ידע להצליח - Yeda.EIP.co.il

הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : ידע EIP > מרחב
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על מרחב...
תקציר⬅ ... מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, אחדות המהות והצורה, אחדות המציאות, מחוייב המציאות, אפשרי המציאות, מרחב המקום, מרחב הזמן לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: יקומים מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, אחדות המהות והצורה, אחדות המציאות, מחוייב המציאות, אפשרי המציאות, מרחב המקום, מרחב הזמן. שאלה: איך שאני מבינה, אתה אומר שיש בכל רגע את סך כל הצורות האפשריות, איך זה? אליעד: למשל, זה ספר, הוא נמצא במקום מסוים ובזמן מסוים. אני טוען שהספר הזה, מבחינה אובייקטיבית, נמצא בכל המקומות ועד אין סוף, שאפילו מאחורי השמש יש את הספר הזה, וכן הצורה של הספר הזה, ממלאת את כל מרחב המקום, וגם את כל הזמן. זאת אומרת שהדבר היחיד שקיים זה הצורה של הספר הזה. שאלה: אבל זה לא אפשרי. אליעד: למה? כי אם רק צורת הספר קיימת, אז מה המשמעות של צורת הספר? אם רק צורה אחת קיימת אז אין משמעות לצורה הזאת ולמשהו אחר. מה קיים בכל מקום ובכל זמן? ... זמנית. ההבנה שיש אין סוף יקומים מקבילים היא ביטוי של ההבנה שאומרת שכול דבר נמצא בכל מקום ובכל זמן. עכשיו זה שכל מאוד גדול. איך יכול להיות שעל אותו מרחב מקום ועל אותו מרחב זמן נמצאים אין סוף ישויות? זה לא יכול להיות, ולכן אנו אומרים שזה באין סוף יקומים. גם בשכל הגדול יותר להגיד שכול דבר נמצא בכל מקום ובכל זמן זה גם לא נכון כי יש אחד יותר גדול, כי גם המקום והזמן זה אחד. דמייני את המקום הזה, ואחר דמייני מקום דומה ועוד ... קריסה, זה לא סופר פוזיציה, אלא צורה שאתה רואה אותה. זאת אומרת שההבנה של היקומים המקבילים היא נגזרת מההבנה שכול דבר נמצא בכל מקום ובכל זמן, על אותו מרחב מקום וזמן. אתה לא יכול לקבל את זה שבמקום הזה יש לך את זה ואת כל סך הדברים באותו זמן. ולכן אני אומר לך שזה באין סוף יקומים. תרכיבו את כל הצורות האפשריות באותו מקום ובאותו זמן וזה מה שתקבלו. למשל אדם עומד מול הראי, ושמים עוד ראי, ואז הוא רואה אין סוף השתקפויות. מה קרה? הוא נמצא באותו חדר עם אותו מרחב, אבל המרחב גדל, המקום גדל, זה למעשה אין סוף מקום. אבל אף על פי כן אתה לא יכול לגשת לכל מקום, ויש מקומות שרחוקים ממך יותר ויש כאלה שרחוקים ממך פחות. זה קצת דומה למה שדברנו עליו. מה הבנת? שאלה: כשאתה מדבר על יקומים מקבילים, אתה למעשה ממחיש לי שזה בעצם לא יקומים ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מרחב התודעה וכוח התודעה מאמר קצר על תודעה מרחב התודעה וכוח התודעה חשוב רק לומר במשפט שהמאמר כתוב בצורת משלים החומר ממנו עשויה המציאות היא מחשבה במאמר זה נבין איך לפתוח מפתחות לתודעה ועל ידי כך נוכל לחולל כל מציאות מרחב התודעה הוא מרחב אין סופי אנחנו חיים ברוחב פס מסוים של