ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8
קואצ'ינג ואתיקה - הקוד האתי של ICF
... ואתיקה - הקוד האתי של ICF חלק 1: פילוסופיית האימון (coaching) של ICF ICF -הפדרציה הבינלאומית לאימון - קואצינג (coaching), דוגלת בשיטת אימון המכבדת את הלקוח כמומחה בתחום עיסוקו ובחייו, ומאמינה שכל לקוח ניחן ביצירתיות, בתושייה והינו ישות שלמה. בהסתמך על בסיס זה, אחריותו של המאמן היא: לגלות, להבהיר ולהיערך במקביל לרצונות הלקוח. לעודד את גילויו העצמי של הלקוח. להפיק מהלקוח פתרונות ואסטרטגיות אישיים. להביא את הלקוח ללקיחת אחריות ולחייבו במתן דין וחשבון. חלק 2: הגדרת אימון עפי ICF אימון מקצועי הינו מערכת יחסים מתמשכת הגורמת ללקוח להפיק תוצאות יוצאות דופן בחייו, בעסוקו, בקריירה שלו, או בארגון בו הוא מועסק. באמצעות תהליך האימון, הלקוח מעמיק את הבנתו, משפר את יכולותיו, ומשפר את איכות חייו. בכל פגישה, הלקוח בוחר את הנושא בו הוא רוצה להתמקד בשיחה, בעוד המאמן מאזן ותורם באבחנותיו ובשאלותיו מפגש זה מבהיר ללקוח מהן הפעולות שעליו לבצע, וגורם לו להוציא אותן לפועל. האימון מאיץ את התקדמותו של הלקוח, עי כך שהוא מאפשר התמקדות ומודעות בתהליך הבחירה. האימון מתמקד בנקודת ההתחלה של הלקוח ובנקודה הסופית אליה שואף הלקוח להגיע. מאמנים החברים ומאמנים המוסמכים עי ארגון ICF, מכירים בכך שתוצאות האימון תלויות בכוונות, בבחירות ובמעשים של הלקוח הנתמכים עי מאמציו ויישום תוכנית האימון של המאמן. חלק 3: התקנים וההתנהלות האתית של ICF ... מצהיר שאכבד גישות אימון שונות, אכבד את המאמצים והתרומות של אחרים, ולא אציג אותם כשלי. אני מצהיר שאמנע משימוש שלילי, הנובע מאופי האימון, אשר עשוי להשפיע לרעה על הלקוח. אני מצהיר שאשאף להכיר בסוגיות אישיות העלולות לפגום וליצור סתירה, העלולות להפריע לאימון, ... עם לקוחותיי. אני מצהיר שאערוך הסכם ברורים עם לקוחותיי, ואכבד את ההסכמים שנערכו בנוגע למערכת היחסים בין מאמן ללקוח. אני מצהיר שאוודא לפני או בזמן האימון כי הלקוח מבין את אופי האימון ואת גבולות הסודיות, מבין את ההסכמים הכספיים והסכמים אחרים הנוגעים לאימון. אני מצהיר שאציג באופן מדויק את הכישורים, המומחיות ואת ניסיוני כמאמן. אני מצהיר שלא אטעה באופן מכוון או אבטיח הבטחות כוזבות ללקוח, בקשר לתמורות שיקבל הלקוח ממני או מתהליך האימון. אני מצהיר כי לא אמסור בידיעה מידע ו או ייעוץ מטעים ללקוח. אני מצהיר שלא אנצל לרעה, בידיעתי, את מערכת היחסים בין המאמן לבין לקוח להפקת טובות הנאה אישיות, מקצועיות או כספיות. אני מצהיר כי אכבד את זכותו של הלקוח להביא לסיום את תהליך האימון בכל שלב שהוא. אהיה ערני לכך שהלקוח אינו מפיק יותר תועלת מהאימון. אני מצהיר כי במידה ואניח כי הלקוח עשוי להפיק תועלת רבה יותר באמצעות מאמן אחר, או שיטה אחרת, אמליץ על כך ללקוח. אני מצהיר כי אמליץ ללקוח לפנות לשירותים מקצועיים אחרים במידה ואריך כי התנאים מחייבים זאת. אני מצהיר שאנקוט בכל הצעדים הנדרשים