעתיד. מה ...
מציאות עם הלקוח חקירות השפעת הסביבה השגת מטרות בעיות רגשיות התמדה אימון עסקים
אימון מנהלים
... לרווחת הארגון כולו. לגרום למשולש לעבוד המטרה באימון מנהלים היא לייצר למידה, שינוי התנהגות וצמיחה של המתאמן למען הרווח של הצד השלישי - הלקוח, שמעסיק את המתאמן. ברמה אישית אנו מחויבים ביותר לעזור למתאמנים שלנו להנהיג חיים ... אבל אימון מצליח רק כשהתועלת הזו מגיעה עם תוצאות לאירגון. אימון יוצר קשר משולש בין המאמן, שמספק את השירות, המתאמן, שמקבל את האימון, והלקוח שמשלם את החשבונות. הלקוח הוא למעשה אוסף של אינטרסים שונים, שכוללים בדרך כלל את הבוס של המאומן - שחקן מפתח - ... מצליחה כאשר כל האנשים המעורבים מסכימים על מטרות ברורות שמצד אחד מקדמות את האינטרסים האישיים שלהם אך, מצד שני הן לטובת הכלל. נתחיל עם הלקוח . לפני שארגון בוחר מאמן, הוא צריך לבחון את עצמו ולשאול, מה מטרת תוכנית האימון? צריך ... מוגדר בהתפתחות? האם ניתן לאמן את המנהל? האם יש לו תמיכה? האם הוא חשוב מספיק כדי להצדיק את עלות האימון? בכל מקרה, במהלך אימון מנהלים, הלקוחות צריכים לוודא שהמנהל מעוניין ומחויב לאימון ושמאמציו יהיו מוערכים ומטופחים עי הבוס ...
השגת מטרה קשה למכור מוצר יקר עלות הערכה אנשים טובים כישורים תחושות ורגשות מוטיבציה
1 2 3 4 5 6 7 8
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוח, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הלקוח, איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, ייעוץ פילוסופי, מאמן אישי ועסקי בתחום הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 14:35:56 - wesi4