התודעה באופן כללי יש כמה דברים פשוטים שצריך להבין על תודעה קודם כל קודם כל אפשר לחשוב על תודעה כמו פירמידה בראש יש נקודה סינגולרית שמאחדת בתוכה באופן הרמוני את כל התודעה באופן שאי אפשר לכתוב על אף דף של מחשבה וככל שאנו יותר ... תאוריות אבל בכל אופן ברור דבר אחד שלא ברור איך בנו את הפירמידות אם הטכנולוגיה שהיה באותה תקופה שאפילו היום בטכנולוגיה המודרנית לא יהיה פשוט בכלל לבנות פירמידה כמו שיש במצרים. שאלה נוספת שאני שואל את עצמי זה האם התודעה היא דבר פרטי האם כל שנמצא במרחב התודעה שלי הוא שלי ודבר שני איך אפשר להמשיל את התודעה לבניין דירות. לאחר הרבה התבוננות הבנתי לעצמי שכל המציאות זה תודעה שנמצאת בהרבה מצבים של הרמוניה בכל רוחב הספקטרום האין סופי של המציאות. המוח של כל אדם הוא עצם בעל מסה עצומה שמעקם את מרחב התודעה וגורם לנשמות ומחשבות לרחף סביב אותו המוח כאשר לכל מוח יש תדר מיוחד לו כאשר זה תדר הפרטי שלו ובנוסף לכך יש את התדר הציבורי כלומר בתודעה יש את רשות היחיד ורשות הרבים כלומר לא כל מה שנמצא אצלי במוח הוא שרשות שלי כלומר אם אני לדוגמה עובד במקום שיש שם מידע מסווג המידע שיש אצלי במוח כלומר במרחב התודעה שלי הוא לא הרכוש הפרטי שלי כלומר במרחב התודעה יש מחשבות שמחולל אותם מחשבות זה התודעה משורש נשמתי ויש מחשבות ששייכות לנשמות אחרות כלומר התודעה היא בסך הכל חלל אין סופי שבו נמצאת כל המציאות וכל החיים כולם. בכל מקרה כאשר אני ממשיל את התודעה שלי לבניין דירות אני מבין שאני יכול לעשות בבית שלי קולות ולשמוע מוזיקה כל זמן שאני לא מפריע לשכנים כלומר אני שואל את עצמי למה רוצים לקבוע לי מה אני יעשה במרחב התודעה הפרטי שלי כלומר בחלק שלי בעולם הבא כפי שכבר נאמר לכל ישראל יש חלק לעולם הבא ולפי מיטב הבנתי מדובר בחלק שלי במרחב התודעה בחלק המיוחד שלי ששם אני המרכז זה הוא הגן עדן שלי. אין ספק שיש בגן העדן רשות הרבים ושם וברור שרשות היחיד נותנת אופי גם אל תוך רשות הרבים אבל ברור ובכל זאת כמו בכוס היין שאני יכול לתת צליל קטן במגע והכוס לא תישבר אני מסוגל לתת מכת פטיש חזקה ולגרום שכוס היין ... לכולם שבשטח הפרטי שלי של התודעה שם אני אמור להיות הריבון המרכזי וברגע שרשות הרבים רוצה לנכס גם את רשות היחיד לעצמה יש לנו מצב בו זכויות האדם נרמסות והדמוקרטיה הופכת ללא יותר מאשר שם חסר משמעות ראלית. השאלה שצריך לשאול היא איך אפשר לתת לכל אדם את המרחב הפרטי שלו ומצד שני לשמור שברשות הרבים יהיה כללים אחרים ברשות היחיד אפשר ללכת ערומים אבל ברחוב שנמצא ברשות הרבים הדבר פסול. כלומר אותו כלל שיש בנוגע ללבוש צריך להיות בנוגע לסמים במרחב הפרטי שלי כלומר ברשות היחיד שזה הבית שלי זכותי לקבוע את הכללים אבל ברחוב יש כללים אחרים לדעתי אחת הבעיות המרכזיות במשטר הוא שהוא רוצה להיות הריבון על כל הרשויות דבר שהוא פסול בעיני מכל וכל בנוסף לכך אני שואל את עצמי האם המטרה שלנו היא לקבוע לילדים שלנו איך לחשוב במרחב התודעה