על מנת לידע את הרשויות המוסמכות במידה והלקוח חושף כוונות העלולות לסכן אותו או אחרים. חיסיון לקוח פרטיות אני מצהיר שאכבד כל מידע שיימסר על ידי הלקוח, למעט מקרים שבהם הלקוח מתיר לי להעביר את המידע, או מידע שעלי למסור על פי החוק. אני מצהיר כי אדאג להשיג את אישורו של הלקוח, לפני שחרור מידע או סימוכין הכוללים כל פרט מזהה על הלקוח. אני מצהיר כי אדאג להשיג את אישורו של הלקוח לפני שאמסור כל מידע אודות הלקוח לאדם שממנו אני אקבל פיצוי או שיפוי. ניגוד עניינים אני מצהיר שאמנע ככל שניתן מניגוד עניינים ביני לבין הלקוח. במידה ועלול להיווצר מצב של ניגוד עניינים, אדון במצב עם הלקוח על מנת להביא לפתרון הבעיה, כשלנגד עיניי תהיה טובת הלקוח. אני מצהיר שאגלה או אחשוף בפני הלקוח, כל פיצוי אפשרי או עתידי שינתן לי עי גוף שלישי שאליו הלקוח הופנה. אני מצהיר כי אמיר שירותים, טובין (סחורות) או תשלומים רק במידה ולא יפגמו במערכת ...
מערכת יחסים שיקולים אמונה טענות פעילויות מיניות חרמנית עוררות מינית פתרון בעיות
לדבר בשפת הערכים
... בשפת הערכים הלקוח במרכז זו לא רק סיסמה. על העסק להיכנס לנעלים של הלקוח. להבין מה הוא באמת צריך. להיות ער לצרכים האמיתיים שלו. ולענות עליהם. בשורה התחתונה זה אומר לארוז את הערכים של העסק, יחד עם צרכי הלקוח, לשלב הכל בחבילה אחת ולהגיש אותה על מגש של זהב. מה אתה (לא) מוכר הפירוש ללמוד את העסק ... את עצמו. ללמוד מהם הערכים שהוא מוכר. על איזה צרכים הוא עונה. איזה רווח או תועלת הלקוח רוכש ממנו. ולמה הוא רוכש אותם דווקא ממנו ולא מהמתחרה שלו. מה הלקוח (לא) קונה כשלקוח מחפש מוצר, הוא מחפש את הערך שהמוצר יביא לו. כשאישה מחפשת בסופר עוגיות ... בעוגיות שיענו לה הכי טוב על הצרכים שהיא רוצה למלא. עסק שידע לחוש את הצרכים של הלקוחות שלו. שיברר, יחקור, יתעניין בהם. לא יהסס לשאול את הלקוח או הלקוחה מהם הסיבות העמוקות יותר לקניית המוצר. למה דווקא אצלו וכדומה. עסק שיעשה זאת ירוויח. עסק ... שלא יודע לענות על צרכים - אין לו זכות קיום. לחשוב על לקוח המשנה על תחשוב רק על הלקוח שעומד מולך. הוא רק קצה שרשרת המזון. הוא לא באמת קונה את המוצר רק בשבילו. המוצר שהוא ... חושב על השימושים שיעשה במוצר אך לא רק. ממש לא רק. יש את תגובות הסביבה. השאלה שהלקוח שואל את עצמו (במודע או שלא) איך הוא יראה לאחר קניית המוצר. להיכן המוצר ייקח אותו מבחינה ... עצמה הוא חושב על חמותו שתגיע לבקר ותראה את השידה. בעל העסק יכול לנסות לדובב את הלקוח. לברר מה חשוב לו בשידה. שאלות בסגנון מה חשוב לך בשידה? מי האורחים שיראו את השידה? מה אתה רוצה שהשידה תשדר לאורחים? וכדומה. שאלות מנחות כגון אלה גם ינתבו את הלקוח לשידה הטובה ביותר עבורו. וגם יעזרו לעסק להבין טוב יותר את הצרכים העמוקים של הלקוח. במכירה כזאת שני הצדדים מנצחים. הלקוח מרגיש שמנסים לעזור לו ולא לדחוף לו מוצר. המוכר לא מתבייש למכור או לעלות מחירים, הוא גאה לעזור ולענות על צרכי הלקוחות שלו. ...
