... המשיכה, עיקרון המראות הלומדות, עיקרון החיבור והעיקרון של לעשות טוב למען הטוב. ועכשיו בהרחבה: אימון עסקי במשיכה: עיקרון המשיכה אומר שמי שאני מאוד משפיע על
הלקוח שאמשוך. אם אני אדם עם אינטגריטי ואני עומד בהבטחותיי ובמילותיי, אני אמשוך לקוחות שעומדים במילותיהם. מצד שני, אם ... אנחנו חושבים, מרגישים ופועלים, מתוך כל אינטראקציה עם אחרים. אינטראקציה היא האמא של השיווק והמכירה. אם אנחנו מרגישים חוסר נוחות כאשר אנחנו משווקים ומוכרים, גם
הלקוח הפוטנציאלי מרגיש בזה. ניתן להשתמש בעולם הפנימי שלנו כברומטר של העולם החיצוני. פה גם נכנסות השיחות הפנימיות שלנו ... לאחרים כמו שהיית רוצה שיתייחסו אליך. כשאנחנו נותנים כבוד לאחרים, הם נותנים לנו כבוד בחזרה ואנחנו גם יכולים באופן לגיטימי לצפות לקבל כבוד בחזרה. עלינו לסמוך על
הלקוחות שהם יודעים מה טוב ולהם ומתי הזמן הנכון ויתרה מכך, עלינו להדגיש זאת בפניהם. זה אומר שאנחנו מכבדים אותם ובמקום ... שאנחנו מקבלים בתמורה בהחלט חשוב והכרחי והוא חלק ממה שמאפשר את הערך שאנחנו נותנים ואת ההמשכיות שבכך, אבל הוא צריך להיות ברקע, לפחות בכל מה שקשור בתקשורת עם
הלקוח. עלינו להסתכל על זה כזכות לתת ערך וכהזדמנות לתת שירות ולעשות זאת באהבה ובמסירות. אין מטרה יותר נעלה מלתת שירות. ...