שלהם או שהמטרה שלנו היא לאפשר לילדים שלנו לעצב את האישיות שלהם לדעתי צריך איזונים ברור שכל אדם חייב לעצב את האישיות שלו אבל האם לא ללמד טייס איך לטוס לפני שהוא עולה על מטוס האם לא נכון ללמד מהנדס הנדסה לפני שהוא הופך למהנדס והנקודה פשוטה לדעתי צריך לעזור לילד ... כאשר התפקיד של המחנך זה ללמד את הילד איך ללמוד כלומר עיקר החינוך צריך להיות באופן בו אנו מאפשרים לבני הדם לחנך את עצמם ורק במקרים חריגים צריך לחדור לרשות היחיד ולקבוע שם את הכללים. בכל אופן ברור לי ששלטון החוק הפך לארגון פשע שרוצה לכבוש לי את מרחב התודעה הפרטי שלי על ידי איסור עישון מריחואנה או שימוש באל אס די ועוד לדעתי הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להסביר לאנשים שלכל אדם יש מרחב תודעה פרטי ששם מותר לו לעשות כל מה שהוא רוצה בתנאי שהוא לא פוגע בתודעות אחרות או במרחב התודעה הציבורית ברור לי ששימוש באל אס די לא פוגע לא בתודעות אחרות ולא במרחב התודעה הציבורי אז למה אסור לי להשתמש באל אס די למה מצד שני מותר לפרסם פרסומות שחודרות למרחב התודעה הפרטי שלי ועושות לי נזק האם פרסומות חוצות ברשות הרבה היא לא סם הרבה יותר מסוכן מאשר מריחואנה אל אס די או חומרים אחרים שאני לוקח למרחב התודעה הפרטי שהוא המקום שלי וזה החלק שלי בעולם ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... וזה יוצר מעין תגובה של צחוק מתגלגל. אומרים שהצחוק יפה לבריאות וטוב לנפש. טוב לשחרור מועקות, מצוקות, מתחים, לחצים ולשחרור עמוק. צחוק שמגיע מהבטן משחרר לחלוטין. כמו מעין טריפ אקסטזה. חוויתי סדנת צחוק זה היה אדיר. הכל מצחיק. כל סיטואציה אפשר להפוך למצחיקה ולצחוק עליה. צחוק מאפשר מרחב שחרור גדול יותר מכל דבר שאני מכירה. אפילו בכי לא גורם לאותה תחושה. למרות שיורדות לי דמעות כשאני צוחקת. בכי גורם לניקוי ועייפות תהומית ואח"כ כל מה שרוצים הוא לישון. העיניים נפוחות זה פחות חוייתי מאשר הצחוק. למרות שבכי גם משחרר ומנקה. צחוק לעומת זאת מחבר בין אנשים צחוק מתגלגל לא סתם אומרים את זה. צחוק מתגלגל הוא מדבק. משחרר. מרפה. מטעין את הגוף באנרגיה חיובית. מטעין את המצברים. צחוק יפה לנו לבריאות לחיים ארוכים טובים ונוחים יותר. צחוק מאפשר ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מקורא לקורא, כך שאין אפשרות להתחקות אחרי כולן. מתוך שלל הגירויים השומע או הקורא מנסים לפענח את האינפורמציה (משמעות). אל גירויים אלו נתייחס בשם 'השדה החושי' או, 'המרחב החושי'. אם כך אין קונטקסט אחר מלבד זה שבראשו של הקורא או השומע. הקונטקסט אליו אנו מתייחסים הוא מצבו הפיזי - מנטלי של הקורא או השומע כמפענח שפה, בכלל זה הידע הקודם, הרצונות, זרם הגירויים החושיים, זרם ... או אחר), מגע בין חיישני התחושה בעור לאובייקטים פיזיים חיצוניים (או אף כתגובה לאובייקט מנטלי). אלו הם שלושת התנאים המחייבים לקליטה של אובייקט חושי, נאמר שזהו טווח או מרחב התפיסה החושי האנושי. 