גוגל חברים למכור לקוחות המוכר לעזור לקוח אמת
עבודת רגשות - מבוא
... של רגשות חיוביים כלפי הלקוח ודיכוי הבעתם של רגשות שליליים. שומרים שניצבים בפתח חנות ודואגים לסדר נדרשים לבצע עבודה רגשית תוכן עניינים: 1 הגדרה 1.1 ויסות רגשי 1.2 סוגים של עבודת רגשות 2 עבודת רגשות ... התור, השעה ביום, מין הלקוח והעובד, וענידת תג מזהה על ידי העובד על הרגשות שעובדים מביעים. כללי הצגה (display rules) מתייחסים לכללים לגבי סוג הרגשות שהעובדים מצופים ומורשים לבטא במסגרת התפקיד (וסוג ... להיראות אותנטי כלפי הלקוח (זיוף בנאמנות חיובית), בעוד שבהצגה שטחית, שהיא האסטרטגיה החליפית, העובד מנהל את ההבעה הרגשית שלו ללא שינוי תואם של רגשותיו הפנימיים, ועושה זאת במטרה שלא יפטרו אותו, ולא ... הן מצד המעסיק והן מצד הלקוח לעבודת רגשות של העובד (להבעה של רגשות חיוביים ודיכוי רגשות שליליים באינטראקציה עם הלקוח)., וכי התרבות הרגשית אליה משתייך העובד יכולה אף היא להשפיע על המידה שבה הוא מרגיש מחויב למלא אחר כללי ההצגה של הארגון. מאפיינים אישיותיים דיספוזיציונים של העובד ותחושותיו ... שלעובדים, הבאים במגע עם הלקוח בתפקידים שונים, קיימת השפעה על רגשותיו של הלקוח. כך למשל, דיילים מצליחים לרומם את רוחם של הנוסעים, נושים מצליחים לעורר חרדה בקרב בעלי החוב, ועובדי שרות לקוחות המביעים רגשות חיוביים מעוררים רגשות חיוביים יותר אצל הלקוח. תופעה זו יכולה להיות מוסברת, לדעת החוקרים, באמצעות המכניזם של הדבקה רגשית (emotional contagion), לפיו, אדם יכול להידבק ברגש המובע על ידי אדם אחר. כלומר, היחשפות לאדם המביע ... ישיר בין שביעות הרצון של הלקוח מהשירות לבין הבעת רגשות חיוביים של העובד כלפיו, בייחוד בתפקידים שבהם הרגשות שמביע העובד (כמו אמפתיה או נעימות), מהווים מדד מקובל לטיב השרות שהוא מעניק. הבעה רגשית חיובית ... שניתן, וכן לכוונה של הלקוח לחזור לקבל שרות זה בעתיד או להמליץ עליו לאחרים. מחקרים רבים מעידים כי עבודת רגשות במסגרת התפקיד עשויה להוביל לשחיקה ולתשישות רגשית של העובד לאורך זמן, וכן לפגום בשביעות ...