2. גירויים מנטליים מהם הגירויים המנטליים ומה מקורם? המרכיבים המנטליים הם: תפיסה (Perception), רגש (Feeling), צורות מחשבה (Thought Formation) ותודעה (Consciousness). תפיסה היא הקלט ... יכול להיות אדם אחר, או אמצעי דיגיטלי כגון, רדיו, קול מוקלט, טלויזיה, טלפון או כל אמצעי אחר ואליהם נתייחס כמקור הצליל. דרישות לשמיעה: 1. יכולת שמיעה. 2. גירוי במרחב השמיעה. 3. מגע - האוזן קולטת צליל. במרחב השמיעה ישנם צלילים רבים ושונים, כיצד מבדיל השומע בין צליל שהוא דיבור לבין צליל שאינו חלק מדיבור? אורגניזם השמיעה קולט צלילים ממרחב השמיעה, לאורגניזם זה מגבלות אקוסטיות שונות כדוגמת הפונקציה של עוצמת הקול ומרחק ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצלילים הנקלטים, יש כאן תהליך של פענוח השפה המדוברת ... אשר שומע ורואה כיצד הסובבים אותו מתקשרים באמצעות הדיבור, וכך מתוך ניסיון, מנסה לחקות את הדוברים. ההתייחסות המיוחדת לשפה מילולית מתבטאת בכך שקול אדם הנו דומיננטי במרחב השמיעה, ויש הכרה בחשיבותו כבעל משמעות - כנושא אינפורמציה לתקשורת בין - אישית. א תודעה ועירות בזמן קליטת גירויים מכל אמצעי הקלט (6 החושים) התודעה עירה לאובייקט אחד ברגע נתון. התודעה מובחנת על פי אובייקט ... מ'תחנה' ל'תחנה': [ראייה] - > [תחושה] - > [תפיסה] - > [הרגשה]. נאמר שהתודעה עירה לאובייקטים שונים בהתאם לגירוי שהם יוצרים. נבדיל בין המצב שבו יש עירות (Attention) למרחב השמיעה (לקלט צלילי), לבין המצב שבו יש עירות למרחבים ולקלטים האחרים. כלומר, כאשר ישנה עירות למרחב השמיעה אין צורך בגירוי כלשהו כדי להעביר את התודעה למרחב השמיעה, לעומת זאת, כאשר אין עירות למרחב השמיעה יש צורך בגירוי כלשהו כדי להעביר את התודעה למרחב השמיעה. התודעה יכולה להשתנות באופן מכוון - לדוגמא, עולה המחשבה 'רוצה להקשיב לחדשות ברדיו', כתגובה, תעלה עירות לרצון זה, התודעה תעבור למרחב השמיעה, ויהיה ריכוז במה שנשמע. התודעה יכולה להשתנות באופן לא מכוון - לדוגמא, אני מתבונן בציפור עפה מבעד לחלון בשעת אחה"צ שקטה ולפתע מישהו מדליק את הטלויזיה וממנה נשמע קול שידורי החדשות בקולי קולות. כתגובה, התודעה תעבור מהמרחב הויזואלי למרחב השמיעתי ותעלה עירות לכך ברגע המעבר. התודעה נוטה להתמקד באובייקטים ולא נפרשת לכל מרחב השמיעה (או מרחב הראייה וכו'). באופן דומה למעבר התודעה ממרחב למרחב, ישנו מעבר בין אובייקטים במרחב מסוים. לדוגמא, ברגע אחד התודעה במרחב השמיעה יכולה להיות ל'ציוצי ציפורים', ברגע שני ל'בכי תינוק', ברגע אחר ל'מוזיקה ממערכת סטריאו', ולאחר מכן ל'רעשי הנשימה של השומע'. המעבר של התודעה מאובייקט לאובייקט הנו מהיר ביותר ומותנה בגורמים רבים, אחד ... מבין שפה כתובה. מקור הקריאה (הכתוב) הוא כל איור גרפי של אותיות, מילים, משפטים, אותם נמצא בספר, עיתון, תמרור, מכתב וכדומה. דרישות לקריאה: 1. יכולת ראייה 2. גירוי במרחב הראיה (המרחב הויזואלי). 3. מגע - העין קולטת את הכתוב. במרחב הראיה ישנם עצמים ויזואלים רבים ושונים. כדי לקרוא יש להכיר את הסימנים הגרפיים הנקראים כתב. הכתב לא נלמד באופן אינטואיטיבי כפי שהשפה המדוברת נלמדת, אלא בעזרת לימוד שיטתי על - ידי אדם היודע לקרוא. אורגניזם הראייה קולט צבעים וצורות ממרחב הראיה, לאורגניזם זה מגבלות שונות (בדומה לאורגניזם השומע), כדוגמת הפונקציה של גודל האובייקט ומרחק ממנו, ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצורות הנקלטות, יש כאן תהליך של פענוח ... אותיות' / 'אלו אותיות מובנות'. = ההבחנה 'אלו מילים' / 'אלו מילים מובנות'. = ההכרה 'זוהי שפה ידועה' ברגע שעולה ההכרה כדוגמת ההבחנות האלו או דומה להן, תיווצר עירות למרחב הראייה, אובייקט התודעה יהיה הכתב, ויתחיל תהליך עיבוד לפענוח והבנת השפה. א בניית משמעות - פענוח השפה. פענוח השפה מתחיל בהבחנה שהקלט הויזואלי או השמיעתי הוא אלמנט של שפה. הכוונה של השומע או הקורא כמפענח ... הצירוף 'כלב גדול'. המילה 'כלב' מייצגת אובייקט בעולם הנתפס בראייה (גם בשאר החושים, אך במקרה זה הויזואל דומיננטי). המילה 'גדול' מייצגת קונספט של יחס של מימדי (בד"כ במרחב הויזואלי). התגובה לכל אחת מהמילים בנפרד תהיה שונה מהצירוף של שניהם. לדוגמא, התגובה למילה 'כלב' יכולה להיות ייצוג ויזואלי של הכלב החי בביתו של הקולט עצמו. התגובה לצירוף 'כלב גדול' תהיה ייצוג ויזואלי של ... לשני המונחים באופן זהה כיוון שבתהליך זה יש השוואה בין אובייקטים, והשוואה נעשית תמיד בין שניים. A. מהי רב - משמעות 1. תפיסה ופענוח ניקח את המצב בו אדם מביט ויש עץ במרחב הויזואלי. במקרה בו הוא תופס 'עץ' כאובייקט, נוצרת מייד תגובה פיזית ומנטלית היכולה לכלול רגש ו/או ההבחנה 'זהו עץ' ו/או העירות לתפיסה ו/או מעבר של התודעה לעץ כאובייקט תודעה. בין התגובות האפשריות מצאנו את ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... המוסמך לעשות זאת לאחר שלמד את הנושא באופן מקצועי - כן יש בתי ספר מקצועיים המלמדים את התחום הזה. מידע היכול לעזור בהבנת התחום האמור: 1. לפני שיוצאים לשחזור גלגולים יש לבצע הגנות אנרגטיות. 2. תהליך השחזור עצמו יכול להתקיים ברמת חוויה: ישירה. צפייה. הימצאות בתוך מרחב מוגן. כל אחד בהתאם ליכולותיו האישיות. 3. הגעה לאירוע שגרם לסיבה שבגללה הגעתם לשחזור. 4. בתום האירוע חזרה לצומת שממנה יצאתם לנתיב בו התקיים האירוע ובחירת נתיב אחר תהליך "שינוי פני ההיסטוריה". 5. עם יציאתנו את הגוף חשוב להודות לכל האנשים שחלקו איתנו את חווית הגלגול. 6. יש לקיים מפגש עם ההוויה (נשמה) לצורך הבנת השיעור. 