הישגיות רגש שלילי מול לקוח לבטא הבדל מודעות תחושות חיוביות אנגלית
אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
... חיצוניים תעשה ללא חשיפת זהות הלקוח אלא אם התקבלה הסכמה של הלקוח. 7. מאמן לא יחשוף מידע על מתאמנים בכלי התקשורת ללא הסכמה בכתב של המתאמן. 8. מאמן לא יחשוף פרטים של לקוחותיו כממליצים או לכל צורך אחר ללא קבלת הסכמתם בכתב. 9. מאמן המשתמש ... תעשה גם לאחר סיום הקשר עם הלקוח. 19. מאמן לא יתנהג עם המתאמנים באופן מטריד או משפיל. 20. מאמן יפעל במגעיו עם מאמנים אחרים ליצירת יחסים של הבנה וכבוד הדדי. 21. מאמן לא יקיים יחסי מין עם מתאמנים שלו במהלך ... והכשרה מקצועית על פי בקשת הלקוח . 3. כאשר הדבר נידרש מבחינה מקצועית, ישתף המאמן פעולה עם בעלי מקצוע אחרים במטרה לשרת את הלקוח בצורה מיטבית, וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות. 4. תהליך אימוני במקביל לתהליך טיפול פסיכולוגי פסיכיאטרי אחר: על המאמן לברר האם המתאמן נמצא בתהליך של טיפול פסיכולוגי ...
חשיפה חושש מחשבה ניגוד אינטרסים יחסי אמון לקיחת אחריות לפתור בעיות חולה נפש
מאמן אישי - מאמן אישי בשיחה על הכלה
... המתהווה, משתמשים במילים של לקוחותיהם כדי להביע את מה שהם רוצים, יוצרים מערכת יחסים עגולה יותר עם הלקוח , נותנים לו מרחב להתבטא ולהביע את רצונותיו וצרכיו ואז מחברים את דבריו עם מה שיש להם להציע בצורה הרמונית מבלי שמורגשת התנגדות במהלך השיחה. הם כמעט ולא משתמשים במילים: לא, אבל ... זמן נוח עבורו לדבר (אנשי מכירות טובים יוצאים מנקודת הנחה שהם מפריעים אם לא קבעו מראש את השיחה עם הלקוח - זה אומר שהם נותנים לו את הכבוד שהם היו רוצים לקבל). בואו נאמר שהוא אומר: תודה לך אבל כבר יש לי פוליסה. איש מכירות גרוע יגיד לו תודה ולהתראות. איש מכירות בינוני יגיד לו ... למיומנות ההכלה. אז איך היה מתנהג איש מכירות מצוין? איש מכירות, כמו מאמן אישי, נדרש להכיל את הלקוח הוא ודאי היה עונה כך: מצוין, אנחנו פונים היום רק לאנשים שכבר יש להם פוליסה. אני שמח שיש לך פוליסה ואני מניח שבחרת בה מכמה סיבות. מה הייתה הסיבה העיקרית שהנחה אותך בתהליך הבחירה? - זו למשל דרכו של איש מכירות טוב להכיל את הלקוח, לזרום עם דבריו, לפתוח את השיחה (במקום לסגור אותה עוד לפי שהתחילה) וללמוד מידע חשוב על הלקוח הזה - מידע שיהיה חיוני להצלחת תהליך המכירה. מאמן אישי מכיל את המתאמן במסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו מאמן אישי מקצועי הוא אומן של מיומנות ההכלה וכמו לוחם האייקידו, הוא זורם ...
מופנמות להקשיב משמעות מילים תקשורת אפקטיבית ללמוד משמעות נקודת מבט בחירה
פרקטיקה פילוסופית - האם יש תועלת בפילוסופיה?