7. יציאה לתהליך ריפוי לצורך ניקוי החוויה אנרגטית ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בפועל... (כפי שבא לידי ביטוי בפרק השני של בראשית). היא חשדה, בהסתמך על הסתירה הזאת, כי אלוהים חושש ודואג לעצם קיומו; ומי יכול לאיים על קיום אלוהים? שאל הצד המהפכני בחוה וענה: אנחנו! האדם! רק אנחנו נמצאים עימו במרחב, מכאן, רק אנחנו "מסוגלים" לאיים עליו. ועדיין נותרה השאלה: ואיך נאיים עליו? לתשובה זו הגיעה חוה אימנו: אם נדע לעמוד על מהות הטוב ועל מהות הרע; היינו אם נדע להבדיל בין הטוב ובין הרע ולהצביע עליהם, או אז עינינו יפתחו ונדע היכן אנו עומדים... עלינו איפוא להגיע גם אל הרע, או אז נדע ונגלה מה מסתתר במעמקי המידע שאלוהים מנסה להרחיקנו משם... ידע אלקים, כי ביום אוכלנו ממנו, ונפקחו עינינו, והיינו כמוהו יודעי טוב ורע... או אז ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ההנאה; הוא יהנה כל עוד יודע שאף אחד לא יקח את הצעצוע מידו. עם זאת המוצר עצמו אינו אלא אמצעי הובלה לתחושת ההנאה, הראיה על זאת היא שכעבור פרק זמן הילד זורק את הצעצוע שבידו ומבקש צעצוע אחר, הוא משתעמם ממנו וכאילו פרק החיים של הצעצוע הסתיים. בבית הוא משתעמם ולכן הוא מבקש לצאת למרחב אחר, לרחוב... גם המאכל הכי טעים לא יוכל ליהנות ממנו עד אין סוף, במקודם או במאוחר יחוש שובע ולא ירצה עוד. התחושה היא שישנה יד "שנייה" שמכוונת אותו לגיוון... היא מתקנת אותו וכאילו מעמידה אותו על מקור טעותו ומפצירה בו: ישנם עוד צעצועים, עוד ... ומה עם המכשולים הטבעיים? האקראיים? הבלתי צפויים? מה עם יד הטבע? מה עם אסונותיו? האם מצופה ממני להתעלם מכל אלה? האם מצופה ממני ללכת בגשם זלעפות אל מחוז חפצי? לך - ותגיע ללא עיכוב ומכשולים... זה הטבע וזה דרכו. בדרך התקנית שלך אין מקום לגשם זלעפות. הרצון החופשי שלך יקבע באיזה מרחב תימצא; זו המציאות וכך היא עובדת. כאן בנקודה הזאת קם קין וצעק: ומי יערוב לי להנצל ממישהו שבחרון אפו גם יהרגיני! ועל זאת נענה: רצונך החופשי יקבע באיזה מרחב תימצא אם ידידותי הוא או עויין. בנקודה הזאת גם קם אדם וחוה וחוו את דעתם המלאה על מסגרת החשיבה העקרונית זו, שמשמעותה בעינם היתה להם לרועץ, היינו לניטרול החשיבה האנושית שלהם כבני אדם וניטרול שיקול דעתם! אנו רוצים לדעת ולבחור בין הטוב לבין ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... האדם שהיא שפת הדיבור. בשביל שתודעה תוכל להתקיים היא זקוקה לממד ליקום, המוח האנושי הוא הוא יקום ממוזער ושקוף למציאות היקום הסובב אותו, מבחינת המציאות כמה יקומים מתקיימים במרחב משותף שהוא הממד שחבר את היקומים הנפרדים. במפץ הגדול נוצרו מספר הרבה מאד של יקומים במרחב קיום משותף המרחב הקוסמי הוא מרחב שכולל הרבה יקומים מיקומים זעירים ליקומים גדולים. המוח הוא יקום והגוף הוא יקום מורחב. ממד התודעה הוא הממד המופשט ביותר שנמצא בראש הפירמידה. בהרבה מובנים העין מסמנת את דרגה רמה של התודעה בתרבויות רבות וגם ביהדות העין מוזכרת כעין ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שהחלטתי להפסיק לעשן, והאלהים נסה את אלברט... מה לאלהים ולהפסקת העישון שלי, מה לאלהים ולארז? מה לאלהים ולנסיון הפרטי של אברהם אבינו? מי זה אלהים? לפני שאני נוגע באלהים, אני רוצה לספר קצת על עצמי, אני האדם. האדם עמד במרחב והתבונן בו, ביקש לבחון אותו, לחקור לדעת לגבש דעה עליו... השאלה הראשונה שנתקל בה: איך כל זה נוצר, האם נוצר על פי סדר מסויים, או על פי תאוריה מסויימת? השאלה הבאה שלא היה מנוס ממנה: ואם נזהה איזשהו סדר - האם ישות - על היא האחראית לסדר הזה? האם אלוהים ברא את העולם? הידיעה האנושית אודות היקום ומעולם לא היתה מושלמת גם ... מועקת הידיעה החלקית וכאילו זה עתה השיגו את הידיעה המושלמת והבטוחה. הם פסקו: היקום נוצר במפץ הגדול; זו ההסטוריה שלו מאלף ועד ת'. ישנן כמובן עוד תאוריות וואמונות ואסקולות, אולם תיאורית המפץ הגדול וללא ספק היא השולטת במרחב ומקבצת סביבה קבוצה משמעותית שמאמינה בה. יש מי שאומר שתיאוריה זאת היא האמינה ביותר, ההגיונית והסבירה ביותר... אני אומר שגם המאמין בבורא עולם וגם הדוחה אמונה זו וגם הנוטה לתיאורית המפץ הגדול או לכל תיאוריה אחרת - הגיונית יותר או פחות, כל הקבוצות האנושיות הללו מבקשות למעשה להשיג לנפשם את השלום ולעקוף את המועקה שגורמת הידיעה החלקית - וכאילו זה עתה הגיעו אל הידיעה המושלמת שתביא להם את שלוות הנפש האמיתית. הם כבר יודעים לזהות את מקומם במרחב. בכל אופן, אני רוצה לחזור אל האדם באשר הוא, ולעמוד לצידו ברגע התבוננותו במרחב, ביקום הגדול הזה, מה הוא מבחין ברגע זה? מה הוא מרגיש? הוא הסתכל במרחב וחש מבוכה... השאלות רבו על התשובות, וככל שהעמיק והשיג יותר מידע כך גברו שאלותיו על תשובותיו. כחמש מאות שנים לפנה"ס, האדם עוד ראה את כדור הארץ כמרכזו של היקום, וכאלפיים שנה לאחר מכאן העמיד את השמש במרכז היקום, וכוונתו היתה למערכת השמש - היא היא כל היקום. חמישים שנה מאוחר יותר יטען נציג האדם כי ביקום מערכות שמש רבות ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... על תקופה של שינויים מקצה לקצה בחיים. שנה שמתפטרת מכל מה שמעיק עליה. ואם זוגיות זו מעיקה עליה - היא מבינה מה היא צריכה לעשות כאשר היא מודעת לכך שעשתה הכל למענו! אצלו - שנה אישית מצביעה על שינויים, נסיעות, מרחבים והרבה חופש. בתוך הרבעונים רואים גם ניתוקים וכנראה גם מעבר למדינה אחרת. אז לסיכום - מה היה לנו? אישה מרצה, נעימה, יפה וכמעט מושלמת - מול בעל משכיל, חכם, מצליח אבל גם רכושני ושכלתן הנשאב למקום הנוח ומסרב לעשות שינויים בחייו. מקבל את אשתו כמובנת מאליו. מצפה ממנה שתהיה בת זוג מושלמת. היות והוא לא מושלם - מצפה ממנה שתשלים לו את החסר ללא מאמץ מצידו. תהייה ייצוגית ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא מרחב - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מרחב, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מרחב, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן אישי לירידה במשקל, מאמן אישי לדיאטה, מאמן אישי למנהלים, מאמן אישי בתל אביב, טיפול הוליסטי, יועץ טיפולי, מאמן אישי לעסקים בנושאי מרחב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8438 שניות
עכשיו 19_07_2019 השעה 04:47:17
wesi4