... המציאות באופן אמיתי, לא פילוסופי, זה יעזור לו ביום יום. ואדם שואל, נגיד שהבנתי שהכל טוב ואין הבדל בין הרע לטוב, מה זה עוזר כשלדוגמה: אדם רוצה לסגור עסקה מול הלקוח, והלקוח מתחיל לריב איתו, והאדם שרוצה לסגור את העסקה כועס ומתעצבן, מה זה עוזר עכשיו שהוא יודע, תיאורטית פילוסופית שהכל טוב ואחד? אז אני שואל את האדם: למה אתה רוצה לסגור את העסקה שלך? האדם משיב שהוא רוצה להרגיש טוב. ואיך זה פתר לי את הבעיה מול הלקוח , שאני יודע שאני רוצה להרגיש טוב מסגירת העסקה. וזה אומר שאם היו לך הבנות אמיתיות, ולא היית חושב שזו פילוסופיה, אם היית באמת מבין את זה שהכל אחד והכל טוב באותה המידה, גם היית חווה את זה מול הלקוח, ולא היית כועס או מתעצבן. אם לא היית מטומטם ולא רק אומר שאתה חכם ופילוסוף, היית יודע למה אתה עושה כל פעולה ופעולה בחיים שלך. הטיפש לא מבין ולא זוכר למה הוא עושה את הדברים. החכם יודע כל צעד ושעל ויודע לאן הוא רוצה להגיע. ונחזור לעסקה עם הלקוח, ואם הלקוח רב איתי, אני אזכור מה המטרה שלי הסופית, לסגור את העסקה, וההיגיון אומר, שאני לא יריב איתו ולא אכעס ...
מול לקוחות מאבק הבדל הלקוח שכל חשיבה מעשית חוויית אחדות ספק
תודעה, להעלם, קיום ואי קיום, כולנו טועים, יצירת גוף האדם, נצחיות הנשמה, מהות ההוויה, להיות כלום, חקר הנפרדות
... שאתה חווה הבדל בין שתי צורות. מה שאתה צריך לעשות, זה לשאול את עצמך, האם יש הבדל בין שני הדברים האלו? אם אני אקלל את הלקוח או אברך אותו, בטח שיש הבדל, איזו שאלה ... אז תשאל האם יש הבדל בין מכתב ברכה למכתב קללה. בסוף נניח שהוא ישאל את השאלה הזאת, והוא יגיע למסקנה שאם הוא ישלח ברכה הלקוח יהיה שמח, ואם ישלח מכתב קללה, הלקוח יכעס. הוא כאילו עבר משיגעון אחד לשני. אבל אז הוא צריך לשאול, האם יש הבדל אם הלקוח שלי יכעס או יהיה מרוצה? הוא יגיד בטח ...
אכילה רצונות מהות וצורה קללות לא זה לא לשקר אחדות גמורה תחושת קיום עצמי
אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 15
... אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 15 אם הלקוח היה מתנגד באופן מוחלט למוצר שלך, הוא אפילו לא היה טורח לנמק עבורך את הסיבה. ברגע שהוא מסביר ... ולפרק את ההתנגדות. וחשוב להבין דבר נוסף, שרוב בני האדם מיד מקשרים יקר לרע, אבל מצד האמת אפשר להסכים עם הלקוח , ולומר לו נכון שזה יקר, אבל זה עדיין שווה את זה בגלל... אם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש ... מאיימות יותר, נניח במקום המילה בעיה תנסה למצוא את המקום הנכון לדחוף מילה כמו סבל, אבל מצד שני, אם תקצין, הלקוח עלול להבין שאתה עושה עליו מניפולציה... כשאתה מפרט ללקוח מה היתרונות של המוצר שלך, מומלץ ... בא למכור למישהו מוצר, תצמיד לו את המחויב לאפשרי. נניח שאחד היתרונות במוצר שלך זה שהוא מותאם אישית לצרכיי הלקוח, המהות של מותאם אישית לצרכיו היא שזה יעזור לו לפתור את הבעיה האישית שלו. אבל, עדיין לא כל ...
רצון עצמי אמת בלתי תלויה הטלת ספק הפרדה מניפולציות הרגשת הטוב צורות מחיר יקר מידי
אימון אישי ואימון עסקי - בהתאם לגישה הקוגניטיבית - התנהגותית
... אישי ואימון עסקי - בהתאם לגישה הקוגניטיבית - התנהגותית האימון הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות הפופולאריות, לשם יצירת שינויים בכל תחומי החיים. המאמן מבהיר ביחד עם הלקוח את מטרות העבודה ומניע אותו ליישום בצורה ברורה והחלטית. המאמנים מציעים אימון בכל תחומי החיים - השגת ... בעיות רגשיות מורכבות. יתכן והקשיים קשורים למרכיבים רגשיים מורכבים כגון: חרדה, דיכאון וטראומה. מאחר ולרוב הממאנים אין הסמכה במקצועות הטיפול, הם עלולים להחמיר במצב הלקוחות, עקב חוסר הבנה ויידע במבנים התוך הנפשיים של האגו. 3. הטמעת שנויים בטווח הארוך. עיצוב האישיות של האדם ... הקוגניטיבית - התנהגותית. מדובר בעבודה קצרה, ממוקדת ועוצמתית, המתייחסת לצרכים הייחודיים של כל אדם ואדם. העבודה מתמקדת בגילוי והעצמה של כוחות פנימיים לשינוי, כך שהלקוח אינו יוצר תלות עם המאמן. המאמן עובד על פי הגישה של נוכחות מסייעת, בה המאמן נמצא לצד הלקוח (לא לפני ולא אחרי) כאשר הלקוח נמצא בתפקיד אקטיבי, חושב ויוזם. ובשילוב של גישה ייחודית של חקירת מחשבות נבנית מציאות חיצונית שונה, המשפיעה על המציאות הפנימית. למשל, הדר יצרה קשרים זוגיים, בעלי מרכיב של תלות ופגיעות והייתה מעוניינת ביצירת קשר הדדי יותר. בשלב חקירת המחשבות בחנו ביחד (הלקוח והמאמן) שאלות לגבי המערכות הזוגיות בעבר ובעתיד. מה היא מביאה לקשר, מה צריכה מבן הזוג, מה הסיבות לתלות - ...
שאלה יצירת שינויים עובד חיצוניות פוסט טראומה משימות עובדים לקוחות
אימון מנהלים
... לייצר למידה, שינוי התנהגות וצמיחה של המתאמן למען הרווח של הצד השלישי - הלקוח, שמעסיק את המתאמן. ברמה אישית אנו מחויבים ביותר לעזור למתאמנים שלנו להנהיג חיים טובים יותר, אבל אימון מצליח רק כשהתועלת הזו מגיעה עם תוצאות לאירגון. אימון יוצר קשר משולש בין המאמן, שמספק את השירות, המתאמן, שמקבל את האימון, והלקוח שמשלם את החשבונות. הלקוח הוא למעשה אוסף של אינטרסים שונים, שכוללים בדרך כלל את הבוס של המאומן - שחקן מפתח - ואת מחלקת משאבי אנוש. העבודה מצליחה כאשר כל האנשים המעורבים ... אחד מקדמות את האינטרסים האישיים שלהם אך, מצד שני הן לטובת הכלל. נתחיל עם הלקוח. לפני שארגון בוחר מאמן, הוא צריך לבחון את עצמו ולשאול, מה מטרת תוכנית האימון? צריך להתחיל עם כוונות ברורות לגבי שימוש באימון כמקדם מטרות חשובות. ... הוא חשוב מספיק כדי להצדיק את עלות האימון? בכל מקרה, במהלך אימון מנהלים, הלקוחות צריכים לוודא שהמנהל מעוניין ומחויב לאימון ושמאמציו יהיו מוערכים ומטופחים עי הבוס ועמיתים משמעותיים. ולסיכום, אימון מנהלים לא מתאים לכל אחד. אבל ...
מטרה מחיר יקר מידי תגובות לקוחות יכולות בני אדם סקרנות בעיה
1 2 3 4 5 6 7 8
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוח, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הלקוח, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, פסיכותרפיסט, הכוונה אישית בנושאי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 12_08_2025 השעה 17:34:54 - wesi4